Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 938 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tajniak / 2023-08-09 19:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Do osób narzekających. Dlaczego nie podajecie nazw hoteli które tak bardzo Was zawiodły? czyżby świadomy wybór kiepskiego hotelu i teraz po wakacjach płacz i rozpacz?
  • ~K2so / 2023-08-06 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Egipt - Hurghada- hotel Mina Mark

    Po tych wakacjach z Tui, nigdy wiecej z nimi nie polecimy.
    Rezydent z Tui po skargach polskich turystów na warunki panujące w hotelu szybko uciekł. Nie chciał podpisać żadnej skargi. Kolejnego rezydenta już nie zobaczyliśmy. Dzieki takiemu ich rozwiazaniu mamy problem z roszczeniem zwrotu części środków zadośćuczynienia. Brawo Tui
    ZaletyŁadny hol i tyle
    WadyUpychanie polskich turystów w najgorszych pokojach, ktore są w fatalnym stanie.
    W pokoju od strony ulicy w nocy nie dało się spać- wszycy krzyczą, samochody intensywie trąbią.
    Plaża czynna jak i baseny do 18.00. Po tym czasie ludzi się wygania.
    Jedzenie monotonne i nie dla dzieci.
    Obsługa hotelu dosłownie ignoruje Polaków.

    Natomiast oferta z Tiu pięknie przygotowana. Do chwili obecnej sądzimy się za niezgodność oferty z tym co nas zastało :/

  • ~Paulina / 2023-08-05 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura i niekompetencji osób w nim pracujących! Wyjazd wykupiony pol roku wcześniej. Grupa osób. Okazało się że pani źle zaznaczyła i kilka osób jedzie w drodze powrotnej innym samolotem .nie rozumiem jak mogło dojść do takiej sytuacji w polecanym biurze .nie polecam ,radzę omijać te biuro szerokim łukiem.
  • ~Tomasz / 2023-08-04 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni raz TUI.Pamietajcie jak widzicie cenę wycieczki na stronie TUI lub w salonie sprzedaży to nie jest to cena ostateczna TUI dolucza różne rzeczy które są obowiązkowe np transfer.Transfer tłumacza tym że w trakcie pandemia nie każdy chciał transferu stąd wydzielenie usługi No chyba jakaś kpina z klienta.Nas oszukano także na pokoju w umowie pokój o wielkości 32 m W efekcie końcowym pokój o wielkości 28 m.Brak rezydenta i problemy z pomocą ze strony czatu Kolejna kpina z klienta.Zlozylismy reklamację jak będą próbowali odrzucić pójdziemy z tym wyżej a nawet do sądu.Hotel w którym TUI oszukuje na pokojach to Eftalia Village w Turcji Zabierajcie ze sobą metrowki i mierzcie pokoje.A pokój o wielkości 28 m TUI sprzedawało jako dwuosobowy My zostaliśmy w takim w cztery osoby.Poznaiismy w tym hotelu jeszcze trzy rodziny z takim samym oszustwem na metrażu pokoju
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na metrażu pokoju
    Brak rezydentów
    Kłopoty z infolinią i czatem
  • ~Adamooss / 2023-08-04 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura Tui. Dzień przed wylotem zmienili nam lot z godziny 14 25 na następny dzień o godzinie 00 40. Dzwoniąc na infolinię pytając co mam teraz zrobić i gdzie mam się podziać odpowiedzieli mi że ich to nie obchodzi ale jest im przykro z tego powodu że tak się stało. Druga sytuacja jest taka że niby mamy pomóc rezydenta na miejscu. Nie prawda. Będąc 7 dni ani razu nie widziałem żadnego rezydenta a kontakt jest bardzo utrudniony z taką osobą. To były pierwsze i ostatnie wakacje przez te biuro
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyUtrudniony kontakt z rezydentem Tui
    Zero jakiekolwiek pomocy że strony Tui, w przypadku zmienionego lotu
  • ~Aleks / 2023-08-04 12:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Podpisałam umowę o wycieczkę do Turcji w lipcu 2019, następnego dnia wpłaciłam zaliczkę potem 2 dni później napisałam rezygnację a wycieczka miała być dopiero w grudniu 2019. Kontaktowałam się z Biurem Rzecznika Konsumenta i zostałam poinformowana, że zwrot naliczki mi się należy ponieważ zerwałam umowę na conajmniej 45 dni przed wyjazdem i jeszcze nie minęło 14 dni od podpisania umowy. Jest 2023 a ja nadal nie otrzymałam zwrotu zaliczki. Na obsłudze klienta jestem zlewana co chwilę odpisuje inny konsulant i tak od paru lat.
    ZaletyZero
    Wady- brak przypisanego jednego konsultanta do sprawy
    - nie działania zgodnie z prawem cywilnym
  • ~Marek Wozniak / 2023-08-04 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kompletna patologia. Zatrudniają złodziei i oszustów. Rąbią na każdym kroku. Reklamacja uznana ale jako rekompensate przyznali…. Bon 300zl na następną podróż z nimi. Ale my już z nimi nigdzie nie chcemy jechać. Na lotnisku od razu oszukują na wizach. Okienka bankowe sprzedają po 25$ ich rezydenci po 28$. Wziął 100$ Potrm się zagapiłem i zapomniałem zabrać. Wróciłem to powiedział że nic mu nie dawałem. Powiedziałem że idę na policję. Pieniądze się odnalazły. Wchodzisz do autokaru to łapska trzymają ci pod brodą żeby im dać 5$ bo TUI płaci im mało. W hotelu pluskwy. Standard hotelu to jakaś kpina po prostu patologia. Wycieczki dwa a nawet trzy razy droższe niż w lokalnych biurach podróży. Omijajcie tę bandę. Nie odpowiadają na emaile. Zwrot rekompensaty na konto niemożliwe. Co jest bezprawne. Robią kpiny z klientów. Po prostu masakra. Lot powrotny był wieczorem. Opaski obcięli przed 12 w hotelu i kazali płacić za wszystko. Ale jak przyjechaliśmy o 23:00 to nie chcieli zwracać za cały dzień opłacony. Nie. Nigdy więcej żadnych biur podróży a szczególnie TUI.
    ZaletyZaletą jest że w ogóle wróciliśmy.
    WadyWszystko. Istnienie tego biura(jak widać w komentarzach) to jedna wielka wada.
  • ~Sip / 2023-08-03 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Turyści TUI nie odlecieli z Antalyi o czasie (3 rano)- problem techniczny samolotu. O 12 zabrani do hotelu. Dostają info od TUI że lot odbędzie się o 21 20. Transfer na lotniskoo...o 21 10 dowiaduj się ze nie ma żadnego samolotu...tylko ten z usterka z rana...dzwonimy do TUI ....brak kontaktu bo tylko do 20 info działa, po tej godzinie turyści już są niewaźni...niczego się nie dowiedzą..przewoźnik każe dzwonić do biura czarterującego lot...żenujący poziom obsługi turystów...do momentu wpłacenia całej sumy za wakacje info Ok po wpłacie sam sobie radz!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiegodne zaufania...
  • ~Zawiedziona / 2023-08-03 17:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Zarezerwowaliśmy na początku czerwca wille na wyspach kanaryjskich za prawie 40 tys(za2osoby) w kompleksie hotelowym tylko dla dorosłych. Termin wylotu koniec lipca. Opłaciliśmy z góry całość od razu. Tydzień przed wylotem dostaliśmy emaila z informacja, ze nasza rezerwacja jest odwołana ze względu na remont willi( w okresie wakacji?) w zamian za to oferują nam w tej samej cenie!! Pokój w hotelu z aquaparkiem i bawilandia!(wycieczka warta 22tys miała być w cenie 40tys) Kpina! Oczywiście zrezygnowaliśmy! Niestety na zwrot środków należy czekać do 14 dni. Gdzie urlop już mieliśmy zaplanowany. Nie pozostało nam nic innego jak wykupić przez to samo biuro wycieczkę gdzie indziej. Wybraliśmy Majorkę. Jakiez było nasze zdziwienie, gdy na lotnisku po przylocie nikt na nas nie czekał mimo opłaconego prywatnego transferu do hotelu. Po dostaniu się do hotelu niestety nie było lepiej. Hotel na folderach w TUI przepiękny jednak na żywo wyglądało to zupełni inaczej. W folderze opis o piaszczystej plazy w odległości 300 m. Na miejscu okazuje się, ze plaża jest ale oddalona o około 1 km i w dodatku wulkaniczna! Basen na tarasie w folderze piękny, na zywo okazał się większa wanna. Przez cały tydzień ani razu nie mieliśmy kontaktu z rezydentem. Może się wydawać ze to nie wady, ale zważając na cenę jaka zapłaciliśmy za tydzień pobytu( 33tys) jednak oczekuje się uczciwości ze strony biura, jak również choć trochę zainteresowania.. niestety był to nasz ostatni wyjazd z biurem TUI!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem, zmiana warunków umowy na tydzień przed wylotem, wprowadzanie w błąd klienta
  • ~Szymon / 2023-08-01 20:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień przed powrotem zalogowałem się do Tui Aby sprawdzić godziny lotu. Okazało się ze powrót odbył się wczoraj. Zmienili „godziny lotu” o 2 dni wcześniej…. Żadnej informacji, żadnego kontaktu. Pani na infolinii zdziwiona ze nikt mnie nie powiadomił „bo wszyscy wiedzieli tylko nie ja”

    Nowy bilet musiałem kupić za 700 zł.

    Złożyłem reklamacje, nie chciałem odszkodowania za nerwy, tracenie czasu na szukanie alternatyw, po prostu tylko chciałem zwrot za bilet. 3 razy odmowa. Było już to smieszne. Zgodziłem się na Voucher na 500 zł. Przyszedł. Ważność 14 dni.
    WadyObsługa porażka
  • ~Andrzej / 2023-07-31 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro oszukuje klientów zmieniając termin wylotu powrotnego również rodzinom z dziećmi z godzin popołudniowych na nocne, skracając czas pobytu i tym samym zabierając czas przenaczony na sen. Zapewne wyrywa na tym szachrajstwie trochę kasy dla siebie, ale to nasza pierwsza i ostatnia przygoda z polską filią tego - pożal się Boże - biura. Zakwaterowanie po przyjeździe o północy i wyjazd mniej więcej o tej samej godzinie to dokłądnie jedna doba hotelowa mniej. Nasza uwaga została zignorowana, więc nie polecę nigdy instytucji, która zmienia zasady w trakcie gry. Serdecznie za to odradzam.
    #PodwójneStandardy
    WadyZmiana warunkó podróży.
    Traktowanie klientów po wpłącie wyznaczonej kwoty gorzej niż natrętów.
  • ~Grzegorz / 2023-07-31 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na temat TUI Polska jest bardzo negatywna. Doświadczyłem kompletnego braku pomocy ze strony tej firmy, gdy napotkałem problem z zakwaterowaniem podczas mojej podróży do Turcji. Całkowicie zawiodłem się na ich usługach.
    Po przybyciu do hotelu okazało się, że pokój, który mi przydzielono, nie był zgodny z tym, co zostało mi obiecane podczas rezerwacji i podpisaniu umowy. Byłem bardzo niezadowolony z tego nieuczciwego podejścia i natychmiast zgłosiłem sprawę do TUI Polska drogą elektroniczną, ponieważ na miejscu nie było rezydenta. Niestety, spotkałem się z całkowitym brakiem zrozumienia i jakiejkolwiek inicjatywy w rozwiązaniu problemu. Zamiast tego otrzymywałem oferty na wycieczki fakultatywne. Pomimo wielokrotnych prób skontaktowania się z biurem TUI Polska, aby wyjaśnić sprawę, nie otrzymałem żadnej pomocy. Biuro przez dwa dni nie mogło skontaktować się z hotelem. Wydaje się, że po dokonaniu rezerwacji i pobraniu pieniędzy, TUI całkowicie nie interesuje się zadowoleniem czy komfortem swoich klientów.

    To doświadczenie całkowicie zniszczyło moją wiarę w profesjonalizm i rzetelność TUI Polska. Przy takim podejściu do klientów, nie jestem zdziwiony, że wielu innych podróżnych również mogło zostać dotkniętych przez takie nieuczciwe praktyki. Nie polecam tej firmy ani nie zamierzam już nigdy skorzystać z ich usług.
    Wadybardzo zły kontakt z firmą, brak pomocy ze stronu firmy
  • ~angelika / 2023-07-30 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta przedstawiona online to bujda. Z ceny 6500 tysiąca po przejsciu do zakupu wychodzi ze wycieczka kosztuje prawie 8 tysięcy bo za wszystko trzeba płacić, nawet za transport do hotelu.
  • ~Angela / 2023-07-29 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro podróży! Unikać jak ognia!!! Zwro pomocy w sytuacjach jej wymagających, same problemy. Nie polecam
  • ~Bela / 2023-07-28 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Kup wycieczke w tym biurze,a na miejscu się dowiesz jaką pomoc otrzymasz w razie wypadku.Brak rezydenta,brak jakiejkoeoiek pomocy ze strony biura .Wszystko jest dobrze dopuki coś się wydarzy np wypadek wtedy klapa. .NIE POLECAM
    ZaletySZBKI ZAKUP
    WadyBrak pomocy w razie wypadku,na miejscu jesteś zdany na siebie.Infolinia to żadna pomoc. reklamacje odrzucają ponieważ masz aplikaję,za nic nie są odpowiedzialni..
  • ~Monika / 2023-07-28 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!
    Pod koniec czerwca wykupiliśmy pobyt w hotelu w Bułgarii. 01.08 mamy zaplanowany wylot. 26.07 dostajemy maila z biura podróży, że jednak w hotelu, który wybraliśmy NIE MA DLA NAS MIEJSC.
    Wybraliśmy hotel w spokojnej lokalizacji ze względu na wyjazd z dzieckiem. W mailu napisano, że w wybranym przez nas nie ma dla nas miejsc( chociaż miesiąc temu były a i w momencie wpłacania przez nas całej kwoty również jeszcze to miejsce było), oni w zamian proponują nam inny hotel ( w samym centrum, przy barach i dyskotekach i z samymi negatywnymi opiniami). Informują,że albo wybieramy ten hotel albo możemy MY odstąpić od umowy i zwrócą nam pieniądze - taka wiadomość kilka dni przed wylotem!!
    Biuro podróży zwala winę na hotel natomiast zadzwoniliśmy do hotelu i oni twierdzą, że tym zajmuje się biuro podróży.
    Jeszcze raz nie polecam!!
    Pierwszy raz od 10 lat chcieliśmy wybrać się na wakacje, zabrać małe dziecko a oni zafundowali nam takie atrakcję.
    ZaletyBrak
    WadyOkłamują ludzi!!
  • ~Karol / 2023-07-25 21:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Z kazda wizyta cena inna im bardziej zainteresowani byliśmy danym kierunkiem i terminem , obsługa fatalna , po wizycie poszliśmy do innego biura podróży celowo nie podaję jakiego by nie robić reklamy ale ta sama wycieczka i termin a różnica 860 zl od osoby Tui brak poszanowania dla klienta
    ZaletyBrak zalet
    WadyOmijać tui szerokim łukiem
  • ~Olena / 2023-07-25 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy ukradziono nam pieniądze w hotelu, w którym byłem na wakacjach z córkami, TUI nie zrobiło nic, aby rozwiązać ten problem, nie pomogło rozwiązać tego problemu ani z hotelem, ani z policją. Nawet nie zadzwonili. Kontaktowali się ze mną tylko przez czat, na którym cały czas odpowiadali różni konsultanci. Zaangażowany w czystą odpowiedź, problem nie został rozwiązany.
  • ~Ja / 2023-07-25 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Złodzieje i oszuści. Nie sprecyzowane oferty wycieczek fakultatywnych. Źle informacje. Reklamacja ? Zapomnij. Wytłumaczą się że wszystkiego . Nigdy nie masz racji. Wczasowicze..... dajcie sobie spokój z Ty biurem podróży. Tragedia.
    WadyBrak rezydenta na miejscu. Reklamacja za granicą tylko telefonicznie. Każdy mówi co innego. Po powrocie do Polski nie ma szans na odzyskanie pieniędzy. Tylko oni mają rację.
  • ~Edyta / 2023-07-25 09:00
    Ocena: 3.33 / 5
    wycieczka do Turcji- Bodrum lipiec 2023, oferta prawie zgodna z opisem , hotel ok obsługa również, wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną u rezydentki TUI na miejscu w hotelu - zapłata z góry, wycieczka miała się odbyć 2 dni później czekaliśmy z całą rodziną -3 dzieci w lobby hotelowym 3 godziny od 7:30 nikt się nie pojawił ... ani pani przewodnik ani nawet autobus z kierowcą ... nikt do nas nie zdzwonił i nie udzielił żadnej informacji. Kontakt z TUI przez aplikację gdzie na zgłoszenie sytuacji za każdym razem odpisuje inna osoba lub bot , że wyjaśniają sprawę .. minął miesiąc i nadal wyjaśniają ... pieniądze przepadły a oni się tłumaczą, że nie kupilismy wycieczki fakultatywnej online tylko na miejscu i nie mają na nic wpływu ...
    dodam ,że w będąc na miejscu nie ma kontaktu z rezydentem, nie ma telefonu, nazwiska tylko imię pani rezydent, wszelki kontakt odbywa się przez aplikację lub telefon na infolinię ... w Turcji gdzie minuta kosztuje 4,50 netto za min żałosne juz nigdy nie polecę z TUI Polska wszystko dobrze jak się płaci a jak są problemy to nie ma nikogo odpowiedzialnego i żadnej pomocy tylko boty lub sztuczna inteligencja w aplikacji ...
    Zaletypołożenie hotelu
    Wadyobsługa i serwis na miejscu brak kontaktu z rezydentem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1050
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 938
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 204
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.67, ilość opinii: 53
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4635
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4472
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2997