Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 156 opinii

2.40 / 5

  • Oferta
    2.81
  • Obsługa klienta
    2.05
  • Cena/Jakość
    2.27

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Omega / 2021-01-18 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet w telefonie to po prostu porażka.
    ZaletyZero zlaet
    WadyJakość połączeń. Internet, który non stop się gubi.
  • ~Patyk / 2021-01-18 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet w virgin mobile jest tragiczny - co chwile zrywa połaczenie. Nie polecam
    Zaletytani ale co z tego jak badziewny
    Wadyjeszcze nie spotkałem się z tak irytującym internetem
  • ~Krystyna / 2021-01-12 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje , złodzieke , złodzieje.Na e-maile nie odpowiadają. Ich nr.kontaktowy *222 nie łączy - piszą iż jest bezpłatne połączenie...Należę do nich od 3 lat i przez te lata pomimo opłaconego dostępu nie mam dojścia do Internetu o telefonu.W tym roku 2 stycznia doładowałem 15 zł i dalej nie mam dostępu do Internetu i połączeń telefonicznych.To dotyczy numeru 579653632.
    Przestrzegam eszystkich ptzed tymi złodziejami.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkie możliwe
  • ~bog / 2020-12-15 14:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Gdybym wybór oferty uzależniał od opinii użytkowników nie miał bym Virgin w telefonie.Zaufałem córce i nie żałuję.
    W miejscowości gdzie przebywam rozmawiam z miejsc{w salonie}gdzie z Orange jest niemożliwe.
    Żona już od stycznia będzie w Virgin.
    Internet może nie jest za szybki ale płacę za to co zużyłem a nie abonament.
    Ja polecam
    Zaletytanio
    Wadyniech pomyślę
  • ~Piotr / 2020-12-05 07:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Przeniosłem do Virgin 2 nr i bardzo żałuję!!! Od samego początku problemy z internetem a raczej z jego brakiem. Pokazuje że jest LTE i na tym się kończy bo nawet zdjęć nie jest w stanie załadować a o oglądnięciu 5 minutowego filmiku można tylko pomarzyć. Zasięg dno. Stanowczo nie polecam. Sieć tylko na pokaz.
    ZaletyZadnych
    WadyInternet na poziomie 2G albo gorszy choć pokazuje LTE. Obsługa spuszcza po brzytwie. Zasięg sięgnął dna teraz przebija się przez mól.
  • ~Jano / 2020-12-03 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam tam dwa konta, jedno którego używam i jedno nieaktywne. Przez pomyłkę doładowałem 6zł na to nieaktywne (nie zwróciłem uwagi że przeglądarka miała zapamiętane nie te dane logowania co trzeba). Nie ma problemu, nie? Napisać do obsługi klienta, cofną lub przerzucą załadowane pieniądze na to konto co należy i po sprawie. Oj nie, nie ma tak dobrze, po wymianie mailowej w której każdy kolejny mail był równie bezużyteczny i niepomocny co poprzedni dostałem odpowiedź że mam się gonić i tyle.

