Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2636 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Majowamarta / 2021-11-22 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kategorycznie. Oszukał mnie handlowiec na infolinii. Gdy przyszła umowa na telefon, okazało się że od drugiego roku mam płacić po 100 zł miesięcznie, o czym mi nie powiedział. Kobieta z działu obsługi nie potrafiła prawidłowo udzielić mi informacji na temat procedury odstąpienia od umowy. Straciłam gromadę czasu i nerwów, w tym dwie niepotrzebne wizyty w salonach. Teraz mam czekać do 30 dni na zwrot gotówki wręczonej kurierowi. Uważam, ze dyby mieli trochę honoru, przynajmniej przyspieszyliby procedurę bo w końcu oszukał mnie ich pracownik. Ale gdzie tam! Gdy przychodzi co do czego, potrafią tylko przepraszać. Trzymajcie się z daleka od tej firmy!
    Zaletybrak
  • ~Majster / 2019-03-31 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operatr w. Polsce zgłaszam awarie sieci a oni mi wciskają kolejną oferte nigdy użyciu T-Mobile najgorszy operatot
    WadySłaby internrt i telefonia
  • ~Maks / 2023-11-30 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani ekspert K, próbuje wmawiać klientom że klient nie dostarczył urządzenia ONT, przy zdawaniu sprzętu. Pytana o pokazanie umowy że takie urządzenie było dostarczone, nie jest w stanie pokazać. Ale twierdząco mówi że jest na umowie. Po zapytaniu o protokół jaki sprzęt został zainstalowany też nie jest w stanie pokazać. Pytałem ją o zdjęcie ONT jaki dostarcza T-Mobile, to twierdzi że takiego zdjęcia nie ma bo to robi monter. A na pytanie by pokazała zdjęcie od montera jak została usługa zamontowana też nie jest w stanie udowodnić. Sama dzwoni do montera i on twierdzi że każdemu jednemu klientowi montują ONT. T-Mobile idzie w zaparte nie mając żadnych dowodów, i wymusza na mnie podpisanie protokołu zdania sprzętu bez uwzględnienia czegoś czego nigdy nie widziałem, a kara za taką przyjemność jak sama twierdzi to 200zł. Klientka przede mną dała się na to nabrać, mam nadzieje że to przeczyta. Musiałem jechać do domu i ściągnąć "białą puszkę" bo jak twierdzi Pani K to jest ONT. Zdjęcia tego niby "ONT" od T-Mobile załączam tutaj. Żeby było lepiej, ta sama pracownica, twierdzi że po zakończonej umowie należy oddać, pudełka oryginalne, kabel 1m patch-cord LAN, oczywiście urządzenie ofoliowane a samo ONT nie wymaga zasilacza (dosłownie magiczne ONT w T-Mobile), szkoda że nie dowiedziałem się kary za brak pudełka kartonowego. Najgorsza firma i najgorsza obsługa, moim zdaniem. IP na światłowodzie jest prywatne( tak prywatne, brak dostępu do własnego IP, IP jakie dają to z prywatnej puli za ich NAT-em), światłowód u nich to gorzej niż Internet mobilny.
    Zaletybrak
    Wadynie miła obsługa Mszana Dolna
  • ~Maksymilian / 2020-04-02 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Płacę abonament, a od miesiąca nie mogę doczekać się karty sim do smartfona.
  • ~Makuini / 2023-04-16 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego z takim internetem nie polecam. Pozdrawiam z rodzinką
    Zaletynie ma
    Wadywszystko się chrzani
  • ~Malgorzata / 2017-03-28 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obdluga klienta dno dno dno .chamstwo bezczelnosc na kazdym kroku .tel obsluga klienta rozlaczaja sie jak rozmowa nie na reke i rozczenia ma klient. Kierownictwo salonu tez nieprzyjemnisci jak w zadnej innej sieci...
    ZaletyZadne !
    WadyTo jedna wielka wada .
  • ~Malina / 2019-01-07 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie drobna rzecz ale takie drobne rzeczy świadczą i jakości i klasie firmy. 14 grudnia przedłużałem umowę na 3 numery w salonie T-Mobile w Złotych Tarasach w Warszawie. Dostałem Samsunga A7 i dodatkowo kupiłem etui do niego za 59 zł. Przy zakupie pytałem się specjalnie czy jak nie będzie się podobać to czy mogę zwrócić. Tak-mam na to dwa tygodnie. Wracam ze świątecznego wyjazdu i idę zwrócić etui 28 grudnia. Pan Robert, który podpisywał ze mna umowę coś grzebie w kompie i twierdzi, że nie może bo jego szefowej nie ma i nie ma autoryzacji do zwrotu. Bierze mój telefon i mówi, że idzie na urlop ale przekaże sprawę szefowej aby załatwiła jak ona wróci z urlopu. Czekam....
    31 grudnia dostaje SMS przez samym zamknięciem salonu abym nie zdążył nic zrobić....
    "...Witam. Robert T-mobile Złote Tarasy.
    Rozmawiałem z kierowniczka w sprawie zwrotu etui. Niestety nie będzie to możliwe ze względu na zbyt długi czas od czasu sprzedaży . Mineło więcej niż 2 tygodnie.
    A poza tym życzę Panu wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam...."

    Idę dziś do salonu aby wyjasnić sprawę...Pana Roberta nie ma a kierowniczka do której poszedł wyjaśnić sprawę na zaplecze inny pracownik nawet nie wyszła do mnie powiedzieć przepraszam i po prostu mnie zlała. Najpierw twierdziła, że etui nie można zwrócić, po tym, że minęło ponad 2 tygodnie a na końcu, że zamknęli już zeszły rok i nie wiedzą dlaczego Pan Robert wprowadził mnie w błąd i mam z nim załatwiać sprawe...w skrócie oszuści i krętacze...

    Kasy nie zwrócili...i zachowali sie jak dziady. Życzę prezesom T-Mobile więcej takich pracowników...mam u nich 6 numerów...będę po kolei przenosił je do innego operatora...

    Pozdrawiam wszystkich oszukanych...
    ZaletyBrak
    WadyOszukują
  • ~Malina / 2022-02-28 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w sieci niestety dwa lata, internet przez cały ten czas nie działał. Po dodzwonieniu się na infolinie zawsze słyszałem że jest przeciążenie sieci. Dodatkowo dostałem karteczke od Pani sprzedającej oferte "internet bez ograniczeń nigdy nie zwolni". Jednak jak się potem dowiedziałem nie ma czegoś takiego jak internet bez ograniczeń
    WadySieć do wyrzucenia odradzam podpisywania umowy
  • ~Malwina / 2024-12-01 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno naciąganie kłamanie. Wszystko ma nie , zasięg dane kontakt z obsługą, stanowczo odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyCeny , zasięg , oszustwo.
  • ~Małgorzata / 2020-05-20 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam jednorazowy pakiet internetowy mobilny za 30 zł, bez limitu, gdzie szybkość internetu powinna być do 20 mb/s. w dobrej lokalizacji. Nie mogłam normalnie załadować strony internetowej, plik kilkanascie mb, ściągał mi sie ponad godzinę. To jest oszustwo, T-mobile daje ograniczenia bez wiedzy użytkowanika, mój internet był bardzo spowolniony. Składając reklamację, oświadczyli że internet był wykorzystywany w pełnej prędkości i bez żadnych zakłóceń. Bzdura. Przeszłam do innej sieci Lajt Mobile gdzie z internetu mogę normalnie korzystać, normalnie mi się ładują strony oraz mogę szybko ściągnąć plik nawet kilku GB. Jeszcze raz piszę, OSZUSTWO, OSZUSTWO, OSZUSTWO.
    Zaletynie ma
    WadyInternet, źle przeprowadzona diagnostyka sieci internetowej, połączenia telefoniczne przerywają i się rozłącza. Cżesty przypadek i bardzo nie wygodny, w szczególności jak nie słychać mnie po drugiej stronie.
  • ~Małgorzata / 2020-12-01 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam jak najgorsza opinie o firmie . Podczas zawierania umowy zostalam oszukana co do jej warunków i płatności. Więcej NA PEWNO nie skorzystam z usług i wszystkim ODRADZAM
    ZaletyBRAK
  • ~Małgorzata / 2021-06-23 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdy operator mówi co innego. Jedna Pani moja deklaracje spłaty przyjęła inny Pan również i aparaty miały być odblokowane, żebym miała kontakt z pracownikami.a dzisiajszy operator się rozłączył. Kłamstwo jedno wielkie. Robicie ludzi w konia. Wszystkie urządzenia gdy splace zaległość przenoszę do sieci PLAY, czyli na dniach.

    ZaletyŻadnych
    WadyKłamstwo i zbywanie osoby
  • ~Małgorzata / 2021-07-03 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pół roku czekam na podłączenie światłowodu i ciągle to samo konsultanci wpisują błędny adres i jest problem z podłączeniem. Po dziesiątkach rozmów z konsultantami ciągle słyszę tą samą śpiewkę, że poprawią i skontaktuje się ktoś ze mną w celu ustalenia daty podłączenia- i tak od stycznia. Żenada i porażka. Wstyd, że Pan Robert Lewandowski reklamuje tak nie rzetelną firmę.
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania na podłączenie światłowodu to wieczność.
  • ~Małgorzata / 2025-07-29 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Przynajmniej raz w miesiącu zdarza się, że cały dzień nie ma zasięgu.
    Od wczoraj to samo, dobrze, ze internet domowy od innego operatora bo nawet nie miałabym możliwości dowiedzieć się co się dzieje. Konsultant poinformował mnie, że zasięgu mogę nie mieć ok 4 dni. No chyba jakiś żart. Telefon to moje narzędzie pracy a nie mam jak skontaktować się z klientami.. ja rozumiem, że można coś naprawiać etc. Ale czy nie wypadałoby poinformować użytkowników ??
    W mojej opinii oferta/obsługa klienta/ cena na 0 bo co z oferty, ceny skoro nie można korzystać z telefonu… pomijając obsługę klienta, która jest żadna. O jakości nawet nie wspominam. Zmieniam operatora i nie polecam
  • ~Mamjekqaa 28 / 2021-08-26 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam.!
    Naciągacze i wyzyskiwacze .włączają usługi które nie są uwzględniane w umowie w trakcie jej trwania .
    Oferują smieszne "prezenty "za które potem wystawiają faktury do zapłaty.
    Podsumowując omijać szerokim łukiem.!
  • ~Maniek / 2020-05-18 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego operatora na rynku nie spotkałem.Skończy się limit to "stan konta nie pozwala na zrealizowanie tego połączenia" bo ktoś ma inną sieć. Doładujesz podwójnie żeby zadzwonić to łaskawy T mobile "pobiera"pieniądze na poczet "skrócenia umowy" Badziew wciśnięty na 36 m-cy starszej osobie bo dobry bajer się liczył na każdy temat oprócz szczegółów umowy. Jedna gwiazdka.
  • ~Maniek / 2020-11-23 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem i zapytałem o ofertę na nowy numer i przedłużenie numeru który mam, ale ze oferta nie była dla mnie dobra to przeszedłem do innej, ale, dziś przyszła mi paczka od innego operatora i od T mobile, przez nieuwagę podpisałem też umowę z obecnym operatorem, po kontakcie z biurem obsługi dowiedziałem sie tyle że nie wiedzą jak to się stało a koleś ten co wyslal umowę nawet nieb chce się do tego przyznać, to nie pierwszy przypadek więc uważajcie na tych naciągaczy..
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje i oszuści
  • ~Maniek / 2025-02-20 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    14:00 1mb/s internetu.. już od kilku dni jest tragedia z tym.
  • ~maniek24 / 2022-06-19 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam, okolice Olsztyna jezioro zasięg pełny prędkości po godzinie 12 max 2,5 mbps. W salonie (galeria warmińska) zostałem oszukany. W salonie nie mają także systemu do obsługi oferty na kartę.
    ZaletyBrak
    WadyNiski transfer
    Nieuczciwa obsługa
    Brak możliwości kupienia i obsługi prepaid w salonie (nie mają systemu)
  • ~MAR O / 2025-04-16 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    .... ZA WYDŁUŻENIE WAŻNOŚCI KKONTA O ROK, CHCĄ BAŁWANY AŻ 30 ZŁ., JAK ABONENT POSIADA ŚRODKI, TO AUTOMATYCZNE POBIERAJĄ TRZY ZŁ.I WYDŁUŻAJĄ WAŻNOŚĆ O 3O DNI, NAWET BEZ ZGODY ABONENTA. TOTALNE BEZPRAWIE I WYZYSK RODEM Z PRL-U. UOKiK POWINIEN IM DOWALIĆ ZE ZE 3O MLN. ZŁ. KARY ZA TO BEZPRAWIE.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187