Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2097 opinii

1.88 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2018-12-09 08:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Działa jak sdi w TPSA :-) CZYLI LATA 90-te. W nocy działa lepiej, ale nie reklamowali, że to usługa dla nocnych stróżów :-)
    MiejscowośćPokrówka
  • ~Nope / 2018-12-04 20:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejny. Względnie dobrze działa tylko w nocy, a przez większość dnia prędkość spada do samego dna, połączenie co chwilę się przerywa, pobranie czegokolwiek bądź nawet załadowanie strony internetowej niekiedy graniczy z cudem. Złapanie zasięgu jest dość trudne, trzeba ustawić modem w odpowiednim miejscu, ale i to sprawy słabego połączenia i tak nie rozwiązuje.
    Bywają takie okresy, w których jest w porządku. Problem jednak w tym, że płacę cały czas, a nie tylko wtedy kiedy T-Mobile postanowi mnie uraczyć połączeniem sieciowym.

    Nie żartuję mówiąc, że sprawniejszy stacjonarny internet miałem 10 lat temu.
    Zalety- Cena jest w porządku
    Wady- Często zrywa połączenie
    - Bardzo powolny
    - Od wczesnych godzin popołudniowych do późnych godzin wieczornych bywa jeszcze gorzej
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~tony / 2018-12-03 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    ping 102 ms
    download 0.31 Mbps
    upload 2.23 Mbps
    z LTE

    bez komentarza. taki jest internet z T-Mobile bez limitu. nie można ładować normalna strona internetowa.
    Zaletynone
    Wadyall
    MiejscowośćBęczyn
  • ~XXX / 2018-12-02 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Do mojej mamy 13 listopada 2018 r. o godz. 15.39 zadzwoniła Pani z numeru telefonu 602178992 i zaczęła rozmowę od tego, że jest ona nagrywana. Następnie próbowała wcisnąć usługę Internetu na którą moja mam się nie zgodziła. Jest to osoba starsza i nie potrafi i nie chce korzystać z Internetu. Pani dostała jasny komunikat, że mama na nic nie wyraziła zgody. Oczywiście pazerna Pani bez zgody mojej mamy włączyła jej płatny Internet, mało tego na 24 godziny zablokowywali telefon. Dopiero po interwencji z innego telefonu udało się odblokować telefon a usługa nadal jest włączona której mama nie chciała. Została zgłoszona reklamacja odpowiedzi na razie nie ma ze strony T-mobile. Nadmieniam, że ma telefon na kartę, gdzie umowa wygasła we wrześniu i ta umowa nie została z firmą T-mobile przedłużona. Po prostu sama wykupowała sobie doładowania bez umowy. Oczywiście ta Pani z T- mobile sama bez zgody mojej mamy przedłużyła jej umowę na 24 kolejne doładowania. Pytam się, dlaczego tacy ludzie pracują w T-mobile i naciągają starsze osoby. Żądamy osłuchania nagranej rozmowy. Jak się sprawa nie wyjaśni to napiszemy do Rzecznika Praw Konsumenta o ukaranie i zadośćuczynienie od firmy T-mobile. W mediach społecznościowych zrobię wam reklamę jak metodą na Panią z T-mobile naciągacie starszych ludzi. Mało tego oddam sprawę do sądu, bo przecież jest nagrana rozmowa telefoniczna. Czekam teraz na waszą odpowiedź. Jak wszystko się wyjaśni to mama zrezygnuje z waszych usług, bo nie jest z wami związana żadną umową co jest udokumentowane nagraniem, do którego mam prawo odsłuchania. Gratuluję takich pracowników firmie T-mobile.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
    MiejscowośćKruszwica
  • ~Wkurzony klient / 2018-12-02 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ping
    opóźnienia
    * 477 ms
    Download
    predkość pobierania
    * 0.21 Mb/s
    Upload
    prędkość wysyłania
    * 2.67 Mb/s

