strona 5 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Urszula / 2022-06-27 20:37
Własnie wróciłam z Turcji.Wczasy ALL hotel TTH Pegasos Resort.Organizator TUI.Organizacja ze strony TUI SUPER.Wszystko dograne i zorganizowane:transfer lotnisko-hotel-lotnisko.Oferta zgodna z opisem i zamieszczonymi zdjęciami.TUI w hotelu PEGASOS ma nawet ufundowane parasole na plaży z logo Biura.Jestem bardzo zadowolona.Dlatego dziwne te zarzuty,że brak transporu.Wszystko dograne,punktualnie i komfortowymi autokarami.Bez obaw będę korzystać z tego Biura. -
-
~Urszula i Antoni / 2021-05-21 17:10
Właśnie kończymy pobyt na Zakyntos w hotelu Atkantica Eleon resort . Wspaniały hotel obsługa czystość jakiosc posiłków zasługują na wyróżnienie . Nasz pobyt w Grecji jest kolejny , kolejny i będą następne z biurem TUI . Rezydent P. Natalia pomocna wyrozumiała o szerokiej wiedzy o wyspie , poprostu wspaniała osoba. Polecam każdemu . ZaletySame zaletyWadyNie doszukałam sie -
~Walker / 2021-11-18 20:40
Punta Cana (Dominikana) - 07.11.-17.11.2021r.
Zacznę do tego, że zastanawiałem się czy skorzystać z oferty TUI, głównie przez masę negatywnych komentarzy, również na tej strony. Miałem obawy co do tego, aby zapłacić ponad 12 tysięcy tej firmie. Jednak mając na uwadze, że ludzie nie tak często piszą opinie po udanych wakacjach (głównie na odwrót), postanowiłem zaryzykować.
Wycieczkę kupiłem dwa tygodnie przed wyjazdem. Nie spodobało mi się to, że za transfer do hotelu i na lotnisko musiałem płacić oddzielnie. Także nie spodobało mi się, że proponowali zapłacić z 400 złotych żebym mógł w trakcie 10-godzinnego lotu siedzieć obok mojej żony.
Przejdę do faktów z przebiegu wycieczki:
Terminowość wylotów - zarówno wylot tam jak i z powrotem - bez uwag. Terminowo, żadnych opóźnień. W tym miejscu na plus.
Przelot - tu niestety uwaga do LOT-u, bo Dreamliner miał jakieś problemy z klimą, przez co podczas ładowania zostałem delikatnie zalany lodowatą wodą, a mój bagaż główny był mokry. W drodze powrotnej wkurzały komunikaty co 15 minut, żeby maseczkami zasłaniać usta i nos (antyszczepionkowcem nie jestem, ale tych komunikatów było zdecydowanie za dużo). Do LOTu są uwagi, jednak do TUI raczej nie.
Transfer - z lotniska do hotelu - sprawnie, bez uwag. Pojazd klimatyzowany. Z hotelu na lotnisko - godzinne opóźnienie, co było mało przyjemne. Tu uwaga do TUI.
Hotel - jak dla mnie - mega. (Riu Bambu).
Muszę zaznaczyć, iż znam język angielski i dzięki Bogu nie potrzebowałem pomocy TUI, dlatego nie jestem w stanie ocenić funkcjonowanie czatu. Brak rezydenta osobiście mi nie przeszkadzał.
Podsumowując - uwagi do TUI jeżeli i są, to bardzo drobne, nie mające wpływu na ocenę ogólną. Miałem obawy, ale dzięki Bogu się nie sprawdziły. Polecam wyjazd z TUI.ZaletyPunktualność, cena, oferta wyjazdu na pełnych 9 dni, kiedy pozostałe biura oferowały siedmiodniowe wyjazdyWadyMiałem dopłacić za transfer, to było nieładne. -
~Wiera / 2023-06-04 07:47
Z TUI miała wczasy w Turcji od 20,05,2023---28.05 2023.Wszystko ok.Jak w umowie. Byłam w Turcji.Poliecam. ZaletyWszystko na poziomieWadyNiema -
~wkurzona / 2023-08-23 14:19
Co sie ta tego rezydenta wszyscy uczepiliście? Od roku 2020 w opisie każdego hotelu jest informacja, że TUI Rezydentów nie ma - opieka przez aplikację! Czasem w jakimś hotelu trafia się dyżurujący WAKACYJNY DORADCA. Ludzie zacznijcie czytać oferty jaki sobie znajdujecie i warunki umów. -
~zadowolony turysta / 2021-09-07 23:08
Jestem bardzo zadowolony z hotelu Elba SARA Fuertaventura. Rezerwację i opłatę pobytu all inclusive zrobiłem poprzez internet na stronie TUI. Dokumenty podróży wypełniłem - były dostępne instrukcje. Odprawa na lotnisku bez problemów. Lot punktualny. Na lotnisku pracownik TUI wskazał mi autokar. Transfer z lotniska autokarem TUI bez problemów. Pokój z widokiem na morze zgodnie z zamówieniem. Jedzenie super. Brak niestety dobrej kawy rano, ale dało się przeżyć. Na początku nie braliśmy wycieczek. Po kilku dniach zmieniliśmy zdanie i poprzez aplikację myTUI bez problemów ją zakupiliśmy. Wycieczka ok. Powrót do Polski bez problemów. ZaletyDobra jakość usługi. Wszystko zgodne z zamówieniem.WadyBrak dobrej porannej kawy w hotelu, ale to drobiazg. :) Brak kontaktu do rezydenta TUI, ale bez problemu załatwiałem np. rezerwację wycieczki poprzez aplikację myTUI i czat. Czat to za dużo powiedziane, ale odpowiedź na pytanie zawsze przychodziła. Trochę z opóźnieniem (kilkugodzinnym), ale przychodziła. -
~Ewa / 2019-08-09 20:00
Byłam od 01.08 do 08.08.2019r w Czarnogórze , Ulcinj The Long Beach Hotel Montenegro
- obsługa przemiła i pomocna,
- pokój czysty - codziennie sprzątany,
- posiłki - szwedzki bufet - każdy coś dla siebie znajdzie
- na powitanie czekało na nas schłodzone wino z kieliszkamiZalety- jeśli ktoś ceni sobie spokój i miłą atmosferę - polecamWady- brak suszarki i kontaktu w łazience -
~Grażyna / 2019-08-23 02:30
W tym roku byłam z Tui w Benidorm w hotelu Benilux Hotel Park. Jestem mega zadowolona. Super oferta w okazyjnej cenie.Organizacja bardzo dobra. Szwankuje jedynie opieka rezydenta na miejscu-a raczej brak możliwości kontaktu telefonicznego, ale to był dla mnie najmniejszy problem. Biuro faktycznie dużo oferuje w rozsądnych cenach. Zaletyhotel, organizacjaWadyniepodawanie nr telefonu do rezydenta -
-
~JACEK / 2023-07-13 00:28
Dzień dobry. Ostrzegam wszystkich przed wycieczką do Side organizowaną przez biuro podróży. W tym roku byliśmy na wakacjach w Turcji, w okolicach Side. Wszystkie świadczenia dotyczące pobytu w hotelu spełniły nasze oczekiwania. Miła obsługa, czystość, bardzo dobre, urozmaicone jedzenie, bary dostępne całą dobę, baseny ze zjeżdżalniami, różnorodne zajęcia z animatorami w ciągu dnia i wieczorami. Polecamy hotel Alba Queen Hotel.
Niestety zaproponowana przez biuro podróży wycieczka do Side to kompletna kompromitacja. Wycieczka miała trwać 4 godziny. W ofercie wycieczki zaproponowano nam spacer z przewodnikiem po starym mieście Side, świątynię Apollina, czas wolny w Side oraz wizytę w centrum z tkaninami i wyrobami skórzanymi. Opiszę jak naprawdę wyglądała ta wycieczka: najpierw pojechaliśmy do sklepu z odzieżą skórzaną, gdzie próbowano nam za wszelką cenę sprzedać wyroby skórzane - tam musieliśmy spędzić godzinę czasu, choć nikt z uczestników wycieczki nie miał na to ochoty. Potem pojechaliśmy do centrum z tkaniami, myślałam że zobaczę wspaniałe tureckie tkaniny, ale niestety zostałam przywieziona do sklepu takiego, jak u nas wyglądają sklepy, które mają wszystkie artykuły - po 2 zł "kompromitacja. Oczywiście tam również musiałam spędzić godzinę czasu, chociaż ze sklepu wyszłam po 5 minutach (dodam, że wszyscy uczestnicy wycieczki nie wiedzieli, że pojadą do takiego sklepu). Potem pojechaliśmy zobaczyć starożytne miasto Side. Niestety przewodnik też nie potrafił zaciekawić turystów, nie miał wiedzy, na wszelkie zadawane pytania przez uczestników wycieczki dotyczące starożytnego miasta nie potrafił odpowiedzieć. Na koniec mieliśmy czas wolny w Side i to było najlepiej spędzony czas na tej wycieczce. Do hotelu wróciliśmy taksówką, bo niestety okazało się, że wycieczka będzie trwała 2 godziny dłużej. Ze względu na dłużej trwającą wycieczkę nie zdążyliśmy na obiad, zjedliśmy obiad w miasteczku Side. Zawsze korzystam w wycieczek organizowanych przez biuro podróży TUI i zawsze byłam zadowolona, więc naprawdę jest mi przykro co spotkało mnie tym razem. Myślę, a przynajmniej mam taką nadzieję, że pracownicy biura podróży też nie zdają sobie sprawy, jak naprawdę wygląda ta wycieczka. Niestety, przez to co spotkało mnie na na tej wycieczce trudno będzie znów zaufać.
e -
~Kasia / 2021-11-16 12:20
Uważam że brak rezydenta to porażka. Nie każdy zna język obcy i w tym przypadku rezydent jest potrzebny. Wszystkie inne biura potrafią mieć. Zostajemy rzuceni na pastwę losu. Dobrze że nic się nie dzieje ale gdyby coś się wydarzyło ( jakiś wypadek) to co wtedy? Jakiś czat? Porażka. Poza tym wykupuje ubezpieczenie w Tui bo podobno jeśli będzie inne to rezydent nie pomoże. Pytanie jaki rezydent. Ten którego nie ma. ZaletyPrzelot i hotel w porzadku -
~Konsulatach / 2022-07-26 23:33
Do Aneta
Ja pisałem CZYTAĆ CZYTAĆ CZYTAĆ
dzwonisz na nr z polisy podajesz numer polisy i mówisz w czym problem ubezpieczyciel kieruje Ciebie do konkretnego szpitala lub lekarza z którym ma podpisana umowę. Jeżeli pójdziesz do innego będziesz ponosić koszty sama. Koszty dzwonienia jak pisałem w uni europejskiej sa darmowe tak samo jak internet a jak wiesz ze wyjeżdzasz poza Unie wykupić pakiet danych i rozmów koszt około 20 zł na miesiąc
Czytać czytać zanim się gdzies wyjedzie i co w razie wypadku lub losowych zdarzeń zawsze tak robię co by było gdyby wiec jestem mądry przed szkoda a nie po……ZaletyBrakWadyBarak -
~Madzialenna / 2022-09-06 15:20
Parę dni temu wróciliśmy z urlopu na Rodos z Tui. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, wszystko poszło zgodnie z planem. Godziny wylotu w obie strony nie zmieniły się ani o minutę od czasu rezerwacji w kwietniu. Aplikacja tui działała bez zarzutu, wszystkie informacje otrzymywaliśmy na czas i były zgodne ze stanem faktycznym. Hotel super (choć to nie zasługa tui, bo sami go sobie wybraliśmy po dogłębnym reserchu). MINUS: jak na bądź co bądź ZORGANIZOWANY wyjazd brak totalnie opieki nad turystami i nie wyobrażam sobie aby np. moi rodzice, którzy nie znają j.obcych czuli się komfortowo i poradzili sobie bez problemów choćby przy check-in. ZaletyFajny wybór hoteli
Dobrze działająca aplikacja
Wyloty o czasie, bez zmian godzin wylotuWadyBrak opieki na miejscu, nie polecam osobom, nie znającym języków obcych -
~Nela / 2021-09-19 11:35
Leciałam z TUI już trzeci raz 2017,2020,2021 i prawdę mówiąc nie mogę powiedzieć złego słowa, obsługa w biurze zawsze pomocna, na infolinii pomogli mi zmienić rezerwacje więc nie musiałam się fatygowac do biura kiedy nie było na to czasu, aplikacja na + , info o wylocie na czas. Co do rezydentów nie będę się wypowiadać bo nie mam na tym polu doświadczenia, zawsze sama organizuje wszelkie wycieczki. Ale w tym roku rzeczywiście w autobusie który rozwoził turystów po hotelach nie było obsługi TUI co powodowało lekki niepokój bo niewiadomo było kiedy będzie nasz hotel, ale od czego są mapy google? :) -
~Paweł / 2018-09-17 20:24
Wakacje na Rodos sierpień 2018. Od strony TUI wszystko przebiegało bardzo sprawnie, hotel zgodnie z opisem. Nie bardzo mam się do czego przyczepić. Obsługa Klienta ok, opieka pracowników TUI na lotnisku w Polsce i na Rodos perfekcyjna. ZaletyDuży profesjonalizm -
~Roman / 2023-02-19 09:19
Rezerwacja on-line bez problemu. Na miejscu transfery i opieka również, czuliśmy się zaopiekowani. Hotel zgodny z opisem i ogólnie bardzo fajny. Bardzo szybka reakcja na pytanie na czacie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, pomimo obaw (opinie w Internecie). -
~tomek / 2019-06-24 10:10
Dziękuję rezydentom TUI za pomoc w odnalezieniu moich dokumentów zagubionych przeze mnie podczas transferu na lotnisko w Burgas z hotelu ESPERANTO w dniu 22 czerwca 2019 r. Wspaniali ludzie a pracodawca powinien być z nich dumny. Bogdan J. -
-
~Zuzia / 2022-10-01 22:47
Nie mam żadnych zastrzeżeń do biura, cała rezerwacja odbyła się sprawnie i hotel był zgodny z opisem. Naprawdę trafiło nam się super mimo przeczytanych opinii o hotelu na tui, nie mam pojęcia skąd te opinie się wzięły. Myśle że niekiedy ludzie wymagają luksusów za dorwaną niską cenę ;) ZaletyCena, oferta, kontaktWadyNie widzę wad -
~Mariusz / 2022-08-08 13:49
Byliśmy w Turcji (Kusadasi - hotel City's Hill). Hotel 4*, według mnie 3 (trochę zużyty). Ale nie to mnie rozwaliło. Razem z wypoczynkiem kupiliśmy wycieczkę fakultatywną do Efezu. Na dzień przed wyjazdem, o 13.00 przysłali mi na aplikację tui, że wycieczkę odwołują, a powód to względy organizacyjne. Pieniądze oddadzą po 20 dniach. Rozumiecie? To jakaś kpina. Wszystkim biurom zdarzają się wpadki, ale TUI przegięło totalnie. Mariusz -
~A.Z. / 2022-06-07 14:27
Polecam biuro na ul. Legnickiej we Wrocławiu. Panie są bardzo miłe, uśmiechnięte i profesjonalne. Znalazły ofertę dostosowaną do naszych ograniczeń finansowych i czasowych. Aplikacja też działa bez zarzutów, o wszystkim byliśmy informowani na bieżąco. -
~Adam / 2022-09-23 21:43
Sam wyjazd do Hiszpanii z biurem podróży TUI (hotel Gardenia Globales)super. Hotel jak na 3 gwiazdki całkiem dobry, zgodny z ofertą. Jedyna wada to brak lunchboxów przed wycieczką. Sama organizacja na lotnisku super, hotel ok, okolica super. Opieka rezydenta (p.Marta) super. Kontakt z pania Martą bez zarzutu. A teraz wady, a wlasciwie jedna. Wycieczka fakultatywna do Sewilli. t
To totalna porażka !!!. 8 godzin w autokarze a potem w biegu 4 godziny zwiedzania. Poza tym jak można dać turystom 15 minut na zwiedzenie ogromnego placu hiszpańskiego !!!. Samo przebiegniecie placu trwa z 20 minut,a zwiedzanie to conajmniej 2 godziny.Na uwagę że w 15 minut nie da się tego zwiedzić, pilotka powiedziała że nie będzie zmieniać planów. Bezczelność !!! Pani pilotka (polka, choc czasem zastanawialem sie czy napewno) czasem nie wiedziała o czym mówiła. Zmieniała temat opowieści i śmiała się z własnych dowcipów kiedy turyści nie mieli pojęcia o co jej chodzi? Jej opowieści w autokarze powodowały że połowa autokaru zastanawiała się czy ona czyta z kartki, a druga połowa spała. Muszę przyznać ze postarała się przy zwiedzaniu katedry (tu było super) ale zaraz potem dobiła nas godziną luzu gdzie nikt nie wiedział co ma robić ? Po krotce 8 godzin w autokarze słuchając niekompetentnej pani pilotki, 3 godziny biegania po Sewilli i godzina luzu. Czy warto...nie sądzę.ZaletyWyjazd zgodny z ofertą.
Hotel (jak na 3 gwiazdki) całkiem dobry.
Opieka rezydenta ok.
Okolica super.WadyWycieczka z TUI do Sewilli.
Brak lunchbox przed wycieczką.
strona 5 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »