Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 114 opinii

2.53 / 5

  • Oferta
    3.00
  • Obsługa klienta
    2.11
  • Cena/Jakość
    2.42

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Kacha / 2020-01-18 00:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Ja od nowego roku zauważyłam że pogorszyła się bardzo jakość rozmów źle słyszę moich rozmówców. Coś przerywa połączenie.
    WadyBardzo niemiła obsługa klienta.
  • ~Robert / 2020-01-17 22:34
    Ocena: 1.67 / 5
    W połowie września zakończony został kilkutygodniowy proces przenoszenia klientów Virgin Mobile z dotychczasowej platformy P4 (Play) do własnego środowiska IT. Od tego czasu jakość połączeń głosowych znacznie się pogorszyła, słychać jakieś szumy i przerwy w połączeniu.
  • ~Lukas / 2020-01-04 23:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra oferta, internet jak i połączenia działają świetnie, poprzednio u konkurencji wiecznie problem z zasięgiem i przeciążonymi nadajnikami w mieście. Tutaj wszystko działa płynnie. Szybka i miła obsługa na infolinię i co najważniejsze nie wciskają na siłę ofert tak jak u zielonych i fioletowych kontakcie. Przejrzysta i czytelna aplikacja do zarządzania kontem. Oferta przejrzysta i kompleksową.
    ZaletyZasięg, cena, obsługa
    WadyNa razie nie widzę lub są nieistotne drobnostki.
  • ~Gosia / 2019-12-29 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne czym ta sieć się ratuje to chyba najtańsza oferta na rynku. Poziom inteligencji pracowników pozostawia wiele do życzenia. Zamawiając starter przez internet mamy do wyboru tylko kuriera. Zapytałam więc virgin co jeśli kurier dotrze do mnie w godzinach w jakich jestem w pracy i nie będzie dzwonił żeby się umówić. W odpowiedzi usłyszałam że kurier powinien dzwonić. Wiem że kurierzy najczęściej nie mają takiego obowiązku więc pytam co jeśli nie zadzwoni. Otóż virgin twierdzi że nie ma na to wpływu (jak to nie ma wpływu skoro narzucają mi wysyłkę kurierem xD). Więc znowu pytam co jeśli kurier nie nie zastanie. Virgin na to że kurier powinien podjąć próbę kontaktu. Więc znów się pytam co jeśli nie zrobi tego ???? przecież za przesyłkę mogę zapłacić tyłki z góry. To znowu gadka szmatka że powinien dzwonić bla bla bla, ja się pytam czy ma obowiązek, itd w kółko Macieju. W końcu po kilkunastu emailach potwierdzili że zwrócą pieniądze w ciągu 14 dni od powrotu paczki do nich. No zobaczymy :D pomijam że na ich stronie widnieje w Szczecinie jeden punkt gdzie rzekomo mogę kupić ich starter, jednak to miejsce nie istnieje. Pod tym adresem jest inny punkt a oni nigdy nie mieli starterów ????
    Przykre w tym wszystkim jest to że wszelkie usługi w Polsce charakteryzują się ponadprzecietnym poziomem głupoty pracowników i wyjeb*** na klienta. Czy wy też macie odczucie że gdyby ktoś z was miał takie olewkowe podejście do klienta to szybko pozegnalibyscie się z pracą? Czy może tylko ja tak mam xD
    WadyDostepnosc
  • ~riademan / 2019-12-26 14:48
    Ocena: 2.33 / 5
    aktywacja za zostajesz dostajesz to zarty-jak nie nabluzgasz na fejsie to nie masz dodatkowych giga-teraz wyciek danych to kompletna klapa.CMOK to jakas kpina
  • ~Krzysztof / 2019-12-25 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyciek danych klientów to już prawdziwe sięgnięcie dna przez tą firmę.
    Radzę omijać szerokim łukiem.
  • ~kris / 2019-12-20 15:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam Virgin Mobile. Podpisałem z nimi umowę , konsultant mnie zapewniał że w mojej lokalizacji będzie działał internet LTE z pełnym zasięgiem, jak się później okazało, obszar mojego osiedle nie jest w strefie LTE. Prędkość jaką miałem to 1Mb/s. Natychmiast chciałem zerwać umowę twierdząc, że zostałem wprowadzony w błąd. Odpowiedziano mi że mam dostęp do LTE a to , ze jest tak niski transfer to nie ich wina bo oni korzystają jako wirtualny operator z nadajników innego operatora (w tym przypadku Play)
  • ~Pat / 2019-12-15 09:36
    Ocena: 4.00 / 5
    oferują dużo, za dobra cenę, natomiast trudno dodzwonić sie do BOK,
    Przejrzysta panel www użytkownika .
    2 lata temu miałem problem z roamingiem,w Austrii. Rok temu było już wszystko OK.
    2,5gb roamingu w EU to duży plus.
    Zaletydobra cena, elastyczna oferta
    Wadykontak z BOK
  • ~Pawel / 2019-12-14 13:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Ja miałem nie przyjemna sytuacje w Virgin, mianowicie Wziąłem abonament 39zl pakiet 3-24m, jednak zrezygnowałem z niego w czasie 14 dni (korzystałem ok tygodnia). Po miesiącu przyszła do mnie E-faktura na kwotę 111 zł. Byłem w szoku za co tyle naliczyli ...
    Okazało się ze w tym pakiecie za aktywacje numeru naliczają absurdalne 99zl. Szkoda, ze pan reprezentujący sieć nie przekazał tej informacji przy podpisaniu umowy (na umówię również takiej informacji nie było).
    Dopiero po rozmowie z panem z cmok okazało się ze informacja o tym, ze owa kwota doliczana jest do pierwszej faktury znajdowała się w ich regulaminie na stronie VirginMobile.pl w polu do pobrania : „Regulamin oferty promocyjnej „Plan 3 z umową na 24 miesiące” dla Klientów Abonamentowych Virgin Mobile ważny od 2020-01-01””.Wiem mogłem przeczytać regulamin, ale tego nie zrobiłem przez co zapłaciłem ponad stówę. Moim zdaniem jest to nie doinformowanie klienta (wręcz ukrycie kosztów)o dodatkowych kosztach, gdzie inne sieci czarno na białym o tym informują. Dodam jeszcze, ze tyczy się to właśnie tego planu bo do planu 2-24m już nie doliczają kwoty za aktywacje numeru.
    ZaletyInternet (oferta 1GB)
    WadyNie przychodzą mmsy
    Problem z połączeniami przychodzącymi od dłuższego czasu
  • ~Virgin / 2019-12-08 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dniami trwa aktywacja zakupionych usług. Zasięg do baśni.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg, brak aktywacji zakupionych usług.
  • ~Matthew / 2019-12-04 16:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku dni brak internetu mimo posiadania pakietu.
  • ~grzegorz / 2019-11-26 15:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Virgin to moim zdaniem gó.no. Używam i będę uciekać. Ściema i oszustwo.
    1. Ładujesz więcej kasy to Ci nie oddadzą.
    2. Połączenie jest fatalne
    3. Internet czasem działa czasem nie i na 100% nie ma to nic wspólnego z deklarowanymi prędkościami operatora i teorietycznymi LTE.
    4. na kartę internet za granicą nie działa.
    5. połączenia do zagranicznych numerów stacjonarnych i zazwyczaj komórkowych nie działają.
    6. z mojego doświadczenia z sieciami wynika: play to porażka jakości połączeń a virgin to kumulacja porażek i ściema.
    Zaletyteoretycznie kilka zł taniej niż u konkurencji
    Wadyjakość żadna, wsparcia praktycznie brak, ściema. Problemy z doładowaniami, wcina kasę do zera przed następnym okresem rozliczeniowym jeżeli doładujesz kartę większą ilością kasy. MMSy poraszka.
  • ~Marcin / 2019-11-19 15:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet w virgin mobile to dno dna!!! Wziąłem kartę na tzw. Net 120 GB, czyli 120 GB internetu na osobnej karcie sim. Internet zacina się non stop, przeglądarki zamrażają, korzystanie z internetu jest po prostu niemożliwe. Dodam, że używam już na innej karcie internetu z Play i jest naprawdę dobrze. Ale Play też niestety zaczyna olewać klientów. Zrezygnowałem z umowy, a virgin pobrał ode mnie opłatę aktywacyjną, za g... wno, z którego nie da się korzystać. Nie dajcie się oszukać jak ja! Przestrzegam!!!
    Pozdrowienia
    WadyTragiczna jakość internetu, przegrywanie i zamrażanie przeglądarki, dno dna
  • ~Dora / 2019-10-20 21:26
    Ocena: 3.33 / 5
    sieć wysyła błędne komunikaty (nie ma takiego numeru telefonu) w przypadku nie odebrania telefonu lub zajętość telefonu.
    Często bardzo trudno jest się dodzwonić do BOKu.
    Zaletyduży zasięg
  • ~Marek / 2019-10-17 02:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Wziąłem w Virgin Mobile kartę SIM na próbę. Aktywowałem pakiet z setką minut, SMS i 10 GB internetu. Aktualnie mam kilka numerów w Orange i badam rynek, czy by nie zmienić operatora - obsługa klienta w Orange jest niekompetentna i mówię to z całą stanowczością, po latach, po "wygranych" reklamacjach.
    Teraz podsumowanie: Internet w VM działa lepiej niż w Orange. Osiągi zbliżone, a co zauważalne, to o połowę niższy ping (im niższy, tym lepiej), także z jakości transmisji danych jestem zadowolony.
    Długie rozmowy telefoniczne bez problemów.
    Zdecydowałem przenieść wszystkie numery z Orange do Virgin Mobile. Lepsza oferta i bardzo dobra jakość. Konsultanci zawsze byli pomocni i starają się załatwić sprawę od ręki, co jest niemożliwe w Orange, gdzie obiecują oddzwonić następnego dnia, o umówionej porze i nie oddzwaniają (chyba, że chodzi o sprzedaż oferty).
    ZaletyDobra jakość obsługi klienta. Bezawaryjna, wydajna transmisja danych. Możliwość ręcznego wyboru preferowanego operatora (Virgin Mobile współpracuje z Play (sieć macierzysta), T-Mobile i Orange (roaming krajowy).
  • ~Piotr / 2019-10-16 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Vergin mobile bylem na wakacjach w chorwacji i wloszech nie mialem tam internetu a obsluga klienta mnie olała tak doslownie mnie olali najgorsza siec w polsce ! Obluga klienta ma wyuczona jedna regulke i nie potrafia odpowiedziec na proste pytania sa tam zatrudnieni konsultanci po podstawowce !
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak internetu i zasiegu sieci w roamingu
  • ~Alicja / 2019-10-14 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem skąd te wszystkie pozytywne komentarze o sieci jak my mamy telefon w tej sieci i jest do bani. Nie dość ze zasięgu nie ma to jeszcze obsługa nie fachowa bo nauczyli się jednej regułki i ją klepią zamiast usunąć problem. Na okrągło słyszy się ze z przyczyn technicznych ale jak rachunek nie jest zapłacony z przyczyn technicznych to blokują numer. Porażka. Niech się umowa skończy i zaraz przechodzimy do innej sieci.
    ZaletyZadnych
    WadyNie kompetentni pracownicy infolini i brak kontaktu z szefem
  • ~Marcin / 2019-10-13 11:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam od miesiąca internet na kartę tego operatora.Żenada do kwadratu,przy dobrej pogodzie 5mb/s jak pada deszcz w ogóle nie działa.Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyInternet to dno
  • ~Daniel / 2019-10-06 06:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet to dno, w ogóle nie działa. Cała reszta znośnie.
    Wadybrak internetu
  • ~Martyna / 2019-10-02 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupowałam szkło hartowane z założeniem w sklepie. Nigdy nie widziałam tak nieudolnie zrobionej usługi, szkło jest pełne powietrza a pani w sklepie odpowiedziała na to, że to taki telefon. Szkoda że tylko tam nie potrafią tego zrobić bo telefon wcale nie jest zakrzywiony jak to tłumaczyła tylko to brak umiejętności.
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.53, ilość opinii: 529
T-Mobile
Ocena: 1.64, ilość opinii: 365
Orange
Ocena: 1.56, ilość opinii: 363
Plus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 314
nju mobile
Ocena: 3.13, ilość opinii: 144
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 114
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 807
mBank
Ocena: 1.93, ilość opinii: 647
ITAKA
Ocena: 2.76, ilość opinii: 340
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 328
Netflix
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
a2mobile
Ocena: 3.84, ilość opinii: 105