    coś więcej trzeba dodawać? Tak jest ciągle
    MiejscowośćNiemcz
  • ~Kot / 2018-12-01 14:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, prędkość internetu była zadowalająca w czasie okresu próbnego, ale teraz prędkości internetu oscylują w wartościach 0.1 - 0.2 Mb/s. Ciężko mi nawet speed test zrobić nie mówiąc już o normalnym korzystaniu z internetu.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    MiejscowośćMogilno
  • ~Mariusz / 2018-11-28 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam częste są awarie systemu brak zasięgu a internet chodzi jak mucha w smole,czyli i tak nie osiągnięcie prędkości takich jak deklaruje nam T-mobile,przy podpisaniu umowy.Reklamy to kit szit z tymi prędkościami każą sobie drogo płacić za internet którego nigdy się nie dostanie bo te prędkości są tylko na papieże w umowie zapomnijcie. Lepszy internet miałem 20 lat temu.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie brak zasięgu, słaby transfer, często nie ma wcale internetu.Bardzo drogi abonament.
    MiejscowośćTurek
  • ~Mariusz / 2018-11-28 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam częste są awarie systemu brak zasięgu a internet chodzi jak mucha w smole,czyli i tak nie osiągnięcie prędkości takich jak deklaruje nam T-mobile,przy podpisaniu umowy.Reklamy to kit szit z tymi prędkościami każą sobie drogo płacić za internet którego nigdy się nie dostanie bo te prędkości są tylko na papieże w umowie zapomnijcie. Lepszy internet miałem 20 lat temu.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie brak zasięgu, słaby transfer, często nie ma wcale internetu.Bardzo drogi abonament.
    MiejscowośćTurek
  • ~Ulka / 2018-11-27 20:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Jest coraz gorzej. Praktycznie nie daje się korzystać z mobilnego internetu. Miesiecznie kilka razy zgłoszenia o problemie do działu technicznego. Ajako ciekawostka- Od 12 godzin Tmobile próbuje aktywować moją nową kartę SIM. Porażka.
    MiejscowośćTelatyn
  • ~Ulka / 2018-11-27 20:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Jest coraz gorzej. Praktycznie nie daje się korzystać z mobilnego internetu. Miesiecznie kilka razy zgłoszenia o problemie do działu technicznego. Ajako ciekawostka- Od 12 godzin Tmobile próbuje aktywować moją nową kartę SIM. Porażka.
    MiejscowośćTelatyn
  • ~Ukasz / 2018-11-27 18:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Mija 15 miesiąc użytkowania.srednio raz na miesiąc zgłoszenie techniczne ping 1000 transfer 0.1 - 2 Mbs koszt miesięczny 75 netto / mc .w normalnym kraju dawno byłoby już po umówie.a tak muszę się męczyć i jedyne co mi zostaje to oszczegac nieświadomych.
    ZaletyCiężko znaleść
    WadyPrędkość modemowa
    MiejscowośćJarocin wlkp.
  • ~Krzysztof / 2018-11-25 10:32
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem w 100% zadowolony. Posiadam internet Lte w T-mobile od 4 lat. Mam opcję internetu mobilnego bez ograniczeń. Prędkości jakie osiągam to minimum 60 Mb zazwyczaj około 80-85 Mb. Myślę, że sprzęt jakiego używacie ma tutaj ogromne znaczenie. Sam używam routera ASUS RT-AC51U w komplecie z modemem USB Alcetel, który dostałem od T-mobile. Karta sieciowa do laptopa zewnętrzna Tp-link AC600 i dysk SSD. W takiej konfiguracji działa wyśmienicie. Szczerze polecam. Niestety tej oferty już nie ma, dlatego swoją obecną będę przedłużał jak długo się da. Cena mogłaby być niższa. Płacę 69 zł
    ZaletyZasięg, prędkość
    WadyDenerwuje mnie tylko Ping 28-35ms
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~klientka / 2018-11-23 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    na początku w porządku po pół roku wystarczy ze podłączone są przez wifi dwa urządzenia nie da się filmiku obejrzec.umowa się konczy i wracam do kablowego.dziadostwo strata kasy.
    MiejscowośćSokołów Podlaski
  • ~MagS / 2018-11-22 23:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Odp. do wcześniejszej wypowiedzi "Internet domowy. Rok temu na początku umowy kilka miesięcy wszystko działało rewelacyjnie, osiągi 50-60 Mbps. Jak w umowie. Od 2-3 miesięcy jest beznadziejnie słabo, osiągi spadły do 1-2 Mbps. Co się stało? nie wiem." Już wiem co się stało, wybudowano trzy nowe bloki na trasie do masztu. Wystarczyło podłączyć się do innej stacji i przenieść wyżej modem. Transfery wróciły do 50-60 Mbps...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Olaf / 2018-11-18 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    KUPIŁEM ,,STARTÓWKE'' W T-MOBILE,W RAMACH PROMOCJI NA START 1GB INTERNETU.INTERNET NIE DZIAŁA. OD TRZECH DNI WYDZWANIAM DO NICH ,MÓWIĄ ZA KAZDYM RAZEM ,ZE JUZ BEDZIE DOBRZE. DZWONIENIE DO NICH JUZ DAWNO PRZEKROCZYŁO WARTOSC ,,STARTÓWKI''. POWINNI ZWRÓCIĆ KASE ALE IM NAWET TO DO GŁOWY NIE PRZYJDZIE. ODRADZAM TĄ SIEĆ.
    Zaletynie ma
    Wadywiele
    MiejscowośćBiałogard
  • ~Jan / 2018-11-17 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu bardzo czesto nie ma a w godzinach 16ta-23a srednia predkosc ponizej 0.5 mega.
    ZaletyBrak
    WadyPredkosc, Cena (placi sie za internet z szybkosciami ktore byly 20 lat temu), Kontakt z obsluga techniczna ciezki i nieprofesjonalna obsluga klienta.
    MiejscowośćKosiory
  • ~katazipen / 2018-11-17 14:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 2:00 do 8:00 działa jak błyskawica ale po tych godzianach zwalnia . Średni Ping 40 , Średnia prędkość Pobierania 12 Mbps , a wysyłania 10 Mbps .
    ZaletyW miarę działa
    WadyZwalnia bardzo mocno w godzianach szczytowych
    MiejscowośćMoszczenica k/Piotrkowa Tryb.
  • ~Mags / 2018-11-12 22:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet domowy. Rok temu na początku umowy kilka miesięcy wszystko działało rewelacyjnie, osiągi 50-60 Mbps. Jak w umowie. Od 2-3 miesięcy jest beznadziejnie słabo, osiągi spadły do 1-2 Mbps. Co się stało? nie wiem.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sztygar / 2018-11-12 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Netflix, youtube, hbo go - brak możliwości płynnego oglądania.
    Gracze omijać szerokim łukiem pingi 400-1000 ms.

    Krótki wpis nie odzwierciedla frustracji użytkownika.



    ZaletyBrak
    Wadybrak transferu umożliwiającego przeglądanie www z plikami multimedialnymi, o netflixie można zapomnieć
    MiejscowośćLubin
  • ~Bogdan / 2018-11-11 09:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Krakow. Od rana 10.11.2018 nie ma internety. Doradca mowi ze prawdopodobnie do 13.11.2018 nie bede!
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4037
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319