strona 88 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »
-
~magda / 2017-03-22 23:38
Przez wiele lat byłam klientką T-mobile - obecnie nie polecę tej firmy nawet przysłowiowemu wrogowi! W chwili, gdy kończyła mi się umowa udałam się do salonu. Tam zaproponowano mi telefoniczny kontakt z działem utrzymania klienta celem zaproponowania nowych warunków umowy - bardziej atrakcyjnych niż te proponowane przez salon (bo tam przecież tylko zdobywa się nowych "łosi"). Otóż później na fakturze warunki okazały się jednak inne - kwota była inna (wyższa) niż ustalona. I pomimo mojego parokrotnego pytania podczas rozmowy czy na pewno jest to ostateczna kwota jaką będę płacić i czy nie będzie później żadnych niespodzianek oraz zapewnień z strony Pana - kwota okazała się wyższa! Dokonując reklamacji (dwukrotnie) - notabene na stronie T-mobile nie uświadczysz takiej zakładki - w korespondencji dowiedziałam się, iż miałam czas na zapoznanie się z warunkami umowy i oczywiście reklamacja została odrzucona. Nie będę cytować treści wiadomości - zbyt długo by pisać o zniesmaczeniu! -
-
~Magda / 2020-03-12 09:09
Mam umowę na nielimitowany internet w abonamencie. Po raz dzwonie na infolinie zeby to naprawili i NIC!!!
obiecują że technicy to zrobią w ciągu 24 godzin. Walczę z nimi od początku stycznia, mamy już marzec, a ja PŁACĘ rachunek za pełny pakiet. ZŁODZIEJE, NIEKOMPETENTNI, NAJBARDZIEJ BEZNADZIEJNY OPERATOR!! OdradzamZaletynie dostrzegam żadnych!Wadywszystko -
~Magda / 2020-08-25 16:09
Najgorszy operator jaki istnieje, pomimo pełnego zasięgu w telefonie trzeba czekać aż coś się załaduje, dodam że mam wykupiony internet LTE, a i tak nie mogę z niego korzystać, bo i tak nic się nie ładuje. Nie polecam ZaletyBrak zaletWadyInternet -
~Magda / 2021-10-28 12:44
Klientem jestem od 20 kilku lat. Następuje przedłużenie umowy przez BOA. Wszystko ładnie pięknie ustalone. Przyjeżdża kurier a tu szok. Konsultant samowolnie zmienił taryfę na najniższą a żeby miesięczne opłaty pasowały to wcisnął mi smarta wraz z kredytem do spłaty i harmonogramem spłat przez 25 miesięcy. Odstępuję od umowy. Za kilka dni telefon z działu utrzymania klienta. Przepraszają i w ramach tego abonament 30 zł. Przysięga że już będzie dobrze, ręczy głową. Oferta dobra, to godzę się. Mija okres rozliczeniowy, wpływa pierwsza faktura do zapłaty i kolejny szok - 215 zł zamiast 30. Dzwonię do BOA, nikt nic nie wie, mają gdzieś jakiś błąd, nie wprowadzono rabatów. Reklamacja przyjęta, otrzymuję sms że opłaty zostały wyprostowane. Ale nie mam faktury więc kolejny tel. do BOA - dajcie fakturę bo chcę zapłacić. Kolejny zonk - mamy 14 dni na jej wydanie. Ręce opadają. Miara przebrała się. Odstępuję od zawartej umowy na odległość a aktualną wypowiadam. Składam skargę do UOKiK. Opis i tak skrótowy. Wszystko zmieniło się (na gorsze) gdy przestała istnieć Era. ZaletyChoćbym chciał, to nie ma ani jednej.WadyNie mam tyle czasu, by wszystkie wypisać. Konsultanci - wszyscy do UP szukać nowej pracy. -
~Magda / 2022-04-23 17:34
Najgorsze wsparcie w Polsce. wsparcie telefoniczne to wyłącznie idioci głównym celem jest zdenerwowanie klienta. Operator / menedżer, który odbiera połączenie, nie może nic zrobić. Muszę czekać 20 minut, aż złoży sprawę do działu technicznego. To jest jakaś masakra
"Internet domowy" - nie polecam. Predkosc 0,5 Mb.
