Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jolanta / 2023-05-08 20:13
    Ocena: 2.20 / 5
    Tauron to jakaś porażka. brak słow jeden wielki bajzel. Tylko kasę by chcieli a załatwić nic się nie da.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Lola / 2022-08-30 19:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Wcisneli mamie i siostrze serwisant 24 bez powiadomienia. Uwiazane sa na kolejne 3 lata. Rezygnaccja z tego wynosi wiecej niż zabieraja. Złodzieje. Uważac co sie podpisuje i pytac,czytac.
    Zaletylatwa osbluga konta online
    Wadybrak informowania klientow ze dorzucaja cos do umowy
  • ~Mada 44 / 2020-11-13 14:31
    Ocena: 2.20 / 5
    Tauron to monopolista, który nie szanuje klienta. Sprawy załatwia się miesiącami. Jeżeli chcecie założyć fotowoltalikę top róbcie to od razu po zimie, bo nie zdążycie założyć ostatnuiego ;licznika na następny okres grzewczy. Konsultanci z różną wiedzą a nmawet z nieiwdzą. trzeba mieć szczęście żeby trafi, aby być dobrze poinfprmowanym. masakra, oby wyróśł im konkurent, może wtedy wezmą się do pracy
    Wadyniezbyt kompetentni konsultanci. przerażliwie długo załatwiane sprawy
  • ~Michal / 2022-11-04 09:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Zatrudniane starsze osoby do których niestety trzeba po trzy razy powtarzać dane i po 10 min okazuje się ze pani nie ma dostępu a przełączyć nie może. Stwierdziła tylko żeby na internecie poszukać działu sprzedaży DRAMAT XXIwiek a wsxystko idzie jak w średniowieczu. Jeśli macie możliwość wyboru nie bierzcie taurona pod uwagę jeśli cenicie sobie czas!!!
    ZaletyBrak
    Wady- wybiórczo wysyłają faktury
    - obsługa klienta ze średniowiecza
    - aby cokolwiek załatwić naprawdę trzeba się uzbroić w cierpliwość
    - wstrzymanie przesyłu na cały dzień bez jakichkolwiek informacji
  • ~Michał / 2024-06-29 19:08
    Ocena: 2.20 / 5
    Odradzam kazdemu. Przynajmniej 3 razy w tygodniu przerwy w dostawie i tak juz od ponad 2 lat. Odradzam !!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Przemek / 2022-10-12 10:16
    Ocena: 2.20 / 5
    Usługa serwisant 24h to kpina. Wszystko co obsługuje PZU to jest najgorsza jakosc usług na całym chyba rynku europejskim. Minęło 288 h a nikogo do naprawy zmywarki jak nie było tak nie ma...
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Terenia / 2022-12-20 20:57
    Ocena: 2.20 / 5
    Tauron to jedyne Medium gdzie przy przepusanie,zarejestrowaniu nowego nabywcy pradu itp. otrzymuje sie ciagle inne "porady" czy to poprzez infolinie , czy tez w punkcie obslugi - zalatwianie tygodniami, a i po czekaja " niespodzianki"
    Zaletyjedna ze sie ewntualnie bez prädu nie zostanie
    Wadytrudnosci w rejesteacji, niekopetente, sprzeczne porady, totalby chaos i horror nie tylko dla poczatkujacych w zalatwianiu formalnosci
  • ~Waleria / 2021-03-30 11:30
    Ocena: 2.20 / 5
    Obsługa jest po prostu okropna.
    W dniu 10.03.2021 r. byłam w oddziale Tauronu we Wrocławiu przy ul. Sudeckiej w celu podpisania umowy na podłączenie prądu. Tam powiedziano mi, że mogę umówić się osobiście na złożenie wniosku i przyjść innego dnia (ze względu na sytuację z COVID) lub złożyć wniosek przez Internet. Logicznie założyłam, że przez Internet będzie szybciej.
    W dniu 11.03.2021 r. wysłałam wniosek. 17.03.2021 (czyli prawie po tygodniu) otrzymałam odpowiedź, że moje dokumenty nie mogą otworzyć i proszą o ponowne przesłanie. Tego samego dnia wysłałam dokumenty jeszcze raz.
