strona 9 z 48
-
~Magdalena / 2020-10-24 11:05
W lipcu wykupilismy wycieczke z biura TUI na Kretę z Krakowa do Hersonisos . I na parę dni przed wylotem mąż wszedł na stronę my TUI i sprawdził czy lot się nie zmienił itp .. I wtedy nastąpiło nie miłe zaskoczenie ponieważ lot został zmieniony z Krakowa na Katowice bez informowania nas przez biuro dokładnie chodzi o biuro W Serenada . W tym momencie został wykonany telefon do Pan z biura i zostaliśmy poinformowani że nic nie zależy od nich i że możemy złożyć reklamację i biuro nam odda pieniądze za dojazd do Katowic tak też zrobiliśmy dzisiaj mamy koniec października i nadal nie było odzewu ogólnie jednak wielka żenada . Nie polecam Hotel na zdjęciach też wyglądał inaczej niż na żywo -
-
~Małgorzata / 2021-09-12 23:20
Nie mam uwag ani do Czarnogóry (cudowne miejsce) , ani do hotelu (cudownie położóny i czysty, dobre jedzenie). Mam potężne pretensje do organizatora czyli TUI o nieuczciwość i brak profesjonalizmu obsługi:
1) TUI nie informuje o prawdziwych godzinach chack - in w hotelach . Wylądowaliśmy w Czarnogórze ok. 8:00 rano check-in w hotelu okazało się że jest o 17:00!!!! Żadnego wsparcia TUI.
2) Prośba o pomoc wysłana podczas pobytu do TUI kanałami wskazanymi jako alarmowe - bez odzewu do dzisiaj :( (SMS, chat, infolinia w ogóle niedostępna - cały czas IVR)
3) Prośba skierowana do TUI że prosimy o spokojny hotel zakończyła się tym że dostaliśmy co prawda bardzo łądny hotel ale położony obok dwóch najwiekszych dyskotek w mieście czynnych 24h - wyobraźcie sobie horror ludzi z małymi dziećmi (świadczy to o braku znajomości oferty hotelowej w TUI)
4) widzieliśmy ludzi starszych zmagających się ze strachem przy kontakcie z anglojęzycznym rezydentem TUI :( kiepsko bo wyklucza to dość znaczną grupę klientówWadyCustomer Service - pozostawia wiele do życzenia . Nie polecam nikomu kto liczy na wsparcie Biura Podróży podczas wakacji. -
~MałgorzataF / 2023-09-12 09:04
Witam, ogólnie pobyt, hotel były super, jedynie wracając był problem, mieliśmy opóźniony wyjazd z Hotelu około jednej godziny, kierowca zawiózł nas na zły terminal, ledwo dotarlismy na lotnisko a tu jeszcze okazało się że musimy przejechac 4 km na inny terminal, cudem moja córka dopytała o nasz samolot i kazano nam wziąć taksówkę i pojechać na odpowiedni terminal, nas błędnie pokierowanych turystów był cały bus. Inni ludzie zdezorientowani stali w kolejkach na inne samoloty i nie wiem czy odlecieli, znaleźliśmy tureckiego pracownika Tui który zorganizował nam busa i zwiózł na prawidłowy terminal. Na nasze szczęście samolot miał opóźnienie i zdążyliśmy, pisałam na czacie ale nikt mi nie odpisywał. Tego biura nie polecam. Pozatym jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji w Turcji. -
~Marta / 2021-08-03 17:15
Hotel czysty nie ma do czego się przyczepic. Natomiast polski rezydent nie do końca zorientowany w ofertach. Kupilismy wyczeczke, gdzie jak przekazał rezydent miał być wliczony obiad a w restauracji okazało się że posiłku nie dostaniemy bo jest dodatkowo płatny. -
~Miniu / 2019-10-03 19:11
Tragiczne biuro podróży. Mogą się uczyć od TUI Deutschland, z którym latamy od lat jak traktować klientów. Jest to nasza ostatnia wycieczka z tym biurem. Brak kontaktu z rezydentem. Kontakt tylko z infolinią. W dzień powrotu do Polski z Turcji nie zostaliśmy zabrani na lotnisko z hotelu. Informacja o transferze i miejscu oczekiwania na kierowcę była jasna i czytelna 19:05 w recepcji hotelu. Po 40 minutach czekania przed hotelem okazało się że kierowca niby był a nas nie było a w ogóle Pani na infolinii powiedziała ze mieliśmy oczekiwać na kierowcę za terenem hotelu, za szlabanem, przy głównej ulicy. Jest to jakaś kpina. Inni turyści czekali w lobby na kierowców, którzy podjeżdżali po nich pod sam hotel a następni szli z lista pasażerów do lobby. Po rozmowie z Panem z infolinii dowiedzieliśmy się ze kierowca pojechał i mamy sobie zamówić taksówkę na własny koszt. Na lotnisku od innych turystów którzy jechali z nami w pierwsza stronę do hotelu i z którymi mieliśmy wracać dowiedzieliśmy ze kierowca w ogóle nie zajechał po nas do naszego hotelu. Biuro to należy omijać szerokim łukiem ponieważ w przypadku jakiegoś problemu nie można liczyć na pomoc biura i jego pracowników. Na infolinii odmówiono nam podania numeru telefonu do rezydenta. TUI POLAND olewa swoich klientów i nie jest w stanie załatwić najprostszej sprawy. Turyści tego biura musza liczyć na samych siebie. Jednym słowem brak profesjonalizmu i odpowiedzialności po stronie tego biura za swoich turystów. WadyBrak kontaktu z rezydentem. Opryskliwa, nieprofesjonalna i beznadziejna obsługa klienta przez infolinie. -
~MONIKA / 2023-09-08 17:37
Z TUI latamy od lat, zawsze było super - do czasu. Zniknęli rezydenci, pojawili się doradcy wakacyjni, czyli masz problem na miejscu radź sobie sam, doradca tylko sprzedaje wycieczki. W tym roku jednak biuro przeszło samo siebie. Miesiąc przed wylotem zmiana godzin wylotu (ok norma , już się przyzwyczailiśmy), mail z wiadomością : proszę się zgłosić do punktu sprzedaży w sprawie przedłużenia doby hotelowej - doba do 12, wylot o godz.2.00 rano. W punkcie sprzedaży Pani zdziwiona o co mi chodzi, nie ma możliwości przedłużenia doby, dobrze że wydrukowałam maila i przedstawiłam Pani, bo traktowała mnie jak wariatkę która sobie to wymyśliła. Doba hotelowa oczywiście nie przedłużona, pomocy zero zarówno w Polsce , jak i na miejscu. Efekt: o 12 oddany pokój, do 18 tyko leżak nad basenem, przebieranie się w toalecie, transfer na lotnisko o 23. Na szczęście hotel stanął na wysokości zadania i mogliśmy korzystać z jedzenia i picia- NIE MA W TYM ZASŁUGI TUI. Niesmak pozostał bardzo duży, może warto zastanowić się nad powrotem rezydentów, bo wtedy można było liczyć na pomoc - zawsze udało się przedłużyć dobę hotelową. ZASTANAWIAM SIĘ CZY KOLEJNY WYJAZD Z TUI , A SZKODA LATAMY OD WIELU LAT KILKA RAZY W ROKU ZaletyDOKŁADNE I POMOCNE OPISY OFERTWadyKLIENT ZOSTAWIONY SAM SOBIE Z PROBLEMAMI -
~Patrycja / 2021-08-24 16:25
Hotel I same wakacje super, jednak biuro podróży to jakaś kpina. Kontakt tylko przez jakiś czat, brak spotkania z rezydentem, brak jakiejkolwiek opieki ze strony rezydenta. Przyjechała co prawda pani na moment i zapytała czy mam jakieś pytania i tyle. Na szczęście hotel i wakacje super, zgodnie z ofertą. Najbardziej jednak boli mnie iż biuro zabrało mi jeden dzień wakacji, wykupiłam wyjazd 7-17 lipca, a tymczasem był do 16 gdyż 16 o 11 musieliśmy się wykwaterować. Wylot co prawda był 17 po północy ale uważam, że pokój należał nam się do 17. Zaletydobry hotel , piękna plażaWadybeznadziejny kontakt z biurem, a raczej jego brak -
~Prezes / 2022-06-11 20:45
Witamy.Z biura korzystamy od kilku lat i zawsze mialiśmyem pozytywną ocene az do dzisiaj - wlasnie tydzien temu szczesliwie wrócilimy z tygodniowego odpoczynku w Turcji . Pobyt byl wspaniały ,hotel z klasą ( DOUBLETREE by Hilton - Kemer) zyć nie umierac . koszmar zaczał sie w dniu wyjazdu .Zbiórka na transfer była wyznaczona na godzinę trzecia pietnascie rano , nikt po nas nie przyjećhąl ,rezydenka nie odbierąła teleonu ,szczescie w nieszczesciu o po godzinie czwartej przyjechal po inną grupę turystów autokar i ubłagalismy kierocę aby nas zabrał na lotnisko .W autobusie dzwonilismy na infolinie i zgłosiliśmy zaistniałą sytułacje. Na lotnisku ( nie mieliśmy informacji który terminal odlatuje nasz samolot)autokar wysadził na nie na tym terminalu skąd odlatuje nasz samolot , musielismy skożystać z taxi a czas plynie ,wspaniały kierowca widząc w naszych oczach przerażenie szybko ,łamiąc wszystkie zasady przetransportowal nas na odpowiednie terminal . rzutem na tasmę zdożyliśmy nadać bagaże- już zamykali stanowisko.Gdy usidliśmy w samolocie emocje opadły i wrucilismy do kraju . Po powrocie nikt z biura nie oddzwonił , nie iteresował sie czy przlecielismy , z żadnymi przeprosinami .Pozdrawiam i mam nadzieje że to tylko pojedyczy incydent Tego biura. ZaletyHotel wspaniały , obsługa ,czystość na poziomie pieciu gwiazdekWadyObsługa biura TUI poniżej jednej gwiazdki - koszmar -
-
~renatae / 2025-08-27 12:02
Byłam na wczasach w Bułgarii w Słonecznym Brzegu. Rezydenta a raczej rezydentki oprócz 1 dnia nie widziałam. Nie można było się skontaktować z nią, brak telefonu jedynie co się zorientowałam później przez Whatsappa (dobrze że go mam). Podała złe informacje dotyczące odjazdu z przystanków na wycieczki.
Trzeba było samemu szukać przystanka gdyż autokar nie podjeżdżał pod hotel.ZaletyHotel superWadyDezinformacja -
~sławek / 2021-09-25 16:42
Za obsługę klienta daje minimum ze względu na obsługę rezydanta i wszelkie informacje z TUI. Rok temu byłem z TUI na Majorce, wczoraj wróciłem z Rodos i zero jakiejkolwiek informacji w hotelu.. rezydenta widzieliśmy przez minutę po przyjeżdzie do Rodos... -
~Stan / 2024-02-11 17:08
wyjazd w styczniu 2024 bardzo udany,pogoda w turcji super hotel 5 gwiazdek rewelacja.Wszystko fajnie poza obsługą biura TUI.Rezydenta nie widzieliśmy na oczy przez cały pobyt.Na lotnisku trzymali nas w autobusie około godziny,gdzie wszyscy byli już w autobusie.TUI jedna wielka porażka,nigdy więcej z tym biurem. Wadyobsługa TUI -
~Trzy pokolenia wypoczywających / 2021-09-03 20:30
Odwiedziliśmy w sierpniu 2021r hotel Atlantica Beach Resort na wyspie KOS. Hotel pięknie położony bo nad samym morzem.
Niestety uważam, że zasługuje na 4*, a napewno nie na 5*. Za taką cenę (5100zł od osoby dorosłej) w Turcji mielibyśmy hotel z wszelkimi wygodami, a wiem o czym mówię bo byłam już tam 6 krotnie. Na wyspie KOS byłam po raz drugi i ostatni, ponieważ kamienie na plażach i w wodzie bardzo mnie zawiodły.Zaletypięknie zielony hotel, gratulacje dla ogrodników, którzy zajmują się zielenią. Bardzo miła obsługa i dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje wystarczające do przespania się. Bardzo dobre animacje wieczorne jak na Grecję. W dzień animatorzy też próbują robić wszystko żeby się nie nudzić. Kiepskie animacje dla dzieci, więc jeżeli ktoś wybiera ten hotel żeby się dzieci na trochę pozbyć to musi wybrać inny.
Pięknie zielony hotel, gratulacje dla ogrodników, którzy zajmują się zielenią. Bardzo miła obsługa i dobre jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje wystarczające do przespania się. Bardzo dobre animacje wieczorne jak na Grecję. W dzień animatorzy też próbują robić wszystko żeby się nie nudzić. Kiepskie animacje dla dzieci, więc jeżeli ktoś wybiera ten hotel żeby się dzieci na trochę pozbyć i przez chwilę odpocząć, to musi wybrać inny.
WadyNiedopuszczalne jest, aby w hotelu 5* walczyć o leżaki przy basenie lub na plaży. Teren jest naprawdę duży i miejsca na komplety leżaków z parasolami powinny być wystarczające dla wszystkich. Plaża i wejście do morza, to porażka, nie można pisać w ofercie o piaszczystej plaży skoro jest ona bardziej kamienista niż piaszczysta, a wejście do morza kamieniste. SPA i siłownia jest nieczynne, nie wiadomo tak naprawdę z jakiego powodu, w siostrzanych hotelach, które są położone obok, tej samej sieci Atlantica, to wszystko działa. Osoby wyjeżdżające z hotelu wieczorem, tak jak my 5 osób w tym dwójka dzieci nie mieliśmy możliwości skorzystania z prysznica przed podróżą po całym dniu pobytu na słońcu, a wiadomo pokój trzeba zdać do g.11.
Niedopuszczalne jest, aby w hotelu 5* walczyć o leżaki przy basenie lub na plaży. Teren jest naprawdę duży i miejsca na komplety leżaków z parasolami jest wystarczający, wystarczyłoby miejsca dla wszystkich. Plaża i wejście do morza, to porażka, nie można pisać w ofercie o piaszczystej plaży skoro jest ona bardziej kamienista niż piaszczysta, a wejście do morza kamieniste. SPA i siłownia jest nieczynne, nie wiadomo tak naprawdę z jakiego powodu, w siostrzanych hotelach, które są położone obok, tej samej sieci Atlantica, to wszystko działa. W moim pokoju nie działała klimatyzacja, chłodziarka, w nocy było 26stopni, nie można było zasnąć. Po zgłoszeniu na recepcji czekałam dwa dni na naprawę, po czym znowu klimatyzacja się zepsuła. W hotelu 5* przyszłam z plaży i nie miałam ręcznika w pokoju, aby móc zażyć kąpieli, musiałam się prosić o ręcznik wśród gości z innych pokoi, naprawdę żenujące. Hotel sprzedaje chyba za dużo miejsc i się zwyczajnie nie wyrabia, ręczniki dopiero dostałam następnego dnia. W okolicy hotelu nic się nie dzieje, nie ma sklepów, ani żadnych rozrywek na miejscu. Do najbliższego miasta Kardameny jest ok. 4km. Przejazd autobusem kosztuje 1,80 od osoby w jedną stronę, uważam, że za przejazd 4km jest to dużo. Gdy jest się w większym gronie bardziej opłaca się wypożyczyć samochód. W restauracji włoskiej, z której raz na pobyt można skorzystać w ogóle nie warto iść, bo nie ma to nic wspólnego z wyborem z karty dań, obsługa jest jak w restauracji głównej (samoobsługa), natomiast do greckiej już tak, pyszne dania i bardzo miła obsługa. Osoby wylatujące z hotelu wieczorem, tak jak my (23.10), 5 osób w tym dwójka dzieci, nie mieliśmy możliwości skorzystania z prysznica przed podróżą po całym dniu pobytu na słońcu, a wiadomo pokój trzeba zdać do g.11.
-
~Zbyszek / 2023-10-04 14:38
Zakupiliśmy wycieczkę z wylotem o godzinie 11 z Gdańska. Po czym jak doszło do wylotu to start był o 18:25 ,Czas dojazdu w ofercie około 100 min a w rzeczywistości ponad 200 w związku z czym w hotelu pylismy po 2 w nocy zmęczeni o głodni bo oczywiście o tej godzinie już nic nie zjemy.
