Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 238 opinii

2.35 / 5

  • Oferta
    2.80
  • Obsługa klienta
    2.02
  • Cena/Jakość
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 12
  • ~Adam / 2021-12-03 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    PoJestem w VM od początku, ale mniej więcej od roku same problemy z zasięgiem, z przerywaniem połączeń (telefonem zawsze łączę z tego samego miejsca, bo nie noszę go przy sobie) i nieujawnianą ceną połączeń! Dodatkowo w grudniu 2019 roku mieli wyciek danych drażliwych klentów i do tej pory słowa wyjaśnienia mimo, że sprawa trafiła do prokuratury!
    SŁOWEM MAKABRA! TERAZ TOCHYBANAJGORSZA SIEĆ W POLSCE OD KIEDY JEJ WŁAŚCICIEL BRENSON WYCOFAŁ SIĘ Z POLSKI ! ! !
    ZaletyNie ma
    WadyZmiany stawek połączeń, problemy z zasięgiem, niewystarczająca ochrona danych klientów (kradzież danych wrażliwych)
  • ~Agnieszka / 2021-12-02 09:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety jaka cena, taka jakość. Fatalny zasięg, fatalna jakość połączeń i przepływ internetu. Daliśmy wpuścić się w kanał i niestety bardzo żałujemy. Oby do końca umowy. NIE WRÓCIMY NA PEWNO. NIE POLECAMY!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZŁA JAKOŚĆ POŁACZEŃ, ZŁA JAKOŚĆ INTERNETU, GENERALNIE CIĄGŁE PROBLEMY Z ZASIĘGIEM.
  • ~Andrzej / 2021-12-01 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Virgin wprowadza w błąd przy zawieraniu umowy. Nie informuje o wszystkich ograniczeniach w umowie. Blokuje wewnętrznymi regulaminami dokupowanie usług. Nie uruchamia usług które już dawno powinny działać. Kontakt przez biuro obsługi bardzo trudny. Rozłączanie rozmów podczas zgłoszeń. Bardzo mały pakiet internetu poza terenem PL. Problemy z obsługą kont, samodzielnie zmieniają konta z firmowych na prywatne.
    ZaletyTanio
    WadyJedna wielka porażka i problem z usługami i obsługą.
  • ~Wojciech / 2021-11-30 16:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Bylem ladnych lat parę w Virgin na kartę az tu nagle niespodzianki nie miłe! Mialem taryfę "chcę wszystko", pakiety do wyboru! Przestał działać jeden numer w sensie nie odbierania i wysylania emmemesow! Dostalem duplikat karty i to samo dalej! Karta sprawdzona na trzech różnych telefonach,aktywowana przez BOK Virgin! Teraz polaczenia z BOK nie za darmo,tylko 39 groszy minuta! W sumie szkoda dalej pisać! Tracą nastepnego klienta!
    ZaletyPozornie Ok!
    WadyOpisalem powyzej! Lekcewazenie klientów!
  • ~Szkielo / 2021-11-29 10:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciągle problemy zasięgiem jak się jedzie autobusem lekko poza miasto... Używam ale przesiadam się na inną sieć bo to denerwujące...
  • ~Piotr / 2021-11-25 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Jedyny operator, który nie informuje w żaden sposób, że kończy się umowa na kartę. U innych zawsze są SMS-y i e-maile... i to dużo wcześniej, czasem po kilka razy. Tu NIC. I oczywiście zabierają wszystkie pieniądze bezpowrotnie. Skandal
  • ~ANDRZEJ / 2021-11-24 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    BRAK PROFESJALNEGO PODEJŚCIA DO SPRAWY, KLIENTA , AKTUALIZACJA DANYCH NIE MOŻLIWWA. DZWONIĘ NA INFOLINIE I OTRZYMUJĘ WZKAZÓWKI ABY DOKONAĆ AKTUALIZACJI DANYCH. PROSZĘ UDAĆ DO NAJBLIŻSZEGO PKT OBSŁUGI KLIENTA ( PKT STACJONANRNY 3 MAJA
    KATOWICE , INNE PKT NA STRONIE VIRGIN JUŻ NIE AKTULANE ) I KIEDY JEDZIE SIĘ 70KM DOWIADUJĘ SIĘ KLIENT , ŻE PANI NIE POSIADA MOŻLWIOSĆI UDOSTEPNIENIEA FORMULARZA DO AKTUALIZACJI DANYCH NA ABONAMENT. MOŻE TO ZROBIĆ TYLKO NA KARTĘ.
    ZaletyJUŻ BRAK ZALET
    WadyMNÓWSTWO WAD OPRÓCZ CENY ZA ABONAMENT. BRAK MOŻLWIOŚCI AKTULIZACJI DANYCH NA USŁUGI W RAMACH ABONAMENTU. MAM NADZIEJE ,ZE KTOŚ TO CZYTA Z KIEROWNICTWA VIRGIN. ODMOWA AKTUALIZACJI DANYCH CZY PRZYPADKIEM NIE JEST NEIZGODNA Z REGULAMINEM.
  • ~TOMASZ / 2021-11-22 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    OBSŁUGA MASAKRA !!! - Dajcie sobie spokój z tą firmą, 1 punkt obsługi klienta w Warszawie do tego bez biura tylko wyspa na środku galerii DO TEGO w głośnym miejscu, ani porozmawiać ani nic załatwić, do tego niekompetentna infolinia, jak konsultant nie wie co zrobić to bez uprzedzenia przerzuca do kolejnego i od nowa trzeba tłumaczyć, straciłem prawie 2h na gadanie z 4 konsultantami i tak nie udało się załatwić sprawy. ODRADZAM !!!
  • ~Ola / 2021-11-20 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest bardzo nie miła, nie potrafią wytłumaczyć ofert nie znają ich przede wszystkim powinni się doszkolic i zapoznać z siecią z którą pracują A infolinia powinna być bezpłatna zwłaszcza dla własnych klientów A nie pobierać jeszcze pieniądze.
  • ~Naffay / 2021-11-19 17:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Byłam bardzo zadowolona z sieci virgin... Do czasu.
    W technicznej obsłudze klienta znajdują się "osobistości" kuriozalne...niekompetentne wręcz głupie więc albo trzeba zmienić operatora albo zaakceptować takie indywidua o powiedzmy elokwencji kłody dryfującej...
    ZaletyTanie pakiety
    Dodatkowe pakiety w przystępnej cenie
    Aplikacja w której można zakupić większość uslug
    Wady"Wybitna" obsługa klienta
  • ~WOLTER-W2 / 2021-11-16 18:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Dwa tygodnie nie miałem możliwości otwarcia żadnej strony /portalu/
    Zgłaszałem wielokrotnie dzwoniąc na *222
    awarię ,wysłuchując za każdym razem przez kilkanaście minut papugi z muzyczką i tracąc z mojego konta na kartę znaczną sumę pieniędzy ,a w odpowiedzi słyszałem że "pracują nad tym problemem " podając numer zgłoszenia .
    " Cudownie się jakoś samo to naprawiło" i przez tydzień było Ok!
    Dzisiaj znowu zaczęły się powtarzać te braki internetu wraz ze słynnymi powtarzanymi jak " mantra " komunikatami " Przekroczony limit czasu wyszukiwania"
    Wg. Mnie powinno być Przekroczony limit czasu OSZUKIWANIA ,,,,klienta !!!!!!!
    I tyle w temacie Żenada iFarsa!!!!
  • ~Jo7 / 2021-11-14 19:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Po 4miesiacach bycia ich klientem zamierzam skorzystac z uslug kogokolwiek innego- oby bylo szybciej i lepiej po prostu. Mam serdecznie dosc braku zasiegu, zamulajacego internetu i klikania w kolko refresh,refresh..zeby odtworzyc filmik na youtubie.kazde video zacina w polowie, musze wylaczac tel i wlaczac wszystko od nowa. 21 wiek tak? A tu jakosc jak z poczatkow internetu..moj ostatni miesiac w tej sieci.
  • ~Piter / 2021-11-14 13:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra oferta, za 43,50zł mam dwa numery a, sieć działa dobrze, tam gdzie wielcy mają słaby zasięg to Virgin śmiga bez problemu. Oferta cenowo i jakościowo super, ktoś napisał że jest lejek 70mb, ja zapytam po co mi więcej w smartfonie? Filmy w 4K śmigają bez problemu. 20GB w abo nie jestem w stanie wykorzystać, łącznie rozmawiam ponad 12h miesięcznie. W poprzedniej sieci płaciłem 170zl za 4 numery i internet i szału nie było tak z zasięgiem jak z obsługą.
