WadyWolny
Średnio co godzinę brak połączenia
Olbrzymie pingi
MiejscowośćLUBAWKA
~Piotr / 2021-12-04 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Gówno które działa na chwile żeby złapać klijenta.Później kiedy zgłaszasz problem,to nadajnik jest uszkodzony.Płacisz za coś czego nie ma!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćUl.Stokowa
~Domin / 2021-11-29 23:33
Ocena: 2.00 / 5
Internet w pełnej prędkości 300kb/s, ping skacze od 70 do 999+. Nie polecam
ZaletyBtak
WadyDuży niestabilny ping
Prędkość internetu ch**owa
MiejscowośćPoznań
~Heniek / 2021-11-29 21:56
Ocena: 1.25 / 5
Dramat jeśli chodzi o celowe przycinanie pasma.
Super dla tych co internetu nie chcą używać i wystarczy samo dzwonienie.
ZaletyBrak. Każdy operator ma te same usługi a te nie są lepsze tylko gorsze
WadyCelowe obcinanie pasma z transferem internetowym
MiejscowośćWrocław/Zabrodzie
~Ernest / 2021-11-25 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Internet od T-mobile to drugi najgorszy internet jaki widziałem w życiu. Na pierwszym miejscu jest internet z Ukrainy który posiadał mój kuzyn w 2012 roku. A ta super nielimitowana oferta od T-mobile jest na równi z tym intenetem. Nie wiem jak to możliwe że w 2021 roku internet może być tak niestabilny. Prędkość skaczę mimo ofertowych 20mb/s między 5mb/s do 0 średnia to jakieś 1 mb/s. Tragedia, jak internetu używa więcej niż jedna osoba to można się pożegnać z obejrzeniem filmiku na yt w jakości 360p i stron też można już nigdy nie odpalić. Nawet czasami jak jesteś jedyną osobą podłączoną to i tak internet nie działa. Ale jak już do nich zadzwonisz to dowiesz się że albo sieć jest przeciążona(chyba jest całe życie) albo przez pandemie musieli ograniczyć ci prędkość do bps. Masakra nie polecam internetu z T-mobile.
Zaletybrak
WadyWszystko
MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
~Gosia / 2021-11-25 17:58
Ocena: 1.00 / 5
T-Mobile najpierw bierze pieniądze za transfer np 300gb, a potem przycina z premedytacją prędkość tak, że strony się nie otwierajá... W połowie miesiąca mi odpisali na reklamację, że wykorzystuję dużo danych więc mnie ograniczają... Tylko szczegół jest taki, że wykorzystałem połowę danych w połowie miesiąca. I za to jestem karany... Nie polecam. Odradzam tych oszustów!
MiejscowośćWrocław
~Henias / 2021-11-20 20:20
Ocena: 1.75 / 5
Domowy internet chodzi dobrze 2 dni w miesiącu, dziwne bo skoro przez te dwa dni chodzi dobrze to dlaczego przez resztę chodzi źle? Obsługa też nie najlepsza bo pan z obsługi kazał przestawiać internet w inne miejsca i sprawdzać... Mam nadajnik około kilometra od domu i wszędzie mam maksymalny zasięg 4G+ albo LTE a internet i tak chodzi dobrze jak ma taką zachciankę. Zaoferujcie lepszą jakość usług bo umowy z wami, bez tego, na pewno nie przedłużę. Jednym słowem. Żenada.
WadyWszystko
MiejscowośćRadomin
~mikcey / 2021-11-20 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam światłowodu 600/100 od T-mobile. Obcięli szybkość najpierw do 100/100 a teraz już 90/90. Cyrk i oszustwo
~t-debile / 2021-11-14 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Porażka kompletna, TEGO INTERNETU NIE DA SIE UŻYWAĆ! Nie da sie tu kompletnie oglądać filmów (ciągłe zacinki nawet w jakości 360p), nie da się nic pobierać (raz na rok 3 mb/s a zwykle 200 kb/s i mniej), nie da się nic wysyłać (wysyłanie nawet pliku o wielkości 8 mb jest albo niemożliwe albo trwa po 20 minut) i przy 2 urządzeniach korzystających z tego samego internetu po prostu internet nie wyrabia za żadne grzechy. NIGDY NIE BIERZCIE TEGO SYFU, nie pozdrawiam
WadySzybkość internetu to porażka
~Olo / 2021-11-13 21:54
Ocena: 4.00 / 5
Witam. Wypowiadam się w imieniu 2 szwagrów co mają internet domowy od T mobile. Jeden ma od 3 lat a drugi od 2 miesięcy ,to są oferty bez limitu danych ,ta stara i nowa oferta. Obydwaj mieszkają w Bochni woj.małopolskie. Rozmawiałem z nimi i są bardzo zadowoleni. Ja wziołem od jednego z nich ten internet na próbę I muszę potwierdzić, że jest ok ,nawet w sobotę wieczorem internet nie spadał poniżej 15 mb/s i 10 wysył a ping był 20 do 30 ms. Jam mam internet światłowodowy i mi oczywiście nie potrzeba nic zmieniać, ale gdybym nie miał alternatywy to bym brał od nich. To jest jedyny operator komórkowy który daje internet bez limitu.
MiejscowośćStary Wiśnicz
~Juzew / 2021-11-10 21:50
Ocena: 1.00 / 5
Rabunek w biały dzień. Unikajcie!
Netia sto razy lepsza.
WadyNie da rady pracować zdalnie w godzinach popołudniowych, masakra
~Kolo / 2021-11-07 18:00
Ocena: 1.00 / 5
https://www.speedtest.pl/wynik/309173822 masakra, jako tako dziala tylko nocą i przed południem kiedy ludzie w pracy a dzieciaki w szkole, unikać jak ognia...
Zaletybrak
Wadywłaściwie wszystko
MiejscowośćOkolice Warszawy
~Marcin / 2021-11-06 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Krótko: obraz nędzy i rozpaczy, nie jest w stanie jednocześnie utrzymać dwóch urządzeń.W miarę przyzwoicie działa tylko w środku nocy
ZaletyJuż go nie mam
MiejscowośćPłock
~Zuzka / 2021-11-05 18:35
Ocena: 3.25 / 5
Używam LTE od 2 lat, było naprawdę nieźle, od 4 miesięcy wieczorami trochę przymula, ale i tak daje radę jak na wieś. W październiku dostałam propozycję przedłużenia. Super extra, tylko dla mnie! Wszystko brzmiało fajnie, ale tylko przez telefon. Później traktują człowieka jak skończonego idiotę i jeszcze z konsultantów robią idiotów.
1. Miałam dostać ruter do obsługi 5G za 20 zł (ponoć przechodzą od stycznia i mój stary miał rzekomo nie obsługiwać). Dostałam taki sam jak mam... Po rozmowie z konsultantem, ruter do 5G kosztowałby 450 lub 700 zł zależnie od modelu.
2. Miałam płacić za nielimitowany internet 80 zł, po czym konsultant mi pisze, że jednak 70 zł, a po kilku dniach przeprasza, że jednak faktycznie 80. Sami nie wiedzą co oferują i do kogo promocja jest skierowana.
3. Nie było mowy o żadnych opłatach aktywacyjnych - przychodzi faktura i bach! 30 zł za aktywację.
4. Ponoć promocja nielimitowanego internetu tylko z dodatkową kartą SIM 30 mega, po czym się okazuje, że dodatkowa karta nie była obowiązkowa. Ale dodatkowe trzeba za ten bezużyteczny prezent płacić...
5. Załączników do umowy tyle, że z trudem można przebrnąć przez nie w 1 dzień. W dodatku jeden załącznik wyklucza drugi. Trudno się w tym połapać, bo nic się nie zgadza. Ale konsultant kilkakrotnie pospiesza, żeby zaakceptować warunki umowy przesłane mailowo, bo już natychmiast musi wysyłać kuriera!!! Czytajcie dokładnie co przysyłają i dopytujcie. Ja np. dostałam załączniki do jakiejś usługi Magenta z Nextflixem, o czym zupełnie nie było mowy i co nie było uwzględnione na fakturze. Jak spytałam konsultanta po co mi to, to nie umiał odpowiedzieć.
6. Konsultanci gubią się w odpowiedziach, ukrywają niektóre warunki umowy, o wszystko trzeba się dopytywać, bo inaczej sam z siebie konsultant nie powie. Taka polityka firmy, im mniej powiedzą, tym bardziej prawdopodobne, że klient się na coś złapie.
