Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 147 opinii

2.42 / 5

  • Oferta
    2.86
  • Obsługa klienta
    2.05
  • Cena/Jakość
    2.28

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Agata / 2020-09-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta 0*. Nie odbieraja telefonu, po oczekiwaniu 20min na linii rozlaczaja. Podany nr gdzie mozna wyslac sms zostaje bez odpowiedzi. Zamowilam starter SIM z dostawa do domu, starteru nie otrzymalam, nie dostalam potwierdzenia zamowienia na maila itp a pieniadze z konta za ten starter zostaly zabrane natychmiastowo.
  • ~teanshin / 2020-09-03 14:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam problem z połączeniami przychodzącymi, czasem uda się komuś dodzwonić a czasem dostaje tylko smsa że ktoś próbował. Problem z połączeniami przychodzącymi to problem globalny, szukając jakieś rady odwiedzałem również zagraniczne fora i tam jest dokładnie to samo, ludzie mają problem z połączeniami przychodzącymi. Virgin umywa ręce i zwala to na błędy kart, ustawienia telefonu czy słaby zasięg w danym rejonie. Nie przyznają się że mają jakiś poważny błąd systemowy bo sami nie wiedzą jak to naprawić. Taka sytuacja trwa już od wielu lat. Podobno przestawienie telefonu z 4G na 3G załatwia sprawę połączeń, ale nie po to płacimy za 4G żeby korzystać z 3G.
    Zaletytanio
    Wadyproblem połączeń przychodzących
  • ~Bono / 2020-08-25 21:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Narzekacie na Virgin to zapraszam do sieci wRodzinie, która działa na sieci Plus oraz w oparciu o system informatyczny Aero2. Przeniosłem numer do Virgin i nie jest super ale mi to w zupełności wystarcza (internet działa ok, zasięg jest, jakość rozmów ok).
    Zaletyzasięg
    Wadyroaming krajowy
  • ~KKatorga / 2020-08-11 16:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Powiem tak, sama jakość średnia choć mało z nich korzystałam tylko zazwyczaj z smsów i rozmów - jakoś szło natomiast internet miał słaby zasięg to fakt. jednak chodzi mi raczej o zachowanie pracowników BOK-u oraz bezczelność. Przy przenoszeniu ich numeru na innego operatora coś pogmatwali i nie mogłam tego zrobić, zablokowali możliwość, natomiast jak chciałam przenieść inny numer do nich to zaczęli zachowywać się w sposób arogancki i bezczelny a tym bardziej bezprawny karząc mi co chwila podawać im dane osobowe. Kiedy zabroniłam im przenosić numer wysyłali mi sms po smsie informację że numer już jest przenoszony tym samym pisząc w "mejlach" że musze potwierdzić wniosek, który już został potwierdzony i podpisany, bo nie mogą przenieść numeru. Nie pomagały prośby i groźby, ignorowali każdą moja odpowiedź pisząc te same "mejle" i wciąż przestawając przy swoim. obsługa klienta poniżej zera, arogancja, bezczelność, chamstwo co do usługi średnio.
    Zaletymożliwość wykupienia usługi na 3 dni i na 7 dni za niska kwotę.
    Wadytak to że są na rynku i mydlą oczy klientom.
  • ~DDD / 2020-07-27 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką kiedykolwiek miałem styczność !! Za kazdym razem brak zasięgu , internet nie działa gdy wszystkie inne sieci maja po 3 kreski ta musi miec 1 , dno dna !!!!!!!
    WadyWADA JEST TAKA ŻE SĄ NA RYNKU
  • ~Jacek / 2020-07-27 08:48
    Ocena: 2.67 / 5
    O ile rozmowy można uznać za OK, to internet przesył danych totalne DNO !!!!!
    W zasadzie Internet działa jedynie tylko tam gdzie żyję.
    Natomiast przy wyjeździe do innych rejonów Polski miast internet NIE DZIAŁA.
    Najgorsze z tego jest, że nie działa nawigacja.
    A już przy wyjeździe poza Polskę (Czechy, Niemcy 1100 km), przesył danych a wraz z nim Nawigacja NIE DZIAŁAJĄ w ogóle.

    Na przykład Mieliśmy pilny, nagły wyjazd za granicę, ad hoc.
    Pełne pakiety GB, a tu zonk, po wyjeździe z Polski zero Nawigacji, bo nie ma internetu.
    W złych warunkach pogodowych i w nocy pobłądziliśmy, jechaliśmy na wyczucie. Gdyby nie darmowe wi-fi na niektórych stacjach benzynowych, utknęlibyśmy na amen.
    O ile w Polce bez nawigacji jeszcze można sobie jakoś poradzić to za grancą jest to prawdziwy dramat.
    Przez to rozstaję się z nimi.
    ZaletyCena
    WadyBRAK INTERNETU ZA GRANICĄ, przy pełnych pakietach GB
  • ~Rafal / 2020-07-21 02:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo duże kłopoty z zasiegami a zwłaszcza z internetem. Najlepiej jest na stałe połączyć się z T-Mobile i jest dużo lepiej ale i tak internet zawodzi i transfery spadają do zera. Najbardziej wq fakt że o opłacie aktywacyjnej dowiedziałem się po podpisaniu umowy. Jest to jawne ukrywanie oplat. Na koncie nie można praktycznie nic zrobić. Żadnych blokad premium itp usług. Faktury wystawiają co miesiąc całkowicie innego dnia miesiąca. Moim zdaniem ani ładu ani składu.
    WadyUkryte koszty aktywacji
    Tragiczny internet.
  • ~Bodzio / 2020-07-18 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Poraźka dzień w dzien przez 20 minut brak Internetu pakiet 25 gb czy to centrum Poznania czy Krakowa ,wyświetla lte A otwierasz stronę to pisze jesteś off-line,kontakt z konsultantem nie możliwy jest sobota godzina 22 pajac mówi że kontakt jutro od 8 rano ,problem dzień w dzien brak Internetu poraźka nie polecam
  • ~kowal / 2020-06-25 10:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Zalety:
    prosty cennik
    atrakcyjne warunki

    Wady:
    obsługa klienta to koszmar!
    rozpatrywanie traklamacji to jakis ponury zart!
    jakość mocno średnia
    zdarzają się przerwy niezpowiedziane i niczym nie wytłumaczone, po poratu nie działa i już, nie znasz dnia ani godziny więc to nie może byc twój jedyny telefon!!!

