Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 101 opinii

2.58 / 5

  • Oferta
    3.02
  • Obsługa klienta
    2.18
  • Cena/Jakość
    2.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Dora / 2019-10-20 21:26
    Ocena: 3.33 / 5
    sieć wysyła błędne komunikaty (nie ma takiego numeru telefonu) w przypadku nie odebrania telefonu lub zajętość telefonu.
    Często bardzo trudno jest się dodzwonić do BOKu.
    Zaletyduży zasięg
  • ~Marek / 2019-10-17 02:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Wziąłem w Virgin Mobile kartę SIM na próbę. Aktywowałem pakiet z setką minut, SMS i 10 GB internetu. Aktualnie mam kilka numerów w Orange i badam rynek, czy by nie zmienić operatora - obsługa klienta w Orange jest niekompetentna i mówię to z całą stanowczością, po latach, po "wygranych" reklamacjach.
    Teraz podsumowanie: Internet w VM działa lepiej niż w Orange. Osiągi zbliżone, a co zauważalne, to o połowę niższy ping (im niższy, tym lepiej), także z jakości transmisji danych jestem zadowolony.
    Długie rozmowy telefoniczne bez problemów.
    Zdecydowałem przenieść wszystkie numery z Orange do Virgin Mobile. Lepsza oferta i bardzo dobra jakość. Konsultanci zawsze byli pomocni i starają się załatwić sprawę od ręki, co jest niemożliwe w Orange, gdzie obiecują oddzwonić następnego dnia, o umówionej porze i nie oddzwaniają (chyba, że chodzi o sprzedaż oferty).
    ZaletyDobra jakość obsługi klienta. Bezawaryjna, wydajna transmisja danych. Możliwość ręcznego wyboru preferowanego operatora (Virgin Mobile współpracuje z Play (sieć macierzysta), T-Mobile i Orange (roaming krajowy).
  • ~Piotr / 2019-10-16 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Vergin mobile bylem na wakacjach w chorwacji i wloszech nie mialem tam internetu a obsluga klienta mnie olała tak doslownie mnie olali najgorsza siec w polsce ! Obluga klienta ma wyuczona jedna regulke i nie potrafia odpowiedziec na proste pytania sa tam zatrudnieni konsultanci po podstawowce !
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak internetu i zasiegu sieci w roamingu
  • ~Alicja / 2019-10-14 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem skąd te wszystkie pozytywne komentarze o sieci jak my mamy telefon w tej sieci i jest do bani. Nie dość ze zasięgu nie ma to jeszcze obsługa nie fachowa bo nauczyli się jednej regułki i ją klepią zamiast usunąć problem. Na okrągło słyszy się ze z przyczyn technicznych ale jak rachunek nie jest zapłacony z przyczyn technicznych to blokują numer. Porażka. Niech się umowa skończy i zaraz przechodzimy do innej sieci.
    ZaletyZadnych
    WadyNie kompetentni pracownicy infolini i brak kontaktu z szefem
  • ~Marcin / 2019-10-13 11:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam od miesiąca internet na kartę tego operatora.Żenada do kwadratu,przy dobrej pogodzie 5mb/s jak pada deszcz w ogóle nie działa.Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyInternet to dno
  • ~Daniel / 2019-10-06 06:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet to dno, w ogóle nie działa. Cała reszta znośnie.
    Wadybrak internetu
  • ~Martyna / 2019-10-02 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupowałam szkło hartowane z założeniem w sklepie. Nigdy nie widziałam tak nieudolnie zrobionej usługi, szkło jest pełne powietrza a pani w sklepie odpowiedziała na to, że to taki telefon. Szkoda że tylko tam nie potrafią tego zrobić bo telefon wcale nie jest zakrzywiony jak to tłumaczyła tylko to brak umiejętności.
  • ~ania / 2019-09-27 19:48
    Ocena: 2.67 / 5
    WITAM. Virgin mobile mam na kartę i jakość działania netu jest poniżej krytyki dlatego zamierzam zrezygnować z tej sieci na rzecz droższego operatora ale solidnego !!!
    Zaletyniski koszt
    Wadyinternet fatalny (szybkość)
  • ~Łukaszek / 2019-09-22 16:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadam Virgin od jakoś 5 lat i było dobrze nawet bardzo dobrze... Ale od jakiegoś dłuższego czasu to jakieś nieporozumienie.... LTE a Internet straszne powolny (może przez to że nie używają już nadajników T-Mobile) z zasięgiem też nie jest kolorowo. Oferta dość spoko ale żeby w większości nie mieć internetu bądź bardzo słaby nie polecam. Przeniosłem numer do T-Mobile gdzie ja nie miałem zasięgu lub internetu znajomi mieli hmmmm...
    ZaletyCena
    WadyBrak darmowych MMS, internet bardzo wolny, średnio z zasięgiem
  • ~Niscon / 2019-09-22 14:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza siec pakiet za 9zl przebija Wszystkich operatorow to co daje virgin za 9zl inne sieci biora 30zl !!!!
    ZaletyTanie pakiety i internet
    WadyNie mam
  • ~e00ub32 / 2019-09-08 12:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie ok, ale nie jestem zombie przyspawanym do telefonu i nie potrzebuje no limitu
    Niepokoją sprawozdania finansowe wg. których firma ciągnie na coraz to większym minusie.