Cały czas T -mobile ogranicza prędkość do 0,5 Mb mimo tego że cały czas znajduje się w tej samej "strefie domowej" jaka jest w umowie. Z takim internetem niemożliwe pracować bo cały czas jest problem z ta "strefa domowa" (500 metrów). Jeśli nadajnik znajduje się na odległości 1 km i więcej, zawsze będziecie mieć ten problemZaletyzadnychWady"Internet domowy" + Strefa domowa 500 metrów. -
~Magda / 2022-05-20 08:16
Mam wykupiony szybki internet bez limitu ale od dawna jest tak powolny,że bardzo często nie da się z niego korzystać.Mam też problem z połączeniami telefonicznymi w moim domu.Często są przerywane albo nic nie słyszę a mieszkam w mieście wojewódzkim.Na telefonie widać jedną kreskę zasięgu.
Zgłosiłam to kilka razy dzwoniąc na infolinię i stwierdzono,że nie ma żadnych blokad czy awarii a T-mobile miał się ze mną skontaktować w podanym przez niego terminie ale do tego nie doszło.Po kolejnej interwencji dowiedziałam się,że odpowiedź otrzymam za dwa tygodnie…W dzisiejszych czasach nie da się funkcjonować bez internetu!Napisałam skargę ale nie wierzę,że coś to da bo problemem,moim zdaniem,jest zbyt wielu odbiorców a zbyt miało nadajników.Ponadto miałam też kontakt z bardzo nieuprzejmą Panią z infolinii,która zanegowała podawane przeze mnie dane do weryfikacji klienta chociaż były prawdziwe.Była na tyle bezczelna,że powiedziała-chyba dałam Pani wystarczające wskazówki i podniosła głos.Dane były wiarygodne!Kolejni konsultanci nie mieli z tym problemu.Jestem traktowana lekceważąco a firma pobiera pieniądze za usługę,której nie dostarcza w pełni.Jestem klientką T-mobile od czasu Ery ale firma zmusza mnie do zmiany sieci.ZaletybrakWadyFatalny internet,problemy z połączeniami -
~MAGDA 233 / 2020-04-09 12:49
Beznadziejny internet, słaba jakość połączenia, którs uniemożliwia pracę. -
~Magda36 / 2021-05-08 17:59
Ciągle problemy z netem. Poza tym kłamią że GB przechodzą a przepadają dodatkowo nie można się często dodzwonić na nr w tej sieci bo po prostu telefon nie dzwoni ta sieć jest do d..... WadyWszystko jest wadą -
-
~Magdalena / 2019-06-21 17:06
Historia wypowiedzenia umowy: jestem u nich w sieci już prawie 20 lat. Jakiś czas temu (grudzień 2018) przestał działać mój telefon stacjonarny i internet stacjonarny (wina infrastruktury - stare kable położone w ulicy po prostu ze starości przestały działać o czym T mobile wie doskonale). Za namową konsultanta wzięłam u nich internet radiowy (na marginesie - porażka, są dni że w ogóle nie działa), wypowiedziałam umowę na telefon domowy w styczniu 2019 r. Przez kolejne miesiące naliczali mi abonament na ten telefon na fakturach. Po kilku telefonach i godzinach wyjaśnień zwrócili nienależnie pobraną opłatę. Później zorientowałam się, że nadal naliczają mi internet stacjonarny, bez awantur wypowiedziałam osobno ten internet 30 kwietnia 2019 r. Pierwsze wypowiedzenie wysłane mailem (mam potwierdzenie odbioru przez nich tego pisma) jak mi powiedziano na infolinii, nie dotarło do nich bo mieli awarię systemu. Ponownie przesłałam im całą korespondencję 4 czerwca 2019 r. Około 18 czerwca dostałam list drogą tradycyjną, że niestety nie mogą przyjąć mojego wypowiedzenia Z DNIA 4 CZERWCA 2019 bo powinny być dane osoby która wypowiada umowę, numer telefonu i podpis osoby upoważnionej.Oczywiście moje pierwsze pismo zawierało te wszystkie dane oprócz numeru telefonu (stacjonarnego numeru nie mam od stycznia). Na infolinii podane mi dwa numery, jeden przypisany do numeru stacjonarnego (jakiego, żadnego nie mam?) a drugi do internetu, o których