strona 92 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~Elomordo / 2020-09-23 22:03
Brak konkretnych informacji na temat umowy.Niektóre informacje ukryte np. rata za sprzęt się kończy a rachunek niestety pozostaje ten sam )-: -
-
~Rysiu / 2020-09-23 17:18
Sieć w ogóle nie dba o utrzymanie klienta. Zaraz kończy mi się umowa, a nikt nawet nie pofatyguje się żeby zadzwonić z nową ofertą. Sam już zadzwoniłem w sprawie przedłużenia to próbowali mi wcisnąć wszystko czego nie chcę. Jakość połączeń też niezazbytnia. Często dostaję esemesy, że ktoś dzwonił, a ja miałem zasięg - niby. Kiedy dzwonię do mamy to mówi, że słychać mnie jakbym dzwonił z grobu. ZaletyTwarz Lewandowskiego w reklamachWadyJakość połączeń i szybkość internetu, dział utrzymania klienta -
~Tadeusz / 2020-09-22 13:31
Pazerna firma przypominają o doładowaniu 2 tygodnie przed a jak mają coś oddać to wielki problem dno ZaletyInternetWadyZwrot kosztów -
~Aleksander / 2020-09-21 19:34
Ja mam w T-mobile już 8 lat numer zawsze i
wszystko działa bez zarzutu.ZaletyWszystkoWadyNic -
~IWONA / 2020-09-21 13:04
po wizycie w Bieszczadach, dostaliśmy rachunek na ponad 800 zł po reklamacji t mobile nie uwzględnilo jej. Twierdząc że jeden z numerów taki rachunek am wygenerował. Poprosiłam o szczegóły faktury i wysłali że to inny numer to wygenerował jednak. To jak to oni sami nie wiedzą który numer złapał ukraińską sieć? A ja nam zapłacić jak kretynka,nigdy więcej t mobile ZaletyżadnychWadycałe mnustwo -
~Polar / 2020-09-20 18:58
Odradzam, po śmierci Taty dalej muszę płacić abonament, nie da się anulować rachunku mimo takiej sytuacji!!! -
~Martyna / 2020-09-19 22:21
Najgorsza sieć w Polsce, nie mam w ogóle zasięgu, internet nie działa wcale. Jaka kolwiek strona ładuje sie 5-10 minut. Nic nie mogę na tym internecie zrobić. Na telefonie prawie nigdzie nie mam zasięgu tu również internet jest tragiczny. Czekam tylko do koniec umowy i nigdy więcej nie chce tej sieci. Obsługa mulona, zakłamana, niedoinformowana, żenada. NIE POLECAM TEJ SIECI NIKOMU !!! KOSZMAR Zaletynie ma zaletWadywszystko jest wadą -
~Maja / 2020-09-18 12:13
Umowa na 36 miesięcy.
Niby wszystko bez limitu, a internet ograniczony do 20GB, zero zasięgu, internet nie działa.. Zwykli oszuści i złodzieje!
Nigdy nie podpisywać z nimi umowy!
Jeśli próbuje się z nimi skontaktować nie chcą odpowiadać na pytania!
Patologia!ZaletyBrakWadyCała sieć -
-
~Jacek z Warszawy / 2020-09-17 10:47
Od ponad roku zgłaszam w T-Mobile problemy z internetem. Dział techniczny regularnie informował mnie o tym, że wszystko jest w porządku. Dopiero w ubiegłym tygodniu pewien miły pracownik T-Mobile powiedział mi, że jest źle i tak będzie, bo trwają prace techniczne. Nie umiał powiedzieć jak długo prace potrwają. Mimo, iż mam regularne problemy z sygnałem, dział reklamacji twierdzi, ze dobrze realizuje umowę i dostarcza to, na co się ze mną umawiał, prawidłowo. Jeżeli częste zrywanie sygnału jest prawidłowym świadczeniem usługi przez T-Mobile, gratuluję dobrego samopoczucia. Za kilka miesięcy kończą mi się umowy na 4 numery, w tym na internet. Nie wiem czy skuszę się na ich ofertę.... ZaletyZasięg telefonuWadySłaby internet -
~belushi71 / 2020-09-15 20:02
Nie wiem czemu siec nic kompletnie nie robi aby utrzymać klientów wrecz mozna odczuc wrażenie ze chce sie ich pozbyc .Oferta masakryczn naj gorsza na polskim rynku telefoni komurkowej ceny astronomiczne i szkoda mi tylko tych ludzi ktorzy musza wysluchiwac słow krytyki klientow ZaletyNie widze zadnych zalet same problemyWadyBrak mi czasu aby wszystkie wypisac . ale naj gorsza wada to siec nie robi nic aby utrzymac klientów -
~ZYGI / 2020-09-10 22:25
Jakość połączeń telefonicznych sieci T-mobile w Warszawie jest zła. częste są rozłączenia. Stacje bazowe nie radzą sobie w warunkach miejskich i interferencji sygnałów. Zalety5% lepiej niż było w Plus GSM - rejon Bielan w Warszawie.WadyTragiczna logistyka obsługi klienta.
Jednak prymitywny portal z niewielką ilością rzetelnych informacji, krok w stecz. -
~Arkadiusz / 2020-09-09 13:47
Podczas podpisywania umowy na internewt mobily T-mobile żadał zbepieczenia w wysokości 400 pln. Po upływie okresu umowy nie chcą zwrócić, sprawa toczy się od miesiecy i zbywaja mnie idiotycznymi mailami. Odradzam, złodziejska firma.
Złodzieje !!!Wadydział reklmacji to nieporozumienie. -
~Krzysztof G. / 2020-09-08 18:56
Dla mnie T-mobile jest najgorszym z najgorszych ofert jakich można wziąść.
Np. Internet przez miesiąc jest dobry potem dwa miesiące jest 500pingu i poł mb
MB !!! UWAŻAJCIE JAK U NICH COŚ KUPIJECIE.ZaletyBrakWadyBardzo słaby internet. -
~Dieme / 2020-09-08 14:22
Porażka! Nie zgodne z umową bardzo wysokie rachunki. dziś rezygnuję z ich usług. ZaletybrakWadysame -
~anna / 2020-09-07 14:01
W trakcie trwania umowy (PÓŁ ROKU DO KOŃCA ) sieć zmieniła mi umowę na inną!!!!!!!!, tłumacząc sie tym ,ze za dużo nadużyć roamingowych i wysłali jakieś pismo, skoro nie odebrałam pismam, to mój problem . Niewiedzac o tym nabijałam sobie rachunek na 500zł. Oferta na jaką zmienili mi umowe to 500 minut do wszystkich wymienne na sms i o,5 giga internetu za 70Zł, bez mojej jakiejkolwiek decyzji. REKLAMACJA NIEUWZGLĘDNIONA , bo powinnam sie domyslec , że t-mobile to oszuści. Nie zostałam poinformowana ani meilowo , ani telefonicznie o zmianach jakie poczynili. wysłali ponoć list , którego nie dostałam. NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE, PRZENOSZĘ CAŁĄ RODZINĘ DO INNEJ SIECI. ZaletyBRAKWadyLekceważenie klienta. -
~Grzegorz / 2020-09-07 10:47
Nie mogę wyrazić pozytywnej opinio o tej firmie. Konsultanci telefoniczni po mimo obiecań nie przesyłają ofert na maila. Konsultant w punkcie obsługi udziela informacji nieprawdziwych przy najmniej tak było w przy Auchanie w Rumi. Oczywiście konsultant powie że powiedział prawdę, iż do zapłaty za aparat przy przedłużeniu umowy była kwota 99 zł. ale nie dopowiedział, że jest to oplata miesięczna przez 24 miesiące. Dla mnie jest to udzielanie nierzetelnych wprowadzających w błąd informacji. Przemęczę się dwa lata i rezygnuje z tej firmy. ZaletyNie ma zalet -
-
~Roman / 2020-09-05 16:44
Dzień dobry,
Jest następny dzień 01 września 2020 roku.
Mili państwo nic się nie zmieniło, nie mam aktywnych usług na tą chwilę a jest godz. 19:21, nie mogę zadzwonić ani też odebrać połączeń, słowo przeciw słowu, i co z tym zrobimy? Proszę do mnie zadzwonić to będzie dowód czy są usługi aktywne czy nie. Chciałbym pomóc ale nie wiem jak, może trzeba dać koniak z 12 gwiazdkami prezesowi, może okazać się że mało gwiazdek aby to załatwić. Nie wiem co mam zrobić może opublikuję nasze maile na internecie, YouTube, stworzę z tego telenowele i może na tym zarobię. Cóż myślałem że jesteście mi w stanie pomóc bo T-Mobile to taka firma która wszystkim pomaga która najbardziej kładzie nacisk na ankietę bo ankieta jest najważniejsza mimo to że sprawa jest nie załatwiona. Nie mając aktywnych usług, nie możność dzwonienia i odbierania połączeń będę zmuszony nie płacić za to i owo bo i za co mam płacić. Jesteście taką super firmą która dba o szczegóły i bardzo szybko próbuje dowiedzieć się jak najwięcej w ankiecie o ludzkich przyzwyczajeniach ale sam problem nie koniecznie jest niwelowany. Tak że jeszcze raz piszę że problem jest i proszę go rozwiązać. Adres gdzie w internecie znajdziecie wszystkie listy wyśle mailem . Pozdrawiam i życzę wam abyście nie mieli w życiu problemów.
To jest list który pisałem do T-Mobile Polska, mają mnie w d..., Bawią się ze mną już prawie miesiąc. Nic się nie da zrobić są ponad prawem, nie kupujcie produktów w tej firmie.ZaletyNie mają zaletWadySame wady -
~Paweł / 2020-09-04 21:59
Porażka totalna oszukują i kradną manipulują człowieka do podpisania umowy a potem okazuje się ,że przez dwa lata nie można odstąpić od umowy nie ważne czy dobrze działa zasięg czy inne rzeczy nie można jedynie można po opłaceniu kary masakra nie polecam z całego serca zawiodłem się strasznie to porażka totalna tej firmy
Polecam Premium mobile sam z tego zrezygnowałem ale przynajmniej rezygnacja z umowy w ten sam dzień bez problemów i znów wrócęZaletyBrak porażka na każdym kroku
Jak nie zasięg to InternetWadyZasięg -
~lech / 2020-09-04 20:11
Przestrzegam. To niewiarygodna firma. Mam problemy od 4 miesięcy. Nie mogę korzystać z połączeń. Żadnej pomocy . Reklamacje są potwierdzane. Na skargi nie reagują. Nie mam możliwości zerwania umowy ktora nie jest swiadczona. Skarga do zarządu także nic nie dala. Tylko faktury są regularne . ZaletyXadnychWadyBrak reakcji na zgloszenia -
~Fantastycznyboy / 2020-09-01 22:40
Kraków, okolice ulic Lipskiej, Mierzei Wiślanej i Bagrowej. To chyba jakaś czarna dziura albo trójkąt bermudzki. Zasięg internetu skacze jak przestraszony zając. Nie da sie nic włączyc bez przycinania. Moze t-mobile ma tu anteny pod ziemią???
strona 92 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »