Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 437 opinii

2.12 / 5

  • Oferta
    2.59
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 22
  • ~Andi / 2022-10-04 02:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina nic wiecej. Korzystalem przewaznie z internetu i przy zakuie kartypare lat temu bylo wszystko ok lecz teraz niestety porazka. Ba fb gdzie placzene gwarantowali darmowe nue odpala sie nic mimo posiadania wykupionego pakietu danych. Chyba korzystam ostatni raz i karta na smietnik-przynajmiej nie bede sie wkurzal. OMIJAC WIELKIM LUKIEM
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejnie z internetem
  • ~Edyta / 2022-10-03 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać od tego operatora,obsługa klienta to żenada, od miesiąca,czekam na dublikat karty sim,obwiniają poczte polską że coś zawaliła bo oni wysłali i nie wiedzo czemu nie mają nr.przesylki
    ZaletyBrak
    WadyObsługa z pierwszej lapanki,zbywają klienta jak mogo.
  • ~Helena / 2022-09-29 22:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Do niczego od 30.07.22 miał działać nr przeniesiony od innego operatora.Karta przyszła i do dzisiaj nie działa.Wystawili dwie faktury.Pi licznych rozmowach i emailach ,złożonej rezygnacji stwierdzili że zablokowali kartę,która nie działała i nie działa.Nie polecam
    ZaletyZadne
    Wady Za każdym razem odpisuje inny pracownik
  • ~Jadzia / 2022-09-28 23:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Od momentu przejęcia przez Play jakość usług spadła do ..... prawie zera. Centrum Miłej Obsługi Klienta jest żenująco niekompetentne. Na stronie "virgin" w zakładce pomoc są nieaktualne informacje dotyczące konfiguracji telefonów. Obsługa nie jest w stanie podać prawidłowej konfiguracji umożliwiającej wysyłanie MMSów. Wygląda na to że sieć chce się pozbyć klientów, których pozyskała oferując najniższą na rynku cenę. I chyba jej się to powoli uda przynajmniej w moim przypadku.
    ZaletyNiska cena, przejrzysta Umowa
    WadyNiekompetencja Obsługi i bałagan informacyjny oraz INFORMATYCZNY.
  • ~AD / 2022-09-28 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy zaczęłam przygodę z Virgin byłam zadowolona przez pierwsze 2 miesiące był wszystko świetnie (miałam numer na kartę i internet na kartę). Potem zaczęły się problemy internet nie działa, a jak już zaczął działać to wolniej się nie dało (a zaznaczam mieszkam w centrum Wrocławia, więc nie ma mowy o braku zasięgu). Nawet sama aplikacja się chciała się włączyć. Jakość połączeń i zasięgu, to jakaś kpina, na początku wszystko działo perfekcyjnie i miałam zasięg w miejsca, gdzie inne sieci ledwo dawały radę. Miało być przejrzyście, ale ciągle jakieś dodatkowe opłaty. Kontakt z działem obsługi to żenada, nikt nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania i nikt nie potrafi pomóc. Nikomu nie polecam tej sieci aktualnie.
    Wadychaos
    brak komunikacji
    zdzieranie z klienta pieniędzy
    częste awarie
    słaba jakość usług
  • ~Piotr / 2022-09-27 07:41
    Ocena: 2.00 / 5
    No niestety po 10 latach, jestem z Virgin od początku i rodzina też, czas się pożegnać. Nie da się zalogować na komputerze do konta. Aplikacja przestała działać. Na skargę email odpisali po... 4 dniach, że odpiszą do tygodnia. Żal bo byli NAJLEPSI odkąd przejął ich Play są do bani. Żegnam i 4 inne osoby też.
