Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2084 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~anetta / 2010-08-26 09:20
    Ocena: 2.00 / 5
    beznadziejny internet , czały czas są z nim jakieś problemy . często zdarza się ,że blokują internet przed wykorzystaniem limitu danych , rozwiązanie problemu zajmuje im prawie dwa tygodnie (tak było w moim przypadku) nie polecam nikomu
    Zaletybrak
    Wadysame
    niestety prawie dwa lata
  • ~madzia4706 / 2010-08-23 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiłam blueconnect w salonie Ery w Dąbrowie Górniczej, z zapewnieniem Pani sprzedawczyni, że w mojej dzielnicy działa świetnie. Niestety po zainstalowaniu okazało się, że w moim mieszkaniu blueconnect osiąga bardzo mała prędkość, a właściwie przeważnie wynosi ona 0 i korzystanie z niego jest praktycznie niemożliwe. Oczywiście Era nie zgodziła się na rozwiązanie umowy bez płacenie kary umownej.
    ZaletyBrak
    WadyZ powodu niskiej prędkości korzystanie z blueconnecta jest niemożliwe
  • ~mika / 2010-08-09 11:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Taki sobie net. Ja mam akurat starter z którego korzystam sporadycznie. Cena wysoka a przeglądanie stron, czy rozmowa przez skype nabija szybko pobrane Mb. Może być przydatny tam gdzie nie ma innej możliwości połączenia ale należy się z tym liczyć, że na wsi łącze będzie bardzo wolne. Chociaż i w Wawie bywało kiepskie...
    Reasumując, jako dodatek przeznaczony do korzystania na wyjazdach, w podróży itp. to nawet się sprawdza. Natomiast do stałego korzystania się nie nadaje.
    Zaletymożliwość połączenia z internetem praktycznie wszędzie; możliwość korzystania z hotspotów
    Wadywysoka cena, niskie prędkości
    1 rok, starter z modemem za 250 zł.
  • ~seniorsoft / 2010-07-26 20:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam! Skorzystał z BlueConnect'a 2 lata temu, do dzisiaj w Poznaniu gdzie mieszkam mam dostęp tylko do EDGE, UMTS to ściema w tej sieci, podróżując po kraju tylko w SANOKU mogłem skorzystać z UMTSu. No i zdecydowałem rozwiązać umowę... robią problemy. Od ponad dwóch miesięcy bez skutku. Nie mogę rozwiązać umowy. Na umowie nie ma nr umowy pkt. 13 jest wydrukowany białym kolorem (paranoja). W końcu przyjęli wypowiedzenie i zablokowali mi dostęp do programu EraPremia, mimo iż wciąż mam opłacany abonament...
    ZaletySuper obsługa podczas podpisywania umowy
    WadyKompletny brak szacunku dla klienta który złożył wypowiedzenie... jak już się to uda
    ponad 24 miesiące
  • ~oriental_chicken / 2010-07-23 13:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałam kiedyś okazję korzystać z blueconnect. Nie byłam zadowolona, ale być może wynikało to z faktu, iż korzystała krótko po tym jak Era dopiero co wprowadziła usługę internetu mobilnego do swojej oferty. Być może od tego czasu wiele się zmieniło.
    Z nadajnikami faktycznie bywa rozmaicie, ale to co jest na plus to możliwość testowania bo to jednak spore udogodnienie.
    Kontynuując temat zasięgu , wydaje mi się ciężko im będzie dogonić np :Orange.
    Niedawno zdecydowałam się na pakiet bussines everywhere, z racji charakteru swojej pracy miałam możliwość przetestować zasięg będąc w trasie. Bywało ,że czasem kreska spadała, ale nigdy nie zerwało połączenia, po za tym nie miałam problemu , aby połączyć się z netem w mniejszych miejscowościach, ale być może wynika to z tego , że korzystają z innej technologii - CDMA, czego trochę brakuje mi w innych sieciach.
  • ~klient raczej byly / 2010-07-21 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA: całość opisu to moja prywatna opinia nt. produktu i usługodawcy będąca wynikiem korzystania z blueconnect

    Internet mobilny ma swoje ograniczenia. Jeśli jesteś blisko nadajnika, brak jest zakłóceń, mało obciążony nadajnik i mas zasięg HSPA np to wszystko będzie OK.
    Żeby jednak sprawdzić czy tak jest faktycznie sprawdź to kupując starter i pożycz gdzieś modem, a jakość testuj przez tydzień bo
    - może się okazać że jakość połączenia będzie "pulsować" tzn będziesz miał przez 5 minut świetne parametry np 5Mbps by kolejne 5 minut mieć trasfer bliski zera - co to oznacza w praktyce - zawieweszanie połączeń ze stronami, serwisami bankowymi, twpoim kontem hostingowym itd itp
    - starter możesz wyrzuć do kosza, ale jeśli podpisałeś umowę z ERA to nadziejesz się na konsultantó z BOA gdzie
    a. niewiele załatwisz, dowiesz się co najwyżej "że dziwne bo według nas wszystko działa"
    b. hot line techniczny, jeśli zgłosisz problem 5 minut później poinformuje Cię SMSem że "dziwne ale naszym zdaniem wszystko działa
    c. jeśli już jakimś cudem złożyć w BOK reklamację to dowiesz się że po jakimś czasie że "dziwne ale wg nas wszystko jest"
    Zostaniesz więc sama na sam z arogancką firmą która ma w nosie Twój problem, Ciebie i Twój problem takie jest moje zdanie jako osoby która powyższe ma już za sobą

    UWAGA moja jest taka: kupując usługę internet mobilny robisz to na własne ryzyko.
    W sprytny sposób ERA informuje że jeśli jesteś w zasięgu UMTS to transfer masz na poziomie do 7,2Mbps. W praktyce może się okazać że trasfer będziesz miał na poziomie 20kbpsk (trochę lepiej niż na modemie w latach 90-ych) i to wg ERA jest jak najbardziej OK !!! :)
    Nigdzie o tym oczywiścien nie piszą, ale to już temat do UOKIK bo według prawa telekomunikacyjnego ERA ma obowiązek w umowie informować o parametrach jakościowych łącza ale nie robi w tego rzetelnie
    Zaletyjak nie masz innej możliwości to jest to ostatecznie jakiś pomysł na internet
    Wady- brak stabilności parametrów połączenia co w praktyce czyni go bezużytecznym przy większości prac
    - fatalne wsparcie w postaci Biura Obsługi Klienta ERA,
    - konieczność korzystania z usług prawnika przy podpisywaniu umowy, bo potem "widziały gały co kupowały" i człowiek czuje się naprawdę oszukany
    2 miesiące
  • ~FaceWarrior / 2010-07-21 16:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam blueconnect i nic nie zrywa jest mi znim bardzo dobrze tylko ma bardzo słabą predkość max do 256 kb/s ale nie zrywa i mam limit 4 GB ktorego nie moge wykozystac.
    ZaletyTani 47 zł za 4 GB limit
    Nie zrywa połączenia
    Zasięg 4/5 kreski
    WadyTylko EDGE/GPRS
    mam go 3 lata
  • ~Sl3p5 / 2010-07-19 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Prócz typowych problemów z modemami- a jest ich cała masa, kompletnie nie można na nim polegać.
    Mimo max zasięgu i połączenia wcdma/hsdpa transfer bywa żenująco niski. Czasem jest ok (200kB/s) ale zazwyczaj po jakimś czasie spada do kilku kB/s (oczywiście przed wykorzystaniem limitu) lub po prostu nie chce się łączyć. Dodam tylko, że sprzęt/soft jest skonfigurowany dobrze więc to po prostu Era leci sobie w kulki- nie może sobie poradzić ze zbyt dużą liczbą użytkowników/danych- żenada.
    Nie wiem jak Era(biznes) może sprzedawać coś co działa tylko czasami, gdy sieć nie jest za bardzo obciążona...
    Zaletybrak
    Wadywolny
    brak "gwarantowanej" prędkości- nigdy nie wiesz czy da się go użyć mimo dobrego zasięgu.
  • ~Borhile / 2010-07-01 08:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Ja akurat będę bronił ery ponieważ uważam że ich oferta jest bardzo dobra, tym bardziej po wprowadzeniu nowych limitów transferu. Co prawda mam najwyższy abonament i jego cena to jeden z niewielu minusów. To że ktoś piszę że miał mieć prędkość transferu 345 kbps, a nie miał to bzdura. Ja przy ściąganiu często mam prędkość dochodzącą do 450 kbps, często po prostu serwery mają nałożone ograniczenia i dlatego nie mogę go w pełni wykorzystać. Raz jedynie miałem problem z kartą (po dwóch latach użytkowania) i musiałem ją wymienić, czekałem cztery dni ale owocowało to resetem limitu transferu.
    Zaletydobra prędkość transferu, duża niezawodność, dobra obsługa (przynajmniej u mnie na Rudzie), brak problemów przy załatwianiu czegokolwiek
    Wadytakich poważniejszych brak, fakt faktem czekam na czasy kiedy zostaną zniesione limity transferu, koszt abonamentu
    prawie 2 lata,
  • ~Hyp / 2010-06-29 14:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Po dwóch latach przedłużyłem sobie umowę na Blueconnect i to był mój błąd. Do tej pory miałem jedynie problemy z zasięgiem UMTS/3G. Pojawiał się w zimie, a ginął w lecie. Dodam, że mieszkam w centrum miasta. Winą była zbyt słaba antena w modemie Option Icon 225. Doczekałem więc momentu przedłużenia umowy i wziąłem nowy modem Huawei E122 + antena + router bezprzewodowy. Wydawało mi się, że problem został rozwiązany. Poprawił się zasięg i wraz z tym poprawił się transfer. Niestety, moja radość trwała tylko miesiąc. Po tym czasie zauważyłem, że choć jestem w zasięgu UMTS/HSPA to transfery są na poziomie porównywalnym z EDGE. Próbowałem zmieniać lokalizację, a nawet testować w innym mieście. Wszędzie jest to samo. W BOA tłumaczą, że to wynika z obciążenia BTSów czy coś takiego. Postanowiłem więc zapuścić Speedtest.net wcześnie rano i rzeczywiście wtedy transfery są bez zarzutu. Zastanawiający jest fakt, czy to możliwe, żeby w ciągu miesiąca obciążenie nadajników w ciągu dnia wzrosło tak znacznie i to nie tylko w moim rodzinnym mieście? Czy po prostu Era ogranicza celowo transfer żeby nie obciążać zbytnio swoich nadajników?
    ZaletyDobre transfery rano
    WadyW ciągu dnia tragedia
    ponad 2 lata
  • ~robertzkielc / 2010-06-27 14:24
    Czesc tu robert ze swoja opinia na temat blueconnect
    poniewaz podpisujac umowe jest tam zapis o rezygnacji z internetu w tym odnosnie kary ktora ma zaplacic klient jest tak kuriozalna ze poczulem sie jakby ktos mnie kopnol w jaja az sie pozygam tak to kwituje poniewaz ten internet nie jest czyms czym powinien byc i place pieniadze za cos co mialo byc moim luksusem a ponioslem kleske
    Operator powinien sam przeprosic i umozliwic rezygnacje jak komus nie pasuje bez zadnych skutkow kary finansowej i pragnal bym aby tak sie wkrotce stalo
    Zaletymialo byc dobrze a wyszlo zle -
    Wadyjestem zrezygnowany moja bezsilnoscia -
    juz prawie dwa lata nie chce rozmawiac o pieniadzach i moich stratach bo dostaje sraczki
  • ~firufiru / 2010-06-24 22:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Prędkość 3,6 mega działa przez dwa dni w miesiącu...pomijam limit po którego przekroczeniu w zasadzie nie można zrobić już nic, nawet przeczytać maila. Notoryczne rozłączanie się może doprowadzić człowieka do szału. Za zerwanie umowy liczą sobie 500zł. Nie życzę nikomu i nie polecam.Nie wiem co mnie podkusiło.
    3-4 miesiące, modem za złotówkę abonament 49 miesięcznie
  • ~darroman / 2010-06-23 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W październiku 2008 roku dałem się wciągnąć w najgorszą głupotę w moim życiu. Kupiłem Blueconnecta 49zł/1GB. W salonie wychwalali ten szajs pod niebiosa, cudów z prędkością nie obiecywali bo net miał śmigać bagatela 3,5 mb/s... No właśnie miał. Prędkośc z jaką śmiga ten śmieszny net to góra 0,02 mb/s. Więcej mówić nie trzeba. Nie ma szans na wcześniejsze rozwiązanie umowy. Po dziesiątkach maili i i telefonów wciąż ta sama odpowiedź. "Po rozwiązaniu umowy przed jej końcem zapłaci pan >1000zł ( w zależności od liczby miesięcy do końca) rekompensaty". Śmiech. Z niecierpliwością czekam na październik i koniec Blueconnecta.
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko.
    1,5 roku.
  • ~Net jest szybki / 2010-06-19 15:48
    Blueconnect Huawei E 122 jak na bezprzewodowy internet jest szybki... Przy sciąganiu wyciagnie nawet 400 kb/s. Niestety mieszkam na wsi i sygnał mam dosyć słaby.. Ale do tego modemu o ile dobrze pamietam mozna dokupic antenke która podłaczasz do modemu i wystawiasz np za okno. Normalnie mam EDGE , notomiast jak podlacze antenke mam 60 % sygnału HSPA...
    Zalety-Własnie ta antenka :P
    Wady-Limit
    mam go około 2 miesiecy
  • ~rzodkiew / 2010-06-19 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziąłem to na szybko, bo pilnie potrzebowałem dostępu do bezprzewodowego Internetu, a że najbliżej miałem do salonu Ery... Cena jest horrendalna – około pięćdziesięciu złotych miesięcznie za usługę z ograniczeniem transferu do 500 megabajtów. Wystarczy, że obejrzy się kilka filmików na YouTubie bądź ściągnie kilka plików z uczelnianego serwera, niezbędnych do nauki, a Internet zwalnia do koszmarnych prędkości – strony oparte na bardziej zaawansowanej technologii niż HTML i PHP ładują się w nieskończoność. Działa dobrze, dopóki nie przekroczy się transferu, ale ten naliczany jest w skandaliczny sposób (jak mówiłem, zlicza nawet filmy oglądane na YT czy Wrzucie). Nie polecam nikomu, lepiej rozejrzeć się za czymś innym.
    Zaletydziała dobrze, dopóki nie przekroczy się transferu
    Wadywszystko inne, ze zaliczaniem do transferu przeglądanych online plików i ultratragiczną prędkością po przekroczeniu transferu
    2 lata
  • marmirow / 2010-06-12 17:55
    mam pytanie a kontaktował on się z biurem obsługi?? Polecam też bezpłatny telefon do UOK 800 800 008
    Zaletydno
    Wadysame
    od lutego 2009
  • ~magdaa88 / 2010-06-08 14:11
    Moja opinia także będzie negatywna. Interesują mnie natomiast wątki prawne treści umowy. z tego, co piszą tu inni użytkownicy, to po ściągnięciu określanej liczby kB usługa jest blokowana? A co zrobić gdy usługa się nie zablokowała i mój znajomy ma do zapłacenia 1700 zł to tę usługę? Nie mam przed sobą tej umowy, a chciałabym dowiedzieć sie co mu doradzić w tej sytuacji bo chyba został "nabity w butelkę", liczę na waszą pomoc :)

