Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 222 opinii

2.04 / 5

  • Niezawodność
    1.76
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.53
  • Parametry
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pepega / 2022-08-03 19:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki widziałem. Awarie po kilka razy w tygodniu, raz w jeden dzień naliczyłem około 57 krótkich awarii. Zgłaszane awarie są naprawiane byle jak np. "Zmiana Nadawania Internetu z 4G na 5G" nic to nie dało, a ten ich "Fachowiec" zamiast pomóc to zepsuł mi kabel od internetu. Wymienili nam router prawdopodobnie używany (brudny, zarysowany) a nawet zaczął razić prądem, a po kilku dniach od wymiany routera największa awaria internetu jaką widziałem.

    Omijajcie telpol szerokim łukiem nawet internet z jakiejś wiochy będzie lepszym wyborem
    Wadywszystko
  • ~telpol obciaga / 2022-07-02 23:43
    Ocena: 1.50 / 5
    telpol obciaga internet wogole nie dziala nie da sie spokojnie pograc bo scina nie powiem jak
    Zaletynie ma, gowniany internet
    Wadywszystko
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Daniel / 2022-06-20 19:33
    Ocena: 1.75 / 5
    3 tygodnie zajęło im uruchomienie usług, które zamówiłem.
    Przez pierwsze kilka dni usługa nie działała w ogóle, potem uruchomili, ale działało z prędkością 1/100 tego co zamówiłem i tylko z 1 komputera, przy zamawianiu zaznaczyłem od razu, że chce dostęp do strony konfiguracyjnej modemu. wł dopiero po 3 tygodniach.
    3 tygodnie zajęło zanim wszystko zaczęło działać zgodnie z zamówieniem....
    Zgłosiłem w tej sprawie reklamacje - rozpatrzona negatywnie, bo działa (ale 3 tygodnie nie działało!!! to się nadaje do sądu/uokiku)
    To jest żenada i cyrk, zgodnie z prawem mają obowiązek nagrywać rozmowy, a na rozmowach są wszystkie przedstawione problemy i pozostawienie klienta bez rozwiązania. Przez 2 tygodnie nikt nie potrafił nawet sprawdzić parametrów sygnału i liczby kanałów DS i US.
    Po tygodniu spokoju i działania znów te same problemy...
    ZaletyJak działa to jest ok
    Wady- ogromne problemy z podłączeniem usług - 3 tygodnie by podłączyć standardową swoją ofertę i wszystko działało.
    - brak dostępu do konfiguracji modemu pomimo zamówienia takiej usługi od razu przy zamawianiu usługi (3 tygodnie aż uruchomią)
    - nie potrafią rozwiązać problemów przez 3 tygodnie, a każą płacić za wskazany okres reklamacja rozpatrzona negatywnie, a w systemach na pewno są kontakty, rozmowy, być może logi, które wskazują/udowadniają, że to był problem po ich stronie, bez żadnych działań z mojej strony w końcu zaczęło działać.
    - nieatrakcyjna cena
    - duża zawodność działania (z 5 tygodni korzystania 4 coś nie działało zgodnie z zamówieniem - np. w ogóle nie działa, zaniżona prędkość, nie działa na 2 komputerach, brak dostępu do konfiguracji modemu mimo zamówienia takiej usługi od samego początku)
    - kiepska/beznadziejna obsługa, która nic nie potrafi i nie może, wie mniej o działaniu modemu od klienta.
    - modem sam z siebie traci konfiguracje
    MiejscowośćChorzów
  • ~Tomasz / 2022-06-20 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakiego korzystałem, pare razy przerwy w dostawie inernetu, nie da się normalnie korzystać.
    Po 5-6 krotnym zgłoszeniu problemu przez infolinie za każdym razem to samo - "zgłaszam to do działu informatycznego, będziemy oddzwaniać, po czym niby zmieniają ustawienia w routerze co oczywiście nic nie daje.
    Po kolejnym zgłoszeniu zaplanowana jest wizyta informatyka w mieszkaniu aby sprawdzić problem lecz stwierdza, że wszystko jest w porządku i wychodzi.
    Zaletywystarcza żeby wrzucic posta na facebooka..
    Wadywszystko jest okropne
    MiejscowośćChorzów
  • ~Venom / 2022-06-16 09:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Awarie w ciagu roku w moim przypadku conajmniej 50 najlepsze ze najczesciej w weekendy i swieta rowniez. Obsluga klienta slaba i monterzy slabo kompetentni. Jakosc obrazu tv bardzo slaba jesli masz duzy telewizor zapomnij o HD. Na wszystko maja czas i zero konkretnych odpowiedzi czy dzialan z ich strony NIE POLECAM
    ZaletyInternet
    Wadytv po jednym kablu z internetem, slaba jakosc obrazu w tv,slaba obsluga klienta
    MiejscowośćChorzów
  • ~Rozpruwacz / 2022-06-15 23:56
    Ocena: 2.50 / 5
    nie jestem usatysfakcjonowany internetem ponieważ gram w valoranta i co chwile potrafi wywalić ping do 1k+. nie da się grać wogóle. nie polecam
    Zaletydobrze działa na telefonie
    Wadywywala mi ping do nawet 2k w valorancie, 90mln uzytkownikow. nie da sie wogole grac bo caly czas scina nie polecam
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~J*bacTelpol / 2022-06-12 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    GOWNO NIE INTERNET, OD JAKIEGOŚ CZASU PRZERYWA NA KILKA SEKUND I NIE DA SIĘ NIC Z TYM ZROBIĆ, NIE JEST TO WINA ANI DNS-ów, KABEL TEZ W PORZĄDKU, DO NIEDAWNA DZIAŁAŁO I BYŁO DOBRZE. NIE POLECAM TEGO INTERNETU, WSZĘDZIE TYLKO NIE TU!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNIE MA ZADNYCH ZALET
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćChorzów
  • ~Michał / 2022-05-10 10:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Co jakiś czas zrywa internet na kilka sekund. Kontakt z ich bramą jest, ale dalej już nie. Nie jest to też sprawa DNS. Zgłaszałem kilkakrotnie i jestem ignorowany. Zawsze słyszę, że "u nas wszystko w porządku' - no chyba nie. Ostatnio napisałem, że jeśli nie potraktują mnie poważnie, to zerwę umowę... brak odpowiedzi.
    No to zakończyłem. Nie polecam.
    BTW. Mam drugie łącze z Play (idzie po łączu Vectry) i tam nie ma żadnych problemów. Miałem wcześniej z UPC - również bezproblemowo.
    ZaletyU mnie jest doprowadzony kabel ethernetowy.
    WadyInternet rozłącza. Brak oferty podniesienia przepustowości na przestrzeni lat. Pomoc techniczna nie próbuje rozwiązać problemu, zrzucając winę na klienta bez sprawdzenia.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Izabela / 2022-04-29 22:42
    Ocena: 4.75 / 5
    Od 14 lat korzystam z firmy telpol i nie mogę narzekać, fakt czasem nie ma internetu, ale to zdarza się we wszystkich firmach. Jeśli chodzi o obsługę klienta to nigdy nie spotkałam się z hamskim traktowaniem lub rzucaniem telefonu, wręcz przeciwnie zawszę uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi, a gdy zgłaszałam jakiś problem lub awarię to usterka była naprawiana jak nie tego samego to następnego dnia. Ja z mojej strony mogę z czystym sumieniem polecić firmę telpol.
    ZaletyMiła obsługa klienta, fachowa obsługa
    MiejscowośćChorzów
  • ~Dżerry / 2022-04-22 23:27
    Ocena: 2.75 / 5
    Od dwóch dni znowu problem z Internetem. Tym razem upload, który spadł z wartości w mojej umowie, tj. ok min 30Mb/s do jakiegoś 0,77Mb/s, wg testów na jednej ze stron do testowania łącza (których to testy też nie przekładają się na rzeczywistość, ale zawsze coś).

    Mam jeszcze modem kablowy, Cisco 3010, bo żadnego wbudowanego Wifi nie chcę. Nie ma obecnie takiej oferty umowy którą mam ja, jest natomiast inna, która zamiast 300Mb/s download, oferuje aż 700Mb/s !!! W tej samej cenie w której mam od prawie 6 lat wersję ponad połowę niższą. Niestety, wg Telpolu muszę zmienić modem, a to wiąże się ze zmianą sprzętu na wersję z wbudowanym już modułem WIFI, modemem typu "noname" oraz narażeniem na możliwość nienadzorowanej zmiany (tzw. aktualizacji) oprogramowania przez Telpol, tj. bez mojej wiedzy. I ze mój obecny sprzęt (1000Mb/s downstream) nie pociągnie 700Mb/s.

    W ciagu dnia jestem w pracy, więc nie jestem w stanie stwierdzić czy Internet działa średnio dobrze czy nie. Ale zdarza się że czasem jest weekend i nagle kapa. Nie działa. Albo trzeba resetować modem, bo pani na infolinii mówi że nie wie kiedy naprawią. Zero informacji dla klienta, że w ogóle jest jakaś awaria. Nic. Null. Czasem nawet wyłączają numer infolinii, już nie raz tak było że nie mogłem się dodzwonić bo w ogóle odrzucało połączenie.

    Internet ogólnie nie chodzi stabilnie. Chodzi tak nijak. Na 300Mb/s powinien śmigać. A teraz standardem jest np. takie 800. Przy czym po co mi 800 skoro nie pobieram dużych plików 24H. Tak więc nie jestem zadowolony z ich zmagań. Nie są komunikatywni. Nawet jeśli panie na infolinii się starają, to co mogą powiedzieć jak "szef" im powie "róbcie tak" i tak robią. Więc Administracja - nie polecam.
    ZaletyDobre pytanie... jak na razie, od 2017roku używania do teraz, nie zauważyłem nic. Ani odpowiedzialności za brak internetu w postaci np gratisu czy obniżek, ani dogadania w sprawie wymiany modemu na inny kablowy bez wifi... no generalnie NIC !
    Wady- przy zmianie/aktualizacji umowy wymuszają wymianę modemu na wersję inwigilacyjną
    - czasem wyłączają numer infolinii
    - brak powiadomień o awariach w rejonie (jeśli nie ma internetu, to i te w internecie niewiele pomogą)
    - czasem przerwy w dostawie internetu (póki co w godzinach gdy używam, na szczęście rzadziej)
    - nie masz internetu ? nie martw się, nie zwrócimy Tobie pieniążków, ani nawet nie licz na to :) nie dostaniesz żadnego gratisu, rabatu ani nic innego
    MiejscowośćKatowice, Giszowiec
  • ~Krisq / 2022-02-26 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny brak internetu a informatycy jak przychodzą to twierdzą, ze wszystko w porządku !!!!
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~QXI / 2022-01-29 20:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Stabilny i szybki internet. Nie pamiętam awarii. Od wielu lat korzystam i jestem bardzo zadowolony
    ZaletyPrędkość, stabilność, cena.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Niezadowlony klient / 2022-01-18 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    TELPOL nie wiedzą co mają w dokumentach robią co chcą bez zgody klienta przekładają umowe dla kogoś z kogoś
    WadyDużo wad
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~aaazzz / 2021-12-22 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Mi właśnie tak jak poprzednikowi do 5-8 spadło chwile temu. Wcześniej też były takie problemy.. już było dobrze i powtórka z rozrywki. Nie rozumiem tego. Skoro coś dobrze działa, to po co to ruszać i zmieniać? Poczekam do jutra, jak nic się nie poprawi, to będę dzwonić.
  • ~Stefan / 2021-12-19 19:33
    Ocena: 1.25 / 5
    DRAMAT DO 4 DNI TRANSFER Z 700 MB SPADŁ NA 5MB I LIPA COS MUSIELI ODWALIC NA BATORYM BO NIE TYLKO JA MAM TEN PROBLEM A JAK DZWONISZ NA INFOLINIE U NAS NIC SIE NIE DZIJE ..............
    MiejscowośćChorzów
  • ~XXca / 2021-12-10 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol Srelpol
    ZaletyBRAK!
    MiejscowośćChorzów
  • ~OLO / 2021-12-09 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    CIĄGŁE AWARIE, PROBLEMY JAK NIE TV TO INTERNET ) ! NIGDY PRZEZ CZAS UMOWY NIE ZREKOMPENSOWALI PROBLEMÓW Z SWOIMI USŁUGAMI. WYSYŁAJĄ RACHUNKI, WEZWANIA NATOMIAST ZERO Z ICH STRONY REFLEKSJI. NIGDY WIĘCEJ TEGO OPERATORA. KOŃCZY MI SIĘ UMOWA I REZYGNUJĘ !!! BRAK KONKURENCJI W DZIELNICY. WIĘC CZUJĄ SIĘ CHYBA PANAMI ! MIESZKAŃCY SĄ WŚCIEKLI I MAJĄ ICH DOSYĆ ! LUDZIE WYDZWANIAJĄ Z PRETENSJAMI NATOMIAST Z ICH STRONY NIE MA POKORY. DOMAGAJĄ SIĘ OPŁAT NIE ŚWIADCZĄC PEŁNYCH USŁUG !
    ZaletyŻADNE
    WadyCIĄGLE COŚ IM PADA
    MiejscowośćDĄBROWA GÓRNICZA
  • ~Adik / 2021-12-03 18:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie wiem co oni odwalili, ale ostatnio przed 24 wyłączyli neta. Dzisiaj od samego rana problemy ciągle internet przerywa.. do czasu kiedy nie szperali wszystko normalnie działało i najprawdopodobniej musieli coś spier...
    MiejscowośćKatowice
  • ~MARTA / 2021-11-10 11:31
    Ocena: 1.75 / 5
    UNIKAĆ JAK OGNIA OBSŁUGA BARDZO ALE TO BARDZO NIE MIŁA
    ZaletyBRAK
    WadyJAK BYŁA GROŻBA ŻE LUDZIE BĘDĄ REZYGNOWAĆ TO TRZYSTA RAZY DZWONILI
    MiejscowośćChorzów
  • ~Wiarygodny / 2021-10-25 16:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Zmieniłem oferte z pakietu Bronze ze starym modemoruterem CISCO EPC3925 na Pakiet SILVER z modemoruterem ARRIS TG3442 i ogolnie tragedia-Arris TG3442 i ARRIS TG2492 jest na fatalnym chipsecie Puma 6i 7.Prosze poczytac o problemach intela.Ogolnie ten sprzet nadaje sie do przeglądania internetu-nie da sie na tym grac w gry bo sprzęt robi opóznienia od 50ms na starcie do 90ms. To juz Cisco epc3925 miał tylko 20ms i nie bylo wiecej.Support telpol żenada wysyłają test routerów na maila ale nie tego modelu ktory posiadam i beszczelnie tłumaczą ze jest ok.Test wykonany bez obciązenia modemorutera.Odradzam firme telpol nie mają dobrych modemoruterów w ofercie.Dział techniczny fatalny. Zmieniam operatora.
    Zaletybrak
    Wadysprzęt na którym oferują internet(modemorutery Arris tg3442 i tg2492) problemy z chipsetem puma 6 i 7.
    MiejscowośćChorzów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2616
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027