Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NieInteresujsie / 2023-06-03 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet totalne gówno nie polecam tego, wysoki ping dzwonienie na infolinie nic nie daje gdyż nic totalnie nie robią z tym a mówią że zrobią. Masakra z tym nie bierzcie tego ludzie
  • ~Niezadowolona klienta / 2023-11-30 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasza firma to jakiś żart. Internet nadajecie chyba z innej galaktyki bo obejrzeć film na jeden raz bez ciągłego zacinania jeszcze mi się niestety nie udało. Transmisji meczu juz nawet nie próbuje włączać bo szkoda moich nerwów. 70 zł miesięcznie za internet który nie działa ???? żenada. Co z tego ze dostaje od was rabaty jako pseudo zadośćuczynienie jak ze zaoszczędzone pieniądze muszę dokupić internet w telefonie żeby udostępniać dane komórkowe mieszkańcom mojego domu. Zglaszalam juz kilkakrotnie. Może czas przestać robić sobie z ludzi żarty i zaproponować polubowne rozwiązanie umowy skoro nie jesteście w stanie świadczyć usługi na juz nawet nie zadowalającym poziomie tylko jakimkolwiek?
    ZaletyBrak
    Wadysame wady.
  • ~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje.
    Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje
  • ~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje.
    Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje
  • ~niezadowolony / 2020-02-26 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W wyniku błędu w ich systemie księgowym, nie zaksięgowali dokonanej płatności za fakturę i bez ostrzeżenia wyłączyli telefony w firmie. Obsługa telefoniczna fatalna! Najpierw wiszenie na linii, po czym konsultantka stwierdza pouczającym tonem, że "należy płacić faktury w terminie" sic! Zamiast od ręki naprawić błąd, poinformowano mnie, abym przesłał potwierdzenie przelewu i czekał 4 godziny! Każdy wie, co znaczą 4 godziny dla firmy bez telefonów.
    Bezczelność i nikt nad tym nie panuje!
    Absolutnie nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Niezadowolony / 2023-09-07 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w sieci od czasów ERY. Przedłużałem umowy, bo "przyzwyczajam się" do firm i nic na to nie poradzę. Teraz rezygnuję z powodu braku oferty, która mnie zadowalała, tzn. pojawiła się takowa w momencie złożenia wypowiedzenia, ale już za późno. UWAGA NA UBEZPIECZENIE SPRZĘTU. Ubezpieczenia nie przechodzi na nowy aparat telefoniczny, nikt przy przedłużeniu umowy nie zająknie się, że mamy ubezpieczony sprzęt właśnie wkładany do szuflady ale pozycja na fakturze jest nadal. Na dodatek poinformowano mnie sms-em o zakończeniu ubezpieczenia telefonu (tego sprzed 5 lat) i jeszcze, że w zestawie były słuchawki bezprzewodowe a przy próbie wyjaśnienia o jakie słuchawki chodzi Pan zasugerował, że może podarowałem je komuś i nie pamiętam bo oni je wysłali skoro tak piszą!!!
    Zaletyteraz brak
    Wadyskandaliczne traktowanie klienta
  • ~Niezadowolony klient / 2021-05-19 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci nikomu oszuści naciągacze sami sobie włączają pakiety itd. personel nie doinformowany. Najgorsza sieć z jaką miałem kiedykolwiek doczynienia omijajcie JĄ z daleka wolę pisać listy i chodzić na pocztę niż korzystać z ich usług. Totalna porażka. Wszystko tylko nie T-Mobile
    ZaletyJedyna zaleta to brak zalet
    WadySami włączają różne pakiety za które trzeba płacić
    Problemy przy przeniesieniu numery do ich sieci mimo odmowy musiałem płacić za numer z którego nie korzystam
    Totalne dno i porażka
    Naciągacze

  • ~Niezadowolony klient / 2022-04-06 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści !! umowa podpisana w styczniu 2020r., do stycznia 2022-roku(data podana w umowie), po tym okresie oczywiście trzeba zrezygnować z internet, bo żadnych zalet firma telekomunikacyjna nie ma, internet się zacina (polecam już szczerze Play, Orange lub Plusa). Firma twierdząc że mojej umowie nie upłynął pełny cykl rozliczeniowy umowę zakończy mi w marcu 2022r.( dodatkowe 2 miesiące płatności, za co?! Umowa od stycznia do stycznia - pełne 24 miesiące), co w umowie nie było zapisane ani odnotowane, podpisywałam umowę ważna do stycznia 2022 roku. Oczywiście nie chciałam problemów chciałam jak najszybciej zakończyć „współpracę” z pseudo firma. Szczerze nie polecam!! Cieszę się że moja umowa dobiegła już końca (w marcu) :/// !!
    ZaletyBrak !!!!!!
    WadyWszystkie !!!! Słaby internet, niepoważni pracodawcy firmy, niepoważna firma - żenada .. od firmy miałam abonament na internet dlatego tylko w tej kwestii mogę się wypowiedzieć i w kwestii niepoważnej umowy !! - Oszuści !!
    Oferta - 0 - żałuje ze zaczęłam mogłam od początku iść do play
    Obsługa klienta - 0 !!
