Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ka4il / 2020-07-26 12:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Zostało mi 1,2 GB z 10 GB po doładowaniu mam jeszcze kolejne 10 GB z pakietu. Internet chodzi OKROPNIE.
  • ~Marek / 2020-07-25 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem perfidnie oszukany dokupując internet do umowy podsunięto mi umowę na kolejne 3 lata płacę stawkę 5 razy wyższą niż nowi klienci.To skandal i oszustwo przestrzegam przed nimi- perfidia.
  • ~Marcin / 2020-07-24 03:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsza umowa super. Chwalilem wszystkim... mamy z ŻONA 3 numery. Przy drugiej umowie jasno i wyraźnie. Powtarzałem na czym i zależy... Pani odpowiadała że rozumie i oczywiście że tak będzie. Abonament większy o 20 zł za każdy numer i co.. G.. no prawda . Zostaliśmy perfidnie oszukani A wszyscy do których chodziłem i dzwoniłem mówię że umowa podpisana... Pani która mi wyjaśniala warunki stwierdziła że nigdy nie będzie tak samo jak za pierwszym razem. Szkoda że przy podpisywaniu umowy się tego nie dowiedziałem. Moja opinia... BANDA KLAMCOW I OSZUSTOW. Z DALA OD T MOBAIL... RADA
  • ~Tmobile mnie okrada zobacz jak / 2020-07-23 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile obiecuje dobry internet i niezawodność tymczasem u mnie nie ma internetu od 2 dni ponad a jak jest to bardzo słaby. Człowiek płaci za ofertę z której nie są w stanie się wywiązać. Umowa jedno a fakty drugie. Częste problemy z ich siecią dzięki której na speed testach internetu wyskakuje mi 99999ms 0,1ms pobierania i wysyłu. Natomiast firma sama w sobie nieda o poprawienie zasięgu w mojej okolicę. Firma niedba o klientów oraz podpisane z nimi umowy. Jedynie co umią to dawać puste obietnice których nie są w stanie dotrzymać. Ten skandal powinien być karalny
    ZaletyPołączenia telefoniczne
    WadyInternet oraz oferty dość drogie za które człowiek płaci a nie dopełniają swojej części umowy.
  • ~Zdenerwowany klient / 2020-07-23 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Kompletnie nie zorganizowany zespół. Wykupiłam nielimitowany internet, miał on się pojawić do 48 godzin od podpisania umowy, minął tydzień - internetu brak. Jestem już po dwóch rozmowach telefonicznych z pracownikami t - mobile, niestety to nic nie poskutkowało. Bardzo nie polecam.
    Wadyniesłowność, zbywanie klienta
  • ~Ola / 2020-07-22 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas naprawy skasowano mi zawartość danych w komórce. Kontakty mogę odtworzyć, lecz pozostałe zapisy i zdjęcia, które miały dla mnie ogromną wartość, są nie do odzyskania. Gdyby poinformowano mnie o takiej sytuacji, w jakiś możliwy sposób zabezpieczyła bym te dokumenty.
    Podałam numer telefonu do mnie i był on dostępny 24 godziny na dobę. Była możliwość skontaktowania się ze mną.
    W takiej sytuacji bardziej zależało mi na zawartości w telefonie, niż na jego szybkiej naprawie.

    WadyNiepoinformowanie o przebiegu naprawy.
  • ~Ziemniaki / 2020-07-21 23:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem nie zadowolony ponieważ internet jak i szybkość jest jakąś kpiną, nic mi się nie włącza.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Mbs / 2020-07-21 16:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam, niestety bardzo się zawiodłam. Na koniec umowy sieć zaskoczyła mnie dodatkowymi opłatami
  • ~Jaro / 2020-07-21 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Białystok, zanikanie sygnału, brak połączeń, napisałem o problemie do t-mobile, ich odpowiedź u nas wszystko OK.
    to są jakieś jaja... mało powiedziane.
    Zaletyzero zalet
    Wadybiorą kasę nie świadczą usługi, oszuści
  • ~Norbert / 2020-07-19 13:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza sieć komórkowa co do zasięgu i internetu dałbym więcej gwiazdek . A w Plusie to jedna gwiazdka to też za dużo
    ZaletyZasięg i połączenie się z biurem obsługi klienta
    WadyCo do wad to żadnych nie ma .
  • ~K / 2020-07-18 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim szczerze usługi firmy T-Mobile.

    Miałem podpisaną z T-Mobile umowę jako samo-zatrudniony. T-Mobile bez jakiejkolwiek uprzedniego powiadomienia mnie i bez mojej zgody zmienił mi taryfę (czyli typ mojego abonamentu na telefon komórkowy) na inną, bardzo dla mnie niekorzystną – operator naruszył przy tym prawo telekomunikacyjne, jak i swoje wewnętrzne regulacje o nazwie „optymalizacja taryf”, wg których na 40 dni przed planowaną zmianą taryfy klient ma być powiadomiony w formie listownej. Warunki i regulaminy nowego aneksu przedstawiono mi do przeczytania dopiero po 6 dniach od jego wejścia w życie. Próby wyjaśnienia i reklamowania sprawy zakończyły się stwierdzeniem przez dział reklamacji: „to idź pan do sądu, więcej nie odpowiadamy na pańską korespondencję”. Dział reklamacji T-Mobile usilnie i wielokrotnie ignorował moje bezpośrednie prośby o podanie mi podstawy prawnej decyzji T-Mobile, pomimo że nakazuje mu to Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r., w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej, §7, punkt 3.

    Przy okazji zmiany abonamentu T-Mobile wystawił mi kilka razy zawyżoną fakturę na nieistniejące usługi, którą kazano mi zapłacić, bo rzekomo niemożliwa była korekta błędnych faktur.

    Firma T-Mobile szczyci się „wysoką kulturą korporacyjną”, „etycznym działaniem”, „odpowiedzialnością osobistą”, itp., itd. - to wszystko jest opisane na pełnej patosu stronie T-Mobile, do odszukania w wyszukiwarce po haśle: „Zarządzanie Zgodnością (Compliance) w T-Mobile Polska”. Na tej stronie można zgłosić uchybienia i incydenty dotyczące nieprawidłowości w firmie T-Mobile. Zgłosiłem opisaną powyżej sprawę, ale nikt nigdy mi nie odpisał.

    Jak tylko to było możliwe uciekłem od T-Mobile do innego operatora. Szczerze ostrzegam przed T-Mobile i odradzam wszystkim jej usługi.
  • ~Zniesmaczony / 2020-07-17 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w telefonie po wykorzystaniu limitu z kosmosu wziętego ( brak poinformowania w momencie zawierania umowy ) staje się prawie nie do użytku. Bezczelna próba drenażu portfela.
  • ~Dawid / 2020-07-17 09:49
    Ocena: 1.33 / 5
    przenieśli mnie do sieci dwa dni pozniej niż przewidywała umowa, po włożeniu nowe karty sieć komórkowa jest niedostępna... i tak zostałem bez możliwości użytkowania telefonu XD porażka. A z konsultantami rozmawiałem 7 razy ;p
    Zaletybrak jak narazie
    Wadywszystko co może być
  • ~KasiaK / 2020-07-16 07:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Zaliczają opłaty niewiadomo skąd, niezgodnie z umową. Podczas rozmów na infolinii nikt nic nie wie. Nie można się niczego dowiedzieć. Totalna porażka i nigdy więcej.
    WadyObsługa, rozliczenia
  • ~Jarek / 2020-07-13 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Włączają usługi premium bez zgody abonenta i otwierają furtkę oszustom, którzy pobierają wam opłaty za usługi których wcale nie wykupiliście. Umywają ręce i nic nie pomagają
    WadyPomagają oszustom obierać opłaty od was
  • ~Filip / 2020-07-12 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet noe spełnia wymagan jedna osoba moze tylko uzywać ponieważ jak wiecej osob używa to są duże lagi
    ZaletyNie ma zalet u tych frajerow
    WadyTen internet jest wadą
  • ~Juras / 2020-07-12 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta 25 zł na kartę i 30 dni wszystko bez limitu to oszustwo.
    Nie wznawiają pakietu od razu po ukończeniu poprzedniego i zawsze wychodzi nawet powyżej 30zł
  • ~werty / 2020-07-10 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest porażka nie sieć wypowiedzieli mi umowe biznesowa z skutkiem natychmiastowym po tygodniu wyjaśnianie i korespondencji nikt nic niewie ponoć przekroczona liczba sms w ofercie wszystko bez limitu to po kiego mi taki telefon z co nie mozna korzystać oszustwo i nic więcej dodać po 22 latach rozstanie papa
    Zaletyzadne
    Wadybrak poszanowania klijenta
  • ~Monika / 2020-07-10 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza siec w Polsce, odkąd mam umowę w mix wiecznie awarie i zablokowany tel przez wiele wiele dni ! Pomimo regularnych opłat wiecznie mają awarie i trzeba czekać zostawiając człowieka bez możliwości kontaktu !!!
    ZaletyŻadne
  • ~qwert1234 / 2020-07-06 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nie skończył mi się pakiet a internet spowolnił do 0.15mb/s nie popełniajcie tego błedu co ja
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186