INTERNET z ograniczoną prędkością pomimo, że w reklamie jest bez limitu.
Umowa miała trwać do końca lutego 2020, a już na początku miesiąca wyłączyli internet - pewnie dlatego bo nie zgodziłem się na przedłużenie umowy.
Nie polecam !
WadyOgraniczona liczba gb pomimo, że w reklamie jest bez limitu.
~Tenor / 2020-02-12 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Mieszkam w Karpaczu (mieszkałem we Wrocławiu - było super z tym operatorem), mam niestety 3 x internet z T mobile - stacjonarny i dwa numery w telefonie (prywatny i służbowy) w LTE. Do godziny 16 jest jeszcze przyzwoicie, a następnie... ping 120-160, pobieranie 0,03-0,5 Mb/s, wysyłanie 1,3-2,8 Mb/s. To nie żart (jeżeli operator chce dowodów to mam zrzuty ekranu). Tak od wielu miesięcy. Na reklamacje T mobile odpowiada obniżką ceny za abonament... ale co z tego? To prędkości które nie pozwalają na pracę, rozrywkę, ... dlaczego ta firma ma dobre opinie? Podsumowując - jeżeli mieszkasz na terenach które nie są w dużym mieście lub często wyjeżdżasz to unikaj tej firmy. Do zwykły marketingowy zabieg oparty na klientach z aglomeracji.
ZaletyBrak
WadyOszustwo jeżeli chodzi o prędkość internetu.
MiejscowośćKarpacz
~Dave Joy / 2020-02-12 09:54
Ocena: 1.00 / 5
Lepszy internet mają w Ugandzie czy Burundi... Przy podpisywaniu umowy sprawdzili adres, pod którym internet ma być użytkowany, "będziesz pan zadowolony", jeszcze brakowało "Niemiec płakał jak sprzedawał"... Wszystko będzie śmigać tak, że będzie musiał pan przykręcić router do parapetu, by nie odleciał od tej szybkości. Przez pierwszych kilka miesięcy rzeczywiście, bez zarzutów (umowa podpisana w maju ubiegłego roku) nawet do 50-55 Mb/s. Niestety, podobnie jak na froncie wschodnim, jesień i zima rozłożyły niemiaszków na łopatki. Od tego czasu osiągnięcie prędkości powyżej 10 Mb/s powinienem odnotować w kalendarzu jako wydarzenie epokowe. Wszystkie zgłoszenia, reklamacje (5 razy) kończą się stwierdzeniem, że wszystko jest w porządku, gdyż operator usługi nie gwarantuje minimalnej przepustowości łącza (?!). Mój rekord: pobieranie 0,02 Mb/s, wysyłanie 0,00 Mb/s, ping ~3500 ms. Widząc w TV reklamy "najlepszej sieci bez nonsensów" zalewa mnie krew... Widać, pewne tradycje w narodzie są żywe nawet po dekadach i wciąż jesteśmy traktowani jak podludzie. Rada dla innych: nigdy więcej T-Mobile (bardziej: Te-Debile), omijać z daleka! Smutna konkluzja: zaufaj Niemcowi, a prędko przypomnisz sobie słowa Roty...
ZaletyBRAK!
Wady- szybkość (a raczej jej brak)
- traktowanie klienta jak człowieka niespełna rozumu
- skandaliczny poziom świadczonej usługi ("usługa" jest w tym przypadku eufemizmem)
MiejscowośćPoznań Piątkowo
~Kamil / 2020-02-11 17:47
Ocena: 2.00 / 5
Przed podpisaniem umowy informacje, że mój adres znajduje się w pełnym zasięgu sieci LTE, nie będzie z nim żadnego problemu. Po podpisaniu umowy problem pojawiał się sporadycznie kiedy to prędkość spadała poniżej 4-5 mb/s. Umowa biznes, internet do 60 mb/s. Od 3 tygodni codziennie po 16:00 internetu dosłownie nie ma. Pomiary pojkazują ping w granicach 100-200 a prędkość pobierania 0,2 - 0,7 mb/s. Wyniki pomiarów rano między 8:00 a 9:00 są podobne. W dzień mnie nie ma więc nie wiem, ale w weekendy jest różnie, między 10:00 a 17:00 czasem jest 10 mb/s a czasem 3 mb/s. Sprawa zgłoszona do T-mobile, oni oczywiście problemu nie widzą pomimo wysłanych kilkunastu screenów z pomiarów z kilku dni, następnie po odpowiedzi, która nastapiła po mojej interwencji gdyż nikt nie raczył odpisać maila, ponownie wysłałem kilkanaście screenów. Odpowiedź - problemu nie ma i oni kończą sprawę, nic więcej nie mogę zrobić gdyż rozpatrują problem jednoinstancyjnie a decyzja jest wiążąca. Woj. Zachodniopomorskie.
