Używam LTE od 2 lat, było naprawdę nieźle, od 4 miesięcy wieczorami trochę przymula, ale i tak daje radę jak na wieś. W październiku dostałam propozycję przedłużenia. Super extra, tylko dla mnie! Wszystko brzmiało fajnie, ale tylko przez telefon. Później traktują człowieka jak skończonego idiotę i jeszcze z konsultantów robią idiotów.
1. Miałam dostać ruter do obsługi 5G za 20 zł (ponoć przechodzą od stycznia i mój stary miał rzekomo nie obsługiwać). Dostałam taki sam jak mam... Po rozmowie z konsultantem, ruter do 5G kosztowałby 450 lub 700 zł zależnie od modelu.
2. Miałam płacić za nielimitowany internet 80 zł, po czym konsultant mi pisze, że jednak 70 zł, a po kilku dniach przeprasza, że jednak faktycznie 80. Sami nie wiedzą co oferują i do kogo promocja jest skierowana.
3. Nie było mowy o żadnych opłatach aktywacyjnych - przychodzi faktura i bach! 30 zł za aktywację.
4. Ponoć promocja nielimitowanego internetu tylko z dodatkową kartą SIM 30 mega, po czym się okazuje, że dodatkowa karta nie była obowiązkowa. Ale dodatkowe trzeba za ten bezużyteczny prezent płacić...
5. Załączników do umowy tyle, że z trudem można przebrnąć przez nie w 1 dzień. W dodatku jeden załącznik wyklucza drugi. Trudno się w tym połapać, bo nic się nie zgadza. Ale konsultant kilkakrotnie pospiesza, żeby zaakceptować warunki umowy przesłane mailowo, bo już natychmiast musi wysyłać kuriera!!! Czytajcie dokładnie co przysyłają i dopytujcie. Ja np. dostałam załączniki do jakiejś usługi Magenta z Nextflixem, o czym zupełnie nie było mowy i co nie było uwzględnione na fakturze. Jak spytałam konsultanta po co mi to, to nie umiał odpowiedzieć.
6. Konsultanci gubią się w odpowiedziach, ukrywają niektóre warunki umowy, o wszystko trzeba się dopytywać, bo inaczej sam z siebie konsultant nie powie. Taka polityka firmy, im mniej powiedzą, tym bardziej prawdopodobne, że klient się na coś złapie.
7. Przedłużają kontakt do maximum, żeby nie załapać się na ustawowe terminy odstąpienia od umowy. Trzeba cisnąć, wytykać błędy i wszystkie oszustwa, żeby sami z siebie dali możliwość rezygnacji bez kar, nawet jeśli przekroczy się wymagany termin. Rozmowy są nagrywane i zawsze można się na nie powołać. A najlepiej załatwiać mailowo przez BOK.
Zgłaszajcie też takie matactwa do UOKiK - parę minut na napisanie maila, a im więcej zgłoszeń, tym bardziej prawdopodobne, że urząd się sprawą zajmie. T-mobile co roku płaci gigantyczne kary za oszustwa takie czy inne (nie tylko oni, większość firm telco ma podobną politykę), bo za mało ludzi zgłasza problemy i najwyraźniej wciąż opłaca się po prostu wprowadzać klientów w błąd.
Najlepiej to chyba nie przedłużać umów, tylko korzystać z aktualnych promocji dla nowych klientów. Zupełnie tak samo jak z Cyfrą+ - sami przedstawiciele to rekomendują. Po prostu się bardziej opłaca. ZaletyLTE całkiem niezłe na terenach wiejskich.
WadyKultura korporacyjna - próbują oszukać na każdym kroku przy przedłużeniu umowy. Trzeba sprawdzać wszystko z lupą i interweniować, bo produkt jest niezgodny z ofertą.
MiejscowośćSzczawin