    Pozdrawiam

    kontakt magdalena.lj@gmail.com
    Zaletyżadnych
    Wadykosmiczny rachunek nie wiadomo za co
  • ~kasia / 2010-06-06 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo pisać wszystko już chyba poprzednicy napisali.Powiem tylko jedno takiego internetu nie polecam nikomu,bo mowie wam odechce wam się nawet włączać komputer jak pomyślicie ze trzeba tyle czekać na otwarcie strony.Nawet jak chodzi dobrze to i tak długo się nie nacieszysz bo zaraz coś mu odbija i przerywa lub zwalnia.Nie chce tu przeklinać ale wiązankę bym pościła na to ch****stwo
    Zaletynie ma
    Wadyza dużo by wymieniać
    mam go juz od półtora roku
  • ~Mirs / 2010-06-01 07:26
    Najprościej byłoby zgodzić się z przedmówcami. Trudno to nawet nazwać internetem.Połączenie zwalnia do minimum i ściągnac cokolwiek to niemożliwość. Programik o wielkości 11.4 mb usiłuję ściągnąć kolejny raz i ... tylko usiłuję. Największy problem stanowią aktualizacje, choćby programu antywirusowego, które przy tej prędkości łącza zupełnie nie wchodzą. O obsłudze klienta także się już wypowiedziano i nie wniosę niczego nowego. Właściwie reklama tego produktu powinna brzmiec - CHCESZ ZARŻNĄĆ KOMPA I DROGO ZAPŁACIĆ- KUP BLUECONNECT.
    Niestety umowa jest na 2 lata, zatem ciężko powiedzieć co można przez ten czas z tym badziewiem robić.
    Zaletybrak
    Wady- drogi
    - strasznie zwalnia pobieranie danych
    - brak większej różnicy wczytywania danych przy "pełnej" i ograniczonej prędkości połączenia
    1 miesiąc
  • ~ziomek95 / 2010-05-29 23:22
    Ocena: 1.25 / 5
    KRÓTKO I NA TEMAT :

    Dziadostwo , dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo

    Nie nazwał bym tego Nawet internetem , badziewie chodzi mi po 3-20 kb/s

    Odradzam wszystkim kupna tego internetu


    ZaletyŻADNE !!!!!!!!!
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
    Mam go od roku płacę 70 zł miesięcznie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016