Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartek / 2023-07-17 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, konsultant podpiął nie tą wycieczkę i zamiast na 10 dni zaproponowali 7 . Poganiali z płatnością i wyszło jak wyszło. Firma nie poczuwa się do odpowiedzialności i zaproponowała dopłatę do 10 dni pomimo, że rozmowa potwierdziła, że to wina konsultanta. Jesteśmy zmuszeni dopłacić te pieniądze ponieważ nie ma już żadnych innych w podobnej cenie wyjazdów. Chodzi o kwotę 2000 zł. Omijać szerokim łukiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyMają klienta w nosie, liczy się kasa.
  • ~Adam / 2023-07-16 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś już tu pisał o niezgodności metraży pokoi Pitwierdzamy to Jesteśmy w hotelu Eftalia Vilage Nasze pokoje okazało się że też mają metraż 28 m a nie jak w umowie 32 Wygląda na to że pokój który Tui ma dwuosobowy 28 m zamieniono na pokoje 4 osobowe NIE DAJCIE SIE TEZ OSZUKAC MIERZCIE POKOJE I SKLADAJCIE REKLAMACJE.My sfotografowaliśmy pomiary i nagraliśmy film Chcemy jeszcze zaprosić przedstawiciela hotelu do zmierzenia pokoju i wystawienia potwierdzenia do reklamacji
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na wielkosci pokoju
  • ~rozczarowany klient / 2023-07-14 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie spotkałam się z tak niskim poziomem usług biura podróży i obsługi klienta. Wakacje zostały zakupione przez stronę internetową Tui ok. godziny 13:00. Po dokonaniu zakupu wyjazdu dla 3 osób na skrzynkę pocztową przyszedł e-mail z potwierdzeniem zakupu, informacjami o wyjeździe, hotelu itp oraz informacja, że w celu dopełnienia rezerwacji skontaktuje się konsultant. Po godzinie 18:00 (czyli po 6 godzinach od zakupu) konsultant skontaktował się, aby powiedzieć, że niestety wyjazd nie dojdzie do skutku, ponieważ nie ma miejsc w hotelu. Konsultant zaproponował tylko jeden hotel zastępczy, który był o znacznie niższym standardzie. Pieniądze za wyjazd, które zostały pobrane w dniu zakupu wakacji, nie wróciły automatycznie na konto. Konsultant nie zaoferował również przelewu natychmiastowego, zwrot zostanie dokonany dopiero po weekendzie. Istotnym faktem jest, że oferta, którą zakupiliśmy o godzinie 12:00, 8 godzin później dalej jest dostępna na stronie i dalej wprowadza klientów w błąd. Nie polecam biura podróży Tui, nie rezerwujcie tu wakacji, jeśli nie chcecie się mocno rozczarować jeszcze przed wyjazdem.
    ZaletyŻADNE
    Wadykarygodnie niski poziom obsługi klienta, błędy systemowe na stronie internetowej, pobieranie pieniędzy za ofertę, którą nie dysponują, brak rekompensaty dla klienta, sugerowanie przez konsultanta, że składanie skargi na biuro nie przyniesie efektu.
  • ~Tomas / 2023-07-14 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga jak zabierajcie ze sobą metrowke i mierzcie pokoje które sprzedaje TUI Zakupiony pokój miał mieć 32 m w okazuje się że pokój ma 28 m TUI twierdzi że pokój jest właściwy.Jest to oszustwo sprawę będziemy kierować na drogę prawna Trzy oszukane rodziny
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na pokoju
    Brak rezydenta
    Fatalny kontakt z infolinia
  • ~Monika / 2023-07-14 09:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam biura TUI,ciężki kontakt, tylko przez aplikację,brak bieżących inf.Rezydenci dramat!!Pan Patryk będący rezydentem na Cyprze w dniu 6.07.23rok.przyjechal tylko pp to aby sprzedać wycieczki, brak z jego strony pomocy, problemy jakie mieliśmy na miejscu nie rozwiązał, wręcz przeciwnie, bronił strony na Cyprze, nigdy więcej z TUI.. Zawsze mogłam liczyć na pomoc rezydenta tak ten gość, bardzo arogancki, przemarzały, brak szacunku, wmawiał nam że to my winni bo żle czytamay umowy, że lecąc w oby Krak NALEŻY czytać inf.co jest i co obowiązuje w danym kraju!!!Umowy sprzedaży wycieczek są niejasne,brał szczegółów, dopiero na miejscu okazuje się zupełnie co innego, dlatego nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak konkretów w umowach..Np.to że w hotelu jest 1 restauracja i że napoje gazowane nie są wydawane od 00.do 10.00 dramat przy tak wielkich temperaturach, następnie brak inf.ze na kolację jest ZAKAZ wchodzenia w klapkach i japonkach po czym nie ma problemu co do śniadania i obiadu,brak.inf.brak inf E klimatyzacja jest tylko I wyłącznie w pokojach w lobby brak i restauracjach także!!!Siedząc i spożywając posiłki jesteś ugotowany!!!I wiele innych inf
    Brakuje!!!!
  • ~JACEK / 2023-07-13 00:28
    Ocena: 4.67 / 5
    Dzień dobry. Ostrzegam wszystkich przed wycieczką do Side organizowaną przez biuro podróży. W tym roku byliśmy na wakacjach w Turcji, w okolicach Side. Wszystkie świadczenia dotyczące pobytu w hotelu spełniły nasze oczekiwania. Miła obsługa, czystość, bardzo dobre, urozmaicone jedzenie, bary dostępne całą dobę, baseny ze zjeżdżalniami, różnorodne zajęcia z animatorami w ciągu dnia i wieczorami. Polecamy hotel Alba Queen Hotel.
    Niestety zaproponowana przez biuro podróży wycieczka do Side to kompletna kompromitacja. Wycieczka miała trwać 4 godziny. W ofercie wycieczki zaproponowano nam spacer z przewodnikiem po starym mieście Side, świątynię Apollina, czas wolny w Side oraz wizytę w centrum z tkaninami i wyrobami skórzanymi. Opiszę jak naprawdę wyglądała ta wycieczka: najpierw pojechaliśmy do sklepu z odzieżą skórzaną, gdzie próbowano nam za wszelką cenę sprzedać wyroby skórzane - tam musieliśmy spędzić godzinę czasu, choć nikt z uczestników wycieczki nie miał na to ochoty. Potem pojechaliśmy do centrum z tkaniami, myślałam że zobaczę wspaniałe tureckie tkaniny, ale niestety zostałam przywieziona do sklepu takiego, jak u nas wyglądają sklepy, które mają wszystkie artykuły - po 2 zł "kompromitacja. Oczywiście tam również musiałam spędzić godzinę czasu, chociaż ze sklepu wyszłam po 5 minutach (dodam, że wszyscy uczestnicy wycieczki nie wiedzieli, że pojadą do takiego sklepu). Potem pojechaliśmy zobaczyć starożytne miasto Side. Niestety przewodnik też nie potrafił zaciekawić turystów, nie miał wiedzy, na wszelkie zadawane pytania przez uczestników wycieczki dotyczące starożytnego miasta nie potrafił odpowiedzieć. Na koniec mieliśmy czas wolny w Side i to było najlepiej spędzony czas na tej wycieczce. Do hotelu wróciliśmy taksówką, bo niestety okazało się, że wycieczka będzie trwała 2 godziny dłużej. Ze względu na dłużej trwającą wycieczkę nie zdążyliśmy na obiad, zjedliśmy obiad w miasteczku Side. Zawsze korzystam w wycieczek organizowanych przez biuro podróży TUI i zawsze byłam zadowolona, więc naprawdę jest mi przykro co spotkało mnie tym razem. Myślę, a przynajmniej mam taką nadzieję, że pracownicy biura podróży też nie zdają sobie sprawy, jak naprawdę wygląda ta wycieczka. Niestety, przez to co spotkało mnie na na tej wycieczce trudno będzie znów zaufać.
    e
  • ~Agnieszka / 2023-07-12 15:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień Dobry
    do tej pory korzystaliśmy zawsze z wycieczek w TUI niestety obsługa oraz oferty w tej chwili bardzo się różnią od tego co TUI oferuje na swojej stronie. nidgy wcześniej nie zadżyło się aby pokój nie był dostępny a tutaj zonk po przyjeździe pokój dostępny o godz. 14 ale jak zapacisz 30 euro to pokój jest w ciągu kilki minut. Brak rezydenta na miejscu Pan który przyjechał na spotkanie stwierdził, że nie jest rezydentem on tylko przyjechał sprzedać Nam wycieczki. Niestety albo stety ludzie myslą logicznie i nie dali zarobić TUI. Wynegocjowane warunki w hotelu w pakiecie all inclusive marne żeby nie powiedzieć fatalne - pakiet all inclusive co zawiera 3 posiłki dziennie (brak przekąsek pomiędzy, choć hotel oferuje pobyt z dziećmi), jedna kawa dziennie do śniadania, za resztę trzeba zapłacić, alkohol nie do wypicia a w dodatku drinki w barze podają dzieci. TUI obudź się bo chyba zaczniesz tracić klientów.
    ZaletyBrak
  • ~mi / 2023-07-12 09:35
    Ocena: 3.33 / 5
    hej chciałem napisać jak w tym roku załatwiło mnie tui. W kwietniu zarezerwowałem wczasy w Chorwacji, (hotel z basenem, hb). Początkiem lipca dojechaliśmy do hotelu, okazuje sie, że nie widzą mojej rezerwacji (ja ze swojej strony miałem voucher), mamy sobie zjeść obiad i czekać, cos wymyślą z pokojem. Po godzinie proponują inny hotel z ich sieci o lepszym standardzie, 3km dalej. No to ok jedziemy. Po około 2 godzinach, rozpakowaniu walizek, mail z tui z propozycja noclegu w kamienicy, bez wyżywienia i wiadomo basenu, a jak nie rozwiązanie umowy. Dosłownie 2 minuty po meilu, telefon z tui co zadecydowałem. O decyzji hotelu, że dali nam inny to nie wiedzieli. Jednym słowem tylko dzięki uprzejmości obsługi mieliśmy udane wakacje. A za rok chyba Tui sobie odpuszczę, po 5 sezonach razem.
  • ~Irena / 2023-07-11 17:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko super opieka TUI na lotnisku i w hotelu.Rezydent Michał przesympatyczny pomocny przez cały pobyt.Bylismy w Bułgarii w hotelu Festa Panorama.Byłam z TUI parę razy i zawsze ok.Niewiem skąd te negatywne opinie
    ZaletyWszystko zgodne z ofertą
    WadyBrak
  • ~Kazik / 2023-07-11 11:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Wakacje lipiec 2023 Turcja. Sam hotel ok. Choć biuro Tui pomija wiele istotnych szczegółow które są dość istotne. Jak np. dopłata jeśli przyjeżdżasz rano i chcesz korzystać z obiektu (doba od 14), jak również doplata za korzystanie z obiektu jeśli masz wylot wieczorem (wymeldowanie o 12). Mini klub płatny w ofercie nie było o tym wzmianki. Ale to da się jakoś zaakceptować pierwsza oplata to 20 euro, druga 10 euro za godzinę. Najgorsza jest "pomoc" kolsuntanta Tui, porażka. Jeśli się coś dzieje zostajesz sam z problemem. Pani niesympatyczn, nie udzielająca kpmpetentbych odpowiedzi. Goście mają aplikację i na tym się kończy kontakt z Tui. Ostatni wyjazd za pośrednictwem tego biura.
    ZaletyHotel
    WadyObsługa Tui.
  • ~Arek / 2023-07-10 16:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry, Wykupiliśmy wakacje od TUI on-line na Majorce w styczniu 2023. W tym także wycieczkę
    pociągiem z Palmy do Soller -tramwajem do Port de soller-statek i autobus. Z zakwaterowaniem w hotelu i sam pobyt na majorce był sympatyczny, Niestety wszystko co zepsuło aurę i pobyt na wakacjach -wycieczka -na którą nas nie zabrano!!
    rozumiem - nie zapłacili - nie jadą -a co jeśli była z góry zapłacona z wyznaczonym terminem!!!!!
    Dwa dni i wtopa która zepsuła wszystko, pobyt na majorce 14-21.06.2023. Wycieczka miała odbyć się 17.006.2023!!
    Nie dosyć że od samego rana wydzwaniałem na infolinię, w Polsce nie odbierali telefonu -zadzwoniłem na infolinię UK- od razu odebrali telefon, Po 5 minutach oddzwonili ,że się ktoś z Polski odezwie -i też tak było. Zadzwoniła Pani z infolinii i to co ją interesowało to numer rezerwacji hotelu i wycieczki. Przeprosiła i tyle. Ani propozycji by jechać na inną wycieczkę nawet z innymi turystami-żadnego kontaktu. Po powrocie sam wydzwaniałem na infolinię-biuro reklamacji Do dzisiaj zero kontaktu -mają klienta w.... . Zapłacili i to dla nich najważniejsze. Reszta ich nie interesuję, mają wszystko gdzieś. Dzięki uporowi i znalazłem miejscowe biuro -polecam Lemon-tour. Pełna profeska nie to co TUI Polska. Ostatni raz zamawialiśmy wycieczkę on-line!!!, tylko przez biuro -bo Cię traktują inaczej i masz gdzie się zwrócić z uwagami. W ogole dziwiło mnie że anglicy potrafią odebrać telefon od razu a Polacy mają Cię gdzieś. Tez myślę om ile następne wakacje będziemy wybierać to zmieniam biuro na Rainbow lub biuro TUI.de - oni szanują klientów .
  • ~Wiśnia / 2023-07-08 12:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Dziwię się że tak poważna firma współpracuje z hotelem SILVER w Turcji, który naprawdę jest na niskim poziomie, wszystko przestarzałe,pokoje gościnne bardzo małe, klimatyzacja bardzo głośna i czuć smród,jedzenie monotonne w sałatkach stechniete liście z poprzednich dań, jedynie obsługa nadrabia uśmiechem, lepiej dopłacić parę złotych i być w normalnym hotelu.,
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie wszystko
  • ~Karol / 2023-07-07 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiliśmy wycieczkę do Turcji tydzień przed wylotem zmiana wylotu z Turcji ponieważ niby nie maja innych samolotowów Pani na infolinni nie miła krzyczy.
    Wylot z polski godz 17:00 w hotelu 22:30
    Wylot z turcji przelozony z 21:30 na 10:30 wyjazd na lotnisko 5:00
    Placisz 100% za 8 dób hotelowych jedzenie itp. w rzeczywistosci masz 6 dni z ktorych skorzystasz na wypoczynek.
    Brak mozliwosci reklamacji
    Anulowanie wycieczki wiaze sie z odzyskaniem 20% pieniedzy.
    Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyOszustwa
    Naciaganie ludzi
    Brak kultury do kienta na infolini
    Ciezki kontakt z infolinia (odrzucanie polaczen)
  • ~Artur / 2023-07-07 15:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Zmieniają termin powrotu pod koniec pobytu, wysyłając wiadomość, tak, że wczasy defacto kończą się dzień wcześniej, czas na zmianę biura, każdemu będę odradzał, a po przyjeździe dochodził swoich praw
  • ~Albatros / 2023-07-07 14:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta zróżnicowana , odnośnie samych hoteli , każdy sprawdzi sam, natomiast podejście do klienta - żenada, tj. zamówienie pół roku wcześniej- zmiana godzin wylotu i lotniska w standardzie tej firmy na miesiąc przed wylotem, na miejscu brak lub bardzo utrudniony kontakt z rezydentem - STANOWCZO ODRADZAM TĄ FIRMĘ!!!
    ZaletyBrak
    WadyZ roku na rok coraz gorzej????
  • ~hgf / 2023-07-07 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu zabookowałam wakacje na sierpień. W czerwcu dostałam informacje że zmienili miejsce wylotu z Poznania na Warszawę. Bez propozycji transferu na inne lotnisko. Nie po to mieszkam w mieście gdzie jest lotnisko żeby dojeżdżać na inne ponad 3h. Nie po rezerwowałam wakacje 6 mcy wcześniej żeby teraz musieć lecieć z Warszawy.......... masakra. skończyło się że zmieniłam wakacje na Itakę. NIE POLECAM TUI !!!!
  • ~Lodro / 2023-07-07 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dajcie się nabrać na przedpłatę w tui. Oferta jaką otrzymałem od faktycznego czasu pobytu różniła się o 15 godzin, oczywiście na moją niekorzyść. Przylot miał być o 12.00 a był o 17.00 (zamiast po południu do hotelu dotarliśmy w nocy - ok. 23.30).Wylot miał być o 17. 00 a był o 7.00,co oznaczało odjazd autokaru na lotnisko o 4.15.W ten sposób na wyjeździe do Polski w praktyce zaliczyliśmy nieprzespaną noc i właściwie cały efekt wypoczynku był zmarnowany. Reklamacji nie można złożyć przed wyjazdem a regulamin tui jest oczywiście dobry tylko dla tui. Tłumaczenie jakie otrzymałem na infolinii tui sprowadza się tylko do wyjaśnienia, iż wszystkiemu winne są linie lotnicze. Byłoby to tłumaczenie sensowne gdyby nie fakt, iż loty są w całości czarterem tui i to Wynajmujący decyduje o godzinach podróży a nie przewoźnik. Lekceważenie klienta na infolinii jest zauważalne. Klient jest dla tui zerem jak zapłaci i podpisze regulamin (z którego wynika brak możliwości skargi przed i w czasie pobytu) a jak nie zapłaci i nie podpisze regulaminu to po prostu nie jest klientem i na nic się skarżyć nie może.
    ZaletyObsługa w hotelu rezydentki tui.
    WadyLekceważenie klienta. Regulamin usług skrajnie nieuczciwy dla klienta, w istocie umożliwiający oszukanie go i ograniczenie jego praw.
  • ~aneta / 2023-07-06 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej wycieczki w TUI, brak zainteresowania, wycieczka sprzedana, brak informacji zwrotnych, brak pomocy, stres, nerwy. Reklamacja odrzucona. Nie dajcie się nabrać. Stanowczo odradzam!!!!!!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadysama wady aż szkoda czasu na wymienianie i denerwowanie sie
  • ~CZYTAJ / 2023-07-06 10:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Do Iwona...Pytanko czy jak kupowałaś wycieczkę to nie wiedziałaś że nie ma rezydenta dokumenty sie drukuje? ze plżza 3000 km to dziwne bo ja zawsze sprawdzam sobie na mapie gdzie jest hotel. Wystarczy czytac oferte biura i jak nie pasuje isc do innego w czym problem bo u Ciebie chyba wyglada tak poszlas kupilas i nic nie czytasz to powodzenia ale mam propozycje idz do banku wez kredyt ale bron boze nie czytak umowy BO PO CO.......
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Bander 68 / 2023-07-05 18:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Najgorsze biuro podróży z jakim byłem na wczasach mają serdecznie w czterech literach swoich turystów po ich wykupieniu,byłem w Side brak opieki polskiego rezydenta niemieccy turyści mieli swojego rezydenta bo to niemieckie biuro podróży angielscy też mieli nawet Rosjanie mieli a Polacy nie bo dla tui widocznie to turyści drugiej kategorii hotel turecki bez zastrzeżeń 6 z plusem ale bp tui żenada nigdy nie wykupie od nich żadnej wycieczki, wczasów totalnie olewają swoich klientów polskich


    ZaletyHotel i jego turecka obsługa polecam
    WadyJedna wada to bp tui
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904