Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marzena / 2020-06-09 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci z biura obslugi rozłańczają się nie umieja w niczym pomóc pozatym dopisuja do rachunkow kwoty z nieba oraz kradną internet nie pikecam tej sieci nikomu
  • ~Nie.wazne / 2020-06-09 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci :) państwo nie wysyłają rachunków po czym wysyłają list z nakazem zapłaty na 900 zl
    Oszuści!
    ZaletyBrak
    WadyZakłamana sieć
  • ~Mateusz / 2020-06-08 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    T-Mobile jest beznadziejny , płace 80 za internetu który ma limit do 300gb a później nie chce nawet działać, powiem tylko jedno DNO
    Zaletywygląd routera
    Wadysłaby zasięg
    słaba prędkość
    limit
    cena
  • ~Wdzięczny klient / 2020-06-07 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć którą znam. ???? Mam dużo problemów z tą firmą. Ciągle coś nie działa .
    ZaletyŻadnych
    WadyJest ich mnóstwo.
  • ~Osoba / 2020-06-05 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    T-mobile to dno jednym prostym słowem. Nie da się nic zrobić nawet wiadomość na facebook nie chce się wysłać. Mój kolega 2km dalej gdzie u niego kompletnie nie ma zasięgu ma 30mb/s. Wcześniej gdy on nie miał jeszcze t-mobile wszystko śmigało pięknie, ale gdy sobie wziął to mi kompletnie nie działa. Byłem z tym w salonie i nic nawet z tym nie zrobili poprostu powiedzieli że to obciążenie i tyle. NIE POLECAM TEJ SIECI!!!
    ZaletyInternet dobry do czasu
    WadyDuże obciążenie przy większej ilości osoób, zasięg dobry ale jakość jego jest beznadziejna, wolno chodzi, częste awarie.
  • ~kriss35 / 2020-06-05 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    od 10 lat miałem umowe na numer telefonu i osobno karta do modemu internrtowego razem cena 49 zł gdyz była to umowa tylko na karte z numerem bez telefonu, 2 lata temu przedłuzyłem umowe na internet i dobrałem nowy modem za który do kazdego rahunku doliczali mi 20 zł jakie było moje zdziwienie kiedy po spłacie modemu poinformowali mnie ze opłata 20 zł pozostaje juz na zawsze, z tego wynika ze jezeli wezme po kilku latach znowu nowy modem to po terminie umowy na niego opłata zostaje juz na zawsze, wiec przeniosłem numer do sieci a2mobile i wszystkie te same usługi i 5 razy więcej internetu mam za 19,99 bez ograniczen na sms rozmowy i mms, po 10 latach zakonczyłem współprace z tą oszukanczą firmą i nikomu nie polecam jest dużo tańszych i lepszych firm telekomunikacyjnych
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie klienta , dzwonią do was firmy wynajęte przez t-mobile i obiecują złote góry ale niestety to jedno wielkie oszustwo jest
  • ~Tmobile to najgorsza sieć / 2020-06-05 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Co chwilę mają jakieś prace techniczne podczas których nawet youtube z rozdzielczością 144p sie scina. a nawet jak nie ma prac technicznych to ledwo co działa
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe
  • ~T1235 / 2020-06-04 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety po złożeniu zamówienia internetowego na przeniesienie numeru otrzymałem informacje, że musi zostać anulowane z przyczyn technicznych a konsultant założy nowe. Po otrzymaniu warunków nowej umowy okazało się, że odbiegają one od tych, które zaznaczyłem ( m.in. zgody marketingowe ) Kontakt na infolinii i próba wyjaśnienia kompletnie nic nie dała.
    Wadyobsługa klienta, wciskanie dodatkowych usług
  • ~karol / 2020-06-03 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Przeszedłem do T-Mobile z Play i to był błąd jakiego żałuje .Pare lat temu iak byłem w tej sieci było ok ale teraz to jest tragedia rwie połączenia nie idzie się dogadać ,nie wspomnę o internecie w pomieszczeniach zapomnijcie o dobrym przedlądaniu stron trzeba nieraz czekać pare sekund a nieraz wywala ze strony.Zastanówcie się zanim zmienicie swoją sieć!!!A zapewniali mnie ze z zasięgiem bedzie wszystko w porządku,a tu szok
    Zaletyżadne
    Wadywysoka cena do usług świadczonych przez tą sieć
  • ~Kapusta_N_Jelly / 2020-06-03 20:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety, ale siostrze muszę udostępniać internet z Telefonu, bo T-mobile nie wytrzymuje 2 użytkowników którzy grają w gry. Tak, domowy stacjonarny internet, NIE wytrzymuje 2 użytkowników. Skandal.
    WadyCena nie dostosowana do jakośći
  • ~Klient / 2020-06-02 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem ostatnio nie miłą sytuację. Składając telefon do punktu zostałem bardzo nie miło potraktowany. Po 18 dniach nadal nie wiedziałem co dzieje się z moim sprzętem. Pani z punktu T-mobile nie potrafiła wytłumaczyć mi kompletnie nic, a wręcz przeciwnie potraktowała mnie bardzo nie miło, mówiąc mi, że jestem bezczelny, a ja tylko chciałem się dowiedzieć co dzieje się z moim telefonem. Nie polecam!!!
  • ~Aga / 2020-06-01 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej sieci. Podpisałam umowę w salonie,określiłam jasno jaka kwota abonamentu mnie interesuje. Po 3 miesiącach okazuje się że rachunek jest dużo wyższy, bo Pan zapomniał poinformować, że tylko pierwsze 3 miesiące będą tańsze. Po reklamacji otrzymałam odpowiedź, że nie można sprawdzić jak było, rozmowy w salonach nie są nagrywane... A moja korespondencja jaką prowadziłam oraz argumenty otrzymały odpowiedź:
    "Kończąc informuję, że dalsza korespondencja podnosząca te same kwestie pozostanie bez odpowiedzi"
    Nie polecam tej sieci, naciągacze..
    ZaletyŻadnych zalet, same wady, problemy, brak pozytywnego rozwiązywania spraw.
    WadyZa mało miejsca by wymienić.
  • ~Piotr / 2020-05-31 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddałem telefon do reklamacji której nie uznali. W protokole przyjęcia telefonu jasno jest wpisane że telefon nosi ślady użytkowania. Przy odbiorze okazało się że jest pęknięty wyświetlacz dla tego telefonu nie odebrałem. W odpowiedzi dostałem że pęknięcie na pierwsze rzut oka mogło być nie widoczne dla pracownika. Po paru miesiącach odebrałem W końcu telefon I okazało się że to już nie jest pęknięcie cały wyświetlacz popękane jest. Pewnie od leczenia nie używania albo wiem przez koronawirus popekal. Oszusci
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
  • ~Dori / 2020-05-29 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani konsultantka, namówiła mnie na internet mobilny, bo niestety nie ma u mnie możliwości stałego łącza. Zapewniała, że limit 300Gb wystarczy. T mobile robiliśmy badania w okresie 2 lat wstecz. Po 18 dniach, czyli o 4 dni za późno już żeby zrezygnować brak Internetu. Skończył się limit. Jedyne co mi zaproponowano to drugi abonament. Śmiech na sali. I jestem jedyną osobą w całej Polsce, której nie wystarczył limit. Aby dokupić to masakra 1zł za 1Gb.I do tego straty za dwie telewizje internetowe, bo płacę, A nie mogę oglądać.Jestem zawiedziona i napewno opuszczę tego operatora i nikomu kto tak jak ja dużo ogląda (ja+3dzieci). Konsultantka o tym była informowana o tym fakcie A i tak chamsko wcisnęła mi bubel
  • ~Jay / 2020-05-28 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Używałem już T-Mobile lata temu i na moje minimalne wtedy potrzeby było ok, 2 tygodnie temu po przetestowaniu innych operatorów, postanowiłem że spróbuję T-Mobile bo mają w miarę ciekawe oferty. Niestety.. wszystkie te oferty to jedno wielkie kłamstwo. Jak przeczytacie pdf'y z każdej oferty, zawsze jest coś tam co okradanie przeciętnego klienta.