    ZaletyCena, zasieg
    WadyNaradzie brak
  • ~Lulass / 2021-11-14 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenie z tą firmą to dramat brałem kiedyś ofertę z telefonem po miesiącu wyłączyli mi pakiet który miałem w umowie ???? to jest pierwszy hit za przeniesienie nr mialem dostać dodatkowy pakiet internetu jak się okazało po przeniesieniu nr w mojej ofercie to nie obowiązuje non stop były tam cyrki nie polecam omijać to gówno szerokim łukiem non stop nie miałem zasięgu itp jak tylko opuściłem miejsce stałego zamieszkania telefon całkowicie głupiał i zasięgu było non stop zero raz kupiłem specjalnie pakiet roaming bo jechałem do Niemiec oczywiście jak się okazało gówno z tego było bo oczywiście nic nie działało z daleka i jescze raz z daleka od tego ścierwa
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Kuba / 2021-11-10 07:40
    Ocena: 4.33 / 5
    Ja mam 3 numery w promocji razem , wszystko śmiga i jest tanio , za 3 numery tutaj płace taniej niż za 1 w Playu , więc nie wiem po co ludzie tutaj jakieś głupoty wypisują , nie ma taniej i lepiej a przeszedłem z PLAYa bo dużo drożej i wszystko chodzi identycznie bo virgin należy do Playa , chyba ze wpisy są konkurencji
  • ~Anna.m / 2021-11-06 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Aplikacja przez którą trudno coś załatwić, pod kątem UX beznadziejna, widać, że zrobiona przez mało kompetentnych specjalistów, na włączenie pakietu czeka się długo, ciągle problemy z internetem, mało responsywna obsługa klienta. Funkcjonalności, które w ogóle nie działają.
  • ~Spakoj.eu / 2021-10-31 15:10
    Ocena: 5.00 / 5
    3 zł / miesiąc. Wygodna aplikacja na telefon. Polecam.
    Virgin Mobile
    MINI3 za 3 zł / 30 dni:
    30 minut do wszystkich sieci
    30 sms
    300 MB Internet
    MINI9 za 9 zł / 30 dni:
    300 minut do wszystkich sieci
    300 sms
    1 GB Internet
    GIGADAJE za 25 zł / 30 dni:
    Bez limitu rozmowy i sms
    15 GB Internet
    A także inne pakiety dostosowane do potrzeb, np.:
    GIGADAJE7 za 7 zł / 7 dni:
    Bez limitu rozmowy i sms
    3 GB Internet
    Wygodna aplikacja na telefon. Korzystam zazwyczaj z pakietu za 3 zł / miesiąc. Polecam ????
    Zalety3 zł / miesiąc. Wygodna aplikacja na telefon. Polecam.
  • ~Cezary / 2021-10-26 07:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie polecam, cały czas połączanie z internetem jest zrywane.
    Dzwoniłem na infolinię z 20 razy w przeciągu ostatnich 3 miesięcy, nic nie pomaga, z ich strony jest wszytko OK, co jest oczywiście bzdurą.
    Lepiej zapłacić troszkę więcej a faktycznie mieć internet niż czekać na stronę po 2-3 minuty, jak raptem ząłapie połączanie.
  • ~Denis / 2021-10-25 12:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Trzymać się od tej sieci daleko!! Tyle co się już nawku... z nimi to mi się chyba nie zdarzyło.. Bez przerwy informacja o braku możliwości połączenia z przyczyn technicznych. Zablokowali mi numer po 4h rozmowie z klientem i odblokowali dopiero 2 dniach. Na ugodę rozwiązania umowy również nie chcieli pójść mimo faktu, że są same problemy z nimi i przynosza straty mojej firmie!
    Wadywszystkie możliwe.
  • ~klient / 2021-10-25 10:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem 2h. Po dwóch godzinach zrezygnowałem.
strona 1 z 12
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1829
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1681
Plus
Ocena: 1.51, ilość opinii: 1187
T-Mobile
Ocena: 1.53, ilość opinii: 1075
Virgin Mobile
Ocena: 2.35, ilość opinii: 238
nju mobile
Ocena: 2.90, ilość opinii: 238
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2655
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 2551
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2381
UPC Internet
Ocena: 1.92, ilość opinii: 2242
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1104
mBank
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1040