Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2637 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miejscowy / 2022-09-09 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać na Salon t-mobile w Dąbrowie Górniczej (Galeria Pogoria)szczególnie na panią angelika klocek ta pani działa z pełną premedytacją w celu oszukiwania klientów, przy zwykłej próbie informacji zmienia ofertę z karty na ofertę MIX ,późnej jest zmowa między salonem, a obsługą klienta. Mimo nie podpisanej umowy biuro obsługi informuję Mnie ze umowa została zawara na 24 miesiące. Dopiero po zgłoszeniu sprawy na Policje dostają trochę rozumu do głowy, ile osób zostało tak oszukanych trudno powiedzieć. Jest to Salon Oszustów tak można powiedzieć!!!!
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyNadmierna potliwość pani klocek
  • ~Mika / 2023-03-10 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od dwóch tygodni. Na infolinii co telefon podają inną datę usunięcia awarii. ( Podobno awaria nadajników- od dwóch tygodni ) nie polecam !
    WadyBrak internetu
  • ~Mikołaj / 2020-04-18 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 2 tygodnie bo podpisaniu umowy działa tragicznie, na speedtestach pokazuje 2 kB/s, mimo że w salonie Plusa mówili że powinien chodzić normalnie.
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość internetu
    Zasięg
  • ~Mikołaj kalkowski / 2021-04-18 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Odrzucają połączenia warszawa brak dobrego zasięgu oszukują rozłączają sie
  • ~Mikro / 2023-01-23 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dekoder od nich i po roku czasu zacina się tak że nie idzie nawet samej apki cda odpalić, A gdzie tu dalej, brałem też router Ale z ich kartą to była masakra, wlozylem kartę od playa i śmiga elegancko, router mogę polecić bo działa dobrze
    ZaletyBrak
    WadyZasięg i sprzęt
  • ~Miłosz / 2023-08-31 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma działająca na granicy prawa. Jedyny sposób na uzyskanie zwrotu pieniędzy za niedziałającą usługę to kontakt z UKE. Nie polecam, jeżeli nie interesuje nas pisanie do działu reklamacji T-Mobile Polska i UKE.

    DODATKOWĄ "ciekawostką" jest to, że T-Mobile fałszywie zgłasza niewygodne opinie na Google Maps w celu ich usunięcia lub uniemożliwienia dodawania nowych (niestety nie mogę tutaj dodawać zdjęć, ale wystarczy spróbować dodać 1-gwiazdkową opinie salonowi T-Mobile).

    Internet mobilny działa słabo lub nie działa w zasięgu 5G, aby naprawić problem operator prosi o rozmowę ze specjalną, dodatkowo płatną infolinią 2zł/min, bo według konsultanta "zagadnienia sprzętowe wykraczają poza standardowe kompetencje operatora". Pozostawiam to bez komentarza. Czy poprawnie działający internet mobilny wykracza poza kompetencje T-Mobile?

    T-Mobile oczywiście nie ma nawet zaznaczonej siedziby na Google Maps, aby nie dało się wystawić tam opinii, a lokalizacja siedziby (Marynarska 12, 02-674 Warszawa) oznaczona jest jedynie jako salon. Po wystawieniu negatywnej opinii dla tego miejsca dostajemy odpowiedź, że opinia dotyczy określonego salonu i jesteśmy proszeni o zgłaszanie problemów na czacie. Jeżeli zgłosimy problem na wspomnianym czacie, to otrzymamy po kilku godzinach SMSa o tym, że "sieć w Twojej okolicy jest obecnie przeciążona" i w tym momencie zgłoszenie jest zamykane bez rozwiązania - operator nie widzi problemu w niedziałającym internecie. Polecam więc w razie problemów od razu składać reklamację, a potem wniosek o interwencję do UKE (zapewne będzie to konieczne) i absolutnie nie korzystać z czatu, a najlepiej po prostu zmienić sieć.
    Zaletybrak
    Wadyfirma działająca na granicy prawa
  • ~Mirek / 2021-12-01 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    telefon który trzy razy był naprawiany w serwisie dalej nie działa nie polecam tej firmy
    Wadyzła obsługa
  • ~mirek / 2024-11-06 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z jakością usługi (jakość rozmów i prędkość internetu). Mam nowego iphone 16 i działa jak stary iphone 11. Prędkość internetu do 30 mega a VoGR (rozmów w sieci 5G) jak nie ma tak nie ma. Non stop przełącza do VoLTE. Kpina do kwadratu i tyle a zasięg wcale nie jest taki cacy.
