Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 386 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.62
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~El Loco / 2023-11-09 16:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra. Traciłem samolot dlatego ze nie napisali na tablice zmiany gate i nikt nie informuje . Potem oszukują z tymi walizkami zaplaczylem i kazali jeszcze raz mi zapłacić
    ZaletyNie ma
    WadyBez słowa
  • ~Ewa / 2022-07-15 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna polityka firmy, w której jeżeli nie odprawiał się online musisz zapłacić za odprawę na lotnisku 190zl, do tego podczas 2 godzinnego lotu pasażerowie nie dostają nawet wody. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak powyzej
  • ~Galbo / 2023-07-19 00:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Skandal, chamstwo i oszustwo! 9 godzin czekania na lot Katowice-Bristol.O godz 0.30 nikt nic nie wie.Nikt nie pojawił się z wyjaśnieniem.Ludzie! Daleko od tej firmy!
  • ~Gregory / 2022-11-09 22:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu tych lini!! obsługa tylko dzień dobry i do widzenia mówi miło.wykorzystuja tylko to że czasem ludzie są zmuszeni wybrać te linie, dlatego ceny dzisiaj są jakie są, widać ich jakość po tym jak często zmienia się obsługa.miejsca wygodne dla dzieci do 10 roku życia ale nie dla starszych (wysokich, a nie daj Boże grubasków)
    WadyCeny, miejsce w fotelu.
  • ~Gris / 2023-01-18 13:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Lot do Bergen odwołany 10 min.przed wylotem, 4 miesiące walki o zwrot pieniędzy za bilety. Biuro obsługi to jakiś żart, nikt nic nie wie albo nie może sprawdzić. Ceny za połączenia telefoniczne kształtują się jak za połączenia premium. Brak odszkodowania, bo powołują się na sytuację nadzwyczajną, tyle że szczegółów brak. Jednym słowem totalna porażka
    WadyBrak kontaktu z obsługą, przeciągające się postępowanie reklamacyjne, zero odpowiedzialności za niewykonaną usługę
  • ~Jack / 2022-02-02 11:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie da się uzyskać informacji o rezerwacji i nie potwoerdzaja w umówionym terminie
    ZaletyTanie bilety
    WadyBrak możliwości kontaktu, płatna infolinia
  • ~Karo / 2022-07-18 08:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Złodzieje i oszuści.
    Kupiliśmy bilety do Reykjaviku z Krakowa. Do ostatniej chwili mieliśmy informacje, że lot się odbędzie, nawet były karty pokładowe.

    Finalnie przyjechaliśmy na lotnisko, i dowiedzieliśmy się od lotniska, a nie od wizzair że LOTU NIE MA.

    Okienko wizzair na lotnisku było zamknięte, a siedzieliśmy tam z 5 h, gdy zadzwoniliśmy do nich pobrało 45 zł i się nie dodzwoniliśmy.

    Plus taki, że bilety mamy przez pośrednika który zadziałał i dał nam jakakolwiek alternatywę ale dalej czekamy.

    Przez wizzair jesteśmy stratni już 2 noclegi w reykjaviku. NIE POlECAM.
    Bylibyśmy tez stratni koszt biletów gdyby nie pośrednik.
    ZaletyBrak :)
    WadyWszysyko
  • ~Karol / 2022-09-25 03:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze linie jakimi miałem przyjemność latać nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJest tego za dużo by o nich pisać
  • ~Klakier / 2022-01-16 08:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Latam z nimi od 10-u lat,na trasie GDN-EIN raz w miesiącu w obie strony. wcześniej było ok, ale to co się dzieje ostatnio to kpina! Od czasów pandemia nauczyli się anulować loty kiedy im pasuje i nie że względu na ograniczenia pandemiczne. Wg rozkładu z wyprzedzeniem można wykupić bilet na każdy dzień tygodnia, a w ostatniej chwili anulują loty na które nie mają kompletu pasażerów. Gdy zgodzisz się na zmianę terminu, a potem znowu anulują lot to zwrotu pieniędzy już nie dostaniesz. Wykupisz lot w obie strony, a anulują w jedną stronę to za lot w drugą stronę nie masz możliwości zmiany, lub anulowania lotu. Teraz, na początku 2022 roku anulowali kilka tras z i do PL, prezez firmy twierdzi, że latem już będą latać.... UWAGA, to oszustwo, chcą, żeby ludzie kupowali bilety, a oni je potem anulują, a pieniędzmi będą obracać. Przezucam się na LOT, ceny nie są aż tak dużo wyższe (czasami nawet nizsze), ale firma jest wiarygodna w przeciwieństwie to Wizz. Mam nadzieję, że wizz nie dźwignie się po pandemia i trasę przejmie konkurencja.
