Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 139 opinii

2.44 / 5

  • Oferta
    2.89
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Cena/Jakość
    2.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 7
  • ~kowal / 2020-06-25 10:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Zalety:
    prosty cennik
    atrakcyjne warunki

    Wady:
    obsługa klienta to koszmar!
    rozpatrywanie traklamacji to jakis ponury zart!
    jakość mocno średnia
    zdarzają się przerwy niezpowiedziane i niczym nie wytłumaczone, po poratu nie działa i już, nie znasz dnia ani godziny więc to nie może byc twój jedyny telefon!!!

    Porada:
    Szukaj gdzie indziej jak szanujesz swój czas i zdrowie, w tej kwocie znajdziesz inne oferty a dopłacając kilka zł znajdziesz realnego operatora z dobrą jakością i obsługą
  • ~Kuku / 2020-06-13 19:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam kartę w tej sieci.jest ok.
    Nie ma sieci idealnych i takich nie szukajcie.Zawsze w ten czy inny sposób będziecie robię i w balona
    ZaletyNo contract
    WadyLack of certain bundles
  • ~Agnieszka / 2020-05-14 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje !!! złodzieje, złodzieje!
    Wielką porażka!
    ZaletyŻadnych.
    WadyTylko
  • ~Kichał / 2020-04-13 10:59
    Ocena: 3.67 / 5
    W sieci byłem od 2012, zawsze byłem zadowolony z oferty jak i obsługi klienta.
    Od dłuższego czasu spadła jakość usług, roaming nie działa należycie (jeśli w ogóle działa).
    Przydało by się więcej giga na Internet do wykupienia po rozsądnej stawce
    Ogólnie w miarę dobra sieć.
    ZaletyDobry wybór ofert
    Obsługa klienta
    Szybki Internet
    Dobra aplikacja na androida
    WadyRoaming nie zawsze działa
    Jakość połączeń spadła
  • ~Zawiedziona / 2020-04-11 16:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje!!
    Wolniejszego internetu nigdy nie widziałam, po 5 latach musiałam zrezygnować bo szybciej już nawet do tyłu!!
    Totalna porażka.
    ZaletyTanie pakiety
    WadyCo mi po tym pakiecie internetu skoro i tak nie działa ????
  • ~Grzegorz / 2020-04-10 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W firmie pracują hieny. W dobie pandemii organizacja społeczna zwraca się o możliwość zawieszenia realizacji abonamentu na trzy miesiące. Konsultant śmieje się w twarz i mówi, że faktury u tak będą przychodzić. Fundacja nie ma na pensje dla pracowników niepełnosprawnych, a ich to nie obchodzi i abonament każą płacić ich kosztem!
    Zaletybrak
    WadyChciwość na kasę
  • ~El0 / 2020-03-31 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO DNO DNO DNO!!!! Nie da się o ponad roku rozmawiać, każde połączenie ma jakość praktycznie zerową. Ani jedno połączenie nie jest normalne, na Virgin z innej sieci, z Virgin do Virgin, z obłsugą klienta tak samo, cały czas przerywa. Sieć nie ustosunkowuje się w żaden sposób do tego, wciskają kit, że to wina karty albo telefonu, chociaż z każdego telefonu i jest dokładnie tak sami i jak widać wszyscy klienci mają ten sam problem. Odchodzę do innej sieci BYE.
    Zaletytylko niskie ceny
    Wadykoszmarna jakość połączeń, nie da się rozmawiać
  • ~Daniel / 2020-03-31 10:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Dla mnie oferta super-potrzebuję tylko SMS i dzwonienie i nie mam uwag-czasem jakosć połączeń moze być lepsza. Problemem jest ,że jakiś czas temu miałem info ,że zmienili jakieś ustawienia na BTS? od tego czasu mój telefon -taki klasyczny - przestał wysyłac i odbierać MMS . Ustawianie APN ręczne (sms automatyczne z konfiguracją do dziś od tego czasu szukają drogi do mnie ) nic nie daje -telefon nie przyjmuje tych ustawień jakie podaje Virgin ,bo nie ma takich funkcji.Być może ma stare jakieś ,a potrzeba nowszych . Karta sim Play automatycznie ustawiła APN i nie było problemu .Rada Virgin?Zmienić telefon . Tutaj dla mnie polegli niestety . Uwaga ,ich karty SIM mogą nie działać w niektórych telefonach bez obsługi sieci innej niż GSM gdy chcemy wysłac MMS . Karta innego operatora działa -kupując klasyczny fon (nie smartfon) możesz się nadziać na niespodziankę . Widac wirtualny operator korzysta z jakiś bramek itp i to może być kłopotem . Infolinia -nic w sumie nie pomoże ,pogada i tyle.SMS potrafią nie dojść mimo ,że pokaże że doszły ,albo ida długo ,ale to rzadko
    Zaletycena
    Wadynie działają MMS we wszystkich telefonach po zmianie ustawień u nich jakiś czas temu
  • ~Danka / 2020-03-30 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    O ole ceny są w miarę przyzwoite, to jakość połączeń jest praktycznie zerowa. Przy każdym połączeniu przerywa i bardzo źle słychać, to jest skandal, bo nie da się praktycznie rozmawiać i taka sieć nie powinna funkcjonować! Mam dwie karty w tel, inna sieć działa bez zarzutów, Virgin totalne dno.
    Wadyfatalna jakość połączeń, sieć nie przyznaje się do usterki
  • ~Egon / 2020-03-30 09:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Użytkownikiem Virgin M. jestem od 2012 roku, po około 7 miodowych latach gdzie wszystko hulało jak należy nadszedł okres upadku. Mieszkam w dużej aglomeracji, z dużym zagęszczeniem sieci, jednak notorycznie ludzie nie mogą dodzwonić się do mnie, wygląda to tak, że mój potencjalny rozmówca dzwoniąc do mnie jest zaskoczony bo ja nie odbieram połączenia - ponieważ mój telefon milczy. Po około 30 minutach otrzymuję SMSa z informacją o nieodebranym połączeniu. Wielokrotnie powiadamiałem operatora o procederze - bezskutecznie. Wniosek : czas powiedzieć operatorowi BYE, BYE.
  • ~K.P 83 / 2020-03-26 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia jest totalnym żartem.
    Każda rozmowa prowadziła to tego samego czyli do niczego.Zlewanie próśb klienta i uciekanie od pytań w razie problemów.
    Nie polecam żałosna firma
    ZaletyŻadne
    WadyWszytko
  • ~AN / 2020-03-26 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!na fakturze elektronicznej widnieje kwota NR 1,jak wydrukowałam fakturę ukazała się inna kwota NR 2,zadzwoniłam do nich podali jeszcze inna kwotę NR 3!Cały czas mówią o nie zaplaceniu pierwszej Faktury z roku 2017 sprawdziłam u mnie w banku "zadluzenie" z NR faktury który podają okazuje się że zapłaciłam już dwa razy ! Ponieważ nie raz , a nawet bardzo bardzo czesto Faktury się nie zgadzaly dzwoniłam na infolinię i zawsze było tak tłumaczone żeby wyszło na ich korzyść! Jak zadzwoniłam poinformować żeby sprawdzili konkretne płatności że tam mają napisane za co jest płatność to usłyszałam że ona tego nie będzie sprawdzać bo już zostałam poinformowana za co mam dalej płacić! Mam płacić za coś co już dwa razy zapłaciłam!!!!!! Teraz chce rozwiązać umowę nie wiem czemu ale spodziewam się problemów :/ nigdy więcej tej pseldo sieci!
    ZaletyZero!
    WadyTylko!
  • ~Mick / 2020-03-25 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Po zakupie lepszego telefonu dwukrotnie zamówiełem nową kartę i co? Totalna olewka. Ale po zalogowaniu się na swoje konto nadal widzę propozycję wymiany karty na nowego typu. Dziękuję Virgin! Pomogliście mi w podjęciu decyzji o zmianie operatora. Takiego olewania wieloletniego klienta chyba nigdzie nie ma.
    ZaletyNiewiele.
    WadyTotalne olewanie klientów.
  • ~Ala / 2020-03-18 19:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientką Virgin od początku, mam jeszcze ofertę w najstarszej opcji, doładowanie pre paid.
    Nie korzystam z tego numeru na co dzień, bo mam za darmo firmowy Orange. Teraz odchodzę z pracy i zastanawiałam się jakiego operatora wybrać, czy pozostać przy Virgin i wybrać abonament. Niestety wchodzę tutaj i widzę, że wszyscy tak jak ja, mają problem z jakością połączeń Virgin, bardzo źle słychać i przerywa. Konsultanci od bardzo dawna wciskali mi kit, że nie wiedzą o co chodzi, że klienci nie zgłaszają podobnych uwag. Zasugerowali, że to pewnie wina karty i wysłali mi nową. Problem dalej ten sam, w Orange rozmowy bez zarzutu, w Virgin non stop przerywa. Fajny mam numer, mam nadzieję, że uda mi się go przenieść do innej sieci. Ze względu na jakość połączeń, brak darmowego pakietu w roamingu i brak darmowych mmsów, zmieniam sieć.
