Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile Internet opinie

Ocena na podstawie 2075 opinii

1.87 / 5

  • Parametry
    1.76
  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.80
  • Oferta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mikołaj / 2021-01-06 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakby ktoś się zastanawiał nad internetem od T mobile to podam mój przykład. Płace za internet 5G 90 zł/msc, a plik 2 GB sciaga się DWA DNI!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość I cena
    MiejscowośćMarki
  • ~Mikołaj / 2021-01-04 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesięczne opłaty za internet 5G to 90 zł, aktualna prędkość... 167 Kb/s. Nie polecam dostawcy
    ZaletyBrak
    WadyDrogi i wolny
    MiejscowośćMarki
  • ~Schreder / 2021-01-04 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapewniane było, że internet będzie w sam raz dla miejsca w którym miał działać. Okazało się, że linia jest bardzo obciążona przez co często internet gubi pakiety, szczególnie w grach. Dodatkowo w godzinach szczytu 17-22 internet po prostu przestaje działać.
  • ~Kos / 2020-12-28 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z jaką miałam doczynienia.Założyłam łącze światłowodowe. Od ponad trzech tygodni nie mam internetu. Codziennie zapewniają że włączą do pół godziny. Złożyłam reklamację która nie została uwzględniona, bo to problem techników. Szok jak traktują klienta. Złożyłam wypowiedzenie umowy i szukam rzetelnego dostawcy.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~tmobile najgorszy / 2020-12-27 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    większego gówna nie widziałem, internet jedynie w nocy dobrze chodzi, w dzień wszystko działa 100x wolniej, nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadywszystkie
    MiejscowośćGliwice
  • ~Krzysztof / 2020-12-26 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na świecie , na początku śmigał super a teraz ? Od wielkich dzwonów wyjdzie 1 mb/s.
    ZaletyŁadny router
    WadyWszytko
    MiejscowośćSzczucin
  • ~desza / 2020-12-26 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    To tak, okres testowy w tej sieci był w porządku, stabilny internet, generalnie nie było problemów.
    Po dłuższym czasie zaczęli naliczać na faktury koszty bez powodu twierdząc, że to pomyłka, jednak i tak pobierali za to koszty. Internet nie osiąga nawet 25% tego, co powinien oferować.
    Wady- Internet działa dobrze tylko podczas okresu próbnego;
    - Naciągają - obiecują, ale nie dają;
    - Nadpłaty niewiadomo skąd;
    - Ich "superszybki światłowód" tak na prawdę nie osiąga więcej niż 25% oferowanej szybkości;
    - ^ co za tym idzie zdecydowanie za duże ceny;
    - Powolny internet już od ponad pół roku tłumaczą "awarią w okolicy";
    - XD
  • ~Wkurzona / 2020-12-23 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam płacisz jak za zborze a nawet zdbla nie otrzymujesz. Nakładanie ograniczeń wieczne awarie. Nigdy nie było dobrego internetu. Pakiet do 20gb nigdy nawet nie miał 1gb nie da się nic zrobić a płacić trzeba. Długie usuwanie awarii. Z całego serca odradzam ten internet.
    WadyZasięg
    Ciągle awarie
    Naciągnie na koszta przy braku zapewnienia stabilnej łączności
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Mikołaj / 2020-12-23 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma obecnie gorszej firmy w Polsce.
    Infrastruktura jest przeciążona co zaczęło być doskonale widoczne w czasie pandemii, chociaż od TRZECH lat pisałem i dzwoniłem w tej sprawie prawie co tydzień, ironicznie pytając nawet, czy może sam mam sobie pobudować stacje nadawcze - odpowiedź "nie rozbudowujemy infrastruktury na życzenie klienta" tłumaczy wszystko. Czy dodałem może, że jedyna stacja sygnałowa w okolicy która byłaby w stanie nieco rozłożyć przeciążenie sieci, była uszkodzona i jej remont najpierw ustalono na 12 miesięcy po awarii a potem przedłużano o kolejne 6 miesięcy?
    60zł miesięcznie za 1Mb/s z jitter 500-700 i 1500ms pingu. Na obu urządzeniach. Pracować i prowadzić e-lekcje w 5 osób trzeba było na zmiany, braliśmy z tego powodu urlopy na żądania, mieliśmy wiele problemów w ośrodkach nauki czy pracy przez to nieludzkie monstrum.
    Oszukano mnie w salonie i podsunięto dokument do podpisania, którego nie mam w swoich dokumentach, ale oni mają - strzeżcie się usługi Family+, po 12 miesiącach od podpisania umowy dostaje się 100zł na rachunku więcej, bez ostrzeżenia.
    Oszukano mnie ponownie, gdy podpisałem dokument o rozwiązanie umowy na Family+ i mam swoją kopię w domu, ale oni nie mają, więc ściągają ze mnie dalej, bo podobno nie rozwiązywałem, a reklamowałem jedynie (zrobiłem dwie rzeczy jednocześnie). Ba, straszą, że mam płacić bo wyłączą pozostałe umowy.

