Firma działająca na granicy prawa. Jedyny sposób na uzyskanie zwrotu pieniędzy za niedziałającą usługę to kontakt z UKE. Nie polecam, jeżeli nie interesuje nas pisanie do działu reklamacji T-Mobile Polska i UKE.
DODATKOWĄ "ciekawostką" jest to, że T-Mobile fałszywie zgłasza niewygodne opinie na Google Maps w celu ich usunięcia lub uniemożliwienia dodawania nowych (niestety nie mogę tutaj dodawać zdjęć, ale wystarczy spróbować dodać 1-gwiazdkową opinie salonowi T-Mobile).
Internet mobilny działa słabo lub nie działa w zasięgu 5G, aby naprawić problem operator prosi o rozmowę ze specjalną, dodatkowo płatną infolinią 2zł/min, bo według konsultanta "zagadnienia sprzętowe wykraczają poza standardowe kompetencje operatora". Pozostawiam to bez komentarza. Czy poprawnie działający internet mobilny wykracza poza kompetencje T-Mobile?
T-Mobile oczywiście nie ma nawet zaznaczonej siedziby na Google Maps, aby nie dało się wystawić tam opinii, a lokalizacja siedziby (Marynarska 12, 02-674 Warszawa) oznaczona jest jedynie jako salon. Po wystawieniu negatywnej opinii dla tego miejsca dostajemy odpowiedź, że opinia dotyczy określonego salonu i jesteśmy proszeni o zgłaszanie problemów na czacie. Jeżeli zgłosimy problem na wspomnianym czacie, to otrzymamy po kilku godzinach SMSa o tym, że "sieć w Twojej okolicy jest obecnie przeciążona" i w tym momencie zgłoszenie jest zamykane bez rozwiązania - operator nie widzi problemu w niedziałającym internecie. Polecam więc w razie problemów od razu składać reklamację, a potem wniosek o interwencję do UKE (zapewne będzie to konieczne) i absolutnie nie korzystać z czatu, a najlepiej po prostu zmienić sieć.
Zaletybrak
Wadyfirma działająca na granicy prawa
~Mirek / 2021-12-01 20:02
Ocena: 1.00 / 5
telefon który trzy razy był naprawiany w serwisie dalej nie działa nie polecam tej firmy
Wadyzła obsługa
~mirek / 2024-11-06 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Kpina z jakością usługi (jakość rozmów i prędkość internetu). Mam nowego iphone 16 i działa jak stary iphone 11. Prędkość internetu do 30 mega a VoGR (rozmów w sieci 5G) jak nie ma tak nie ma. Non stop przełącza do VoLTE. Kpina do kwadratu i tyle a zasięg wcale nie jest taki cacy.
~mirosław3 / 2022-07-01 09:49
Ocena: 1.00 / 5
W reklamacji tylko formułka "każda kolejna korespondencja w zakresie wyżej poruszonych kwestii pozostanie bez odpowiedzi". Jako były pracownik tej sieci i tester uczciwie ostrzegam przed nową ofertą tv. Przez braki kadrowo finansowe proces rozbudowy sieci jest praktycznie wstrzymany co udowadnia że sieć za ostatni czas nie chwaliła się żadnym postem o rozbudowie sieci.
ZaletyBrak
WadyBrak rozbudowy sieci
Przeciążone nadajniki
~mirr / 2023-04-27 06:41
Ocena: 1.00 / 5
Również przeszedłem od innego operatora do tych oszustów o nazwie T-Mobile, przenosząc dwa nr tel. i dodatkowo zamawiając internet mobilny, aby ustrzec się wolnego transferu internetu dokupiłem abonament do 200 mb/s.
Dziesiątki reklamacji odrzuconych kłamią bezczelnie, że nadajniki w konserwacji tak wyuczyli konsultantów, aby klienta, który dzwoni spławić. Mobilny internet, z którym jeździłem po całym moim mieście to max od 5 do 25 mb/s, ale chętnie sprzedali mi do 200 mb/s to nawet nie jest 10%. To jest bandycki operator, który sprzedaje swoje usługi, oszukując klientów. Nadajniki i cały sprzęt mają zapewne tak archaiczne, że sieć jest tak obciążona, która uniemożliwia korzystanie z internetu prawie o każdej porze dnia. Tłumaczą, że mobilny internet jest mobilny i mogę korzystać w innej lokalizacji ciekawe, w jakiej, jak testowałem w cały mieście i prędkość była max w najlepszym miejscu na nowoczesnym routerze 20 mb/s.
A przed podpisaniem umowy dokładnie sprawdzałem zasięg oraz sprawdzał to w salonie gość i stanowczo twierdził, że jest ok. Ale nie mówią, że sieć jest tak przeciążona, że internetu nikt praktycznie nie będzie miał. I tak oszukują ludzi między innymi ja tak dałem się załadować, pomimo że z przekorności wziąłem abonament do 200 mb/s, płacąc dwa razy tyle za tę opcję niż standardowy do 30 mb/s. A tak ja wyżej pisałem w całym mieście jak testowałem jest może 20 mb/s w porywach.
Państwo też wam nie pomorze, bo te twory jak UKE są z nimi zbratowane i są tylko po to aby brać wysokie uposażenia, a nic nie interweniują. Tylko sąd pozostaje, ale tam zapewne też trafi się na sędziego, który przybije ich rację.
Klient, który u nich kupi usługę jest sam z problemem skazany na min 24 miesiące tragedii internetowej i żaden organ państwa mu w tym nie pomoże, bo wszędzie ręka rękę myje, oni o tym wiedzą, że klient wszędzie się odbije i tak oszukują w majestacie prawa.
~MIS USZATEK / 2023-09-15 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Ta siec to porażka dno Internet chodzi tak xe się zygac chce Trzeba spadać z tej chorej sieci
ZaletyZADNE
WadyWSZYSTKIE JAKIR SA
~mistrz / 2024-01-04 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Skandal. Zamówiłem internet domowy i było napisane, że dostępny w mojej lokalizacji, po 2 godzinach przychodzi mail, że zamówienie zostało anulowane, ponieważ w mojej lokalizacji jest za słaby zasięg. Skandaliczne zachowanie.
~Mistrzu / 2022-11-16 17:23
Ocena: 1.00 / 5
T mobile to jakaś porażka naliczało mi dodatkowe koszta mimo rezygnacji z usługi nawigacja która była darmowa po złożeniu reklamacji zaczęli wymyślać jakieś farmazony ta sieć to jakiś żart!!!!! Nigdy więcej!!!!!
ZaletyBrak
WadyObsługa internet
~MM / 2018-10-20 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Jestem Klientką firmy od ponad 10 lat. Pomimo długiego stażu ceny abonamentu na przedłużenie umowy są po prostu kosmiczne w porównaniu do ofert konkurencji. Poza tym przy przenoszeniu numeru do innej sieci pojawił się problem, po prostu 5 dni przed planowanym przeniesieniem wyrzuciło mnie z sieci tmobile jakby numer nie istniał. Ponadto przy kontakcie telefonicznym z biurem obsługi słychać rozmowy innych konsultantów między sobą na temat parasola "a to Twój parasol taki ładny", śmiech, co to w ogóle jest za poziom obsługi Klienta? Porażka.
Zaletybrak
Wadynumer wyrzuciło z sieci jakby nie istniał, obsługa przez telefon żenująca.
~mmm / 2021-11-24 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie doceniają stałych klientów, kombinują , dwa miesiące czekałam na podłączenie internetu światłowodowego, dwa terminy, raz dostałam wiadomość że nie będzie podłączenia bo sąsiad nie wyraził zgody na przekop, co było nieprawdą, a kolejnym razem że ja złożyłam rezygnację dzień przed planowaną instalacją co też było totalnym absurdem. Na dodatek ograniczono mi internet bezprzewodowy który opłacam.
Zaletyobecnie brak
Wadybrak kontroli nad pracownikami
~MMMMMMMM / 2022-11-16 15:21
Ocena: 1.00 / 5
WIELKA MI "sieć" TRAGEDIA, SPRÓBUJ Z NICH ZREZYGNOWAĆ TO ZAMIAST ZACHĘCIĆ CIĘ DO POZOSTANIA TO BĘDĄ DOIĆ ILE WLEZIE, NALICZAJĄ KARY ZA WSZYSTKO CO SIĘ DA A REKLAMACJE TO TYLKO DODATKOWE KOSZTY. MASAKRA !!! NIGDY WIĘCEJ....
ZaletyBRAK
WadyBRAK
~Mnno / 2024-10-03 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Odstąpienie od umowy jest 30 dni. Złożona rezygnacja po 2 tygodniach od podpisania umowy. Po kolejnym tygodniu nadal nie mam możliwości przeniesienia numeru do innej sieci ponieważ T mobile robi problemu. Nagle im rezygnacja nie wpłynęła gdzie zrobiła to Pani w placówce A na infolinii każdy mówi co innego Tragedia Nie polecam i będę odradzała każdemu bo firma nie jest kompetentna.
WadyWszystkie z mozliwych
~Modliszka / 2022-03-07 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Witam, dwa lata temu podpisałam umowę na, internet Światłowód,zapomnieli jednak zerwać umowę na stary internet i przez dwa miesiące płaciłam za dwa. Po interwencji w końcu zerwali starą umowę, ale nie wiedząc czemu gdy tylko zaczęła się pandemia, podnieśli abonament o 4zl, oczywiście w tym czasie zero kontaktu z obsługą klienta. Machnęłam na to ręką i po upływie czasu umowy zerwałam ją.Zerwanie nie było łatwe, ponieważ pan w Arkadii siedzący tam za karę i lekceważący klienta usiłował mnie spławić, ale na szczęście pomogła mi infolinia i leniący się pan z wielką łaską przypał rezygnację. Za te dwa miesiące, co płaciłam za dwa internety miałam na spłatę i pani miała przysłać mi link, żebym odzyskała zwrot,niestety link nie dotarł, a aplikacja została zablokowana,więc nadpłata przepadła!! Trzy miesiące zdałam cały sprzęt, a oni teraz mi przysyłają, że brak routera i straszą karą 200 zł.Uważajcie na tych oszustów, stanowczo odradzam internet w tej sieci, studnia bez zna!!
ZaletyŻadnych zalet
Wadycała ta sieć to jedna wielka wada
~Mokra Kryśka / 2021-06-29 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Witam, posiadam internet od tego "syfu" już przez 3 lata, internet ma tragiczną prędkość, na umowie pisało 80 Mbp's a podczas użytkowania jest po 6 Mbp's. Nie polecam tego internetu.
Pozdrawiam Mokra Kryśka.
ZaletyBrak
WadyWszystko co istnieje w umowie LOL
~Monia / 2021-04-06 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci. Bardzo sympatyczni jak się podpisuje z nimi umowę a jak są już problemy to są obojętni do swojego klienta. Miałam możliwość zrezygnowania z umowy bo były zmiany w romingu oczywiście były przepychanki, pisanie listów itp. Po ponad roku dostaję list z sądu z nakazem płatniczym. I nie chodzi tu o to że mam do zapłacenia bo może przeoczyłam. Ale po co pisać że próbowali się ze mną skontaktować jak nie miałam od nich żadnego telefonu ani pisma. Od ponad roku jestem w PLUSIE i jak na razie nie mam żadnych problemów.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~Monika / 2020-07-10 08:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza siec w Polsce, odkąd mam umowę w mix wiecznie awarie i zablokowany tel przez wiele wiele dni ! Pomimo regularnych opłat wiecznie mają awarie i trzeba czekać zostawiając człowieka bez możliwości kontaktu !!!