    ZaletyŁatwość pakietów. Rok ważności konta.
    WadyBrak kontaktu. Częste awarie odkąd przejął ich Play.
  • ~Jarek / 2022-09-25 07:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem do nich przenieść numer telefonu i niestety nie da się.
    Wniosek o przeniesienie do nich numeru złożyłem przez internet, dostałem smsa potwierdzającego z kodem do wpisania, że przenoszony numer rzeczywiście do mnie należy.
    Na drugi dzień po złożeniu wniosku wysłali do mnie kuriera z umową, więc działają szybko.
    Umowa podpisana, karta Virgin Mobile włożona do telefonu i aktywowała się w ciągu 24 godzin. Mogę z niej dzwonić ale na numerze z karty od Virgin a nie na tym jaki miał być przeniesiony od innego operatora. Przenoszony numer jest na kartę, nie wiąże więc mnie żadna umowa z dotychczasowym operatorem mojego numeru z którego by wynikało jakiekolwiek opóźnienie większe niż 24 godziny przy przenoszeniu numeru, np. okres wypowiedzenie umowy u dotychczasowego operatora. Potwierdziła mi to też infolinia Virgin – skoro numer jest na kartę to powinien być przeniesiony w ciągu 24 godzin. Przez ponad tydzień infolinia nie potrafi rozwiązać problemu braku przeniesienie numeru. Z reguły trafiam na pracujące na infolini Ukrainki, którym trzeba wyjaśniać jak dziecku o co mi chodzi bo nie znają polskiego rynku telekomunikacyjnego. Jedna nawet podczas którejś z rozmów jak powiedziałem, że zleciłem przeniesienie numeru z orendżu spytała mnie się co to jest ten orendż.
    Kończy mi się 14 dniowy okres w którym mogę zrezygnować z podpisanej umowy poza lokalem przedsiębiorstwa.
    Wysłałem więc wypowiedzenie e-mailem rano i już po południu dostałem potwierdzenie o przyjęciu mojego wypowiedzenie z jednoczesnym przeniesieniem jakiegoś losowego numeru jaki przyznało mi Virgin do oferty na kartę.
    Raz infolinia Virgin twierdzi, że nie przenieśli numeru po nie mają takiego zlecenia w swoim systemie, a innym razem twierdzą, że zlecenie mają ale dane z jednego działu nie przeszły do innego działu w ich systemie.
    Odradzam więc korzystanie z oferty Virgin Mobile, pomimo korzystnej oferty cenowej niestety ale nie da się z tej oferty skorzystać skoro już na starcie mają problemy z jej aktywacją na przenoszonym numerze.
    Zaletycenowo kusząca oferta
    Wadyinfolinia która przez tydzień nie jest w stanie zdiagnozować źródła mojego problemu
  • ~Ania / 2022-09-22 13:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Wszystko było dobrze dopóki nie przeszli pod Play i nie próbowałam zmienić abonamentu na niższy. Próba kontaktu z obsługą, dramat. W końcu wypowiedziałam umowę, numer przeszedł na kartę. Wykupiony pakiet internetu na marne, prędkość tak zabójcza, że piszę ten komentarz z telefonu w innej sieci. Czyli czas się pożegnać.
    ZaletyMakłowicz
    WadyJuż wszystko
  • ~Joe Doe / 2022-09-19 16:37
    Ocena: 2.33 / 5
    W połowie sierpnia zaczęły się problemy z rozmowami przychodzącymi, oraz nie można było odbierać ani wysyłać SMS-ów. Musiałem kilkukrotnie dzwonić na obsługę klienta aby zgłosić problem, bo Pani w trakcie rozmowy najzwyczajniej w świecie się rozłączała. Nie miałem problemów z zasięgiem a rozmowę prowadziłem na głośnomówiącym. Wszystkie rozmowy mam zarejestrowane.

    Po tygodniu zostało wszystko naprawione. Jednak sprawnie działającym numerem telefonu nie nacieszyłem się zbyt długo ponieważ po kolejnym tygodniu, dostałem SMS-a o tym, że mój numer został wyrejestrowany. Od tego czasu Nie działają rozmowy przychodzące i wychodzące, kto dzwoni w słuchawce słyszy, że nie ma takiego numeru. SMS-y mimo wyrejestrowania numeru telefonu dalej mogę odbierać.

    Do czasu kiedy właścicielem był prawdziwy Virgin mobile, nigdy nie było takich sytuacji. A od momentu kiedy firmę przejął Play, ciągle coś nie działa.

    Znam przypadki, że takie problemy, które kilkukrotnie były zgłaszane, zostały zamknięte bez ich rozwiązania.
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta, która jak tylko może zbywa klienta. Kiedy zgłasza im się problem to zamiast przyjąć zgłoszenie to szukają informacji o tym kiedy ktoś do nas próbował się dodzwonić. A skoro nie można się do mnie dodzwonić to skąd mam wiedzieć kiedy ktoś dzwonił. ABSURD!!! Żadnego poszanowania klienta.
  • ~A.D / 2022-09-18 15:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzisiaj nastąpiło przeniesienie numeru do Virgin. Karta aktywna, mimo tego nikt nie może się do mnie dodzwonić, w słuchawce słuchać komunikat "Numer jest niedostępny", obsługa na infolinii nie ma pojęcia jak rozwiązać problem. Jednym słowem tragedia.
    ZaletyCena
    WadyNic nie działa
  • ~Jarosław / 2022-09-17 17:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Gdy do mnie /Białystok/ dziś dzwonią to słyszą tylko: "Przepraszamy posiadacz wybranego numeru wyłączył telefon." Zaś gdy ja próbuję dzwonić to wyskakuje napis "Virgin mobile brak sygnału". I tak jest już od kilku godzin. Dzwoniłem do obsługi z innej sieci to udają głupa zamiast przeprosić i przyznać że mają awarię.
    ZaletyPromocje
    WadySieć nie działa od dziś.
  • ~NecroMancer / 2022-09-17 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KORZYSTAJCIE Z VIRGIN MOBILE KATASTROFA.
    Mam u nich abonament od roku. Cztery telefony firmowe - usługi nie działają klienci nie mogą się dodzwonić.
    Połączenia wewnątrz sieci nie działają, kilkadziesiąt razy dziennie wybierając numer do mojego biura słyszę "nie ma takiego numeru" SMSY - do mnie nie dochodzą, MMS-y nie dochodzą nie wychodzą. Internet raz działa ale częściej nie działa. Połączenia z zagranicy dodatkowo płatne. Obsługa nie widzi problemu. Jak chcesz możesz zerwać umowę płacąc karę umowną. NIE KORZYSTAJCIE Z VIRGIN MOBILE KATASTROFA.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Użytkownik / 2022-09-16 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam mam pieniędze na koncie, nie można otworzyć aplikacji żeby zmienić pakiet.
    ZaletyCenowo nie zle
    WadyOd dwóch miesięcy ka....rofa.
  • ~Kacper13 / 2022-09-16 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Co z tego że oferują dużo jak nic nie działa. Ciągle problemy z internetem, brak zasięgu, nie można nigdzie zadzwonić. Oczywiście firma uważa ze jest okej, a jak uważam że jest źle to wymagają do rozpatrzenia screenów, opisów, poprostu jest tego tyle że ciężko to zrobić dobrze i wykonanie tego zajęło by dużo czasu.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~GRZEGORZ / 2022-09-15 11:34
    Ocena: 1.67 / 5
    TRAGEDIA NIE POLECAM!!!!!! .1,5 MIESIACA TRWAŁA AKTYWACJA 2 Z 4 NUMERÓW JAKIE ZAKUPIŁEM . OBSŁUGA TRAGICZNA , PODCZAS PRUBY POŁACZENIA Z OBSŁUGA TECHNICZNA CIĄGLE PRZERYWA ROZMOWĘ.
    ZaletyTanio
    WadyWSZYSTKO
  • ~ah / 2022-09-14 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, że mam u nich abonament. Tragedia jeśli chodzi i obsługę klienta. Coś nie działa - wmawiają, że to wina klienta. Tragedia!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~adaś / 2022-09-14 08:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Wiadomość MMS docierają z kilkugodzinnym opóźnieniem lub w cale. Tak samo wysyłanie MMS.
    Obsługa klienta wmawia, ze wszystko jest ok, potem że rozwiązała problemy, gubi się w zeznaniach.
    Zaletykonkurencyjna cena
    WadyMMS nie wychodzą i nie dochodzą
  • ~G. / 2022-09-11 15:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Było ok. Teraz prawie nigdzie nie uświadczysz zasięgu. Czy to centrum czy poza miastem. Gubi co chwilę. Słuchanie muzyki na tidalu to nieustanne wk******** się.
    Uciekać jak najszybciej. Gdziekolwiek
  • ~Niezadowolony klient / 2022-09-11 14:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Roaming nie działa. A obsługa klienta to jest absurd. Średnio dwa tygodnie czekam na odpowiedź
  • ~Alexa / 2022-09-11 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna sieć, ciągle jakieś awarię, błędy i nikt nie potrafi tego rozwiązać, na infolinii Pani Ukrainka, która nie ogarnia co się do niej mówi, a na zgłoszenia poprzez e-mail brak odpowiedzi przez ponad 2 miesiące. Odradzam każdemu.
    Zaletybrak
    Wadykiepska obsługa klienta, słaby zasięg, częste awarię
strona 1 z 22
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1769
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1542
Mobile Vikings
Ocena: 4.72, ilość opinii: 985
Virgin Mobile
Ocena: 2.12, ilość opinii: 437
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473
mBank
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1358
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1142