  • ~mirosław3 / 2022-07-01 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    W reklamacji tylko formułka "każda kolejna korespondencja w zakresie wyżej poruszonych kwestii pozostanie bez odpowiedzi". Jako były pracownik tej sieci i tester uczciwie ostrzegam przed nową ofertą tv. Przez braki kadrowo finansowe proces rozbudowy sieci jest praktycznie wstrzymany co udowadnia że sieć za ostatni czas nie chwaliła się żadnym postem o rozbudowie sieci.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rozbudowy sieci
    Przeciążone nadajniki
  • ~mirr / 2023-04-27 06:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Również przeszedłem od innego operatora do tych oszustów o nazwie T-Mobile, przenosząc dwa nr tel. i dodatkowo zamawiając internet mobilny, aby ustrzec się wolnego transferu internetu dokupiłem abonament do 200 mb/s.
    Dziesiątki reklamacji odrzuconych kłamią bezczelnie, że nadajniki w konserwacji tak wyuczyli konsultantów, aby klienta, który dzwoni spławić. Mobilny internet, z którym jeździłem po całym moim mieście to max od 5 do 25 mb/s, ale chętnie sprzedali mi do 200 mb/s to nawet nie jest 10%. To jest bandycki operator, który sprzedaje swoje usługi, oszukując klientów. Nadajniki i cały sprzęt mają zapewne tak archaiczne, że sieć jest tak obciążona, która uniemożliwia korzystanie z internetu prawie o każdej porze dnia. Tłumaczą, że mobilny internet jest mobilny i mogę korzystać w innej lokalizacji ciekawe, w jakiej, jak testowałem w cały mieście i prędkość była max w najlepszym miejscu na nowoczesnym routerze 20 mb/s.
    A przed podpisaniem umowy dokładnie sprawdzałem zasięg oraz sprawdzał to w salonie gość i stanowczo twierdził, że jest ok. Ale nie mówią, że sieć jest tak przeciążona, że internetu nikt praktycznie nie będzie miał. I tak oszukują ludzi między innymi ja tak dałem się załadować, pomimo że z przekorności wziąłem abonament do 200 mb/s, płacąc dwa razy tyle za tę opcję niż standardowy do 30 mb/s. A tak ja wyżej pisałem w całym mieście jak testowałem jest może 20 mb/s w porywach.
    Państwo też wam nie pomorze, bo te twory jak UKE są z nimi zbratowane i są tylko po to aby brać wysokie uposażenia, a nic nie interweniują. Tylko sąd pozostaje, ale tam zapewne też trafi się na sędziego, który przybije ich rację.
    Klient, który u nich kupi usługę jest sam z problemem skazany na min 24 miesiące tragedii internetowej i żaden organ państwa mu w tym nie pomoże, bo wszędzie ręka rękę myje, oni o tym wiedzą, że klient wszędzie się odbije i tak oszukują w majestacie prawa.
  • ~MIS USZATEK / 2023-09-15 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta siec to porażka dno Internet chodzi tak xe się zygac chce Trzeba spadać z tej chorej sieci
    ZaletyZADNE
    WadyWSZYSTKIE JAKIR SA
  • ~mistrz / 2024-01-04 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Zamówiłem internet domowy i było napisane, że dostępny w mojej lokalizacji, po 2 godzinach przychodzi mail, że zamówienie zostało anulowane, ponieważ w mojej lokalizacji jest za słaby zasięg. Skandaliczne zachowanie.
  • ~Mistrzu / 2022-11-16 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile to jakaś porażka naliczało mi dodatkowe koszta mimo rezygnacji z usługi nawigacja która była darmowa po złożeniu reklamacji zaczęli wymyślać jakieś farmazony ta sieć to jakiś żart!!!!! Nigdy więcej!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa internet
  • ~MM / 2018-10-20 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem Klientką firmy od ponad 10 lat. Pomimo długiego stażu ceny abonamentu na przedłużenie umowy są po prostu kosmiczne w porównaniu do ofert konkurencji. Poza tym przy przenoszeniu numeru do innej sieci pojawił się problem, po prostu 5 dni przed planowanym przeniesieniem wyrzuciło mnie z sieci tmobile jakby numer nie istniał. Ponadto przy kontakcie telefonicznym z biurem obsługi słychać rozmowy innych konsultantów między sobą na temat parasola "a to Twój parasol taki ładny", śmiech, co to w ogóle jest za poziom obsługi Klienta? Porażka.
    Zaletybrak
    Wadynumer wyrzuciło z sieci jakby nie istniał, obsługa przez telefon żenująca.
  • ~mmm / 2021-11-24 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie doceniają stałych klientów, kombinują , dwa miesiące czekałam na podłączenie internetu światłowodowego, dwa terminy, raz dostałam wiadomość że nie będzie podłączenia bo sąsiad nie wyraził zgody na przekop, co było nieprawdą, a kolejnym razem że ja złożyłam rezygnację dzień przed planowaną instalacją co też było totalnym absurdem. Na dodatek ograniczono mi internet bezprzewodowy który opłacam.
    Zaletyobecnie brak
    Wadybrak kontroli nad pracownikami
  • ~MMMMMMMM / 2022-11-16 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    WIELKA MI "sieć" TRAGEDIA, SPRÓBUJ Z NICH ZREZYGNOWAĆ TO ZAMIAST ZACHĘCIĆ CIĘ DO POZOSTANIA TO BĘDĄ DOIĆ ILE WLEZIE, NALICZAJĄ KARY ZA WSZYSTKO CO SIĘ DA A REKLAMACJE TO TYLKO DODATKOWE KOSZTY. MASAKRA !!! NIGDY WIĘCEJ....
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~Mnno / 2024-10-03 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Odstąpienie od umowy jest 30 dni. Złożona rezygnacja po 2 tygodniach od podpisania umowy. Po kolejnym tygodniu nadal nie mam możliwości przeniesienia numeru do innej sieci ponieważ T mobile robi problemu. Nagle im rezygnacja nie wpłynęła gdzie zrobiła to Pani w placówce A na infolinii każdy mówi co innego Tragedia Nie polecam i będę odradzała każdemu bo firma nie jest kompetentna.
    WadyWszystkie z mozliwych
  • ~Modliszka / 2022-03-07 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, dwa lata temu podpisałam umowę na, internet Światłowód,zapomnieli jednak zerwać umowę na stary internet i przez dwa miesiące płaciłam za dwa. Po interwencji w końcu zerwali starą umowę, ale nie wiedząc czemu gdy tylko zaczęła się pandemia, podnieśli abonament o 4zl, oczywiście w tym czasie zero kontaktu z obsługą klienta. Machnęłam na to ręką i po upływie czasu umowy zerwałam ją.Zerwanie nie było łatwe, ponieważ pan w Arkadii siedzący tam za karę i lekceważący klienta usiłował mnie spławić, ale na szczęście pomogła mi infolinia i leniący się pan z wielką łaską przypał rezygnację. Za te dwa miesiące, co płaciłam za dwa internety miałam na spłatę i pani miała przysłać mi link, żebym odzyskała zwrot,niestety link nie dotarł, a aplikacja została zablokowana,więc nadpłata przepadła!! Trzy miesiące zdałam cały sprzęt, a oni teraz mi przysyłają, że brak routera i straszą karą 200 zł.Uważajcie na tych oszustów, stanowczo odradzam internet w tej sieci, studnia bez zna!!
    ZaletyŻadnych zalet
    Wadycała ta sieć to jedna wielka wada
  • ~Mokra Kryśka / 2021-06-29 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, posiadam internet od tego "syfu" już przez 3 lata, internet ma tragiczną prędkość, na umowie pisało 80 Mbp's a podczas użytkowania jest po 6 Mbp's. Nie polecam tego internetu.



    Pozdrawiam Mokra Kryśka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co istnieje w umowie LOL
  • ~Monia / 2021-04-06 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci. Bardzo sympatyczni jak się podpisuje z nimi umowę a jak są już problemy to są obojętni do swojego klienta. Miałam możliwość zrezygnowania z umowy bo były zmiany w romingu oczywiście były przepychanki, pisanie listów itp. Po ponad roku dostaję list z sądu z nakazem płatniczym. I nie chodzi tu o to że mam do zapłacenia bo może przeoczyłam. Ale po co pisać że próbowali się ze mną skontaktować jak nie miałam od nich żadnego telefonu ani pisma. Od ponad roku jestem w PLUSIE i jak na razie nie mam żadnych problemów.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4741
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3076
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4531
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2039
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187