Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 930 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2022-12-26 13:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Przy zakupie wycieczki kupiliśmy także 2 wycieczki fakultatywne. Jedną z nich postanowiliśmy rozszerzyć bo były dwie wersje. Więc rezydent doradził nam żeby tą wersję którą kupiliśmy wcześniej anulować(tak zrobiłam) a u niego wykupić tą wersję co chcieliśmy. Ale pieniądze za pierwszą nie zostały oddane bo stwierdzili że na wycieczce byliśmy. Owszem, tyle że została opłacona dwukrotnie :(
  • ~Karolina / 2023-08-29 11:02
    Ocena: 3.33 / 5
    opinia o TUI
    Nie polecam !!!
    Zakupiłam wycieczkę dla 4 osób ( 2 dorosłych + 16 i 12 latek)
    Zaproponowany pokój miał pomieścić tyle osób, ale po przyjechaniu na miejsce, okazało się, że TUI (chyba w ramach oszczędzania) rezerwuje dla rodziny 4 osobowej pokój 3 osobowy !!!!
    Dostaliśmy 3 miejsca do spania + łóżeczko turystyczne dla 12 latka !!!!
    Po awanturze, dostawili normalne łózko, ale już nie można było poruczać się po pokoju.
    Na drugi dzień, hotel zachował się w porządku i zmienił nam pokój na większy, bez żadnej dopłaty.

    Ale TUI - masakra !!!

    Rezydent - miał - delikatnie mówić - wywalone na to
    A dział reklamacji i kontaktu z klientem nie odzywa się do mnie od 11 dni.

    Nie polecam, i nie skorzystam z ich usług ponownie
    ZaletyTylko zaproponowali fajny hotel
    WadyMasakra - mówiąc bardzo delikatnie.
    oszukują na pokojach, brak komunikacji, chęci załatwiania i rozwiązania problemu stworzonego przez nich lub przez niekompetencję ich pracowników
  • ~Katarzyna / 2022-05-20 15:09
    Ocena: 3.33 / 5
    Wakacje Dominikana super oferta że wspaniałym hotelem 5*pokoje duże wszystko było w umowie. Rzeczywistość porażka, pokój obskorny, my 2+1w jednym łóżku w trójkę czat tui nic nie pomógł katastrofa rezydenta biuro Tui nie posiada.Recepcja wzrusza ramionami udając że nie rozumie, po kłótni przy klientach dostałam inny pokój z dwoma łóżkami ale to i tak nie to za co zapłaciłam smród stechlizny, nikt nie sprzątał brud, brak ręczników a cena wygórowana nigdy więcej z tym biurem, kłamcy nie polecam nikomu z raju zrobiło się piekło nie do opisania przeztrzegam innych nigdy z tym biurem
    ZaletyŻadne
    WadySame wady
  • ~Kazimierz / 2023-06-21 10:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Pod względem samych wczasów nie mam zastrzeżeń ale jeśli chodzi o obsługę rezydentów i pomoc ze strony Tui to nie ma żadnej.Miałem problem zdrowotny to skierowali do ubezpieczyciela (który wywiązał się ze swoich obowiązków) ale potrzebna była pomoć w tłumaczeniu na miejscu w szpitalu to już żadnej pomocy ze strony rezydentów mimo żę w rozmowie na czacie prosiłem o to. Byłem kilka razy z TUI ale to jest mój oststni raz.
  • ~Kwiatuszek / 2021-09-11 19:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel super polecam Fantasia Hotel de Lux ***** Turcja Egejskim niestety opieka Tui słabo już na lotnisku rezydenta brak stał pod lotniskiem w hotelu kontakt przez recepcję bodźców aplikacje na wycieczce rezydenta brak trzeba znać język inaczej bez rezydenta nic nie załatwisz sprzedać wczasy wycieczki potem radźcie sobie sami to opis Tui w Turcji Egejskiej
    ZaletyHotel super
    WadyBrak rezydenta
  • ~Maria / 2021-07-08 00:15
    Ocena: 3.33 / 5
    Korzystam zTui ponad 15 lat i sama się dziwię że tyle wytrzymałam ale teraz już będzie czas aby zwinąć żagle bo jest coraz gorzej i klient dla biura to po wpłacie pieniędzy to śmieć.wpłaty dokonałam 2 lata temu z uwagi na covid nie poleciałam w 2020r zachorowalam w miesiącu w którym miałam lecieć.przenioslam pieniadze na 2021 licząc ze w ty roku się wybiorę ale już nie mam siły zaglądac na my tui co to biuro podróży wyprawia godzin wylotu podano mi już czterokrotnie ostatnie oczywiście na niekorzyść a jeszcze po drodze dopłaciłam 100 za lepszą godzinę wylotu stówka poszła a ja znowu lecę w niedobrym czasie co skutkuje biorac pod uwagę wylot z wakacji 12 dni pobytu a nie 14 za które trzeba płacić.To jest proceder uprawiany od lat i nie ma na to bata.
