Zamieniliśmy upc telefony, internet, telewizja na "światłowód t-mobile wszystko na minus światłowód owszem świetny ale na kablu, telewizja zawiesza się non stop, teraz nie mogę jej uruchomić już od pół godziny siedzisz i próbujesz połączyć z internetem. Więc serwisant umówiony Uwaga! dzwoni i mówi "to wina sprzętu usługodawcy nie internetu, mogę przyjść ale i tak nic nie zrobię " mistrzostwo wypięcia się i jesteśmy udupieni na dwa lata.Zaletycena tylko na czas promocji no jak oglądasz telewizję pół godziny dziennie masz szansę że się nie rozłączy
Wadynie obejrzysz programu ciągiem co chwilę przełącza się pomiędzy 2.5 na 5 mh mam "najnowszy" sprzęt nie można go samemu ustawić na jedną częstotliwość serwisant mówi przez telefon że i tak nic nie zrobi
Miejscowośćprzekażnik mam kilkadziesiąt metrów od siebie