    W te 2 tygodniem straciłem całe 15zł (starter + 10zł pakiet). Pakiet na miesiąc znikł nagle sam z siebie gdzie wykorzystałem dopiero 500mb z 5GB.

    Kontakt z obsługą klienta, brak słów. Zero pomocy z ich strony.

    W innych sieciach może nie jest perfekcyjnie ale przez tą sieć naprawdę zacząłem doceniać te inne.

    No, i do tego nowa karta a już do mnie czyjś komornik wydzwania 100 razy dziennie, rozwiązanie zablokować w telefonie, niestety mój nie ma takiej opcji.
    ZaletyBrak
    WadyOkradają
    Brak pomocy dla klienta
    Trochę drogo
  • ~użytkownik / 2020-05-25 08:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet podczas "14 testowych" dni działał dobrze. Niestety sieć ta ostatnio w ogóle nie daje nam dostępu do internetu, a podczas dzwonienia do nich i zapytanie się czemu może coś nie działać, to z rozmowy wynika tylko "że nie jest to po ich stronie".
    ZaletyNie przewiduję
    WadyKłamliwa pomoc, Brak internetu, Wielkie spadki, Umowa na 2 lata, Wysokie ceny
  • ~Andrzej / 2020-05-24 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety wszystkie pozytywne opinie są pisane przez pracowników,
    niestety po 12 latach w t-mobile zmieniam operatora.
    Brak internetu, zmiany samoistne w moich dokumentach plasują t-mobile na
    ostatnim miejscu firm z którymi miałem umowy do tej pory.
    Zdecydowanie nie polecam tego operatora.
  • ~Tomasz_tcz / 2020-05-23 16:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Uciekłem z T-mobile do Play nie żałuje :)

    Operator Era miała o 100 kroć lepsza ofertę dlatego dużo klientów było z telekomem.

    Gdy nastała siec T-mobile oferta stała się tragiczna, ceny telefonów i usług w górę a prędkość Internetu w dół chyba by się szala wyrównała :)

    Nie polecam
    ZaletyMoże jakieś są ale ja ich nie zauważyłem
    WadyPrędkość Internetu tragedia do kwadratu mimo dużej liczby BTS
  • ~Iwona / 2020-05-22 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To oszuści, pracownicy to kompletne zero, żadnych zasad moralnych. Miało być taniej a z abonamentu 30,00 zł zrobiło się ponad 200,00, internet do rezygnacji a pracownik wcisną umowę na przedłużenie i nowy internet, w sumie z 60,00 zł zrobiło się 270,00 i tak miało być taniej. Na szczęście nie byłam sama i sprawa w sądzie i w mediach. nie wypnie się. Koniec z oszustami. omijać szerokim lukiem. Oszuści do potęgi en - tej. w moim przypadku to drugi raz wcześniej to była kwota 20,00 zł , ale teraz to przesada.
    Wadyoszuści, kretyni
  • ~Harman25uk / 2020-05-21 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy Państwo. Omijać tę firmę z daleka. Posiadam 4 abonamenty płacąc około 400 zł miesięcznie przez ostatnie 7 lat będąc lojalnym klientem i polecając firmę wszystkim znajomym. Dziś zablokowali mi wszystkie numery. Bez SMS bez maila. Ich system stwierdził ze nie wplacilelm zaleglej faktury. Szybko ja uregulowałem o 9 rano. Do chwili obecnej brak usługi. Telefony do BOKU I odpowiedzi konsultantów proszę czekać 72 godziny na zaksięgowanie. Brawo wy! Przez 7 lat bycia lojalnym i opłacenia około 33 tys złotych abonamentu dziś problemem okazało sie brak wpłaty na 322 złote. Poczekam do września tego roku i bye bye kowboje!
    ZaletyZero
    WadyWszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186