Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewelina / 2023-06-23 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem od czego tak naprawdę zacząć, wszystko jedna wielka kpina. Bording zaczął się dużo później, niż planowany, nie było o tym żadnej informacji, czekali wszyscy przy bramkach bez wiadomości, tylko w kolejce. Wpuszczono nas na pokład po 20 min powiadomiono nas, iż lot będzie mógł się odbyć za około 2 godziny z powodu burz. Komedia, radary są, więc wiadomo było, tylko po co kazano siedzieć ludziom 2 godziny w samolocie. Celowe działanie. Przez 2 godziny, nikt nie zapytał czy komuś potrzebna woda, cokolwiek, napoje itp. Zero troski i zainteresowania w godziny siedzenia w puszce. Po wystartowaniu i całym tym opóźnieniu wyruszyły napoje itp. Niestety nie można było zakupić nawet wody, bo nie było, powiedziano, że niestety to już kolejny lot i woda się skończyła. Pytanie za co my płacimy ? Nawet jak chcieliśmy zakupić wodę za własne pieniądze to jej nie było. To ja przepraszam, jak samolot był przygotowany na ludzi na pokładzie, coli tez nie można było kupić, co nie było. To lot w 1 stronę, Powrót kolejna parodia o ten sam temat lot opóźniony, po czym wsadzono nas do puszki i znów informacja, że będziemy mogli wystartować za ok 2 godziny, gdyż są strajki nad Francja, gdyby ludzie wiedzieli poszliby sobie coś zjeść zakupili wodę itp, bo też nic nie było, siedzieliśmy 1 rząd od tyłu. Rozpoczęły się posiłki, byłam 1 która zapytała, bo siedzieliśmy z tyłu, gdy zapytałam o posiłek powiedziano, że nic nie ma, bo to kolejny lot. Co to obchodzi pasażerów, wsiadamy do samolotu, płacimy ciężkie pieniądze, chcemy kupić posiłek zapłacić za niego i też go nie ma. Siedzieliśmy w samolocie zamknięci, bez klimatyzacji jakiejkolwiek ok 1,20 min, aż zaczęli się pasażerowie awanturować, starsze osoby, dzieci, nikt nawet nas zapytał nas o wodę i powiedziano, że nie można włączyć klimatyzacji zw względu na ograniczenia hałasu. Dobra komedia, wiadomo, że chodzi o koszta i paliwo. W końcu 1 pan nie wytrzymał i krzyknął, aby włączyć bo zaraz będzie trzeba wzywać pogotowie. Zero troski. Transfer Dodając wyżej bez braku klimatyzacji bardzo spuchły mi nogi, poprosiłam o aspirynę, powiedziano, że nie mają i mam popytać pasażerów. Zaproponowano mi paracetamol, zero przeszkolenia w zakresie medycznym. Powiedziałam, że nie potrzebuję laków na ból, a na rozrzedzenie krwi. Brak pomocy medycznej, jakiejkolwiek. Po wylądowaniu na Majorce kolejna parodia. Zero rezydenta, zero organizacji, 1 opóźnienia lot, teraz 2. Informacja była, że mamy autokar 79 mamy do niego wsiąść, takiego nawet nie było, pytaliśmy Panów od autobusów, obsługi i czeski film, zero informacji nic. jak już po ok 11,5 godziny wali, chodzenia od autobusu do autobusu, stanęliśmy i nikt nas już nie wsadził osoby czekały, bo autobus pełny i odjechał, dalej zero wiedzy, nikt nic nie wiedział, zero listy pasażerów, odsyłano, nas od 1 do 2 osoby. Czekaliśmy tak sobie na postoju autobusów ok 2 godziny. Kazano nam czekać na kolejny, przyjechał jakiś Pan nic nie wiedział, nie miał, żadnej listy nazwisk, nazw hoteli nic. Sam sobie coś zapisywał. Finalnie dotarliśmy do hotelu przed godziną 24.00, gdzie już dawno powinniśmy tam być. Mieliśmy za ten dzień zapłacone, nie wykorzystaliśmy go, nie dostaliśmy żadnego posiłku, niczego, bo było już późno i restauracje zamknięte. Skoro wiecie, że są opóźnienia powinniście poinformować hotel o przygotowaniu posiłków dla umordowanych pasażerów, bo za to było zapłacone i to nie mało. Ponadto uszkodzono i oderwano mi rączkę w walizce, nie mogę tego dodać osobno, gdyż jest inny temat wybrany, Latamy bardzo dużo z TIU 1 raz i bardzo duże rozczarowanie. Nigdy nic takiego nam się nie zdarzyło.
    ZaletyHOTEL JEDYNIE
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~Małgorzata / 2023-06-23 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To oszuści.Obiecuja rejs statkiem z godzinny postojem na wędkowanie i pływanie,atrakcje.No byly Stara łódka,nieprzyjemna zaloga,fatalne jedzenie ,brudno,brak przynety i 2wedki byle jakie na 20 osob i brak przynęty.10 min postoju.skrocony czas rejsu.
    ZaletyBrak
    WadyBrudno,nieprzyjemna zaloga ,brak szwedzkiego stolu co obiecuja,brak wedek ,brak przynety,brak napou
  • ~Dominika / 2023-06-22 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Może i mają fajne hotele, ale dużo drożej niż inne biura. Brak rezydenta. Aplikacja nie działa. W razie problemów mają cię w poważaniu. Zmieniaja lotnisko o 300 km i hotel na gorszy. Nie uznają reklamacji. Syf kila i mogiła. Ostatni raz!! Odradzam to biuro !! Transfer nie przyjechał, za taxi oddali tylko połowę. A kosztowała łącznie 550 zl
  • ~Karo / 2023-06-21 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    biuro jest fatalne, lekceważą klienta, nie umieją pomóc, po prostu tragedia i nikomu nie polecam!
  • ~gaju67 / 2023-06-21 12:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Wycieczka zarezerwowana w styczniu, wyjazd na początku sierpnia. W czerwcu żona łamie sobie rękę i wg. lekarza nie jest wskazane, żeby się w podróż wybrała. Kontaktuje się z TUI. Koszt rezygnacji tez osoby z wyjazdu wyliczają sobie na 174 PLN. . To jeszcze logiczne. Natomiast ceny wyjazdu dla pozostałych 2 osób, wyliczają wg. stawek z dnia zgłoszenia , czyli dużo wyższych, a nie tych z dnia rezerwacji. Mimo, że numer imprezy i inne warunki pozostają niezmienne, mimo, że pobierają już opłatę za rezygnację, to wyjazd dwóch pozostałych osób traktują jako nową wycieczkę. Kontakt telefoniczny to dramat. Naburmuszona panienka nie da nawet skończyć zdania, nie mówiąc już o jakiejkolwiek pomocy.
    Zaletyzero
    WadyNie ma tu tyle miejsca
  • ~Kazimierz / 2023-06-21 10:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Pod względem samych wczasów nie mam zastrzeżeń ale jeśli chodzi o obsługę rezydentów i pomoc ze strony Tui to nie ma żadnej.Miałem problem zdrowotny to skierowali do ubezpieczyciela (który wywiązał się ze swoich obowiązków) ale potrzebna była pomoć w tłumaczeniu na miejscu w szpitalu to już żadnej pomocy ze strony rezydentów mimo żę w rozmowie na czacie prosiłem o to. Byłem kilka razy z TUI ale to jest mój oststni raz.
  • ~Marcin / 2023-06-19 19:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Biuro podróży które ma ciekawą ofertę wakacyjną, ale nic poza tym.
    W tym roku byłem z tym biurem na ponad tygodniowych wakacjach na Majorce. Jeśli chodzi o organizację transportu i transferu z lotniska do hotelu to nie mam zastrzeżeń. Ale jeśli chodzi o organizację wycieczek fakultatywnych na Majorce to już nie wygląda tak różowo. Odwołują wyjazd na kilka godzin przed planowaną wycieczką, bez podania przyczyny - zwalając oczywiście na organizatora - taka sytuacja jak się dowiedziałem ma miejsce od wielu lat, wiec gdyby zależało TUI na klientach to zadbaliby o to aby takich sytuacji nie było. Poza tym
    Pani przewodnik (Polka od wielu lat mieszkająca na Majorce) ledwo posługująca się językiem polskim, albo nie ma talentu do przekazywania wiedzy na temat zwiedzanych miejsc, albo pani po prostu się nie chce, tragedia. Wiele krajów zwiedziłem i z wielu ofert wycieczek fakultatywnych korzystałem rownież w krajach gdzie przewodnikami byli tubylcy znacznie lepiej posługujący się naszym językiem niż ta Pani. Tak niskiej jakości usługą wycieczek fakultatywnych jeszcze nie doświadczyłem. Już nie wspomnę o tym, że oferta wakacyjna polskiego TUI jest znacznie droższa niż oferta TUI np w Niemczech - przy czym należy pamiętać ze w Niemczech i tak są zarobki wielokrotnie wyższe!
    Na dzień dziesiejszy z oferty TUI raczej już nie skorzystam, a na pewno nie skorzystam z ich oferty wycieczek fakultatywnych!
    Tak jak ktoś gdzies napisał rezydent na Majorce to tez jakaś pomyłka, z zegarkiem w ręku pogzachwalal oferty wycieczek fakultatywnych i na tym koniec spotkania, byle nachapać się prowizji ze sprzedaży wycieczek, nic poza tym.
    ZaletyOferta, transfery do hotelu i na lotnisko
    WadyRezydenci, wycieczki fakultatywne, obsługa Klienta.
  • ~Paula / 2023-06-19 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak pomocy rezydenta który nie jest rezydentem tylko ekspertem wakacyjnym która ma za zadanie wciskać wycieczki fakultatywne i przyjmować płatności. Brak organizacji i oszukiwanie na każdym kroku. Odradzam!
  • ~Wojciech / 2023-06-17 17:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Polski oddział TUI nawet nie fatyguje się wlasciwie przetłumaczyć broszur - opisu ośrodka z angielskiego na polski - karmi swoich klientów fałszywymi informacjami wprowadzając kompletne zamieszanie i niepotrzebne wątpliwości - a wszystko za dość poważne pieniądze
    Trzeci raz od nich jadę bo zawsze liczyłem na poprawę - ale nie da się.
    Pora zmienić biuro - gdzie poważniej podejdą do klienta
    ZaletySympatyczna operatorka
    WadyBrak fachowej - wyczerpującej informacji od A do Z
  • ~Ilona / 2023-06-16 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciagacze i oszusci. Ale mistrzowie w nekaniu mailowym. Na miejscu brak rezydenta, czlowiek pozostawiony sam sobie. Zero pomocy.
    ZaletyBrak
  • ~Bogdan / 2023-06-16 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam to biuro, przy sprzdaży wycieczki poinformowano nas o opiece polskiego rezydenta,sprzedano wycieczki z polskim przewodnikiem na miejscu okazało się że wszystko po angielsku a na jedną wycieczkę trzeba sobie samemu zoorganizować transport.Biuro olewa Polaków mimo że było nas naprawdewielu. Nigdy więcej TUI.
    Zaletybrak
    WadySame.
  • ~Odradzam / 2023-06-14 23:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Stanowczo odradzam!! Płacisz za transfer, a autobus nie przyjeżdża. Do lotniska 130km i masz wziąć taksówkę bo nie potrafią się dodzwonić do osoby odpowiedzialnej za transfer. Ostatecznie miusielismy sami organizować powrót na lotnisko, taki powrót z Turcji 3-10.06…
    WadyBrak profesjonalizmu,
  • ~zof / 2023-06-14 10:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI. Bardzo nie mila i niekompetentna Pani rezydentka na miejscu. Brak jakiejkolwiek zainteresowania klientem.
  • ~Monika / 2023-06-12 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, przekłamanie z wylotem z 5:00 na 18:50. Bardzo nie mila i arogancka Pani w infolinii. Brak rezydenta na miejscu. Brak jakiejkolwiek opieki i zainteresowania klientem. Nie polecam, najgorsze biuro z którym wybrałam wycieczkę!!!
    ZaletyJeśli chodzi o biuro TUI to żadnych
    WadyKażda ze strony TUI
  • ~Jarek / 2023-06-12 19:18
    Ocena: 2.67 / 5
    beznadziejna fima W zimę wciskają promocję na lato , jak się promocja skończy to od razu zmieniają godziny lotów na beznadziejne 6 rano miało być ok 11 , jak się zrobi rezerwację parkingu w Warszawie i nocleg to krótko przed terminem lot jest o 14 , ale ja już nie mogę zmienić parkingu i odwołać noclegu w Warszawie . Naciąganie ludzi na koszty
    Zaletyniech sami sobie wpiszą
    Wadydużo
  • ~Grzegorz / 2023-06-12 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszego biuro z jakiego pojechałem, turystyczny Macdonsld. Efekt skali zero jakości a wcale nie tak tanio. Lepiej kupić coś droższego w mniejszym biurze niż w tym korpo, wakacje przez aplikację
    ZaletyNie ma
    WadyBrak organizacji i komunikacji, najważniejsze żebyś kupił wycieczkę od zestresowanego rezydenta nastawionego na zrobienie targetu
  • ~Rafał / 2023-06-12 00:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro TUI stosuje praktyki które można nazwać zwykłym oszustwem. Tak stawiam wam zarzut świadomego oszukiwania klientów. W momencie rezerwacji dajecie możliwość wyboru godziny wylotu za dodatkową opłata 100zł po czym i tak zmieniacie ta godzinę na inną, zawsze mniej korzystną urywające dzień albo połowę z pobytu ! Jeżeli za coś płacę wybierając to chyba zawieram jakąś umowę ale nie wy możecie zmieniać te godziny bo tak jest w regulaminie. Dla mnie to oszukiwanie.. Druga sprawa mój wyjazd do Turcji 2-10 czerwiec 2023. Biuro zawaliło kwestię transferu na lotnisko, brak informacji brak czegokolwiek mimo że nasz hotel był na liści odbioru ostatni więc domniemuję że wiedzieliście z poprzednich lokalizacji że autobusu nie będzie. Na infolini jedyna rade weź sobie taksówkę i dojedź..A co jeśli ktoś nie ma czym za nią zapłacić. Całe szczęście że my mieliśmy. Brak słów w słowniku ludzi cywilizowanych na taki standard usług.
    WadyWadą jesteście wy..
  • ~Elzbieta / 2023-06-11 11:30
    Ocena: 4.33 / 5
    Nie polecam Rezydentow TUi powinni ich wszystkich przeszkolić albo zwolnić i przyjąć nowych bylam na Cyprze hotel 4 gwiazdki super ci z tego jak rezyden P
    Kamil sprzedał wycieczkę i juz go nie było w najpotrzebniejszych sprawach to niea do kogo się zwrócić kupilam wycieczkę u rezydenta nikt nas nie poinformował ze wycieczka się nie odbędzie 1 cala godzinę czekaliśmy na transport azwysyarczylo napisać ze wycieczka została przeniesiona tym bardziej że byłam z6 letnim dzieckiem któremu trzeba było dac awiomarin bo to był rejs statkiem wstyd zeby nikt nie napisal nawet sms.urazona
    WadyBrak kontaktu ze strony Rezydenta w takim przupadku
  • ~Tina / 2023-06-09 13:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Wielokrotnie korzystaliśmy z usług Biur turystycznych, ale to co zdarzyło nam się w TUI to jak kiepski żart. Rezerwacja wyjazdu we wrześniu 2022. Zgodnie z umową dopłata dokonana w terminie potwierdzona przesłanym do biura skanem przelewu. Po 4 dniach sms od biura o anulowaniu rezerwacji w związku z wpłatą na nieprawidłowe konto. Nie dostałam żadnej informacji o pomyłce, a W rozmowie z Konsultantem dowiedziałam się tylko, że to nie wina biura, jak moja poczta klasyfikuje wiadomości. Na pytanie dlaczego akurat ta wiadomość nie była awizowana smsem (co zdarzało się każdorazowo w poprzedniej korespondencji, a gwarantowało odszukanie konkretnych treści) brak odpowiedzi. W rezultacie musiałam dokonać nowej rezerwacji w nowej, aktualnej cenie, tracąc promocję z września oraz zaliczkę. Należność za nową rezerwację wpłaciłam na dokładnie ten sam nr konta, który poprzednio spowodował anulowanie rezerwacji. Jakby tego było mało, na koniec pobytu zafundowano nam jeszcze w gratisie stres w związku z tym, że zapomniano o odebraniu 9 osób z hotelu. Po telefonie do biura okazało się, że mamy zamówić sobie taksówki, wziąć paragony, a po powrocie złożyć reklamację, którą biuro rozpatrzy. Wobec sprzeciwu oczekujących na transfer osób finalnie biuro zamówiło taksówki na swój koszt i zapewniło, że samolot bez nas nie odleci. Auta pędziły na złamanie karku i w pewnym momencie niemal doszło do zderzenia dwu z nich. Tylko refleks i doświadczenie kierowców uchroniło pasażerów od wypadku. Dziękujemy bardzo za takie atrakcje!
  • ~night_rider / 2023-06-07 21:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Poszukuję jakiego kontaktu, namiaru na turecką przewodniczkę TUI o imieniu Tutku (czy jakoś tak).
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904