MiejscowośćŚwiętochłowice
strona 3 z 12
-
~Grażka / 2020-12-09 16:15Ocena: 3.25 / 5
Beznadzieja. Jak poniższa opinia. Zero kontaktu. Całkowitą porażka.
-
-
~Iwa / 2019-08-14 23:07Ocena: 3.25 / 5
Niestety często zdarzają się awarie i internetu nie ma wiele godzin. Za mało mają informatyków, albo tak im płacą, że tym technikom nie chce się naprawdę wziąć do pracy. Zastanawiam się nad rezygnacją z usług bo dość mam słuchania pań z call center, że problem zostanie rozwiązany, a nic z tego nie wynika i siedzisz czekasz jak ten kretyn czy naprawia w końcu coś czy nie. ZaletyTanio i tylko tyleWadyPoważne awarie, kilka godzin bez dostępu do sieci.MiejscowośćSosnowiec -
~krzys / 2020-12-09 16:58Ocena: 3.25 / 5
Nadal brak internetu i nie ma gdzie tego zgłosić. Zawsze była infolinia do 22.00 Zaletykrzysztof.roleder@gmail.comWadykrzysztof.roleder@gmail.comMiejscowośćŚwiętochłowice -
~Marcin / 2018-01-17 15:49Ocena: 3.25 / 5
Nie polecam nikomu współpracy z ta firma. Traktuja klienta jak złodzieja pomimo tego ze wina lezy po ich stronie. Szczególnie Nie polecam kontaktu z Pania kierownik Karolina ktorej podjescie jest żenujące kłóci sie z klientem, nie daje dojśćdo slowa z owa Pania nie da sie porozumiec. Szkoda ze pracownicu firmy psuja renomę firmy ktorej usluga jest naprawde dobra . Firma jest z takim podejściem nie powinnna juz od dawna funkcjonować mam nadzieje ze zostana wyciagniete kosekwecje odnosnie Pani
kierownik.MiejscowośćŚwiętochłowice -
~Daniel / 2023-08-17 15:16Ocena: 3.00 / 5
Ja zgłaszałem reklamację została rozpatrzona negatywnie mimo, że posiadam dowody że wina leżała ewidentnie po stronie operatora i bez żadnych działań z mojej strony po około miesiącu zgłaszania tego samego w końcu problem ustąpił. A operator mimo to twierdził że u nich ciągle wszystko prawidłowo a ja mogę udowodnić że jednak coś grzebali, bo po pierwszym zgłozeniu było gorzej niż przed kontaktem... Ale tak to jest jak się nie ma kompetentnych osób w pracy i to jest śmiechu warte, że ja jako klient znam lepiej technologie za pomocą której oni świadczą usługi niż wszyscy pracownicy razem wzięci z którymi rozmawiałem. I to że nie potrafią prawidłowo podłączyć i skonfigurować swoich urządzeń przez miesiąc czasu... Ostatnio wszystko działa już dobrze więc adekwatna ocena. WadyReklamacja rozpatrzona negatywnie mimo, że probleMiejscowośćChorzów -
~Eugenjusz / 2020-08-12 13:35Ocena: 3.00 / 5
Siema jestem zaskoczony tym że internet jest dobry tylko nie ma dostaw prądu czekam na prąd pozdrawiam ZaletyPoprawili netaWadyNie mam prądu -
~Klaudia / 2016-04-30 21:48Ocena: 3.00 / 5
Od jakiegoś czasu połączenie z internetem zrywa się samo a i sama jakość i szybkość łącza bardzo spadła. Co trochę modem jakby traci kontakt z bazą i trzeba go resetować - po zresetowaniu sygnał jest, ale niestety szybkość transmisji jest beznadziejna - nawet głupie strony informacyjne, które kiedyś chodziły raz dwa, teraz ładują się przez kilka minut albo w ogole się nie załadują. Po telefonie na infolinię dowiedziałam się, że mam stary modem i że mam go sobie jechać wymienić (Dlaczego nikt nie dzwonił do klientów, że wymagana jest wymiana modemu?), gdy przyjechałam do punktu Pani na mnie nawrzeszczała, że bez pudełka przyniosłam i JAK ONA MA GO PRZETRANSPORTOWAĆ DO CHORZOWA?! na co ja jej grzecznie odpowiedziałam, że sama dostałam go w jednorazówce... Po wymianie modemu nadal kicha, po weekendzie dzwonię tam jeszcze raz... Zalety- cenaWady- brak proaktywności ze strony firmy - nieuprzejma Pani w punkcie - słaba jakość połączenia -
