ZaletyŻadne
strona 99 z 132
-
~Monika / 2020-07-10 08:30
Najgorsza siec w Polsce, odkąd mam umowę w mix wiecznie awarie i zablokowany tel przez wiele wiele dni ! Pomimo regularnych opłat wiecznie mają awarie i trzeba czekać zostawiając człowieka bez możliwości kontaktu !!! -
-
~Monika / 2021-10-22 12:46
Ta firma to porażka. Kiedy w końcu ich konsultanci zaczną czytać maila.
Ciagle dzownią a od lat mają do mnie mailować. Dlaczego? Ponieważ nigdy jeszcze konsultant nie zapamiętał na co się umówiliśmy. I co ciekawe jak każę im zweryfikować rozmowę, ktora podobna się nagrywa to okazuje się że akurat ta rozmowa nie nagrała się.
A maile czytają na wyrywki. Zadaje 5 pytań.
Pierwszy konsultant odpowiada na 1 pytanie i 12% drugiego pytania
Drugi konsultant odpowiad ana 4 pytanie, w połowie na 5 pytanie i znowu w 30% na pierwsze pytanie.
itd itp
Naprawdę tak trudno jest przeczytać 5 zdań??????????????????????ZaletybrakWadyobsługa, obsluga, obsluga -
~Monika / 2022-08-06 12:37
Zakończyłem pewna umowę, ale T- mobile nie przyjęło daty jej rozwiązania, więc ponowilem. Przez to czas mi się przesunął, i zamiast miesiąc czekam 2 miesiące aby przejść na pakiet mix. A przez ten czas mam baaardzo drogie SMS i połączenia.
Będę myślał o rezygnacji z sieci T-mobile a przejdę na inna sieć, bardziej ufna i wiarygodnąZaletyNie maWadyZa drogo, i przekręty przez członków sieci T-mobile -
~MONIKA / 2022-08-15 18:06
Nie polecam sieci T-mobile!
Dnia 11.08.2022r wjeżdzając z Polski do Niemiec automatycznie sieć przestała działać na 3 telefonach.
Zostaliśmy odcięci od świata i do dnia 15.08.2022r. nadal nie działa a T-Mobile nie potrafi zlokalizować przyczyny.
Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
Wcześniej jeździłam na Play i problemu nigdy nie było.
T-mobile nie wie co jest powodem wiecznie odpisują, że nadal pracują nad sprawą a że trwa ona tak długo to widocznie jest ona trudna pytając na czacie w aplikacji kiedy usterka zostanie usunięta dostaje odpowiedź nie wiemy.
Minęło już ponad 60 godzin od zgłoszenia i nadal nic.
Na szczęście jechała z nami osoba która miała kartę w sieci Play i mogliśmy dojechać na nawigacji w docelowe miejsce. Po dojechaniu również na szczęście mogłam korzystać z WIFI bo nie ma innej możliwości połączenia się z T-mobile, ponieważ aplikacja działa tylko kiedy mamy dostęp do internetu a połączyć się telefonicznie z infolinia nie mogłam bo wyskakiwał komunikat niezarejestrowane w sieci.
Dlatego radzę szerokim łukiem omijać T-mobile na kartę.
Nie wspomnę, że gdyby coś się stało z autem na trasie nie miałabym jak zadzwonić na assistanse. Więc brawo dla sieci T-mobile.
Dopisze, że roaming telefony miały włączone ale okazało się,że były blokady. Zakupując usługi w salonie mówiłam, że za tydzień wyjeżdżam i potrzebuje internet. Nikt nie wspomniał, że muszę coś odblokować samemu w aplikacji.
Ale mimo zdjęcia blokady przez operatora nadal internetu brak i tylko połączenia alarmowe.
Zawiodłam się bardzo.