    ZaletyPakiety mini3/9
    1gb za 1zł
    Zautomatyzowane doładowania&zakup pakietu via paypal
    WadyBrak RLAH
  • ~Barba_pl / 2019-09-07 11:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Nie wiem o co wam wszystkim chodzi . Internet down ok. 23 mbps upl. 15 mbps . Mogę dodać screeny .
    Najtańszy abonament już od 3 zl. internet 1 GB 1 zl.
    Byłem w różnych krajach za granicą i też chodzi ( tylko , że drogo - jak wszystkie sieci )
    ZaletyCENY , CENY , CENY
    WadyNIE ZNALAZŁEM , NIE MAM PROBLEMÓW
  • ~radzio_dx / 2019-09-06 12:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Ofereta jest znakomita w porównaniu z konkurencją. Niestety internet nie działa lub działa bardzo powoli. W Warszawie LTE max 1Mb/s. Często nie da sie korzystać z Internetu. Przesyłanie 3 zdjęć o łącznej wadze 15MB trwało 7h(!!!)
    SMS'y dochodzą z opóźnieniem.
    Rozmowy ok.
    Zaletycena
    Wadyjakość
    Internet
  • ~JG / 2019-09-02 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne w USA zwyklego smsu nie moglem wyslac / zero mizliwosci przeprowadzenia rozmowy - moje interwencje nic nie daly / chcialem chociaz obnizyc taryfe z 39 zl do 19 zl dopoki nie wroce do kraju i nie rozwiaze umowy - ale to mozliwe za pomoca kuriera w Polsce , obieg dokumentow do USA by trwal i kosztowal - dramat, za rzekome zuzycie danych musislem zaplacic mimo ze nie mialem poloaczenia i smsy nie przychodzily ani nie mogly wyjsc .... zmuszony jestem czekac do listopada bo chce utrzymac moj numer telefonu ... Wszystkich przestrzegam kto chce z tego cudu technicznego korzystac za granica
  • ~Adam / 2019-08-26 15:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak roamingu to jest największy minus. Brak internetu za granicą
  • ~fleex / 2019-08-13 13:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Zachęcony ceną wszedłem do sieci a tu totalna porażka, zasięg beznadziejny, nawet w mieście są problemy z połączeniem, rozłącza rozmowy, zniekształca głos tak jak by tracił zasięg. Jak dzwonię z innego na owego Virgin to czasem czekam np. 10 sekund albo i dłużej zanim pojawi się pierwszy sygnał albo nic.
    Internet bardzo powolny, nawet w zasięgu LTE strony otwiera jak na 15 letnim kompie.
    Odradzam. Zabieram z powrotem 2 numery do jakiejś normalnej sieci.
    ZaletyJest tanio i to by było na tyle.
    Wadyzasięg, jakość rozmów, internet (prędkość)
  • ~bbb / 2019-08-06 20:07
    Ocena: 2.00 / 5
    będę się przenosił z virgin do plusa z powodu internetu,działa zbyt wolno,co z tego ze mam dużo jak nie mogę korzystac
    Zaletycena
    Wadywolny internet lub i wcale go nie ma
  • ~krzxsiek / 2019-07-11 16:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Totalna porażka. Ostatni rok to jakieś nieporozumienie. Ciągle problemy z siecią i i internetem.
    ZaletyTylko cena
    WadyJakość
  • ~Stalowy / 2019-07-11 08:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to totalna porażka. Albo nie działa w ogóle, albo bardzo wolno. Obsługa klienta nie za wiele robi, bo u nich niby wszystko w porządku. Może i tak, ale ogólna jakość usług jest fatalna.
  • ~Psycho / 2019-07-09 18:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta to jakaś mega katastrofa.Od miesiąca nie działa mi internet w roamingu zagranicznym.Myślałem,że coś z telefonem się stało ,ale nie na innych to samo .3 rozmowy z konsultantkami.Każdej trzeba tłumaczyć to samo ,że sprawdzone na innych telefonach , ustawienia apn też obgadane,wysłane screeny z ustawieniami i próbami łączenia w speedtescie. W końcu rozmowa przeszła na maila.Co wiadomość to inna osoba od nich odpisuje i zadaje pytania ,które już wyjaśniałem 10 razy drogą mailową i telefoniczną .Tydzień trwa gra w "ping ponga".Zero jakieś komunikacji w dziale technicznym, nikt nie przekazuje danych o problemie , tylko codziennie nowa osoba pisze jak małpa z kartki chyba nauczoną regułkę.Nie da się im przetłumaczyć że karta od konkurencji działa świetnie na wszystkich telefonach , a od nich nie.Logiczne ,że problem leży po ich stronie.W zamian dostaje w mailu setne pytanie typu "Czy próbował pan włączyć tryb samolotowy i wyłączyć" :D.Ręce opadają .Uciekam do konkurencji.
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.54, ilość opinii: 478
T-Mobile
Ocena: 1.69, ilość opinii: 323
Orange
Ocena: 1.55, ilość opinii: 275
Plus
Ocena: 1.72, ilość opinii: 265
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 134
Virgin Mobile
Ocena: 2.58, ilość opinii: 101
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 748
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 600
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 317
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 308
Netflix
Ocena: 2.78, ilość opinii: 164
a2mobile
Ocena: 3.66, ilość opinii: 81