    nie
    Nie
    i jeszcze raz
    NIE
    ZaletyCzasem w salonie trafi się pracownik, który nie czuje przywiązania do firmy i wytłumaczy, jak to tam u nich działa
    WadyIstnieje
    MiejscowośćŻukowo
  • ~Jakasie / 2020-12-22 22:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie to internet od usługodawcy T-Mobile jest totalnym dnem, na co dzień internet się zawiesza lub podczas testu wychodzi 1500ms, osobiście nie polecam. :)
    Wadywszystko
    MiejscowośćSieroszewice
  • ~Pcs / 2020-12-20 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego internetu nikomu ponieważ powinno być pobierania 3 mbs a jest 80 KBS Xd z pingiem jest jeszcze gorzej ponieważ od 4 dni mam stałe 700 pingu czasami zejdzie do 120 ale rzadko
    ZaletyNie ma
    Wady-stały ping 700
    Pobiersnie 80kbs
    MiejscowośćGrodziczno
  • ~Annna / 2020-12-18 20:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy Internet na świecie .
    Okres testowy suuuuuuuper A potem to już coraz gorzej teraz tojuz gorzej być nie może
    Po napisaniu reklamacji dzwonią 3 razy w godzinach rannych w przerwach co 30 minut (nikomu nie przyszło do głowy że możesz być w pracy ) po czym piszą e mail że dzwonili i nikt nie odbierał no i że para.etry są super i tyle pobierania itp. ( z dupy chyba to biorą)
    W rzeczywistosci strona otwiera się od 10 do 15 minut Reklamacja nie uwzględniona abonament 70 zł miesięcznie .
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM NIE DBAJĄ O KLIENTA
    ZaletyBrak
    WadyObiecanki cacanki przez pierwszy miesiąc potem szara żeczywistosc i pod górkę
    MiejscowośćGołdap
  • ~Jeremi Klimek / 2020-12-18 17:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy możliwy internet nie polecam. Przez pierwsze próbne 2 tygodnie działa niezawodnie a potem jest już tylko gorzej. Przez połowę dnia potrafi działać z prędkością kilku kB/s.
    MiejscowośćLipka
  • ~pączek / 2020-12-13 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1,5 miesiąca internet bezprzewodowy osiąga 1Mb/s. Po restarcie karty czasem pójdzie do 10Mb/s z maksymalnych 20Mb/s w umowie. Po ciągłych rozmowach z konsultantami wszystko jest u nich git a internet zwalnia ze względu na zwiększony ruch. Teraz nagle zaczął zwalniać? Bo co, sytuacja na świecie? Do listopada działało wszystko jak należy. O kilkuset milisekundowych pingach nie wsponę. Szkoda, że przy tej niemalże 2 miesięcznej wzmożonej aktywności i konieczności zmniejszenia transferów wciąż wołają 100% ceny. Router, który dali to też ściema aż boli. Kiedy internet był zabierany do domu router ów kosztował 500zł! Za co? Za to, że nie można rozdzielić pasma wedle uznania dla użytkowników? Za brak DNSa? Kpina, kpina, kpina. Oferta i tak uzyskana z fartem bo to co proponują teraz to żart (100 GB za 50zł O_o). Jak to mówią: "stały klient to ścierwo, które trzeba utrzymywać".
    Zaletyhaha
    Wadyprędkość, ping, pomoc, sprzęt, zasięg, wszystko
  • ~ptb / 2020-12-12 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Od półtora roku walcze z Internetem bez Limitu oferowanym przez sieć TMobile. Jak wiadomo oferta miała być bez ograniczeń jeśli chodzi o transfer predkością do 50Mb/s. Niestety od początku trwania umowy, internet jest praktycznie nieużywalny. Nigdy nie osiągnął prędkości maksymalnej, a w 90% czasu maksymalna prędkośc to 2-3Mb/s w godzinach małego ruchu. Przeważnie w godzinach z których korzystam czyli 13-24 usługa działa na poziomie 1Mb/s, co wiąże się z tym, żę nie da sie jednocześnie przeglądac internetu i np mieć odpalonego yt w tle. Na nic się zdały zmiany routerów, konfigurowanie pasm itd. Reklamacje nie przynoszą żadnego rezultatu, ponieważ ze strony Tmobile jest wszystko w porządku i nie poczuwają się do poprawy w żaden sposób usługi. Nie mogę również rozwiązać umowy, ponieważ była ona zawierana w salonie w Piotrkowie Trybunalskim, a doradca zapewniał, że będę osiągał bez przeszkód internet w najwyższej prędkości. Po sprzedaniu umowy, nie poczuwał się w żaden sposób do rozwiązania moich problemów.
    Także z mojej strony odradzam w każdym calu korzystanie z usług powyższej firmy ze względu na niską jakość oferowanych produktów oraz zerowe zaangażowanie w posprzedażową obsługę klienta.

