Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2090 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kamil / 2008-12-29 02:00
    mam bluconecta juz miesiac i nie narzekam bo sciaga mi nawet 300Kb/s ale przy HSDPA przy UMTS tak maks 50Kb/s tylko pingi wysokie ale normalka bo jest bez kabla
    Zaletywmmiare szybki i przenosny
    Wadywysokie pingi
    miesiac
  • ~piotrx / 2008-12-28 01:09
    Ocena: 3.75 / 5
    najpierw zrobiłem małe rozeznanie jak jest z zasięgiem. Mapki pokazywały ze bedzie dobrze, choć telefon 3G nie pokazywał. umowa z neo sie skończyła a ja potrzebowałem czegoś mobilnego. Pani w punkcie era zapewniała że nawet w najgorszym przypadku w mojej okolicy niżej edge nie zejdę a jak bede miał szczęście to i 3G bedzie - okolice Lublina - 12 km od centrum. Nadajnik w sumie niedaleko a mapka sugerowała że 3G jest. Potem zakup i .. załamka. edge.. wszystko ślamazarnie. jak miałem edge i "wspaniały sygnał" byłem zadowolony ale i tak daleko mi było do entuzjazmu. druga lokalizacja to Kraków, tu nie miałem obaw i jakież było moje zdziwienie, jak w Krakowie zasięg był wcale nie lepszy niż w domu koło lublina...
    Przeczytałem jednak, że jest takie coś jak przedłużacz USB. no i kupiłem 3m - koszt 10 zł.. no i działa. teraz z modemem za oknem mam umts albo hsdpa z sygnałem dobrym i bardzo dobrym koło lublina (plik 250 Mb ściąga w 20-25 min jak dla mnie bomba), a przy oknie wewnątrz mam umts lub hsdpa dobry i słaby sygnał. A w Krakowie (nowa huta gwoli ścisłosci, nie wiem gdzie jest nadajnik) na przedłużaczu USB bez problemu hsdpa w pokoju. Poza tym testowałem jak sie sprawdza w laptopie w czasie jazdy w pociągu... o ile jest w zasięgu jakichś odległych nadajników to słabo jest, im pociąg szybciej jedzie tym gorzej, wiec reklamy że ktoś tam sobie jedzie i korzysta z neta.. bajki dla naiwnych. Ale na dworcach i na szlaku gdzie gdzie nadajniki są blisko to i w czasie jazdy jest nawet hsdpa (ja jechałem lublin-kraków), jak się przełącza między nadajnikami to edge. Wiec jestem teraz dość zadowolony gdyby nie jeden szkopuł.. limit transferu.. 1 Gb to za mało, Własnie w okresie rozlizceniowym zrobiłem już ponad 1,5Gb i właściwie ogladanie youtube czy innych temu podobnych wcale nie było gorsze byle dobry zasięg był- ale bez ściągania dużych plikow. Dziś tylko na obsługę stron - wrzuta, youtube, poszło 264 Mb po przekroczeniu limitu i nie zauważyłem żeby coś wolniej działało wiec ok..Ale jeżeli ściąga sie duże pliki - filmy to już będzie porażka. Mi 5Gb by wystarczyło ale nie za tą cenę jaką chcą w erze. Na obsługę nie narzekam, nie zrywa połączeń.
    Zaletymobilność i tego szukałem, więc wiedziałem na co sie decyduję
    Wadylimit transferu, czasem zasięg,
    umowę mam od listopada 2008
  • ~mbm86 / 2008-12-26 12:52
    Moja rada do wszystkich przyszłych użytkowników Blueconnecta: Sprawdzajcie najpierw czy w waszej okolicy jest nadajnik UMTS i jaki jest zasięg tego UMTS-a (ile kresek). Jeśli macie tylko zasięg EDGE a operator nie ma w planach na najbliższy okres wybudowania nadajnika UMTS w waszej okolicy to dajcie sobie spokój z Blueconnectem bo potem będziecie ''płakali'', że macie prędkość tylko 80-200 kbit/sek. Ja wziąłem ''w ciemno'' Blueconnecta ale miałem farta bo po 3 miesiącach od zakupu postawili w mojej okolicy nadajnik UMTS i mam teraz 3-4 kreski zasięgu UMTS I HSxPA. Dopiero teraz usługa Blueconnect jest pełnowartościowa i przynajmniej wiem za co płacę.