    Cena / jakość - śmiech przez łzy pieniądze poszły w błoto a z umowy zrezygnować nie można
  • ~Niezadowolonyklient1 / 2023-09-25 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Wieczne problemy z jakością usług w centrum dużego miasta. Brak chęci naprawy. Strach pomyśleć jak serio pójdą bardziej w 5g wtedy będzie dramat
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~NIGANIGANNIGA / 2022-05-27 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGA
    ZaletyNIGANIGANNIGA
    WadyNIGANIGANNIGA
  • ~NIGANIGANNIGA / 2022-05-27 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGA
    ZaletyNIGANIGANNIGA
    WadyNIGANIGANNIGA
  • ~Nigdy wiecej / 2023-11-23 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie tego gowna codziennie jest problem z pollaczeniem inaczej łączy się ale bez internetu śmiechu warta firma
  • ~NIGDY WIĘCEJ Z TYMI ZŁODZIEJAMI / 2018-03-06 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    A i też dodam opinię bo mi się rzygać chce jak tylko myślę o tym że w mojej firmie jeszcze muszę do czerwca korzystać z tej żałosnej sieci T-Mobile.
    Zero zasięgu na wioskach internet w mieście też działa jak chce.
    Generalnie pełna porażka tracę co dzień kasę przez to że nikt się do nas dodzwonić nie morz!!!
    Ale szczyt złodziejstwa jest naliczenie 30PLN NETTO za zablokowanie połączeń wychodzących od telefony bo przez weekend przelane nie zaksięgowało się, w efekcie telefony wyłączyli w poniedziałek o 8.30 a włączyli o 9:00 i to kosztowało już 30PLN Netto od telefonu.
    Zero reakcji na reklamację obsługa kłamie, oszukuje i robi wszystko aby zyskać na czasie i wysłać kolejne fakturę!!!
    Iiiii dla tego rzygać mi się chce jak widzę te reklamy na mieście czy w TV jak to niby wszyscy są zadowoleni z tej sieci. BEEE przekłamane 1 z dziesięciu jest zadowolony o ile nie musi dzwonić i korzystać z neta!!!
    Przekłamana reklama jak ta cała sieć
    NIE POLECAM
    PRZESTRZEGAM PRZED TĄ SIECIĄ
    MIJAĆ TO JAK NAJDALEJ BOKIEM
    Jeszcze 3 miesiące i nigdy więcej z tą ŻAŁOSNĄ SIECIĄ
    ZaletyBRAK
    WadyT_MOBILE I WSZYSTKO CO Z TYM ZWIĄZANE
  • ~Nika / 2017-09-24 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem! Dwa razy składałam zamówienie przez internet, w salonie okazało się, że nie ma go nawet w systemie i w dodatku nikt nic nie wie. Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałam! Bardzo nieuprzejmy facet z drwiącym uśmieszkiem ciągle pytał czy na pewno złożyłam zamówienie i czy na pewno w tym salonie i właściwie dlaczego chcę odebrać w salonie, a nie od kuriera (czy przy płatności kartą też pytacie klientów dlaczego właściwie nie chcą płacić gotówką?). Po tym wszystkim usiłował mi jeszcze wcisnąć inną ofertę, mimo że mówiłam, że jestem zainteresowana tą konkretną, którą zamawiałam (2 razy!). Na każdym kroku próbował mi udowodnić, że nie wiem o czym mówię, mimo,że sam nie znał dokładnie oferty i musiał ją sprawdzać przy mnie! Pierwszy raz spotykam się z tak protekcjonalnym i, szczerze mówiąc, bezczelnym potraktowaniem przez sprzedawcę, który teoretycznie jest tam,żeby pomóc klientowi! Nie polecam, można sobie tylko zszargać nerwy i stracić czas. Ja już nigdy nic u nich nie zamówię i będę ostrzegać wszystkich znajomych!
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa klienta!
  • ~NIKGDY WIECEJ T MOBILE / 2024-12-13 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!!!!!!! nigdy więcej nie skorzystam z waszych uslug
    ZaletyNIE MA !!!
    WadyMASE!!!
  • ~niko / 2012-12-23 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego szajsu jak ta firma w nowej odsłonie nie ma chyba niegdzie na Świecie. Pierwsze "jaskółki" jak to będzie wyglądać były już pod koniec marki era, gdy bezczelnie kradli przez sms-y premium. Teraz jest jeszcze gorzej. Dzierżawią lub sprzedją BTS-y przez co jakość usugi spadła na łeb na szyję, a obsługa klienta to banda ignorantów z wyuczonymi formułkami. Nie chcesz tracić nerwów, to omijaj szerokim łukiem salony t-mobil.
    Zaletymożna się od nich uczyć jak okradać klienta
    Wadytylko wady
    6 lat i się pozbyłem
  • ~Nikodem / 2020-08-29 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch latach chciałem odstąpić od umowy to musiałem czekać 3 miesiące, gdyż mieli awarie systemu złożyłem 2 reklamacje dzwoniłem do Warszawy i w końcu po 3 miesiącach się zgodzili nie polecam.
    ZaletyTelefony ja zlotowke
    WadySystem
  • ~Nikolas / 2023-12-10 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, oszuści! Obiecują coś na umowie a wykorzystują i łamią jej warunki.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Nikt / 2023-08-12 00:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na połączenie z konsultantem ponad 40 minut w godzinach późno wieczornych Zapierdal mają taki,że nie było czasu taczki załadować
  • ~Nikt ważny / 2022-03-03 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic mi nie chce chodzić zawiesza się nic więcej nie dodam zmienia operatora
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186