strona 12 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Janjaq / 2023-03-16 17:07Ocena: 1.00 / 5
Męczący do znudzenia telemarketerzy. Zachowują się podczas rozmowy jakby nie słuchali swojego rozmówcy, brak kultury biznesowej, nie wiedzą kiedy należy wycofać się z atakowania klienta.
W ciągu dwóch następujących po sobie dniach miałem rozmowę z dwoma telemarketerami na ten sam, nie interesujący mnie temat. To jakaś paranoja, Canal plus powinien mieć odpowiedni system IT do obsługi kontaktów. -
-
~Rafał 123 / 2023-03-16 15:08Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Firma uważa że Klienci to idioci . Dzwonienie po kilkadziesiąt razy o przedłużenie umowy. Po przedłużeniu podziękowania za wieloletnią współpracę na maksymalnych wariantach i w podziękowaniu jakieś badziewie ... za kolejną opłatą heh . Ostatnio dekoder działa jak 15 letni komp resetu. ZaletybrakWadyogólne podejście do klientaMiejscowośćWolbrom -
~XXX / 2023-03-15 17:14Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Najgorsze dno .
Polecam telewizję w Play . -
~Dzast / 2023-03-12 19:11Ocena: 1.00 / 5
Oprogramowanie i nowe funkcje to jakiś dramat. Wszystko się zawiesza, brak funkcji które były przy starym oprogramowanie. Kończę umowę jak najszybciej . ZaletyBrakWadyNajgorsze oprogramowanieMiejscowośćNiemodlin -
~Krzysztof / 2023-03-12 11:06Ocena: 1.67 / 5
dekoder 4 K dual oddany po 2 dniach . Oprogramowanie pod Canal + online , ubogie . Brak niektórych funkcji jak w starym . Zawieszał się przez te 2 dni 2 razy ZaletybrakWadyjak w opisieMiejscowośćGoczałkowice-Zdrój -
~Krzysztof / 2023-03-12 11:06Ocena: 1.67 / 5
dekoder 4 K dual oddany po 2 dniach . Oprogramowanie pod Canal + online , ubogie . Brak niektórych funkcji jak w starym . Zawieszał się przez te 2 dni 2 razy ZaletybrakWadyjak w opisieMiejscowośćGoczałkowice-Zdrój -
~Bozena / 2023-03-11 18:42Ocena: 1.00 / 5
Ostatnia umowa , dziadostwo ,decoder same problemy ,doczekam i koniec. ZaletyZeroWady100 %MiejscowośćKnurów -
~K / 2023-03-11 14:10Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam z całego serca. X 10000⁰00000000000 ZaletyNie maWadyCo chwilę nie działa tvMiejscowośćWarszawa -
-
~Władysław / 2023-03-10 12:49Ocena: 1.33 / 5
Technicznie dziadowski dekoder, chodzi jak krowa, obcięte opcje, trzeba czekać parę minut na reakcję. Chyba francuski pomysł dla Polaków, kasa nie śmierdzi. Projektant systemu spał przy projektowaniu. ZaletyMożna nagrywać kilka programów jednocześnie.WadyStarszy dekoder był lepszy.MiejscowośćMieroszów -
~Damian / 2023-03-08 20:38Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałem umowę w terminie otrzymałem od nich nawet mailowe potwierdzenie że wypowiedzenie przyjęte, a termin rozwiązania umowy upływa z dniem 28.02.2023. W dniu dzisiejszym dostałem fakturę za abonament na nowy miesiąc.
Po przesłaniu im całej korespondencji i rozmowie z infolinią dostałem wiadomość że przedłużyłem umowę w dniu 02.02.2023 choć oczywiście tego nie zrobiłem. Skierowałem sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów i dodatkowo pozwę ich o próbę wyłudzania. Miałem abonament od 13 lat i tak mi podziękowaliMiejscowośćBędzin -
~Marcin / 2023-03-05 17:36Ocena: 1.33 / 5
Mieli puszczać dwa najważniejsze mecze kolejki premirligue... To znaczy że Liverpool - man. Utd nie jest ważny... Żenada, żenada!!!
MiejscowośćUk -
~kłak / 2023-03-05 11:02Ocena: 1.00 / 5
Wielkie gówno!!!co tydzień zmiana kart trzeba latać z kartami i zamieniać i to nie pomaga !!! ZaletyŻadnychMiejscowośćUk -
~Krzysztof / 2023-03-04 22:00Ocena: 1.00 / 5
Rezygnuje z c+ dopuki komentatorzy sportowi nieprzestaną faworyzowac legi to jest jakas masakra co o i wyprawiajom WadySzkoda słówMiejscowośćŚwiętochłowice -
~paweł / 2023-02-28 11:17Ocena: 1.00 / 5
złodzieje po 15 tu latach użytkowania domagają się zwrotu sprzętu I straszą karą 2840 zł Miejscowośćkielce -
~Marcin / 2023-02-25 13:46Ocena: 1.67 / 5
Kanały jak kanały ale jeden lubi takie drugi inne natomiast obsługa klienta to MASAKRA. Po pierwsze dzwoniąc nie można połączyć się z konsultantem. Odbiera wirtualny asystent który nie rozpoznaje weryfikacji (pesel) można mówić ciągiem albo pojedynczymi cyframi i tak się z nim nie porozumiesz. A nie ma sposobu obejścia tego dziadostwa. Po drugie gdy kończy się umowa zaczyna się prawdziwe nękanie przez telemarketing po 2 trzy tel dziennie. Rekord 3 min odstęp między połączeniami. Z rozmów wynika że nikt tam i tak nie słucha co się mówi bo (ja akurat rezygnowałem) pierwsze pytanie to dlaczego chociaż już 20 razy wcześniej podawałem powody. Szczerze nie polecam ZaletybrakWadyj. wMiejscowośćPionki -
~Tomasz / 2023-02-24 15:35Ocena: 2.00 / 5
Infolinia beznadziejna a konsultanci często nie mają pojęcia o czym mówią. Ostatnio dekoder 4K robi momentami mozaikę z obrazu a koleś z działu technicznego potrafi zaproponować tylko reset..... porażka MiejscowośćSosnowiec -
-
~Maciej / 2023-02-24 14:05Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA NICH!!! To co obecnie wyprawiają to jakiś skandal. Byłem w dn. 02.02.2023 w ich punkcie głównym przy ul.Sikorskiego 9. Kobieta sprawdziła dekoder i stwierdziła, że pilot jest do wymiany. Tyle, że go nie mieli i od miesiąca nie mają. Kontakt tel. okazjonalny raczej nie odbierają. Infolinia podobnie. W dn.24.02 łączenie z konsultantem się nie powiodło. W sumie szkoda czasu na takich bo obecnie zajmują się wyłącznie namawianiem na rozszerzanie oferty repertuarowej. Wydaje się, że z tytułu utraty klienteli mają jakiś problem. ZaletybrakWadyw/wMiejscowośćWarszawa -
~Ula / 2023-02-23 13:40Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Problem z rozwiązaniem umowy. Wysłałam wypowiedzenie i płaciłam za kolejne trzy miesiące tak jak poinformowano mnie na infolinii. Nie chcieli przyjąć dekodera i chcieli kasować za następne miesiące. Umowa zawarta przez telefon i nie dostarczona. Przekazali do firmy raport i nękają do dzisiaj, wpisali do big. MiejscowośćRecz -
~Tomi / 2023-02-23 09:40Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta po przez infolinię nie istnieje.Za każdym razem odzywa się automat (Oskar).Jak się już dodzwonimy to konsultanci nie mają zielonego pojęcia jak pomóc obecnemu klientowi,nie znają problemów technicznych.Wiskają nowy sprzęt oraz nową ofertę by podpisać nową umowę. ZaletyNie maWadyBrak jakichkolwiek kompetencji oraz wiedzy technicznej że strony ludzi pracujących na infolini.Wciskaja nową ofertę oraz zakup nowego sprzętu.MiejscowośćRybnik -
~Arek / 2023-02-22 06:42Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej gówniana telewizja z najbardziej gównianym sprzetem, jeden wielki shit ZaletyZero zaletWadySame wady, zwiechy a pilot po minucie zmienia programyMiejscowośćGdańsk
strona 12 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
