Z tego, co widzę, jestem kolejną klientką ERY, która jest conajmniej zdegustowana świadczoną usługą.. Kupiłam BLUE CONNECT tydzień temu, dzień później pierwszy raz go odpaliłam, myślałam, że będzie ładnie pięknie a tu masz ci los- nasza klasa chodziła jakby chciała a nie mogła. Ale dobra, mieszkam w małym mieście a przekonywano mnie, że w dużym, do którego miałam wyjechac,internet będzie po prostu śmigał. Przyjechałam do DUZEGO MIASTA, pierwsze co to chciałam zajrzec do nk.. I co..? I nico, bo żeby załadowała mi się strona z loginem i hasłem musiałam czekac z zegarkiem w ręku 38 minut!!! Kolejne etapy logowania i kolejne pół godz czekania. Myślałam, że jak już w końcu wejdę, to będzie normalnie- a gdzie tam!!!
Byłam w salonie ERY i niestety nic na to nie mogą poradzic, jak słyszałam parokrotnie. Wytłumaczenie??? NK ma za dużo grafiki i użytkowników, dlatego tak WOLNO się ładuje. Ludzie, to ja mam w domu internet sieciowy o dużo niższej szybkości niż ten cały blue connect i taka strona jak NK chodzi normalnie! Poza tym czuję się oszukana, bo w punkcie ERY, przy zakupie, od razu uwzględniłam, do czego mi będzie ten nternet potrzebny, wymieniłam też naszą klasę i powiedzano mi, że będzie chodzic. Jakbym wiedziała, to bym w życiu tego nie kupiła, a tak teraz dwa lata się użeraj z czymś, co w sumie mało do czego się przydaje.Nie polecamZaletycena- 47zł abonamentu plus usb w promocji za złotówkę
Wadystrona taka jak NK ładuje się ok.40min, brak jakiejkolwiek pomocy technicznej ze strony producenta (innym chodzi, mi nie, więc coś jest nie tak, prawda???)
ponad tydzień, us za 1zł, abonament 47mies, aktywacja...coś koło 50