~Mariusz / 2016-04-23 14:56Ocena: 3.00 / 5
Ostatnio kiedy wymieniane było Wi-Fi z telpola na dekoder zaczęły się pewne problemy z sygnałem w 2 pokoju. Np. Kiedy zagram coś w grze na multi to sygnał się traci a szybkość to ponoć 220mbs. A tak zwane lagi są większe kiedy jeszcze ktoś załączy Internet na tablecie. Moim zdaniem tamte Wi-Fi było trochę lepsze bo jak się włączało Neta na tablecie to się trochę ścinało. ZaletyDodatkowe programy na TV z dekoderemWadySłaby sygnał na połowę mieszkania. Szybkość nie taka jaka powinna być.60 zł -
-
~Paweł / 2020-12-09 17:43Ocena: 3.00 / 5
A po co wszyscy chcecie tam dzwonić? Jest awaria i trzeba poczekać cierpliwie aż naprawią. ZaletySzybkie łącze w przystępnej cenieWadyAwarie i brak komunikatówMiejscowośćSosnowiec -
~Xevik / 2020-03-20 14:08Ocena: 3.00 / 5
No niestety było dobrze.. do czasu. Ostatnimi czasy co chwile jakaś awarią.. jeżeli jeszcze raz będę awaria w niedługim czasie, to zrywam umowę. Nie będę się wkur.. MiejscowośćKatowice -
~Adrian / 2021-02-12 09:51Ocena: 2.75 / 5
Mam Internet od Telpolu już od 4 miesięcy, dzisiaj jest drugi raz jak internet zniknął. Przez wzgląd na pracę zdalną nie mogę wykonywać swojej pracy.
Ani na facebooku, stronie internetowej nie ma informacji o awarii. Wszystkie telefony kontaktowe są wyłączone, gdyby nie to że przechodzę ten scenariusz kolejny raz to zastanawiałbym się co się stało i dlaczego nie mogę tego nigdzie zgłosić. Nie ma żadnego kontaktu z dostawcą w razie awarii i nie wiadomo kiedy i czy Internet wróci.ZaletyCena
Prędkość zazwyczaj jest dobra, nawet jeżeli nie jest to tyle co na umowieWadyNieprzewidywalność co do działania i prędkości
Brak jakiegokolwiek kontaktu w razie awariiMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Arczi / 2020-03-28 16:01Ocena: 2.75 / 5
Internet w ostatnim czasie to porażka. Gdyby nie internet mobilny to był by problem. Tak jak gdyby nie radzili sobie z akcją zostań w domu. MiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Dżerry / 2022-04-22 23:27Ocena: 2.75 / 5
Od dwóch dni znowu problem z Internetem. Tym razem upload, który spadł z wartości w mojej umowie, tj. ok min 30Mb/s do jakiegoś 0,77Mb/s, wg testów na jednej ze stron do testowania łącza (których to testy też nie przekładają się na rzeczywistość, ale zawsze coś).
Mam jeszcze modem kablowy, Cisco 3010, bo żadnego wbudowanego Wifi nie chcę. Nie ma obecnie takiej oferty umowy którą mam ja, jest natomiast inna, która zamiast 300Mb/s download, oferuje aż 700Mb/s !!! W tej samej cenie w której mam od prawie 6 lat wersję ponad połowę niższą. Niestety, wg Telpolu muszę zmienić modem, a to wiąże się ze zmianą sprzętu na wersję z wbudowanym już modułem WIFI, modemem typu "noname" oraz narażeniem na możliwość nienadzorowanej zmiany (tzw. aktualizacji) oprogramowania przez Telpol, tj. bez mojej wiedzy. I ze mój obecny sprzęt (1000Mb/s downstream) nie pociągnie 700Mb/s.
W ciagu dnia jestem w pracy, więc nie jestem w stanie stwierdzić czy Internet działa średnio dobrze czy nie. Ale zdarza się że czasem jest weekend i nagle kapa. Nie działa. Albo trzeba resetować modem, bo pani na infolinii mówi że nie wie kiedy naprawią. Zero informacji dla klienta, że w ogóle jest jakaś awaria. Nic. Null. Czasem nawet wyłączają numer infolinii, już nie raz tak było że nie mogłem się dodzwonić bo w ogóle odrzucało połączenie.
