Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TNT opinie

Ocena na podstawie 297 opinii

1.22 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.18
  • Czas dostawy
    1.25
  • Cena/Jakość
    1.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 15
  • ~Marek / 2021-04-14 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy pracują w tej firmie chyba za karę. Bezczelnie i notorycznie kłamią że odbiorcy nie było w domu, opóźniając dostarczenie, a gdy się już łaskawie pojawią ani im się widzi dostarczyć przesyłki do drzwi. G*wniana firma i tacy sami kurierzy.
  • ~Piotr / 2021-04-14 19:21
    Ocena: 4.33 / 5
    Długi czas dostawy paczki z Chin. Utrudniony kontakt z celnikami. Konsultant z infolinii dopiero załatwił sprawę. Nie mam z reguły problemów z TNT. Ale ostatnio przesyłki z cłem bardzo się wydłużają.
    ZaletyDobra cena
    Pomoc na infolinii
    WadyPrzsylki celne
  • ~polak / 2021-04-14 15:51
    Ocena: 4.50 / 5
    Profesjonalna usługa, konsultantka rozwiała wszelkie wątpliwości co do paczki celnej.
    Zaletyprofesjonalna obsługa
    Wadywysokie koszty
  • ~Kowal / 2021-04-14 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcecie mieć towar dostarczony przez kuriera prosto do drzwi poszukajcie innej firmy, TNT nie dostarcza towaru pod drzwi - dostarczają na ulicę, nie wychodząc nawet z samochodu.
  • ~Paul / 2021-04-13 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Czekam na przesyłkę, siedzę w domu a tu pojawia się informacja na stronie, że nie było mnie w domu! Krew mnie zalewa! Infolinia to jakiś żart, nikt nawet nie raczy odebrać. Pseudofirma!
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie wady!
  • ~Gregor / 2021-04-08 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś paranoja !!! Z Poprtugali do Polski paczka 2 dni. W Polsce krąży 6 dni miedzy punktami. Infolinia nr nie aktualny... Nie chcę z Wami mieć nic wspólnego. Nawet do reszty kurierki się nie umywacie. Żadnego info na telefon. Nic kompletnie cisza.
  • ~przem / 2021-04-07 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku kłamią wszystko zwalają na pandemie gdzie wyslam 4 paczki z czego 3 są w Anglii a jedną w Polsce i gdybym się nie upomniał to pewnie dalej by leżała w Polsce dramat powinni zamknąć ta firmę kłamstwo za kłamstwem
    ZaletyNie ma
    WadyMasakra
  • ~Wkurzona / 2021-04-07 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie przyjechał a w statusie przesyłki informacja że mnie nie zastał i zostawił informację. Ani telefonu ani smsa ani nawet nie był pod bramą bo wyglądam na niego od rana. Na infolinii słyszę że już dziś nie da rady i mam jutro cały dzień czekać bo może tym razem przyjedzie książe i dostanę upragnioną przesyłkę. Śmiech na sali a nie godna zaufania firma kurierska.
  • ~tesa / 2021-04-02 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś się firma nieco odkupiła swoje winy, bo rano zadzwoniła Pani z informacją o przesyłce i ... przeprosinami. Czapki z głów.
  • ~tesa / 2021-04-01 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich, którzy zamierzają wysłać paczkę ,korzystając z firmy TNT, do Anglii.
    Usługa poniżej wszystkich standardów. Opcja śledzenia paczki jest fikcją ( mogę to potwierdzić zdjęciami). Informacje umieszczane są na stronie z dwu dniowym opóźnieniem. 1 kwietnia strona zawierała informacje z 30 marca ( sprzed dwóch dni). Na infolinii nikt nic nie wie. Wygłaszają kłamstwa które łatwo udowodnić. Np. paczka była w punkcie
    przeładunkowym w Duiven i miała być transportowana do Anglii. Nagle została przetransportowana do Eindhoven ( czego nie odnotowano na stronie w śledzeniu przesyłek). Raz poinformowano mnie, że w Holandii był strajk, a w drugiej rozmowie, że przyczyną było zamknięcie magazyny z powodu Covid19. Paczka już w Anglii z opóźnieniem, bo 3 dni robocze leżała w Holandii, a oni dalej nie wiedzą, kiedy będzie doręczona. Bałagan, niewiedza, lekceważenie klienta.
  • ~Klientka / 2021-03-31 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia platna-oczywiscie brak jakiekolwiek informacji o tym na stronie tnt. Kurier nie przyjechal po odbior przesyłki (podobnoz express) juz 3 dzień.
    Nie polecam, firma istnieje bo istnieje. Zarobki pewnie ma z kosztow za infolinię niz za same przesyłki (których nie raczy odebrac pomimo zlecenia)
    ZaletyBrak zalet
    Wady-Płatna infolinia (bardzo droga)
    -brak realizacji zleceń
    -brak informowania o nie podjeciu przesylki przez kuriera
    -pan na infolini przy zamawianiu kuriera podal nieistniejacy numer zlecenia do śledzenia
    -kurierzy nie pojawiaja sie w umowione dni(nie tylko godziny)
    -opcja Express to żart
  • ~Nina190 / 2021-03-29 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kogucik kurierzy kłamią że nie ma nas w domu po czym obiecują dostarczenie paczki i nie pojawiają się firma ich broni niestety sieć plus ma z nimi podpisaną umowę i też ich broni. Któryś raz z kolei jest ten sam problem
    ZaletyZero
    WadyWszystkie jakie mogą być
  • ~Iw / 2021-03-25 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od 7 lat i czas na zmiany!!!! Po połączeniu z Fedex zapanował - jeden wielki koszmar chaos, zamówiony kurier nie przyjeżdża po odbiór przesyłki, przesyłki nie są dostarczane na czas do moich kontrahentów
    Zaletybrak
    Wadycałe stado
  • ~Maxwhite / 2021-03-17 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy zamawiałem paczkę, miała dojść do mnie maksymalnie w przeciągu 5 dni roboczych, szła ponad miesiac(konsultanci tłumaczyli się pandemia, niespodziewana ilością pączek itp. Zamawiałem innymi firmami przewozowymi i mimo pandemi nie było żadnych opóźnień)Paczka utknęła w Poznaniu w magazynie celnym na 30dni.
    Dzwonilem kilkanaście razy na infolinię(konsultanci oprócz rzekomo wysyłanych e-mail. Do oddziału celnego nie byli w stanie nic zrobić)
    Nr oddziału celnego w Poznaniu jest nieaktywny lub wyłączony cały czas.
    Poniosłem z tego tytułu duże straty, gdyż zamówiłem niezbędne materiały eksploatacyjne, niestety oddział tnt miał to wszystko głęboko w POWAZANIU!!!.
    NIE POLECAM JEZELI MACIE ZAMAWIAĆ PRZEZ TA FIRMĘ TO POPROSTU SOBIE DARUJCIE LUB WYBIERZCIE INNĄ. ZAOSZCZĘDZICIE MASE NERWÓW!!!
    ZaletyNie ma żadnych zalet(ta firma nie powinna istnieć)
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Weronika / 2021-03-15 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM. Kurier się nie zjawia, przeciągają sprawę aż do zamknięcia infolinii, więc potem możesz czekać w nieskończoność. Na drugi dzień to samo, trzeba się dopraszać. Jeśli to ważna przesyłka, radzę szukać innej firmy kurierskiej, bo jak sami informują - to że kurier się nie zjawi w umówionym dniu, nie podlega reklamacji.
    A na to wszystko potem przychodzi rachunek za infolinię na horrendalne sumy, bo infolinia TNT jest PREMIUM. Szkoda, że usługi są poniżej jakiegokolwiek poziomu...
    I oczywiście infolinie bywają płatne, ale wg stawek operatora. Do TNT połączenie jest premium, więc im dłużej to wszystko trwa, tym lepiej. Dla nich. U mnie wyszło ponad 20 zł za wiszenie na infolinii.
    Wadyterminowość kuriera, dostarczenia paczki, infolinia premium, kontakt
  • ~raf / 2021-03-12 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    jakas porażka ta firma pierwszy i ostatni raz cos tym wysyłam. czas miak byc 2 tygodnie . idzie juz półtorej. dzwonienie nic nie pomaga. we wszytskim widzą problem . nie polecam
    Zaletyzaleet brak
    Wadyfirma to porażka
  • ~Kasia / 2021-03-09 12:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier w tej firmie to porażka. Nie miły, bezczelny, rozłącza się w trakcie rozmowy, kłamie.. nie można się dogadać.
    Zachował się normalnie dopiero po telefonie z firmy..
    Przy drugim "spotkaniu" zachowywał się jak za karę, opryskliwy i z miną jak srający ptak..
  • ~Iwona / 2021-03-09 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Już nigdy nie nadam paczki przez tą firmę. Zero kontaktu. Nie odpowiadają na wiadomości email i nie odbierają telefonów.
    ZaletyŻadnych
    WadyZero kontaktu z klientem
  • ~Jacek Nawrocki / 2021-03-05 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porazka przesylka nadana 29 .12 .2020 roku do 5 marca nie wrocila gdyz problem z dostawa brak kontaktu z agencja celna z tnt tylko przyjmuja telefin i nic z tym nie robia olewackie traktowanie klienta
    WadyBrak slow totalne nieporozumienie nigdy nie wpakuje sie w takie cos z ta firma a jest wiele innych uczciwych
  • ~Daniele / 2021-03-04 16:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Błędne informacje w dostawie brak kontaktu ze strony kuriera. Totalne dno
    ZaletyBrak
    WadyDostawa przesyłki brak informacji
strona 1 z 15
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 4377
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 3127
InPost
Ocena: 1.77, ilość opinii: 2300
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1702
Pocztex
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1399
FedEx
Ocena: 1.46, ilość opinii: 440
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2572
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2311
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2256
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2007
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1224
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1150