WadySame wady zero podjeść do klienta zainteresowania
strona 2 z 49
-
~Drelichowska Sylwia / 2024-07-27 19:38
To są jakieś Jaja 30 godzn czekam aż pan z dystrybucji mi włącz prąd bo widzę że bardo jest zajęty ja nie wiem jak ktoś może nie mieć serca dzwonie od wczoraj z prośbą o wlaczenien jak najszybciej prądu mam zwierzęta które zaraz padną bez prądu I dwujke małych dzieci dzwoniłam juz chyba z 100 razy wczoraj z mężem o przywrócenie pradu jak najszybciej ze względu na zwierząt to Pani na infolini powiedziała ze Panowie pracują do później godzin i na spokojnie się uda ... do dziś nie mam żadnej informacji a pan z dystrybucji mówi ze on tego nie robi ale najwidoczniej pan z dystrybucji jest leniwym pracownikiem no nie wierze ze nie ma czasu na kliknięcie guzika zdalnego który włącz prąd. Normalnie jaja jakieś Panie na infolini chyba są za mało wyszkolone bo mówiła że to zależy od dystrybucji a Pan z dystrybucji mówi że on nic nie może zrobic normalnie masakra i kpina ... jak można tak traktować Ludzi państwa pracownicy to chyba za karę przychodzą do pracy .. -
-
~Wkurzony petent / 2024-07-25 22:57
Osoby przyjmujące zgłoszenia totalnie oderwane od rzeczywistości, pracownicy chyba z zakładu pracy chronionej. Przyjmują zgłoszenia i nie wiedzą gdzie je dalej wysyłają, od miesiąca zgłaszany 100 razy brak oświetlenia ulicznego, a papugi po drugiej stronie klepią bezmyślnie regułki o przekazaniu informacji do innej firmy (chyba w chmurze). Mam nadzieję że TVN24 zainteresuje się firmą która totalnie ma w du... petentów, tylko fakturki zapłacone są istotne!! ZaletyTotalny brakWadyWszystkie możliwe -
~Kleopatra / 2024-07-25 07:14
Tauron to tragedia. Przepisałam licznik 3 tygodnie temu i do tej pory brak nowej umowy, brak nowego rachunku, niedopłata na rzekomo 1500 zł ze starego właściciela nagle znikła i co, może jak kiedyś w końcu przyjdzie nowa Faktura to będę miła ja to płacić? Na infolinię nie idzie się dodzwonić od 3 dni. Kilka meili, brak odpowiedzi..... ZaletyBrakWadyIstnienie firmy -
~Nik / 2024-07-22 12:08
Po zmianie aplikacji obsługi płatności za prąd, gospodarstwo domowe, nadal brak dostępu do istotnych informacji w szczególności dotyczących bieżących i minionych odczytów dla kontroli płatności i zużycia. Ręce opadają,obsługa informatyczna Tauron jest niekorygowalnie zła od zawsze. ZaletyDobrze, że w ogóle coś się zmienia.WadyOpisana wyżej i inne. -
~delta / 2024-07-22 11:24
Zadzwoniłam dzisiaj 22.07.2024o godz. 10.53 na infolinię Tauron w sprawie braku faktury. Baba, która odebrała telefon nawet nie zapytała mnie o adres, nie dopuszczała mnie do słowa. Dowiedziałam się tylko, że po 15 lipca otrzymam fakturę, czyli 10 grudnia również mogę otrzymać fakturę. Powiedziałam jej, że mam umowy podpisane i rozliczenia mam do 10 każdego miesiąca, jednak to nic nie pomogło, mówiła jakby była nagrana. Uważam to za nieprofesjonalne podejście do klienta. ZaletyBrakWadyNiewłaściwy pracownik na stanowisku. -
~AB / 2024-07-18 15:17
Nigdy nie miałem styczności z tak niepoważną firmą. Gdyby nie byli monopolistą upadli by po pół roku. Mam słup na działce, dom gotowy do zamieszkania, na postawienie skrzynki czekam już 2,5 roku. Nikt nic nie wie, nikt nie jest w stanie udzielić żadnej informacji. Nikt na nic nie ma wpływu. Raz mówią, że przyłącze już w w realizacji u wykonawcy, innym razem, że nie ma jeszcze wybranego wykonawcy. Umowa skończyła sie w marcu, nie pojawił się żaden aneks, nic nie zostało przedłużone a mimo to miesiąc później dowiaduję się, że sprawa jest w biurze projektowym bo kontaktuje się ze mną projektant. W jakiej rzeczywistości prawnej działa ta firma, na podstawie jakich umów nie wiem. Gdybym tak prowadził firme prywatną pewnie już byłbym w więzieniu, a w Tauronie nikt za nic nie odpowiada. Dziesiątki maili, telefonów, maili z formularza - zero odpowiedzi. XXI wiek i człowiek musi żyć bez prądu. Żeby jeszcze sytuacja była nie wiadomo jak skomplikowana ale chodzi o postawienie skrzynki 3m od słupa. Ta firma to kwintesencja najgorszych cech korporacji. ZaletybrakWadyistnienie tej "firmy" -
~Wojak69 / 2024-07-17 10:12
PORAŻKA Tauron monopolista ma klienta gdzieś tak czy tak ma się z nim styczność można zmienić dostawcę prądu ale i tak jest się klientem pośrednio TAURONA ,którzy utrudniają wszystko i mają czas a klient czeka miesiąc czasu bo ustanowili sobie prawa dla siebie tylko nie dla klienta . Z taką firmą można doganiać Europę pod warunkiem że ma się zdrowie psychiczne i fizyczne bo w tej firmie pracują ludzie leniwi niedouczeni zostawiający się swoimi prawami tzw. dupochronami . Wszyscy wytwórcy prądu podlegają Tauronowi niestety i czy zmienimy dostawcę czy nie to i tak jesteśmy gnębieni przez tą nieudolną firmę ZaletyBrak zaletWadyMonopolizm i tumiwisizm pracowników nikt nic nie umie załatwić pozytywnie zrzucając jeden na drugiego obowiązki . Brak odpowiedzialności za brak działania -
~Sebastian / 2024-07-16 22:23
Mieszkam w Mysłowicach na dzielnicy domków jednorodzinnych. Przy byle wyładowaniu atmosferycznym dzielnica bez prądu na kilkanaście godzin. Tak jest co chwilę. Jest dziś po jednym wyładowaniu i było dwa dni temu to samo. Firma dnioooooo. -
-
~Niezadowolony / 2024-07-11 20:19
Na każdym kroku problemy - prognoza zawyżona dwukrotnie, po rozliczeniu półrocznym nie unormowana, tylko jeszcze bardziej zawyżona. Przy kupnie mieszkania i zmianie taryfy na G12W brak wymiany licznika, przez co nie mogę odczytać szczytowego i poza szczytowego zużycia, które uwaga, jest konieczne do powrotu do taryfy G11! Przy spotkaniu w BOK pracownik twierdzi, że nie można zmienić sposobu rozliczenia z prognoz na realne zużycie miesięczne, bo umowa była zmieniana w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a nie była zmieniana, tylko podpisywana! Absurd goni absurd, przy próbie rozwiązywania problemów pojawiają się kolejne, które uniemożliwiają rozwiązanie pierwszych i tak w kółko, odradzam, trzymać się jak najdalej. ZaletyBrakWadyBrak wykonywania obowiązków, który odbija się na kliencie
Zawyżanie prognóz
Niemiła obsługa, która bagatelizuje problem -
~RITA / 2024-07-08 22:41
TRAGEDIA, MAM INFO NA MAILA, ŻE LICZNIK ROZLICZONY Z NADPŁAT, POTEM INFO, NIE MAM NAPŁAT, POTEM CHCESZ UNIKNĄĆ WYŁĄCZENIA ZAPŁAĆ ZA PRĄD . rozmowa z pracownikiem, masz zaległość ze stycznia i lutego, że niby czekali z tym pół KU..SAMOI SIĘ DZIWIĄ, NO JEST ZALEGŁOŚĆ, A NIE UPOMNALIŚMY SIĘ...NO TO ZIWNE....KTO WAM UWIERZY. I RADA , ZAPŁAĆ W TEJ CHWILI, BO WYŁĄCZYMY. podaję do rzecznika praw ob, może i do sądu.
NIE MAM ZDROWIA PISAĆ O INNYCH HISTORIACH, TRZEBA SZUKAĆ INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH, BY Przed TAURONEM BRONILI OBYWATELI.ZaletyBRAKWadyNISZCZENIE ZDROWIA KLIENTA, ZASTANAWIAM SIĘ, JAK PODAĆ DO SĄDU, KTO ZA TO ZAPŁACI -
~Piotr / 2024-07-08 10:16
Zawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody. ZaletyŻadnychWadyZawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody. -
~Szkoda gadac / 2024-07-05 10:30
Niestety patologia. Pracownicy nie maja szacunku do ludzi. Odeadzam. ZaletyAbsolutnie zadnychWadyObsluga, jakosc -
~Max / 2024-07-01 21:52
Jak to każdy monopolistą ma "klienta gdzieś. Prądu brak od ponad 24h była potężna burza, instalacje na.wsi mają z 70 lat, niby je ciągle modernizują a jak zgłaszasz reklamacje to kolejny boot albo jakiś człowieczek na infolini mówi to samo jak im wódz każe i co i nic
ZaletyBrakWadyPotop Sienkiewicza to przy ich "dzialanosci" jest fraszka i krociotkie opowiadamie -
~Michał / 2024-06-29 19:08
Odradzam kazdemu. Przynajmniej 3 razy w tygodniu przerwy w dostawie i tak juz od ponad 2 lat. Odradzam !!!!!!! ZaletyBrak -
~Mag / 2024-06-25 17:30
Opłaciłem rachunki za prąd online przez mój profil w tauronie. Jeden miesiąc temu cały czas pokazuje w trakcie realizacji drugi dzień temu i to samo. Dzwonię do nich opłat nie ma mimo że to przez ich strone płacone. Czyste oszustwo i kradzież przez tauron -
~Michał / 2024-06-23 18:53
UWAGA UWAGA UWAGA. Proszę Wszystkich którzy to przeczytają o dokładne sprawdzenie swoich umów i cenników z firmą tauron. Nie wiadomo jakim cudem ale okazało się że prowdopodobnie pracownik tauron obsluga klienta w Bielsku Bialej po cichu zmienił warunki umowy przed zakończeniem obowiązującej umowy i nagle do rachunku zostały doliczone jakieś dodatkowe opłaty handlowe na pytanie jakim cudem się tak stało narazie Nikt nie potrafi odpowiedzieć a mało tego według nich ja jako klient wyraziłem zgodę a nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem wnętrze. Także proszę o DOKŁADNIE sprawdzenie umów i cenników Hieny ZaletyBRAKWadySame wady -
-
~Anomino / 2024-06-21 20:19
Jedna wielka porażka panowie z Tauronu wzięli urwany kabel obiesili na słupie przy płocie i później tylko jeździli i zaglądali... Zamiast wziąść i zawiesić tylko jeden przewód... 3 dni bez prądu z powodu jednego przewodu. Parodia. Nie polecam ZaletyŻadnychWadyPracownicy niekwalifikowani. Widać że pracowników mają z podstawówki -
~Marek / 2024-06-16 19:12
Firma to jedno wielkie nie porozumienie obsługa klienta żadna pomimo ich błędu nic sobie z tego nie robią i mają gdzieś klienta jednym słowem żenada nie polecam omijać szerokim łukiem ZaletyŻadneWadyObsługa oferowany produkt infolinia rozwiązywanie problemu -
~Ala / 2024-06-14 11:06
Oplat dodatkowych jest tyle na fakturze i dwa razy większe kwoty do zapłaty -
~Leszek / 2024-06-14 10:46
Konta klientów źle rozliczają ciągle niedopłaty a na fakturze co innego
strona 2 z 49