Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TNT opinie

Ocena na podstawie 384 opinii

1.20 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Czas dostawy
    1.22
  • Cena/Jakość
    1.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 20
  • ~Adrian / 2021-12-08 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam u mnie to samo .paczka z plusa.Specjalnie załatwiłem sobie urlop na dzisiaj i dzwonię do plusa gdzie moja paczka a pan mi mówi że jest informacja od kuriera że nie zastał nikogo w domu.Ale wytrzymam do jutra i zadzwonię sobie do nich.Jak się kurierowi nie chce zajeżdżać i doreczac paczek to niech się zwolni i na łopatę pójdzie pracować.zenada kur.a zenada!!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyW tej firmie to same wady
  • ~Karol / 2021-12-03 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usługi poniżej zera. Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa. Brednie o braku odbiorcy w domu. Brednie o pozostawieniu prośby o kontakt.
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Oczekujący na paczke... / 2021-12-02 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno !!!!!!
    Absolutnie nie polecam,tego dziadostwa nawet nie można nazwać firmą kurierską!!! 5 dni jedzie do mnie paczka i dalej zero konkretnych informacji dlaczego nie dotarła...
    Pierwszy raz mam z nimi do czynienia i pokazali że nie warto z nimi współpracować!!
  • ~j 23 / 2021-12-02 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz spotkałem się z tak nieżetelną firmą kurierską .
    Zamówiłem telefon z umową kutry miał być
    dostarczony 1 grudnia do godz 18
    Cały dzień czekałem na kuriera pracując przy ogrodzeniu (brama wjazdowa)
    o godz 17 wiadomość że kurier nie zastał
    nikogo w domu i przesyłka została przekazana do magazynu a pod adresem została zostawiona informacja której oczywiście nie było. Nie rozumiem jak plus współpracuje z taką firmą kurierską
    zero kontaktu kuriera że mną
    Nie polecam tej firmy kurierskiej TNT
    Zaletybrak
    Wadynieodpowiedzialność nieuczciwość itd ...
  • ~Życzliwy / 2021-11-30 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno..podobno dzis nikt nie zastal mnie w domu ..a cały dzień czekałam na przesyłkę...dno kompletne powinni przestać istnieć na rynku
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~WM / 2021-11-30 00:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, dno i wodorosty. Czekam na kuriera z umową i telefonem od tygodnia, paczka ale wgl nie opuszcza magazynu, albo "nie ma mnie w domu i nie odbieram telefonu" oczywiście żadnego kuriera tu nigdy nie było i żaden do mnie nigdy nie dzwonił więc nie wiem skąd wiedzą że mnie nie ma i że nie odbieram. Infolinia jest bo jest, bo konkurencja ma - to jest chyb jedyny powód bo nic nie idzie załatwić. Nie mają kontaktu do kuriera, po ustaleniu na infolinii przedziału godzinowego odbioru paczki kurier i tak się nie zjawia. Zastanawia mnie tylko dlaczego Plus korzysta z usług tego krzaka. Nie polecam, odradzam i przestrzegam.
    ZaletyBRAK
    WadyKurier nie jest w stanie się pofatygować od tygodnia
    Zero kontaktu z kurierem
    Brak profesjonalizmu
    Niekompetencja
    Zbywanie klienta
  • ~Anna Łódź / 2021-11-26 13:53
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja powiem ze 2 razy miałam do czynienia z kurierami z tej firmy podczas dwukrotnego przedłużania umowy w Plusie z telefonem i za każdym razem wszystko przebieglo w jak najlepszym porządku,kurier zadzwonił wcześniej czy jestem w domu i ze tyle i tyle do zapłaty i wogole uprzedził a podczas wizyty była pełna kultura i profesjonalizm.Dziwia mnie same zle komentarze ale ja muszę powiedzieć ze dla mnie firma okej.Ja polecam jak najbardziej.Anna z Łodzi. Pozdrawiam.
  • ~Dariusz / 2021-11-26 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalne dno, gdyby ja mógł decydować to wywalił bym ją na zbity pysk. Zero informacji od kuriera o przesyłce, menda jedna nawet nie podjeżdża pod dom, zostawiać kiosku gdzieś sobie bez żadnej informacji i bez telefonu. Ciekawe jak taka najgorsza firma w Polsce utrzymuje się na rynku.
    ZaletyDno
    WadyFirma dno
  • ~Sara / 2021-11-25 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma... Najpierw zły adres.. I kolejny dzień czekania brak kontaktu z kurierem tylko informacje ze do 18 na pewno będzie o 17.30 informacja ze ograniczenia czasowe uniemożliwiają doręczenie przesyłki śmiech na sali pierwszy raz spotkałam się z taką firma kurierska.... Porażka!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko !! Cała firma to jedna wielka porażka!!!!
  • ~Sylwia / 2021-11-25 15:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzisiaj również u mnie był kurier z tej firmy. Przesyłka która była dość wartościowa leżała przy bramie. Nikt nie zadzwonił do domofonu że mogę ja odebrać, przerzucił ja przez bramę i tyle. Nie wspomnę już o tym ze otwierając bramę bym ja uszkodziła. Po czym kurier wraca i mówi ze zostawił nie moja przesyłkę i mam ja oddać. Na moje pytanie dlaczego nie zadzwonił tylko rzucić przesyłkę głupio się uśmiechnął i tyle. Pierwszy raz się z czym takim spotkałam.
  • ~Katarzyna / 2021-11-24 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ever (o ile można to nazwać firmą kurierską). Czekam od tygodnia na ważną przesyłkę i, a to nie wydana na sortowni, a to był kurier i mnie nie było (co jest wgl kłamstwem bo cały dzień czekałam na szanownego Pana kuriera w domu). Kurierzy widmo nie mają numerów służbowych i uwaga na infolinii też nie mają możliwości kontaktu z kurierem. Po kontakcie Z BOK słyszysz się tylko tak kurier będzie do 18, sranie w banie bo go nie ma. A wieczorem zmienia status, że był ale Ciebie nie było. Śmiech na sali, nigdy więcej! Myślę o zgłoszeniu sprawy odpowiednim służbą..
    Zaletybrak
    Wadyooo cała masa
  • ~Małgorzata / 2021-11-23 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma skali na "minus". Od 17.11.21r. czekam na wartościową przesyłkę (od operatora). Mimo, iż wyraźnie zaznaczałam operatorowi kurier w gogz. popołudniowych, tj, po god. 1z7-ej, kurier zadzwonił o 13:08 że jest z przesyłką, fajnie, ja również jestem w pracy. Miał odwieźć do bazy i kolega przywiezie jutro. Zgodziłam się, ale koniecznie 18.11. Od godz. 16:00 siedziałam w domu w oczekiwaniu na kuriera, i co i pstro. Czekałam 19.11., czekałam, 22.11. i się nie doczekałam. Skontaktowałam się z infolinią TNT z pytaniem co się dzieje z moją przesyłką? Pani z obsługi klienta poinformowała mnie, że przecież kurier był 18.11 o godz. 16:33, nikogo nie zastał i pozostał wiadomość. Ustaliłam ostateczny termin odbioru przesyłki na dziś (23.11.) w godz. 16-17, jeśli kuriera nie będzie do godz. 17:00, o godz. 17:05 zgłoszę na policji kradzież przesyłki. Kurier przyjechał o godz. 12:30.
  • ~Tomek / 2021-11-19 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę całymi dniami, kurier twierdzi, że nikogo nie było w domu. Żenada...
    ZaletyBrak
    WadyKłamią, ze nikogo nie było w domu
  • ~Aga / 2021-11-17 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier po raz 3 dostarcza tą samą paczkę, czekam i nikogo nie ma, nikt nie przyjeżdża. Najgorsza firma kurierska.
  • ~Bartek / 2021-11-17 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepska firma. W TNT pracują sami nieudacznicy. Brak kompetencji. Nie polecam. Szkoda dawać im zarabiać.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja. Arogancja.
  • ~Key / 2021-11-15 19:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak słów niby kurier miał doręczyć paczkę do godziny 18 brak żadnej informacji infolinia nieczynna jednym słowem dramat
  • ~DreZ / 2021-11-15 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką widział świat i pewnie gorszej nie zobaczy.
    ZaletyTotalny brak
    WadyW sumie to wszystko
  • ~Monika / 2021-11-14 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Prostaki, nieuki. Dziwię się, że Ikea współpracuje z tymi sku...wielami. Nawet nie wdaję się w szczegóły bo będę się powtarzać. Odradzam korzystania z usług tej firmy. Dziwię się, że jeszcze ona funkcjonuje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko kultura osobista, kontakt z firmą przewozową, niezrozumiały nośnik informacji. Porażka.
  • ~Agnieszka / 2021-11-13 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Tak jak w poprzednich opiniach, brak kontaktu z kurierem. Kurier rzekomo był pod wskazanym adresem. Na infolinii nikt nie udziela konkretnych informacji. Paczka idzie już 5 dni i codziennie jest próbą doręczenia po czym paczka wraca na magazyn. Jestem zażenowana.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Edmund / 2021-11-11 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca jakość obsługi przesyłek, analfabeci nie potrafią poprawnie zeskanować adresu doręczenia, przesyłka expresowa lotnicza z Estonii do Polski najpierw poleciała do Grecji, napisali że przepraszają i starają się naprawić swój błąd, następnie zamiast już poprawnie wysłać ją do Polski to poleciała do Monachium, tam znowu napisali że podejmują działania naprawcze, dopiero po 4 dniach trafiła do Polski. Wspomnę tylko że notorycznie tak się dzieje z tą firmą przewozową.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, przesyłka ekspresowa lotnicza zamiast 48h szła 4 dni i jeszcze nie chcieli zwrócić pieniędzy za ekspres
strona 1 z 20
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.52, ilość opinii: 5909
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 4131
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 3424
UPS
Ocena: 1.29, ilość opinii: 2278
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1751
FedEx
Ocena: 1.37, ilość opinii: 804
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2655
VECTRA
Ocena: 1.69, ilość opinii: 2551
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2381
UPC Internet
Ocena: 1.92, ilość opinii: 2242
Play
Ocena: 1.42, ilość opinii: 1829
Orange
Ocena: 1.43, ilość opinii: 1681