Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2023-07-31 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro oszukuje klientów zmieniając termin wylotu powrotnego również rodzinom z dziećmi z godzin popołudniowych na nocne, skracając czas pobytu i tym samym zabierając czas przenaczony na sen. Zapewne wyrywa na tym szachrajstwie trochę kasy dla siebie, ale to nasza pierwsza i ostatnia przygoda z polską filią tego - pożal się Boże - biura. Zakwaterowanie po przyjeździe o północy i wyjazd mniej więcej o tej samej godzinie to dokłądnie jedna doba hotelowa mniej. Nasza uwaga została zignorowana, więc nie polecę nigdy instytucji, która zmienia zasady w trakcie gry. Serdecznie za to odradzam.
    #PodwójneStandardy
    WadyZmiana warunkó podróży.
    Traktowanie klientów po wpłącie wyznaczonej kwoty gorzej niż natrętów.
  • ~Grzegorz / 2023-07-31 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na temat TUI Polska jest bardzo negatywna. Doświadczyłem kompletnego braku pomocy ze strony tej firmy, gdy napotkałem problem z zakwaterowaniem podczas mojej podróży do Turcji. Całkowicie zawiodłem się na ich usługach.
    Po przybyciu do hotelu okazało się, że pokój, który mi przydzielono, nie był zgodny z tym, co zostało mi obiecane podczas rezerwacji i podpisaniu umowy. Byłem bardzo niezadowolony z tego nieuczciwego podejścia i natychmiast zgłosiłem sprawę do TUI Polska drogą elektroniczną, ponieważ na miejscu nie było rezydenta. Niestety, spotkałem się z całkowitym brakiem zrozumienia i jakiejkolwiek inicjatywy w rozwiązaniu problemu. Zamiast tego otrzymywałem oferty na wycieczki fakultatywne. Pomimo wielokrotnych prób skontaktowania się z biurem TUI Polska, aby wyjaśnić sprawę, nie otrzymałem żadnej pomocy. Biuro przez dwa dni nie mogło skontaktować się z hotelem. Wydaje się, że po dokonaniu rezerwacji i pobraniu pieniędzy, TUI całkowicie nie interesuje się zadowoleniem czy komfortem swoich klientów.

    To doświadczenie całkowicie zniszczyło moją wiarę w profesjonalizm i rzetelność TUI Polska. Przy takim podejściu do klientów, nie jestem zdziwiony, że wielu innych podróżnych również mogło zostać dotkniętych przez takie nieuczciwe praktyki. Nie polecam tej firmy ani nie zamierzam już nigdy skorzystać z ich usług.
    Wadybardzo zły kontakt z firmą, brak pomocy ze stronu firmy
  • ~angelika / 2023-07-30 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta przedstawiona online to bujda. Z ceny 6500 tysiąca po przejsciu do zakupu wychodzi ze wycieczka kosztuje prawie 8 tysięcy bo za wszystko trzeba płacić, nawet za transport do hotelu.
  • ~Angela / 2023-07-29 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro podróży! Unikać jak ognia!!! Zwro pomocy w sytuacjach jej wymagających, same problemy. Nie polecam
  • ~Bela / 2023-07-28 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Kup wycieczke w tym biurze,a na miejscu się dowiesz jaką pomoc otrzymasz w razie wypadku.Brak rezydenta,brak jakiejkoeoiek pomocy ze strony biura .Wszystko jest dobrze dopuki coś się wydarzy np wypadek wtedy klapa. .NIE POLECAM
    ZaletySZBKI ZAKUP
    WadyBrak pomocy w razie wypadku,na miejscu jesteś zdany na siebie.Infolinia to żadna pomoc. reklamacje odrzucają ponieważ masz aplikaję,za nic nie są odpowiedzialni..
  • ~Monika / 2023-07-28 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!
    Pod koniec czerwca wykupiliśmy pobyt w hotelu w Bułgarii. 01.08 mamy zaplanowany wylot. 26.07 dostajemy maila z biura podróży, że jednak w hotelu, który wybraliśmy NIE MA DLA NAS MIEJSC.
    Wybraliśmy hotel w spokojnej lokalizacji ze względu na wyjazd z dzieckiem. W mailu napisano, że w wybranym przez nas nie ma dla nas miejsc( chociaż miesiąc temu były a i w momencie wpłacania przez nas całej kwoty również jeszcze to miejsce było), oni w zamian proponują nam inny hotel ( w samym centrum, przy barach i dyskotekach i z samymi negatywnymi opiniami). Informują,że albo wybieramy ten hotel albo możemy MY odstąpić od umowy i zwrócą nam pieniądze - taka wiadomość kilka dni przed wylotem!!
    Biuro podróży zwala winę na hotel natomiast zadzwoniliśmy do hotelu i oni twierdzą, że tym zajmuje się biuro podróży.
    Jeszcze raz nie polecam!!
    Pierwszy raz od 10 lat chcieliśmy wybrać się na wakacje, zabrać małe dziecko a oni zafundowali nam takie atrakcję.
    ZaletyBrak
    WadyOkłamują ludzi!!
  • ~Karol / 2023-07-25 21:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Z kazda wizyta cena inna im bardziej zainteresowani byliśmy danym kierunkiem i terminem , obsługa fatalna , po wizycie poszliśmy do innego biura podróży celowo nie podaję jakiego by nie robić reklamy ale ta sama wycieczka i termin a różnica 860 zl od osoby Tui brak poszanowania dla klienta
    ZaletyBrak zalet
    WadyOmijać tui szerokim łukiem
  • ~Olena / 2023-07-25 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy ukradziono nam pieniądze w hotelu, w którym byłem na wakacjach z córkami, TUI nie zrobiło nic, aby rozwiązać ten problem, nie pomogło rozwiązać tego problemu ani z hotelem, ani z policją. Nawet nie zadzwonili. Kontaktowali się ze mną tylko przez czat, na którym cały czas odpowiadali różni konsultanci. Zaangażowany w czystą odpowiedź, problem nie został rozwiązany.
  • ~Ja / 2023-07-25 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Złodzieje i oszuści. Nie sprecyzowane oferty wycieczek fakultatywnych. Źle informacje. Reklamacja ? Zapomnij. Wytłumaczą się że wszystkiego . Nigdy nie masz racji. Wczasowicze..... dajcie sobie spokój z Ty biurem podróży. Tragedia.
    WadyBrak rezydenta na miejscu. Reklamacja za granicą tylko telefonicznie. Każdy mówi co innego. Po powrocie do Polski nie ma szans na odzyskanie pieniędzy. Tylko oni mają rację.
  • ~Edyta / 2023-07-25 09:00
    Ocena: 3.33 / 5
    wycieczka do Turcji- Bodrum lipiec 2023, oferta prawie zgodna z opisem , hotel ok obsługa również, wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną u rezydentki TUI na miejscu w hotelu - zapłata z góry, wycieczka miała się odbyć 2 dni później czekaliśmy z całą rodziną -3 dzieci w lobby hotelowym 3 godziny od 7:30 nikt się nie pojawił ... ani pani przewodnik ani nawet autobus z kierowcą ... nikt do nas nie zdzwonił i nie udzielił żadnej informacji. Kontakt z TUI przez aplikację gdzie na zgłoszenie sytuacji za każdym razem odpisuje inna osoba lub bot , że wyjaśniają sprawę .. minął miesiąc i nadal wyjaśniają ... pieniądze przepadły a oni się tłumaczą, że nie kupilismy wycieczki fakultatywnej online tylko na miejscu i nie mają na nic wpływu ...
    dodam ,że w będąc na miejscu nie ma kontaktu z rezydentem, nie ma telefonu, nazwiska tylko imię pani rezydent, wszelki kontakt odbywa się przez aplikację lub telefon na infolinię ... w Turcji gdzie minuta kosztuje 4,50 netto za min żałosne juz nigdy nie polecę z TUI Polska wszystko dobrze jak się płaci a jak są problemy to nie ma nikogo odpowiedzialnego i żadnej pomocy tylko boty lub sztuczna inteligencja w aplikacji ...
    Zaletypołożenie hotelu
    Wadyobsługa i serwis na miejscu brak kontaktu z rezydentem
  • ~A:Gregor Brabanski / 2023-07-24 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat korzystamy z biura TUI.Tego lata chcialem wyleciec na Rodos.W zwiazku z obecnymi pozarami chcialem zasiegnac informacji czy nasza wycieczka sie odbedzie oraz czy jest mozliwosc ewentualnej zmiany terminu lub kraju wycieczki.Niestety pomimo godzin otwarcia w TUI Galaxy Szczecin ( ok 9,20 )odbywala sie inwentaryzacja,klijenci nie byli przyjmowani.Nie sa odbierane telefony,biuro nie odpowiada na pytania mailowe.
    Bardzo dziwne podejscie do klijentow.
  • ~Jakub / 2023-07-24 08:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Tunezja, lipiec 2023: Animatorka na lotnisku, tuż po wyjściu z samolotu, kończy przemowę kierowaną do klientów łącznie sześciu hoteli słowami: "A teraz najgorsza wiadomość: Państwa pokoje będą dostępne od godz. 14, ale możecie zostawić walizki w bagażowni" - po czym uciekła.
    Jakiś kiepski żart godny biura podróży pani Basii na osiedlu, zlokalizowanego w byłym kiosku Ruchu, ale nie tui. WTF

    Dowóz z lotniska do hotelu: pierwszy raz przeżyłem, że musiałem dopłacać w opcji all-inclusive za przewóz do lotniska. W drodze powrotnej samolot miał wylecieć o godz. 5ej. Autobus podjechał do hotelu o godz. 1ej. Spędziliśmy prawie 3 godziny na lotnisku - po co?!
  • ~Marfin / 2023-07-24 00:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Opłaciliśmy wczasy w 5* hotelu w Sharm El Sheikh. Pokój, w którym nas zakwaterowano, nie można nawet porównać z hostelem po melanżu... Podejście obsługi klienta na zasadzie, czy na pewno debilu jest źle? Nie wybierajcie się TUI nigdzie 4i pod żadnym pozorem!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie ma sensu wymieniać
  • ~NieudaneGreckieWakacje / 2023-07-23 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI odwołało nam wycieczkę dwa dni przed i jeszcze nas na tym naciągnęło.
    Zadzwonili gdy już byliśmy w kantorze, załatwiając sprawy przed wyjazdem. Awaria wodociągu w hotelu. Okej, myślałam, że w tej sytuacji biuro podróży zrobi wszystko żeby nam to jakoś zrekompensować. Niestety bardzo się pomyliłam. Zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni lub inna wycieczka. Urlop w pracy już zaklepany, więc nie mogliśmy czekać 14 dni. Wybraliśmy opcję zmiany wycieczki, pracownik miał zadzwonić do nas za 30 minut z ofertą. Spóźnili się z tym o jakieś 15 minut, ale myślałam że chociaż zaproponują nam coś sensownego. Otóż nie. Zaproponowali nam wycieczki z aktualnej oferty po takich cenach jak teraz chodzą, różnice oczywiście dopłaca klient ???? Świetna rekompensata, prawda? Wszystkie były droższe, a połowa w niższym standardzie. Zaproponowali nam około 10 ofert, więc zanim się zdecydowaliśmy minęła godzina. Gdy po tej godzinie wybraliśmy jedną z nich, pracownik poinformował nas, że w tym czasie cena się podniosła...

    Także skończyliśmy z droższym hotelem w niższym standardzie wybranym na szybko w innym kraju niż planowaliśmy, a TUI zarobiło na naszym nieszczęściu dodatkowe pieniądze. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo, naciąganie, brak rekompensaty
  • ~Niezadowolona / 2023-07-23 09:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Wakacje lipiec 2023 Turcja pobyt skrócony o 13 godzin na niekorzyść moją. Transfer na lotnisko wczesnie rano przyjazd na lotnisko 3 godz przed odlotem, odmowa organizacji późniejszego transferu pomimo naszych próśb.
    ZaletySuper hotel
    WadyNiezgodność z kontraktem i brak skutecznego rozwiązazania ze strony TUI
  • ~Miki / 2023-07-22 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i Dramat
    Oszuści
    Kupujesz Wycieczkę pol roku wczesniej a miesiac przed wylotem informują że niw wylecisz z miejsca wylotu zgodnie z podpisana umowa i ofertą wystawioną pol roku wcześniej
    Tak dzieje się notorycznie u tych naciągaczy i nie ma komu się wziąć za to
    Nie napiszą w ofercie że miejsce wylotu może się zmienić bo przecież u nas można ludzi oszukiwać a poza tym ile kasy na tym zarabiają
    Gdzie jest UOIK
  • ~Arek / 2023-07-20 10:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Po powrocie z wakacji napisałem do TUI informację co nie zgadza się miedzy ich ofertą a rzeczywistością. To że plaża nie jest piaszczysto żwirowa tylko kamienista. To że w lodówce z lodami dla dzieci jest 5 centymetrowa warstwa śmierdzącego lodu. To że dzieciom serwuje się bułkę z samym serem białym. To że z piaskownicy śmierdzi gównem. Mini Club dla dzieci w którym miała urzędować animatorka, posługuje się jedynie językiem niemieckim i na dodatek z tygodniowego pobytu była tam tylko raz! W mini Clubie nie ma zabawek tylko jakiś stary samolot wystrugany z drzewa. To że drzwi do domu mają szparę na 3cm i wchodzi pod nimi robactwo. To że pod łóżkiem jest syf z lat 90'. To że domek zlokalizowany w ogrodzie jest umieszczony koło ruchliwej drogi. To że lodówka działa jak kompresor samochodowy. Śniadania na all inclusive codziennie to samo. Animacje dla dzieci codziennie to samo i na dodatek o godzinie 20.30. Mało tego! Jeszcze tylko i wyłącznie w języku niemieckim!

    A co oni na to?: "jako TUI Poland nie mamy wpływu na to".

    Super! Sprzedać ofertę umieją, kasę zgarnąć za nią też ale jak się zgłasza że nie powinni ludzi umieszczać w takich warunkach to piszą że oni nie mają wpływu na to.

    Jakby ktoś się zastanawiał nad pobytem, zwłaszcza z dziećmi to TUI SUNEO Chrissi Amoudia nie polecam! Ani hotelu ani firmy TUI która do mojego zgłoszenia podeszła jak do...
    ZaletyChyba tylko pracownicy biura którzy nie są tutaj winni
    WadyWszystko poza pracownikami stacjonarnego biura.
  • ~mz / 2023-07-20 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    KU PRZESTRODZE. JEŚLI CHCECIE BYĆ UPODLENI, PODDANI DYSKRYMINACJI i LEKCEWAŻENI TO DO TUI. W miesiącu maju byłem na Majorce za pośrednictwem TUI. w drugim dniu na terenie hotelu uległem wypadkowi - poślizgnąłem się na śliskiej substancji i złamałem palec u nogi. do momentu udania się do szpitala było wszystko ok. w momencie kiedy postanowiłem pojechać do szpitala najpierw wskazano mi szpital oddalony o 5 km a nstp zmieniono na oddalony o 50km tłumacząc, że ubezpieczyciel Allianz współpracuje z tym szpitalem. Okazało się to kłamstwem. Na początek w szpitalu na recepcji dowiedziałem się, że mam zapłacić 150 euro kaucji kartą ponieważ jestem Polakiem. Nikt mnie o tym nie poinformował / wyjaśniono mi w szpitalu że inne nacje np Niemcy, Szwedzi czy Holendrzy nie muszą wnosić kaucji/. Skontaktowałem się z Allianz mówiąc, że ni mam karty a tylko gotówkę. Kobieta z Allianz odpowiedziała, że oni nic o tym nie wiedzą nstp rozmawiała z pracownicą recepcji szpitala a na końcu powiedziała, że muszę wnieść kaucję bo nie zostanę przyjęty. Kaucję wniosła tak naprawdę obca mi osoba. Po badaniach i zaopatrzeniu recepcja zażądała ode mnie polisy ubezpieczeniowej. Dzwonię do ubezpieczyciela i słyszę żebym zadzwonił do TUI. Zadzwoniłem do TUI a ci odsyłają mnie do ALLianz. Recepcja mówi, że jak wyjdę to zadzwonią na policję. TUI zaangażowało Allianz ale tłumaczą się , że za nich nie odpowiadają. Nie, nieprawda odpowiadacie za wszystkich podwykonawców, łącznie z hotelem w którym jest ślisko - wylane sosy, rozrzucone draże, kupy zeschniętych lodów na co posiadam stosowne zdjęcia. Mimo, że przekazywałem te informacje TUI to nic się nie zmieniło. Po zakończonej wycieczce złożyłem do TUI można powiedzieć reklamacje a ci odpowiedzieli mi, że nie należy mi się odszkodowanie choć wcale o nie nie występowałem. Nawet oficjalnie nie przeproszono mnie.
    Jeszcze jedno : ŻĄDAJCIE POLIS UBEZPIECZENIOWYCH. PŁACICIE ZA NIE. SZPITAL JAK DO NIEGO TRAICIE UPOMNI SIĘ O POLISĘ.
    Do TUI - szukam odpowiedniej kancelarii prawnej.Nie odpuszczę wam a będzie was to kosztować.
  • ~Dan / 2023-07-18 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura podróży to były moje ostatnie wakacje z nimi.
  • ~Bartek / 2023-07-17 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy z żoną wycieczkę z przewodnikiem do Oświęcimia. Pojechaliśmy do Krakowa z miejsca swojego zamieszkania czyli 400 km poczym na dwa dni przed wykupiona wycieczka dostaliśmy esemesa że mamy anulować ta wycieczkę z uwagi na błąd systemu . Chcielibyśmy dowiedzieć się o co chodzi to usłyszeliśmy że nie będą mieć Polskiego przewodnika i mogą ewentualnie oddać nam pieniądze . Konsultantka była wredna i miała nas gdzieś. Poinformowałem ja że muszą nam oddać pieniądze a nie mogą i co proponują to powiedziała że nic i mamy radzić sobie sami . Jedna wielka żenada. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOkropna obsługa
    Oszustwo
    Żenada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904