To moja czwarta opinia tutaj. Minął kolejny tydzień (chyba 4 albo 5) od aktywacji. Usługa działa dobrze, nie widać pogorszenia się parametrów.
Jest czwartek, 01.05.2019, godz. 18:36.
D: 48,49 Mb/s
U: 27,93 Mb/s
Ping 40 ms
Pogoda jest bardzo dobra, słonecznie, sporadyczne chmury.
Ktoś pyta kim jestem, że mam takie parametry - może pracownikiem T-Mobile? Odpowiadam: nie jestem związany z żadną firmą sprzedającą tego rodzaju usługi. Mieszkam blisko "przekaźnika" "Dobra - Nad Kiwajami", Małopolskie
maszt Emitel - ZRiT a router widzi go bezpośrednio.
Na nim wisi BTS T-Mobile (26002) ID: 51786 (N!)
LTE
Pasmo LAC eNBID CLID E-CID Uwagi
800 52691 226165 16 57898256 NetWorkS!
800 52691 226165 17 57898257 NetWorkS!
800 52691 226165 18 57898258 NetWorkS!
Powyższe można sprawdzić na stronie "BTSearch".
Jak ktoś chce, tutaj są linki do screenów ze speedtestu:
wynik speedtestu: http://i67.tinypic.com/29ojytu.jpg
rozpoznanie ip: http://i65.tinypic.com/ao98cz.jpg
Nie dziwię się, że ktoś może mieć problem z tym internetem. Może tak być, gdy mieszkasz w miejscu:
- gdzie nie ma zasięgu LTE (góry, zbocza od "drugiej strony przekaźnika", jakieś kotlinki, dzikie fajne miejsca)
- w zasięgu LTE, ale specyfika zabudowy ogranicza zasięg - mieszkałem kiedyś na parterze bloku w Krakowie, w "nowoczesnej zabudowie", czyli na maksa zabudowanym osiedlu, gdzie wszystko jest wyliczone na maksymalny zarobek delopera, LTE Playa działało tak jak opisujecie Wasze sytuacje, pojechałem na wieś i było lepiej,
- bardzo duże obciążenie "przekaźnika", ale na tym się nie znam i mogę się mylić.
Nie chcę reklamować tej usługi - po prostu mówię jak jest. Bałem się, że po okresie testowania wszystko siądzie, ale póki co (odpukać) działa dobrze.
Czekam, aż Orange zbuduje tu światłowód z POPC i wtedy już będzie Ameryka :)
Zaletydziała stabilnie, trzyma parametry
MiejscowośćDobra
