Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 45 opinii

2.73 / 5

  • Oferta
    3.20
  • Obsługa klienta
    1.98
  • Cena/Jakość
    2.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Werty143 / 2018-12-13 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć! Nie polecam. Przenoszę numer do innej sieci i radzę innym nie wchodzić w to g*wno.
  • ~Ja / 2018-11-24 11:02
    Ocena: 3.67 / 5
    Po przejściu do Virgin mobile rachunki (na razie 3 razy) opłacam z konta jak większość z nas. Po drugim razie dołączyłem drugi nr telefonu, zapłaciłem z automatu za kolejną fakturę ... i się zes..., Nie ten numer konta do wpłaty ( zmienili na inny), połączenie wychodzące poblokowane, kilka maili i tel do biura obsługi i .... nic. Ile to będzie trwało .. założe się, że sami tego nie wiedzą. XXI wiek a chyba nie tylko ja jestem w czarnej d....,
    Może niech pani prezes weźmie się do pracy i dobierze lepszy zespół pampersiaków
  • ~Jacek / 2018-11-05 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego szajsu . dałem się nabrać i kupiłem starter za 5 zł w żabce . Potem zgodnie z instrukcją na opakowaniu zadzwoniłem na infolinię 799 555 222 aby zarejestrować się i aktywować kartę .Panienka odesłała zaczęła coś niepewnie bulgotać , a jak zacząłem zadawać pytania to się rozłączyła . Parę groszy oszczędności nie warte jest tego prze co się przechodzi . Kartę virgin wypierzyłem i kupiłem normalnego operatora , oszczędności mają swoje granice
    Zaletyszajs
    Wadyszajs
  • ~TOM / 2018-11-04 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Rooming danych za granicą to jedna wielka porażka od czerwca do listopada 2018 6 krotnie wyjeżdzałem do krajów Unii I OGÓLE NIE MOGŁEM KORZYSTAĆ Z INTERNETU W ABONAMENCIE. Jakiś synek z infolinii po kolejnym telefonie poradził aby rozmowy prowadzić z jednej zalogowanej sieci a do internetu szukać innej sieci. Jednym słowem jest to propozycja z kosmosu tak jak ten ich szef latający poza atmosferą.
    Cytat z Telepolis z dnia 16.06.17 - według ich mniemania mogą bezkarnie OSZUKOWAĆ SWOICH KLIENTÓW CO NA TO uRZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
    "Wyobraźmy sobie zagranicznego turystę, który kupi u nas abonament za 19 zł, wróci do swojego rodzimego kraju i wykorzysta w pierwszym miesiącu 100 minut, 200 SMS-ów i 1,25 gigabajta. Wykonalne, prawda? Przeliczając to przez nowe stawki hurtowe w roamingu ustalone w rozporządzeniu Parlamentu i Rady Europejskiej, koszt obsługi użytkownika, który będziemy musieli ponieść jako operator, wyniesie... 76 zł, bo tyle musimy zapłacić zagranicznym operatorom. To oznacza, że jesteśmy 57 zł na minusie i to w pierwszym miesiącu"
    ZaletyBRAK
    WadySprzedają abonament za 19 PLN z założeniem ze blokują rooming danych
  • ~Anna / 2018-10-16 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To już przechodzi ludzkie pojęcie.
    W maju 2018r otrzymuje potwierdzenie o rezygnacji i dezaktywacji dwóch numerów telefonów, a w październiku 2018 kolejny już raz przysyłają mi fakturę za dezaktywowany numer telefonu.
    To już jest zwykłe naciąganie i oszukiwanie klientów!
    Zaletyżadnych
    WadyTotalny bajzel mają w papierach i systemie.
  • ~Piki / 2018-10-09 18:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Po aktualizacji jakiś ustawień od strony VM miałem dostać SMS konfiguracyjny ,aby móc wysyłać/odbierać MMS. Nic nie doszło ,ustawienia telefony wzgl. porad z CMOK nie działają ,poradzili aby ...kupić inny fon. Dotyczy to zwykłego klawiszowego telefonu . Przed grzebaniem przez VM MMSy przesyłały się bez problemu.
    ZaletyCena
    WadyObsługa techniczna ,czas czekania na CMOK
  • ~Theofilos / 2018-10-03 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i bąbelki.
    Z historii połączeń zniknęło wszystko z ostatniego pół roku albo i dłużej i to na wielu kontach.
    Pakiet #FREEMIUM nie odnowił się, mimo, że nie minęło 6 miesięcy od jego aktywacji.
    Likwidacja #FREEMIUM nie ma znaczenia, bo umowa na to obowiązuje do końca sześciomiesięcznego okresu.
    Z innej baczki. Posiadanie karty SIM z pakietem GB w ostatnich dniach nie umożliwia połączenia z Internetem. Lada dzień przepadną GB.
  • ~Leszek / 2018-09-21 13:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Pomimo dotychczasowej dobrej opinii obecnie zmieniłem zdanie, niekompetentna pomoc (o ile uda się dodzwonić) zmiany bez powiadomienia. Oj źle się dzieje.
    Tragiczne możliwości komunikacji z OSOBĄ która doradzi tak żeby nie ponawiać w nieskończoność mprób naprawy
    ZaletyDość tanie taryfy za zakres usług, niezły zasięg
    WadyŁadne słówka o miłej obsłudze natomiast ostatnie wybryki bez powiadomienia i źle działające możliwości zmiany taryfy to bardzo psuje opinię
  • ~Anna / 2018-09-15 09:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie można się do nich dodzwonić!!! Masakra chyba zmienię sieć
    WadyBrak kontaktu z obsługą klienta
  • ~Zenon K / 2018-09-12 23:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna porażka , przenoszę 3 numery i nie mogę dodzwonić do Bok a jak po ok.40 minutach zgłosiła się Pani to jej kompetencje są tak ograniczone że i tak nic się nie dowiesz. Ogólnie czekam na uruchomienie tych 3 numerów i rozglądam się za firmą która ma rozsądną ofertę i Bok który wie po co jest i za co bierze pieniądze.Na pewno nikomu z rodziny i znajomym nie polecę tej pseudo firmy a sam jak znajdę rozsądną ofertę to pożegnam z przyjemnością tą amatorską ekipę.
    Zaletybrak , bok i ekipa przysłana przez konkurencję ( skuteczna )
    WadyWszystko , począwszy od BOK , szybkość załatwiania ( brak ) , ekipa nie przygotowana do tych zadań ( zadania przerastają intelektualnie ekipę ) ogólnie kiepsko .
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Pytania i odpowiedzi

Dodaj pytanie » Zobacz wszystkie pytania »

Zobacz również

T-Mobile
Ocena: 1.76, ilość opinii: 177
Play
Ocena: 1.65, ilość opinii: 154
nju mobile
Ocena: 3.51, ilość opinii: 93
Plus
Ocena: 2.11, ilość opinii: 66
Virgin Mobile
Ocena: 2.73, ilość opinii: 45
Orange
Ocena: 1.97, ilość opinii: 45
mBank
Ocena: 2.14, ilość opinii: 396
Flixbus
Ocena: 2.08, ilość opinii: 226
Link4
Ocena: 1.60, ilość opinii: 207
ITAKA
Ocena: 2.92, ilość opinii: 141
Netflix
Ocena: 3.24, ilość opinii: 73
a2mobile
Ocena: 3.66, ilość opinii: 32