Nie kupuj od t-mobile nic. Nie zamierzam tutaj bawić się w obiektywizm. Poprostu nie kupuj i już. Nawet nie testuj. Zmarnujesz 2 lata. Wiele razy już zastanawiałem się czy nie zapłacić kary i nie odejść. W kluczowych dla mnie momentach albo prędkość albo zasięg albo koniec limitu były przeszkodą do pracy lub oglądania euro online. Dla takiej firmy jakość to nie powinien być żaden problem. Głównym problemem jest jakość dostawcy usług. Prędkość nie zależnie od urządzenia mi 11 ultra, hp-k (nowy sur-f, ssd, nowy moduł wifi) jest bardzo niska. Przez cały okres użytkowania. Po mimo prób optymalizacji hp-ka która nastawiona jest na max wydajność, nie ma poprawy. Z resztą tak duża firma nie powinna się kojarzyć z myślą o dodatkowych działaniach które mają poprawić jakość usługi. W dużym skrócie to na czym najczęściej ci zależy to zasięg w telefonie - czyli bardzo słaby (mi 11 ultra to nie jest przestarzały telefon dlatego nikt nie wmówi mi że to wina mojego sprzętu), czy internet śmiga i czy mogę na niego liczyć w każdej sytuacji. Przeglądarka działa i wyszukuje i to by było na tyle, bo na wyniki wyszukiwania trzeba czekać (a tel mam odchudzony do max, stale odśmiecany + updaty na bieżąco) no i limit. W telefonie akurat ciężko go wykorzystać no ale skoro prędkość jest taka jaka jest to odpuszczasz sobie korzystanie z niego. Co do internetu mobilnego w domu - dramat prędkość, dramat limit. No i telefon od reklamodawców. Wcześniej miałem play i miałem spokój. Tylko podpisałem t-mobile kilka dni potem zaczęły się dziwne telefony. Nie kupuj bo będziesz kląć od samego początku. Niby można się do tego przyzwyczaić że jest aż tak źle ale po co. Prawe mówiąc to nie wiem czy jakaś firma wgl ma dobry zasięg i prędkość aktualnie na rynku. Ważna rada. Testuj każdego dostawcę przed podpisaniem umowy. Minimum miesiąc, wszędzie jak się da i ile się da za nim na 2 lata coś podpiszesz (tyczy się internetu stałego, mobilnego i usług do telefonu). Przez cały okres (1,5r) nikt nie zadzwonił żeby spytać mnie czy obecna jakość usług jest zadowalająca. Po co pytać skoro wiedzą jak jest. W reklamie można pościemniać że jest super. Ostatni raz nie kupuj t-mobile. Resztę testuj do max terminu jaki daje dostawca obciążając sieć max jak się da, filmy, transmisje, serwisy tv, stream-opór. Większość nowych sprzętów to pociągnie bo parametry we flagowcach są na wysokim poziomie. Tylko tak zweryfikujesz czy dostawca dostarcza chłam czy jest usługa jest na zadowalającym poziomie. (dla zainteresowanych pracuje na mi 11 ultra i surface book 3 512 ssd. Z początkiem jak wyjdzie s pro 8 z wifi 6 - będę miał dowody że t-mobile sprzedaje badziew) ZaletyŻadnych. Bo to że istnieje firma to nie jest zaleta. Mają rzeszę klientów w tym rzeszę niezadowolonych i tych którzy ich źle wspominają po odejściu ciesząc się z tego że się pozbyli problemu (czyt. t-mobile) - covid nie jest wytłumaczeniem bo akurat t-mobile przez niego ma jeszcze więcej kasy. Szkoda że nie idzie za tym jakość i inwestowanie w technologie. Aby jak najwięcej zarobić nie dając w zamian usługi która jest na wysokim poziomie za który płacisz.
WadyW skrócie zasięg; prędkość, internet mobilny w domu - limit(w połowie miesiąca już go nie mam) - czyli wszystko co najważniejsze w mobilności.