Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mati / 2018-09-19 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniesie numeru. Kaucja zwrotna 200zl. Najpierw się dowiedziałem, że zwrot pieniędzy będzie od razu, potem, że 30 dni, a dzisiaj, że 6 miesięcy. Każdy z biura obsługi mówi co innego. Mówią, że maile nie przychodzą, a mam potwierdzenie zwrotne od ich firmy. Bałagan.
    ZaletyZasięg
    WadyBrak obsługi
  • ~mati / 2020-05-15 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Niby wszystko za darmo nawet połączenia do UE na stacjonarne i kom ale i tak naliczają.
    Nie wspomnę o tym że od kilku miesięcy płace za faktury z aplikacji i co miesiąc mam niedopłatę z poprzedniego miesiąca. Co za szopka. Widzę że w Polsce mogą kraść tylko ci najwięksi, ich prawo nie dotyczy, a biedaka za paczkę gruszek do pierdla wsadzą. Przykład idzie z góry.
  • ~Mati / 2022-08-16 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta internet działa tak że nie działa
    ZaletyBrak
    WadyWszysko
    Nie działa poprostu
  • ~MatiBorro / 2023-02-14 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZ LIMITU OFERTA BEZ JEBANEGO LIMITU?
    pisałem do nich wiele razy za każdym razem inna odpowiedź
    raz ze oferta bez limitu zwalnia po limicie xDDD
    raz ze awaria która trwa już rok
    WadyBez limitu xDDDDDD
  • ~Matix / 2024-12-07 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem T-mobile wstydzili by się. Od czasu do czasu coraz częściej zaczynają wyłączać mi internet i osłabiać łączę. A to tylko dla tego że nie chcę płacić więcej w umowie w które zostały jeszcze 2 lata
    WadyKradną
  • ~Matt* / 2021-10-01 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupuj od t-mobile nic. Nie zamierzam tutaj bawić się w obiektywizm. Poprostu nie kupuj i już. Nawet nie testuj. Zmarnujesz 2 lata. Wiele razy już zastanawiałem się czy nie zapłacić kary i nie odejść. W kluczowych dla mnie momentach albo prędkość albo zasięg albo koniec limitu były przeszkodą do pracy lub oglądania euro online. Dla takiej firmy jakość to nie powinien być żaden problem. Głównym problemem jest jakość dostawcy usług. Prędkość nie zależnie od urządzenia mi 11 ultra, hp-k (nowy sur-f, ssd, nowy moduł wifi) jest bardzo niska. Przez cały okres użytkowania. Po mimo prób optymalizacji hp-ka która nastawiona jest na max wydajność, nie ma poprawy. Z resztą tak duża firma nie powinna się kojarzyć z myślą o dodatkowych działaniach które mają poprawić jakość usługi. W dużym skrócie to na czym najczęściej ci zależy to zasięg w telefonie - czyli bardzo słaby (mi 11 ultra to nie jest przestarzały telefon dlatego nikt nie wmówi mi że to wina mojego sprzętu), czy internet śmiga i czy mogę na niego liczyć w każdej sytuacji. Przeglądarka działa i wyszukuje i to by było na tyle, bo na wyniki wyszukiwania trzeba czekać (a tel mam odchudzony do max, stale odśmiecany + updaty na bieżąco) no i limit. W telefonie akurat ciężko go wykorzystać no ale skoro prędkość jest taka jaka jest to odpuszczasz sobie korzystanie z niego. Co do internetu mobilnego w domu - dramat prędkość, dramat limit. No i telefon od reklamodawców. Wcześniej miałem play i miałem spokój. Tylko podpisałem t-mobile kilka dni potem zaczęły się dziwne telefony. Nie kupuj bo będziesz kląć od samego początku. Niby można się do tego przyzwyczaić że jest aż tak źle ale po co. Prawe mówiąc to nie wiem czy jakaś firma wgl ma dobry zasięg i prędkość aktualnie na rynku. Ważna rada. Testuj każdego dostawcę przed podpisaniem umowy. Minimum miesiąc, wszędzie jak się da i ile się da za nim na 2 lata coś podpiszesz (tyczy się internetu stałego, mobilnego i usług do telefonu). Przez cały okres (1,5r) nikt nie zadzwonił żeby spytać mnie czy obecna jakość usług jest zadowalająca. Po co pytać skoro wiedzą jak jest. W reklamie można pościemniać że jest super. Ostatni raz nie kupuj t-mobile. Resztę testuj do max terminu jaki daje dostawca obciążając sieć max jak się da, filmy, transmisje, serwisy tv, stream-opór. Większość nowych sprzętów to pociągnie bo parametry we flagowcach są na wysokim poziomie. Tylko tak zweryfikujesz czy dostawca dostarcza chłam czy jest usługa jest na zadowalającym poziomie. (dla zainteresowanych pracuje na mi 11 ultra i surface book 3 512 ssd. Z początkiem jak wyjdzie s pro 8 z wifi 6 - będę miał dowody że t-mobile sprzedaje badziew)
    ZaletyŻadnych. Bo to że istnieje firma to nie jest zaleta. Mają rzeszę klientów w tym rzeszę niezadowolonych i tych którzy ich źle wspominają po odejściu ciesząc się z tego że się pozbyli problemu (czyt. t-mobile) - covid nie jest wytłumaczeniem bo akurat t-mobile przez niego ma jeszcze więcej kasy. Szkoda że nie idzie za tym jakość i inwestowanie w technologie. Aby jak najwięcej zarobić nie dając w zamian usługi która jest na wysokim poziomie za który płacisz.
    WadyW skrócie zasięg; prędkość, internet mobilny w domu - limit(w połowie miesiąca już go nie mam) - czyli wszystko co najważniejsze w mobilności.
  • ~max / 2017-01-20 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rejestracji nowego numeru na karte juz następnego dnia zaczely wydzwanic numery tzw nekajce np. City Bank oraz jakies ankiety oczywisxie blokuje tego typu numery. 
    Sytuacja jest dziwna bo nikt poza T Mobile numeru nie znal zatem wniosek jest jeden, operstor przekazuje numery klijentow wedlug mnie bezprawnie bo nie wurazilem zgody na przetwazanie danych. Dla mnie dziadostwo i napewno zrezygnuje z uslug tej pseudo firmy.
    Jeszcze nie zdarzylem przelazc numeru komukolwiek a juz zaczelo sie nekanie !!!!

    ZaletyBrak
    WadyBezprawne przekazywanie danych innym podmiotom !! Biuro obslugi klijenta to fikcja doszwonienie graniczy z cudem !!!!
  • ~Max / 2023-07-18 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,blokuja korzystanie z uslug bedac za granicą,jezeli ktoś wykonuje prace związaną z wyjazdami zagranicznymi blokuja kartę zero internetu. Gorąco nie polecam !!!
    WadySlaby zasieg w Polace jak i w UE
  • ~Max / 2023-11-26 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały miesiąc czekam na naprawę internetu, za każdym razem piszą, że jest awaria, ale muszę zapłacić pełną kwotę
  • ~max26 / 2017-12-13 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka kolejny raz . Nie polecam . Dziś byłem w salonie i jak zawsze przedstawili ofertę a po 15 minutach usłyszałem system nie działa. Zrozumiał bym gdyby było to pierwszy raz ale jest to kolejny raz . Telefony są na firmę żony, a małżonka jest w ciąży i ciągać jej po salonach nie będę . NIE POLECAM .
  • ~Maxx / 2018-11-22 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci t mobile jedno oszustwo zasięg beznadziejny obsługa infolini totalnie olewanie człowieka
    ZaletySame wady
    WadyDno t mobike
  • ~mądryposzkodzie12 / 2021-12-04 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci na chacie piszą że każdemu mają prawo ucinać prędkość internetu i jest to zgodne z prawem . Ani słowem nie mogą wspomnieć o ataku hakerskim który miał miejsce. Jawnie oszukują, obsługa to jakaś totalna katastrofa.
    Są firmy które nie mogą pozwolić sobie na przestój , a zasłanianie się paragrafami niczego nie zmienia.
    DNO!
    Zaletybrak
    Wadyżenująca obsługa, okłamywanie ludzi przez konsultantów, brak pomocy.
  • ~mb / 2022-04-05 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Interner bez limitu, totalna porażka. Na początku testowania prędkość zgodnie z podpisaną umową, po okresie 14 dni znacznie spada nawet poniżej 1 mb/s, a pakiet wykupiony od 30-60 mb/s. Po notorycznych zgłoszeniach i rekalmacjacjach konsultanci klłamiąją, jedena drugiemu zaprzecza. TOTALNA PORAŻKA I MASAKRA, 100 % NIE POLECAM !!!
    Przycinają prędkość tłumacząc się z tym żeby prędkość wystarczyła dla innych . Jawne nabijanie klienta w butelkę.
    Zaletybrak
    Wady oszukują klientów nabierając na internet bez limitu, bez limitu może jest ale też bez prędkości!
  • ~mbape / 2022-06-28 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam totalne dno nie polecam totalne dno nie polecam totalne dno nie polecam totalne dno nie polecam totalne dno nie polecam totalne dno nie polecam totalne dno
    Zaletyżadne nie ma poprstu
    Wadyszkoda wymieniac za dużo ich
  • ~melisa / 2018-08-04 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    W telefonie od 8-miu lat włączyli mi bez jakiejkolwiek konsultacji ze mną t-mobile mix z koniecznością doładowywania konta najpierw 3 x w mcu po 10 zł, a potem co tydzień po 10zł. Mimo nagromadzonych w ten sposób pieniędzy na koncie tel wkoło był blokowany. Po okresie wypowiedzenia umowy, którą zawarli sobie podobno ze mną miałam od nowa przejść na kartę, okazało się jednak, że karta to obowiązkowe ładowanie 3x w mcu po 10 zł, czyli tyle co abonament. Na próbę wyjaśnienia kłamstw i kolejnych klientów zgłaszających problem, pracownicy T-Mobile (Elbląg, ul Stary Rynek, również salon przy ul. Hetmańskiej) zareagowali chichotem. Po wniesieniu reklamacji zablokowano mi numer.
  • ~Menthol / 2022-05-25 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedaj- zapomnij... Nowym klientom wejdą głęboko tyłem z buziaczkami, ale jak już kupisz to radz sobie sam..
    ZaletyNiewątpliwie zaletą jest to, że można przenieść numer do innego operatora
  • ~Mess / 2022-11-21 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest tragiczny bardzo wolny nie nadaje się do użytkowania.
    WadyWolny internet
  • ~mgdln / 2020-11-30 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacje jakie udzielają są nieprawidłowe i wprowadzaja klienta w błąd dlatego ostatni raz zawieram z ta firmą umowe. Na ostatniej rozmowie dowiedziałam się że pracownicy mówią to co klient chce usłyszeć aby był zadowolony, informacja kompletnie nie na miejscu. Od paru tygodni próbuje odzyskać pieniądze które omyłkowo wysłałam oczywiście każdy kto odbiera mówi co innego jeden z pracowników twierdził że zwrot do 14 dni drugi do 24 dni a trzeci pracownik powiedział że do 30 dni KPINA aby nie znać takich informacji i wymyślać. Na dodatek zostałam poinformowana przez pracownika że w za tydzień pieniądze będą na koncie oczywiście ich nie odesłali czekam dalej... Nie polecam firmy T-Mobile
    ZaletyŻadnych
    WadyWprowadzają klientów w błąd
  • ~michael / 2022-04-12 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niejasny system naliczania opłat. Podczas sprawdzania faktur na stronie internetowej następuje po kilku minutach automatyczne wylogowanie, któremu nie można zapobiec, po ponownym zalogowaniu wyświetlane są inne wartości. W przypadku wątpliwości w opłatach nie można dojść do ładu i składu.
    Gdy zadzwoniłem na infolinię aby wyjaśnić sprawę, telefon odebrał niemiły i bardzo niekompetentny konsultant, gdy zacząłem zadawać pytania o opłaty "coś" rozłączyło rozmowę.
    Naliczają dodatkowo poza abonamentem za połączenia pod numery 5-cyfrowe. W ich regulaminie przeczytałem, że dotyczy to połączeń "PREMIUM", ale dzwoniłem pod takie numery instytucji rządowych, samorządowych i bankowych (infolinie) i naliczyli za to całkiem spore pieniądze.
  • ~Michal / 2020-03-26 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam i pracuje za granica, telefon mam na wszelki wypadei, a teraz jest ten wszelki wypadek.
    Rodzina dzwoni codziennie, choc na chwile, wiec wysylaja mi sms-a ze nie spelniam warunkow uczciwego korzystania i ze zaczna naliczac.. W HISZPANI FIRMY ULATWIAJA DOSTEP DOMINTENETU, ROZMOW, INFORMACJI, a t-mobile bedzie mnie karal za uzywanie telefonu.
    Niech to sie skonczy i zobaczymy
    Wadyjedyne co maja na uwadze to wlasny zysk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186