Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 66 opinii

2.64 / 5

  • Oferta
    3.06
  • Obsługa klienta
    2.05
  • Cena/Jakość
    2.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~rysiu / 2019-04-24 21:59
    Ocena: 4.67 / 5
    Po orange i t-mobile pora na virgin. Telefon kupilem sam, po przeliczeniu abonamentu 19 zl na 24 mce telefon lg v30 najtaniej wychodzil w opcji z virginem. Polaczenia,smsy,net w PL wszystko ok Zasieg ok.Za granica mialem na poczatku problenmy z mmsami i netem. Za ta cene super jakosc. Ja sobie chwale.
    Zaletyuczciwosc - po 6 godzinnej awarii abonament obnizony na miesiac o 10% automatycznie i przeprosiny. Mile.
  • ~Marek / 2019-04-20 16:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Zadzwonił do mnie Virgin i dla klientów abonamentowych zaoferował mi internet mobilny LTE 120GB za 35zł/mc, dla klientów spoza sieci koszt to 50zł/mc. W tej chwili mam internet bez limitu w innej sieci z którego jestem bardzo zadowolony ale płacę 2 x tyle, także byłem zainteresowany. Pan doradca powiedział że wszystko ogarnie co do oferty i oddzwoni za chwilę. Po chwili oddzwonił i oznajmił że mój abonament to stara oferta i się nie kwalifikuję do promocji (stary trick), także musiałbym zapłacić 50zł/mc, oczywiście zrezygnowałem bo zostałem potraktowany jak idiota i jestem przekonany że właśnie tak postrzega swoich klientów Virgin.
    Skoro klient złapał się na naszą ofertę "haczyk" to trzeba mu wcisnąć droższą, bo głupi klient i tak się zgodzi.
    Zaletytanio
    Wadytraktowanie istniejącego klienta jak dojną krowę
  • ~Andrzej / 2019-04-19 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa tylko w zasięgu LTE i to nie zawsze. Może i tanio ale bardzo kiepsko.
  • ~Artur / 2019-04-15 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto tutaj wykupił usługę i chce skorzystać z rozmów będąc za granicą niemiłe się rozczaruje. Obsługa twierdzi że wykupiony dodatkowo pakiet minut dziala tylko na terenie PL.Oszusci i dzieciarnia z bok, która nic nie pomoże a próbuje naciągnąć na kolejne wydatki. Zrozumcie że PL to taki kraj który nie jest w Eu i poza granicami trzeba wykupić kolejny pakiet aby dodzwonić się do PL. Kpina i oszuści. Operator bardzo niepoważny. Lepiej zastanówcie się przed wyborem tej telefoni- ostrzegam


    ZaletyCena do jakosci
    WadySame oszukańcze praktyki. Wyjeżdżający do UE omijać szerokim łukiem!
  • ~Zośka / 2019-04-09 20:22
    Ocena: 2.67 / 5
    przeszłam do virgin skuszona ofertą. Nigdy nie spotkałam się taką ignorancją i niekompetencją "miłej obsługi klienta". Zgłaszałam sprawę niedziałających mmsów- ani nie mogę wysłać, ani nie dostaję- sprawa zgłoszona na początku lutego, dziś jest kwiecień i.. nic, nawet reklamacji nie potrafią rozpatrzyć.
    Zaletyoferta
    Wadyniekompetencja obsługi klienta, zasięg neta wiecznie się gubi
  • ~Piotr / 2019-04-09 17:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Net śmiga. Mam też w plusie to porażka. Zasięg bardzo dobry. Obsługa bardzo miła. Czytałem negatywne opinie to chyba z konkurencji. Właśnie przenoszę kartę z Plusa.
    ZaletyWszystko oki
    WadyBrak
  • ~Kisza / 2019-04-05 10:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy nie spotkałam się z taką nieuprzejmą obsługą klienta. I nie mówię tylko o jednym konsultancie, za każdym razem jak dzwonię pracownicy są nieuprzejmi i chcą jak najszybciej zakończyć rozmowę. Ostatnio jak Internet mi nie działał to konsultant stwierdził, że to moja wina bo jestem w miejscu pozbawionym zasięgu ( centrum Piznania????). Nieustanne awarie i brak sieci. Odradadzam.
  • ~Mario / 2019-03-31 17:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam wrecz doradzam dzwoniłem na infolinię ale pani nie potrafiła mi pomóc.Jestem bez iternetu choć mam srodki na koncie tragedia lepej bedzie jak zmienią branżę bo daleko im do profesjonalny konkurentów :(.Wykorzystam srodki z karty i zmieniam operatora .
    ZaletyTylko to ze jest zasięg dobry
    WadyKupilem szybki pakiet w kturym nie ma mozliwosci dokupienia Internetu
  • ~Kamil / 2019-03-31 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Mają totalny burdel w systemie. A obsługa klienta to ignorancja i chamstwo, jakiego u innych operatorów nie doświadczycie. Centrum miłej obsługi klienta,to jakaś kpina. Konsultant w Virgin nawet nie ma obowiązku się przedstawić Klientowi. Ciągłe błędy w systemie, przez co klienci są oszukiwani. Nie można polegać na internecie od Virgin czasem działa a czasem nie. Często trzeba zmieniać ręcznie konfigurację bo internet jest raz z Play raz z T-Mobile albo z Virgin. Taki burdel mają po zmianie zarządu.
    Zaletybrak
    WadyBłędy w systemie.
  • ~Wilk / 2019-03-28 17:51
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja polecam i nikt mi za to nie płaci. Nigdy żadnych problemów, poza ostatnią awarią, ale wybaczam, bo różne rzeczy się zdarzają. Jeszcze raz polecam.
    ZaletyProsty regulamin usług. Najtańsza oferta na rynku.
    WadyBrak
  • ~Michał / 2019-03-25 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    mój sim w ogóle zablokowali teraz w czasie awarii już walczę 10 dzień i nie chcą odblokować miałem nr od kilkunastu lat a myślałem że to dobra sieć bardzo się zawiodłem
  • ~Tomasz / 2019-03-21 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie ale się nabrałem . Virgin to oszustwo. Internet działa albo i nie. Nigdy nie miałem takiego problemu z innymi sieciami. Jestem do końca pakietu bo kasy nie chcą zwrócić i przestrzegam wszystkich
  • ~jaskaa16 / 2019-03-21 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta niby w porządku, ale Internet kiepski, brak Internetu za granicą jak w innych sieciach. Żałosne. Spadam stąd.
    Zaletycena
  • ~klient virgin / 2019-03-21 08:20
    Ocena: 2.33 / 5
    VIRGIN? Awaria? Nic od rana nie działa, zero komunikatu. Oferta ciekawa, ale obsługa posprzedażowa i obsługa klienta do bani.
    Zaletyoferta
    Wadyawarie, oszustwa
  • ~karol / 2019-03-15 17:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Niestety jestem od samego początku w Virgin ale jako stały klient na karte wczoraj zablokowano mi telefon bez żadnej informacji ze uslugi będą zablokowane calkowicie pomimo dodatniego sala na koncie. Trzeba bylo dzwonic z innego telefonu do bok uzyskałem informacje ze system zablokował bo uznal ze za czesto dzwonie
    Wadyjakosc
  • ~Ania / 2019-02-22 11:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Najpierw miałam na karte, teraz abonament. Ceny bardzo konkurencyjne, w cenie 19 zł mam nielimitowane rozmowy, smsy i 9 gb Internetu.
    ZaletyCiekawa oferta
    Szybka obsługa klienta (mail)
  • ~Igi / 2019-02-21 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać tą sieć z daleka! Najgorsza sieć z której miałem okazję skorzystać! Pomimo pełnego zasięgu nikt nie może się do mnie dodzwonić i nawet nie przychodzą powiadomienia (usługa włączona!) o próbie połączenia!!
    Zaletyżadnych!
    Wadynajgorsza sieć!
  • ~siwh / 2019-02-02 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Virgin Mobile oszukuje klientów i zmusza ich do większych opłat za połączenia.