ZaletyŻadne
~Monika / 2021-10-22 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to porażka. Kiedy w końcu ich konsultanci zaczną czytać maila.
Ciagle dzownią a od lat mają do mnie mailować. Dlaczego? Ponieważ nigdy jeszcze konsultant nie zapamiętał na co się umówiliśmy. I co ciekawe jak każę im zweryfikować rozmowę, ktora podobna się nagrywa to okazuje się że akurat ta rozmowa nie nagrała się.
A maile czytają na wyrywki. Zadaje 5 pytań.
Pierwszy konsultant odpowiada na 1 pytanie i 12% drugiego pytania
Drugi konsultant odpowiad ana 4 pytanie, w połowie na 5 pytanie i znowu w 30% na pierwsze pytanie.
itd itp
Naprawdę tak trudno jest przeczytać 5 zdań??????????????????????
Zaletybrak
Wadyobsługa, obsluga, obsluga
~Monika / 2022-08-06 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Zakończyłem pewna umowę, ale T- mobile nie przyjęło daty jej rozwiązania, więc ponowilem. Przez to czas mi się przesunął, i zamiast miesiąc czekam 2 miesiące aby przejść na pakiet mix. A przez ten czas mam baaardzo drogie SMS i połączenia.
Będę myślał o rezygnacji z sieci T-mobile a przejdę na inna sieć, bardziej ufna i wiarygodną
ZaletyNie ma
WadyZa drogo, i przekręty przez członków sieci T-mobile
~MONIKA / 2022-08-15 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam sieci T-mobile!
Dnia 11.08.2022r wjeżdzając z Polski do Niemiec automatycznie sieć przestała działać na 3 telefonach.
Zostaliśmy odcięci od świata i do dnia 15.08.2022r. nadal nie działa a T-Mobile nie potrafi zlokalizować przyczyny.
Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
Wcześniej jeździłam na Play i problemu nigdy nie było.
T-mobile nie wie co jest powodem wiecznie odpisują, że nadal pracują nad sprawą a że trwa ona tak długo to widocznie jest ona trudna pytając na czacie w aplikacji kiedy usterka zostanie usunięta dostaje odpowiedź nie wiemy.
Minęło już ponad 60 godzin od zgłoszenia i nadal nic.
Na szczęście jechała z nami osoba która miała kartę w sieci Play i mogliśmy dojechać na nawigacji w docelowe miejsce. Po dojechaniu również na szczęście mogłam korzystać z WIFI bo nie ma innej możliwości połączenia się z T-mobile, ponieważ aplikacja działa tylko kiedy mamy dostęp do internetu a połączyć się telefonicznie z infolinia nie mogłam bo wyskakiwał komunikat niezarejestrowane w sieci.
Dlatego radzę szerokim łukiem omijać T-mobile na kartę.
Nie wspomnę, że gdyby coś się stało z autem na trasie nie miałabym jak zadzwonić na assistanse. Więc brawo dla sieci T-mobile.
Dopisze, że roaming telefony miały włączone ale okazało się,że były blokady. Zakupując usługi w salonie mówiłam, że za tydzień wyjeżdżam i potrzebuje internet. Nikt nie wspomniał, że muszę coś odblokować samemu w aplikacji.
Ale mimo zdjęcia blokady przez operatora nadal internetu brak i tylko połączenia alarmowe.
Zawiodłam się bardzo.
Oczywiście już wysłałam przez email wypowiedzenie umowy z winy operatora bez ponoszenia jakich kolwiek kar umownych i wracam do Play.
~Monika / 2023-04-14 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta nie istnieje, współpraca pomiędzy konsultantem i technikiem 0,na technika czekam od tygodnia, nie może trafić,na rozwiązanie problemu od miesięcy,pracuję zdalnie i internet to moje narzędzie pracy,niestety nie działa !!!!