MiejscowośćKamień Pomorski
~cccc / 2020-02-07 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Gmina Nadarzyn k/Warszawy-3 lata temu internet śmigał aż miło, dzisiaj tragedia wieczorem spada poniżej 1mb/s a ping ok 500.Sorry ale dziadostwo z którego mam zamiar zrezygnować-nie dbaja o klientów bo takie prędkości to kpina.
~Daniel / 2020-02-06 12:52
Ocena: 2.25 / 5
Internet jest wolny i często przerywa. Czasem bez powodu potrafią go wyłączyć na kilkanaście do kilkudziesięciu minut. Żałosne. Nie polecam.
WadyCzęste przerywanie łącza, wolny
MiejscowośćFranciszków
~Slayer084 / 2020-02-04 23:45
Ocena: 3.50 / 5
https://www.speedtest.pl/test/232153900
Chyba coś się zaczyna zmieniać, było nie dawno znacznie gorzej. Ponoć trwa modernizacja sieci...
ZaletyCoś się zaczyna dziać i widać poprawę, przynajmniej w mojej miejscowości
WadyNie wszędzie jeszcze te poprawy widać...
MiejscowośćMiędzyrzec Podlaski
~jegomosc / 2020-02-04 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Nad ranem nawet się da używać - w porywach do 12MB, ale popołudniu i w weekend transfer jest tak beznadziejny, że nawet strona do testowania nie chce się załadować. Umowa nie podaje minimalnych transferów, więc jak podpiszesz, to nic nie zyskujesz. Mieszkam w samym centrum. Sieć pokazuje super zasięg, ale to nic nie daje.
ZaletyNie ma
WadyUsługa, która w ogóle nie działa.
MiejscowośćOpole
~Wojciech / 2020-02-04 13:00
Ocena: 1.00 / 5
Godzina 13.00. PING 88, pobieranie 0,68 Mb/s, wysyłanie 2,25 Mb/s. Reklamacja nic nie daje, zostało mi jeszcze pół roku umowy. Stanowczo odradzam zakup tej oferty internetu - wszędzie indziej jest lepiej.
Zaletybrak
Wadywszystkie
MiejscowośćPłońsk
~Maciek / 2020-02-04 11:58
Ocena: 1.50 / 5
Po podpisaniu umowy, przez pierwszy miesiąc prędkość była zadowalająca. Dochodziła od 10 do 20 Mbit/s. Miesiąc później, po zwiększeniu pakietu na 60 Mbit/s, prędkość została zredukowana do 0,2 Mbit/s do maksymalnie 6-8. Praktycznie przez cały dzień i wieczory waha się w tej dolnej granicy. Po reklamacjach, osiąga przeważnie 1-4. Jeszcze 1,5 roku umowy przede mną, nigdy więcej. Słaby transfer tłumaczą przeciążeniem sieci w okolicy, jednak według nich internet spełnia normy LTE i 3G. Otrzymałem zniżkę 25% na pół roku. Taki żart że strony operatora.
ZaletyBrak
WadyJuż wypisałem w treści.
MiejscowośćLublin
~Rekin / 2020-02-03 17:50
Ocena: 1.50 / 5
Deklarowana prędkość to mit, 2MB/s osiąga rzadko zazwyczaj oscyluje w granicach 200 KB/s często spada dosłowie do kilku KB na sekundę.
Zalety"Przenośny"
WadyPrędkość
Cena
PING
Limit
MiejscowośćWarszawa
~Gosia / 2020-02-03 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Tak jak u poprzedników - pierwsze dwa miesiące przyzwoicie teraz dramat. Nigdy więcej t-mobile!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćPoznań
~Anka / 2020-01-31 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Kilka podpowiedzi:
1. jeżeli jesteście w stanie udowodnić, że internet nie spełnia podstawowych wymogów (ja robiłam testy przez 2 - 3 godziny przez kilka dni www.speedtest.pl i zapisywałam PrtSc co kilka minut - czasochłonne ale warto) trzeba złożyć pisemną reklamację na boa@t-mobile.pl. Z pewnością otrzymacie odpowiedz, że "nie ma problemu albo w okolicy zainstalowano urządzenie zakłócające prawidłowy odbiór internetu). Ja musiałam powtórzyć reklamację 2 albo 3 razy ale okazuje się, że w takiej sytuacji przysługuje bezkosztowe rozwiązanie umowy. Można też wnioskować o obniżenie abonamentu do 1 zł. do końca trwania umowy. Można złożyć skargę do UKE.
2. uwaga na konsultantów T-Mobile - oszukują, że umowa już się zakończyła i sugerują jak najszybsze podpisanie kolejnej umowy aby nie stracić zniżek a następnie okazuje się, że umowa trwa nadal a my podpisaliśmy umowę, która będzie obowiązywała np. od następnego roku.
WARTO BYŁOBY STWORZYĆ JAKIEŚ FORUM DLA OSÓB POSZKODOWANYCH/OSZUKANYCH PRZEZ T-MOBILE TAK ABY MOŻNA BYŁO SIĘ ZE SOBĄ KOMUNIKOWAĆ. MOŻNA BYŁOBY SIĘ ZEBRAĆ I SKŁADAĆ ZAWIADOMIENIA GRUPOWE DO UKE, UOKIK LUB INNYCH INSTYTUCJI. MYŚLĘ, ŻE CHĘTNI SIĘ ZNAJDĄ A W TAKIEJ SYTUACJI JEST DUŻO WIĘKSZA SZANSA NA POWODZENIE.
MiejscowośćDobrzyniewo Duże
~Mata / 2020-01-29 08:03
Ocena: 1.00 / 5
To nie jest standard europejski. Kolejna firma olewa polskiego klienta. transfer do 1Mb/s -300m od nadajnika.
Zaletybrak
Wadyogólnie ściema
MiejscowośćDywity
~Jozko / 2020-01-28 19:18
Ocena: 1.75 / 5
Generalnie dramat. W momencie podpisywania umowy obiecywane gruszki na wierzbie tak samo jak podczas jej przedłużania.
Ilości Zgłoszeń i reklamacji odnośnie prędkości oraz dostępu samej usługi internetu mobilnego nie jestem w stanie zliczyć. Po zgłoszeniu odpowiedz w formie SMS drugiego dnia ze u nich wszystko ok. Proponują zmienić parametry urządzenia - routera. Na moje pytanie które parametry uzyskuje odpowiedz również w formie SMS : proszę zmienić parametry urządzenia. I tak wkolo. Konsultanci nic nie stają się tylko niepotrzebnym ogniwem w tym całym łańcuchu który zbiera najgorsze słowa. Tmobile prosił o zrzut ze speedtesta: parametry D: 1-2Mbit U: 2-3Mbit. Pingi pod 1000 Jiter pod 400. Otrzymuje odpowiedz ze u nich jest wszystko ok.
ZaletyBrak
WadySzkoda czasu na wypisywanie
MiejscowośćZabki
~Oszukany abonent / 2020-01-23 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Lepszy Internet jest w Afryce! Po wielu telefonach i skargach nadal nie otworzylem animal jednej strony Internetowej! Mimo pelnego zasiegu i wielu zgloszen usluga nie dziala! Czuje sie oszukany i okradziony z pieniedzy wydanych na starter! Sprawe zglaszam do Rzecznika Praw Konsumenta I polecam to samo wszystkim oszukanym przez operatora T-Mobile, ktory paradoksalnie nazywa sie NAJLEPSZA SIECIA! To oszustwo powinno takze zostac zgloszone na POLICJE!
ZaletyBrak zalet!
WadyCala siec internetowa T-Mobile jest wadliwa!
MiejscowośćPodkarpackie
~Ucuyyuy / 2020-01-23 00:44
Ocena: 1.75 / 5
Mam wrażenie, że co 5 osoba pracujaca w t- mobile jest kompetentna. Wiecznie mam jakiś problem z internetem i trzeba dzwonic 5 razy, żeby dowiedziec sie o co chodzi i ostatecznie zawsze jest to z ich winny.
~Baki74 / 2020-01-21 22:51
Ocena: 2.50 / 5
Słabo, słabiej, coraz słabiej, chyba tam pracuje Ra..ej;) Prędkość chimerna, pełen wachlarz, od 500kb/s do 50MB/s. Z tym, że coraz częściej w stronę minimum. Streaming ciężko chodzi, zrywa, smuży, spada rozdzielczość. Problemy nawet z YouTube. Dobrze było tylko na początku usługi. Dostawca nieuczciwy. Czy nie można złożyć pozwu zbiorowego?
ZaletyCzasem działa dobrze...
WadyCzęsto zawodzi, kiedy jest najbardziej potrzebny.
MiejscowośćWarszawa
~Ania / 2020-01-18 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Mimo nielimitowanego internetu za który płacę okazuje się, że dla T-Mobile słowo nielimitowany oznacza 30 GB!!!
Niebywałe !
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie klienta
MiejscowośćŁódź
~tragiczny internet / 2020-01-17 22:01
Ocena: 1.00 / 5
najgorsze ścierwo nie polecam nikomu tego gówna internet muli bardzo często wysoki ping
na początku uzytkowania bylo ok po około 3 miesiącach tragedia