Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 591 opinii

2.06 / 5

  • Oferta
    2.50
  • Obsługa klienta
    1.75
  • Cena/Jakość
    1.93

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 30
  • ~abi / 2024-03-15 01:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi mój numer telefonu/kartę SIM bez podania przyczyny.
    ZaletyBrak
    WadyBezprawna blokada karty SIM
  • ~jakistam_ktos / 2024-03-07 23:41
    Ocena: 4.50 / 5
    Dobra sieć z dobrą ofertą dla tych, którzy mało kiedy dzwonią. Tani pakiet Mini9 z 300 min. (5h) rozmów, 300 SMS-ów i 1 GB Internetu za 9 zł miesięcznie i rok ważności konta niezależnie od kwoty doładowania. Polecam
  • ~Wojtas / 2024-03-05 17:22
    Ocena: 3.33 / 5
    ALE PROMOCJA!!! W obecnej ofercie abonamentu przy przeniesieniu numeru wysokość abonamentu w pierwszym pełnym okresie rozliczeniowym ma wynosić 0 zł. Cytat z regulaminu: "* Abonament w tej wysokości jest naliczany od zawarcia Umowy, bez względu na moment przeniesienia numeru i może pokrywać się z innymi rabatami przewidzianymi w niniejszym regulaminie." Czyli nie płaci się za okres w którym nr jest jeszcze u innego operatora. ALE PROMOCJA!!!
  • ~Nariusz / 2024-02-23 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Virgin to najgorsza sieć z jaką miałem doczynienia nieuczciwi naliczają dziwne rachunki jak się z nimi rozwiązuje umowę .Nigdy więcej Virgin i Play
    ZaletyZadnych
    WadySane
  • ~Piter / 2024-02-11 21:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet od Virgin Mobile to porażka ślimak się szybciej porusza nie polecam!!!
  • ~Ryba / 2024-02-07 14:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Virgin to taka dzieciarska sieć wliczając w to ich młodzieżową telefoniczną obsługę klienta. Sama oferta jeszcze tania bo w cenie poniżej 30 zł ale już odbiegająca ilością GB od konkurencji.
  • ~Angelika / 2024-01-31 03:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Ankę Handzel Lech zamknijcie w psychiatryku bo jest chora psychicznie!!!
  • ~Krzysztof / 2024-01-30 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuśći naciągacze byłem w tej sieci 4 lata ostrzegam kupa gówna resztę dziadostwa
    Zaletybrak
    Wadyzlodzieje oszuśći
  • ~Stary dziad™ / 2024-01-13 10:56
    Ocena: 4.33 / 5
    Dodam że.uzywalem Virgin na kartę od 2015..potem przerwa..w 2023r odpaliłem znowu kartę pre-paid i powiem że jest bardzo dobrze, używam pakietu mini9 bo nie potrzebuje internetu ,mam 300minut,300smsow......co mi więcej potrzeba? Konkurencja rzada.minimum 25zl co miesiąc. Używam ponad rok , i ustosunkuje sie do tej teorii z mchu i paproci o blokowaniu numeru za zbyt długie rozmowy , nie opowiadajcie bajek...bo nic takiego niema miejsca. Dodam jeszcze że po przejęciu przez PLAY jest HD VOICE...i dźwięk jest czysciutki w słuchawce. Osobiście polecam sieć.
    ZaletyCena pakietu #mini9
    WadySłaba infolinia
  • ~Marzena / 2024-01-04 22:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Niekompetentna firma. Nie wysyła rachunków na maila, albo wysyła co trzeci, potem wysyła ponaglenia. Nie da się połączyć różnych numerów na ta samą osobę co miało prowadzić do zniżek. Ludzie są niekompeteni i nie potrafią rozwiązać problemu. Nie polecam. Jest dużo lepszych firm, które są mocno nastawione na klienta.
    ZaletyBrak
    WadyLudzie na infolinii nie są pomocni, nikt nic nie wie, a ofert, która ma za zadanie obniżyć rachunki to wielka ściema.
  • ~RBPO / 2023-12-21 18:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Ktoś może powiedzieć czym objawia się blokada numeru i jak ją zdjąć ?