  • ~mbm86 / 2008-12-26 12:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem tak. Mam Blueconnecta od września tego roku i od początku miałem z nim same problemy. A to rozłączał się nagle, gubił zasięg lub z EDGE'a zmieniał na GPRS co oznaczało prędkość 5-10 kbit/sek. czyli de facto zero dostępu do neta. Potem pojawiły się kolejne problemy. Mianowicie nie mogłem się w ogóle zarejestrować do sieci albo jeśli się już to udało to nie mogłem się połączyć. Jeden cyrk... Raz tak miałem że przez 2 dni byłem bez dostępu do neta. W tym czasie wykonałem chyba ze 100 telefonów pod nr infolinii 600600600 gdzie zawsze odbierał ktoś inny i nigdy nie udzielał mi kompetentnej informacji. Ciągle kazano mi czekać bo niby sprawdzają mój problem a tak naprawdę to zwyczajnie mnie olewali. Raz to nawet się z jedną z tych bab co tam siedzi pokłóciłem. Ciągłe interwencje telefoniczne z mojej strony chyba się opłaciły bo od jakiegoś czasu już nie mam problemów z Blueconnectem. Co więcej kilka dni temu spotkała mnie miła niespodzianka. Otóż uruchomiłem Blueconnecta i okazało się że zamiast zasięgu EDGE jaki do tej pory miałem (a mieszkam w Nowej Rudzie-25 tysięcznym mieście) pojawił się zasięg UMTS I HSxPA ! Do tej pory mój net wyciągał maks. 200 kbit/sek. zaś teraz mam nawet 1,4 Mbit/sek.!!! Cóż za różnica:) Stronki ładują się kilka razy szybciej. Już mnie nie wywala z gg no i filmiki mogę płynnie oglądać bez żadnego przerywania tak jak to było gdy miałem tylko zasięg EDGE. Minimalna prędkość jaką teraz mam przy zasięgu HSxPA to ok. 690 kbit/sek. Wreszcie mogę za coś pochwalić Blueconnecta
    ZaletyPrzy zasięgu UMTS jest to jakaś alternatywa dla neta z kabla, dobry dla osób z laptopem które często podrózują, zero okablowania, dziecinnie prosta instalacja, w zasięgu UMTS chodzi niemal tak samo szybko jak net z kabla
    WadyLimit transferu danych, fatalna obsługa klienta, niekompetencja pracowników Ery, awaryjność modemu, zbyt wysoki abonament, w razie awarii modemu salony Ery praktycznie nie zapewniają modemu zastępczego
    Blueconnecta mam od 3.09.2008 a modem Option Icon 225 kupiłem za 49 zł
  • ~lukas8228 / 2008-12-22 20:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Kolejny raz staję w obronie blueconnecta.
  • ~bilu / 2008-12-22 16:45
    Czy ktoś pisał do ery o rozwiązanie umowy? Jaką dostaliście odpowiedź? Czy ktoś z nimi wygrał? Pisałam o rozwiązanie umowy i dostałam w zamian 25% rabatu do abonamentu na 12 mięsięcy, bo nie rozwiążą ze mną umowy. Nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Napiszcie jak wam się udało.
    Zaletyzero
    Wadysame
  • ~Marcia / 2008-12-17 17:57
    Ocena: 4.25 / 5
    Powiem jedno, wszyscy mi odradzali. Potrzebowałam jednak internetu do pracy gdyż często wyjeżdżam.
    Wcześniej używałam iPlusa, wszędzie miał najlepsze opinie.... nie sprawdził się, chodził woooolno w Krakowie i pod Częstochową skąd pochodzę. Na szczęście umowa się skończyła i postanowiłam zaryzykować z Blueconnectem. Powiem wam, że nie zgodzę się z ŻADNĄ negatywną opinią!
    Wybrałam ten wolniejszy modem, ponieważ muszę mieć możliwość podłączenia go do 3 urządzeń z których korzystam. W Krakowie jako, że to duże miasto sygnał jest świetny, nic mi nie przycina itp. Myślałam, że gorzej będzie w pozostałych częściach naszego kraju, jakże się myliłam, nawet w swojej miejscowości mam zasięg na max., czyli 3,2Mbit. Stronki się uruchamiają od razu, skype działa świetnie, to samo ze ściąganiem poczty elektronicznej...
    Z czystym sumieniem mogę przyznać, że iPlus w porównaniu z Blueconnectem to porażka!!!!

    POzdrawiam!!!
    ZaletyCena i używalność
    Wadybrak
    6miesięcy
  • ~22balerina245 / 2008-12-17 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wolny,przerywa ,stresujący,szkoda czasu i kasy.Wprowadzona zostałam w błąd ,że szybki i tani.
    Zaletynie ma
    jeden miesiąc
  • ~emge / 2008-12-16 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona ładuje się pół godziny - jak w ogóle uda się jej załadować!!! Nie ma co gadać - szkoda pieniędzy!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    rok
  • ~kaska133 / 2008-12-16 20:31
    Ocena: 1.25 / 5
    jest to najwolniejszy i najgorszy internet jaki kiedykolwiek mialam...sam sie wylacza jedna strona laduje sie pol godziny ...CO TO MA BYC??!!!!
    Zaletyplusem jest to ze si chociaz wlacza
    Wadywolno chodzi trzeba dlugo czekac na zaladowanie strony...
    mam go ok 5mc kupilam go za 70 zl modem za miesiac place ok 50
  • ~nensi / 2008-12-13 21:20
    zakup tego bluebadziewia bo inaczej się nie da tego nazwac to była największa moja życiowa porażka teraz dwa lata płac i płacz nie polecam nikomu a ci co piszą takie pozytywne opinie to chyba pracownicy ERY bo to totalne bzdury ale jak kupujesz w salonie to tak pięknie śpiewają i oszukują bo ja czuję się bardzo zawiedziona i proszę LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NABRAC BO TO JEDEN WIELKI CHŁAM!!!!
    Zaletynie ma żadnych plusów!!!!
    Wadyogólnie blueconnect to jeden wielki MINUS!!!
    4 miesiące męczarni z tym sprzętem....
  • ~Dora / 2008-12-13 16:36
    Posiadam blueconnect i jestem tak niezadowolona ,że brak mi słów.Jego prędkość jest taka ,jakby ktoś kręcił korbką,a zgłaszając problem dowiadujesz się ,że jest wszystko OK.Na takim internecie nie da się pracować.Czuję się oszukana.
    WadyDrogi,wolny
  • ~zadawolony / 2008-12-12 10:52
    Ocena: 4.33 / 5
    a ja korzystam z internetu blu od roku i jestem bardzo zadowolony,testowałem go zarówno w wawie gdzie mieszkam i na suwalszczyznie(mała wieś,wokół las) gdzie byłem na wakacjach(w miejscu gdzie nawet telefony miały kłopoty z zasięgiem, net chodził bardzo wolno ale działał).Na temat play i plusa nie mogę nic powiedzieć, ale kiedyś z kolega (net w orange) sprawdzaliśmy który jest szybszy i okazało się że era działa dużo lepiej.Takie jest moje doświadczenie jezeli chodzi o Erę ,jedyne z czym mnie wkurzyli to wtedy jak miałem telefon na abonament i płacąc duże rachunki zaproponowano mi beznadziejne warunki aby przedłużyc umowę.Teraz mam tel w Play płacę 100zł za miesiąc i jestem bardzo zadowolony
  • ~crajhed / 2008-12-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    gorszego neta w życiu nie miałem i kropka
    Zaletybrak
    Wadyogólny minus za wszystko co się wiąże z erą
    kilka miesięcy ,120 miesięcznie
  • ~PYPYSIEK4 / 2008-12-08 23:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Ten rodzaj internetu to jednym słowem jedna wielka porazka zeby skorzystac z tej usługi siedziałem przed kapem jakieś 4 godziny a dalej nie chodzi musialem użyc zamiast orginalnego modemu uzyłem tel i dopiero po skonigurowaniu sieci ręcznie jakoś działa chodzi oto że blueconnect przy 1mega dziala wolniej od iplusa przy 460kb to jest porażka
  • lukas8228 / 2008-12-07 14:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Przepraszam ale gdzie mieszkacie ze tak narzekacie.ja kolo bielska i smiga super. mam miesiac i nie zerwalo mi polaczenia ani razu. piszecie jakis bzdury. przed zakupem trzeba bylo zapoznac sie z parametrami i zasięgiem.
  • ~po3 / 2008-12-06 15:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam.
    Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Neostrady od prawie trzech lat. W czerwcu br. przedłużyłem umowę na dwa lata. Przez pierwszy okres trwania umowy wszystko było jak w bajce - szybko się łaczyła, nie było resetów (tylko sporadycznie), jednym słowem wszystko było tak, jak mam w umowie. No ale niestety nie każda bajka ma szczęśliwe zakończenie... Przez pierwsze dwa lata miałem prędkość 512 kb/s i płaciłem AŻ 81 czy 84zł.. jakoś tak. Teraz gdy mi się umowa kończyła to byłem pewien że zostaje przy TP, noi tak zostało. Chcialem jednak prędkość znacznie większą - nawet 6mb/s no ale niestety okazało się że mogę max 2mb ;( no to spisaliśmy umowę na 2mb ale problem był taki że ta prędkość niestety też nie poleci... powód ? Zbyt daleko od centrali.. z tym się zgodzę bo mieszkam na W.S.I. No to chcę 1mb/s. Miła pani powiedziała że z tym to nie będzie ŻADNEGO problemu. No ale jednak problem był. Przyjechali technicy, zmierzyli jakość sygnału i pytają jaką chciałem mieć prędkość.. to mówię że 6mb a pozniej że 2mb i że zostało na 1mb.. I kolejne pytanie - jaką mam obecnie prędkość.. 512... a oni śmiech - 512 to tu nie ma szans żeby szło.. no ale jednak szło przez ponad dwa lata praktycznie bez problemów. No to zostałem zmuszony zostać przy prędkości 512 :( noi teraz problem - mam umowę spisaną na 2mb/s, i NIKT nie umie mi jej zamienić na umowę na 512... dzwonię na tą ich niebieską linią, do pomocy technicznej, odsyłają tu tu i tu,, jedni do drugich. Odwiedziłem kilka salonów i NIKT, nie był w stanie mi tego zmienić.. a jest jasno powiedziane że gdy jest oświadczenie od techników że dana prędkość nie hula to bez problemów mi zmienią umowę na tą z niższą prędkością. Noi w końcu, chyba po 1,5 miesiąca chodzenia, dzwonienia, proszenia się zmienili mi umowę na tą niższą.. dodam że przez te 1,5 miesiąca płaciłem abonament za usługę 2mb/s mając zaledwie 512mb/s. No to dostałem pismo że mi zwrócą tą nadpłatę, łącznie coś ponad 60zł w dwóch kolejnych rachunkach. No to myślę że spoko.. ale oczywiście nie zwrócili... darowałem.. szkoda nerwów i czasu...
    Dobra, noi mam już tą neostradę 512 i płacę za nią coś ponad 60zł/miech. Porównując z innymi dostawcami, z sieciami lokalnymi to jest to suma dość zawyżona. No ale tu, gdzie mieszkam nic innego mieć nie mogę :(
    Teraz borykam się od jakiegoś czasu - tj. ok 2ch tygodni z problemem...
    Otóż nie mogę się połączyć z siecią, ciągle błąd 680 - brak sygnału wybierania, lub 'komputer zdalny nie odpowiada'.... Powiecie - wina oprogramowania/sterowników... zrobiłem formata i to samo... no to pewnie wina kabla... kabel zmieniony... wina modemu ? Mam od kuzyna nowy, nieużywany modem sagem'a... Hmm... biorę pod uwagę jeszcze jedną możliwość - gdy teraz przedłużałem sobie umowę to powiedziano mi że linie w mojej okolicy są zbyt obciążone i dlatego nie mogę mieć tej 1mb/s prędkości...A dwa tygodnie wcześniej sąsiad który również miał 512 przedłużał umowę i bez żadnych problemów ma 1mb... a mieszka 20mb ode mnie... Niedawno, jakieś 2 tygodnie temu, mniej więcej od czasu gdy zacząłem mieć te ciągłe problemy; moja sąsiadka mieszkająca kolejne 20m ode mnie założyła neostradę 512... i przypuszczam że 'odbiera mi sygnał' linia jest zbyt obciążona i dlatego nie mogę mieć połączenia z netem :( nie wiem co robić... dzwonić do tych gamoni ?
    Zaletyhmm... jedyne co mi przychodzi do głowy to dynamiczne IP
    Wadyoj dużo by wymieniać.. cena, jakość usługi, jakość obsługi klienta, niekompetentni doradcy w pomocy technicznej, częste resety
    w czerwcu minęło 2 lata i podpisałem umowę na kolejne 2..
  • ~bilu / 2008-12-05 18:45
    Nawet w tej chwili rozłącza sie sam, średnio 3 razy w ciągu minuty. Przecież to można oszaleć!! A transfer, wyświetla się 236,8kb/s, a ja osobiście największy miałam 10kb/s i to było tylko 4 razy. Muszę wyjść pod dach bądź na balkon żeby mieć zasięg i nie mam dookoła bloków, drzew a nawet nadajnik jest zaledwie 4 km. Nawet pogoda musi być ładna. Jak jest silny wiatr bądź coś pada np. deszcz czy śnieg to nawet nie włączam bo to nie ma sensu. Pisałam o odstąpienie od umowy i czekam na jakąś odpowiedź, bo wszyscy mają prawo w ciągu 14 dni się rozmyślić. Nie poddam się tak łatwo bo płacić za coś to trzeba wiedzieć za co. Będę pisać jeszcze wyżej...
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME MINUSY
    2,5 tygodnia- 1zł
  • ~stick79 / 2008-12-05 06:11
    Masakra. Restart kompa średnio 5 razy dziennie, już nawet nie mam hdspa tylko przez cały czas edge a płacić trzeba. Po wysłaniu reklamacji dowiedziałem się że za moimi oknami wybudowali 30-letnie bloki, wyrosły 50-letnie drzewa, postawiłem w domu stare ściany i wprawiłem szyby do okien bo to zakłóca transmisję danych. Dlatego reklamacja po pół roku jest niemożliwa i trzeba płacić za coś czego nie ma. Ludzie to są naciągacze - NIE DAJCIE SIĘ WRABIAĆ!!!!!!!!!!!!! Piszcie do Urzędu Ochrony Konsumenta ja tak zrobiłem i czekam na odpowiedź. Dla czytających moją opinię - NIE DAJCIE SIĘ WROBIĆ W G...NO, NAWET NIE WCHODŹCIE DO SALONU ERY - NIE WARTO.
    ZaletyZERO
    WadyMEGA WIELE
    OD CZERWCA 2008 PROMOCJA ZA "1"ZETA
  • T.B / 2008-12-03 16:32
    Ocena: 5.00 / 5
    MASZ LIMIT 500MB I ŚCIĄGASZ MP3??? JAJA SOBIE ROBISZ I PISZESZ TAKIE RECENZJE.500 MB LEDWO STARCZA NA POCZTĘ.TAKI LIMIT MOŻESZ MIEĆ W TELEFONIE E NIE NA KOMPIE A TRANSFER W EDGE TO MAX 250Kbps WIĘC LOGICZNE ZE 512 Z KABLA JEST SZYBSZE. POZDRAWIAM T.B
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307