Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 508 opinii

2.04 / 5

  • Oferta
    2.50
  • Obsługa klienta
    1.73
  • Cena/Jakość
    1.91

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 26
  • ~Joanna / 2023-02-04 17:13
    Ocena: 3.67 / 5
    w dniu 24 .01-wypowiedziałam umowę na internet.Według wzoru z ich strony.Na drugi dzień bombardowanie,że nie ma Pesel i nazwiska konta abonenta.Wzór nie zawiera numeru pesel,nazwisko jest.
    Ok,zadzwoniliśmy ,podaliśmy i za dwa dni został całkowicie wyłączony -dezaktywowany inny numer-numer telefonu.Dzisiaj mija 10 dzień i po codziennych telefonach na infolinię ,dostaje sprzeczne informacje.We wtorek,przepraszaja i wyślą kartę sim-proszą o adres-podajemy.Po 2 dniach przysyłają maila,gdzie wysłać.Następny telefon i znowu opowieści.Oczywiście za każdym razem trzeba podać numer pesel ,przechodzi się identyfikację,coś tam wpisują a potem przysyłają.
    1.
    Odpowiedź na zgłoszenie
    numer 275723265 z 26 stycznia 2023 roku
    Dzień dobry!
    Otrzymałam zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia umowy i odsłuchania rozmowy.
    Decyzja
    Zgłoszenie zostawiam bez rozpatrzenia, ponieważ nie mogę sprawdzić sytuacji na Pani koncie.
    Jakich informacji potrzebujemy
    Żeby udzielić informacji lub wprowadzić zmiany, muszę mieć pewność, że kontaktuje się z nami osoba upoważniona. W Pani zgłoszeniu zabrakło danych, którymi mogłam to potwierdzić.
    Proszę skontaktować się z nami i podać następujące informacje:
    imię i nazwisko właściciela numeru,
    PESEL,
    numer zgłoszenia 275723265.

    i drugie.

    Odpowiedź na zgłoszenie
    numer 275980847 z 31 stycznia 2023
    Dzień dobry!



    Otrzymałam reklamację dotyczącą braku dostępu do usług telekomunikacyjnych na numerze 506824417.


    Decyzja



    Reklamację zostawiam bez rozpatrzenia, ponieważ nie mogę sprawdzić sytuacji na Pani koncie.



    Jakich informacji potrzebujemy



    Żeby udzielić informacji lub wprowadzić zmiany, muszę mieć pewność, że kontaktuje się z nami osoba upoważniona. W Pani zgłoszeniu zabrakło danych, którymi mogłam to potwierdzić.
    Proszę skontaktować się z nami i podać następujące informacje:
    imię i nazwisko właściciela numeru,
    PESEL,
    numer reklamacji 275980847.
    Z poważaniem

    Paula Matusiak
    Obsługa Klienta Virgin Mobile


    Proszę zobaczyć schemat-odpisują 2 rózne osoby tak samo.Nie wazne,ze telefon nie działa-oni nie mogą i już.



    Podsumowująć zgłosiłąm sprawę do UKE-zobaczymy.Mam odcięty tel-twierdzą,że nie mogę go przenieść-bo jest nieaktywny-co ciekawe w salonie pay-stwierdzono,że domiesiaca można.

    NApisałam skargę i prośbę o odsłuchanie rozmowy ale jakaś Pani odpisała,ze nię będzie odsłuchiwać.

    Połowa połaczen na infolinie-to klepię ,mówię ,ktoś prosi o czas by się zapoznać i następuje rozłaczenie.

    Wyłaczyli bo się pomylili ale nie widzą problemu,że ja nie mam dostępu do niczego.
    Wadyzenujący poziom obsługi.Nie znają przepisów,regulaminów
  • ~Czarek / 2023-02-04 13:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Od dwóch miesięcy internet Virgin Net 60 przestał działać Różnorakie próby naprawienia tego stanu rzeczy przez operatora spełzły na niczym. Dzień dobry! otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło problemu z transmisją danych.
    Aby przywrócić prawidłowe funkcjonowanie internetu proszę o zalogowanie się do nadajnika sieci Play 4G (w niektórych urządzeniach może się wyświetlać Virgin 4G) w ustawieniach swojego urządzenia. Po wykonaniu tej czynności problem nie powinien już występować.
    Z poważaniem Daniel Łebek
    A internet nie działał nadal , więc postanowiłem podziękować Odpowiedź na zgłoszenie
    numer 275905917 z 30 stycznia 2023 roku
    Dzień dobry!
    otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia.
    Pana wypowiedzenie z dnia 30.01.2023 dotarło. O jego szczegółach i dacie końca umowy zostanie Pan poinformowany w osobnej wiadomości.
    Z poważaniem Maciej Moszczyński

    Dzień dobry!
    otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia umowy abonamentowej dla numeru 736860521.
    Potwierdzam przyjęcie rezygnacji z 30 stycznia 2023 roku. Umowę rozwiążemy z zachowaniem okresu wypowiedzenia, 28 lutego 2023 roku. Numer przeniesiemy do oferty na kartę. Ostatnią fakturę za okres 1-28 lutego 2023 roku dostanie Pan w marcu.
    Z poważaniem Wiktor Kaźmierczak
    Teraz będę czekał na zakończenie sprawy oby bez niespodzianek i nie omieszkam Was o tym poinformować.









  • ~Kuba / 2023-01-30 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne DNO, Virgin włączył mi usługę przekierowania połączeń, nie informując mnie, a co najważniejsze, nie pytając mnie o zgodę. Usługa działa w ten sposób, ze gdy ktoś do mnie dzwoni, a ja nie odbieram, jestem poza zasięgiem lub jest zajęty, przekierowuje dzwoniących na nr 790998725, i naraża dzwoniących na dodatkowe koszty. Dzwonilem 4 razy na CMOK,(ekstra płatna infolinia) stracilem pieniądze, pani podająca się za Natalię Piskosz z ukraińskim akcentem po ptostu zrobiła sobie ze mnie żarty. Za pierwszym razem stwierdziła, ze przekierowañ nie ma na moim numerze, ale wyłaczy i w ciągu 24 godzin zostanie wyłączone. Niestety nawet po 3 dniach nie zostaly wyłączone. Zadzwoniłem jeszcze raz, odbiera ta sama Natalia, kiedy od nowa jej tłumaczę o co chodzi- ona stwierdza, że wyśle notstke do dzialu technicznego, i mam czekac ma wiadomosć, po 2 tygodniach oczekiwań dzwonię po raz 3, odbiera jakiś inny pan, stwierdzil, ze jeszcze nie ma decyzji z dzialu technicznego, wiec mam czekac, minal miesiac, dostalem 2 smsmy od virgin mobile, pierwszy reklama jakis pakietów, nastepny decyzja z dzialu technicznego w ktorym pisze, że na moim numerze są włączone przekierowania, i gdyby zostały wyłączone, mam zadzwonić do Virgin Mobile. Dzwonie 4 raz- znow odbiera przemiła pani Natalia, i gdy zdenerwowany powiedzialem, ze ma to wylaczyc, to powiedziala, ze zaraz się zaraz rozłączy, bo rozmowa nie jet merytoryczna, takze przenpszę numer do innej sieci zdala od tego gnoju, i sieci Play. Ponad 20 min ekstra płatnej infolini, stracone pieniądze, spraea nie załatwiona, tylko zabawa z rozkapryszoną naćpaną Natalką.
    ZaletyAbsolutnie żadnych
    WadyWłączanie ekstra płatnych usług bez wiedzy ani zgody klienta, wyciek danych o ktorym nawet nie raczyli mnie poinformować, obsługa klietna- naćpana paniusia wyprowadza z równowagi, brak jakiejkolwiek pomocy, załatwienia sprawy, nabijanie kasy na płatną infolinię.
  • ~~J / 2023-01-27 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Przede wszystkim- okropna obsługa. Mimo nielimitowanych połączeń zablokowano mi numer, ze względu na zbyt długo trwające połączenia i "blokowanie linii". Jako użytkownik nie zostałam o tym w żaden sposób poinformowana, chcąc dowiedzieć się na inne sposoby dlaczego numer został zablokowany- nie mogłam otrzymać informacji ze względu na to, że nie byłam właścicielem numeru. Abu numer odblokować trzeba dzwonić i prosić.

