strona 11 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Mariusz / 2022-08-10 11:40
Od pewnego czasu nie można się do mnie dodzwonić, dopiero za którymś razem można. Do tego problem z MMS. Nie jestem zadowolony ze świadczonych usług. Do końca umowy i uciekam. -
-
~KrisKross / 2022-08-09 18:25
Fatalna obsługa klienta online informacje delikatnie mówiąc lakoniczne nie precyzyjne nie rozwiązują problemów przeniesienie numeru z Virgin to ciąg pułapek byle opóźnić odejście każdy pretekst jest wykorzystany by je opóźnić wina oczywiście klienta na pytanie jak krok po kroku zrealizować przeniesienie numeru do innego operatora nie udzielają odpowiedzi precyzyjnie jak to zrobić, cena niska to prawda ale pomoc i obsługa klienta także niska, lekceważenie klienta ZaletyDo pewnego stopnia cenaWadyZa usługę zdaje się klienci płacą! A virtualny operator to nie operator widmo! -
~Danuta / 2022-08-09 14:50
Żenada!! Od dłuższego czasu nie można się do mnie dodzwonić. Nawet nie dostaję wiadomości, że ktoś dzwonił. Płacę co miesiąc nie wiem za co. Poza domem (gdzie mam wi-fi) bardzo często gubię zasięg. Odradzam wszystkim ZaletyBrakWadyWszystko co najważniejsze -
~Magdalena / 2022-08-09 12:32
Zablokowali mi numer ponieważ ich oceną wykonywałam za dużo połączeń. od czterech dni nie mogę się doprosić o odblokowanie numeru, konsultanci rozkładają ręce i mówią że nie mogą nic z tym zrobić trzeba czekać na dział techniczny. Jedna wielka porażka od razu jak odblokują numer przenoszę go do innej sieci dodam tylko że ten numer mam od 12 lat. Nie rozumiem tylko jak mogą zablokować numer bez żadnego potwierdzenia przecież mają wszystkie dane osobowe łącznie z peselem i dowodem osobistym. -
~ws / 2022-08-09 05:53
to juz opinia końcowa . musiałem z powrotem zabrac numer . nie potrafili ptzez 2 tygodnie uruchomic usługi , na prawdę omijać szerokim łukiem jesli nie chce sie miec problemów ZaletybrakWadycałoksztaut -
~zdz / 2022-08-08 20:08
Opieszałości w przewróceniu połączenia telefon nie działa od czterech dni, czekam co będzi9e dalej. ZaletyBrakWadyObsługa klienta wypowiada ustaloną formułkę jak robot że trzeba czekać. -
~fff / 2022-08-08 08:28
Blokada kary sim, ponieważ wykonałem za dużo połączenia w krótkim czasie.
Pomoc na infolinii nic z tym nie robi czekam już 2 dni.
Jestem w tej sieci już 4 lata i tak jak traktują klienta to jest TRAGEDIA.
NIE POLECAMZaletyBrak -
~Michal Adam / 2022-08-06 10:28
Blokada telefonu ponieważ przez 8 godzin wykonałem 23 połączenia!
Na infolinii nie mogą nic zrobić bo tylko obsługa techniczna może odblokować a oni nie mają widelec czasowych. ŻENADA
Czekam Już ponad 17 h i zero kontaktu ani odpowiedzi a telefon nie działa.
NIE POLECAM -
-
~Krzysztof Ś. / 2022-08-05 16:34
3 nr w sieci. Doładowane konto, brak mozliwosci włączenia pakietu, brak mozliwosci zrobienia czegokolwiek z konsultantem( telefon na matkę). W mojej ocenie niepoważne. Każą mi jeździć po jakichś pkt których nie ma w okolicy.
Przenoszę się do jakieś innej sieci.ZaletyMiły konsultant.WadyWszystko poza tym. Aplikacja nie współpracująca z kontem. Brak mozliwosci wyłączenia i włączenia pakietu. Dramat -
~Agata / 2022-08-05 10:42
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.
GÓWNO NIE OPERATOR.ZaletyNIE STWIERDZONOWadyOPERATOR VIRGIN -
~NIEZADOWOLONY / 2022-08-05 09:15
NIE POLECAM!!!
Ludzie z obsługi technicznej nie potrafą wysłać konfiguracji MMS którą zepsuła de facto zepsuła centrala.ZaletyBrakWadyOgraniczony zasięg
Przerywane poł wychodzące
Przerywane poł przychodzące
Problem z konfiguracją MMS
MMSy nie dochodzą
Problem z wysyłaniem MMS
Nieporadna obsługa klienta
-
~Edek / 2022-08-05 07:58
Wieczny problem z połączeniami przychodzącymi/ wychodzącymi i MMSami, z centrali wywyłają konfigurację która się nie sprawdza? ZaletyNiska cena, ale na usługach nie można absolutnie polegać.WadyCzęsto niesprawne usługi:
Poł przychodzące
Polł wychodzące
MMS -
~Virgin nie działa! Odradzam! / 2022-08-03 23:30
Od początku 2022 virgin okresowo ale codziennie nie realizuje połączeń przychodzących, mimo pełnego zasiegu, nie przychodzą powiadomienia że ktoś chciał się dodzwonić, czasami nie przychodzą smsy, często są braki w dostępie do internetu i to wszystko w Gdańsku, nie żeby gdzieś daleko od miasta choć tam też. Obsługa odsyła tą samą formułke że nie stwierdzili nieprawidłowości a na trzy moje numery nie można się dodzwonić teraz od lipca przestali całkowicie odpowiadać na reklamacje. Nie zgadzają się na wcześniejsze odejście bez kar mimo że nie realizują warunków umowy! Odradzam! ZaletyBrakWadyNie realizują połączeń, nie informują powiadomieniami że nie zrealizowani połączenia przychodzącego, nie przychodzą smsy, nie działa internet, obsługa klienta argoncka, nie rozwiązuje problemu, nakazuje przelogowywanie się na 5 min do orange i potem spowrotem ale to nic nie zmienia telefon dalej nie działa, tak jest na wszystkich moich trzech numerach w virgin, obsługa straszy karami za wcześniehmjsze odejście mimo że nie realizują połaczeń. Od lipca obsługa całkowicie przestała odpowiadać na reklamacje. -
~Marjan77 / 2022-08-02 16:14
Dzwonienie działa. Internet nie działa w telefonie od jakiegoś czasu. Najpierw zaczęły się problemy w pobliskim mieście jak jechaliśmy, teraz nawet u mnie nie ma dostępu. Nad morzem jak co roku brak dostępu do internetu. Będę musiał przejść do innej sieci. ZaletyDziała dzwonienieWadyInternet w telefonie -
~wieslaw / 2022-08-02 13:32
przeniesienie karty tydzien karta nieczynna , kazde połączenie z z obługą 60 gr na min , juz chyba 25 zł przegadałem , wysłali duplikat tez nie działa -
~Rafał / 2022-08-01 20:57
Numer przeniesiony do vergin do dziś nie działa konsultanci odbijają piłeczkę .nie polecam -
-
~Jakub K / 2022-07-31 16:02
kupiłem od nich internet 220gb za 50 pln. Jest słaby nawet bardzo. Ponieważ w Orange skończyła mi się umowa ( miałem pakiet love) a orange nie chciał mi zaproponować internetu w cenie jaką miałem postanowiłem przejść do virgin- dokładnie w tej cenie miałem lte od orange tzn 50pln za 200gb/miesiąc. W orange lte śmigało jak burza nie rzadko na speedtestach pokazywało 40Mbps. Na tym samym modemie w tym samym miejscu w virgin jest maxymalnie 5-6Mbps . Zgłaszałem do virgin mieli się zając tematem i nic nie zrobili. Całe szczęście mogę wypowiedzieć z 1 miesięcznym terminem i tak też się stanie. Internet Dno Zaletymiesięczny termin wypowiedzeniaWadybardzo wolne LTE, słaby serwis, -
~bolek / 2022-07-31 12:55
od kiedy przejał ich play jakosc wyraznie spadła...niestety play to najgorszy operator z jakim mogli sie zwiazac. -
~RC / 2022-07-29 17:27
Niestety oprócz ceny, jakoś usług bardzo zła, dodatkowo sieć nalicza opłaty za połączenia, SMS,MMS w roamingu europejskim. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyCenaWadyBardzo wolny internet, bardzo słaby zasięg, zła jakość połączeń głosowych,płatny roaming. -
~lkkud22 / 2022-07-29 16:15
Termin przeniesienia numeru wyznaczony na koniec września. Ponad 2 miesiące czekania na przeniesienie numeru. Kontakt tragiczny wysłane 3 wiadomości email od 2 tyg brak jakiejkolwiek odpowiedzi. ZaletyDobra ofertaWadyTragiczny kontakt, nikt nie odpowiada na email wysłane do OK
strona 11 z 30
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »