Zaletyzero
strona 2 z 20
-
~Mietek / 2024-01-26 10:50
Za dwa centymetry bagażu ponad wymiarowo ,280 zl nadpłaty ,dziecko płacze ,nie wie o chodzi ,porażka ,Szczecin Goleniów -
-
~Robert / 2024-01-25 06:45
Mijałem problem z odprawa online mojej żony. Wyskakiwał błąd strony . Oczywiście musiałem za odprawę na lotnisku. Personel zaproponował złożenie reklamacji. Samolot bardzo brudny, Toaleta nie sprzątana przez cały lot. Pani dowodząca personelem opryskliwa, nie uprzejma, nie chętna do pomocy za to udająca bardzo ważną na pokładzie. LOT z Warszawy na Cypr w dniu 24.01.2024 ZaletyBrakWadyBrudny samolot i niemiła obsługa -
~Danny / 2024-01-07 23:34
W drodze powrotnej nie mogłem dokonać odprawy on-line (była sobota wieczór i infolinia była nieczynna) i dopiero za pomocą czatu z agentem Wizzair's udało mi się to zrobić. Teraz czytam, że ten problem mieli też inni podróżni, dlatego wiem, czy nadal będę korzystać z tej linii, bo nie chcę już takich stresujących przygód. -
~Anna / 2023-12-22 23:54
Niestety tylko jedna gwiazdka za podejście linii lotniczych do klienta. Miałam problemy z odprawą online przed wylotem. Kilkakrotnie próbowałam odprawić się online na kilku różnych urządzeniach, niestety za każdym razem pojawiał się błąd z informacją, że strona nie została znaleziona. Pani z infolinii jedyne jakiej informacji mi udzieliła to, że muszę odprawić się na lotnisku, a następnie złożyć reklamację na stronie z prośbą o zwrot pieniędzy za odprawę na lotnisku. Moja reklamacja oczywiście została odrzucona. Niestety nawet nie dostała wyjaśnienia dlaczego reklamacja została odrzucona ZaletyBrakWadyBrak kompetencji osób obsługujących infolinię -
~Zawiedziona / 2023-12-17 07:34
Najgorsze linie lotnicze w przeciągu 3 lat bardzo częste opóźnienia samolotów zero informacji co,i dlaczego potem robią wszystko aby nie wypłacić odszkodowania to przy kończącym się czasie umia podstawić samolot nagle hest załoga
Samolot 10minu przed 3 godzinnym opóźnieniem te linie to porażka -
~J.W / 2023-12-09 18:31
Masakra, miałam lecieć wraz z rodziną na wakacje, niestety wydarzyła się u nas sytuacja losowa przez którą nie mogliśmy lecieć. I jak potraktowali klientów: nie zwrócili żadnych pieniędzy, nawet złotówki, nie zaproponowali nawet zwrotu pieniędzy na kartę Wizz...Nie wspomnę już o tym że kasują za to aby trzyosobowa rodzina siedziała razem ze sobą w samolocie, trzeba wcześniej wykupić u nic miejsca żeby siedzieć razem, żenada. Jak się nie odprawiał online to kasują pieniądze na lotnisku za odprawę. No i nie wspomnę już o opóźnieniach ich samolotów, naprawdę na palcach jednej ręki mogę policzyć loty o czasie. Na zawsze stracili klientów w postaci mojej osoby i mojej rodziny. Odradzam, szkoda pieniędzy i nerw. ZaletyBrakWadySyf w samolotach. -
~W.K / 2023-12-07 10:17
hcę ostrzec innych przed korzystaniem z usług tej linii lotniczej.
Chciałabym podzielić się moją niedawną, bardzo frustrującą doświadczeniem z liniami lotniczymi Wizz Air, aby ostrzec innych przed podobnymi problemami.
W październiku 2023 roku postanowiłam po raz pierwszy skorzystać z usług Wizz Air, kupując bilet na lot z Warszawy do Kutaisi i z powrotem. Niestety, proces zakupu biletu na ich stronie internetowej okazał się wyjątkowo problematyczny - ciągłe wylogowywanie z systemu znacznie utrudniło mi zakup.
Sytuacja stała się jeszcze gorsza na lotnisku. Podczas odprawy bagażowej, odkryłam, że zamiast mojego nazwiska "......" w systemie widnieje słowo "zwroty" – błąd systemowy, którego nie zauważyłam wcześniej. Mimo że było to ewidentnie wynikiem problemów technicznych po stronie Wizz Air, zostałam obciążona karą wynoszącą 734 złote za błędne dane w odprawie. Co więcej, kara została naliczona zarówno na lot w jedną, jak i w obie strony, mimo że mój błąd został skorygowany przed lotem powrotnym.
Moja próba rozwiązania tego problemu poprzez oficjalną reklamację nie przyniosła żadnych pozytywnych rezultatów. Uważam, że takie traktowanie klientów jest nieakceptowalne. Wizz Air wydaje się ignorować poważne problemy techniczne na swojej stronie internetowej, które prowadzą do błędów i nieprzewidzianych opłat dla klientów.
Chcę ostrzec innych przed korzystaniem z usług tej linii lotniczej. Moje doświadczenie pokazuje, że nawet nieświadome błędy mogą prowadzić do niesprawiedliwych kar finansowych, a próby rozwiązania problemów są ignorowane przez firmę. bądźcie ostrożni i rozważcie dwukrotnie, zanim zdecydujecie się na lot z Wizz Air. -
~Konrad / 2023-11-18 17:19
Worst customer service ever... when i write for refund because my flight had 1 day delay, they stop replaying for emails... I highly do not recommend this airline// lot opozniony 1 dzien, w momencie proby uzyskania odszkodowania za poniesione koszty, wizz air przestal odpisywac na maile... -
-
~Nata / 2023-11-15 19:24
Wizzair wyswietla na swojej stronie dziwne, wprowadzajace w blad informacje. Nie dostalam mozliwosci odprawienia sie w zamian tego otrzymalam na stronie (podczas proby odprawy) informacje ze samolot ulegl zmianie i nie moga mi przydzielic miejsc ktore wczesniej wykupilam, mam przyjsc na lotnisko 3 godz wczesniej by tam uzyskac pomoc. Tak zrobilam, przybylam 3h przed odlotem a tam nic, zero-zero pomocy zero okienka zero obslugi. Zostalam zmuszona do odprawienia sie na lotnisku w automacie za co zaplacilam 1600kr. Dzis sobie mysle, ze wizzair robi to specjalnie by naciagnac podrozujacych na dodatkowe koszty. Zaznaczam, ze reklamacja moja w rezultacie tez zostala olana. Odpowiedz dostalam wymijajaca, bez wskazania przyczyny powodow i winy, zaznacze jeszcze, ze nawet emaila nie dostalam z informacja, ze moge sie odprawic( takowe zawsze przychodza na dzien przed odlotem )Skandal -
~lex / 2023-11-15 12:17
Nie miałam możliwości odprawy online ze względu na błąd aplikacji i storny po stronie wizzaira - kod zaczął działać dopiero po czasie na darmową odprawę. musiałam dopłacć ponad 400zł za odprawę na lotnisku. w związku ze zgłoszeniem tej sytuacji dostałam informację, że zwrotu nie dostanę i że trzeba było kontaktować się z infolinią i że moim obowiązkiem jest odprawa online, która nie została mi umożliwiona.
na odpowiedź na ich maila, że zapisy, które przedstawili się do mnie nie aplikują dostałam dokładnie takiego samego maila - autoresponder.
omijajcie te linie szerokim łukiem. -
~El Loco / 2023-11-09 16:10
Masakra. Traciłem samolot dlatego ze nie napisali na tablice zmiany gate i nikt nie informuje . Potem oszukują z tymi walizkami zaplaczylem i kazali jeszcze raz mi zapłacić ZaletyNie maWadyBez słowa -
~Izzzzzzzzzzzzzza / 2023-10-26 20:33
Do Dubrownika mieliśmy dotrzeć 23 września o godz. 17:25, natomiast dotarliśmy 24 września ok. godz. 16:15. W miedzy czasie lądowaliśmy na lotnisku w Tiranie, gdzie zostaliśmy poinformowani, że poczekamy tam ok. 1 godz, tyle czasu potrzeba do zebrania nowej załogi, jednak ,a lotnisku spędziliśmy 3 godz. Następnie zapakowano nas do samolotu i ponownie rozpoczęliśmy lot do Dubrownika, pomimo tego, że dobrze znane były warunki pogodowe (lot trwa ok. 30 min, nie było szans na ich zmianę). Następnie wyrzucono nas na lotnisku w Wenecji ok. godz. 2:00 (24 września), kapitan poinformował nas, że na lotnisku będzie na nas ktoś czekał w celu dalszych informacji oraz, że organizowane są dla nas hotele. Jednak na lotnisku nikogo nie było, nie było żadnej informacji co dalej, zostaliśmy pozostawieni sami sobie, zmuszeni do koczowania na podłodze, bez chociażby butelki wody. Dopiero dostaliśmy od was e-maill, o godz. 3:44, czyli przez 1,45 h byliśmy pozostawieni sami sobie, bez informacji, bez możliwości dodzwonienia się na infolinię. O tej godzinie dostaliśmy informację, że możemy sami zorganizować sobie hotel, ale w średniej cenie, o tej godzinie jedyne hotele jakie odebrały od nas połączenie to były hotele typu „Hilton”, czyli nie z średniej półki cenowej. Zresztą samolot z Wenecji do Dubrownika też był opóźniony. Lot który miał trwać ok. 1,4h trwał ok. 24 h. Straciliśmy zapłaconą dobę hotelową w Dubrowniku, tak samo jak dzień wakacji, bo koczowanie na lotnisku, bez jakiejkolwiek wiedzy NIE można uznać za wakacje. Pomimo tego, ze byliśmy waszymi pasażerami/klientami zostaliśmy potraktowani gorzej niż bydło podczas transportu do rzeźni. Za samo takie traktowanie, stres psychiczny, powinniśmy uzyskać rekompensatę. ZaletybrakWadyLinia lotnicza nie była zainteresowana dobrem swoich klientów -
~Maciej / 2023-10-11 21:50
Brak możliwości odprawy przy nadpłacie. Rozumiem że byłaby niedopłata ale nadpłata to chyba dla firmy zysk. Poza tym jeśli jest jakiś problem to należy klienta zawiadomić wcześniej. Niestety nie było informacji że jest nadpłata i to uniemożliwi odprawę online. ZaletyBrakWadyOdprawa -
~Paweł / 2023-10-02 22:27
Najgorsi z najgorszych! Tych lini nie powinno być a wszystkie lotniska zakazać im lądowania! Jak to możliwe że tak naciągają ludzi, odwołują loty i uprawiają wolną amerykankę???
Nie polecam tej podniebnej łobuzerii!ZaletyŻadnychWadyWszystko co najgorsze -
~Nadinex / 2023-10-02 14:16
Porażka odwołali lot i nie chcą oddać kasy od 2 lat Nie polecam ZaletyBrak nie mają ichWadyOdwołany lot i brak zwrotu za bilet od 2 lat porażka -
~Hubert / 2023-10-02 10:43
Quality is coming with the price, paying for normal size bag 50e extra is only with this Airlines. If you have chance to get another one don't hesitate. Never again ???? -
-
~Pasazer / 2023-09-25 17:45
Jak zawsze spozniony,1,5 roku latam na tej samej trasie,3x o czasie, przez 1,5roku?!!! ZaletyBrakWadySpozniony -
~Michał / 2023-09-24 09:15
Traktują ludzi jak bydło- odwołali mój lot i zero informacji, radź sobie człowieku sam.
Jedno wielkie węgierskie gówno.Zaletynie maWadywadą jest ich istnienie -
~sławomir / 2023-09-20 21:52
Ostrzegam. Wizz air Multipass to oszustwo . Płaciłem abonament na czas, w ciągu czterech miesięcy płacenia abonamentu wykonałem jednego lotu tam i z powrotem, później po locie w jedną stronę zniknęła rezerwacja z powrotem i na moim koncie pojawiła się informacja że nie mogę dokonać rezerwacji. Kontakt telefoniczny to fikcja i naciągactwo, kolejne osoby albo obiecywały że sprawa będzie załatwiona za chwilę albo się rozłączały. Połączenie oczywiście płatne. oszustwo...oszustwo... WadyOstrzegam. Wizz air Multipass to oszustwo . Płaciłem abonament na czas, w ciągu czterech miesięcy płacenia abonamentu wykonałem jednego lotu tam i z powrotem, później po locie w jedną stronę zniknęła rezerwacja z powrotem i na moim koncie pojawiła się informacja że nie mogę dokonać rezerwacji. Kontakt telefoniczny to fikcja i naciągactwo, kolejne osoby albo obiecywały że sprawa będzie załatwiona za chwilę albo się rozłączały. Połączenie oczywiście płatne. oszustwo...oszustwo... -
~Janusz / 2023-08-30 16:41
Dno..
Mam taki sam problem jak reszta pasażerów. Dno... to już druga taka sama sytuacja z jaką się spotykamy, pierwszą przemilczałem bo szkoda nerwów. Próbowałem kilkukrotnie odprawić się onlinie, bez jakiejkolwiek możliwości. Na różnych urządzeniach. Przybyłem z tego powodu z żoną i dwójką małych dzieci wcześniej na lotnisko w Rzymie by załatwić temat (miałem godzinę czasu według informacji i regulaminu Wizzair na Check In). Na miejscu dowiedziałem się, że jest za późno. Tłumacze i pokazuje zrzuty ekranu durnej pustej włoszce z wizaira, ze nie miałem możliwości odprawienia bo ich strona nie działa poprawnie, nie ładuje się i mam jeszcze sporo czasu na odprawę. Przestała nas obsługiwać i jak chcemy lecieć mamy zapłacić po 49 euro za osobę (check in) ja mowie ze to niezgodne z regulaminem, dostałem odpowiedź to twój problem nie mój. Próbowałem odprawić się ponownie przez www ale problem dalej taki sam, strona przeładowana. Finalnie skoczyło się odprawą online za blisko 200 euro, przy mnie w kolejce stało kilkanaście innych osób z tym samym problemem. Żygam tą linią i wcale się nie dziwię, że to najgorsza linia lotnicza w Europie według rankingów. Dla nas jesteście złodziejami! Brak polskiej obsługi w Polsce, brak możliwości kontaktu telefonicznego w Polsce. Brak złożenia reklamacji. Brak adresu email. Dramat. Lepiej wydać więcej i mieć większy komfort psychiczny niż tymi złodziejami o nazwie Wizzair. Złodzieje !!!!Zaletyżart ?
strona 2 z 20