    1. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Niestety myślałem, że mam pakiet i nieświadomie korzystałem z salda aż do momentu 0zł. Zapłaciłem za droższe niż w pakiecie minuty.

    2. Podobny przypadek inny numer. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Próbowałem uruchomić inny pakiet, ale nie było to możliwe ponieważ trzeba wymienić kartę, o czym też nie zostałem poinformowany. Teraz muszę czekać 7 dni roboczych i płacić wyższe kwoty za połączenia niż w pakiecie.
  • ~Vyjć / 2018-12-27 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    W 2016 roku zasieg byl super. Pozniej zmienilem sieć na tmobile ale w 2018 przeszedlem znow do virgin i sie rozczarowalem. Brak zasiegu totalny! Przeszedlem z zona do plusa i zasieg jest super. Niepotrzebnie VM polaczyl sie z playem
    WadyBardzo slaby zasieg
  • ~Henryk / 2018-12-22 11:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam 2 karty SIM z VirginMobile Polska. Jedną używałem tylko do Internetu, a drugą w smartfonie do rozmów i ew. Internetu w razie potrzeby. Niestety, Internet przez VM często nie działa przez kilkanaście minut. To wynika chyba z tego, że korzystając z sieci Play są stawiani w kolejce w okresach dużego ruchu.
    Zakupiłem kartę SIM innego operatora aby sprawdzić jak działa Internet u nich. Jest dużo lepiej, więc włożyłem obydwie karty SIM VirginMobile do smartfonu i mam 2 numery w jednym urządzeniu. Niestety, pomimo identycznych ustawień dla obydwu numerów VM, nie można wysyłać SMS z jednego z nich. Nie ma żadnej informacji na portalu Virginmobile.pl co robić w takim wypadku. Kolejny raz okazuje się, że informatycy robią błędy i nie potrafią ani ich naprawić, ani wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. Jestemy coraz bardziej zdani na łaskę szalonych programistów, którzy nie panują nad komputerami i telefonami.
    ZaletyTanio
    WadyInternet powolny i zawodny. Błędy w konfiguracji i brak pomocy ze strony operatora.
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.62, ilość opinii: 234
T-Mobile
Ocena: 1.68, ilość opinii: 228
Plus
Ocena: 1.86, ilość opinii: 113
nju mobile
Ocena: 3.27, ilość opinii: 111
Orange
Ocena: 1.68, ilość opinii: 88
Virgin Mobile
Ocena: 2.64, ilość opinii: 66
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 440
Flixbus
Ocena: 2.11, ilość opinii: 335
Link4
Ocena: 1.63, ilość opinii: 249
ITAKA
Ocena: 2.90, ilość opinii: 168
Netflix
Ocena: 2.97, ilość opinii: 107
a2mobile
Ocena: 3.47, ilość opinii: 42