7. Przedłużają kontakt do maximum, żeby nie załapać się na ustawowe terminy odstąpienia od umowy. Trzeba cisnąć, wytykać błędy i wszystkie oszustwa, żeby sami z siebie dali możliwość rezygnacji bez kar, nawet jeśli przekroczy się wymagany termin. Rozmowy są nagrywane i zawsze można się na nie powołać. A najlepiej załatwiać mailowo przez BOK.
Zgłaszajcie też takie matactwa do UOKiK - parę minut na napisanie maila, a im więcej zgłoszeń, tym bardziej prawdopodobne, że urząd się sprawą zajmie. T-mobile co roku płaci gigantyczne kary za oszustwa takie czy inne (nie tylko oni, większość firm telco ma podobną politykę), bo za mało ludzi zgłasza problemy i najwyraźniej wciąż opłaca się po prostu wprowadzać klientów w błąd.
Najlepiej to chyba nie przedłużać umów, tylko korzystać z aktualnych promocji dla nowych klientów. Zupełnie tak samo jak z Cyfrą+ - sami przedstawiciele to rekomendują. Po prostu się bardziej opłaca.
ZaletyLTE całkiem niezłe na terenach wiejskich.
WadyKultura korporacyjna - próbują oszukać na każdym kroku przy przedłużeniu umowy. Trzeba sprawdzać wszystko z lupą i interweniować, bo produkt jest niezgodny z ofertą.
MiejscowośćSzczawin
~Qna / 2021-11-04 22:12
Ocena: 1.50 / 5
Internet z tmobile to totalna porazka, predkosc na poziomie 1-2mb/s piosenki na youtube laduja sie godzinami. Odradzam zawarcia umowy na internet w tej sieci. Obsluga klienta okazuje zainteresowanie tylko przy zawieraniu umow, w przypadku jakiego kolwiek problemu maja przygotowane scenariusze rozmow by zbyc klienta.
ZaletyBrak
WadyPredkosc internetu i obsluga klienta
MiejscowośćLodz
~Bogdan / 2021-11-01 16:35
Ocena: 5.00 / 5
W porównaniu z Play niebo a ziemia. Chodzi o net mobilny. Mając net z Play miałem zwiechy, zerwania połączenia cuda nie widy. Na interwencję w BOK pani z rozbrajającą szczerością stwierdziła , że starają się jak mogą ale nie wiele mogli. twierdziła, Że stawiają własny maszt a na pytanie kiedy nie potrafiła powiedzieć więc zrezygnowałem z nich. Od roku mam net z T-mobile i nie mam żadnych zastrzeżeń. Nadmienię , że net mobilny w trudnym górskim terenie. "Pozdrawiam Play".
Zaletysame zalety
Wadynie dostrzegłem
MiejscowośćKocierz Moszczanicki
~Pik / 2021-10-30 22:37
Ocena: 2.00 / 5
Internet mobilny LTE czysta kpina wolny a obsługa klienta robi sobie jaja i składa puste obietnice nie polecam
ZaletyBra
WadyWolny obsługa klienta zacina się
MiejscowośćGdańsk
~Edi / 2021-10-28 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam ofertę internetu od około 10 miesięcy. Od samego początku próbuję wyjaśnić sprawę, ciągłego braku internetu oraz słabej prędkości internetu.
Podczas rozmów z BOK proponują mi zresetować router, co pomaga na kilka godzin, ale prędkość w porywach wynosi 5Mb/s, przeważnie jest to 1 do 2 Mb/s. Odpowiedzi, jakie dostaje powalają mnie na ziemie. Ogólnie resetuje router dwa, trzy razy dziennie. Jeżeli chcę wysłać plik w pdf, często wywala mnie z poczty, bo "za długi czas oczekiwania" Inne sieci nie mają tego problem np. Plus. Internet śmiga bardzo dobrze. Totalna porażki. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBrak mi słów!!!!!
MiejscowośćPiekary Śląskie
~Bartłomiej / 2021-10-25 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Działał pierwsze 2 tygodnie potem 24 miesiące męki
MiejscowośćSłup
~Oli / 2021-10-24 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Masakra ten internet nigdy więcej z Timobile nie podpisze umowy
ZaletyZadnych
WadyInternet prawie nie działa wszędzie jak w bunkrze włączasz odcinek i zacina się co sekunde