W rzeczywistości wycieczka z 8 dni zrobiła się szescio dyniowa.ZaletyHotel superWadyOferta nie ma nic wspólnego z rzeczywistością -
~Zdzisław / 2024-02-24 11:06
W pierwszym dniu po przylocie o 7:00 mimo opłaconego pobytu bez śniadania, zaznaczam all inclusive. Mogę korzystać dopiero od 14.00. Szok. Do lotniska w Kolombo mamy 1godz 40 min. Wylot do kraju 9:45 a my mamy wyjechać z hotelu o 2:50.pytam,czy my nie zapłaciliśmy czy jesteśmy my jako Polacy napietnowani, a może tui ma umowę z NFZ żeby wykończyć starszych ludzi. Składamy protest. Na lotnisku mamy koczować jak cyganie. Nasza podróż będzie trwać 23 godziny. To nie jest lot dookoła ziemi. Nasza opinia jest negatywna i jeszcze raz negatywna. -
~Adam / 2022-09-23 21:35
Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady. Wycieczka fakultatywna do Sewilli to totalna klapa !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Była tak wspaniałą w swoich opowieściach że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę. ZaletyFajny (jak na 3 gwiazdki) hotel.
Dobry kontakt z rezydentką.
Super okolica.WadyWycieczka do Sewilli z biurem TUI. -
~Ag / 2023-01-16 14:15
Hotel Regina e Fassa Mazzin, pobyt 7-14.01.2023, wycieczka samolotowa (Enter Air).
Hotel stary, nieremontowany od wielu lat ( byłam tam 6 lat temu). Pokój z balkonem dość wygodny z oddzielną garderobą. Pościel w pokojach czysta, ręczniki zmieniane codziennie ( choć ostatniego dnia niestety nie i musieliśmy się o to upomnieć). Podłoga wycierania tylko na środku-za drzwiami w garderobie kłaki kurzu. Kabina prysznicowa malutka, niewygodna z pseudo deszczownicą, jak z czasów komuny. Plus-bidet w łazience. Internet w pokojach na III piętrze nie działa. W recepcji bardzo słabo. Apres ski w wersji z TUI mega słaby- rozwodniona herbata (litrowy dzbanek chyba parzony z jednej torebki , albo z połowy) plus kawałek kupnego ciasta). 6 lat temu z Itaką były przekąski słone i słodkie, kawa, herbata, grzane wino, woda itp.
Na lotnisku zapomnieli podstawić nam autokar do transferu do hotelu, po interwencji w końcu podstawiono, ale w sumie czekaliśmy dwie godziny na odjazd, bo jeszcze inna grupa miała do nas dołączyć ( czyli nas dokoptowali do innej grupy).
Plusem były bezpłatne busy hotelowe do wyciągów w Campitello i Pozza, ale ostatni mógłby być później niż o 16:30, bo trzeba było się spieszyć, a potem czekać w hotelu na kolację do 19:30.
Wyżywienie HB smaczne, dość urozmaicone, minusem jest brak jakichkolwiek warzyw do śniadania i sztywna jajecznica. Kawa z automatu, ale o dziwnym smaku. Soków naturalnych brak-jedynie sztuczne napoje i woda. Codziennie owoce do kolacji i dużo gatunków ciast (spokojnie połowa z nich mogłaby być serwowana jako apres ski).
Duże zamieszanie z bagażem narciarskim. Wykupiliśmy jako dodatkowy, ale TUI tu kombinuje na swoją korzyść, ponieważ normalnie w Enter Air limit bagażu rejestrowanego to 20 kg i 5 kg podręcznego . TUI pozwala na 15 kg rejestrowanego (ucinając ( kg z rejestrowanego), a za narciarski każe sobie dopłacać. Do tego mylnie informuje, że bagaż narciarski może być tylko jedną sztuką ( czyli narty lub deska, a ciężkie buty narciarskie trzeba spakować do walizki do bagażu rejestrowanego). To znacznie uszczupla ilość bagażu głównego i stwarza konieczność zabrania dużej walizki, która sama w sobie pusta waży o kilka kg więcej niż mała. Z tego powodu musieliśmy zapłacić na Okęciu za nadbagaż. Przy czym inni uczestnicy nie pytając nikogo mieli buty j narty w oddzielnych torbach, zdali je na bagaż narciarski i nie musieli dopłacać. W drodze powrotnej zrobiliśmy tak samo i nie było problemu. Więc wynika z tego, że TUI wprowadziło nas w błąd i sami wprowadzili ograniczenia wykupując w Ener Air zbyt małą ilość bagażuZaletyWyżywienie ogólnie Ok.
Sprawny serwis restauracyjny
Darmowe busy do sąsiednich wyciągów
Animacje dla dzieci
Miła obsługa
Narciarnia
Wypożyczalnia sprzętu na miejscu
Balkon
Możliwość zrobienia kanapki na wynos podczas śniadaniaWadyStary, nieremontowanych budynek z bardzo starą, nieszczelną stolarką okienną.
Stara łazienka z bardzo małym brodzikiem i starymi, brudnymi uszczelkami
Nierzetelna informacja o bagażach
Ponad 2-godzinne oczekiwanie na lotnisku w Weronie na autokar transferowy - nie było nas i kilkunastu innych osób na liście w żadnym z oczekujących autokarów
Brak warzyw do śniadania
Ostatni powrót busów do hotelu mógłby być później, co dałoby możliwość zwiedzenia miasteczka i ewentualnych zakupów
Bardzo słaby apres ski z rozwodnioną herbatą
Zimno w pomieszczeniach ogólnodostępnych-bar, restauracja, recepcja
Brak Wi-fi w pokojach i bardzo słabe Wi-fi przy recepcji i w barze
-
-
~Beata / 2024-01-03 22:52
Nie polecam.
Wykupiłam tygodniowy pobyt w Egipcie w grudniu 2023 r. w pakiecie z transferem z lotniska do hotelu i hotelu na lotnisko.
Transfer z lotniska do hotelu został zrealizowany, natomiast z hotelu na lotnisko już nie.
Czekałam o wyznaczonej godzinie w hotelu na autokar lecz on nie dojechał.
Na czacie z TUI poinformowałam o zaistniałej sytuacji po 20 min oczekiwania na autokar. Nie otrzymałam od nich pomocy oraz żadnej informacji co mam robić w tej sytuacji. Po godzinie oczekiwania wynajęłam taxi celem dojazdu na lotnisko aby dokonać odprawy. Po powrocie do Polski złożyłam reklamację celem zwrotu poniesionych kosztów dojazdu na lotnisko.
Otrzymałam lakoniczną niegatywną odpowiedż. Stwierdzono,że przeprowadzono wyjaśnienia i GPS pokazał,że autokar dojechał pod hotel, a mnie nie było na miejscu. Przedstawiłam dowody potwierdzajace fakt oczekiwania na transport lecz nie zostały one uwzględnone przez biuro.
Naciąganie klientów na dodatkowe koszty i stres.ZaletyPrzy zakupie pobytu w biurze miła obsługa.WadyBrak realizacji zawartej umowy. Brak kontaktu z biurem, Czad z TUI niepomocny -
~Bernadetta / 2022-05-22 10:08
Wszystko byłoby ok, gdyby nie to że za niemowlę 4 miesięczne zapłaciliśmy 1200 zł. Nie dostaliśmy w ramach tego ani bagażu dla dziecka, ani miejsca w samolocie, ani miejsca do spania w hotelu. Więc pytam się, za co ta cena? ZaletyŁadny hotel, dobre śniadania. Pomocni konsultanciWadyOszuści i zlodzieje -
~Chris / 2022-07-04 15:11
Hotel i usługi zgodne z opisem biura. Niedopuszczalny jednak brak informacji, że przy porannym przylocie do hotelu musisz dopłacić za śniadanie , aby dostać opaskę all inclusive. ZaletyZdjęcia i opis oferty odpowiadały rzeczywistościWadyRezydenci pojawiali się w hotelu tylko po to, aby sprzedać wycieczki fakultatywne, dopłaty za transfer, dopłaty za wybór miejsc w samolocie -
~Dorota / 2021-09-08 18:07
Wielka niedogodność - brak rezydenta . W sytuacji krytycznej , gdy trzeba reagować szybko czat to o wiele za mało. W ten sposób straciłam drogi telefon , zostawiony w autobusie transferowym. Odjechał spod hotelu i już nie było jsk się skontaktować z kierowcą. A wiec - uwaga na brak opieki ze strony rezydenta! IKonieczna dobra znajomość języków obcych: w hotelu ( The Royal Blue) głownie j. angielski, natomiast na lotnisku zmianę autobusu transferowego zakomunikowano tylko po niemiecku . Wiadomości z TUI nie było… ZaletyHotel pueknue położony , ale na 5* nie zasługujeWadyBrak pomocy w sytuacji awaryjnej
strona 9 z 48