    Chcąc zadzwonić na infolinię swojego banku również napotkałam problem- brak możliwości wykonania połączenia. Po próbie kontaktu z Virgin otrzymałam informację, że wykonywanie połączeń na takie numery jest domyślnie zablokowane, gdzie po chwili rozmowy Pani się pyta jak mogę mieć pretensje o blokadę, skoro jest ona nakładana wyłącznie na wniosek. Żadnego wniosku celem zablokowania połączeń wychodzących oczywiście nie wnosiłam.

    Ogromny problem z dokonaniem cesji- spis punktów na stronie nieaktualny, interaktywna mapa również, przez co miałam problem z możliwością złożenia wniosku. Ponieważ jestem z mniejszej miejscowości, a wszystkie podane wokół punkty, po odwiedzeniu okazywały się nieaktualne, straciłam wyłącznie czas i pieniądze. Przy samym składaniu wniosku nie zostałam poinformowana o konieczności wniesienia opłaty, przez co ze względu na brak środków wniosek został odrzucony.

    Kiedy ze względu na liczne problemy zdecydowałam się przenieść numer do innej sieci- mój wniosek został kilkukrotnie odrzucony przez "niepoprawność danych". Po kilku telefonach otrzymałam sprzeczne informacje dotyczące powodu. Jedna Pani miała do mnie także pretensje, że chcę przenieść numer z klienta indywidualnego na firmę, mimo że we wniosku jest wprost napisane, że chcę tego dokonać jako osoba fizyczna. Kiedy udało mi się otrzymać faktyczny powód- kazano mi zmienić we wniosku numer PESEL na numer dowodu osobistego, mimo że następny operator nie ma takiej możliwości. Aby dodać numer PESEL w samym Virgin również należy udać się do punktu, w którym wniosek zostanie fizycznie przyjęty. Aby otrzymać jakiekolwiek informacje wykonałam 6 telefonów- po 3 na każdego operatora.