    Zaletydziała jak neostrada w 2002 roku
    Wadywszystko powyższe
    MiejscowośćPiotrków trybunalski
  • ~t1100 / 2020-12-09 21:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet światłowodowy , to jedna wielka porażka. Non stop zrywa łącze. Jakość filmów z Netflix lub HBO marna. Co trzy dni trzeba się kontaktować z infolinią w celu przywrócenia któregoś z pasm. Jak mam 5GHz to nie mam 2.4GHz i tak w kółko. Nie polecam.
    MiejscowośćMarki
  • ~Ja / 2020-12-07 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Musiałem dać po jednej gwiazdce bo mnie się nie da.
    MiejscowośćPruszków
  • ~Kuba / 2020-12-07 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda marnować i tak słaby internet na pisanie opinii
    Wadyniska prędkość łącza w stosunku do oferowane
    MiejscowośćKomorniki
  • ~Kamil / 2020-12-05 18:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Używam internetu LTE od ponad roku i zawsze byłem zadowolony aż do teraz. Zawsze utrzymywał średnią prędkość ok 30 mbps, sporadycznie nawet do 50. Od 4 dni internet praktycznie nie działa wcale. Sporadyczne przerywanie połączenia, ogromne spadki prędkości nawet do 150 kbps skutecznie uniemożliwiają pracę. Wziąłęm najdroższy pakiet, żeby nie mieć limitów prędkości i transferu, tymczasem Konsultant informuje mnie o ograniczeniu mojego przesyłu ze względu na wysokie zużycie danych - serio?

    Nie polecam. Rozważam rozwiązanie umowy
    Zaletydobry zasięg
    Wadybardzo niestabilne łącze, ograniczanie transmisji użytkownikom
    MiejscowośćKraków
  • ~Gosia / 2020-12-04 17:05
    Ocena: 4.50 / 5
    Użytkuję od miesiąca na terenie poza dużą aglomeracją miejską, gdzie miałam problemy z sygnałem u innych operatorów. Internet praktyczne cały czas na full. Jedyny minus za urządzenie mini router Alcatel, trzeba pamiętać, żeby sprawdzać poziom naładowania, bo diody mające nas informować o poziomie naładowania baterii, świecą tylko przez chwilę po włączeniu, jak zapomnimy podłączyć, odcina internet. Może to być nieprzyjemne podczas gier, gdzie odcięcie od internetu powoduje przegrane, lub w przypadku niezapisanych danych.
    MiejscowośćDąbie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2232
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2075
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2917
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2534
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
Mobile Vikings
Ocena: 4.57, ilość opinii: 1237