    ZaletyTo były dawne lata byli rezydenci,były gadżety od biura dla takich długoletnich klientów jak ja teraz to totalne olewanie ale ostrzegam karma wraca i to długo nie potrwa.
    WadyCzara goryczy z mojej strony się przelała pozdrawiam i zyczę sukcesów ale już bezemnie
  • ~Mariusz / 2020-03-08 15:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Za zgodą TUI (tak twierdzi lotnisko) zostałem okradziony przez Straż Graniczną lotniska w Hurgadzie. Strażnik trzymający tabliczkę TUI kazał sobie płacić 28$, kiedy VIZA kosztuje 25$. Dodatkowo złodziej nie chciał wydać reszty z 60$ za dwie osoby. Szkoda, że złodziejstwo za przyzwoleniem biura podróży
    ZaletyHotel Three Corners Sunny Beach - polecam.
    WadyZłodziejstwo za przyzwoleniem I pod szyldem TUI.
  • ~Marzena / 2023-07-04 20:27
    Ocena: 3.33 / 5
    Opinia dotyczy Albania hotel Vivas durres
    Wakacje z all inclusive którego wogole nie było a goście za to zapłacili jedzenia było bardzo mało godzinę po rozpoczęciu posiłku wielu dań już brakowało .
    Pomijając to że jedzenie było niedobre !!!
    To niedopuszczalne jest aby goście notorycznie każdego dnia w środku posiłku nie mieli do niego dostępu oraz nie było czym zastąpić bo ciasto było jedno jak brakło już nie masz nic i tak ze wszystkim.
    Wszystko się kończyło tuż po rozpoczęciu a biuro podróży tui zignorowało sprawę różnymi wymówkami że niby nie zgłosiłam pierwszego dnia .
    Również zabrali nam jeden dzień urlopu przesuwając samolot o 8 godzin urlop był skrócony o jeden dzień
  • ~Marzena / 2024-04-20 11:33
    Ocena: 3.33 / 5
    Jeszcze nie pojechałam a juz mam gule, z dzieckiem po nocy bo to czasy ze trudno o.wszystko, nie mazna jak w cywilizowanym swiecie, doba hotelowa od 14 a ja po nocy przyjade, doba hotelowa do 10-12 a jak na 9 na lotnisko parodia. Przy ofercie bylo chodziaz 13 wylot, powrot 17 trochę późno ale do zniesienia.
    ZaletyMoze będą
    WadySame wady do wyjazdu, po oplaceniu.
  • ~mi / 2023-07-12 09:35
    Ocena: 3.33 / 5
    hej chciałem napisać jak w tym roku załatwiło mnie tui. W kwietniu zarezerwowałem wczasy w Chorwacji, (hotel z basenem, hb). Początkiem lipca dojechaliśmy do hotelu, okazuje sie, że nie widzą mojej rezerwacji (ja ze swojej strony miałem voucher), mamy sobie zjeść obiad i czekać, cos wymyślą z pokojem. Po godzinie proponują inny hotel z ich sieci o lepszym standardzie, 3km dalej. No to ok jedziemy. Po około 2 godzinach, rozpakowaniu walizek, mail z tui z propozycja noclegu w kamienicy, bez wyżywienia i wiadomo basenu, a jak nie rozwiązanie umowy. Dosłownie 2 minuty po meilu, telefon z tui co zadecydowałem. O decyzji hotelu, że dali nam inny to nie wiedzieli. Jednym słowem tylko dzięki uprzejmości obsługi mieliśmy udane wakacje. A za rok chyba Tui sobie odpuszczę, po 5 sezonach razem.
  • ~Misiek / 2021-08-13 22:10
    Ocena: 3.33 / 5
    TUI to firma nieuczciwa i złodziejska. Co innego proponuję w folderach i umowie a po wpłaceniu należności ujawnia się inna zrczywistoscc. 9 dni przed wyjazdem, jest to nieuczciwe 30 godzin różnicy nie da się wytłumaczyć.

    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość
  • ~MJ9 / 2021-08-10 09:37
    Ocena: 3.33 / 5
    Dzień dobry.
    Chciałem wyrazić swoją opinię na temat wakacji z biurem TUI.
    Ogólnie wakacje się udały poza jednym ale.
    Wakacje spędzałem w Turcji wykupiłem wycieczkę fakultatywna z rejsem statkiem jako atrakcje dla swojego 8 letniego syna.
    Na skutek pożarów panyjacych w Turcji rejs się nie odbył.
    Nie mam do tego pretensji jednak sposób w jaki zachowało się biuro pozostawia wiele do życzenia. Biuro wiedziało co najmniej od półtora tygodnia przed wycieczka że ów rejs się nie odbędzie mimo to nie poinformowalo wcześnie o tym uczestnikow. Zostaliśmy potraktowani przez organizatora jak małe dzieci. Nie ma rejsu pojedziemy tam i tam nikt wcześnie nie informował nas o zmianie programu wycieczki i nie uzgadniał tego z nami.
    Jest to mało profesjonalne. Wręcz aroganckie i chamskie w stosunku do uczestników.
  • ~Przemek / 2022-05-13 16:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Egipt kwiecień 2022. Wykupiliśmy wycieczki fakultatywne, na których przewodnicy w sposób namolny i nachalny wciskali biżuterię i namagali na napiwki łażąc po autobusie z kopertami dla kierowców i dla siebie np.Szinuda w Hurgadzie. Dramat!5 dolców napiwku to "drobne". TUI musi zatrudniać profesjonalistów, bo sępienie na zorganizowanych wycieczkach zniechęca do dalszych wyjazdów.
    Druga sprawa - rezydent zupełnie nie wykazywał zainteresowania grupa i nie odbierał telefonów jak były problemy z wyjazdami.
    ZaletyHotel, jedzenie, lot
    WadyPrzewodnicy wycieczek fakultatywnych
  • ~Rob / 2022-07-01 20:39
    Ocena: 3.33 / 5
    Byliśmy w hotelu SPLASH WORLD VENUS BEACH HAMMAMET...Rezydentka p. Agnieszka zrobiła swoją robotę chociaż nam było łatwiej gdyż był to 2 wyjazd do Tunezji..Hotel wymaga odnowienia jednak posiada 3 gwiazdki więc wiedzieliśmy gdzie jedziemy i na co można liczyć...animatorzy świetni i bardzo przyjaźni.. mówią w każdym języku...z wiadomych względów starają się nie mówić po rosyjsku???? prowadzili mega zajęcia więc nie dało się nudzić a przecież motywowali ludzi do udziału w przeróżnych grach-zajęciach w 37 ° upale...najlepszy MADY???? polecam udać się na Piracki statek badz Katamaran (taki gościu chodzi po plaży i w hotelu i namawia w czapce a'la kapitan)..jednak bardzo żetelny i wszystko było super i bezpieczne...Spędziliśmy super czas...dziecko 12 lat zachwycone...Jedzenie bardzo dobre i bardzo różnorodne...miejsce polecam zwłaszcza dla rodzin z dziećmi tylko nie TUI..kontakt na czacie beznadziejny. Na pytanie o plan wycieczki odpisali ze dziękują za kontakt i jak tylko będą wstanie to odpiszą...niestety...
    ZaletyAquapark, animatorzy, usługi jak Katamaran, jedzenie, miejsce, medyna, klimatyzacja w pokojach, nastawienie obslugi-kelnerow
    WadyWycieczki fakultatywne z TUI. Usiłowałem dowiedzieć się jaki jest plan wycieczki na Saharę ale TUI nie znalazło czasu aby odpisać na czacie.. przewodnik(starszy Pan) baaaardzo słaby...mówił po polsku słabo ale nie w tym problem...nic nie opowiadał poza słowami: "już za chwilę będziemy w...już za moment..tragedia...nie wiedzieliśmy kiedy i gdzie staniemy I co tam będziemy robić albo co można robić...16 lat temu byliśmy na wycieczce na Sahare z RAINBOW Tour i było cudownie...tym razem przewodnik zrąbal wszystko ale na szczęście była świetna ekipa...
  • ~Sima / 2021-07-04 15:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Nonszalancja i olewka. Nikt nie odpowiadał na moje smsy (zapewniaja, ze odpisza w pól godziny). Dodzwonic sie na infolinię graniczy z cudem. NIe dostałem smsa o godzinie transferu z hotelu na lotnisko (powrot). Wiedzialem kiedy od innego turysty. Olali mnie, kiedy oceniłem ich w ankiecie negatywnie. Przykro bylo jak innych turystow obslugiwali rezydenci. TUI Polska ma turystow gdzieś. Przykro!!! Pisanie do nich skarg nie ma sensu. Rechocza z nas.
    ZaletyWykupione super hotele
    WadyOlewka i brak polskiego rezydenta
  • ~Tomek / 2021-06-21 19:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Hotel Royal Belvedere w Hersonisos pobyt w czerwcu. Hotel bardzo dobry, pozytywnie oceniam obsługę i infrastrukturę. Jedzenie dobre, urozmaicone i spory wybór. Odradzam natomiast skorzystanie z oferowanego przez Tui opcji parkingu przy lotnisku. Parking nazywa się Start Parking a powinien nazywać się Ściema Parking. W ofercie podany jest transfer na lotnisko i z lotniska. Po wykupieniu parkingu okazuje się, że np w Gdańsku transferu nie ma bo boja się wozić ze względu na pandemie i trzeba dojść około 1 km z parkingu na lotnisko i z lotniska na parking. Pytanie w jakim celu transfer jest w ich ofercie. Odpowiedź ich oferta to jedna wielka ściema, nie dajcie się nabrać wybierzcie inne parkingi gdzie dołożycie 10 zł i macie zapewniony transfer. Ja to niestety zrobiłem i teraz czekam jak łaskawie zwrócą mi pieniądze, bo jest oczywiście możliwość anulowania wykupionego parkingu. Niestety ja już czekam 2 tygodnie na zwrot pieniędzy mimo korespondencji emailowych, zaś biuro telefonów nie odbiera. kolejna kwestia to minus za brak na miejscu polskiego rezydenta Tui, któremu np mozna zgłosić problem. Dziecko zostawiło w autokarze bluze podczas transferu z lotniska do hotelu. Po wyjściu z autokaru chcielismy to zgłosić. Wystarczyłby kontakt telefoniczny do rezydenta a ten skontaktowałby się z kierowcą aotokaru. No ale niestety. TUI wymaga telefonu do ich centrum obsługi klienta w Polsce, który przekazał link do biura rzeczy znalezionych. Efekt żadne tylko stracony czas.
    ZaletyHotel
    Wadyparking proponowany przez TUI, brak kontaktu na miejscu z rezydentem.
  • ~Żaba / 2022-07-14 16:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Kilka dni temu wróciliśmy z wakacji na Fuerteventura z biura TUI. Od kilku lat latamy z tego biura na urlop i mam wrażenie , ze co roku jest gorzej. Nie ma na miejscu kontaktu z rezydentem , który podaje jedynie adres mailowy, gdzie przy próbie kontaktu przekierowuje cię do automatycznej sekretarki do Polski, wiec jak jest sytuacja kryzysowa i potrzeba pilnego kontaktu to nie ma szans. Mamy na szczęście fantastycznych ludzi w biurze w Polsce wiec dzwonimy bezpośrednio do nich bo do Tui albo rezydenta nie ma szans!
    Nie ogarnęli wycieczki załatwionej na miejscu bo jak później twierdzili wkradł im się błąd! Nie przyjechał po nas autobus na lotnisko bo zapomnieli nas zabrać spod hotelu i musieliśmy załatwiać na szybko taksówkę i właśnie przy próbie kontaktu nie było nikogo kto by pomógł. Jedyna deska ratunku to jak już wspomniałam nasze biuro w Polsce.
    Jesteśmy w miarę ogarnięci bo sporo razy byliśmy już za granicą ale ktoś , kto jest pierwszy raz nie połapie się za Chiny. Bardzo słaby kontakt z rezydentami (w naszym przypadku żaden) i to bez znaczenia czy to Turcja czy Hiszpania czy wyspa, turystę mają w nosie. To chyba nas skłania ku temu , że kolejne wakacje będą już zdecydowanie bez TUI !!!
  • ~Aga / 2023-05-12 10:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzień dobry, wykupiłam w aplikacji TUI wycieczkę na Majorce dla 3 osób.Zaliczka za nią została zapłacona w 02.2023r,a całość kwoty 6.04.2023r. Wycieczka całodniowa po Majorce z miejscowością Port de Soller i Sa Calobra. Termin wycieczki 10.05.2023r.z niewyjaśnionych przez biuro powodów wycieczka została nam odwołana w tym terminie i przełożona na 12.05.2023r.Domyślamy się oczywiście co było tego powodem. Osoby,które zakupiły wycieczkę podczas pobytu w hotelu pojechały w naszym terminie 10.05. Poczekaliśmy,zatem do przełożonego dla nas terminu, ponieważ nam zależało na wycieczce nie mieliśmy wyboru.W miedzy czasie korespondowaliśmy na czacie z biurem TUI, aby upewnić się czy na pewno wycieczka się odbędzie. 12.05 wstaliśmy rano(razem z 5letnim dzieckiem)ciesząc się na naszą wyczekaną wycieczkę. Czekając przed hotelem przez ponad 1,5 godziny na autokar i jednocześnie korespondując, dzwoniąc do biura otrzymywaliśmy sprzeczne informacje co do mającej się odbyć wycieczki. Czekało z nami razem 8 osób - wszystkie osoby zakupiły wycieczkę przez aplikacje TUI, na kilka miesięcy przed wyjazdem. Raz mówiona nam,że mamy czekać bo autokar jest w drodze, innym razem, że wycieczka jest kolejny raz odwołana. Miałam wcześniej zaufanie do biura TUI, obecnie stwierdzam,że biuro nie szanuje klientów i absolutnie nie dba o ich dobrostan podczas urlopu. Zawodzi przede wszystkim komunikacja z klientem oraz klient płacący gotówką w hotelu jest lepiej traktowany od tego który nie dostarcza tej gotówki bezpośrednio. Zawiedliśmy się bardzo na biurze TUI. Absolutnie nie polecam zakupu wycieczek fakultatywnych przez aplikację TUI, ponieważ jest bardzo duże prawdopodobieństwo,że klienci zostaną potraktowani podobnie jak my.
    ZaletyWspaniała obsługa agenta
    WadyZawiodła komunikacja poprzez aplikację TUI, osób obsługujących czata, dyskryminacja klientów, którzy zakupili wycieczki fakultatywne z wyprzedzeniem w aplikacji TUI
  • ~agat / 2024-06-20 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem akurat w hotelu locanda beach na zakhyntos. Nie duży hotel czysty 4 gwiazdkowy. I na tym koniec dobrych informacji. Wyżywienie paskudne nie smaczne z owoców dostajemy jabłka krojone na ósemki arbuz też krojony na malutkie kawałki. Woda ma posmak słony nie da się pić ani kawy ani herbaty. Kupujemy w pociskiem makecie zgrzewki wody. Dozywiamy się na mieście. TEN HOTEL TO PORAZKA NIE POLECAM
    ZaletyCzystość, przy morzu.
    WadyWyżywienie
  • ~ali / 2019-09-09 20:33
    Ocena: 3.00 / 5
    W lutym 2019 r kupiliśmy wycieczkę dziesięcioosobową w TUI, była atrakcyjna.czas wylotu około 4,00 rano,jakież było moje zdziwienie gdy po jakimś czasie (nawet nie wiem kiedy),przesunięto nam lot na 17,50 po południu.Po kilku moich interwencjach ,wizytach w tui,uspokajano mnie."Proszę czekać, godziny wylotu na pewno się jeszcze zmienią,przecież do wylotu jest jeszcze cztery miesiące"..... W centrali tui nie mogą nic zrobić ponieważ oni nie sprzedawali wycieczki.zapłaciliśmy za dziesięć osób ,a oni nic nie mogą zrobić!To jest po prostu kpina z klientów ,tym bardziej ,że dowiedziałem się że we wcześniejszych lotach "były wolne miejsca.Dwanaście godzin straty Myślę że takie sytuacje powinny być nagłaśniane w mediach aby klienci otrzymywali to za co płacą,ponieważ nie jedna osoba ciężko pracuje i odkłada na swoje wymarzone wakacje,może jeden raz w życiu......
    Wadyniekorzystna zmiana lotu (12 h)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960