Internet ogólnie nie chodzi stabilnie. Chodzi tak nijak. Na 300Mb/s powinien śmigać. A teraz standardem jest np. takie 800. Przy czym po co mi 800 skoro nie pobieram dużych plików 24H. Tak więc nie jestem zadowolony z ich zmagań. Nie są komunikatywni. Nawet jeśli panie na infolinii się starają, to co mogą powiedzieć jak "szef" im powie "róbcie tak" i tak robią. Więc Administracja - nie polecam.ZaletyDobre pytanie... jak na razie, od 2017roku używania do teraz, nie zauważyłem nic. Ani odpowiedzialności za brak internetu w postaci np gratisu czy obniżek, ani dogadania w sprawie wymiany modemu na inny kablowy bez wifi... no generalnie NIC !Wady- przy zmianie/aktualizacji umowy wymuszają wymianę modemu na wersję inwigilacyjną
- czasem wyłączają numer infolinii
- brak powiadomień o awariach w rejonie (jeśli nie ma internetu, to i te w internecie niewiele pomogą)
- czasem przerwy w dostawie internetu (póki co w godzinach gdy używam, na szczęście rzadziej)
- nie masz internetu ? nie martw się, nie zwrócimy Tobie pieniążków, ani nawet nie licz na to :) nie dostaniesz żadnego gratisu, rabatu ani nic innegoMiejscowośćKatowice, Giszowiec -
~Erka / 2015-11-27 23:41Ocena: 2.75 / 5
Szkoda rozpisywać się na ich temat. Mam w firmie TELPOL internet i telewizję od dwóch miesięcy... Średnio raz na półtorej tygodnia do nich dzwonimy z jakąś rzeczą... A to telewizja się zacina, a to błąd na routerze... Porażka. Jak przychodzą naprawiać jedną rzecz, rozwalają drugą... NIE POLECAM Zaletyinfolinia... może jedn anie bo i tak nic nie potrafią zdziałaćWadypodaneza długo -
~Euge / 2018-10-22 16:16Ocena: 2.75 / 5
Internet od 2008r .Długi czas przestarzały modem nie spełniający opłacanej opcji brak N . Dobrze że modem się zepsuł. Zmienili i dalej na niewłaściwy bez obsługi N.Po interwencjach zmiana w 2017 r na właściwy modem. Sam się nie znałem co powinno być dopiero inni otworzyli mi oczy. Telpol sam ma w nosie skoro milczysz to oznacza ze jest O.K. Żądają opłat w 2018r za 2008r choć wtedy opłacało się za usługę na miesiąc z góry.Mają bałagan i przerzucają to na klienta.Pierwsze powiadomienie o niby zadłużeniu przysyłają w 2015r po siedmiu latach. Żenada rozwiązuje umowę. ZaletyMyślałem że są ale inni otworzyli mi oczy i zrozumiałem dlaczego ummie w bloku tak wielu zmieniło Telpol na inna firmę.WadyIgnorancja klienta jak śmie zawracać głowę firmie TelpolMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Rafal / 2019-07-05 09:22Ocena: 2.75 / 5
Witam , jeśli zastanawiacie się nad podpisaniem umowy na internet z Telpolem to szczerze odradzam , częste przerwy w dostawie sygnału ! Moich zgłoszeń jest więcej niż 30 ! Obsługa na infolini nie nadaje się do rozmów z klientami zero ogłady i kultury !
Nigdy nie słyszałem aby jakaś inna infolinia tak rozmawiała z klientem ...
Także szukajcie dalej z pozdrowieniami R.MiejscowośćChorzów -
-
~1 / 2020-12-09 17:14Ocena: 2.50 / 5
Awaria!!!! Nie można się nigdzie dodzwonić,totalna porażka!!!.Infolinia powinna być dla klienta 24h co to ma być. -
~DG / 2020-12-09 18:01Ocena: 2.50 / 5
Dąbrowa Górnicza brak internetu,zero kontaktu.Straszny brak profesjonalizmu,a wystarczyło by dać info np. na Facebooku co się dzieje.Pora chyba się rozstać MiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~gezdil / 2024-02-28 15:28Ocena: 2.50 / 5
Oglądałem sobie lnstagram:znieprawiona w konkretnym celu jak się każdy 18+ domyśla - no i wywaliło internet!! ze to wielki minus!!! Wadymasakra insta:znieprawionaMiejscowośćPoznań -
~jan / 2016-05-30 22:55Ocena: 2.50 / 5
Od połączenia naszej osiedlowej sieci z Telpolem, jest trochę gorzej, przede wszystkim, mimo, że płace teraz niższy abonament, przerażające są ceny, za jakąkolwiek usługę. Szczytem bezsensu, jest cena za zawieszenie usługi, wyjeżdżam na dwa miesiące i przez ten czas, niepotrzebnie muszę płacić abonament, za coś z czego nie będę korzystał, albo mogę zawiesić dostawę, za cenę prawie dwukrotnie wyższą od abonamentu, aż taki głupi jeszcze nie jestem:) pozdrawiam - jan ZaletyZazwyczaj transfer był taki jak w umowie.WadyPrawie codziennie, kolo północy, następowała przerwa w dostawie, przerwy co prawda, były krótkie, ale denerwujące.
strona 3 z 12
