strona 91 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »
-
~Sobek / 2020-10-28 10:56
Katastrofa
Konsultanci są bezczelni,krzyczą do telefonu, naciągają na coraz to nowe oferty a nie potrafią zrobić prostej rzeczy, jak np. Wyłączyć dowolną usługę, którą trzeba wyłączyć tylko przez nich. Liczy się tylko nowy klient a stały klient - jestem od czasów Ery - mają w nosie. -
-
~amart / 2020-10-24 19:55
Gówniany internet - lte dzisiaj przez cały dzień 80kilobitów!
w 3G w szycie dociera do 1mb
Nie wiem juz ile razy składałem reklamacje NA PRZESTRZENIE 1,5 ROKU. jakiś czas temu dostałem pismo, ze mają obowiązek dostarczyć Internet wszystkim wiec to robią. A jaki? no cóż.
NIGDY WIECEJ. MAM NADZIEJE ZE ZNIKNĄ Z RYNKUZaletyZalety? Kpina!Wadyże istnieją -
~Magdalena / 2020-10-23 14:55
Moja przygoda trwa już 4 miesięce i nadal nie uzyskałam tego, co mi obiecywano. Przez tel.z nikim nie można porozumieć się i nikt nie pomoże w 100% dokonać zgłoszeń 4 nr na 1 fakturę co miało spowodować należnosci za miesiąc w wys.25 zł.Banda oszustów! Kwarantanna nie jest powodem, aby pomóc. Należy iść do biura obsługi klienta. Skandal! WadySame wady -
~gv / 2020-10-22 10:03
moja przygoda z t mobile zaczęła się totalnym falstartem. Pan, z którym podpisywałem umowę przesłał ja na zły adres, a jak go zmienił to umowa okazała się anulowana, zwrot od kuriera i zaczęło się...poszukiwanie umowy, brak zwrotu pieniędzy itd. nie polecam!!!! ZaletyżadnychWadynajgorszy serwis obsługi klienta z jakim miałem do czynienia -
~Konrad / 2020-10-22 09:26
Jestem w T-mobile od dłuższego już czasu, myśle że ze względu na rodziców, którzy byli od samych początków Ery, sprawa którą opisze jest przedawniona, ale i przestrogą dla wszystkich. 2,5 roku temu kupiłem nowy telefon od T-mobile, czyli iPhona 7 Plus, nie była to jakaś wielka nowość, aczkolwiek od zawsze chciałem go mieć. Od początku telefon miał pewien problem, otóż podczas rozmowy ze mną, uczestnik po drugiej stronie mnie nie słyszał. Udaliśmy się do serwisu w naszym mieście i Pani powiedziała, że wyślą telefon na naprawę. Wszystko super. Po 2 tygodniach z telefonem zastępczym (telefon pamiętający epokę Gierka) przyszedł mój. Stwierdzono, że mikrofon działa i wgrali nowy system, co wiązało się z utratą wszystkich danych, a telefon dalej nie działa, historia zatoczyła krąg, znów Gierek zamiast iPhona i znów nowy system, utrata danych itd. Powoli zaczęło mnie to irytować a mikrofon w telefonie jak nie działał, tak nie działał, w końcu stwierdziłem, ze może pomoże oddanie do serwisu w innym mieście. Niestety, sprawa znów ta sama, telefon wrócił a mikrofon jak nie działał, tak nie działał. W końcu przerzuciłem się na korzystanie ze słuchawek podczas rozmowy i tak już od 1,5 roku. Okres gwarancji minął, a T-mobile sprzedało mi zepsuty fabrycznie telefon, bardzo przykra sprawa i postanowiłem, że już nigdy więcej nie kupię od nich telefonu. Rzecz była normalna gdybym zapłacił za niego 1000 złotych, ale nie 4 razy tyle. -
~Kris / 2020-10-18 04:52
Współpracuje z nimi od ok 20lat. I ostatni rok. Mam telefon i internet.jak coś się stało z internetem. Zero pomocy.pani na infolinii niegrzeczna.ostatni raz T-Mobile. Odradzam wszystkim! -
~Córka / 2020-10-17 20:02
Moja Mama zmarła dwa miesiące temu.Od razu w punkcie t mobile złożyłam akt zgonu wraz z rezygnacją z numeru telefonu,miało być wszystko załatwione,a tu niespodzianka po około dwóch tygodniach do Mamy skrzynki pocztowej trafił rachunek.Po licznych interwencjach pod koniec września t mobile wystawiło korektę anulującą fakturę i już wszystko miało być dobrze.Ku mojemu zdziwieniu po dwóch tygodniach znajduję w Mamusi skrzynce pocztowej ofertę promocyjną.Piszą w niej drogi kliencie i na koniec pozdrawiamy zespół t mobile i to wszystko do osoby zmarłej,więc dzwonie znowu,a pan w telefonie znowu mnie przepytuje ,nie wytrzymałam rozłączyłam się wzburzona,a łzy same napłynęły mi do oczu.Pytam się ja pogrążona w żałobie córka zmarłej jak długo
będą mnie nękać.Nie polecam tej firmy.Same problemy. -
~Szop / 2020-10-17 16:42
Zapewniano że zasięg będzie w porządku a jest do kitu, prędkość pobierania jest na dobrym poziomie tylko że raz na tydzień. Wystarczy że ktoś włączy netflixa na telewizorze i już inny użytkownik ciężko ma coś zrobić. Zaletydobry żartWadyZasięg
Prędkość
Obsługa -
-
~nieinterere / 2020-10-15 20:52
Internet jest beznadziejny średnio po 5000ms i prędkość pobierania nie przekracza nawet 1mb/s Zaletynie ma zaletWadydo "czterech liter" internet jak i zasięg sieci komórkowej -
~Maciej / 2020-10-15 12:10
Słabo, w umowach czy cenniku trudno znaleźć konkretną informacje której poszukujemy. Pierwszy miesiąc po spłaceniu raty za sprzęt - przychodzi rachunek dwa razy większy bo przecież trzeba sobie odbić. Dziękuje i nie polecam. ZaletyNic mi nie przychodzi do głowyWadyUkryte koszta, brak rzetelnych informacji. -
~ZAWIEDZIONY / 2020-10-13 12:05
Tragedia z tą firmą radzę unikać z daleka, regulaminy zagmatwane dużo haczyków, słabe zasięgi w porównaniu do byle jakiej innej sieci, wydzwaniają i wciskają dodatkowe oferty a najgorsze jest to że oszukują obiecali ludziom możliwość oddania zgromadzonych środków na koncie od dnia 8.10.2020r. a co do czego przyszło to nie mogą oddać pieniędzy i radzą je wykorzystać. NIE POLECAM!!! ZaletyNIE MA ŻADNEJ!WadyOSZUKUJĄ W REGULAMINACH, NACIĄGAJĄ, NIE ODDAJĄ ZEBRANYCH ŚRODKÓW NA KONCIE CHODZIAŻ JEST TAKA MOŻLIWOŚĆ OD 8.10.2020r. -
~Kkkk / 2020-10-10 10:35
Oferta niby była by fajna , place 50 zł i mialbyc no limit , i LTE 4G , a tu ledwo predkosc 3G osiąga , czasem 2..czasem 5 mb zadko kiedy do 10mb/s ( PODKREŚLE ZE W OFERCIE MAM 20MB/s ) , druga sprawa to codziennie borykam sie z problemami typu " DZIAŁA , WOGOLE NIE DZIAŁA .. nawet czasem speed test sie nie uruchamia " ZaletyNIE WIDZEWadyWOLNY INTERNET / NON STOP PROBLEMY Z POŁĄCZENIEM -
~Filip / 2020-10-08 20:25
internet ledwo co dziala, stabilny raz na miesiac reszta dni to loteria -
~Renthal311 / 2020-10-04 05:47
Byłem we wszystkich sieciach, T-Mobile na kartę ma zdecydowanie najszybszy internet, dużo neta za małą kasę,dla mnie ważne: YouTube za free dane , a teraz miazga: która sieć na kartę ma 15gb neta za 15zl? Tylko T-Mobile,dla mnie same plusy,od końca 2019 wszystko działa super, wcześniej sieć miała problemy.polecam.uzywam super net video. ZaletyBardzo szybki LTE na kartę,bez porównania , konkurencja bez szans, można dopasować tani net,pakiety, używam super net video.WadyPowinna być kumulacja danych na kartę. -
~Grzegorz / 2020-10-03 04:05
Przed wyjazdem kraju probowalem wynegocjowac zawieszenie oplat abonamentowych za dwa numery telefonow i internet.Poniewaz pobyt poza granicami byl zaplanowany na 6 miesiecy,wchodzila w gre znaczna kwota.Osoba z ktora rozmawialem wypytala mnnie najpierw w jakim terminie wypadal by ten okres.Nieopacznie podalem dokladny dzien i miesiac .Po oczekiwaniu na konsultacje z przelozonym dowiedzialem sie ze jest to niemozliwe.Po okolo miesiacu dostalem poczta mailowa zadanie zaplaty 371 zl.Poprosilem na czacie o wyjasnienie skad ona pochodzi-rozmawialem z czterema pzredstawicielami i uslyszalem cztery rozne wersje.Wyjasnilem ze mija sie to z prawda bo wszystkie domniemane fakty dotyczyly dnia 30 lipca 2020 roku,kiedy to ja juz przebywalam na terenie USA.Posidam do wgladu bilety i karty pokladowe.Starano sie mi wmowic ze z jedngo z nomerow wysylalem SMS-y prowadzilem rozmowe itd.Poprosilem o podanie domniemanego numeru telefonu z ktorym niby usilowalam sie polaczyc to spotalam sie ze zdecydowana odmowa..Podejzewam ze nieopacznie podana data wylotu z kraju byla podstawa do naliczenia roamingu do rozmowy z lotniska w Warszawie. ZaletyDoglebna,dokladna analiza zapisow bilingowych z rekordu numerow.WadyBrak kompetencjii osob na czatach.Brak mozliwosci dostepu do osob posiadajacych wiedze i kompetencje w zakresie kontroli i mozliwosci wykrywania oszustw. -
~Ryś / 2020-09-29 20:08
W sumie do tej pory myślałem, że wiele z tych opinii jest przesadzonych ale dziś się przekonałem co znaczy mieć do czynienia z T Mobile. Wczoraj sam zadzwoniłem do działu utrzymania klienta zapytać o ofertę dla mnie. Już kit z tym, że chcieli sprzedać mi 10 zł drożej to samo co nowi klienci dostają. Dogadałem się co do warunków i nagle dało się uzyskać korzystne. Jednak miał przyjść esemes na którego miałem odpisać z potwierdzeniem i włączyć nową ofertę. Czekałem cały dzień i noc nie przyszło. Poszedłem dziś do salonu sprzedaży tego operatorzyny i dowiedziałem się, że owszem - moje wypowiedzenie umowy na numer zostało wycofane ale nie ma żadnych zmian na moim koncie i nadal płacę ponad dwa razy więcej niż miałem płacić. Myśleli, że nie sprawdzę tego i że umowa przejdzie na czas nieokreślony i jak głupi będę płacił jak za zboże. Złożyłem wypowiedzenie i nie chcę mieć nic wspólnego z tymi oszustami ZaletyŁadne salonyWadyOszuści i wyłudzacze -
-
~Barbara / 2020-09-29 09:07
Odradzam. Zmieniliśmy operatora na T-Mobile półtora roku temu. Aparaty Hammer Energi przestały działać poprawnie po paru miesiącach. T-Mobile korzystało z serwisanta mptech we Wrocławiu. Odmówiono nam naprawy gwarancyjnej. Klapki w gniazdach były zbyt ciasne, żeby można było włożyć kabel do gniazda ładowania. Nie może to być usterka mechaniczna, bo źle działa wejście do ładowania. Aparaty zużyły się przed upłynięciem okresu gwarancyjnego. Ponieważ obchodziliśmy się z nimi bardzo dobrze nie może to być wina klienta, czyli nasza. Operator T-Mobile kazał nam podpisywać jakieś oświadczenia... To wiązało się z trzecią wizytą w salonie T-Mobile. Niby drobiazg. Wymiana baterii, naprawa odklejającej się obudowy... Niesprawne gniazda, bo klapki umocowanie zbyt ciasno... Brak opieki konsultanta przy naprawie gwarancyjnej. ZaletyOpanowanie pań pracujących w salonie.WadyBrak wsparcia przy niekorzystnych dla klienta decyzjach serwisanta mptech. Opieszałoś. Brak pomocy w zabezpieczania danych z aparatów. -
~Danuta / 2020-09-28 18:06
Dzisiaj kolejny raz przerwa w łączności od godz. 12:03 do 17:00. Przerwy są systematyczne raz lub dwa razy w miesiącu. Utrudnia to pracę i powoduje straty w prowadzeniu działalności gospodarczej. Nikomu tego operatora nie polecam. Umowa z tą firmą to powróz na szyi. -
~daffi / 2020-09-25 02:16
Dwa lata temu dałam nabrać się pewnemu Panu, który powiedział mi, że wygrałam tablet parę dni przed tym rzeczywiście wypełniłam ankietę przez internet więc myślałam, iż to rzetelne firma. Nie stety do "darmowego" tableta dobrałam internet za który płaciłam zgodnie z umową. Po jej zakończeniu muszę nadal płacić za tzw. wygrany tablet w konkursie. Po moich pismach i prośbach na odsłuchanie mojej rozmowy dostałam odpowiedź, że nie mają jej już w systemie. Jest to moim zdaniem oszustwo.. Najpierw mówią tak a później płać bo nie da się nic innego zrobić. Uważajcie co podpisujecie i dokładnie wypytujcie się o każdy szczegół umowy. ZaletyBrakWadySłaby internet,brak konkretnego porozumienia się z konsultantami. -
~piotr / 2020-09-24 23:11
Pan w salonie nie doszkolony, słaba oferta bez telefonu niż u innych operatorów, zasięg słaby ZaletyreklamyWadyoferta
strona 91 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »