Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 942 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Diana / 2024-09-28 09:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam wylot z Gdańska a samowolnie zmienili mi na Łódź, już nigdy z nimi nie pojadę więc stracili stałą klientkę.zrezygnowalam i taką samą ale tańszą ofertę kupiłam w rainbow.
    ZaletyDuży wybór drogich ciekawych ofert
    WadyNiesolidni
  • ~wyjechałem z TUI / 2024-08-21 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Za wybrane miejsca w samolocie specjalnie dopłaciłem, miejsca miałem przydzielone nie te co zamówiłem. Lecieliśmy we dwoje, zamiast jedno miejsce przy oknie drugie obok, mieliśmy miejsca obok siebie, ale przedzielone korytarzem. Brawo TUI.
    Może jeszcze ktoś uwierzy że zamiast wykupionego w hotelu posiłku dostanie lanchbox gdy wykupi z TUI wycieczkę fakultatywną. Mam nadzieję że nie, całe szczęście że przewodnik doskonale wie gdzie można wykupić doskonałe posiłki. Ogólnie wycieczki faklultatywne z TUI tylko dla tych co uprawiają sporty ekstremalne. Brodznie do pasa w lodowatej wodzie to dla TUI standard
    Zaletybrak. standard dla niskiej klasy dowolnego biura. Dobrze że było miejsce w hotelu.
    Wadyjak wyżej
  • ~Dawid / 2024-08-19 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    TUI cały czas mnie zwodzili.Zglaszalem i awarie hotelu Tui miało takie samo podejście co hotel .Stan hotelu do remontu nie miał 4*Zwodzili mnie przez cały wyjazd to rano będzie fachowiec to wieczorem i tak w kółko.Przez jedna z zgłoszonych awarie ale nie naprawionych moja córka stłukła i zraniła kolano.Tui nic sobie z tego nie zrobił .Tui nawet na moją prośbę nie interweniował w hotelu bo prosiłem by przechowania insulinę w lodówce żony i córki bo chorują na Cukrzycę typu I .Musieliśmy opuścić pokój o 11 rano a transport na lotnisko była o 23:45 .Nie odpowiedziało nawet miało gdzieś niepełnosprawne dziecko.Od 11 pozostawaliśmy bez posiłku i wody.Nie chodzi o moja osobę ale żonę i córki.Nie można było opuścić hotelu bo zdjęto opaski a ochrona by nie wpuściła z powrotem do hotelu Tui nic sobie z tego nie robiło .Za cierpienia mojej niepełnosprawnej córki odpowiedzą przed sądem nie odpuszczę im tego.Dla Tui liczą się tylko pieniądze co tam 9 letnie niepełnosprawne dziecko w tym samym momencie zawiadomiłem o tym całym zajściu Ambasadę RP w Tunisie i Europejskie Centrum Konsumenckie .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bea / 2024-08-12 08:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zawiodłam się na biurze TUI .Wykupiłam.oferte wpłaciłam zaliczkę za 2 godz anulowano mi wyjazd bez podania przyczyn .Brak kontaktu na infolinii z konsultantami linia telefoniczną nieczynna . Czat to.lakoniczne informacje typu skladac reklamacje zwrot zaliczki muszę czekać 14 dni .Nieprofesjonalne podejście irytuje podejście do klienta a raczej brak kontaktu .Nie polecam .
    ZaletyBeak
    WadyNieprofesjonalna obsługa brak szacunku dla klientów lakoniczny czat bez wyjaśnień
  • ~Anka / 2024-08-04 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podrózy Tui. Wyłudzili od nas pieniądze na samolot, który miał lecieć z Polski do Bułgarii o 8.15. Przy podpisaniu u
    Umowy, Pani powiedziała, że aby polecieć tym samolotem trzeba dopłacić 100 zł za każdą osobę (lecieliśmy 9 osobową grupą, w tym 5 dzieci), czyli wyłudzili od nas 900 zł do pełnowymiarowej wycieczki. Kilka dni przed wylotem okazało się, że wylatujemy o 15.40. W hotelu tego dnia kwaterowaliśmy się ok. 21.00, czyli nie załapaliśmy się na kolację. Musieliśmy z własnych kosztów zaplavic za kolację w restauracji w Słonecznego Brzegu- dobrze, że były knajpy i restauracje, gdzie można było coś zjeść. W tym hotelu doba zaczyna się od godz. 12.00, czyli mieliśmy zapłacone za obiad i kolację. A my nic nie dostaliśmy. Składaliśmy reklamację do biura Tui - i nic. Oni regulaminu nie złamali, bo te 900 zł, które od nas wyłudzili nawet w umowie nie ma. Piszę po to, aby innych przestrzec. Oni - sami twierdzia, że nie mają wpływu na godzinę wylotu, dlatego nie nabierajcie się na samolot wczesnym rankiem. Naszego samolotu o godz. 8.15 po prostu nie było. A pieniądze sobie przygarnęli. Oszuści, którzy wyłudzają pieniądze.
    ZaletyBiuro podróży Tui nie ma żadnych zalet.
    WadyOszuści i złodzieje oraz wyłudzają pieniądze os klientów.
    Brak podejścia proklieckiego.
  • ~Łukasz / 2024-07-31 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nachalność wciskania dodatkowych opcji przekracza granice przyzwoitości! Opamiętajcie się! dodatkowe ubezpieczenia, miejsca w samolocie, a nawet transfer dodatkowo płatny i jeszcze kilka innych prób wyssania klienta z pieniędzy! Szał i niesmak, dziękuję.
  • ~RAFAŁ / 2024-07-28 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    oferta niezgodna z katalogowa nie mozna sie z nikim dogadac wypisuja bzdury na czacie nie wiedza co sprzedaja i jaka jest oferta pokoje nie adekwatne ze sprzedanmi w ofercie zero pomocy poł nocy na korytarzu
    Zaletybrak
    Wadyzamiast łóżek leżaki robactwo brudne materace grubosc 5 cm
  • ~ZŁA WCZASOWICZKA / 2024-07-19 14:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam korzystałam 2 raz z oferty biura Tui jeśli chodzi o sama ofertę wycieczki było ok ale brak opieki rezydenta to jest totalna porażka , mieliśmy sytuacje iż na lotnisku zostały pomylone bagaże (taka sama walizka plus identyczna zawieszka ) zorientowaliśmy się dopiero w hotelu , udało się nam skontaktować z osobą która miała nasza walizkę okazało się że jest w hotelu oddalonym o 120km od nas , Pani na czacie kazała zawieść walizkę na lotnisko tak też zrobiliśmy pracownicy Tui powiedzieli nam w jakim hotelu jest dana osoba , poł dnia spędziliśmy na telefonie podając wszelkie informacje na infolinii oraz czacie Tui prosiliśmy o kontakt z rezydentem żeby wyjaśnić sprawę oczywiście nikt nam nie podał żadnego numeru kontaktowego sugerując że takiego nie mają , Najlepsze jest to że odwieźli walizkę tego Pana a naszej od niego nie wzięli mimo tego że wiedzieli że tam jest Pani na infolinii uspokajała nas że robią co w ich mocy ale nie potrafili załatwić prostej sprawy , więc z mężem wynajęliśmy auto i załatwiliśmy to sami , wiem że to nie wina biura ze walizki zostały pomylone ale chodzi o brak kontaktu z rezydentem na miejscu żeby podali jaki kolwiek kontakt sami byśmy to załatwili bez ich pomocy . Druga sprawa wykupiliśmy wycieczkę również przez biuro Tui na miejscu czekaliśmy pod hotelem o ustalonym czasie jednak nikt po nas nie przyjechał (wycieczka opłacona ) mąż się zorientował że jakieś dziwne miejsce jest na bilecie więc poszedł do Pani z Tui z Anglii która byłam tam cały czas na miejscu chodź Tui Polska i Anglia to co innego i nam pomogła okazało się że pseudo rezydent pomylił hotele do odbioru mimo tego że był przecież w naszym hotelu jak wykupowaliśmy wycieczkę dla mnie to porażka oni sprzedają wakacje a w dupie maja swoich klientów na miejscu , w zeszłym roku byliśmy z Coral Travel i kontakt był super nasz opiekun dał nam swój numer w razie problemów na wycieczki jeździł z nami czuliśmy się za opiekowanii . Nigdy więcej nie skorzystam już z tego biura i każdemu również odradzam bo nikt nie wie jakie przygody mogą każdego spotkać ,
    Wadybrak jakiej kolwiek opieki na miejscu przez przedstawicieli biura Tui
  • ~Ink / 2024-07-19 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem że biura podróży podają jakaś tam cenę wycieczki a jak przychodzi do rezerwacji to w kolejnych krokach cos tam jeszcze dochodzi.
    Ale TUI to już przegina, i to bardzo.
    Wszystko jest teraz jako dodatek, i transfer, i miejsca w samolocie. I to nachalne wciskanie tych wszystkich produktów z dodatkowym ubezp na czele, opowiadanie bajek jak by to pani z TUI zginęła marnie bez tego ubezp ( będąc na wczasach w UE i posiadając kartę EKUZ)
  • ~HW / 2024-07-17 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Psują urlop swoją niekompetencją / otrzymujesz pokoje niezgodne z zawartą z TUI umową/odpowiedź reklamacyjna to kpina z klienta. Jestem bardzo zawiedziona i czuję się oszukana.
  • ~Sławek / 2024-07-08 13:41
    Ocena: 2.33 / 5
    TUI to jakaś porażka. Nikt niczego nie ogarnia. Wyjechałem na Kręte żeby zwiedzić wąwóz Samaria. Wyjazd do wąwozu odwołano nam 12 godzin przed wyjazdem około 17.30 gdzie nie mieliśmy możliwości załatwić miejscowego przewoźnika. Prawie pół roku wcześniej mieli zapłacone za wycieczkę a oni 12 godzin przed wyjazdem zorientowali się że nie ma wystarczającej liczby osób żeby wycieczka się odbyła. Zgloszona reklamacja nic nie dała. Straciłem 10000zl. Tak TUI robi ludzi w chu...i. patologia, omijać!!
    ZaletyPatologia i niekompetencja
    WadyOlewanie klienta i zasłanianie się regulaminem. Narażanie klientów na straty finansowe.
  • ~A.Z. / 2024-07-07 06:18
    Ocena: 1.00 / 5

    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był …Więcej
    John Doe
    24 opinie·8 zdjęć
    5 dni temu
    NOWA
    Niestety nie mogę polecić tego biura. Złożyłem 3 reklamacje, które standardowym pismem są odrzucane jako bezzasadne bo zawsze inna wymówka. TUI sprzedało nam wycieczkę do Turcji. Na zdjęciach
    Organizaja wyjazdu jedno wielkie pasmo niepowodzeń TUi

    1.Zakupilismy wyjaz z 7 noclegami w hotelu.Tak naprawdę było ich 6 , ostatni był w autobusie , na ławkach na lotnisku i samolocie.Lot był realizowany 14 h wcześniej i w efekcie o godzinie 7 rano byliśmy już w Polsce.

    2.Doplacilem za pokój z bocznym widokiem na morze.
    Dostałem z widokiem na inny osrodek, ogród i stary taras.Sam pokój jak w latach 80tych ubiegłego wieku.
    Recepcja twierdzi ze od agencji dostała informacje o pokoju standardowym.

    3 Sam proces złożenia reklamacji w biurze turystycznym po powrocie pozostawia wiele do życzenia.
    Pani sporządziła go odręcznie na kartce papieru niechlujnie I bez szczegółowych informacji które przekazałem, była bardziej zainteresowana sprzedażą mi oferty na przyszły sezon niż samym bieżącym problem.
    Pozniej sam sporzadzilem nowa reklamacje i złożyłem dwa dni później.
    4.Zaplokowano mi też możliwość wystawienia opini w apce.

    Porażka sprzeczne informacje nawet na długość rozpatrywania reklamacji.Jedna pani twierdzi ze 30 dni a druga w tym samym biurze ze 45 dni
    WadyNiekompetentni recepcjinisci i pracownicy biura turystycznego
  • ~Jack / 2024-07-06 18:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Sprzedam wycieczkę do Turcji. 3 osoby dorosłe, można zamienić na dorosłego na dziecko Hotel Gardenia Alanya. Termin 10.07.24 - 17.07.24. Wylot z Gdańska o godz 11.20 , powrót Antalya -16.35. Cena okazyjna. Kontakt: Tel: 536 164 776 lub e-mail: johnydora@poczta.fm
  • ~Piotr / 2024-07-05 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Hotel Terrace Turcja w którym obecnie jesteśmy wypadły duże szklane drzwi łazienkowe które były w Moim apartamencie. Szkło mnie pokaleczylo ( szpital, szycie itd) odłamki poleciały na moje 7 letnią córeczkę MASAKRA( na szczęście byla ubrana i nic jej się nie stało) Poprosiłem Panią rezydent o wyjaśnienie i załatwienie jakoś tej sprawy z właścicielem Hotelu Terrace i otrzymałem informację że ona nie zna języka Tureckiego i nie za bardzo może pomóc.Sprawą zajmie się mój adwokat
  • ~Damian / 2024-07-01 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, w dniu powrotu nie został zapewniony nam transfer z hotelu na lotnisko, dodam że opcja ta jest dodatkowo płatna .Biuro z problemem zostawiło nas samych sobie , a teraz nie chce zwrócić środków pieniężnych za nie wykonanie usługi transferu, kpina jakich mało. Wszystkich z państwa przestrzegam przed tym biurem , omijajcie z daleka szkoda czasu i nerwów, ja byłem stałym klientem od przeszło 6 lat i co mi z tego zaufania którym obdarzyłem biuro przyszło. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, klient się nie liczy
  • ~K / 2024-06-26 15:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeżeli decydujesz się na wakacje to omijaj TUI szerokim łukiem! W dniu wczorajszym zakupiliśmy wakacje przez stronę TUI.pl, pieniądze zapłacone od razu, ściągnięte z konta, wiadomość po wpłacie: Gratulacje, Twoja rezerwacja została potwierdzona. Po kilku minutach mail od TUI, z informacją, że : "Wystąpił problemy techniczne i rezerwacja nie została założona. W sprawie skontaktuje się z Państwem nasz konsultant". Pieniądze wpłacone, wakacji nie ma! Po kilkudziesięciu rozmowach z konsultantami okazało się, że pieniądze zostaną zwrócone do...14 dni. Można złożyć reklamację, czas rozpatrywania do...45 dni. Zaproponowano też możliwość wybrania innej wycieczki z oferty, natomiast w "cudowny" sposób oferowane przez konsultanta wycieczki z minuty na minutę potrafiły podrożeć o kilkaset złotych! Sprawa zgłoszona do UOKiK, okazuje się, że firma TUI w takim przypadku powinna niezwłocznie zwrócić pieniądze bo w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych nie obowiązuje regulaminowe 14 dni na zwrot środków. Dobrą praktyką jest też zaproponowanie rabatu dla klientów na inne wycieczki z oferty. Sprawa jest rozwojowa, na tę chwilę nie mamy ani pieniędzy ani zarezerwowanej wycieczki a urlop ucieka...
    Zaletyładne zdjęcia i opis oferty
    WadyInfolinia to dno i kupa mułu, wszystko do załatwienia mailowo, zero propozycji rozwiązania problemu i zrozumienia w zaistniałej sytuacji!
  • ~Natalia / 2024-06-25 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasze doświadczenie z TUI było bardzo złe. Zmienili hotel na trzy dni przed wylotem, mimo że zależało nam na piaszczystej plaży. Na miejscu była żwirowa plaża z kamieniami, co było niebezpieczne dla mojej ciężarnej żony. Hotel miał wiele schodów, co było dodatkowym problemem. Zostawiliśmy plecak w autobusie, a TUI nie miało kontaktu do swoich autobusów i nie zapewniło lokalnego przedstawiciela. Obsługa klienta była niegrzeczna i niepomocna.
    ZaletyNie ma
    WadyCałe TUI, ich serwis, podejdźcie do klienta
  • ~Olka / 2024-06-24 12:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Miejscowość Bali na Krecie, hotel Sunset Bali. Piękny, zadbany, na wysokim poziomie; opieka i zainteresowanie turystami super, infrastruktura hotelowa super, pokój z zejściem do basenu z tarasu - super, jedzenie dobre, okolica typowo wakacyjna port, 5 plaż - przepięknie.
    ZaletyTui - wszystko bez zastrzeżeń, pobyt, transfery, wykupiona wycieczka. Na czas i zawsze w kontakcie.
    WadyBrak. Tylko za krótkie wakacje:-)
  • ~agat / 2024-06-20 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem akurat w hotelu locanda beach na zakhyntos. Nie duży hotel czysty 4 gwiazdkowy. I na tym koniec dobrych informacji. Wyżywienie paskudne nie smaczne z owoców dostajemy jabłka krojone na ósemki arbuz też krojony na malutkie kawałki. Woda ma posmak słony nie da się pić ani kawy ani herbaty. Kupujemy w pociskiem makecie zgrzewki wody. Dozywiamy się na mieście. TEN HOTEL TO PORAZKA NIE POLECAM
    ZaletyCzystość, przy morzu.
    WadyWyżywienie
  • ~Japs / 2024-06-16 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Latam z TUI już jakiś czas i jeszcze się nie zawiodłam z czego bardzo się cieszę
    ZaletyWszystko na tak
    WadyNie ma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 942
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 206
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 170
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4678
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4495
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023