syf , burdel w normalnym kraju zbankrutowali by po miesiącu , dlaczego nikt z tym nic nie robi szukam chętnych do pozwu i skargi na ten bałagan nie mogę go opisać bo jets nie do opisania
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~Agnieszka / 2024-01-26 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Od 3 miesięcy place po 1200 zł za prąd a najleprze jest to że mamy dopiero styczeń a ja już dostalam fakturę za luty 1207 zl mają tam taki burdel że szok nie polecam !!!!
ZaletyOddajcie pieniądze złodzieje
WadyBardzo duże rachunki za prąd
~Antoni / 2024-01-25 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to oszuści
Biorący haracze
Nikt za nic nie odpowiada
Jeden burdel
Sami złodzieje
Skończyli
Może przedszkole
Nie umia liczyć na liczydłe
Kłamią jak z nut
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
To są pasożyty
Nie umia na kawałek chleba
Zarobic
~Hogata / 2024-01-22 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Forma TAURON to porażka zwłaszcza jeśli jest się przedsiębiorcą. Wyzysku ją jak tylko mogą doliczając jakieś absurdalne kary, gdybym tylko mogła zmieniłabym dostawcę prądu ale niestety - TAURON ma monopol i wykorzystuje to jak tylko się da!!!
WadyWyzysk klientów
~Pablo / 2024-01-19 23:46
Ocena: 1.00 / 5
Rachunki w 2024 kosmiczne
Wzrost ceny za 1kwh drastyczny
Faktura za styczeń 2024 ogromna
ZaletyBrak
WadyCena za 1kwh
~Pablo / 2024-01-19 23:46
Ocena: 1.00 / 5
Rachunki w 2024 kosmiczne
Wzrost ceny za 1kwh drastyczny
Faktura za styczeń 2024 ogromna
ZaletyBrak
WadyCena za 1kwh
~hejtertauronu / 2024-01-17 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa porażka. Chcesz coś załatwić coś wyjaśnić babka cię spławia. Każą załatwić wszystko na ich stronie a strona nie działa w ogóle. Wpisuje adres zamieszkania a wyświetla się informacja że TEREN NIE OBSŁUGIWANY PRZED TAURON coś tam. Chcesz dobrze, chcesz na spokojnie nie da się. Nie polecam taurona nikomu.
Zaletynic
Wadywszystko
~Daniela / 2024-01-16 20:54
Ocena: 5.00 / 5
Doskonała obsługa i podejście do klijenta . Super polecam . Szybko sprawnie na miejscu cokolwiek załatwic.
ZaletyWszystko za
Wady-
~PIOTR / 2024-01-15 21:39
Ocena: 3.60 / 5
Podaję stan licznika miesiąc w miesiąc pierwszego dnia miesiąca. Było ok zatwierdzone dziękujemy za terminowe podanie odczytu.
Teraz przyszło na aplikacj że podany odzczyt jest z 10.01.2024.
Co tu mamy przedszkole..
ZaletyŻadnych
WadyPorażka
~Karolina / 2024-01-11 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że nie ma 0 bo są do niczego. Nie dbają o swoich klientów, dodzwonić się nie idzie. Najgorszy dostawca prądu oraz gazu.
ZaletyBrak
WadyWszystko cały Tauron to wielka jedna pomyłka i wada.
~Robert / 2024-01-03 20:41
Ocena: 2.80 / 5
Sprawa ciągnie się już ponad 10 miesięcy.
Maile nie są obrabiane. Nawet wizyta osobista nic nie zmieniła. Konsultanci rozkładają ręce i nie są w stanie pomóc. Konfigurator umowy/ zmiany umowy na stronie ma wprawdzie ( zakamuflowaną) opcję taryfy operatora ( bez stałej opłaty), ale jej wybranie powoduje, że system nie akcepuje takiego wyboru i wniosek nie przechodzi ( próbowane 2 krotnie). Jako dostawcę alternatywnego można wybrać jedynie Tauron. Czy to są praktyki monopolistyczne?
Chcieli odcinać prąd mimo opłacanych rachunków.
ZaletyŁadny kolor szaty graficznej.
Stosunkowo łatwy dostęp do konsultantów.
WadySystem nie przewiduje wystąpienia ludzkich sytuacji.
Wielokrotne monity nic nie wnoszą.
Bezsilność konsultatnów.
Monopolistyczne zagrywki na stronie oraz ze strony konsultantów.