    Zalety- pre paid, numer ważny rok bez doładowywania
    Wady- fatalna jakość połączeń
    - niezbyt atrakcyjna oferta na tle innych sieci
  • ~klientka / 2020-03-16 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed nieuczciwościa firmy. Zdecydowałam sie na internet do laptopa. Zapewniano mnie,że karta będzie działała. Okazało sie ,że nie. Przez kilka dni usiłowałam aktywować numer. Którys z kolejnych konsutantów przyznał,że faktycznie może być problem, bo karta przeznaczona jest do telefonu.
    Odstąpiłam od umowy w przwidzianym prawem terminie. I wydawało mi się , że to koniec mojej " przygody " z Virgin. Nic bardziej mylnego, rezygnacje przyjeto, ale wystawiono mi fakture za aktywację i " korzystanie " z internetu, z którego, przypominam< nie mogłam korzystać.
    Wymienilam jeszcze kilka telefonów i maili z firmą, przymierzałam się do powiadomienia rzecznika praw konsumenta, ale machnęłam w końcu ręka na te 50 PLN. Szkoda mi czasu.
    Ostrzegam jednak przed nieuczciwa firmą. Ów cmok wcale nie oznacza centrum miłej obsługi. To raczej centrum mamienia oszukiwanych klientow.
  • ~wojtek / 2020-03-14 21:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Sama oferta moze nie jest najgorsza, chociaż są już lepsi. Ja używam telefonu na kartę i za miesiąc place 25 zł. Nie tak tragicznie, chociaż internetu mogłoby być więcej. Najgorsze jednak jest to, że ostatnio jakość dzięku jest po prostu fatalna. Mam w telefonie drugą kartę SIM w Orange, wiec na bieżąco i bardzo dokladnie widzę róznicę w jakości rozmowy. Jeśli dochodzi juz do tego, że przestałem dzwonić z karty Virgin i używam jak tylko mogę numeru w Orange to dla mnie jest katastrofa. Wychodzę z tego klubu.
    Zalety- cena
    Wady- fatalne pogarszenie jakości usług
  • ~borys / 2020-03-13 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakichkolwiek kompetencji w zakresie obsługi klientów korporacyjnych.
    Wadybrak kompetencji pracowników.
  • ~Edyta / 2020-03-07 14:15
    Ocena: 1.67 / 5
    oferta wyglądała ciekawie, ale mimo, że są pieniądze na koncie blokują tel. kontaktu brak, klient traktowany z góry lub z przymrużeniem oka... nie polecam
    Zaletyhm...... żadne, myślałam , że cena
    Wadyblokowanie tel, brak kontaktu, ignorowanie klienta lub traktowanie go z góry, a pan Mariusz Czajkowski nie ma czasu na prosty rzeczowy kontakt z klientem
  • ~Kasia Chy / 2020-02-29 10:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Zmieniam operatora. zostałam odcięta od świata bo....system tak działa. Z mojego konta zostały pobrane pieniążki pare minut po tym jak zostałam zablokowana. Zostałam przez system wykryta jako maszyna. Czyli kasa zabieracie z konta a dzwonić nie mogę? To za co zapłaciłam ??? Korzystam z waszych usług od paru lat. Mimo to jestem maszyną i wytłumaczeniem jest ze za duzo gadam :) mimo iz wasza oferta gwarantuje rozmowy bez limitu , macie limit. Został mi zablokowany nr tuz przed godz 22. Infolinia działa do 22. Korzystam z nr jednego virgin. Nikt sie nie mógł do mnie dodzwonić. Też dostali blokadę ? Są maszynami ? Taki regulamin ? To sa moje pieniądze które pobraliście z automatu i z automatu mnie zablokowaliście.Nie wywiązali sie z umowy. Mimo ze jest wzmianka....pobrali kase za usługe ktorej nie zrealizowali zgodnie z innym punktem w umowie bo mnie zablokowali zgodnie z jeszcze innym.
    ZaletyTanie...ale już nie najtańsze
    Wadyblokowanie za używanie pakietu bez limitu(za duzo gadam). Brak możliwości oddzwonienia do operatora w razie blokady . Zablokowane też usługi internetowe. Blokada na rozmowy przychodzące.
  • ~SeT / 2020-02-24 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Dobre ceny ale... Internet jeśli już działa to sporo wolniej niż w macierzystej sieci. Nie działa internet w Roamingu!!! Obsługa klienta potwierdza, że telefon jest poprawnie skonfigurowany ale skoro nie działa to trudno. 3 tygodnie za granicą w 6 krajach i nigdzie nie działał. Szkoda słów!
    ZaletyCeny
    WadyJakość obsługi klienta
    Nie działający poprawnie Roaming
strona 1 z 7
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.50, ilość opinii: 765
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 692
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 579
Plus
Ocena: 1.60, ilość opinii: 494
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176
Virgin Mobile
Ocena: 2.44, ilość opinii: 139
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188