    6zł to nie pieniądze, ale jak nie mają żadnych oporów żeby człowieka wyrolować na taką kwotę, to i nie będą mieli problemów na większą. Stanowczo odradzam.
  • ~LLL / 2020-11-03 08:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa VirginMobile jest gorzej niż tragiczna. Zawsze odbiera telefon konsultant lub konsultantka w sposób uprzejmy, ale niczego nie jest w stanie załatwić. Każdego miesiąca otrzymujemy niewłaściwy zapis na fakturze. Tracę za każdym razem wiele godzin na pisanie maili i dzwonienie do konsultantów. Ostatnio usłyszałem, że jeśli faktura jest niewłaściwa to mogę zrobić im przelew!
    Telefon zarejestrowany na instytucję (oczywiście zarejestrowany w VM). Kiedy próbujemy złożyć reklamację zawsze informują, że muszą rozmawiać z właścicielem! Nie przyjmują do wiadomości, że to instytucja i rozmawiają z osoba upoważnioną. Nawet przyjęcie informacji o awarii jest dużym problemem!
    Mimo niezłej oferty VirginMobile szukamy innego operatora ze względu na bardzo złą obsługę. Nie jest to winą konsultantów, tylko standardów i organizacji w tej formie.
    ZaletyDobra oferta, ale uwaga na kruczki! Z oferty wynika coś innego niż szczegółowy zapis w regulaminie.
    WadyFatalne, sztywne standardy uniemożliwiające złożenie reklamacji, niejasna oferta (łatwo się nabrać)
  • ~Jakub / 2020-10-30 08:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Przestrzegam przed Virgin Mobile. Zablokowali mi numery. dzwonie na infolini ę - gdzie dowiaduję się, że zlamałem regulamin, ale nie mogą mi powiedziec jak bo to robi automat, nie mogą mi odblokować, bo konsultant nie ma prawa mnie połączyć, nie mogą zlożyc reklamacji, bo cytuje "automat się nie myli " i w końcu nie mogę zrobić cesji numerow bo jestem zablokowany i mam z nimi umowę. Nie mogę też z nikim prozmawiać- po prostu jestem wyłaczony i już, a za co to mam sie sam domyślic.
    Zaletycena
    Wadyobsługa klienta na poziomie dramatycznym . Brak mozliwości kontaktu z osobami mogącymi podjac decyzję. Tylko telefoniczni konsultanci klepiący wyuczone formułki i mówiący, że oni nie mają uprawnien
  • ~Nika / 2020-10-23 07:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłam z Virgin 2 lata,miałam 4 numery i cenowo byłam zadowolana-. 75 zł na miesiąc. Za to nie polecam zasięgu, traciłam go po wejściu do niektórych budynków, po wyjechaniu z miasta można było zapomnieć o wykonaniu połączenia. Gdy byłam w Rymanów Zdrój pisało mi że jestem za granicą, i mogę zadzwonic w roamingu.nawet chciałam, ale jednak wykonanie połączenia okazało się niemożliwe.obsluga w miarę w porządku, zawsze starali się pomóc, choć nie zawsze mogli zrobić cokolwiek.mms nie mogłam wysyłać na żadnym z numerów przez 2 lata, mimo zmieniania ustawień pod dyktando pana z obsługi.
    ZaletyNiska cena
    WadyBrak zasięgu
  • ~Agata / 2020-09-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta 0*. Nie odbieraja telefonu, po oczekiwaniu 20min na linii rozlaczaja. Podany nr gdzie mozna wyslac sms zostaje bez odpowiedzi. Zamowilam starter SIM z dostawa do domu, starteru nie otrzymalam, nie dostalam potwierdzenia zamowienia na maila itp a pieniadze z konta za ten starter zostaly zabrane natychmiastowo.
  • ~teanshin / 2020-09-03 14:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam problem z połączeniami przychodzącymi, czasem uda się komuś dodzwonić a czasem dostaje tylko smsa że ktoś próbował. Problem z połączeniami przychodzącymi to problem globalny, szukając jakieś rady odwiedzałem również zagraniczne fora i tam jest dokładnie to samo, ludzie mają problem z połączeniami przychodzącymi. Virgin umywa ręce i zwala to na błędy kart, ustawienia telefonu czy słaby zasięg w danym rejonie. Nie przyznają się że mają jakiś poważny błąd systemowy bo sami nie wiedzą jak to naprawić. Taka sytuacja trwa już od wielu lat. Podobno przestawienie telefonu z 4G na 3G załatwia sprawę połączeń, ale nie po to płacimy za 4G żeby korzystać z 3G.
    Zaletytanio
    Wadyproblem połączeń przychodzących
  • ~Bono / 2020-08-25 21:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Narzekacie na Virgin to zapraszam do sieci wRodzinie, która działa na sieci Plus oraz w oparciu o system informatyczny Aero2. Przeniosłem numer do Virgin i nie jest super ale mi to w zupełności wystarcza (internet działa ok, zasięg jest, jakość rozmów ok).
    Zaletyzasięg
    Wadyroaming krajowy
  • ~KKatorga / 2020-08-11 16:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Powiem tak, sama jakość średnia choć mało z nich korzystałam tylko zazwyczaj z smsów i rozmów - jakoś szło natomiast internet miał słaby zasięg to fakt. jednak chodzi mi raczej o zachowanie pracowników BOK-u oraz bezczelność. Przy przenoszeniu ich numeru na innego operatora coś pogmatwali i nie mogłam tego zrobić, zablokowali możliwość, natomiast jak chciałam przenieść inny numer do nich to zaczęli zachowywać się w sposób arogancki i bezczelny a tym bardziej bezprawny karząc mi co chwila podawać im dane osobowe. Kiedy zabroniłam im przenosić numer wysyłali mi sms po smsie informację że numer już jest przenoszony tym samym pisząc w "mejlach" że musze potwierdzić wniosek, który już został potwierdzony i podpisany, bo nie mogą przenieść numeru. Nie pomagały prośby i groźby, ignorowali każdą moja odpowiedź pisząc te same "mejle" i wciąż przestawając przy swoim. obsługa klienta poniżej zera, arogancja, bezczelność, chamstwo co do usługi średnio.
    Zaletymożliwość wykupienia usługi na 3 dni i na 7 dni za niska kwotę.
    Wadytak to że są na rynku i mydlą oczy klientom.
  • ~DDD / 2020-07-27 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką kiedykolwiek miałem styczność !! Za kazdym razem brak zasięgu , internet nie działa gdy wszystkie inne sieci maja po 3 kreski ta musi miec 1 , dno dna !!!!!!!
    WadyWADA JEST TAKA ŻE SĄ NA RYNKU
  • ~Jacek / 2020-07-27 08:48
    Ocena: 2.67 / 5
    O ile rozmowy można uznać za OK, to internet przesył danych totalne DNO !!!!!
    W zasadzie Internet działa jedynie tylko tam gdzie żyję.
    Natomiast przy wyjeździe do innych rejonów Polski miast internet NIE DZIAŁA.
    Najgorsze z tego jest, że nie działa nawigacja.
    A już przy wyjeździe poza Polskę (Czechy, Niemcy 1100 km), przesył danych a wraz z nim Nawigacja NIE DZIAŁAJĄ w ogóle.

