DNO! potem warstwa mułu, wrak Titanica, dopiero potem "ups". Nie znam gorszej firmy w żadnej dziedzinie.
Totalna olewka na reklamacje, telefony i prośby o wyjasnienie. Doskonale wiedzą, że moga zrobić co chcą, bo my, jako klienci, nie mamy mozliwości wyegzekwowania jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich zachowanie.
Paczka, jak się można domyślić, nie została doręczona, mimo że dzień wcześniej otrzymałam maila o treści: dostarczymy w dniu jutrzejszym w godzinach 10.00-12.00.
Myślałam nawet, żeby skierować wreszcie sprawę do jakiegoś sądu albo spróbować to rozwiązać na drodze prawnej w jakiś inny sposób, ale podejrzewam, że nic nie ugram.
Pozostaje tylko kontaktować się z firmami, które korzystają z ich usług i tam zgłaszac żądanie o zmianę kuriera. Moze wtedy to wynaturzone coś padnie. Zaletyżadnych!
WadyWszystko, co przyjdzie do głowy - arogancja kurierów, brak kontaktu telefonicznego, obsługa klienta zwala winę na nadawcę (sprawdziłam rzetelnie na stronie, z której zamawiałam - mam potwierdzenie każdego nadania), jawne wprowadzanie w błąd odbiorcy; najgorsze, że niejednokrotnie miałam z nimi takie przeboje.