Nie polecam. Nigdy już z tego biura nie skorzystam. Jak już zapłacisz za wczasy to radź sobie sam. Przez TUI miałem najgorsze wczasy w swoim życiu .
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy od biura
~Mario / 2023-09-01 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Cena za wycieczke 10500os w ofercie i napisane ostatni pokoj wiec zdecydowalem sie wykupic na szybko... po kilku dniach cena 9300 i pisze 4ost pokoje. Dlaczego tak naciagaja ludzi?? Przeciez to jest roznica 2400zl na pare:( skąd nagle wziely sie 4pokoje przeciez hotelu nie dobudowal...
~Niezadowolona klientka / 2023-09-01 06:09
Ocena: 2.00 / 5
Kupiliśmy wycieczkę na Zakhyntos z biura TUI. W ofercie była wzmianka o depozycie, który pobiera hotel przy zakwaterowaniu. Napisałam do TUI przed wylotem z prośbą o wyjaśnienie czego dotyczy depozyt i jaka jest to kwota. W odpowiedzi otrzymałam informację, że to podatek turystyczny. Drążyłam temat i w końcu uzyskałam odpowiedź, że depozyt wynosi 50 euro. Na miejscu okazało się, że owszem 50 euro, ale od osoby. Biuro niezorientowane w swoich ofertach, brak rzetelnej informacji, sprzedaż wczasów w hotelach o bardzo słabej opinii klientów. Kupując wycieczkę przez Biuro, klient oczekuje, że hotel jest sprawdzony, przyjazny dla klienta, a wszystkie ewentualne koszty są jasno przedstawione w ofercie. Niestety hotel, który zarezerwowaliśmy przez TUI taki nie był. Musieliśmy zapłacić za klimatyzację dodatkowo, za internet w pokoju, od wejścia starszono nas karami finansowymi, nie mówiąc już o depozycie. Nie skorzystam już z usług tego biura, ponieważ odnoszę wrażenie, że rola biura sprowadza się do rezerwacji byle jakiegoś hotelu i lotu. Niestety w dzisiejszych czasach to zbyt mało, żeby za to płacić dodatkowo.
~Barbi / 2023-08-29 22:51
Ocena: 5.00 / 5
Jeżdzę z TUI od 12 lat. Może dlatego, że znam trochę języków, nigdy nie korzystałam z pomocy rezydenta. Wiadomo, że wycieczki są najtańsze w lokalnych biurach, restauracje można ogarnąć na google, a do ubezpieczyciela i tak dzwoni się bezpośrednio. Nie rozumiem tych utyskiwań, szlochów i obiekcji na temat biura. Rezerwują hotel i bilet na samolot. Ja nic więcej nie potrzebuję.
~Sara / 2023-08-29 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Drogie wycieczki, rezydenta się nie uraczy, na śmiesznym chacie odpisują po wielu godzinach, wycieczki na miejscu BARDZO drogie. Nie polecam!
ZaletyNic
WadyCena, brak rezydentów
~cały happy / 2023-08-29 14:28
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z usług różnych biur podróży w tym TUI i raczej nie zdarzają mi się problemy którymi mógłbym obarczyć touroperatora tak aby go publicznie besztać. Analizuję bełkot niezadowolonych klientów którzy na pewno nie czytają umów, sugerują się wyłącznie ceną, oczekują markowych drinków, nielimitowanej całodobowej obsługi rezydenta (którego nie ma o czym informuje TUI w swoich biurach, na stronie, w aplikacji i w każdej umowie), pięciogwiazdkowego hotelu w cenie trzygwiazdkowego, obsługi hotelowej na zawołanie, itd… Niestety za luksus się płaci i to bardzo dużo i wtedy się wymaga. Byłem w Egipcie w hotelu Rixos Premium Magawish Suites & Villas i nie narzekam. Pokój ponad 50m² (w ofercie były też 130m apartamenty ale 100% droższe), warunki komfortowe, pokoje mega czyste, wysoki poziom obsługi i też dawałem napiwki bo w Egipcie to norma. Transfer do hotelu na lotnisko zgodnie z informacją w aplikacji TUI, dwie wizyty rezydenta, wycieczki kupowałem w Polsce w biurze zwracając uwagę czy jest polski przewodnik (taniej niż u rezydenta w Egipcie). Czytać, czytać i jeszcze raz czytać wszystko dokładnie przed podpisaniem umowy. Polecam TUI. Niezdecydowanym sugeruje aby zdystansowali się do większości opinii, które są nieszczere i przejaskrawione. Życzę wszystkim wakacji marzeń – czytajcie opinie o hotelach, sprawdzajcie położenie na mapach, czytajcie umowy/oferty punkt po punkcie, żebyście wiedzieli za co płacicie i czego możecie oczekiwać. Piękne widoki z pokoju są zawsze dodatkowo płatne. Nie ma nic za darmo i nie oczekujcie luksusu za grosze – to nigdzie tak nie działa
ZaletyProfesjonalna obsługa i dobór oferty adekwatny do moich oczekiwań i możliwości finansowych. Oferta kilku hoteli o zbliżonej jakości, rzetelne wskazanie mocnych i słabych stron oferty.
WadyMały wybór egzotyki na 2024
~Karolina / 2023-08-29 11:02
Ocena: 3.33 / 5
opinia o TUI
Nie polecam !!!
Zakupiłam wycieczkę dla 4 osób ( 2 dorosłych + 16 i 12 latek)
Zaproponowany pokój miał pomieścić tyle osób, ale po przyjechaniu na miejsce, okazało się, że TUI (chyba w ramach oszczędzania) rezerwuje dla rodziny 4 osobowej pokój 3 osobowy !!!!
Dostaliśmy 3 miejsca do spania + łóżeczko turystyczne dla 12 latka !!!!
Po awanturze, dostawili normalne łózko, ale już nie można było poruczać się po pokoju.
Na drugi dzień, hotel zachował się w porządku i zmienił nam pokój na większy, bez żadnej dopłaty.
Ale TUI - masakra !!!
Rezydent - miał - delikatnie mówić - wywalone na to
A dział reklamacji i kontaktu z klientem nie odzywa się do mnie od 11 dni.
Nie polecam, i nie skorzystam z ich usług ponownie
ZaletyTylko zaproponowali fajny hotel
WadyMasakra - mówiąc bardzo delikatnie.
oszukują na pokojach, brak komunikacji, chęci załatwiania i rozwiązania problemu stworzonego przez nich lub przez niekompetencję ich pracowników
~Mateusz / 2023-08-28 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie to wszystko to jest dziadostwo przylecieliśmy w 3 rodziny z dziećmi to osrany...TURCIJ wjeb nas do 3 baraków wpadlem w taką złość ze mało ich nie pozabijałem ją jako jedyny dostałem lepszy nocleg nie mówię o hotelu tylko poprostu pokój nad jakaś osrana restauracja śmierdzi wali koty łażą ludzi co wy wtym syfie widzicie wyjeb.. 12 tys jak psu w duuu. Podnieca się tym synem tyn co huuu widzial chcemy do domu
~czytajwarunki / 2023-08-26 14:25
Ocena: 5.00 / 5
do ~Aleksis / czego oczekujesz od hotelu z oceną 3,6 na 5,00 ? oponie wsyatwiło 573 gości na portalu google.....
~Aleksis / 2023-08-26 11:01
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam jechać z Ty biurem do hotelu Corall Hills w Egipcie w Marsa Adam Obsługa na barze wyciąga dodatkowe dolary od wczasowiczów. Pierwszego dnia znalazłam mrówki w pieczywie. Do awarii zgłoszonej nie podchodzą profesjonalnie. Dopiero jak zgłosialam za 3 razem do jednego z menadżerów,że w pokoju wysiadła klimą pokój został zmieniony wcześniej że zgłaszanych awarii Obsługa nie robiła nic a zgłaszalyśmy już na początku pobytu, że prysznic nam przecieka. Barmani przy opcji all inclusive nie dają drinków choć mają produkty do nich. W sklepiku hotelowym sprzedają wadliwe towary i oszukują na pieniądze. Napoje często dają w brudnych kubkach. Klimatyzacja w holu hotelowym była cały czas wyłączona że nie da się tam odpoczywać. Wiza miała kosztować 25 dolarów a przy stoiskach Tui biorą 28 dolarów. BARMANI NIE RÓWNO TRAKTUJA WCZOSOWICZÓW.... Animacje w hotelu są słabe. I zaczynają się z opóźnieniem.
ZaletyZ hotelu jest blisko do plaży
WadyNie polecam tego hotelu wiele osób ma problemy z brzuchem i zatrucia przez brud w hotelu i brudne lub niedomyte naczynia. No i mrówki w jedzeniu to duży problem
~Yack / 2023-08-26 10:18
Ocena: 3.00 / 5
Największy problem jest z tym, że tui nic nie wie. Proponują aby to klient sam „dogadał się z hotelarzem” co może a czego już nie, jeśli od wymeldowania do transferu na lotnisko jest akurat 6 godzin różnicy.
Zdziwiło mnie, że tui nawet nie zna godziny wymeldowania (w ofercie jest 12 a faktycznie 11).
WadyNie wiele wiedzą. Nie wybrałbym się raczej z nimi gdzieś w egzotyczne miejsce!
~alek / 2023-08-26 06:49
Ocena: 3.67 / 5
Biuro podróży Tui w tym roku niestety bardzo mnie rozczarowało. Wszystko jest w porządku dopóki nie pojawi się problem. W przypadku jego pojawienia się nie otrzymaliśmy żadnej pomocy. Procedury okazały się ważniejsze aniżeli człowiek. Zero elastyczności i ludzkiego podejścia do sytuacji. Polityka zarządzania absolutnie nieprzychylna klientowi.
~wkurzona / 2023-08-23 14:19
Ocena: 5.00 / 5
Co sie ta tego rezydenta wszyscy uczepiliście? Od roku 2020 w opisie każdego hotelu jest informacja, że TUI Rezydentów nie ma - opieka przez aplikację! Czasem w jakimś hotelu trafia się dyżurujący WAKACYJNY DORADCA. Ludzie zacznijcie czytać oferty jaki sobie znajdujecie i warunki umów.
~DARCIA / 2023-08-22 10:12
Ocena: 2.00 / 5
Lot opozniony. Brak kontaktu z Tui, brak rezydentów na lotnisku. Pasażerowie zostawieni samym sobie.
~Blanka / 2023-08-21 22:42
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli chodzi o obsługę Tui nie polecam jak zaczyna być problem to ich nie ma ,tylko zwodzą mailami
ZaletyTylko info przypominające o zbliżającej się wyciczce
WadyNieprofesjonalni w każdym calu
~olek / 2023-08-21 16:49
Ocena: 5.00 / 5
Wszyscy narzekają na Biuro Tui jak rowniez na inne biura taka nasza specjalnosc. Zastanawia mnie dlaczego jest problem ze nie ma rezydenta i to jest dla wielu klopot to pytanie PO CO JEDZIECIE Z TUI przeciez wiadomo od dawna ze tui nie ma rezydentow? OTO JEST PYTANIE? jezdze z tui od kilki lat jakos nie mialem probemu nigdy zawsze poczytam wczesniej o hotelach jakie mnie interesuja gdzie sa jak daleho od lotniska i nic mnie jeszcze zlego nie spotkalo loty planowe hotel jak w opisie cena hmmmmm zalezy jaki standard sie wybierze. Kazdemu polecam poczytac przez zakupem i wybrac odpowiednie biuro jesli zalezy na rezydencie to TUI ODPADA ale samemu zarezerwowac hotel i lot i jesli cos nie wyjdzie to miec pretensje do siebie....Mimo wszystko zycze kazdemu udanych wyjazdow i odpoczynku nie wazne z jakim biurem sie wybierze....
Zaletybrak
Wadybrak
~Szczepan Biały / 2023-08-21 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Jedno określenie TRAGEDIA, wylot z W-wy brak rezydenta przylot 0;20 Gran Canaria brak rezydenta ludzie szukają autobusu kto nie zna angielskiego lub hiszpańskiego czuje się zagubiony. opłacona wycieczka dla czteroosobowej rodziny pozostawiona na ulicy w upale , nie przyjeżdża autokar nie ma możliwości się dowiedzieć braku przyjazdu.Pokoje bez klimatyzacji wiatrak pod sufitem miesza powietrze o temp 38C. Jedzenie bardzo dobre , napoje bez ograniczeń . Wylot 23;30 brak rezydenta nic nie można się dowiedzieć w żadnej sprawie. Wszystko oparte o kontakt z biurem w Warszawie które ma trudności z szybką informacją i rozwiązywania problemów. Odradzam z korzystania z tego biura !!!!!!!!!
ZaletyDOBRE JEDZENIE
WadyWymienione wyżej .
~xxx / 2023-08-20 20:27
Ocena: 2.33 / 5
Moja opinia o biurze podróży TUI po tegorocznym urlopie w skali od 1 do 10, to zero. Od kilkunastu lat spędzamy urlopy za granicą, także mamy porównanie, jeśli chodzi o traktowanie klienta przez różne biura podróży i o zgodność oferty z opisem. W tym roku wybraliśmy się ze znajomymi do Turcji, konkretnie do Alanyi. Wycieczkę wykupiliśmy już w lutym. Hotel Kleopatra Atlas, doskonałe położenie jeśli chodzi o plażę i centrum miasta. No i tyle plusów. Mieliśmy wykupione trzy pokoje dwuosobowe o wyższym standardzie, czyli tzw. DZX1. Po przybyciu do hotelu okazało się, że dwie osoby z naszego towarzystwa otrzymały pokój w innej części hotelu i w dodatku o niższym standardzie. Sami musieliśmy ,,walczyć” z obsługą hotelową, aby otrzymać standard, za jaki zapłaciliśmy .Przez trzy dni, bez przerwy przypominaliśmy się w recepcji. Wreszcie otrzymaliśmy pokój , jaki nam się należał. Podczas naszego pobytu okazało się, że nie tylko nam przytrafiła się taka sytuacja. Pewna para po jednej dobie spędzonej w pokoju niezgodnym ze standardem opłaconym, otrzymała ten właściwy. Nie mogli liczyć na pomoc Pani ekspert( kiedyś rezydent), więc sami podjęli działania. Złożyli reklamację do TUI i po pertraktacjach, za jedną dobę niedogodności i stresu otrzymali 500 zł zwrotu gotówką. My również złożyliśmy reklamację, gdzie za trzy doby pobytu w ,, klitce” zaproponowano nam bon wakacyjny o wartości 200 zł. Po dalszej korespondencji zaproponowano ostatecznie 400 zł w bonie wakacyjnym. Nie przyjęliśmy go oczywiście tłumacząc, że nie wiemy, czy będziemy mieli okazję go wykorzystać. To jednak ostateczne stanowisko TUI. Tak więc po powrocie sprawy ciąg dalszy. Jeśli chcecie mieć wspaniałe wakacje, to nie wybierajcie TUI.
~zdzich / 2023-08-19 22:50
Ocena: 1.00 / 5
Sprostowanie ..nie miałem na myśli hotelu Marriott miało być tam słowo mieliśmy...
~Zdzich / 2023-08-19 22:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam wczasów z biurem Tui, problemy zaczęły się już przed wylotem tzn. na lotnisku w Katowicach okazało się że nie ma na pokładzie samolotu wpisanego jednego z moich dzieci oferta która miałem opłaconą była ok tylko że Tui podało o jedną osobę mniej...czekanie z małym dzieckiem na wyjaśnienie sprawy jakoś się udało tylko dlatego że jest to dziecko które trzymałem na kolanach w innym wypadku wrócilibyśmy do domu???? Brak rezydenta...ale daliśmy radę bez niego. W hotelu Marriott elismy zarezerwowane w umowie że ma być pokój na parterze albo z windą a tu dostajemy pokój bez windy i na 4 piętrze. Po negocjacjach które trwały 2 godziny dali nam pokój z windą ale za dodatkową opłatą. Powrót na lotnisko po wakacjach to masakra..kierowca Tui zawiózł nas nie na ten terminal po odprawie i uzyskaniu informacji że musimy się udać pieszo na terminal z którego lecimy...40 min...pozostała taxi zdążyliśmy na styk...A zapomniałem dodać że w Turcji również nie było jednego dziecka na pokładzie samolotu tam trochę wszystko dłużej załatwialiśmy aby wrócić cała rodzina do domu. Pierwszy i ostatni raz z tym pseudo biurem. Dodam że cena wakacji nie była niska w porównaniu z innymi ofertami.
ZaletyBrak
WadyBrak rezydenta nie było zgłoszone dziecko na pokład samolotu kierowca w Turcji z Tui nie był poinformowany z jakiego terminala lecimy..