Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2262 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kamil / 2023-01-02 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle. Obiecywali mi przez telefon, że będę miał Canal Plus online za darmo i jak sobie to działało jakiś czas to teraz od miesiąca mam jakiś błąd, że mi aktualizują. Jak powiedziałem im, że w takim razie nie wywiązują się z umowy, to dostałem info na twarz, że C+ online to tylko dodatek i, że oferta dotyczy tylko stacjonarnego dekodera itp. Mimo, że ten Canal+online był moim głównym motywatorem aby wybrać tego śmiesznego dostawcę i miałem wszelkie zapewnienia, że wszystko będzie w porządku.
    Dodatkowo pół strony strefa canal plus nie działa, a kontakt polega na tym, że mi odpisują po 3ch dniach.
    Jak dla mnie oszustwo, umowa nawet ta słowna jest zobowiązująca i jeżeli mi obiecywano i zapewniano dostęp do C+online przez cały okres obowiązywania umowy, to tak też powinno być.
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Hugo / 2023-01-02 06:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem dlaczego muszę dodać minimum jedna gwiazdkę? mniej się nie da ? A Skoro jest 5 gwiazdek na plus , powinno być tez 5 gwiazdek na minus , np. czarnych. Stawiam głowę ze canal+ miały bankowo 5 czarnych gwiazdek. bo mam z nimi umowę od samego początku istnienia w Polsce, lecz teraz kończę z nimi współpracę choćby mi dawali ZLOTY PAKIET za free dożywotnio. Po ostatniej aktualizacji oprogramowania , nie da sie tego normalnie oglądać. Stawiam drygi raz własna głowę pod topór , ze gdyby wsiąść z ulicy 10 przypadkowych osób w wieku powiedzmy 50 plus , zadna z tych osób nie dala by rady opanować obsługi canal+.
    Zaletymają kreta w zespole, który bardzo dobrze robi swoja robotę, jeśli w porę nie zareagują , wrócą na bagna żaby zbierać , bo abonentów w canal+ będzie zaledwie garstka.
    Wady 3 rolki papieru toaletowego mało aby wszystkie wady spisać.
    MiejscowośćTarczyn
  • ~Piotr / 2022-12-31 08:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Słaba oferta nachalni pracownicy zameczaja telefonami namawiajac na coraz to nowe pakiety i przedłużanie umowy nie na rok tylko podstępnie na dwa lata a na koniec po 10 latach wspolpracy horendalna kara za rozwiazanie umowy oszukańcza firma zdecydowanie nie polecam nigdy więcej!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszukańcza
    MiejscowośćŁódź
  • ~Anna / 2022-12-30 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie szambo. Po ostatniej ich aktualizacji, totalna porażka.Polowa kanałów nie ma opcji info, nie wiesz co oglądasz i dlaczego ? Opcja NAGRYWANIE to już wybitne dzieło informatyka - iluzjonisty. sam pewnie nie wie co stworzył. Jestem z nimi od samego początku w Polsce, a teraz jest mi wstyd że mam antenę satelitarną N+ na balkonie, jako jedyny na całym na osiedlu.. Przysięgam , ze choćby mi dawali zloty pakiet za darmo , nie przedłużę z n can-al+ umowy.. Szkoda nerwów, Nie próbujcie robić tego w domu. Nie polecam i przestrzegam.
    ZaletyBrak
    Wady3 rolki papieru toaletowego mało aby spisać wszystkie problemy z anal+
    MiejscowośćTarczyn
  • ~Beatricz / 2022-12-29 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają gdzieś klienta! O płatność zbiorczą musiałam się prosić przez ponad rok czasu, internet gorszy niż w 2006roku. Każdemu będę odradzała tego szajsu
  • ~Barbara / 2022-12-27 10:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem Waszym klientem od początku ze względu na transmisje sportowe. Głównie liga angielska. Była F1 (w różnych wersjach) nie ma. Była liga angielska, nie ma. To co transmitujecie to namiastka tego co było. Czy nie można się dogadać z aktualnym nadawcą żeby pokazywać wszystkie mecze z tzw poślizgiem ?
    Niedzielny mecz AV-Liv, mecz jak zwykle na wysokim poziomie, ale komentatorzy ? Nie dało się tego słuchać. Gdzie Twarowski, Nahorny ? Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo to co mnie interesowało zniknęło, a pozostałe kanały są u konkurencji w dużo niższej cenie. Szkoda, było dobrze ale jak coś jest dobrego, to trzeba to spieprzyć. Podobnie w żużlu. Komu przeszkadzał Pan Majewski? Dobrze prowadził programy a tu bach i po sprawie.
    ZaletyProgramy bez reklam
    WadyWysoka cena i brak możliwości wybrania tego co klienta interesuje. Narzucenie przez stację kanałów których nie oglądam.
    MiejscowośćTarnawka Podkarpacie
  • ~Janusz / 2022-12-27 10:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Miałem już kilka systemów TV ale ten jest zdecydowanie najgorszy. Klient jest manipulowany tak, żeby oglądał to co podsuwa mu CANAL+ . Jest tylko jedna lista „ulubione” bo przecież CANAL+ wie lepiej co klientowi ma się podobać. Oprogramowanie jest bardzo niewygodne w użytkowaniu nastawione głównie na reklamy.
    ZaletyBrak
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rozbet / 2022-12-26 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie komercyjne gowno... a piloty do dekoderów trzeba wymieniać co dwa miesiące takie gówna jestem klientem od 9 lat i to już koniec ... nigdy w życiu i nie polecam...
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyRobią co chcą w dupie mają klienta... niby walka z TVP ale TVP na pierwszych kanałach ????????????????
    MiejscowośćPoznan
  • ~Andrzej / 2022-12-23 16:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Długo startuje, info o programie beznadziejne , ogólnie bardzo słabo, poprzednia wersja o niebo lepsza,a swoją drogą dlaczego ludzie którzy robią coś dla klientów nie słuchają ich opinii tylko uważają, że oni wiedzą lepiej, to frustrujące nie polecam
    ZaletyByły w poprzednich wersjach
    WadyW opinii
    MiejscowośćMasłów Pierwszy
  • ~Aless / 2022-12-22 15:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Dawne nc+ (teraz canal+) zmienia sobie wszystko jak chce,bez zgody ani czasem nawet informowania użytkowników. Zmienili grafikę interfejsu, układ kanałów (debilne posunięcie, nie mogę się od wielu tygodni przyzwyczaić, nie wiem gdzie co jest, moje ulubione kanały, kiedyś poukładane po kolei, teraz są roztrzelone o kilkaset numerów), wymieniają sobie dowolnie kanały w usłudze Replay TV.. Ludzie w obsłudze klienta są niedoinformowani albo kłamią. Nie są zupełnie pomocni. Na wszystko mają ostatecznie odpowiedź "operator ma prawo zmieniać co chce i jak chce". Jak tylko skończy mi się umowa to zmieniam dostawce tv! Nie polecam (place 150zl miesięcznie, jakość obsługi nie warta tej ceny)
    ZaletyMożliwość nagrywania, zatrzymywania cofania i oglądania niektórych kanałów 12h wstecz
    WadyNiestabilność i zmienianie opcji tv w trakcie trwania umowy, bez zgody i informowania użytkowników
    MiejscowośćTorun
  • ~tomasz / 2022-12-19 12:28
    Ocena: 2.33 / 5
    beznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!! wymienić bez zwłoki. jak nie potraficie, przywróćcie poprzedni.
    Zaletyczasem ciekawy film, serial
    Wadybeznadziejny, nieczytelny, niepraktyczny, źle działający informacyjny panel programowy. brak funkcji jakie miał poprzedni (sto razy lepszy) np. znajdź podobne. kto to wymyślił ?????? dno !!!!!!
    MiejscowośćŁÓdź
  • ~Monika / 2022-12-19 00:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukał mnie i wszystko pomieszał na infolinii. Wyraźnie podkreslilam co potrzebuje, mam zupełnie odwrotnie.
    WadyOszukują
    MiejscowośćTarnów
  • ~Aureliusz / 2022-12-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gnoje. Kończyła mi się umowa z końcem stycznia. Na infolinii powiedzieli że do końca stycznia będą obowiązują mnie stare opłaty a od lutego nowe. Okazało się że guzik. Umowa obowiązuje 24 miesiące a te szczury co by g...spod siebie zjadły opłatę naliczają z momentem zgody na nowe warunki w tym przypadku od grudnia. Ewidentne wprowadzenie w blad.Ja wytrzymam ,ale k...wasza mać pociągnę umowę do ostatniego dnia,wycofam wszystkie zgody i przejdę na okres nieograniczony. I tak się skończy. Tak samo zrobiłem z orange i skończyło się wydzwanianie z j...promocjami! Nazryj się zabojadzie jeden z drugim!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszusci.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~STAN / 2022-12-08 17:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam.
    W lutym kończy mi się umowa na telewizję satelitarną.Konsultantka zadzwoniła do mnie z propozycją przedłużenie umowy.Zgodziłem się ale pod warunkiem że da mi tańszy pakiet.Obecnie płacę 174 zł,dużo programów nie oglądam i chcę mniej płacić. Tak kąbinowała ,tak mieszała że dalej chciała wyciągnąć prawie te same pieniądze.Powiedział mi że nie mogę zmienić kontraktu na tańszy a jak chcę to zrobić to muszę zerwać umowę i podpisać nową.Widzę że tutaj nie dba się o klientów i jak nie chcesz płacić słono to spadaj.To co jak ktoś pójdzie do kawiarni i będzie chciał tylko kawę a ciastka już nie,to sprzedawca powie że nie sprzeda kawy.Jego biznes by się rozleciał i tak samo będzie z Canal +,jak nie xmienią podejścia dla klientów.
    ZaletyKiedyś myślałem że są,ale się zawiodłem
    WadyBrak elastyczności,wymuszanie kupowania drogich pakietow
    MiejscowośćLądek-Zdrój
  • ~Bolo / 2022-12-05 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder wiesza się od aktualizacji czyli od kwietnia. Pozabierali funkcje do nagrywania ,nieczytelne menu, bajzel w nagraniach. Nic z tym nie robią żeby cokolwiek poprawiać radzę omijać z daleka
    ZaletyByły przed aktualizacja
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćKatowice
  • ~Iwona / 2022-12-04 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam sprawdzić Canal Plus online. Zdarzyła się okazja. Dostałam jakiś voucher z InPost. Oferta do bani. Właściwe nic nie mogę oglądać. Zastanawiam się, czy jak kasa poszłaby z mojego konta, to ogarnęliby się, czy znowu przeczytałabym na czacie propozycję rozwiązania problemu w postaci rozwiązania umowy, na co mam 14 dni. Przecież mam ofertę online bez umowy! Pani siedzi i robi kopiuj-wklej w odpowiedzi dla wszystkich niezadowolonych. Żenada, nie usługa.
    ZaletyBrak
    WadyW opisie
  • ~Stop oszustop / 2022-12-03 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci. Wyłaczaja kanały które były w pakiecie mówiąc że były tylko chwilowo darmowe, a na pytanie dlaczego nie poinformowali mnie o tym to odpowiedz była że oni nie mają obowiązku informowania o tym. . Dekodery Sue zawieszają ciągle. Brak informacji o kanałach itd. Porażka ! Banda oszustow.
    ZaletyŻadna
    WadyOszustwo, wadliwe dekodery , ciągle problemy techniczne i arogancka obsługa klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~Kamil / 2022-12-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiliśmy usługę Canal Plus: Seriale i Filmy na miesiąc próbny. Usługa mimo pełnej aktywacji konta i przelewu środków nadal nie działa. Support techniczny ma nas w dupie. Z łaski odpowiadają na uprzejme zapytania, a jak piszesz z nimi za długo na chacie, to potrafią zamknąć chat zanim wyślesz swoją odpowiedź. Tragedia. Nigdy więcej żadnych usług od Canal+.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pajak0224 / 2022-12-02 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa do bani.płatności księgują się wieki,naciąganie ludzi na kase.infolinia to czarna magia.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOd groma
    MiejscowośćMilicz
  • ~Jack shirac / 2022-12-01 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta naciaga na niwe produkty jak tylko to mozliwe. Po przedstawieniu dodatkowych opcji zakanczja” to co rozumiem ze mozemy podpisywac umowe” -od razu stwierdzaja ze ja sie godze na to hehe
    Nowe oprogramowanie dekodera to smiech na sali. Wiesza sie srednio kilka razy na dzien. Po przelaczeniu na dany kanal czekam kilka sekund zanin sie przelaczy. Naciskajac plus jeden kanal przeskakuje o kilka. Menu zero intuicyjne,pomieszanie z poplataniem. Opinia najgorsza jaka moze byc. Nie polecam wogole
    ZaletyZadnej
    WadyJedno wielkie badziewio
    MiejscowośćMidleton
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4410
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902