    18.03.2021 zadzwoniła do Tauronu, żeby zapytać, czy wszystko jest w porządku, na co otrzymałam odpowiedź, że mają 14 (!!!) dni na rozpatrzenie mojego wniosku i kolejne 7 dni na podłączenie prądu. I będzie szybciej, jeśli złożę wniosek osobiście w oddziale. Od razu poprosiłam o zarezerwowanie dla mnie czasu na złożenia wniosku i zostałam zapisana na 23.03.2021.
    23.03.2021 złożyłam wniosek i poprosiłam o podanie informacji, kiedy zostanie podłączony prąd? Powiedziano mi, że w ciągu 2-3 dni, czyli maksymalnie do 26.03.2021 (piątek). Oczywiście tego dnia nikt nie zadzwonił i nie przyszedł, ale zadzwoniłam ja. Okazało się, że najbardziej ostatni termin – to 29.03.2021 (poniedziałek). Czy ktoś przyjechał w poniedziałek? Nie!!! Kiedy zadzwoniłam ponownie, okazało się, że ostateczny termin to jednak 30.03.2021 (wtorek – dzisiaj).
    Czyli, najpierw obiecali mi, że podłączą w ciągu 2-3 dni, następnie do 5 dni, a następnie powiedzieli, że zgodnie z regulaminem jest to termin 7 dni. A dziś po raz kolejny dzwoniąc do Tauronu usłyszałam, że termin oczekiwania wynosi 7-14 dni! To znaczy, że mogę czekać jeszcze tydzień. Minie miesiąc jak ja czekam na podłączenie prądu!!!
    Mieszkanie mam od dewelopera, w którym od połowy marca miały już ruszyć prace remontowe. Budowlańcy siedzą bez prądu i mogą pracować tylko w ciągu dnia, gdy coś jest widoczne, i to z narzędziami na akumulatorach. Ja z kolei już spłacam kredyt za mieszkanie, do którego nie to, że nie mogę się wprowadzić, a nawet nie mogę podłączyć prądu! Za każdym razem na infolinii mówią o nowych terminach i nowych regulaminach. Będę kontaktować się z zarządcami firmy i składać skargę.
  • ~Xyz / 2021-02-05 09:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Gdyby nie monopol, to z taką jakością obsługi wylądowali by na zasiłkach - tylko dla państwowej firmy „niezwłocznie” oznacza 16 godzin!
  • ~Zdzich / 2024-02-07 20:51
    Ocena: 2.20 / 5
    Brak kontroli wysłania faktur. Faktury nie dostarczono. Zapłaty z odsetkami żądają. To jest chore.
  • ~123 / 2019-03-21 12:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie firma a tragedia jest, 2 razy podrząd są wystawione faktury o 2 razy więcej niż są pokazane liczniki. To że mają Państwo online odczyt jest wielkim kłamstwem, a nie prognozowanymi danymi. Jestem nowym klientem Taurona i za 2 msc tylko są problemy
    Wadyodczyt liczników
  • ~Becior / 2023-06-19 17:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Miło byłoby uzyskać rzeczywisty czas oczekiwania na połączenie, bo od godziny dostaję informację, że 'Czas oczekiwania na połączenie wynosi mniej niż pół minuty'. Doceniłabym prawdziwy czas oczekiwania niż kwitnięcie na infolinii w sumie 2 godziny... Jeszcze nigdy nie czekałam przy CSC tak niedorzecznie długo tylko po to, żeby poinformować Tauron, że księgowanie po ich stronie jakoś nie wyszło.
  • ~Henryk / 2020-01-23 17:15
    Ocena: 2.00 / 5
    W październiku 2019 roku wystąpiłem o podniesienie mocy dla mego domu. W internecie Tauron chwali się 3-4 tygodniowym terminem. Mnie wyznaczyli termin na kwiecień 2020r. Daremne interwencje, prośby, monity. Tauron klienta ma gdzieś, tam gdzie słońca nie widać.Monopolista obsługuje wedle zasady "płać, płacz a nas to nie interesuje". I po co tyle gadki rządu i innych o fotowoltaice skoro u mnie instalacje czekają na podłączenie.
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta
  • ~Iris / 2022-02-25 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Tauron to jedna wielka porażka i tyle w temacie. Ciężko załatwić najmniejsze drobnostki. Ponadto ich prognozy to czysta kpina. Mieszkam sama z dwoma małymi pieskami a wytrawili mi prognozy na ponad 700 zł miesięcznie.
    ZaletyBrak
  • ~J / 2022-12-09 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna obsługa, można połączyć się tylko z infolinią która nie jest w stanie udzielić żadnych informacji bo do niczego nie mają dostępu i na odczepnego udzielają nieprawdziwych informacji. Dzisiaj trzykrotnie dzwoniłem na infolinię i trzykrotnie otrzymywałem inne , sprzeczne ze sobą informacje.
    Zaletybrak
    Wadydezinformacja, brak chęci pomocy ze strony obsługi
  • ~jano / 2020-09-21 14:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Tauron nieporozumienie najgorsza firma jaka może być ,czas oczekiwania na odbiór mikroinstalacji 3,5 miesiąca totalna porażka załatwić coś porażka nie polecam tej firmy. Skończy się umowa z nimi skończy się i moja omijać z daleka
    Zaletyzero
  • ~Jarek / 2023-03-11 15:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu, dodzwonić się trudno, zamówienie rozmowy z aplikacji - nie możliwe pomimo istniejącej opcji, napisanie z aplikacji na chacie - brak opcji, jeżeli po wielokrotnych próbach dodzwonisz się na infolinię - to nic nie wiedzą. Faktura i rozliczenie powinna być w styczniu, mamy połowę marca i nikt nic nie wie. nawet na infolinii jak nie wiedzą to również nie wiedzą kto może wiedzieć. Zarządzanie firmą - dno.
    Wadybrak kompetencji, trudność kontaktu i załatwienia czegokolwiek, mają klientów w d...e
  • ~Małgosia / 2020-08-15 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga reklamujący fa!Miałam do zapłaty za dwa m-ce 1948,-,po wielu emailachi telefon. najpierw mi rozbili na okresy-po m-cu, potem po 2m-cach dostałam inne pismo że wszystko jest jak było i w efekcie po 2,5 mcu dostałam korekty do tej 1948 po terminie zapłaty 4dni(przez tydzień pisałam i dzwoniłąm że ich nie mam)oraz do tego jeszcze tą samą fa 1948,- czyli praktycznie prawie podwójnie wystawione fa.Odnoszę wrażenie że nikt nad tym nie panuje, dostawałam sprzeczne informacje w emailach i na infolinii.Korespond. emailowa -koszmar, nic konkretnego,pisma wyjaśniającego do dziś nie dostałam do ręki, które wyjaśniałoby ich działanie, klient jest traktowany jak intruz i w efekcie tego że chce reklamować mam podwójną zapłatę nie dostałam wszystkich r-ków, ale za ten sam prad.tak się każe odwołujących się w Tauronie!!!
    Zaletybrak
    Wadyfatalny kontakt emailowy, brak pism wyjaśniających,skutecznie zniechęcają klienta, piszę odwołanie...
  • ~Marek / 2023-08-21 14:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Ja osobiście jestem bardzo zdegustowany rozmową z panią z obsługi prosząc o wyjaśnienie kiedy otrzymam fakturę. Podawałem stan licznika na początku sierpnia 2023 , a dzisiaj jest 21.08.2023 i usłyszałem , że wkrótce. Na pytanie, że zaraz będzie następny miesiąc i mogą mi się nałożyć płatności jedna za drugą, pani stwierdzila ,że tak nie będzie. I taka odpowiedz kilka razy na moje powtórne zapytania. Jak dla mnie to , brak profesjonalizmu i zbywanie klienta. Jak jeszcze chciałem się coś dowiedzieć to pani nagle mówi nie słyszę pana , nie słyszę pana.Jedne wielkie jaja.
  • ~Miron / 2023-12-11 19:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Tauron wysłał mi fakturę do zapłacenia dana kwotę przelałem na konto taurona po a dniach Tauron oddał na moje konto kwotę którą wcześniej przelałem za zuzyty prąd po dwóch tygodniach otrzymałem ponaglenie do zapłaty tejże zwróconej kwoty jacy ludzie tam pracują czy są to osoby kompetentne
    ZaletyBrak
    WadyBrak osub mających jakąkolwiek wiedzę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971