Oczywiście już wysłałam przez email wypowiedzenie umowy z winy operatora bez ponoszenia jakich kolwiek kar umownych i wracam do Play. -
~Monika / 2023-04-14 12:27
Obsługa klienta nie istnieje, współpraca pomiędzy konsultantem i technikiem 0,na technika czekam od tygodnia, nie może trafić,na rozwiązanie problemu od miesięcy,pracuję zdalnie i internet to moje narzędzie pracy,niestety nie działa !!!! -
~Monika / 2023-11-29 23:19
Nie polecam ponieważ nie potrafią się przyznać do błędów z internetem mobilnym. Nie mam zasięgu antena świeci na czerwono i muszę korzystać dodatkowo z innej sieci. T- mobile twierdzi,że mój zasięg jest świetny nikt im nie zgłasza problemów i kończą postępowanie reklamacyjne. ZaletyBrakWadyNie potrafią przyznać się do tego ,że nie mam zasięgu internetu i że to jest z ich winy. -
~Monika / 2024-01-04 14:13
Zakopianka wszyscy siebie warci banda cyganow i oszustów zresztą cała firma T-mobile prosi się o sprawę do sądu. Oszukują klientów wciskają kity pakiety które nie działają. Pisząc reklamacje w moim przypadku 4 żadna nie została uwzględniona gdzie pracownik przyznał się do błędu. Kpina! Dzwoniąc na biuro obsługi kolejna grupa inteligentnych każdy mówi inna wersję. Wstyd bez echa to nie zostanie -
~Monika / 2024-02-13 08:17
Internet nie działa roku i nie poczuwają się do odpowiedzialności wszystko przerzucają ,że to wina leży po stronie klienta. Płacę im za free. Nie polecam bo internetu nie uświadczycie tylko wysokie rachunki. ZaletyBrakWady1. Brak internetu
2. Nie uznają reklamacji
3. Płacisz im za nic -
-
~Monika / 2025-03-25 17:28
Jestem długoletnią klientką T-mobile. Podpisałam umowę na kolejne dwa lata internetu z routerem. Pytałam kosultanta telefonicznie trzykrotnie przed podpisaniem umowy, jaką finalnie kwotę będę miała do zapłaty po podliczeniu wszystkich opłat z telefonem. Poinformował mnie , że będę płaciła mniej niż teraz , czyli około 120 zł. Zachęcona ofertą zgodziłam się. Po kilku dniach otrzymałam fakturę 150 zł + 28.99 zł dodatkowych opłat. To nie pierwszy raz ze strony T-mobile, że wprowadzają w błąd tylko po to, żeby podpisać umowę. Oczywiście złożyłam reklamację i odeślę im sprzęt.
Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek dla klienta.Wadybrak szacunku do klienta; fatalna obsługa; wciskanie ofert, żeby tylko podpisać umowę ; zatajanie niektórych istotnych rzeczy przy podpisywaniu umowy!!! -
~Monikka / 2018-04-18 16:15
Zrobiłam chyba najgorszy błąd chcąc przejść do tej sieci!!! Zgodziłam się na ofertę z telefonem za 1zł. A jak przyszło co do czego to DHL przysłał mi smsa że mam przygotować prawie 1500zl za przesyłkę ze sklepu tmobile!!!! Kpina!!! Oczywiście wszystko się zgadza bo rzekomo jest awaria ale nikt nie jest w stanie udzielić sensownego wyjaśnienia i niewiadomo kiedy to będzie wyjaśnione. Dostałam adres mailowy do... specjalisty w tmobile który nawet nie raczy odpisać na maila!!! Zaraz kończy mi się umowa u mojego operatora. Paczki nie przyjęłam i jestem nadal bez umowy. Na pewno tego tak nie zostawię???? -
~Mora / 2022-09-02 12:04
Ostrzeżenie!!!!! Pracownicy infolinii są niekompetentni,w trakcie rozmowy rozłączają się. Próbowałam przenieść numer że starej karty,niestety pracownicy nie potrafili tego zrobić, straciłam środki na starej karcie i z dwóch nowych starterów.Nie ma nikogo odpowiedzialnego. Nikt nie jest winien, tylko abonent. Na dodatek są niegrzeczni -to mało powiedziane, Osoby tam pracujące są aroganckie. Kartę i dwa startery muszę wyrzucić /czyli pieniądze w błoto/ Nigdy więcej nie dam zarobić tej firmie. Powiem każdemu spotkanemu po drodze :Nie dajcie się oszukiwać.
Nie dla T-Mobile!!!!!!!!!!!! ¡!!!!!Zaletyżadnych zalet, zeroWadyniekompetencja i arogancja pracowników infolinii -
~Moskit / 2021-03-16 14:58
Bez nadzieja sieć ponieważ przeszłam do T-Mobile go doładowałem konto jeden dzień pochodzi fajnie a na 2 dzień tragedia strona włącza się po 5min dramat ZaletyNie maWadyBez nadzieja internet -
~Mówię jak jest / 2019-05-05 23:34
Internet nie spełnia swoich wymagań działa bardzo wolno ping sięga w momentach do 1000 ms a stałe jest 100-200
skontaktowanie się z pracownikiem nic nie pomogło nie polecam tej firmyZaletyNie ma zaletWadySłaba obsługa
Wolny internet
Wysokie ceny za słaby internet -
~Mysza / 2023-02-12 07:03
Również nie polecam tej sieci! Placi się za coś co nie działa! Pierwsza umowa jest ok a po drugiej internet nie działa ! Brak słów na bandę złodziei!!! -
~Nabity / 2019-04-29 23:53
Podobnie jak u innych. Nagroda za 6 lat. Zaproponowane warunki telefonicznie nie poparte fakturą. Po rezygnacji z nowych warunków skrajnie różnych od przedstawianych, oraz po powrocie do poprzednich odbija się czkawką. Przychodzą kosmiczne faktury a za zwrócone telefony, kwota w cołosci nie zwròcona. Telefonicznie wyjaśnione że uregulowawne zostanieo w nastepnym okresie ale niestety nic z tego.
Dość zdzierstwa po raz ostatni.
Nawet Virgin byle nie era co wciąż zdziera.ZaletyBrakWadyNaciąganie -
~Naiwna / 2022-02-16 16:55
Byłam klientką T-Mobile przez około 10 lat. Pół roku temu przeprowadziłam się do Stanów, ale byłam na tyle lojalna firmie, że postanowiłam zatrzymać polski numer z nimi i płacić 50zł miesięcznie za numer, który bym używała tylko raz do roku (naiwna ja). Jednak T-Mobile tak bardzo nienawidził faktu, że nie mieszkam w Polsce, że mnie naciągnęli na 350zł za roaming (którego nie ma opcji, żebym zużyła, bo mam tutaj amerykański numer telefonu, który używam). I oczywiście nie wysłali mi ANI jednej wiadomości, że jakiś limit internetu zostanie niedługo przekroczony. Po cichu czekali do dnia faktury i wtedy we mnie rzucili całą kwotą :) ZaletyBrakWadyJeżeli dużo podróżujesz, natychmiast zmień numer z T-Mobile, bo cię tak naciągną, że się nie pozbierasz ;) -
-
~najgorsza siec w polsce / 2022-06-21 13:49
najgorsza siec jaka istnieje nic nie dziala nie polecam Zaletynie maWadywszystkie -
~Najlepszy Samsung / 2022-02-16 13:16
Nie polecam. Konsultant informuje o promocji przy zakupie telefonu na zwrot 600zł od Samsunga i utrzymanie kwoty za internet, potem wszystko się okazuje nieprawdą. Dział reklamacji przyznaje rację skardze i proponuje zwrot 150zł netto i obniża o 5zł cenę internetu. To jest bardzo słabe, bardzo. -
~Nas / 2022-03-17 10:20
Zamówiłam telefon który był na stanie..
Dostałam e-mail że zamówienie przyjęte, ale przez 2 dni brak wiadomości zwrotnej...
Dziś dostałam e-mail że zamówienie nie może zostać zrealizowane...
Oczywiście wszystko wina Pana który przyjmował zamówienie ????
Nie zrealizował go w danym czasie i telefon wyparował.ZaletyBrakWadyWiele. -
~Natalia / 2020-03-23 15:49
Dlaczego nie ma nielimitowanego internetu do routera oprócz światłowodu? Internet do telefonu jest zdecydowanie za drogi w porównaniu do oonkurencji. ZaletyBrak
strona 99 z 132