pierwszy raz słyszałam. Podobno były nadane przy zawieraniu umowy (umowa była zawierana 20 lat temu). Cy naprawdę tak trudno sprawdzić dane abonenta, który ma przypisany do siebie 1 internet stacjonarny i dojść do tego o jaką umowę chodzi? Nikt się ze mną nie kontaktował ani telefonicznie ani mailowo w tej sprawie. Sieć robi wszystko aby jak najdłużej ciągnąć ile się da od klienta (płacę dwa abonamenty za stacjonarny internet i za radiowy), przedłuża ile się da, udają że nic nie mogą załatwić bo to moja wina (źle napisane pismo). Jak widzę ich reklamę w telewizji jak to dobrze traktują starych klientów to otwiera mi się nóż w kieszeni. Jak tak dalej pójdzie to przenoszę się do innej sieci ze wszystkimi numerami telefonów i internetem. Nie rozumiem polityki tej firmy - kasowanie klienta na wszystkim i ile się da jest strategią krótkoterminową, klient nie jest taki głupi, szczególnie, że w dzisiejszych czasach mamy taki wybór operatorów na rynku. Na razie przeżywam załamanie nerwowe, przede mną pewnie godziny wyjaśniania sytuacji na infolinii i z pół roku płacenia za nic. Nie polecam tej sieci. Zaletynie maWadyzłe traktowanie klientów -
~MAGDALENA / 2019-07-22 12:31
Tragedia żałuję że przeniosłam numer. Na samym początku nie aktywowali mi numerów. Teraz co miesiac prawie mi blokują numer bo twierdzą że jestem oszustka. Tragedia.... ZaletyBrakWadyBrak -
~Magdalena / 2020-10-23 14:55
Moja przygoda trwa już 4 miesięce i nadal nie uzyskałam tego, co mi obiecywano. Przez tel.z nikim nie można porozumieć się i nikt nie pomoże w 100% dokonać zgłoszeń 4 nr na 1 fakturę co miało spowodować należnosci za miesiąc w wys.25 zł.Banda oszustów! Kwarantanna nie jest powodem, aby pomóc. Należy iść do biura obsługi klienta. Skandal! WadySame wady -
~Magentatv / 2022-07-23 20:57
Oferta domowa i tv to tragedia, instalator nie pojawił się w umówionym terminie. Podczas instalacji monter nie miał dekodera, po dostarczeniu dekoder nie działa. ZaletyBrakWadyNierzetelna obsługa
Niedziałająca tv -
~magentatv / 2022-10-04 20:11
Jedno wielkie oszustwo, obiecywanie tv pełny pakiet na 2 lata za darmo a okazuje się że za 95 pln jest tylko rok a potem ok 150 pln za miesiąc jak sie chce pełny pakiet. +tv od dnia dzisiejszego ponownie nie działa konsultanci potwierdzają też problemy z przepustowością sic! na internecie światłowodowym ZaletyBrakWadyPrzeciążona sieć na światłowodzie (xd)
niedziałająca tv
dekoder magenta tv to nieporozumienie -
~Magentowapantera / 2022-08-10 20:41
Fatalna sieć w całym pakiecie magenta dom bez limitu awarii znowu nie działa tv (3 awaria od miesiąca użytkowania) „nielimitowany” internet w telefonie do 30Mb/s osiàga realnie 5 i zwalnia po wykorzystaniu 64gb dopiero konsultant w salonie potwierdził to ograniczenie ZaletyBrakWadyUkryty lejek
Brak tv -
~Magnus / 2022-07-29 10:29
Jestem klientem od kilku lat, telefon, internet. Chciałem przejść z abonamentu Heyah na T Mobile, próbuje to załatwić od dwóch tygodni, każdy konsultant.mowo coś innego, zero zwrotnego kontaktu,opowieści z krypty, kompletną ignorancja i olewanie klienta. Złożyłem wniosek do Plusa i zaskoczenie, w ciągu jednego dnia ogarnięty temat i karta SIM już maszeruje do mnie kurierem. Skoro T-Mobile tak dba o klienta, to będą mieli jednego.mniej. Przenoszę numer do Plusa w trybie ekspresowym, a T Mobile robi to totalnie nieudolnie, nie dba o markę, klienta ! Kompletne dno !!! ZaletyŻadnych już nie widzęWadyIgnorancja, niekompetencja, brak dbałości o markę i klienta -
~Maja / 2020-09-18 12:13
Umowa na 36 miesięcy.
