strona 10 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~A:Gregor Brabanski / 2023-07-24 16:36
Od wielu lat korzystamy z biura TUI.Tego lata chcialem wyleciec na Rodos.W zwiazku z obecnymi pozarami chcialem zasiegnac informacji czy nasza wycieczka sie odbedzie oraz czy jest mozliwosc ewentualnej zmiany terminu lub kraju wycieczki.Niestety pomimo godzin otwarcia w TUI Galaxy Szczecin ( ok 9,20 )odbywala sie inwentaryzacja,klijenci nie byli przyjmowani.Nie sa odbierane telefony,biuro nie odpowiada na pytania mailowe.
Bardzo dziwne podejscie do klijentow.
-
-
~Jakub / 2023-07-24 08:15
Tunezja, lipiec 2023: Animatorka na lotnisku, tuż po wyjściu z samolotu, kończy przemowę kierowaną do klientów łącznie sześciu hoteli słowami: "A teraz najgorsza wiadomość: Państwa pokoje będą dostępne od godz. 14, ale możecie zostawić walizki w bagażowni" - po czym uciekła.
Jakiś kiepski żart godny biura podróży pani Basii na osiedlu, zlokalizowanego w byłym kiosku Ruchu, ale nie tui. WTF
Dowóz z lotniska do hotelu: pierwszy raz przeżyłem, że musiałem dopłacać w opcji all-inclusive za przewóz do lotniska. W drodze powrotnej samolot miał wylecieć o godz. 5ej. Autobus podjechał do hotelu o godz. 1ej. Spędziliśmy prawie 3 godziny na lotnisku - po co?!
-
~Marfin / 2023-07-24 00:13
Opłaciliśmy wczasy w 5* hotelu w Sharm El Sheikh. Pokój, w którym nas zakwaterowano, nie można nawet porównać z hostelem po melanżu... Podejście obsługi klienta na zasadzie, czy na pewno debilu jest źle? Nie wybierajcie się TUI nigdzie 4i pod żadnym pozorem!!! ZaletyBrakWadyNie ma sensu wymieniać -
~NieudaneGreckieWakacje / 2023-07-23 13:04
TUI odwołało nam wycieczkę dwa dni przed i jeszcze nas na tym naciągnęło.
Zadzwonili gdy już byliśmy w kantorze, załatwiając sprawy przed wyjazdem. Awaria wodociągu w hotelu. Okej, myślałam, że w tej sytuacji biuro podróży zrobi wszystko żeby nam to jakoś zrekompensować. Niestety bardzo się pomyliłam. Zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni lub inna wycieczka. Urlop w pracy już zaklepany, więc nie mogliśmy czekać 14 dni. Wybraliśmy opcję zmiany wycieczki, pracownik miał zadzwonić do nas za 30 minut z ofertą. Spóźnili się z tym o jakieś 15 minut, ale myślałam że chociaż zaproponują nam coś sensownego. Otóż nie. Zaproponowali nam wycieczki z aktualnej oferty po takich cenach jak teraz chodzą, różnice oczywiście dopłaca klient ???? Świetna rekompensata, prawda? Wszystkie były droższe, a połowa w niższym standardzie. Zaproponowali nam około 10 ofert, więc zanim się zdecydowaliśmy minęła godzina. Gdy po tej godzinie wybraliśmy jedną z nich, pracownik poinformował nas, że w tym czasie cena się podniosła...
Także skończyliśmy z droższym hotelem w niższym standardzie wybranym na szybko w innym kraju niż planowaliśmy, a TUI zarobiło na naszym nieszczęściu dodatkowe pieniądze. Nie polecam.ZaletyBrakWadyOszustwo, naciąganie, brak rekompensaty -
~Niezadowolona / 2023-07-23 09:26
Wakacje lipiec 2023 Turcja pobyt skrócony o 13 godzin na niekorzyść moją. Transfer na lotnisko wczesnie rano przyjazd na lotnisko 3 godz przed odlotem, odmowa organizacji późniejszego transferu pomimo naszych próśb. ZaletySuper hotelWadyNiezgodność z kontraktem i brak skutecznego rozwiązazania ze strony TUI -
~Miki / 2023-07-22 13:19
Tragedia i Dramat
Oszuści
Kupujesz Wycieczkę pol roku wczesniej a miesiac przed wylotem informują że niw wylecisz z miejsca wylotu zgodnie z podpisana umowa i ofertą wystawioną pol roku wcześniej
Tak dzieje się notorycznie u tych naciągaczy i nie ma komu się wziąć za to
Nie napiszą w ofercie że miejsce wylotu może się zmienić bo przecież u nas można ludzi oszukiwać a poza tym ile kasy na tym zarabiają
Gdzie jest UOIK -
~Arek / 2023-07-20 10:56
Po powrocie z wakacji napisałem do TUI informację co nie zgadza się miedzy ich ofertą a rzeczywistością. To że plaża nie jest piaszczysto żwirowa tylko kamienista. To że w lodówce z lodami dla dzieci jest 5 centymetrowa warstwa śmierdzącego lodu. To że dzieciom serwuje się bułkę z samym serem białym. To że z piaskownicy śmierdzi gównem. Mini Club dla dzieci w którym miała urzędować animatorka, posługuje się jedynie językiem niemieckim i na dodatek z tygodniowego pobytu była tam tylko raz! W mini Clubie nie ma zabawek tylko jakiś stary samolot wystrugany z drzewa. To że drzwi do domu mają szparę na 3cm i wchodzi pod nimi robactwo. To że pod łóżkiem jest syf z lat 90'. To że domek zlokalizowany w ogrodzie jest umieszczony koło ruchliwej drogi. To że lodówka działa jak kompresor samochodowy. Śniadania na all inclusive codziennie to samo. Animacje dla dzieci codziennie to samo i na dodatek o godzinie 20.30. Mało tego! Jeszcze tylko i wyłącznie w języku niemieckim!
A co oni na to?: "jako TUI Poland nie mamy wpływu na to".
Super! Sprzedać ofertę umieją, kasę zgarnąć za nią też ale jak się zgłasza że nie powinni ludzi umieszczać w takich warunkach to piszą że oni nie mają wpływu na to.
Jakby ktoś się zastanawiał nad pobytem, zwłaszcza z dziećmi to TUI SUNEO Chrissi Amoudia nie polecam! Ani hotelu ani firmy TUI która do mojego zgłoszenia podeszła jak do...ZaletyChyba tylko pracownicy biura którzy nie są tutaj winniWadyWszystko poza pracownikami stacjonarnego biura. -
~mz / 2023-07-20 10:37
KU PRZESTRODZE. JEŚLI CHCECIE BYĆ UPODLENI, PODDANI DYSKRYMINACJI i LEKCEWAŻENI TO DO TUI. W miesiącu maju byłem na Majorce za pośrednictwem TUI. w drugim dniu na terenie hotelu uległem wypadkowi - poślizgnąłem się na śliskiej substancji i złamałem palec u nogi. do momentu udania się do szpitala było wszystko ok. w momencie kiedy postanowiłem pojechać do szpitala najpierw wskazano mi szpital oddalony o 5 km a nstp zmieniono na oddalony o 50km tłumacząc, że ubezpieczyciel Allianz współpracuje z tym szpitalem. Okazało się to kłamstwem. Na początek w szpitalu na recepcji dowiedziałem się, że mam zapłacić 150 euro kaucji kartą ponieważ jestem Polakiem. Nikt mnie o tym nie poinformował / wyjaśniono mi w szpitalu że inne nacje np Niemcy, Szwedzi czy Holendrzy nie muszą wnosić kaucji/. Skontaktowałem się z Allianz mówiąc, że ni mam karty a tylko gotówkę. Kobieta z Allianz odpowiedziała, że oni nic o tym nie wiedzą nstp rozmawiała z pracownicą recepcji szpitala a na końcu powiedziała, że muszę wnieść kaucję bo nie zostanę przyjęty. Kaucję wniosła tak naprawdę obca mi osoba. Po badaniach i zaopatrzeniu recepcja zażądała ode mnie polisy ubezpieczeniowej. Dzwonię do ubezpieczyciela i słyszę żebym zadzwonił do TUI. Zadzwoniłem do TUI a ci odsyłają mnie do ALLianz. Recepcja mówi, że jak wyjdę to zadzwonią na policję. TUI zaangażowało Allianz ale tłumaczą się , że za nich nie odpowiadają. Nie, nieprawda odpowiadacie za wszystkich podwykonawców, łącznie z hotelem w którym jest ślisko - wylane sosy, rozrzucone draże, kupy zeschniętych lodów na co posiadam stosowne zdjęcia. Mimo, że przekazywałem te informacje TUI to nic się nie zmieniło. Po zakończonej wycieczce złożyłem do TUI można powiedzieć reklamacje a ci odpowiedzieli mi, że nie należy mi się odszkodowanie choć wcale o nie nie występowałem. Nawet oficjalnie nie przeproszono mnie.
Jeszcze jedno : ŻĄDAJCIE POLIS UBEZPIECZENIOWYCH. PŁACICIE ZA NIE. SZPITAL JAK DO NIEGO TRAICIE UPOMNI SIĘ O POLISĘ.
Do TUI - szukam odpowiedniej kancelarii prawnej.Nie odpuszczę wam a będzie was to kosztować. -
-
~Dan / 2023-07-18 22:59
Nie polecam tego biura podróży to były moje ostatnie wakacje z nimi. -
~Bartek / 2023-07-17 17:58
Wykupiliśmy z żoną wycieczkę z przewodnikiem do Oświęcimia. Pojechaliśmy do Krakowa z miejsca swojego zamieszkania czyli 400 km poczym na dwa dni przed wykupiona wycieczka dostaliśmy esemesa że mamy anulować ta wycieczkę z uwagi na błąd systemu . Chcielibyśmy dowiedzieć się o co chodzi to usłyszeliśmy że nie będą mieć Polskiego przewodnika i mogą ewentualnie oddać nam pieniądze . Konsultantka była wredna i miała nas gdzieś. Poinformowałem ja że muszą nam oddać pieniądze a nie mogą i co proponują to powiedziała że nic i mamy radzić sobie sami . Jedna wielka żenada. Nie polecam ZaletyBrakWadyOkropna obsługa
Oszustwo
Żenada -
~Bartek / 2023-07-17 07:54
Tragedia, konsultant podpiął nie tą wycieczkę i zamiast na 10 dni zaproponowali 7 . Poganiali z płatnością i wyszło jak wyszło. Firma nie poczuwa się do odpowiedzialności i zaproponowała dopłatę do 10 dni pomimo, że rozmowa potwierdziła, że to wina konsultanta. Jesteśmy zmuszeni dopłacić te pieniądze ponieważ nie ma już żadnych innych w podobnej cenie wyjazdów. Chodzi o kwotę 2000 zł. Omijać szerokim łukiem!!! ZaletyBrakWadyMają klienta w nosie, liczy się kasa. -
~Adam / 2023-07-16 10:50
Ktoś już tu pisał o niezgodności metraży pokoi Pitwierdzamy to Jesteśmy w hotelu Eftalia Vilage Nasze pokoje okazało się że też mają metraż 28 m a nie jak w umowie 32 Wygląda na to że pokój który Tui ma dwuosobowy 28 m zamieniono na pokoje 4 osobowe NIE DAJCIE SIE TEZ OSZUKAC MIERZCIE POKOJE I SKLADAJCIE REKLAMACJE.My sfotografowaliśmy pomiary i nagraliśmy film Chcemy jeszcze zaprosić przedstawiciela hotelu do zmierzenia pokoju i wystawienia potwierdzenia do reklamacji ZaletyBrakWadyOszustwo na wielkosci pokoju -
~rozczarowany klient / 2023-07-14 20:06
Nigdy nie spotkałam się z tak niskim poziomem usług biura podróży i obsługi klienta. Wakacje zostały zakupione przez stronę internetową Tui ok. godziny 13:00. Po dokonaniu zakupu wyjazdu dla 3 osób na skrzynkę pocztową przyszedł e-mail z potwierdzeniem zakupu, informacjami o wyjeździe, hotelu itp oraz informacja, że w celu dopełnienia rezerwacji skontaktuje się konsultant. Po godzinie 18:00 (czyli po 6 godzinach od zakupu) konsultant skontaktował się, aby powiedzieć, że niestety wyjazd nie dojdzie do skutku, ponieważ nie ma miejsc w hotelu. Konsultant zaproponował tylko jeden hotel zastępczy, który był o znacznie niższym standardzie. Pieniądze za wyjazd, które zostały pobrane w dniu zakupu wakacji, nie wróciły automatycznie na konto. Konsultant nie zaoferował również przelewu natychmiastowego, zwrot zostanie dokonany dopiero po weekendzie. Istotnym faktem jest, że oferta, którą zakupiliśmy o godzinie 12:00, 8 godzin później dalej jest dostępna na stronie i dalej wprowadza klientów w błąd. Nie polecam biura podróży Tui, nie rezerwujcie tu wakacji, jeśli nie chcecie się mocno rozczarować jeszcze przed wyjazdem. ZaletyŻADNEWadykarygodnie niski poziom obsługi klienta, błędy systemowe na stronie internetowej, pobieranie pieniędzy za ofertę, którą nie dysponują, brak rekompensaty dla klienta, sugerowanie przez konsultanta, że składanie skargi na biuro nie przyniesie efektu. -
~Tomas / 2023-07-14 12:59
Uwaga jak zabierajcie ze sobą metrowke i mierzcie pokoje które sprzedaje TUI Zakupiony pokój miał mieć 32 m w okazuje się że pokój ma 28 m TUI twierdzi że pokój jest właściwy.Jest to oszustwo sprawę będziemy kierować na drogę prawna Trzy oszukane rodziny ZaletyBrakWadyOszustwo na pokoju
Brak rezydenta
Fatalny kontakt z infolinia -
~Monika / 2023-07-14 09:19
Nie polecam biura TUI,ciężki kontakt, tylko przez aplikację,brak bieżących inf.Rezydenci dramat!!Pan Patryk będący rezydentem na Cyprze w dniu 6.07.23rok.przyjechal tylko pp to aby sprzedać wycieczki, brak z jego strony pomocy, problemy jakie mieliśmy na miejscu nie rozwiązał, wręcz przeciwnie, bronił strony na Cyprze, nigdy więcej z TUI.. Zawsze mogłam liczyć na pomoc rezydenta tak ten gość, bardzo arogancki, przemarzały, brak szacunku, wmawiał nam że to my winni bo żle czytamay umowy, że lecąc w oby Krak NALEŻY czytać inf.co jest i co obowiązuje w danym kraju!!!Umowy sprzedaży wycieczek są niejasne,brał szczegółów, dopiero na miejscu okazuje się zupełnie co innego, dlatego nie polecam!!! ZaletyŻadnych zaletWadyBrak konkretów w umowach..Np.to że w hotelu jest 1 restauracja i że napoje gazowane nie są wydawane od 00.do 10.00 dramat przy tak wielkich temperaturach, następnie brak inf.ze na kolację jest ZAKAZ wchodzenia w klapkach i japonkach po czym nie ma problemu co do śniadania i obiadu,brak.inf.brak inf E klimatyzacja jest tylko I wyłącznie w pokojach w lobby brak i restauracjach także!!!Siedząc i spożywając posiłki jesteś ugotowany!!!I wiele innych inf
Brakuje!!!! -
~JACEK / 2023-07-13 00:28
Dzień dobry. Ostrzegam wszystkich przed wycieczką do Side organizowaną przez biuro podróży. W tym roku byliśmy na wakacjach w Turcji, w okolicach Side. Wszystkie świadczenia dotyczące pobytu w hotelu spełniły nasze oczekiwania. Miła obsługa, czystość, bardzo dobre, urozmaicone jedzenie, bary dostępne całą dobę, baseny ze zjeżdżalniami, różnorodne zajęcia z animatorami w ciągu dnia i wieczorami. Polecamy hotel Alba Queen Hotel.
Niestety zaproponowana przez biuro podróży wycieczka do Side to kompletna kompromitacja. Wycieczka miała trwać 4 godziny. W ofercie wycieczki zaproponowano nam spacer z przewodnikiem po starym mieście Side, świątynię Apollina, czas wolny w Side oraz wizytę w centrum z tkaninami i wyrobami skórzanymi. Opiszę jak naprawdę wyglądała ta wycieczka: najpierw pojechaliśmy do sklepu z odzieżą skórzaną, gdzie próbowano nam za wszelką cenę sprzedać wyroby skórzane - tam musieliśmy spędzić godzinę czasu, choć nikt z uczestników wycieczki nie miał na to ochoty. Potem pojechaliśmy do centrum z tkaniami, myślałam że zobaczę wspaniałe tureckie tkaniny, ale niestety zostałam przywieziona do sklepu takiego, jak u nas wyglądają sklepy, które mają wszystkie artykuły - po 2 zł "kompromitacja. Oczywiście tam również musiałam spędzić godzinę czasu, chociaż ze sklepu wyszłam po 5 minutach (dodam, że wszyscy uczestnicy wycieczki nie wiedzieli, że pojadą do takiego sklepu). Potem pojechaliśmy zobaczyć starożytne miasto Side. Niestety przewodnik też nie potrafił zaciekawić turystów, nie miał wiedzy, na wszelkie zadawane pytania przez uczestników wycieczki dotyczące starożytnego miasta nie potrafił odpowiedzieć. Na koniec mieliśmy czas wolny w Side i to było najlepiej spędzony czas na tej wycieczce. Do hotelu wróciliśmy taksówką, bo niestety okazało się, że wycieczka będzie trwała 2 godziny dłużej. Ze względu na dłużej trwającą wycieczkę nie zdążyliśmy na obiad, zjedliśmy obiad w miasteczku Side. Zawsze korzystam w wycieczek organizowanych przez biuro podróży TUI i zawsze byłam zadowolona, więc naprawdę jest mi przykro co spotkało mnie tym razem. Myślę, a przynajmniej mam taką nadzieję, że pracownicy biura podróży też nie zdają sobie sprawy, jak naprawdę wygląda ta wycieczka. Niestety, przez to co spotkało mnie na na tej wycieczce trudno będzie znów zaufać.
e -
-
~Agnieszka / 2023-07-12 15:05
Dzień Dobry
do tej pory korzystaliśmy zawsze z wycieczek w TUI niestety obsługa oraz oferty w tej chwili bardzo się różnią od tego co TUI oferuje na swojej stronie. nidgy wcześniej nie zadżyło się aby pokój nie był dostępny a tutaj zonk po przyjeździe pokój dostępny o godz. 14 ale jak zapacisz 30 euro to pokój jest w ciągu kilki minut. Brak rezydenta na miejscu Pan który przyjechał na spotkanie stwierdził, że nie jest rezydentem on tylko przyjechał sprzedać Nam wycieczki. Niestety albo stety ludzie myslą logicznie i nie dali zarobić TUI. Wynegocjowane warunki w hotelu w pakiecie all inclusive marne żeby nie powiedzieć fatalne - pakiet all inclusive co zawiera 3 posiłki dziennie (brak przekąsek pomiędzy, choć hotel oferuje pobyt z dziećmi), jedna kawa dziennie do śniadania, za resztę trzeba zapłacić, alkohol nie do wypicia a w dodatku drinki w barze podają dzieci. TUI obudź się bo chyba zaczniesz tracić klientów.ZaletyBrak -
~mi / 2023-07-12 09:35
hej chciałem napisać jak w tym roku załatwiło mnie tui. W kwietniu zarezerwowałem wczasy w Chorwacji, (hotel z basenem, hb). Początkiem lipca dojechaliśmy do hotelu, okazuje sie, że nie widzą mojej rezerwacji (ja ze swojej strony miałem voucher), mamy sobie zjeść obiad i czekać, cos wymyślą z pokojem. Po godzinie proponują inny hotel z ich sieci o lepszym standardzie, 3km dalej. No to ok jedziemy. Po około 2 godzinach, rozpakowaniu walizek, mail z tui z propozycja noclegu w kamienicy, bez wyżywienia i wiadomo basenu, a jak nie rozwiązanie umowy. Dosłownie 2 minuty po meilu, telefon z tui co zadecydowałem. O decyzji hotelu, że dali nam inny to nie wiedzieli. Jednym słowem tylko dzięki uprzejmości obsługi mieliśmy udane wakacje. A za rok chyba Tui sobie odpuszczę, po 5 sezonach razem. -
~Irena / 2023-07-11 17:22
Wszystko super opieka TUI na lotnisku i w hotelu.Rezydent Michał przesympatyczny pomocny przez cały pobyt.Bylismy w Bułgarii w hotelu Festa Panorama.Byłam z TUI parę razy i zawsze ok.Niewiem skąd te negatywne opinie ZaletyWszystko zgodne z ofertąWadyBrak -
~Kazik / 2023-07-11 11:20
Wakacje lipiec 2023 Turcja. Sam hotel ok. Choć biuro Tui pomija wiele istotnych szczegółow które są dość istotne. Jak np. dopłata jeśli przyjeżdżasz rano i chcesz korzystać z obiektu (doba od 14), jak również doplata za korzystanie z obiektu jeśli masz wylot wieczorem (wymeldowanie o 12). Mini klub płatny w ofercie nie było o tym wzmianki. Ale to da się jakoś zaakceptować pierwsza oplata to 20 euro, druga 10 euro za godzinę. Najgorsza jest "pomoc" kolsuntanta Tui, porażka. Jeśli się coś dzieje zostajesz sam z problemem. Pani niesympatyczn, nie udzielająca kpmpetentbych odpowiedzi. Goście mają aplikację i na tym się kończy kontakt z Tui. Ostatni wyjazd za pośrednictwem tego biura. ZaletyHotelWadyObsługa Tui.
strona 10 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »