Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 595 opinii

2.07 / 5

  • Oferta
    2.51
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena/Jakość
    1.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hifik / 2023-09-12 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator jaki może być .Zablokuje Ci numer kiedy wyślesz więcej SMS-ów.Permanentny brak zasięgu przez obsługujący go Play. W sumie jedyna dobra rzecz z ich strony to właśnie to wyrejestrowanie (bezpowrotne) mojego numeru. Przeżyłem chwile grozy - bo dla mnie telefon to nie tylko rozmowy ale również bankowość i szeroko pojęty kontakt ze światem ale dzięki temu teraz jestem w Plusie i to jakby inna - wspaniała rzeczywistość .
    Nie myślcie ani przez chwilę o tych dziadach bo gdyby nawet byli za darmo to i tak za drogo a Wy , którzy jeszcze u nich jesteście uciekajcie zanim i Wam odwalą taki numer jak mnie .
    ZaletyZero
    WadyObsługa ,zasięg ,jakość usług
  • ~Ktoś / 2023-09-10 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mają prawa rządać od was skanów dowodów osobistych na maila !bo można na to wziąś chwilówke. Nie chronią waszych danych w żaden sposób jest akcja pt chroń swój PESEL. Nie wolno podać pesela czy nr dokumentu przez telefon czy na maila bo można stracić pieniądze. A oni mają w du. Zabezpieczenia czy alerty bezpieczeństwa bo o wycieku danych wiedzieli trzy tygodnie przed wyciekiem i pozwolili wykraść wasze dane kochani. Dot. Virgin mobile polska
    WadyNie mają prawa rządać od was skanów dowodów osobistych na maila !bo można na to wziąś chwilówke. Nie chronią waszych danych w żaden sposób jest akcja pt chroń swój PESEL. Nie wolno podać pesela czy nr dokumentu przez telefon czy na maila bo można stracić pieniądze. A oni mają w du. Zabezpieczenia czy alerty bezpieczeństwa bo o wycieku danych wiedzieli trzy tygodnie przed wyciekiem i pozwolili wykraść wasze dane kochani. Dot. Virgin mobile polska
  • ~Maniek / 2023-09-07 23:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Virgin is the best! Prosta oferta i do tego zasięg Play. Reszta sieci to naciągany marketingowo syf, głównie w tv i fb.
    Zaletyzasięg i net lte
    Wadyje...ć trolli
  • ~Lepszy Virgin (Play) niż totalny syf Pl / 2023-09-01 13:56
    Ocena: 4.33 / 5
    Do poniższej wypowiedzi-zapraszamy ciebie do Plusa na pełny zasięg 2G lub lte 900 i prędkości do 3 mega.
  • ~marcini77 / 2023-08-29 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaką widziałem. Nic nie da się załatwić. Najgorszy zasięg, beznadziejny internet.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Margo / 2023-08-28 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy jest ktoś chętny do Szczyrzyca pomóc księdzu Sylwestrowi Skibie ujeździć Konie bo nie ujeździć boi się?
  • ~123 / 2023-08-11 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ile tych opinii jest z działu marketingu i sprzedaży - niech każdy sobie odpowie. Pozdrawiam :)
  • ~Robert / 2023-08-11 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam numer w tej sieci na kartę od wielu lat.
    To syf!
    Za granicą ciągle jakiś problem!
    A to brak połączenia z siecią, a to brak zasięgu!
    Nerwy już biorą górę.
    Zmieniam na konkurencyjną. Dosyć płacenia za nic
    ZaletyJest ich co raz mniej.
    Nawet w kraju są problemy!
    WadyZa granicą jest tylko gorzej!
    Brak zasięgu i wysokie opłaty
  • ~Bartek / 2023-08-08 10:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra. Zamówiłem nowy numer, poproszono mnie o przesłanie skanu dokumentów według wzoru w przeciągu 7 dni. Skany wysłałem na podany adres email w ustalonym czasie a po 7 dniach dostałem informację o anulacji zamówienia z powodu braku wysłanych dokumentów.
    Zadzwoniłem więc na infolinię by wyjaśnić sprawę. Pierwsza osoba nic nie wiedziała i nie mogła pomóc. Przełączono mnie do innej osoby, która powiedziała, że wysłałem doki na zły adres email (ten z maila) ale poprawnego nie znała. Osoba ta się potem rozłączyła. Zadzwoniłem ponownie i kolejna osoba powiedziała, że nie ma dostępu do poczty więc zostałem znów do kogoś przełączony i w końcu Pan powiedział, że nie wie co się stało i nic nie jest w stanie zrobić. Ale adres email był dobry :)
    Zaletybrak
    WadyCustomer Service masakra
  • ~konik garbusek / 2023-07-16 20:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam telefon na kartę . Od miesiąca żądają ode mnie nr pesel celem rozpatrzenia reklamacji . Powołują się na regulamin usług abonamentowych , w którym pisze , ze nie dotyczy usług przedpłaconych. Zabrali mi minuty z pakietu i opłatę za połaczenia ( infolinia ) . Obsługa klienta to paczka niekumatych robotów,
    Zaletytanio
    Wadyoszukują i nie chcą rozpatrzyć reklamacji
  • ~Saturator / 2023-07-14 13:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Czemu tak narzekacie na Virgin? Przecież Virgin od ponad roku to Play. W Polsce nie ma osobnej firmy o nazwie Virgin. Virgin to część składowa molocha P4 czyli Play.
    ZaletyVirgin to Play
    Wadyzniknęły po zakupie przez Play
  • ~Tadzioo / 2023-07-12 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Virgin to kpina i oszustwo najgorsza sieć komórkowa w Polsce, posiadam dwa numery w Virgin miały być połączone w grupę i koszt miesięczny miał być 45,00 zł miesięcznie a za czerwiec zapłaciłem zamiast 45,00 zł to koszt wszedł 56,13 zł pierwsze oszustwo.
    Druga sprawa jednym numerem mam dostęp do logowania jak na stronie internetowej jak i przez aplikację Play 24 gdzie mam dostęp do faktur itp.
    drugim numerem nie mam dostępu do logowania ani przez stronę internetową ani przez aplikację Play 24, dzwoniłem kilka razy do konsultantów o przesłanie mi faktury na e-mail żebym miał jak opłacić to nie łuki na infolinii zablokowali mi połączenia wychodzące. kto tam pracuje jak tak można traktować klienta , zabieram wszystkie umowy i udaję się do Biura Praw Konsumenta ktoś musi ich nauczyć jak traktuje się klienta.
    Piszę to dla przestrogi omijajcie Virgin wielkim łukiem Pozdrawiam
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady infolinia do wielka kpina
  • ~Luki / 2023-07-04 13:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści!!!, nie działa internet w UE. Pomimo wielu telefonów nie potrafią poradzić sobie z przywróceniem działania internetu w UE, na infolini potrafią tylko przyjmować zgłoszenia. Omijać szerokim łukiem. Wyjeżdzasz za granicę? Uważaj Twój internet w sieci virgin mobile nie będzie działał.
    ZaletyBrak
    WadyNie działający internet w UE.
    Obsługa infolini która nie potrafi pomóc.
  • ~Piotr / 2023-06-19 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka miałem. Internet pod Warszawą żaden.dobrze ,że umowa już się kończy.
  • ~Tomek / 2023-06-12 17:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Aktualnie jestem za granicą na urlopie. I tu "niespodzianka". Nie mogę wykonać żadnego połączenia w roamingu. Wszystkie ustawienia telefonu są jak należy. Wedle ich instrukcji. Do tego wybrałem operatora z ich listy partnerów roamingowych (zresztą z tej listy mogłem się zalogować tylko do Orange, Vodafone nie działa a dwóch pozostałych telefon nawet nie wyszukuje). Ciekawostka jest taka, że SMS/MMS przychodzą i można wysyłać. Połączenia przychodzące działają. Tylko nie wychodzące. To kolejny problem. Kilka miesięcy temu podobnie było z MMS z tą różnicą, że mogłem wysyłać a nie mogłem odbierać. Rozmowy przez infolinię to już w ogóle groteska. Nie ma tam chyba nikogo kompetentnego. Czekam tylko aż skończy się umowa i robię zwroty od nich.
  • ~Gras / 2023-06-06 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma na pograniczu "szemranej" Zmieniają abonament na wyższy bez indywidualnego powiadomienia, bez aneksu, bez podpisu abonenta. Biuro obsługi to porażka powtarzają jak mantrę wyuczoną regułkę. Zasłaniają się regulaminem z którego nie wynika ze mogą sobie dowolnie zmieniać abonament bo poprzedni został wycofany, oczywiście nowy abonament jest o wiele droższy a mi niepotrzebny.
    Wadywady j/w
  • ~Walek / 2023-06-01 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet za granicą nie działa, czyli jest tanio, tylko nie działa. Można powiedzieć inaczej: biorą pieniądze , ale usługi nie zapewniają, czyli kradną.
    ZaletyJeszcze coś tam działa.
  • ~Ania / 2023-05-03 20:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Pozdrawiam tych, którzy pamiętają jeszcze stare Virgin i CMOK - centrum miłej obsługi klienta Virgin. Niestety nie ma po tym już śladu, klienta mają w nosie. Wielokrotnie prosiłam o kontakt w konkretniej sprawie, którą mieli przekazać do odpowiedniego działu. Po ostatnim telefonie ode mnie zadzwonil 1x, jak nie mogłam rozmawiać, z numeru na który nie można oddzwonić.
    ZaletyOferta OK, ale zbliżona do konkurencji
    WadyWyraźny spadek jakości obsługi
  • ~Kaya / 2023-05-03 09:58
    Ocena: 5.00 / 5
    5 gwiazdek za zasięg i dużo neta.Zasieg przeważnie LTE+.Polecam
    ZaletyCena zasieg
  • ~Janek / 2023-05-02 11:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry zasięg ,oferta dla grupy numerów idealna jedynie konsultanci mogliby być bardziej ogarnięci i wyszkoleni bo czasami ręce opadają a tak wszytko w porządku.Przez 2 lata żadnej awarii i reklamacji.Serdecznie polecam
    ZaletyZasięg , oferta grupowa
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4420
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2526
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183