Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TNT opinie

Ocena na podstawie 521 opinii

1.19 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.15
  • Czas dostawy
    1.21
  • Cena/Jakość
    1.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 27
  • ~M. / 2023-11-17 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy wyborze godziny odbioru (po godz.16.00) dzwoni kurier z pretensją, że on pracuje do 16. Później przez 3 dni nie odbierają przesyłki. Na czacie firmowym tylko przepraszają i umawiają nowy termin, w którym kurier nigdy się nie pojawia.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko w tej firmie
  • ~MM / 2023-11-07 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Brak możliwości przekierowania przesyłki! Brak możliwości kontaktu z kurierem i umówienia się na odbiór jak w każdej innej firmie kurierskiej! Jedyną możliwość jaką masz to siedzieć od 9.00 do 18.00 i czekać na kuriera! Firma dno!
  • ~Raf / 2023-09-14 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Chciałem uzyskać numer do kuriera aby umówić godzinę dostawy. W innych firmach nie ma z tym problemu, tutaj poinformowano mnie, ze mam siedzieć i czekać, paczka będzie kiedy będzie, po 20 minutach płatnego połączenia, także że kurierzy mają numery prywatne i nie udostępnią ich. Po kolejnych 20 minutach słysząc co 5 sekund, proszę o chwile cierpliwości, wysłano mój numer do centrali z prośba o przekazanie kurierowi, z zaznaczeniem, ze kurier nie ma obowiązku oddzwonić. Na zakończenie zaproponowano mi dokupienie opcji dostawy w określonych godzinach oraz ze jak się kupuje tanie paczki to oni maja je …. w niskim priorytecie. Chciałem usprawnić im pracę, a potraktowano mnie delikatnie mówiąc nieuprzejmie i jeszcze zapłaciłem za połączenie, bo na e-mail nie odpowiadają. Nigdy więcej, ale rynek ich zweryfikuje, jestem przekonany!
  • ~Odradzam tnt / 2023-09-01 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Usuńcie się z rynku. Zero pomocy. Od 8 do 20 mam czekac.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko kirwa zero kontaktu z kurierem a robot nie pomaga czekac od 8 do 20 w domu mam
  • ~Monika / 2023-08-23 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Przesyłki nie docierają na czas. Brak konkretnych informacji. Nikt nic nie wie i nikogo nie obchodzi, że ktoś czeka na przesyłkę. Ne będę na pewno korzystać więcej z ich usług.
    Zaletybrak
    Wadyopisane powyżej
  • ~jakub / 2023-08-14 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne 0 dzwoniłem okolo godziny 12 czy moja paczka dotrze bylem zapewniany ze tak do godziny 18 o 16:25 kurier zglosil ze klient zmienil date dostarczenia co bylo totalnym klamstwem. dzwoniac na infolinnie dostalem informacje ze kurier zakonczyl prace byla godzina 17 to po co kuerwa te wypociny ze bedzie do 18 jak kurier robi co chce kłamie itp nie polecam
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie jakie moga byc
  • ~Lusia / 2023-08-04 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma kurierska!!!! Z własnej woli nigdy bym tej firmy nie wybrała!!! W śledzeniu przesyłek 2 razy awizowana przesyłka-Odbiorcy nie ma w domu. Zostawiliśmy mu wiadomość i czekamy na kontakt z jego strony.- żadnego awiza z telefonem kontaktowym. Nic. Cały czas był ktoś w domu wiec pewnie zaznaczyli sobie od czapy że adresata nie zastano! Nie polecam!! Przy 3 próbie dostarczenia okropny kurier,strasznie nieuprzejmy!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Marta / 2023-07-24 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakieś nieporozumienie. Nie odbierają paczek na czas, zero elastyczności w dostawie paczek, brak punktów odbioru, kontakt z automatem, ciężko dodzwonić się do żywego człowieka, nic nie idzie załatwić. Odbiór paczki możliwy z centralnego magazynu godz 8-16. To co dzień wolny brać, żeby się przejechać na drugi koniec Warszawy. Super
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Piotr / 2023-06-20 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    3 tygodnie (TRZY TYGODNIE) już czekam na przesyłkę z Londynu, która ciągle ma status "odebrana" na śledzeniu. Kompletny brak odpowiedzi na emaile. Po 3 interwencjach ktoś się odezwał tylko po to, żeby znowu kontakt się urwał. Przesyłka z Marsa już by dawno doszła. Polecam serdecznie
  • ~bob / 2023-06-13 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia absolutna. infolinia jest premium, nie odbierają, nie da się nic załatwić, nie rozumiem jak w ogóle ten serwis funkcjonuje
  • ~Wojciech / 2023-05-22 16:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwie przesyłki z Włoch dotarły do Polski po dwóch dniach. I tu ślad zaginął od kilku dni status przesyłek się nie zmienia oraz przesyłki nie zostały dostarczone. NIE POLECAM!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWszystkie jakie można wyobrazić sobie i dotyczące firm kurierskich.
  • ~M.M / 2023-05-19 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczono przesyłki,kontakt telefoniczny niemożliwy,brak odpowiedzi na e-mail
  • ~AGNIESZKA / 2023-05-18 18:18
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT.. to mało powiedziane. W ciągu 2 tyg. drugi raz nadaję przesyłkę, ekspres, z gwarancją godziny doręczenia.. i kurier nie odbiera przesyłki w wyznaczonym dniu (o okienku czasowym już nawet nie wspominam). Drugie spotkanie z klientami zrujnowane - ciężko bowiem pokazywać produkty, które nie dojechały! NIE POLECAM!!
    PS. A gadanie z chatbotem, który mi czyta 2x list przewozowy, który mam przed nosem dopełnia obrazu dramatycznej jakości obsługi tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadynie odbierają przesyłek; obsługa do 17:00; gadanie z chatbotem
  • ~PFF / 2023-05-12 13:16
    Ocena: 3.00 / 5
    podzielam opinię aby była to teraz jedna z najgorszych firm. Po przyłączeniu TNT do FEDEXU natychmiast spadła do zera jakość usług, kontaktu, rozwiązywania problemów i logicznego myślenia przez ludzi tam pracujących. Dramat! tak jak kiedyś TNT było wspaniałe tak teraz TNT/FEDEX to jakieś nieporozumienie. Powinni tą firmę zamknąć!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna jakość, brak rozwiązywania problemów, błędy itd itd
  • ~anna / 2023-05-05 09:54
    Ocena: 1.67 / 5
    porażka totalna źle wystawiają faktury ich błąd a później człowiek musi sam składać reklamacje z ich winny ich błędu.... masakra
  • ~Andrzej / 2023-04-13 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka nie potrafią w terminie odebrać paczki a kontaktu z nimi brak
  • ~Zbigniew / 2023-04-07 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i tragedia najpierw kurier miał odebrać paczkę i przez 3 dni z rzędu nikt się nie pojawił potem gdy paczka miała do mnie wrócić znowu kurier nie mógł do mnie jakimś cudownym trafem trafić pod wskazany adres. Ogólnie firma dramat zero kontaktu z kurierem z kimkolwiek obsługa w XXI wieku na poziomie średniowiecza. Cud że jeszcze ta firma utrzymuje się na rynku.
    ZaletyBrak
    WadySame wady brak terminowości zero kontaktu z kurierem z firmą w ogóle z kimkolwiek tam
  • ~Anonim / 2023-04-02 01:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przyjemnoscia podziele sie z Panstwem moim doswiadczeniem aby moja opinia pomogla w waszej decyzji wybrania firmy przewozowej. Niestety firma TNT Fedex Polska jest najgorsza z ktorej dotychczas korzystalam. Brak obslugi klienta, brak odpowiedzi na emaile, zla odprawa moich paczek co spowodowalo poniesienie wysokich kosztow naleznych na moja niekorzysc, brak odpowiedzialosci Ze strony kierownictwa ktorzy nie sa odpowiednio wyszkoleni na poziomie obslugi klienta, i na poziomie jezyka grzecznosciowego. Firma naklada dodatkowe I bezpodstawne koszta dla ich klientow zeby zarobic dodatkowe pieniadze. Duzo przesylam paczek krajowych podczas przeprowadzek I jest to najgorszy serwis ktory kiedy kolwiek otrzymalam. W 100% odradzam!!!! I Mam nadzieje Ze moja opinia uchroni wiele osob od utraty pienieznej Tak Jak niestety doswiadczylam tego Ja.
    ZaletyBrak
    WadyObsluga klienta, bezpodstawne obciazanie kosztami
  • ~Marta / 2023-03-23 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tnt 'express' ze Słowacji szło ponad tydzień. Bardzo pilna i ważna przesyłka z moimi dokumentami i DANYMI Osobowymi. Sprawdzam status, że w poniedziałek i wtorek był kurier, ale nikogo nie zastał... Ciekawe, bo wszyscy byliśmy cały dzień w domu szczególnie moja mama po operacji, która nie wychodzi. Mamy trzy kamery - ani śladu kuriera. Dzwonię w środę rano na infolinię czy jest dobry adres i telefon, bo nikt się ze mną nie kontaktuję. Pan potwierdza adres i telefon i obiecuje ze kurier zjawi się tego samego dnia lub jutro. Czekałam cały dzień nikt nie przyjechał - cała rodzina w domu, ale coś mnie tknęło i o 23:00 sprawdziłam status - że niby kurier był tego dnia o 16:00 ale nikogo nie zastał... Nie da się opisać tej wściekłości jaka wtedy poczułam, gdybym miała numer do kuriera to w tym momencie nie byłaby to miła rozmowa. Dokumenty pilne z mojej pracy!!! Bałam się, że wróca na Słowację.. De facto następnego dnia pojechałam już sama do magazynu w Wypedowie i odebrałam przesyłkę osobiście!!! Dwie godziny zmarnowane na dojazd i powrót!! Jeśli zgubiliby moje dane osobiste to byłaby to sprawa w sądzie i bardzo duże odszkodowanie dla mnie. Dzięki Bogu mam to już dzięki samej sobie. Nie polecam nikomu tej firmy!!!
    ZaletyŻADNE!!!
    WadyWSZYSTKO!!!
  • ~Joanna / 2023-02-28 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka. Notoryczne doliczanie opłat dodatkowych na widzi mi się kuriera. Infolinia nie porafi udzielić informacji na podstawowe pytania. TNT upadło z chwilą gdy przejął go Fedex. Takiej katastrofy nie widziałam dawno.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
strona 1 z 27
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 11603
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7486
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 6960
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3982
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3654
GLS
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2242
VECTRA
Ocena: 1.63, ilość opinii: 3968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3693
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3542
UPC Internet
Ocena: 1.82, ilość opinii: 3336
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3157
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2546