~Antoni / 2024-01-03 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Tauron zespół studentów
Mylących się na
Swoją stronę
Kłamią jak nut
Biorą za to pieniądze
Siedzą przekierowani
Od robiony
Dają złe nr konta
Żeby ich utrzymać
Bo nie są w stanie
Kradną z ludźi
Jak się da
Podstępcze metody żydowskie
Na każdym kroku mają problem
Liczyć tylko
Umia swoje
ZaletyBrak
WadyLudzie nieodpowiedzialni
Na państwowych stołkach
Liczą od ludzi haracze
Żeby się dorobić
~Antoni / 2024-01-03 19:28
Ocena: 1.40 / 5
Tauron zespół studentów
Żerują na ludziach
Kradną w biały dzień
Biorą za to pieniądze
Siedzą na państwowych stołkach
Nie są w stanie się utrzymać
Dają złe nr konta
Później żeby po 100 razy płacić
To jest kradzieży
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~MatkaPolka / 2024-01-02 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Zgłoszenie na infolinię stanu licznika z powodu braku możliwości on-line skutkowało brakiem jego uaktualnienia, (od czego ci ludzie tam są???) Potem była tylko informacja na ebooku o nadplacie z brakiem możliwości jej przelewu. Znowu w biurze Tauron musiałam zgłosić stan licznika , po kilku godzinach oczekiwania ... Okazało się, że za 5 miesięcy uzbierało się prądu na ponad 4 tysiące. Chce te kwotę rozbita na raty oczywiście zapłacić a na aplikacji wyskakuje błąd serwera ! Nic nie można załatwić mobilnie a z biura nas odsyłaja nieustannie ...
ZaletyNiektóre panie w obsłudze klienta , są ludźmi...
WadySzkoda słów...
~Kolo / 2023-12-31 18:44
Ocena: 5.00 / 5
Nie mam żadnego problemu z Tauronem. Wystarczy czytać co się podpisuje.
ZaletyPrzesył i komunikacja
WadyCeny
~Olka / 2023-12-29 20:31
Ocena: 1.20 / 5
Firma ma monopl, ale sposób załatwiania tam spraw to jakaś porażka. Komunikacja mailowa nie spotyka się z żadną odpowiedzią, szanowna infolinia nie umie udzielić odpowiedzi na pytanie, ich pisma są idiotyczne. Jestem rozczarowana.
WadyKomunikacja dramat!
~użytkownik / 2023-12-27 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Przepisanie licznika po zmarłej mamie włącznie z wypłatą środków zajęło 3 miesiące. Likwidacja tegoż licznika z wypłatą środków trwa do dziś. Zewrotu na koncie nie ma, natomiast pani z obsługi wie lepiej, że rozliczenie zostało przesłane na konto. Wizyty w punkcie na zmianę z wizytami na infolinii zdążyły mnie wykończyć i tak naprawdę nie mam do kogo się odwołać w sprawie. Firma sama sobie wystawia laurkę.
Zaletyżadnych
Wadysame wady
~Robert / 2023-12-26 17:48
Ocena: 1.50 / 5
Dzień dobry
Czy ktoś ma podobnie z kwotami na fakturach:
Odczyt podawany 1-2 dnia miesiąca - zużycie oscyluje w granicach 40-50 kwh/mc
We wrześniu faktura 100,85 (46 kwh) w październiku 42,40 (58kwh) a już w listopadzie 106,71 (54kwh)
Po kilkakrotnym kontakcie z info linią taurona - zero konkretnych informacji ,konsultant umawia mnie na rozmowę z analitykiem na czwartek 14.12.2023 w okolicach godziny 9-12, analityk dzwoni sobie we wtorek gdzie ja niestety nie mam przy sobie ani faktur ani swoich notatek - po informacji że byłem umówiony na czwartek - do dziś się nikt nie odezwał.
Aż mnie ciekawi ile zapłacę za grudzień
ZaletyBRAK
WadyZERO KONTAKTU
~Egon / 2023-12-21 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa na na infolinii robi łaskę że w ogóle jest. Pani bardzo niemiła nie posiadała żadnych informacji na interesujący mnie temat jak długo będzie trwała przerwa w dostawie energii elektrycznej ani nawet nie wyraziła chęci pozyskania takiej informacji.
Wadycała ta firma to jeden wielki dramat. Niestety mają monopol na przesył energii i w pełni z niego korzystają
~Klient / 2023-12-21 13:31
Ocena: 1.20 / 5
Taki bałagan, jaki teraz mają to woła o pomstę do nieba. Błędnie wystawiona faktura