    Ze strony Virgin spotkały mnie wyłącznie przykrości oraz nerwy, nikt nie chciał mi pomóc, kiedy faktycznie miałam problem. Zostawałam bez przerwy odsyłana do kogoś innego, kto nawet nie miał faktycznego wpływu na zrealizowanie moich żądań. Nawet odejść z sieci nie mogę bez problemów. Nie polecam
    WadySłaby Internet, Obsługa
  • ~WAW / 2023-01-19 12:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Skończyła mi się umowa, nie mogę przedłużyć, bo nie mają mojego numeru telefonu w bazie i nie potrafią go dodać??? Od września do dzisiaj, nie ma odpowiedzi, po prostu olali klienta. Zaczynam likwidować u nich wszystkie swoje numery, więc w ostatnim miesiącu odłączają taki numer od mojego rachunku z pozostałymi numerami i podnoszą ostatnią opłatę wysyłając oddzielny rachunek z numerem innego konta .. wygląda to na jawne zabijanie sieci Virgin i okradanie klientów na sam koniec
    ZaletyKiedyś
    WadyKlienta mają za nic
  • ~Piotr / 2023-01-18 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień temu numer przeniesłem z karty ponad 80 złotych ściągnięte za pakiet 30 złotych ani dodzwonić nikt się może ani zero wsparcia że strony Virgin mobile
    ZaletyZasięg
    WadyZero wsparcia
  • ~Małpiszon12 / 2023-01-17 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w virgin Mobile od marca 2021, mam u nich 3 numery, myslalem ze będzie jakość/cena ale się myliłem… aktualnie CMOK grozi mi karą za chęć przeniesienia numeru do innego operatora, internet DNO, połączenia i sms’y jak są to jest dobrze. Potrafią zablokować połączenia wychodzące jak i przychodzące dzień przed terminem płatności, gdy dzwoniłem na CMOK zostałem poinformowany ze telefon odblokują mi za tydzień mimo tego, ze zapłaciłem blikiem czyli od razu operator dostał pieniądze na konto. Nie polecam z całego serca
    ZaletyCena, jak kogoś nie stać na normalnego operatora i lubi się denerwować to zapraszamy
    WadyRobienie z klienta najgorszego człowieka na ziemi, internet, połączenia tel. I sms’y/mms’y
  • ~Lukasz / 2023-01-15 12:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć dramatyczna poczynając od konsultantów którzy nie mają szkoleń po obsługę posprzedażną. Brak roamingu poza UE, brak WI-FI CALLING, brak możliwości wsparcia. Wielokrotnie bez powiadomienia użytkownika wyłączali połączenia PRZYCHODZĄCE ( nie wychodzące) tłumacząc ze serwis nadajników, przerzucają coś do Play i nie wiadomo kiedy włączą a nikt nie mógł się dodzwonić . Jestem bardzo niezadowolony i szczerze odradzam jaką kolejek kooperację z tym tworem chyba że pre-paid bez abonamentu i bez umowy. Zadzwonić i wyrzucić .
    ZaletyJestem
    Z VIRGIN ponad 3-4 lata i szczerze jedyną zaletą początkowo była cena. Niestety jest więcej minusów niż plusów.
    WadyObsługa klienta - tragedia
    Wyłączenia techniczne - brak informacji do klientów
    Brak roamingu poza UE
    Brak usługi WI-FI CALLING - co jest bardzo ważne za granicą
    Kontakt z firmą widmo prawie niemożliwy.
  • ~Tomasz / 2023-01-12 21:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Uwaga to co przezyłem dzisiaj nie da sie opisać znaczy sie da ale mi sie nie chce i dlatego moje numery przeniosłem do inea bardzo nie polecam operatora jak chcecie miec dramat to zapraszam do virgin po przejeciu przez play nawet nie mogłem przedłużuyć abonametu bo się im numer kontaktowy zmazał z okienka gdzie miał byc i nikt nie mogł go wpisac dawno nie byłem w przedszkolu nie polecam
    Zaletydobra oferta dobre ceny
    Wadyobsługa nic nie moga nie mozna dokonac cesji nie można przedłuzyc umowy same problemy
  • ~GregorP / 2023-01-11 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Virgin z telefonem w abonamencie od października 2022.
    Odchodząc z plusa myślałem że gorszego badziewia nie ma. Jakże się myliłem.
    W Virgin jest ciągły problem z dodzwonieniem się do mnie. Czasami zdarza się że komuś się uda za pierwszym podejściem ale zazwyczaj dzwoniący odbijają się od ściany p.t. "Wybrany numer jest nieprawidłowy" na przemian z " Abonent ma wyłączony telefon lub prowadzi rozmowę". Często sprawdzam to patrząc dzwoniącej w oczy i pokazując że mam pełny zasięg na telefonie bo nie potrafią uwierzyć że ich nie zlewamy albo zablokowałem. Powiadomienia SMS że ktoś próbował do mnie dzwonić przychodzą sporadycznie. Zazwyczaj nieudane próby przechodzą bez echa.
    Z biurem obsługi nie chcę już mieć do czynienia bo zgłoszenia przyjmują, rozpatrują przez tydzień, dwa i po tym czasie dostaje się SMS że "zgłoszenia zostało przyjęte" a po dwóch minutach SMS " zgłoszenie zostało rozwiązane, oceń jak bardzo jesteś zadowolony? - bardzo czy jeszcze bardziej niż bardzo".
    Wspomnę tylko że nie wpływa to na brak jakości niewiadczonych usług.
    SMS i MMS wychodzą i przychodzą zupełnie losowo. Cześć znika bezpowrotnie w bezkresie sieci.
    Uwierzytelnianie dwuetapowe w takich warunkach to istny koszmar. Czasami trzeba próbować nawet 5 razy i zgadywać czy akurat to hasło jest właściwie. Mam świadomość że nie uda mi się wyrwać z tej sieci bez kar umownych przed terminem ( no chyba że UOKIK i UKE siądą im na gardle) ale wierzcie że po okresie tej umowy z P4 sp. Z o.o. nie podpiszę już nigdy nic.
    ZaletyTeraz już wiem żeby nie ufać Makłiczowi
    WadyTa sieć to jedna wielka wada.
  • ~L / 2023-01-11 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlewają ludzi, robią im pod górkę jeżeli tylko się coś chce os nich. Żenada
    WadyZasieg, internet
  • ~SiePaw / 2023-01-08 11:30
    Ocena: 3.33 / 5
    W Virgin Mobile jestem od ponad 4 lat, mam 6 numerów, 3 w abonamencie, 3 na kartę. Wszystko było super do około pół roku temu. Wtedy też Virgin przeszedł oficjalnie do Play, zmieniły się ustawienia sieciowe (internet, MMS) z Virgin'owych na Play'owe i wszystko zdechło. Zasięg z dnia na dzień tragiczny, w miejscach gdzie wcześniej miałem bezproblemowy zasięg teraz mam brak. Internet praktycznie nie działa, nawet w centrum dużego miasta wojewódzkiego, wcześniej czegoś takiego nie było. Nie wiem, czy to celowa polityka Play - ogólnie jest tragedia.
    Zaletyprzed przejęciem przez Play - same plusy
    Wadyobecnie po przejęciu przez Play - tragedia
  • ~0650 / 2023-01-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg syf, internet syf, a weź się od nich przenieś... będą Cię trzymać rękami i nogami jak byś był klientem VIP nie oferując NIC w zamian.
    NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Leo-pard / 2023-01-01 15:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony mam virgin na kartę pakiet gigamaks place 30zl kiedys mialem to samo za 140zl w abonamencie u niebieskich...
    ZaletyWszystko gra
    WadyCzasami net tnie
  • ~stoona / 2022-12-29 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 8 latach w Virgin wyrejestrowano mi w Wigilię nr za rozesłanie zbyt dużej ilości sms'ów. Skontaktowałem się prawie natychmiast z CMOK i zgłosiłem sprawę, od tamtej pory do dnia dzisiejszego zero reakcji. Pisanie e-maili oraz codzienne telefony do CMOK nic nie dają. Jakby tego było mało to mój okres rozliczeniowy kończył się w dniu 26.12 i tu Virgin nie miał skrupułów pobrać sobie opłatę za kolejny miesiąc na nieaktywny numer. Mam w Virgin 3 numery i to są moje ostatnie chwile u tego, na dzień dzisiejszy bo kiedyś był naprawdę konkurencyjny, pseudooperatora. Brawo, róbcie tak dalej.
  • ~Dingo / 2022-12-29 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego operatora...polecam uprzednio przeczytać posty "zadowolonych" użytkowników... operator bez podstawnie zablokował im 24 grudnia numery i jak widać nie ma zamiaru odblokować.
    Obsługa klienta potrafi tylko informować, że sprawę przekazali do dzialu obsługi. Z działem obsługi klient nie ma możliwości sie skontaktować, a co najciekawsze nikt nie potrafi poinformować kiedy numer zostanie odblokowany... klientów którzy są w sieci od samego początku traktuje się jak "gów..." Idealny operator... naprawdę odradzam i polecam zastanowienie się czy warto tracić czas i nerwy na takie podejście i niekompetencję operatora...
    ZaletyKiedys tak teraz porażka
    WadyTraktuja klienta jak śmiecia bylem od samego początku...
  • ~Ggg / 2022-12-28 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada.numeru za życzenia świąteczne w postaci sms . To ci dopiero nagroda ????
    Od 5 dni telefon można zakopać nie działa . Dzwonilem i malowałem z 10 razy. Polecam tym co lubią hardcore
    ZaletySame zalety
    WadyBrak
  • ~M / 2022-12-27 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Brak szacunku do klienta. Wywalają z sieci po wysłaniu większej ilości smsów, mimio pakietu bez limitu i regularnych opłat.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~LordBravo / 2022-12-27 22:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam virgin mobile od paru lat, szału z prędkością internetu nie ma, ale wszystko działa jak należy. Nie mam do czego się przyczepić. Myślę że każdy przed zakupem powinien sprawdzić jaki operator ma najlepszy zasięg w jego miejscowości.
    ZaletyDobra cena. Zasięg w porządku
    WadySzybko internet schodzi coś
  • ~Mic / 2022-12-27 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo kupna internetu i zasięgu LTE prędkość nie przekracza 20 kB/s
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
strona 1 z 26
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2961
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2868
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1980
T-Mobile
Ocena: 1.53, ilość opinii: 1742
Mobile Vikings
Ocena: 4.69, ilość opinii: 1008
Otvarta
Ocena: 3.50, ilość opinii: 512
VECTRA
Ocena: 1.65, ilość opinii: 3408
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.05, ilość opinii: 2997
UPC Internet
Ocena: 1.85, ilość opinii: 2905
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2492
mBank
Ocena: 1.72, ilość opinii: 1484
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1152