    Pytam z ciekawości.
  • ~Odchodzący z Virgin / 2023-12-12 15:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Virgin to już tylko niszowa oferta (siecią już nie jest) dla głównie smarkaczy. Cały telefoniczny BOK Virgin to osiedlowa ławka gdzie jeden przewyższa drugiego swoją głupotą i brakiem podstawowej wiedzy. A wszystko w oparach tanich browarów i elektronicznych papierosów. Wniosek MNP już złożony.
    Wadykompetencyjna kupa ze strony BOK. Szczeniarstwo i kompletny brak dyscypliny
  • ~Bakly / 2023-12-11 13:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta sieć nie powinna być wprowadzona do użytkowania.Jedna wielka klapa.Problemy z połączeniami,internetem.Zgłaszane na infolinii,liczne skargi.Brak kompetencji pracowników.Problemy ,które były komunikowane telefonicznie,co się potem okazało nie były rejestrowane.Chcąc odsłuchać w celu weryfikacji zgłoszeń potwierdzenia odpowiedź o braku możliwości przesłania mi rozmowy z konsultantem.
    ODRADZAM KAŻDEMU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyCena przyciąga-i tylko to.JEST TO BARDZO ZGUBNE.UWAŻAJCIE
    WadyINTERNET,POŁĄCZENIA,GUBIENIE LUB CAŁKOWITY BRAK ZASIĘGU .PERSONEL BARDZO SŁABO WYKWALIFIKOWANY.
    ------->PAN A.BURZ..POWINIEN BYĆ JUŻ DAWNO ZWOLNIONY.ZERO KOMPETENCJI.<-------
  • ~Sroka / 2023-12-10 21:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie ma czegoś takiego jak blokada numeru bo było za dużo dzwonione itd. To mit powielany przez trolli na forach większości operatorów.
  • ~Virgin Opinie / 2023-12-10 13:33
    Ocena: 1.33 / 5
    BOK Virgin Mobile to tragedia po wykupieniu Virgin przez Play, ukraińskie nieuki podają sprzeczne informacje i przełączają pomiędzy działami bez logiki. Numer miał być przeniesiony przez na chacie Play do Virgin według jego informacji, a tylko namieszali w systemie i potem informacja, że mogę przenieść na kartę tylko w salonie a nr sobie wisi poblokowany.
    WadyNiekompetencja w BOK Play/Virgin, gdzie podają błędne informacje i zablokują numer przez własną nieudolność.
  • ~Cezar / 2023-12-08 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem numer żeby z niego dzwonić służbowo, a po 3 dniach zostałem zablokowany ponieważ "dzwoniłem zbyt intensywnie". To jest jakieś kuriozum, omijać tego "operatora" szerokim łukiem.
    ZaletyZakończenie współpracy z tym operatorem
    WadyBlokada numeru za to że wykonywał swoją pracę
  • ~Szyszak / 2023-11-30 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Virgin - no weź to i wyrzuć. Tak powinna brzmieć ich najnowsza reklama.
  • ~Kosa / 2023-11-30 23:20
    Ocena: 2.33 / 5
    PLAY (VIRGIN) POZATRUDNIAŁ W SWOIM BOK DZIECIAKÓW CO NIE POTRAFIĄ MYŚLEĆ, NIE MAJĄ NAWET PODSTAWOWEJ WIEDZY O SIECI I TĘPO CZYTAJĄ SKRYPTY. DNO.
    Wadypoziom wiedzy podwórkowy
  • ~Zetor / 2023-11-30 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj na czacie Virgin otrzymałem informację, że maksymalna prędkość pobierania danych dla LTE to uwaga 900 Mbp/s. Amatorszczyzna i mentalny upadek. Uciekać jak najdalej od takiej obsługi i sieci.
  • ~Syty / 2023-11-23 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    W Virgin jest sztuczne ograniczenie prędkości internetu do poziomu 70 Mbps. Informacja dla nieświadomych.
    Wadyniezroumiałe ograniczenia, Virgin to taki klient drugiej kategorii
strona 1 z 30
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4123
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3743
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2783
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2426
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1158
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 938
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4254
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3459
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1937
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179