W sierpniu przepisałam licznik na siebie, do 02.10 żadnej informacji o prognozie/fakturze. Kilka rozmów z infolinią za mną, podczas każdej z nich inna wersja - prognozy będą widoczne 19.09, potem 30.09, dzisiaj kolejna z datą 15.10. A ja ciągle nie wiem ile mam zapłacić, jak zapytałam, czy Pani może mi dać na piśmie informację o dacie pojawienia się prognozy, to usłyszałam, że to jest w ich systemie i nic klientowi nie muszą pokazywać, czy jest jakaś gorsza firma usługowa lub infolinia, botrudno mi sobie wyobrazić jeszcze niższy standard obsługi
ZaletyNie dostrzegłam
WadyTa firma to jedna wielka wada
~J / 2023-09-29 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Taką dziadowską firmę powinno się sprzedać na pniu i referendum nie potrze, brak słów
Zaletybrak
Wadyza mało miejsca żeby opisać
~nowy_licznik / 2023-09-28 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Zlozylam wniosek o podpisanie umowy kompleksowej przez internet. W mieszkaniu nie bylo licznika, wiec mial zostac zalozony. Po 2 tygodniach dostala maila, ze moge sie zarejestrowac do MojTauron i ze moj licznik jest zalozony. Zdziwilam sie, myslac ze bedzie sie ze mna najpierw kontaktowal monter, ale okazuje sie ze maja kluczyki do szaf na klatkach schodowych. Licznika nie bylo, a po sprawdzeniu seksji umow w MojTauron zauwazylam, ze widnieje tam zly adres - nr mieszkania sie nie zgadzal. Skontaktowalam sie z Tauronem w tej sprawie - kazali mi wyjasnic sprawe w formularzu kontaktowym. Otrzymalam odpowiedz, zebym sie kontaktowala z administacja budynku i zebym sprawdzila opis licznika - do ktorego nie mam dostepu bo jest w innej klatce. Zadzwonilam drugi raz, Pani miala sytuacje naprawic, ale nic sie nie zadzialo. Zadzwonilam trzeci raz, inna Pani zmienila dane w systemie i wystawila zlecenie do montera. Mialam widziec zmiane w MojTauron - niestety, stary adres. Zadzwonilam ponownie. Pani potweirdzila, ze ona widzi poprawny adres w Tauon, mam czekac, az system zaktualizuje dane (24h i nic nie widze). Skarge mogle zglaszac przez formularz kontaktowy xd. Gdyby nie to, ze chcialam wykanczac mieszkanie, to bym sie zasmiala. Monter moze poprawic systuacje do 2 tygodni
~luki / 2023-09-28 12:26
Ocena: 1.00 / 5
nie ma gorzej zorganizowanej firmy. I ti firma państwowa, zarządzana tak, aby prościej ją było sprzedac
Zaletybrak
Wadywszystko zrobione wbrew człowiekowi
~JS / 2023-09-28 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Porażka po całości. Obsługa klienta ma wbite do głowy żeby na każde pytanie odpowiadać "nie, nie da się, ale to jest Pani wina a nie nasza". Licznik od pół roku nie chodzi, a oni mi przysyłają faktury.. Nie rozumiem dlaczego Tauron nie poprawi tego wszystkiego, bo ocenę mają fatalną. Nigdy ich nie polecę nikomu!!!
ZaletyW Tauronie nie ma zalet
WadyMogłabym wymieniać do jutra
~Sandra / 2023-09-27 08:39
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu horror z tym tauronem nie rachunki nie przychodzą chcą odciąć prąd gdzie od trzech miesięcy albo i więcej mnie w domu nie ma wszystko powyłączane licznik dalej chodzi a oni przyjeżdżają i odłączają pomimo tego po prostu złodzieje nic więcej
ZaletyOszuści
WadyP masakra najgorsza energia w tauronie jaka może być
~Sandra / 2023-09-26 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści nic więcej . Zawyżają odczyty nie przysyłaja faktur i potem każą płacić 6000zł gdzie to nie jest możliwe gdzie praktycznie mało jest używany prąd . Oszuści nic więcej a jak się składa reklamacje to nie ma odpowiedzi . Tauron dystrybucja są oszustami.
ZaletyNie ma żadnych zalety
WadyOszuści
~Ola / 2023-09-26 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca czekam za umowa! Kontakt to jakaś porażka!
ZaletyŻadne!!
WadyTo jest totalna porażka!!
~Dajana / 2023-09-24 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, koszt prądu po podwyżce to chyba jakiś żart. Złodziejstwo . Trzeba przenieść się do innego dostawy. 1000zl miesięcznie za prąd na 40m2 to chyba jakiś kabaret
ZaletyBrak zalet
WadyDrogo drogo drogo
~Karma / 2023-09-24 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Podwójny rachunek za jeden miesiąc. Kontakt bardzo ciężki, zamiast pomóc to utrudniają załatwienia bieżących spraw. Pani informuje, że przyjedzie kurier z umową, minął tydzień i dalej cisza.
~Niepamietam / 2023-09-23 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Firma niegodna polecenia. Wyłączyli prąd starszym ludziom po 80, pan pod natlenieniem. Mimo opłat w tym samym dniu wyłączenia w domu nadal brak prądu. Na infolinię było to zgłaszane więcej niż 10 razy i nic sobie z tym nie robią. Jak prądu nie było tak nie ma. W nosie mają swoich klientów żeby nie powiedzieć innaczej. Szkoda że w swoich opiniach nie dali punktacji zero bo taka im się należy. Zmieńcie ludzie dostawcę prądu bo ja nie jest godna polecenia
ZaletyŻadnej
WadyWszystkie jakie możliwe
~Piotr / 2023-09-23 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę wyłączają prąd.
Twierdzą, że nie odpowiadają za zniszczone sprzęty, mimo, że te przestają działać po odłączaniu przez nich co chwilę zasilania. Twierdzą, że to przez wieloletnią eksploatacje i nic na to nie poradzą, gdyż nie posiadam już do nich paragonu ze względu na upłynięcie gwarancji.
ZaletyBrak
WadyTragiczne dostawy energii, słaba obsługa, nie dbanie o naprawe uszkodzeń przez nich wyrządzonych
~Magda / 2023-09-22 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny kontakt z firmą. Firma coraz bardzej utrudnia aby klient mógł cokolwiek zgłosić a nawet podać stan licznika!!!!!
Kiedyś można było napisać do taurona poprzez zalogowanie się na swoim portalu dzisiaj nawet ta możliwość jest zablokowana.
Od stycznia 2023 Tauron zrezygnował z wysyłania faktury na adres maila, nawet nie informując o tym klienta !!!!! Zrezygnowałam z faktur papierowych w zamian miałam je dostawać na maila. Niestety ich nie dostaje.
Dodatkowo wszystkie archiwalne faktury na portalu zostały wykasowane!!!!!
Od tego czasu aktualna faktura jest zaskakująco wysoka pomimo, że w domu nas praktycznie nie było i było minimalne zużycie prądu!!!!!
Każdy może wnioski wyciągnąć sam....
ZaletyBrak
~Ela / 2023-09-22 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem po co zatrudniaja i za co placa pracownokom na infolini. Lekcewazacy stosunek do kienta. Przelaczono mnie kilka razy zeby zostawic mnie na lini 40 minut i nikt oczywiscie sie nie zglosil. W prostych sprawach pracownicy nie potrafia nic zrobic.
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni pracownicy i lekcewazacy stosunek do klienta. Sprawa nie zalatwiona prze kilka miesiecy
~Sylwia / 2023-09-21 18:35
Ocena: 1.40 / 5
Masakra.. Jak nie pracę modernizacyjne w aplikacji to blokady systemu bo zawsze coś.. Tak jak płaciłam 200zl faktury na miesiąc tak nagle wzrosły do ponad 320zł.. Za nie długo cała wypłata będzie szła na sam prąd.. Faktury korygują przez ponad 1,5 miesiąca gdzie mają na to 2 tygodnie.. Brak słów!
ZaletyJedyna zaleta jest taka, że mam prąd.
~Soskat / 2023-09-21 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca prądu jaki istnieje...ludzie żeby miesiąc czekać na wystawienie faktury za prad kto to widział!? A ceny prądu z kosmosu chyba, jeszcze 4 miesiące rachunek wynosił góra 260 zł to już było dużo a teraz 800 za to samo zużycie...za chwilę bedziemy pod świeczkami siedzieć.
Najgorsza spółka jaka istnieje. Ludzie, którzy tam pracują powinni się wstydzić swojej osoby i zapaść pod ziemię. Tauron zniszczył mi i innym osobom już wiele urządzeń elektronicznych, w tym telewizor za 5 tyś zł, komputer itd. Oczywiście żadne reklamacje nie działają, a koszty musimy ponieść sami, bo ich zdaniem 50 przełączeń prądu w ciągu miesiąca to norma. Dramat.
ZaletyŻadnych
WadyNa każdej płaszczyźnie
~kim?onka / 2023-09-21 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Reklamacja zgłoszona 28.08, odpowiedź21.09. Umowa z serwisantem 24/7. Nie można się doprosić wykonania usługi. Pzu/czyli serwisant straszy kosztami,bo oni tylko do awarii(a ja wg nich oczekuję remontu instalacji). Tauron w odpowiedzi stwierdził,że chcę konserwacji, a oni tylko do awarii(podali nawet definicję awarii). A ja czego chcę? Otóż wymiany przełącznika oraz wymiany dwóch bezpieczników w skrzynce bezpiecznikowej, ponieważ lampa raz świeci a raz nie świeci a przełącznik może zamontować jedynie fachowiec (info na opakowaniu). Nie dajcie się omamić korzyściami usług serwisanta, bo ich nie otrzymacie.
~Karolina / 2023-09-21 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie, pod każdym względem. Drugi raz w życiu wystawiam negatywną opinię, ale tak nierzetelnej firmy jeszcze nie spotkałam nawet Poczta Polska działa lepiej. Przepisanie umów zajmuje 2 miesiące, rozmowa na infolinii z niekompetentnymi ludźmi, szkoda nerwów.
ZaletyBrak
~Sebar / 2023-09-21 01:57
Ocena: 1.00 / 5
Tauron ,inaczej znaczy Problem. Niekompetencja, oszustwa na rachunkach, naliczanie gigantycznych rachunków za 17 m kawalerkę 5.000 rocznie za prąd. Sprawa do prokuratury. Po pracach serwisowych ,które trwały 2 miesiące, a w rzeczywistości były naprawą po cyber ataku ,jak sądzę, Tauron stracił dane i historię wplat ,oraz rodzaj umów.Ludzie nie dostawali rachunków przez 3 miesiące, potem dostawali na pomylone adresy ,ze zmienionymi umowami w mój tauron .Gigant energetyczny po układach w rządzie. To skandal i największe przestępstwa finansowe na rachunkach drobnych ludzi. Państwo w państwie nie do ruszenia. Proponuję zbiorowy pozew wszystkich pokrzywdzonych i rozwiązanie tej korporacji koneksji.