Z TUI miała wczasy w Turcji od 20,05,2023---28.05 2023.Wszystko ok.Jak w umowie. Byłam w Turcji.Poliecam.
ZaletyWszystko na poziomie
WadyNiema
~Andrzej / 2023-06-03 19:13
Ocena: 2.33 / 5
Hotel DOT Evrika Beach Club w Słonecznym brzegu./ oferta nr 53475127/ Pobyt 26-05-2023 do 2-06.2023 opcja premium all inclusive.
W ofercie miała być codzienna muzyka na zywo, pokazy , wieczory taneczne , dyskoteka dla dorosłych. Dlatego wybraliśmy ten hotel.
Niestety nic z tego nie odbyło się. Przy pogodzie to pól biedy ale 2 dni padało i kompletnie nie było co z soba zrobic w hotelu poza mozliwoscia picia drinkow.
Cena wysoka 3500 od osoby. Dodatkowe opłaty za rezerwacje miejsc w samolocie. Brak opieki rezydenta dla Polaków.
Rezydent tui był dla Anglikow i Niemców. My tylko kontakt przez aplikacje.
Zmieniono nam godzinę wylotu na 20.00 co wiązało się z dopłata do pokoju na miejsce ok 300zł
Zalety-Własna plaża bezpłatna lecz nie mieszczaca wszystkich chetnych,
- duże pokoje ale z mała ilością gniazdek elektrycznych
- dobry serwis hotelowy
- dla dzieci zjezdzalnie i baseny oraz animacje
Wady-brak zgodności z ofertą tj, brak muzyki na zywo , wieczorów tanecznych oraz rozrywki dla dorosłych
- Hałas przy basenie od glosnej muzyki i krzyku dzieci
- restauracje nie przystosowane do tak duzej ilosci gosci niesmowitu tłok i problem ze znalezieniem miejsca do
posiłk
- zmiana godziny wylotu na póżniejsza niz w ofercie.
~Beata B. / 2023-06-01 12:40
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsze biuro turystyczne jakie może tylko być . Dwa dni przed wyjazdem poinformowali ,że baseny będą w remoncie Bezczelnie kłamali ,że hotel dopiero ich poinformował po przyjeździe do hotelu okazało się ,że hotel poinformował ich dużo wcześniej . Wakacje bez basenu czyli głównej atrakcji oraz hałasie .
Na dodatek na infolinii powiedzieli ,że nie mogą zaproponować wyjazdu alternatywnego bo nie mają miejsc .
Żadnej rekompensaty z tego tytułu . Żenada !!!!!
Omijajcie to biuro z daleka.
Zaletyżadnych
~Netka / 2023-06-01 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam korzystanie z ofert tego biura. O ile maja atrakcyjne ceny wakacji, przy rezerwacji liczą sobie opłaty dosłownie za wszystko! I to nie są małe kwoty, 200 zł na gwarancję miejsc obok siebie w samolocie to jakaś kpina, kolejno 120zł na transfer do hotelu. Konkurencja ma takie rzeczy w cenie. Następny mankament to zmiany godzin lotów oraz cen. Podam osobisty przykład: przy rezerwacji były dostępne dwa loty na Rodos o godz. 6:00 oraz 19:30 (te same linie lotnicze). Za lot o 6:00 rano dopłata ok. 100 zł na co się zgodziliśmy. Po miesiącu czasu TUI zamienia te rejsy tzn. my rezerwując lot o 6:00 lecieliśmy o 19:30 wieczorem, a wieczorny lot został zamieniony na 6:00 rano. I ponownie jeśli ktoś rezerwował krótko przed wylotem na 6:00 rano musiał dopłacić. Takie zagrania są NIEDORZECZNE. ODRADZAM
~Marcino / 2023-06-01 01:53
Ocena: 3.00 / 5
Beznadziejne biuro, które oszukuje i robi ludzi w balona. Oferta wylotu z lotniska w Radomiu z godz. 6 zmienia się na godzinę 15! Jeden dzień w plecy! Skąd te zmiany? Lotnisko w Radomiu nie jest lotniskiem przepełnionym i samoloty nie odlatują stąd co 5 minut tylko jest ich parę na dzień! Jak dla mnie jest to celowe robienie ludzi w ...!!!
Nigdy więcej nie pojadę już z biurem podróży! Z 8 dni wykupionych robi się 6 dni na miejscu bo wylot do Polski też dosyć wcześnie.
~Jarek634 / 2023-05-29 14:12
Ocena: 3.33 / 5
Kiedyś to biuro lubiłem , chociaż na ten rok kupiłem 2 wyjazdy . Stali się strasznymi OSZUSTAMI .Jak w zimę oferują promocje to są fajne informacje . Jak się skończył okres promocji to nagle zmienili mi godziny lotów w świat na 6 rano , a wcześniej były dużo później w ciągu dnia . OSZUŚCI , teraz trzeba jechać do Warszawy dzień wcześniej , opłacić pseudo nocleg bo jaśnie tui każe mi lecieć o 6 rano , a najpierw byłą 10 czy 11 godzina . Plus dodatkowy dzień za parking w Warszawie . Zacząłem was nienawidzieć . Zaraz napiszą że to wina lini lotnicze NIGDY więcej z tui
Zaletykiedyś były teraz brak
WadyOszuści
~Pitpiterek / 2023-05-27 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Witam, jeśli chcecie poleciec na wakacje, w 100% odradzam biuro podróży TUI. Zakupiłem ofertę last minute, pieniądze zostały pobrane z karty i po dwóch godzinach zadzwonił do mnie konsultant z informacją ze nie ma miejsca w tym hotelu który kupiłem i jedynie mogę dopłacić skorzystać z droższej oferty. Pieniądze zablokowane u nich, a ja zostałem bez pieniędzy i wakacji :)
ZaletyBrak
WadyZamrożone pieniądze brak wyjazdu
~Wojciech / 2023-05-26 23:24
Ocena: 1.67 / 5
ce na first minute zmieniające sie ceny godziny odlotu nie polecam opisy hotelu żle konfigurowane z rzeczywistością
Zaletyczasami last minute da się kupić w dobrej ofercie
Wadybrak rezydentów opiekunów podróży
~Monika / 2023-05-25 19:55
Ocena: 5.00 / 5
Szczerze to na 100% piszą tu ludzie tylko niezadwoleni. A szkoda, bo ja podróżujac z Tui nie mam na co narzekać, transfer taxowka do hotelu.nie mieliśmy rezydenta,ale wiedziałam o tym wcześniej, ale to nie problem(maxx 10minut i na czat dostałam odpowiedź). Lot na czas (chociaż nawet jakby nie był to wiem, że to nie wina biura) ogólnie jestem bardzo zadowolona i polecam biuro Tui z czystym sumieniem. Pamiętajcie - czasem warto zapytać i porozmawiać, a nie oceniać i pisać bzdury.
ZaletySumienność, rzetelność, pomoc
WadyBrak
~Uczestnik / 2023-05-24 19:49
Ocena: 1.33 / 5
Radzę unikać biura tui,rezerwowaliśmy wczasy first minutę w listopadzie godzina wylotu 7.55 i tak było na stronie tui do kwietnia,pod koniec kwietnia nagle okazuje się że wylot 16.00.Podejrzewam że to strategia tui aby przyciągnąć kolejnych klientów,znajomi rezerwowali ten sam hotel w ostatnich dniach kwietnia ico się okazuje wylot 7.55 oczywiście to samo miasto wylotu
ZaletyBrak
~Dariusz / 2023-05-24 18:25
Ocena: 3.00 / 5
Zakwaterowanie zamiast w głównym hotelu za który zapłaciłem to wjakieś dobudówce ponad 100m nierównym chodnikiem od hotelu syf, wilgoć, zimno niemily zapach. Zamianę pokoju zaproponowano nam po kilku dniach . Na lotnisku nie zdążyli przyjąć bagaży samolot czekał na przejście przez bramki ostatnich osób Aplikacja odzywają się szybko ale bez skutecznie. Reklamację szkoda składać proponują jakieś volcher. Przy zakupie nie płaciłem volcherem. Darek Nowakowski
~Dargo / 2023-05-22 11:35
Ocena: 2.00 / 5
tui porażka kolejny raz po podpisaniu umowy zmienia godziny wylotu tak ze z 8 dni robi się praktycznie 6. Syf. Ostatnia impreza z tui.
Zalety Brak
~Jacek / 2023-05-21 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Dramat
Nie dość że w ostatniej chwili zmieniają miejsce wylotu to zabierają prawie całą zaliczkę
Oszuści z kapitałem rosyjski.
~Ja / 2023-05-17 14:28
Ocena: 1.00 / 5
TUI ewidentnie „żyruje na klientach”
Wyjazd 28.04.2023 powrót 07.05.2023, kierunek Kreta.
Na początku w samolocie w drodze do miejsca docelowego zamiana miejsc w samolocie, każdy w innym rzędzie, a podróż odbyta przez osobę dorosła i dwójkę dzieci. Rekompensata z biura 130 zł za miejsca w samolocie i brak uwzględnienia, że przez to nie mogłam sprawować opieki nad dziećmi podczas podróży samolotem. opóźniony lotu powrotny o 2 godziny. Kolejna sprawa brak pokoju po przyjeździe do hotelu o 5 rano bo doba hotelowa dopiero od godziny 15:00. Kolejna sprawa to różnica w doniesieniu do zakwaterowania w tym 2 piętro zamiast parteru.
Wady wyposażenia pokoju, awaria w tym brak pełnej klimatyzacji, awaria w tym brak telewizji, awaria w tym brak suszarki, miejsca w których pełno czarnych robaków na elewacji.
Niedogodności hałas w nocy pierwsza noc po przybyciu.
Wyżywienie all inclusive: zabrudzone naczynia, brak cytryny do herbaty, monotonny i ubogi jadłospis: makarony, ryż, ziemniaki, zupa krem z resztek jedzenia, owoce jedynie pomarańcza, kiwi i jabłko, w tym napoje kawa rozpuszczalna, herbata tylko czarna i zielona, bale wino z kija, piwo z kija, czyta wódka, lunch box składający się z jabłka i najtańszego pieczywa z serem.
Rozrywka brak podgrzewanego basenu (informacja o podgrzewanym basenie przekazana przez pracownika biura, możliwość odsłuchania rozmowy), pokój zabaw dla dzieci zaniedbany, brudny, kredki nie temperowane, zniszczone zabawki itd…
ZaletyKreta jest piękna
~Adiadi / 2023-05-14 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Oferta nie zgodna ze zdjęciami na stronie. Jako Polacy w tui jesteśmy traktowani jak podludzie. Pokoje które dostaliśmy były na samym końcu hotelu, a jako ze hotel duży to 15 minut chodzenia. Sam hotel którego okazuje się ze właścicielem jest tez samo Tui jeśli chodzi o all inclusive totalna porażka. Na zdjęciach fotki z pokoi tuż przy samej plaży a rzeczywistość zupełnie inna.
ZaletyTo ze przekonaliśmy się ze z tui się nie jezdzi
WadyWszystko
~Aga / 2023-05-12 10:48
Ocena: 3.00 / 5
Dzień dobry, wykupiłam w aplikacji TUI wycieczkę na Majorce dla 3 osób.Zaliczka za nią została zapłacona w 02.2023r,a całość kwoty 6.04.2023r. Wycieczka całodniowa po Majorce z miejscowością Port de Soller i Sa Calobra. Termin wycieczki 10.05.2023r.z niewyjaśnionych przez biuro powodów wycieczka została nam odwołana w tym terminie i przełożona na 12.05.2023r.Domyślamy się oczywiście co było tego powodem. Osoby,które zakupiły wycieczkę podczas pobytu w hotelu pojechały w naszym terminie 10.05. Poczekaliśmy,zatem do przełożonego dla nas terminu, ponieważ nam zależało na wycieczce nie mieliśmy wyboru.W miedzy czasie korespondowaliśmy na czacie z biurem TUI, aby upewnić się czy na pewno wycieczka się odbędzie. 12.05 wstaliśmy rano(razem z 5letnim dzieckiem)ciesząc się na naszą wyczekaną wycieczkę. Czekając przed hotelem przez ponad 1,5 godziny na autokar i jednocześnie korespondując, dzwoniąc do biura otrzymywaliśmy sprzeczne informacje co do mającej się odbyć wycieczki. Czekało z nami razem 8 osób - wszystkie osoby zakupiły wycieczkę przez aplikacje TUI, na kilka miesięcy przed wyjazdem. Raz mówiona nam,że mamy czekać bo autokar jest w drodze, innym razem, że wycieczka jest kolejny raz odwołana. Miałam wcześniej zaufanie do biura TUI, obecnie stwierdzam,że biuro nie szanuje klientów i absolutnie nie dba o ich dobrostan podczas urlopu. Zawodzi przede wszystkim komunikacja z klientem oraz klient płacący gotówką w hotelu jest lepiej traktowany od tego który nie dostarcza tej gotówki bezpośrednio. Zawiedliśmy się bardzo na biurze TUI. Absolutnie nie polecam zakupu wycieczek fakultatywnych przez aplikację TUI, ponieważ jest bardzo duże prawdopodobieństwo,że klienci zostaną potraktowani podobnie jak my.
ZaletyWspaniała obsługa agenta
WadyZawiodła komunikacja poprzez aplikację TUI, osób obsługujących czata, dyskryminacja klientów, którzy zakupili wycieczki fakultatywne z wyprzedzeniem w aplikacji TUI
~marco / 2023-05-04 15:30
Ocena: 1.67 / 5
Dzisiaj właśnie zrezygnowałem z wyjazdu do Egiptu z biurem TUI, bo zaczęli stosować swoje zwykłe zagrywki czyli zmianę warunków w stosunku do tego co było opisane w ofercie początkowej. Wylot miał być o godz 7:00 - zmienili na 21:30, czyli ukradli cały dzień pobytu na urlopie, a przylot do Egiptu w środku nocy, więc przyjazd do hotelu ok 5 rano. Powrót z urlopu - godzinę odlotu zmienili z 21 na 4:05, więc po opuszczeniu pokoi o godz 11 lub 12 musimy siedzieć w hotelu bez jedzenia i picia jak jacyś uchodźcy płacąc za to kilkanaście tysięcy złotych. Całym problemem tego biura jest ich przewoźnik czyli ENTER AIR, chyba najgorsza linia w Europie, ciągłe opóźnienia i zmiany godzin przelotów. Naprawdę nie mogę zrozumieć dlaczego taka duża firma jak TUI współpracuje z tymi patałachami i dlaczego szefowie polskiego oddziału godzą się na takie godziny przelotów proponowane przez ENTER. W Niemczech czy Anglii byłoby to nie do pomyślenia. Kiedyś to było najlepsze biuro podróży w Polsce, teraz rosyjski właściciel doprowadził ich na skraj upadku, najgorsze przeloty, najdroższe ubezpieczenia, najdroższe wybierane miejsca w samolocie, brak rezydentów, kiepska obsługa na infolinii - totalna porażka. Korzystałem z ich usług wiele lat, ale tym razem obiecałem sobie, że to ostatni raz, nigdy więcej
ZaletyŻadnych zalet nie widzę
~Paweł / 2023-05-03 08:47
Ocena: 2.33 / 5
W dniu 13.07.2022 wylądowałem z rodziną w Turcji. Ze względu na dużą ilość osób przy odprawie, przedłużający się znacznie czas oczekiwania na odprawę i w obawie przed znacznym spóźnieniem na transfer, próbowałem się skontaktować z TUI poprzez aplikację w celu poinformowania o zaistniałej sytuacji. Uruchomiłem wówczas w drodze wyjątku internet. Chciałem mieć pewność, że nie znajdę się z dziećmi w sytuacji kiedy to autokar odjedzie, a my zostaniemy sami bez żadnej pomocy. Niestety połączenie zakończyło się fiaskiem - aplikacja nie zadziałała (problem też powtarzał się często przy połączeniu już na miejscu w Hotelu). Z próby połączenia musiałem niestety słono zapłacić. Gwarantowana przez TUI pomoc 24h/7dni w tygodniu okazała się również fikcją. Odpowiedzi TUI w trakcie naszego wyjazdu były często opóźnione. Kiedy córeczka trafiła do szpitala (z dużym prawdopodobieństwem zatrucie pokarmowe w hotelu) również nie uzyskaliśmy że strony TUI stosownej pomocy, a jedynie przekierowanie do ubezpieczyciela. To nie jest należyte potraktowanie klienta. Ostatnia próba połączenia z TUI, która miała miejsce w dniu wyjazdu, kiedy to czekaliśmy z dziećmi na opóźniający się transfer, również pozostała przez kilka godzin bez odpowiedzi. W mojej ocenie jest to niedopuszczalne w momencie kiedy TUI gwarantuje i rozpowszechnia informacje o obsłudze 24h/7 dni w tygodniu.
Powyższe opisałem w reklamacji skierowanej do TUI, która została zbyta.
~KONFRONTACJE / 2023-05-01 12:32
Ocena: 5.00 / 5
do ALEKSANDRA.. Możesz napisać jakich dokumentów nie posiadałaś???jestem ciekaw bo wszystko jest na pisane na stronie TUI wystarczy czytać i jeszcze kosztowało to 1700zł Myślę że to reklama tego GLOBAL coś tam więc proszę nie kłamać lub napisać JAKIE DOKUMENTY BYŁY POTRZEBNE ???
ZaletyBRAK
WadyBRAK
~Tomas / 2023-04-26 01:06
Ocena: 1.00 / 5
Dramat Czekanie o 3 w nocy z małym dzieckiem z powodu błędu biura TUI