strona 2 z 49
-
~Kasia / 2023-01-29 17:05
Usługa elektryk 24h świetne się sprawdziła, w w dwie godziny od telefonu problem ogarnięty:))) -
-
~Kolo / 2023-12-31 18:44
Nie mam żadnego problemu z Tauronem. Wystarczy czytać co się podpisuje. ZaletyPrzesył i komunikacjaWadyCeny -
~LEO / 2016-02-18 16:44
Kupiliśmy mieszkanie i podłączyliśmy prąd z Tauron. Nie mam uwag. Wszystko działa beza zarzutu - awarii nie ma. Szybko też zrezygnowaliśmy z rachunków dostarczanych pocztą na rzecz e-rachunków. Mają bardzo dobry serwis - dużo czytelniej niż na rachunku, a jak czegoś nie wiesz, to klikasz i już wiesz. Polecam. Zaletynie ma awarii, prognozy - wiesz ile zapłacisz -
~Magda / 2022-11-16 13:38
Ekspresowa naprawa awarii; Zgłosiłam awarię prądu w postaci braku fazy i w przeciągu 15 minut pojawiło się pogotowie energetyczne, które naprawiło usterkę. Jestem bardzo wdzięczna. -
~Marcin / 2023-06-04 09:26
Tauron to banda złodzieji okradają ludzi bezkarnie,robią co chcą.są sondem w jednym,obsługa klijenta to cyrk,ludzie bez wiedzy,jeden zwala na drugiego,firma tauron jak żle naliczy prąd zwala na odbiorce za swoje błedy.dziki zachod normalnie.dramat ZaletyBrak zaletWadyTylko same wady -
~Natalia / 2023-10-20 13:24
Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi p.Mariusza Kołodziejczaka .
Oby wszyscy pracownicy Tauronu wykazywali takie zaangażowanie i cierpliwość przy obsłudze Waszych klientów -
~Patij / 2022-02-22 06:52
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w Tauron w Zabrzu M1. Pani Karolina S. bardzo szybko i profesjonalnie załatwiła pozytywnie naszą sprawę. Bardzo dziękuję za tak miłą i fachową obsługę. -
~Paweł / 2019-12-03 20:33
Bardzo dziękuję p. Ani za załatwienie pozytywnie mojej sprawy. Katowice ul.Widok. ZaletyWszystko perfekcyjnie załatwione. -
-
~popularny / 2019-08-23 08:18
Dzień dobry.
Nie wiem czy sprawa która jest aktualnie w toku zostanie załatwiona pozytywnie czy nie, ale Pani która podjęła wyzwanie zrobiła na mnie piorunujące wrażenie.
Piękna, błyskotliwa i bardzo zaangażowana w załatwienie sprawy.
Wciąż mam ją przed oczami :))).
Fajnie że załatwienie sprawy jeszcze pewnie ciut potrwa, zapewne znowu się spotkamy.
Jastrzębie-Zdrój.ZaletyZaangażowanie uroczej Pani konsultantki, wysoka kultura i ...powab:) -
~S.P. / 2023-10-10 11:53
Dziś 10.10.2023 byłem w Lubinie w Tauronie w biurze przy ul. Legnickiej 75. Obsługa super, profesjonalnie i fachowo. Pani na wejściu pyta i doradza, Pani w okienku nr 1 - szybko i profesjonalnie mnie obsłużyła. Miła, uśmiechnięta. Dla obu Pań premia bezwzględnie. Super -
~Szewa / 2023-10-09 14:01
Obsługiwała mnie już któryś raz z kolei p. Krzemińska w POK Tauron przy ul Towarowejw Tychach: bardzo kompetenta, miła i pomocna. Niesamowita. Zaletykompetencje, życzliwość, uprzejmośćWadybrak -
~Szewa / 2023-10-09 14:02
Obsługiwała mnie już któryś raz z kolei p. Krzemińska w POK Tauron przy ul Towarowejw Tychach: bardzo kompetenta, miła i pomocna. Niesamowita. Zaletykompetencje, życzliwość, uprzejmośćWadybrak -
~Teresa / 2024-02-16 15:57
Aplikacją jest nie do końca dobra. Nie wiem po co podaję nr telefonu , adres e-mail skoro i tak nie ma żadnego powiadomienia o fakturach i zbliżającym się termnie płatności. Powinni to udoskonalić tak jak jest w przypadku PGNiG. -
~Chorzów Rejtana / 2020-03-21 14:33
Podpisałem nową umowę ,Pani błyskawicznie i fachowo mnie obsłużyła i wszystko załatwiłem w 10min
Dodatkowo zaproponowano mi dodatkowe ubezpieczenie i jestem mega zadowolony!!!
Sobota,w kraju epidemia nikt nie pracuje a w tauronie z ubezpieczenia przyjechał Pan elektryk w 1,5h , usunął nie łatwa usterkę w 1 godine!!! Jestem bardzo zadowolony i wszystkim polecam skorzystać z dodatkowego ubezpieczenia!!! -
~Jogin / 2023-02-28 10:27
W tauronie w Bielsku białej na Filarowe już kilka razy kulturalnie i szybko mnie obsłużono nawet po czasie . W Cieszynie miałem inne doświadczenia i na i infolinii też. Piękne osoby spotjać to szczęście! -
~julia33 / 2023-05-23 20:28
Szanowni Państwo. Ja jestem konsultantem w TAURONIE. W pełni rozumiem państwa zażalenia odnośnie załatwienia spraw przez te firmę. Jednakże jednocześnie prosiłabym o wyrozumiałość w kwestii do konsultanta z którym państwo rozmawiają.Jestesmy tylko ludźmi i nie mogą państwo nas przykładać do ściany, ponieważ jest wiele spraw, które nie ma możliwości załatwić z poziomu IO, a wy liczycie na załatwienie sprawy od razu. -
-
~Mariusz / 2022-07-17 12:00
Profesjonalna obsługa niedawno podpisywałem nową umowę był też na miejscu serwisant mieszkam w okolicy Praszki . wszystko załatwione na wysokim poziomie obsługi. ZaletyProfesjonalność pracy Pracowników Tauron dobra obsługa. -
~Patryk / 2023-12-12 14:46
Sporo tu negatywnych opinii, ale cóż się dziwić... Ludzie muszą na kimś/ na czymś wywrzeć swoje emocje w tych ciężkich i nietanich czasach. Ja ostatnio przeprowadziłem rozmowę z Panią konsultant Weroniką S. Pani bardzo miła, rzetelna i na pewno cierpliwa..... Mało razy w życiu tak luźno prowadziło mi się rozmowę z jakimkolwiek konsultantem a sporo już takich rozmów za mną, nie tylko w sprawie energii elektrycznej. Rozmowa przebiegła sprawnie w odróżnieniu do samego oczekiwania na połączenie. Oby jak najwięcej takich konsultantów było a na pewno i opinie będą choć trochę lepsze. Niestety, taka branża na te negatywne ma dużo większe branie. Pozdrawiam panią konsultant i jeszcze raz dziękuję za pomoc. ZaletyDobre podejście do klienta, cierpliwość, zaangażowanie.WadyDługi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. -
~mleczna krówka / 2020-09-10 11:38
Musiałam skorzystac z pomocy serwisanta, obsługa na infolinii elegancka, sam serwisant na diagnoze przyjechał kolejnego dnia czyli zmiescił sie 2 24h, ale żeby przyjechac juz wymienic zepsuta czesc to się ociągał. reasumując tydzien czasu wszystko trwało. Zaletyjedna naprawa i zwrócilo mi się to co płaci sie dodatkowo przez te 3 lata -
~Iwona / 2023-08-07 21:17
Aplikacja Tauron totalna porażka!!!!!!! Cały czas pokazuje się błąd serwera, jak się zalogować????
Jak z niej korzystać???ZaletyNie ma zalet !!!WadyMasakra , przecież to ma pomagać ...
strona 2 z 49