    Porada:
    Szukaj gdzie indziej jak szanujesz swój czas i zdrowie, w tej kwocie znajdziesz inne oferty a dopłacając kilka zł znajdziesz realnego operatora z dobrą jakością i obsługą
  • ~Kuku / 2020-06-13 19:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam kartę w tej sieci.jest ok.
    Nie ma sieci idealnych i takich nie szukajcie.Zawsze w ten czy inny sposób będziecie robię i w balona
    ZaletyNo contract
    WadyLack of certain bundles
  • ~Agnieszka / 2020-05-14 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje !!! złodzieje, złodzieje!
    Wielką porażka!
    ZaletyŻadnych.
    WadyTylko
  • ~Kichał / 2020-04-13 10:59
    Ocena: 3.67 / 5
    W sieci byłem od 2012, zawsze byłem zadowolony z oferty jak i obsługi klienta.
    Od dłuższego czasu spadła jakość usług, roaming nie działa należycie (jeśli w ogóle działa).
    Przydało by się więcej giga na Internet do wykupienia po rozsądnej stawce
    Ogólnie w miarę dobra sieć.
    ZaletyDobry wybór ofert
    Obsługa klienta
    Szybki Internet
    Dobra aplikacja na androida
    WadyRoaming nie zawsze działa
    Jakość połączeń spadła
  • ~Zawiedziona / 2020-04-11 16:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje!!
    Wolniejszego internetu nigdy nie widziałam, po 5 latach musiałam zrezygnować bo szybciej już nawet do tyłu!!
    Totalna porażka.
    ZaletyTanie pakiety
    WadyCo mi po tym pakiecie internetu skoro i tak nie działa ????
  • ~Grzegorz / 2020-04-10 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W firmie pracują hieny. W dobie pandemii organizacja społeczna zwraca się o możliwość zawieszenia realizacji abonamentu na trzy miesiące. Konsultant śmieje się w twarz i mówi, że faktury u tak będą przychodzić. Fundacja nie ma na pensje dla pracowników niepełnosprawnych, a ich to nie obchodzi i abonament każą płacić ich kosztem!
    Zaletybrak
    WadyChciwość na kasę
  • ~El0 / 2020-03-31 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO DNO DNO DNO!!!! Nie da się o ponad roku rozmawiać, każde połączenie ma jakość praktycznie zerową. Ani jedno połączenie nie jest normalne, na Virgin z innej sieci, z Virgin do Virgin, z obłsugą klienta tak samo, cały czas przerywa. Sieć nie ustosunkowuje się w żaden sposób do tego, wciskają kit, że to wina karty albo telefonu, chociaż z każdego telefonu i jest dokładnie tak sami i jak widać wszyscy klienci mają ten sam problem. Odchodzę do innej sieci BYE.
    Zaletytylko niskie ceny
    Wadykoszmarna jakość połączeń, nie da się rozmawiać
  • ~Daniel / 2020-03-31 10:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Dla mnie oferta super-potrzebuję tylko SMS i dzwonienie i nie mam uwag-czasem jakosć połączeń moze być lepsza. Problemem jest ,że jakiś czas temu miałem info ,że zmienili jakieś ustawienia na BTS? od tego czasu mój telefon -taki klasyczny - przestał wysyłac i odbierać MMS . Ustawianie APN ręczne (sms automatyczne z konfiguracją do dziś od tego czasu szukają drogi do mnie ) nic nie daje -telefon nie przyjmuje tych ustawień jakie podaje Virgin ,bo nie ma takich funkcji.Być może ma stare jakieś ,a potrzeba nowszych . Karta sim Play automatycznie ustawiła APN i nie było problemu .Rada Virgin?Zmienić telefon . Tutaj dla mnie polegli niestety . Uwaga ,ich karty SIM mogą nie działać w niektórych telefonach bez obsługi sieci innej niż GSM gdy chcemy wysłac MMS . Karta innego operatora działa -kupując klasyczny fon (nie smartfon) możesz się nadziać na niespodziankę . Widac wirtualny operator korzysta z jakiś bramek itp i to może być kłopotem . Infolinia -nic w sumie nie pomoże ,pogada i tyle.SMS potrafią nie dojść mimo ,że pokaże że doszły ,albo ida długo ,ale to rzadko
    Zaletycena
    Wadynie działają MMS we wszystkich telefonach po zmianie ustawień u nich jakiś czas temu
  • ~Danka / 2020-03-30 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    O ole ceny są w miarę przyzwoite, to jakość połączeń jest praktycznie zerowa. Przy każdym połączeniu przerywa i bardzo źle słychać, to jest skandal, bo nie da się praktycznie rozmawiać i taka sieć nie powinna funkcjonować! Mam dwie karty w tel, inna sieć działa bez zarzutów, Virgin totalne dno.
    Wadyfatalna jakość połączeń, sieć nie przyznaje się do usterki
  • ~Egon / 2020-03-30 09:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Użytkownikiem Virgin M. jestem od 2012 roku, po około 7 miodowych latach gdzie wszystko hulało jak należy nadszedł okres upadku. Mieszkam w dużej aglomeracji, z dużym zagęszczeniem sieci, jednak notorycznie ludzie nie mogą dodzwonić się do mnie, wygląda to tak, że mój potencjalny rozmówca dzwoniąc do mnie jest zaskoczony bo ja nie odbieram połączenia - ponieważ mój telefon milczy. Po około 30 minutach otrzymuję SMSa z informacją o nieodebranym połączeniu. Wielokrotnie powiadamiałem operatora o procederze - bezskutecznie. Wniosek : czas powiedzieć operatorowi BYE, BYE.
  • ~K.P 83 / 2020-03-26 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia jest totalnym żartem.
    Każda rozmowa prowadziła to tego samego czyli do niczego.Zlewanie próśb klienta i uciekanie od pytań w razie problemów.
    Nie polecam żałosna firma
    ZaletyŻadne
    WadyWszytko
  • ~AN / 2020-03-26 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!na fakturze elektronicznej widnieje kwota NR 1,jak wydrukowałam fakturę ukazała się inna kwota NR 2,zadzwoniłam do nich podali jeszcze inna kwotę NR 3!Cały czas mówią o nie zaplaceniu pierwszej Faktury z roku 2017 sprawdziłam u mnie w banku "zadluzenie" z NR faktury który podają okazuje się że zapłaciłam już dwa razy ! Ponieważ nie raz , a nawet bardzo bardzo czesto Faktury się nie zgadzaly dzwoniłam na infolinię i zawsze było tak tłumaczone żeby wyszło na ich korzyść! Jak zadzwoniłam poinformować żeby sprawdzili konkretne płatności że tam mają napisane za co jest płatność to usłyszałam że ona tego nie będzie sprawdzać bo już zostałam poinformowana za co mam dalej płacić! Mam płacić za coś co już dwa razy zapłaciłam!!!!!! Teraz chce rozwiązać umowę nie wiem czemu ale spodziewam się problemów :/ nigdy więcej tej pseldo sieci!
    ZaletyZero!
    WadyTylko!
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 834
Orange
Ocena: 1.44, ilość opinii: 796
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 654
Plus
Ocena: 1.59, ilość opinii: 551
nju mobile
Ocena: 3.19, ilość opinii: 164
Virgin Mobile
Ocena: 2.42, ilość opinii: 147
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2074
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 948