    Na przykład Mieliśmy pilny, nagły wyjazd za granicę, ad hoc.
    Pełne pakiety GB, a tu zonk, po wyjeździe z Polski zero Nawigacji, bo nie ma internetu.
    W złych warunkach pogodowych i w nocy pobłądziliśmy, jechaliśmy na wyczucie. Gdyby nie darmowe wi-fi na niektórych stacjach benzynowych, utknęlibyśmy na amen.
    O ile w Polce bez nawigacji jeszcze można sobie jakoś poradzić to za grancą jest to prawdziwy dramat.
    Przez to rozstaję się z nimi.
    ZaletyCena
    WadyBRAK INTERNETU ZA GRANICĄ, przy pełnych pakietach GB
  • ~Rafal / 2020-07-21 02:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo duże kłopoty z zasiegami a zwłaszcza z internetem. Najlepiej jest na stałe połączyć się z T-Mobile i jest dużo lepiej ale i tak internet zawodzi i transfery spadają do zera. Najbardziej wq fakt że o opłacie aktywacyjnej dowiedziałem się po podpisaniu umowy. Jest to jawne ukrywanie oplat. Na koncie nie można praktycznie nic zrobić. Żadnych blokad premium itp usług. Faktury wystawiają co miesiąc całkowicie innego dnia miesiąca. Moim zdaniem ani ładu ani składu.
    WadyUkryte koszty aktywacji
    Tragiczny internet.
  • ~Bodzio / 2020-07-18 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Poraźka dzień w dzien przez 20 minut brak Internetu pakiet 25 gb czy to centrum Poznania czy Krakowa ,wyświetla lte A otwierasz stronę to pisze jesteś off-line,kontakt z konsultantem nie możliwy jest sobota godzina 22 pajac mówi że kontakt jutro od 8 rano ,problem dzień w dzien brak Internetu poraźka nie polecam
  • ~kowal / 2020-06-25 10:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Zalety:
    prosty cennik
    atrakcyjne warunki

    Wady:
    obsługa klienta to koszmar!
    rozpatrywanie traklamacji to jakis ponury zart!
    jakość mocno średnia
    zdarzają się przerwy niezpowiedziane i niczym nie wytłumaczone, po poratu nie działa i już, nie znasz dnia ani godziny więc to nie może byc twój jedyny telefon!!!

    Porada:
    Szukaj gdzie indziej jak szanujesz swój czas i zdrowie, w tej kwocie znajdziesz inne oferty a dopłacając kilka zł znajdziesz realnego operatora z dobrą jakością i obsługą
  • ~Kuku / 2020-06-13 19:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam kartę w tej sieci.jest ok.
    Nie ma sieci idealnych i takich nie szukajcie.Zawsze w ten czy inny sposób będziecie robię i w balona
    ZaletyNo contract
    WadyLack of certain bundles
  • ~Agnieszka / 2020-05-14 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje !!! złodzieje, złodzieje!
    Wielką porażka!
    ZaletyŻadnych.
    WadyTylko
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1023
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 943
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 747
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 712
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 180
Virgin Mobile
Ocena: 2.40, ilość opinii: 156
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2533
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2272
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1939
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 858