    Zalety-Naciągają na zakup bilety mimo, że planują anulowanie lotu
    -Problemy z odzyskaniem pieniędzy za anulowany lot
  • ~Łukasz / 2022-09-09 12:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj, już na lotnisku, dowiedzieliśmy się, że nasz lot obsługiwany przez Wizzair został odwołany. Ze strony linii, poza powiadomieniem o odwołaniu lotu, wysłanym na pocztę elektroniczną, brak jakiegokolwiek wsparcia, w tym możliwości kontaktu. Na dodatek strona internetowa Wizzair nie działa, co wyklucza możliwość zmiany rezerwacji. Podsumowując, wybór Wizzair to czysta loteria. Z pewnością to dobry wybór, aby mieć szansę na zmarnowany urlop i niepotrzebne koszty.
    ZaletyBrak
    WadyFikcyjna obsługa klienta
  • ~Maciej / 2023-10-11 21:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak możliwości odprawy przy nadpłacie. Rozumiem że byłaby niedopłata ale nadpłata to chyba dla firmy zysk. Poza tym jeśli jest jakiś problem to należy klienta zawiadomić wcześniej. Niestety nie było informacji że jest nadpłata i to uniemożliwi odprawę online.
    ZaletyBrak
    WadyOdprawa
  • ~Magda / 2023-01-17 23:13
    Ocena: 1.50 / 5
    ZA LOT, KTORY ZOSTAL PRZEKIEROWANY, SAMOLOT WYLADOWAL WE WROCLAWIU ZAMIAST W GDANSKU, NIE OTRZYMALAM ZADNEGO ZWROTU ZA TRANSFERT Z LOTNISKA DO HOTELU. NIE DOSTALAM ZWROTU ZA HOTEL, W KTORYM MUSIELIŚMY PRZENOCOWAĆ CZEKAJAC NA LOT DO GDANSKA, KTORY ODBYL SIE NASTEPNEGO DNIA. WYSADZILI NAS Z DZIECKIEM O 1.00 W NOCY NA LOTNISKU WE WROCLAWIU MOWIAC, ZE TERAZ MUSIMY SIE MARTWIC SAMI. TYCH KTORYCH STAC NIECH JADA DO HOTELU, DOSTANĄ ZA WSZYSTKO ZWROT. CI KTORZY NIE MAJA ŚRODKÓW MUSZA SPAC NA LOTNISKU... TO BYLO W PAZDZIERNIKU. KILKA DNI TEMU OTRZYMALAM INFORMACJE ZE NIE NALEZY MI SIE NIC... NIE WIADOMO DO KOGO PISAĆ, Z KIM ROZMAWIAĆ. GENERALNIE JAK JEST DOBRZE, TO.JEST DOBRZE ALE JAK SIE JUŻ DZIEJE COS NIEDOBREGO TO NIKOGO I NA NIC NIE MOZNA LICZYĆ. NAGLE FIRMA WIZZAIR STAJE SIE INCOGNITO. PO PROSTU MASAKRA. PRZESYRZEGAM WSZYSTKICH PODRÓŻUJĄCYCH PRZED TA FIRMĄ.TRAGEDIA.ODWOLANYCH, PRZEŁOŻONYCH LOTOW JEST CO RAZ WIECEJ I MYŚLĘ, ŻE LICZBA TAKICH PASAZAROW JAK JA BEDZIE WZRASTAC. TANI LOT STAJE SIE NAGLE BARDZO DROGIM LOTEM. CZASAMI NIESTETY I TAKI SCENARIUSZ TRZEBA WZIAC POD UWAGĘ.
  • ~Marcin / 2024-09-05 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Sytuacja miała miejsce w Gdańsku.
    LOT Gdańsk Cypr, będąc na lotnisku zostaliśmy wezwani do wejścia na pokład i od razu została zamknięta, bramka, nie wpuszczono nas pomimo że byliśmy już na miejscu, nasi przyjaciele z podróży nie byli wzywani i nie wpuszczono ich do samolotu. Docierając do przekazania karty pokładowej widzieliśmy odchodzące osoby z odprawy.
    Po mimo prośby o możliwość wejścia bardzo niemiła Pani Z Wizzair powiwdziala że taką decyzję podjęła i nas nie wpuści, byliśmy z 6 letnia córka która rozpłakała się na
    słysząc tą informację :(((
    Pani z Wizzar odwróciła się placami do nas i kazała przez radio wyciągnąć nasze walizki które był już dawno w samolocie, na nasze prośby o możliwość wejścia na pokład zastraszyła nas że wezwie ochronę lotniska i nas wyrzucą !!!!!
    Ku przestrodze przed obsługą z Gdańska
    Lot 01.09 Gdańsk - Cypr
    Ps. Musiliśmy zakupić pilnie nowe bilety na lotnisku, Niestety najwcześniejszy lot był dwa dni później z Wawy, na miejscu okazało się że pracownik wizzair który sprzedał nam ostatnie bilety odprawił wyłącznie 1 osobę z całej naszej ekipy, w związku z tym musiliśmy zapłacić po 200 zł za każdą osobę na lotnisku !!!
    W Warszawie dziwili się że z zakupionych 6 nowych biletów 1 osobą została odprawiona w Gdańsku!
    Nie polecam obsługi z Gdańska, piszę ku przestrodze z 7 dniowego opłaconego hotelu wyszło nam 5 dni ;-(
    Pozdrawiam
    Marcin
  • ~Marta / 2022-09-17 05:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Odwołują loty na ostatnia chwile! Złodzieje i oszuści
  • ~Miroslaw Olejnik / 2019-09-17 21:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Bilet można łatwo kupić online, ale odprawa już wiąże się z chamskim wymuszaniem odpłatnych ofert, począwszy od wymuszania wykupienia miejsca odpłatnie, dodatkowego bagażu rejestrowanego kończywszy na prywitywiźmie i straszeniu nieformalnym pasażerów (przez głośniki KTW), że nie dostaną się na pokład, bo brakuje miejsc. Do infolinii nie można się dodzwonić. Im dalej tym gorzej.
    ZaletyPiloci i obsługa są bez zarzutów.
    WadySystem zamawiania i rezerwacji, a zwłaszcza odpraw online jest fatalny. Bez wykupu miejsca 40 godzin przed odlotem nie ma możliwości odprawienia online. Totalne chamstwo, miejsce proponowane 64 PLN, miejsce wybierane 52 PLN. Dortmund
  • ~Mistech / 2021-06-29 22:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Bydłoloty Wizzair bo inaczej tego się nie nazwie.Upchane miejsca dla przedszkolaków,słaba czystość ale to wszystko nic w porównaniu z ich poziomem obsługi. BANDA .... i na tym poprzestanę bo brak słów w słowniku ludzi kulturalnych które by opisały stan faktyczny. Ludzie nigdy nie wybierajcie tych linii, one są skończone.
    ZaletyNikt ich nie poznał
    WadyBrak zalet.
  • ~monika / 2021-06-01 17:14
    Ocena: 1.50 / 5
    firma wizzair skandalicznie podchodzi do kwestii obsługi klienta, zdecydowanie nie polecam!!
    z ostatnich problemów jakie mieliśmy z ich firmą, system dokończył za nas rezerwację (podczas gdy my tylko chcieliśmy sprawdzić cenę końcową lotu) do tej pory nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy, kontaktu z ich strony brak, dodzwonienie się do nich nie jest możliwe, a jeszcze pobierają za nie kolosalne opłaty. Skandaliczna obsługa!
    Zaletycena
    Wadybrak poszanowania klienta, obsługa klienta na poziomie -100
  • ~Nicole / 2022-09-26 11:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze linie lotnicze. Obsługa okropnie niemiła. Problemy z zarezerwowaniem miejsca siedzącego. Wygórowane ceny za miejsca siedzące.. aplikacja jest dość przejrzysta ale mało logiczna.
    Jak ktoś ma możliwość lotu innymi liniami to śmiało.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Paulina / 2022-07-23 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa z tej lini lotniczej, na stanowisku po angielsku ma problem z porozumiewaniem sie, tłumacząc sie pochodzeniem z Ukrainy.
    Jedyna linia która bagaż rejestrowany ma do 20 kg. O czym informują dopiero w momencie odprawy, nie gdy kupujesz bilet.
    Opóźnienia sa za każdym razem!
    Omijajcie ta linie lotnicza!!
    WadyObsługa ma problem z Angielskim,
    Opóźnienia sa za każdym razem z ta linia.
    Nigdy więcej.
  • ~Piotr / 2022-08-14 05:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa - zwykle chamy.Jaknajbardziej młode osoby.
    Żadnej informacji nie są w stanie udzielić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 733
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971