Kiedy zawierałem umowę wszystko działało świetnie,
Obecnie parametry łącza internetowego są 10krotnie niższe.
Mam najwyższy plan - do 60Mb/s a realny transfer to 6 Mb/s pobierania.
Wysyłanie obecnie ma takie straty pakietów, że speedtest nie podaje wyniku.
Połączenie jest zrywane co 10 minut całkowicie.
Obsługa jest miła jednak zupełnie nie jest pomocna.
Zlecenie techniczne, które otworzyłem rok temu nadal nie zostało zamknięte.
Odpowiedź - "mamy problemy z nadajnikiem" jest najczęstszą informacją, która jednocześnie nic nie znaczy. Nie jest to problem odległości bo nadajnik jest na mojej ulicy.
Wygląda to na sprzedaż przekraczjącą przepustowość nadajników.
Zaproponowali mi upust na 3 miesiące za wadliwe połączenie,
w wysokości 30 procent, jednak takie łącze nie jest warte nawet 10zł.ZaletyKulturalne osoby w obsłudze Klienta
WadyWysokie opóźnienie, niestabilność łącza, częste utraty połączenia, niskie transfery, mało pomocny dział techniczny
MiejscowośćWrocław