Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 164 opinii

2.38 / 5

  • Oferta
    2.80
  • Obsługa klienta
    2.04
  • Cena/Jakość
    2.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 9
  • ~Janusz / 2021-03-22 10:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo żałuje że wziąłem od nich abonament w 2020 jeszcze predkosc internetu mialem w granicach 15mb/s jednwk juz w 2021 nie przekracza 3mb/s,i niezależnie jaki nadajnik sieć wybiore. 3 mb max... Przy glupim oglodaniu you tube to jakosc 240 kb czy max 480 kb leci płynnie o hd mozna zapomniec. Netflixa nawet juz nie próbuje odpalić. Przy przedluzaniu umowy predkosc byla 15 po przedlużeniu juz 3mb/s celowo??
    ZaletyCena minimalnie tansza od konkurencji ale nie warto
    WadyPredkosc i zasieg
  • ~Marcin / 2021-03-15 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, INTERNET NOROTYCZNIE NIE DZIAŁA I MIELE, cale szczęście że korzystam z starteru i promocji 100gb na 30dni..
    Zaletybrak
    Wadyrwanie internetu
  • ~poczta / 2021-03-13 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet porazka na karte tak jak play ale sie nie dziwie jak play przejal virgin
    Zaletyò
  • ~Kasia / 2021-03-02 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda sieć ma jakieś wady. Niestety Virgin to już tonący statek. Ofertę mają w porządku, jednak można znaleźćć podobne oferty u innych operatorów. Za to obsługa klienta to porażka. Mają bardzo niewiele punktów partnerskich, słabo zorientowanych, natomiast VM wymaga przy załatwianiu niektórych spraw obecność w punkcie. Internet działa, ale tylko w centrum dużego miasta. Poza miastem nie działa. A najgorsze są awarie, które zdarzają się regularnie co kilka miesięcy. VM nie widzi problemu w tym, że przezndobę telefon nie ma zasięgu. Nie poczuwają się do odpowiedzialności, nawet nie informują klientów o awarii. Mieli też problemy z wyciekiem danych klientów. Ogolnie szczerze nie polecam- szkoda nerwow. Bardzo nieprofesjonalny operator, może stwarzać prawdziwe straty, gdy telefon jest służbowy a klienci nie mogą się dodzwonić.
    Zalety+ ceny porównywalne do cen u konkurencji (o ile to zaleta)
    Wady+ częste problemy z internetem, szczególnie poza dużymi miastami;
    + Fatalna obsługa klienta, mało i odległe punkty partnerskie
    + Bardzo częste awarie. Co kilka miesięcy albo brak zasięgu przez kilka dni, a to nie dostarczanie smsów wysyłanych z sieci virgin... Brak odpowiedzialności, często nawet nie informują o awarii
  • ~Ckom31 / 2021-02-23 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna. Od pół roku próbuję zarejestrować nr na firmę. Brak punktów usługowych. Najpierw dwa razy skierowano mnie do punktów gsm, które nie miały pojęcia o procedurach i błędnie sugerowano wykonanie cesji. Następnie 3 kolejne formularze aktualizacji danych. Bez rezultatu. Przenoszę nr do innej sieci.
  • ~Kris / 2021-02-10 18:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Dopóki nie potrzeba czegoś załatwić to jest ok, ale jak potrzebujesz pomocy bok to okazuje się że nie ma żadnego bok, a na e maile odpisują idioci nie znający nawet własnego regulaminu
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek obsługi i pomocy bok
  • ~Lelo / 2021-01-30 03:08
    Ocena: 4.33 / 5
    Mam w Virgin
    gigadaje jestem zadowolony place 30zl z czego pakiet pobiera 25zl piątka zostaje ..internet dziala przyzwoicie połaczenia tez, mms ustawilem i nie narzekam wczesniej u "niebieskich" placilem po 150 zl tu mam za 30 to samo!!!!!Polecam bo na karte i bez zobowiązań!!!!
    ZaletyTaniej niz u innych
    WadyUzywam około 3lata i nie znalazłem..
  • ~Liiiiiiiiii / 2021-01-22 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę się żeby mi kartę wlonczyli olewają mnie nie chcą zajestrowac karty z kiosku odsyłają mnie do żabki tak samo przeniosłem numer do nich i wysłali mi kartę i narazie cisza pisanie e mieli nic nie daje olewają klienta szkoda czasu na taką sieć u innych operatorów przeniesienie numeru czy rejestracja trwa dzień u nich wieczność albo wcale mają gdzieś klienta
    ZaletyNiezła reklama
    WadyTragiczna obsluga
  • ~Omega / 2021-01-18 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet w telefonie to po prostu porażka.
    ZaletyZero zlaet
    WadyJakość połączeń. Internet, który non stop się gubi.
  • ~Patyk / 2021-01-18 11:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet w virgin mobile jest tragiczny - co chwile zrywa połaczenie. Nie polecam
    Zaletytani ale co z tego jak badziewny
    Wadyjeszcze nie spotkałem się z tak irytującym internetem
  • ~Krystyna / 2021-01-12 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje , złodzieke , złodzieje.Na e-maile nie odpowiadają. Ich nr.kontaktowy *222 nie łączy - piszą iż jest bezpłatne połączenie...Należę do nich od 3 lat i przez te lata pomimo opłaconego dostępu nie mam dojścia do Internetu o telefonu.W tym roku 2 stycznia doładowałem 15 zł i dalej nie mam dostępu do Internetu i połączeń telefonicznych.To dotyczy numeru 579653632.
    Przestrzegam eszystkich ptzed tymi złodziejami.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystkie możliwe
  • ~bog / 2020-12-15 14:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Gdybym wybór oferty uzależniał od opinii użytkowników nie miał bym Virgin w telefonie.Zaufałem córce i nie żałuję.
    W miejscowości gdzie przebywam rozmawiam z miejsc{w salonie}gdzie z Orange jest niemożliwe.
    Żona już od stycznia będzie w Virgin.
    Internet może nie jest za szybki ale płacę za to co zużyłem a nie abonament.
    Ja polecam
    Zaletytanio
    Wadyniech pomyślę
  • ~Piotr / 2020-12-05 07:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Przeniosłem do Virgin 2 nr i bardzo żałuję!!! Od samego początku problemy z internetem a raczej z jego brakiem. Pokazuje że jest LTE i na tym się kończy bo nawet zdjęć nie jest w stanie załadować a o oglądnięciu 5 minutowego filmiku można tylko pomarzyć. Zasięg dno. Stanowczo nie polecam. Sieć tylko na pokaz.
    ZaletyZadnych
    WadyInternet na poziomie 2G albo gorszy choć pokazuje LTE. Obsługa spuszcza po brzytwie. Zasięg sięgnął dna teraz przebija się przez mól.
  • ~Jano / 2020-12-03 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam tam dwa konta, jedno którego używam i jedno nieaktywne. Przez pomyłkę doładowałem 6zł na to nieaktywne (nie zwróciłem uwagi że przeglądarka miała zapamiętane nie te dane logowania co trzeba). Nie ma problemu, nie? Napisać do obsługi klienta, cofną lub przerzucą załadowane pieniądze na to konto co należy i po sprawie. Oj nie, nie ma tak dobrze, po wymianie mailowej w której każdy kolejny mail był równie bezużyteczny i niepomocny co poprzedni dostałem odpowiedź że mam się gonić i tyle.

    6zł to nie pieniądze, ale jak nie mają żadnych oporów żeby człowieka wyrolować na taką kwotę, to i nie będą mieli problemów na większą. Stanowczo odradzam.
  • ~LLL / 2020-11-03 08:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa VirginMobile jest gorzej niż tragiczna. Zawsze odbiera telefon konsultant lub konsultantka w sposób uprzejmy, ale niczego nie jest w stanie załatwić. Każdego miesiąca otrzymujemy niewłaściwy zapis na fakturze. Tracę za każdym razem wiele godzin na pisanie maili i dzwonienie do konsultantów. Ostatnio usłyszałem, że jeśli faktura jest niewłaściwa to mogę zrobić im przelew!
    Telefon zarejestrowany na instytucję (oczywiście zarejestrowany w VM). Kiedy próbujemy złożyć reklamację zawsze informują, że muszą rozmawiać z właścicielem! Nie przyjmują do wiadomości, że to instytucja i rozmawiają z osoba upoważnioną. Nawet przyjęcie informacji o awarii jest dużym problemem!
    Mimo niezłej oferty VirginMobile szukamy innego operatora ze względu na bardzo złą obsługę. Nie jest to winą konsultantów, tylko standardów i organizacji w tej formie.
    ZaletyDobra oferta, ale uwaga na kruczki! Z oferty wynika coś innego niż szczegółowy zapis w regulaminie.
    WadyFatalne, sztywne standardy uniemożliwiające złożenie reklamacji, niejasna oferta (łatwo się nabrać)
  • ~Jakub / 2020-10-30 08:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Przestrzegam przed Virgin Mobile. Zablokowali mi numery. dzwonie na infolini ę - gdzie dowiaduję się, że zlamałem regulamin, ale nie mogą mi powiedziec jak bo to robi automat, nie mogą mi odblokować, bo konsultant nie ma prawa mnie połączyć, nie mogą zlożyc reklamacji, bo cytuje "automat się nie myli " i w końcu nie mogę zrobić cesji numerow bo jestem zablokowany i mam z nimi umowę. Nie mogę też z nikim prozmawiać- po prostu jestem wyłaczony i już, a za co to mam sie sam domyślic.
    Zaletycena
    Wadyobsługa klienta na poziomie dramatycznym . Brak mozliwości kontaktu z osobami mogącymi podjac decyzję. Tylko telefoniczni konsultanci klepiący wyuczone formułki i mówiący, że oni nie mają uprawnien
  • ~Nika / 2020-10-23 07:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłam z Virgin 2 lata,miałam 4 numery i cenowo byłam zadowolana-. 75 zł na miesiąc. Za to nie polecam zasięgu, traciłam go po wejściu do niektórych budynków, po wyjechaniu z miasta można było zapomnieć o wykonaniu połączenia. Gdy byłam w Rymanów Zdrój pisało mi że jestem za granicą, i mogę zadzwonic w roamingu.nawet chciałam, ale jednak wykonanie połączenia okazało się niemożliwe.obsluga w miarę w porządku, zawsze starali się pomóc, choć nie zawsze mogli zrobić cokolwiek.mms nie mogłam wysyłać na żadnym z numerów przez 2 lata, mimo zmieniania ustawień pod dyktando pana z obsługi.
    ZaletyNiska cena
    WadyBrak zasięgu
  • ~Agata / 2020-09-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta 0*. Nie odbieraja telefonu, po oczekiwaniu 20min na linii rozlaczaja. Podany nr gdzie mozna wyslac sms zostaje bez odpowiedzi. Zamowilam starter SIM z dostawa do domu, starteru nie otrzymalam, nie dostalam potwierdzenia zamowienia na maila itp a pieniadze z konta za ten starter zostaly zabrane natychmiastowo.
  • ~teanshin / 2020-09-03 14:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam problem z połączeniami przychodzącymi, czasem uda się komuś dodzwonić a czasem dostaje tylko smsa że ktoś próbował. Problem z połączeniami przychodzącymi to problem globalny, szukając jakieś rady odwiedzałem również zagraniczne fora i tam jest dokładnie to samo, ludzie mają problem z połączeniami przychodzącymi. Virgin umywa ręce i zwala to na błędy kart, ustawienia telefonu czy słaby zasięg w danym rejonie. Nie przyznają się że mają jakiś poważny błąd systemowy bo sami nie wiedzą jak to naprawić. Taka sytuacja trwa już od wielu lat. Podobno przestawienie telefonu z 4G na 3G załatwia sprawę połączeń, ale nie po to płacimy za 4G żeby korzystać z 3G.
    Zaletytanio
    Wadyproblem połączeń przychodzących
  • ~Bono / 2020-08-25 21:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Narzekacie na Virgin to zapraszam do sieci wRodzinie, która działa na sieci Plus oraz w oparciu o system informatyczny Aero2. Przeniosłem numer do Virgin i nie jest super ale mi to w zupełności wystarcza (internet działa ok, zasięg jest, jakość rozmów ok).
    Zaletyzasięg
    Wadyroaming krajowy
strona 1 z 9
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 837
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 826
nju mobile
Ocena: 3.15, ilość opinii: 190
Virgin Mobile
Ocena: 2.38, ilość opinii: 164
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1073
mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 908