Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 975 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niun / 2023-09-20 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa wada tej firmy to niekompetentny personel oraz wszechobecny bałagan i brak organizacji-nic za nic nie odpowiada i upieranie się przy swoim za wszelką cenę !!Niewyobrażalne, w prywatnej firmie ludzie niekompetentni musieliby pożegnać się ze stanowiskiem)) a tutaj Państwowa spółka i takie dziadostwo!!!
    Załatwianie spraw związanych z czymkolwiek to totalna porażka , infolinia i BOK do wymiany. Nie potrafię załatwić najprostszej na świecie sprawy mianowicie przeksięgowania kwoty , na jednym swoim koncie mam nadwyżkę a na drugim brak kwoty, ponieważ nie otrzymałam numeru konta do wpłaty po zmarłym mężu, pomimo ,że zwracałam się mailem z prośba. Dostałam odmowę podania nr konta na maila, dlatego też wpłaciłam na soje konto opisując w tytule czego wpłata dotyczy.
    Dwa razy kontakt z infolinią w tej samej sprawie i 1 raz w stacjonarnym BOK-porażka-sprawa dalej nie załatwiona, a na dodatek ,żeby było śmieszniej straszą mnie sprzedażą długu którego tak naprawdę nie ma))) CYRK. POza tym Pani w stacjonarnym BOK upierała się ,że mam raz jeszcze zapłacić kwotę którą notabene mają, dopiero po moim stanowczym proteście podsunęła mi wniosek o przeksięgowanie. Myślę, że to dalej nie koniec bo nadwyżka dalej sobie wisi na koncie jak nigdy nic.Jestem oburzona!!!!i zdegustowana
  • ~Artur / 2023-09-20 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsze w całym Tauronie to jest połączenie z infolinią na którą nie można się połączyć i porozmawiać z konsultantem , pierwsze minuty musisz wysłuchać jakiegoś debilnego bota który nic nie kuma , aplikacja to szambo ,podaje stan licznika i czekam 2tygodnie na kwote do zapłaty i tak za każdym razem, a zachęcają za każdym razem do podawania stanu licznika online lub przez aplikacje żeby było szybciej.Dramat
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia oraz aplikacja
  • ~Joanna / 2023-09-19 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Aplikacja działa najgorzej, o ile w ogóle można użyć stwierdzenia, że działa. Po wprowadzeniu licznika na fakturę czeka się tydzień, dwa, a nawet miesiąc. Ciągle jest jakiś problem. Jak nie jakieś przerwy techniczne to prace nad aplikacją. Od stycznia tego roku to jakaś porażka.
    WadyBardzo długie oczekiwanie na fakturę z aplikacji.
  • ~Edward kakao / 2023-09-18 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Najprostsze sprawy jak np zwrot czy przeksięgowanue nadplaconych środków, urasta do niebotycznej rangi Niesamowity bałagan logistyczny A biurokracja przerasta wszelkie normy.
  • ~mar / 2023-09-18 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Faktury przychodzą w losowych datach, bez zadnej cyklicznosci. Okres rozliczeniowy rowniez nie jest stały, raz za miesiac, raz za 3 miesiace. Przy rozmowe z konsultantami za kazdym razem dostaję sprzeczne informację
    Zaletybrak
  • ~Antoni / 2023-09-17 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    To są osoby nieodpowiednie
    Nie umia nic zrobić
    Tylko oszukują pod siebie
    Nie umia nic się rozliczyć
    Dowód rzeczowy
    142 zł parę groszy
    Okres 15 luty do 15 marzec 2923r
    Jak jestem sam
    Wniosek złożony e-mail
    W biały dzień okradają
    Biorą pieniądze za to że siedzą na stołkach państwowych
    I mylą zawsze się na swoją korzyść
    ZaletyBrak odpowiedzialności
    WadyNie doszkoleni nie umia liczyć
    Tyc żerują na ludziach
    Na każdym kroku nadają się do wywiezionia i rozliczach ich za to co robią
  • ~Halina / 2023-09-15 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku próbuje zmienić taryfę prognozowana na rozliczenie miesięczne , zwinąć już 56 razy słyszałam że zostanie zmieniona ale nie została ...
    ZaletyZadne
    WadyBrak kompetencji pracowników
  • ~Marzena / 2023-09-12 22:29
    Ocena: 1.40 / 5
    Firma porażka, poziom obsługi klienta na najniższym poziomie. Na infolini ludzie chyba z łapanki. Na portalu Mój Tauron wiecznie jakieś pracę, wiecznie czegoś brakuje, nie wyświetla się. Jak słyszę Tauron to mam dość.
    ZaletyBrak
    WadyMożna nabawic sie nerwicy
  • ~Andrzej / 2023-09-12 04:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby podłączyć licznik czeka się w nieskończoność. Pani tylko powtarza mamy 14 dni i nic nie możemy przyspieszyć. W prywatnej firmie dawno by wyleciała, zero współczucia dla innych, ze trzeba szybko wykończyć mieszkanie.
    Zaletybrak
    Wadydziałanie w żółwim tempie, podłączenie licznika który będzie na nich zarabiać dwa tygodnie
  • ~Aga / 2023-09-11 15:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Jestem Doradcą Energetycznym i często pomagam swoim Klientom w biurokracji i kontakcie z Tauronem.
    W oczy rzuca się przeciąganie reklamacji, rozmowa z ludźmi z "łapanki" na infolinii oraz to, że Tauron przesyła oferty odnowieniowe w postaci ulotki. De facto mało który zabiegany przedsiębiorca zwróci na nie uwagę, a uwiązują go na tragicznych warunkach nawet na 3 lata!!!
    Jeżeli też prowadzisz biznes, to zapraszam do kontaktu, podpowiem co zrobić by za ten prąd płacić mniej i szybciej załatwiać sprawy energetyczne.
    Agnieszka: 570 005 546
    ZaletyTauron działa tymi samymi schematami od lat, przez co jest przewidywalny
    Wadyobsługa, kontrakty wchodzące w życie przez "akcept milczący"
  • ~Darek / 2023-09-11 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie używaj agresywnego języka, dobre, bardziej bezczelne kobiety nie słyszałem, w normalnym świecie już by tam nie pracowała.
    ZaletyBrak!!!!!!!!!!!!!!
    WadySame.
  • ~Marius / 2023-09-10 18:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Nigdy coś takiego nie przeżyłem.Bylem prywatnym klientem Taurona ,gdzieś z dwa miesiące.Prad przeszedłem na kogoś innego...ale Firma Tauron obliczyła średnią.do końca roku i żądają dalej płacenia....to jest tak ., sprzedajesz Auto....ale nadal za nie płać!!!
    ZaletyBrak kompetencji
    WadyWszędzie w biurach doradczych duże kolejki
  • ~iskierka / 2023-09-10 11:10
    Ocena: 1.60 / 5
    Płacę faktury za prąd i fotowoltaikę , po za tym przychodzą do mnie pisma -
    (nie faktury) prognozowane opłaty do zapłacenia i straszą mnie windykacją. Z TEGO CO WIEM POWINNAM PŁACIĆ TYLKO FAKTURĘ . Do dzwonić się nie można, a na infolinii czeka się 40 min proszę odpisać jak to powinno być .Chodzi o tauron Częstochowa
  • ~Masza / 2023-09-09 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    firma masakra..... okazuje sie ze nie maja ludzi do odczytow licznikow z tego powodu staje sie wielki balagan i ogromne rachunki.... ksiegowa sama sobie decyduje na co przeznaczyc przelew nie liczac sie z tytulem przelewu. prosilam by wszystkie duze rachunki polaczyc i rozlozyc na raty a tu sie okazuje ze jeden duzy nie zostal uznany i nie moge go rozlozyc na raty wiec wychodzi ze miesiecznie place ok 3tys w tym obecne zuzycie. podaje sama odczyt licznika co miesiac ale to nic nie daje wciaz daja mi prognozowane zuzycie... ra na 2 miesiace dzwonia by podac im odczyt licnzika a potem znow zaskakujacy rachunek. kompletnie nie wspolpracuja z klientem a ceny kosmiczne wychodza...
    tylko czekam az skonczy sie umowa z Wami stracilam cale zaufanie
    Zaletybrak
    Wadybrak wspolpracy z klientem
    blad aplikacji
    ksiegowa przekazuje przelew na inny rachunek nie liczac sie co jest wpisane w tytule przelewu
    ceny kosmiczne
    brak ludzi do odczytywania licznikow
    max rozlozenie raty to tylko 6 razy
  • ~Agniesxja / 2023-09-08 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!!
    Nie ma słów jak opisać ta bandę ????????????????????????
    ZaletyBrak
    WadyNajwiększa wada jest niekompetentny personel oraz wszechobecny bałagan i brak organizacji !!
    Załatwianie spraw związanych z czymkolwiek to totalna porażka zaczynajac od punktów z numerkami i umawianie się na terminy !!! Serio ??? Kto to wymyślił
    Gorzej niż NFZ !!!!
  • ~5gwiazdektauron / 2023-09-08 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.
  • ~Bernard / 2023-09-06 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i jeszcze raz dno, na stronie Tauron jest : rejestracja / logowanie. Wiec wszedłem na stronę logowanie.tauron.pl podałem dane i zarejestrowałem się, co bardzo szybko poszło . Zgodnie z hasłem na stronie "Gotowe! Masz już konto w Moim TAURONIE" . Zadowolony z szybkiego zarejestrowania chciałem przepisać licznik ale tu nagle zonk , bo okazuje się że nie zarejestrowałem się w "mój Tauron" a tylko w e-bok i teraz mam czekać do 14 dni żeby uruchomili mi mój Tauron, tak dowiedziałem się na infolinii , opis na stronie wprowadza w bład
    ZaletyŻadnych
    WadyTaka duża firma a aplikacja totalna porażka
  • ~Magda / 2023-09-05 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT !!!!!!! pod każdym względem . Gdybym mogła to bym Was zmieniła . Od pół roku non stop same problemy . Firma porażka
    WadySame wąsy
  • ~Marcin / 2023-09-04 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta aplikacja to jakieś nieporozumienie po tym jak pracowali nad ulepszeniem za każdym razem muszę resetwoac hasło do tego 4 cyfrowy kod mimo że ustawiam to nie działa ustawiając hasło 31znakow dostanę informacje ze hasło zbyt proste
    ZaletyBrak
    WadyNie działa aplikacja
  • ~Raf / 2023-08-31 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tauron Częstochowa. Mam kilka umów w tej firmie. 29.08.2023 płacę za jednym zamachem wszystkie faktury. 30.08.2023 wracam wieczorem do mieszkania. Wyłączyli mi zasilanie. 31.08.2023 o 7.06 dzwonię na infolinię. Zgłaszam problem. Pani mi mówi, że mam teraz nadpłatę (pomimo, że zapłaciłem dokładnie kwotę z faktury). Pytam, kiedy mi włączą zasilanie. Pani, że już zgłasza monterom. o 17.00 ponownie dzwonię na infolinię, podaję Pesel. Pani mówi, że ma w systemie odnotowane, że zlecenie wykonane. O 20.00 wracam do domu. Zasilania brak. Co robię ? Podłączam przedłużaczami prąd od sąsiada. Zawartość lodówki do wyrzucenia. Tak działa Tauron w Częstochowie. Coś jeszcze ? Czy ktoś może mieć zaufanie do tego czegoś zwanego dostawcą prądu ? Koń by się uśmiał, jaka to poważna firma. Poziom wiarygodności poniżej zera. W zarządzie działacze, fachowcy ;-))
    ZaletyNie ma żadnych zalet. Ja w każdym razie nie widzę.
    WadyFatalny poziom obsługi. Drogo. Trudno się dostać na BOK stacjonarny. Trzeba się umawiać z tygodniowym wyprzedzeniem. Niesłowność, nieterminowość. Słowem dziadostwo w starym stylu, pomimo całej otoczki nowoczesności.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1297
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 975
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 617
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4470
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2923