Niby wszystko bez limitu, a internet ograniczony do 20GB, zero zasięgu, internet nie działa.. Zwykli oszuści i złodzieje!
Nigdy nie podpisywać z nimi umowy!
Jeśli próbuje się z nimi skontaktować nie chcą odpowiadać na pytania!
Patologia!ZaletyBrakWadyCała sieć -
-
~majk / 2020-03-31 08:34
Oszukują na umowach, dorzucone płatne rzeczy których nie miało być w ofercie. -
~Majowamarta / 2021-11-22 16:52
Odradzam kategorycznie. Oszukał mnie handlowiec na infolinii. Gdy przyszła umowa na telefon, okazało się że od drugiego roku mam płacić po 100 zł miesięcznie, o czym mi nie powiedział. Kobieta z działu obsługi nie potrafiła prawidłowo udzielić mi informacji na temat procedury odstąpienia od umowy. Straciłam gromadę czasu i nerwów, w tym dwie niepotrzebne wizyty w salonach. Teraz mam czekać do 30 dni na zwrot gotówki wręczonej kurierowi. Uważam, ze dyby mieli trochę honoru, przynajmniej przyspieszyliby procedurę bo w końcu oszukał mnie ich pracownik. Ale gdzie tam! Gdy przychodzi co do czego, potrafią tylko przepraszać. Trzymajcie się z daleka od tej firmy! Zaletybrak -
~Majster / 2019-03-31 00:13
Najgorszy operatr w. Polsce zgłaszam awarie sieci a oni mi wciskają kolejną oferte nigdy użyciu T-Mobile najgorszy operatot WadySłaby internrt i telefonia -
~Maks / 2023-11-30 17:12
Pani ekspert K, próbuje wmawiać klientom że klient nie dostarczył urządzenia ONT, przy zdawaniu sprzętu. Pytana o pokazanie umowy że takie urządzenie było dostarczone, nie jest w stanie pokazać. Ale twierdząco mówi że jest na umowie. Po zapytaniu o protokół jaki sprzęt został zainstalowany też nie jest w stanie pokazać. Pytałem ją o zdjęcie ONT jaki dostarcza T-Mobile, to twierdzi że takiego zdjęcia nie ma bo to robi monter. A na pytanie by pokazała zdjęcie od montera jak została usługa zamontowana też nie jest w stanie udowodnić. Sama dzwoni do montera i on twierdzi że każdemu jednemu klientowi montują ONT. T-Mobile idzie w zaparte nie mając żadnych dowodów, i wymusza na mnie podpisanie protokołu zdania sprzętu bez uwzględnienia czegoś czego nigdy nie widziałem, a kara za taką przyjemność jak sama twierdzi to 200zł. Klientka przede mną dała się na to nabrać, mam nadzieje że to przeczyta. Musiałem jechać do domu i ściągnąć "białą puszkę" bo jak twierdzi Pani K to jest ONT. Zdjęcia tego niby "ONT" od T-Mobile załączam tutaj. Żeby było lepiej, ta sama pracownica, twierdzi że po zakończonej umowie należy oddać, pudełka oryginalne, kabel 1m patch-cord LAN, oczywiście urządzenie ofoliowane a samo ONT nie wymaga zasilacza (dosłownie magiczne ONT w T-Mobile), szkoda że nie dowiedziałem się kary za brak pudełka kartonowego. Najgorsza firma i najgorsza obsługa, moim zdaniem. IP na światłowodzie jest prywatne( tak prywatne, brak dostępu do własnego IP, IP jakie dają to z prywatnej puli za ich NAT-em), światłowód u nich to gorzej niż Internet mobilny. ZaletybrakWadynie miła obsługa Mszana Dolna
strona 88 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »