Wadycena, oszukiwanie klienta, że na jednym intrenecie można grać i oglądać to jest kłamstwo pod czas gier ms wynosi czasami 2000ms
strona 83 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »
-
~G4RB1 / 2021-04-08 12:50
Mam internet niestety interent nawet nie wystarcza na eLekcjach. Mieszkam w środku miasta i internet nawet nie osiąga czasami 100mb/s śmieszne trochę naprawde :) -
-
~Wojciech Czartoryski / 2021-04-07 15:14
Mieszkam w Szczecinie (nie na wsi oddalonej od nadajników)w dzielnicy Pogodno, zamieszkanej przez starszych ludzi, ktorzy raczej nie pracuja zdalnie i nie przeciazaja sieci. Malo mieszkan wynajmowanych i malo studentow. 4 lata temu kupilem w T-mobile usluge internetu mobilnego, domowego.Oplata 44,99 zl miesiecznie za internet BEZ OGRANICZEN ILOSCIOWYCH. Dalem bratu mieszkajacemu w centrum do uzytkowania stwierdzil, ze nie da sie ogladac filmow... Oddal mi modem. Lezal 2 lata... Od roku zaczalem go uzywac kilka razy w roku po kilka dni. Jakosc byla kiepska, ale te kilka dni dawalo sie wytrzymac. 22 marca przyjechalem na dluzej do swojego mieszkania i zaczalem uzytkowac internet. Jakosc kiepska. Dokonywalem pomiarow, predkosci przesylu w granicach 2-3 Mb/sek. Nie dalo sie pracowac na Teamsie -a to moja praca. Wielokrotnie interweniowalem w BOK. Najpierw stwierdzono WEWNETRZNE PRZYCZYNY TECHNICZNE , obiecano usunac w ciagu 60 godz (prawie 3 dni). W miedzyczasie dzwonilem i pisalem maile do BOK. Odpowiadano mi, ze duzo ludzi uzywa i tak musi byc, ze w umowie jest zawarta minimalna predkosc 14 kb/sek i przerwy w dostawie. Wiec przesyl zgodny z umowa. zarzucano mi ze zuzywam za duzo internetu itp (przypomne, ze mam stara umowe, gdzie nie ma zadnych limitow i konsekwencji w postaci obnizenia predkosci przesylu po przekroczeniu okreslonych ilosci). Wielokrotne odpowiedzi konsultantow brzmialy jak mantra -zgodne z umowa, co nie do konca jest prawda. Reasumujac, jak przez 4 lata placilem za nic to bylo OK, a jak zaczalem korzystac zgodnie z umowa to czepiam sie. Dlatego odradzam korzystanie z tej uslugi w T-mobile.Jest to przyklad lekcewazenia klienta. Umowy na telefon tez z nimi nie przedluze... ZaletyZadnychWadySame, skoro nawet zwykle strony otwieraja sie dlugo a mam nowy komputer z procesorem Intel Core i5 -
~Marcin / 2021-04-06 17:35
Dramat, uwaga przy korzystaniu z telefonu na kartę.
Brak jakichkolwiek limitów gdy skończy się pakiet internetu. Następnie podwyżka o ponad 1000%.
Przy kupnie pakietu 25 zł - 30 GB
Bez pakietu 1 Gb 100 zł
W trakcie oglądania filmu skończył się pakiet, a następnie w godzinę pobrało 200 zł. -
~Monia / 2021-04-06 11:38
Nie polecam tej sieci. Bardzo sympatyczni jak się podpisuje z nimi umowę a jak są już problemy to są obojętni do swojego klienta. Miałam możliwość zrezygnowania z umowy bo były zmiany w romingu oczywiście były przepychanki, pisanie listów itp. Po ponad roku dostaję list z sądu z nakazem płatniczym. I nie chodzi tu o to że mam do zapłacenia bo może przeoczyłam. Ale po co pisać że próbowali się ze mną skontaktować jak nie miałam od nich żadnego telefonu ani pisma. Od ponad roku jestem w PLUSIE i jak na razie nie mam żadnych problemów. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Niezadwolona / 2021-04-06 08:31
Nie polecam tej sieci.marna obsługa brak zasięgu.intetnet zanika. A jak chciałam odejść z sieci to robili pod górkę. Byłam już w innej sieci a cały czas przychodzily mi faktury do zapłacenia z t mobile.omijac szerokim łukiem
A i zamiast mi przenieść numer na kartę,wyłączyli mi numer..i napisali ze to nie jest ich wina.wiadomo moja????
ZenadaZaletyBrak zaletWadySame wady.brak kompetentnych pracowników w biurze obsługi.barak zasiegu -
~Andrzej / 2021-04-05 17:33
Nie polecam tego dostawy internetu.
Podpisać umowę łatwo, aż sami załatwiają, zakończyć - męcz się człowieku i użeraj z nimi !
Masa awarii, nagłych przerw w dostawie, duże wahania prędkości (na niekorzyść) oraz tragiczna obsługa na infolinii. Śmieszne rekompensaty, olewają skargi, nie przestrzegają terminów (ponad miesiąc wypowiedzenia). Bywało że przez miesiąc praktycznie nie było internetu i oszukiwali mnie tłumaczeniem, że mają awarię. Firma ogólnoświatowa miesiąc naprawia awarię - śmiech na sali! Ich mapa zasięgu jest przekłamana a prędkości przez nich podane w pakietach znacznie odbiegają od realiów. Ceny może nie najwyższe ale człowiek chce internet a nie niską cenę. Ogólnie nie polecam i jestem wielce zawiedziony po 2 latach ich usług. -
~Xxx / 2021-04-02 10:36
Oszuści, dzwonią ofertę przedstawiają bardzo korzystną. Co do czego przyjedzie to takiej nie ma wcale!!. (Z 2 ofert robią 1 tak żeby ładnie wygladało) Czytajcie umowe, nie podpisujcie pochopnie. Jeśli zawarcie umowy jest telefoniczne. Można odstąpić od umowy w ciągu 14 dni. Uwaga!! ja odstepowałam 3x bo im system się zawiesił i nie mogli przyjąć odstąpienia. Wkoncu postraszyłam ich pismem prawnikiem i urzędem konkurencji konsumentów i im się odwiesil. OSZISCI TYMOBAIL UWAGA!! ZaletyNie weszłam w bagnoWadyOszustwa -
~Adrian / 2021-04-01 12:34
Najgorsza sieć jaka może być tylko dostępna w Polsce jak by mogli to by naliczało nawet za to że w ogóle się związałeś z nimi zasięg telefonu GSM w mniejszych miejscowościach porażka internet tragedia co chwilę przekładany termin usterki już 8 miesięcy walczymy o internet i zasięg GSM nie polecam z całego serca ZaletyZadnychWadyBardzo dużo wad -
-
~Klient Biznes / 2021-03-30 09:16
Pierwszy kontakt z klientem super. Ale potem jak już się ma podpisaną umowę to porażka. Internet nie działa prawidłowo umowa zawarta na transmisje 200mb/s, prędkość wachą się pomiędzy 10-20 mb/s. W odpowiedzi dostaję informację, że "wszystko działa poprawnie". Polubne rozwiązanie umowy także nie wchodzi w grę. Firma nastawiona tylko na kasę i wykorzystywanie swoich klientów. SZCZERZE NIE POLECAM. -
~Patrycja / 2021-03-25 21:34
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
Na początku wszystko wygląda pięknie, pracownicy mają gadane ;) Po upłynięciu umowy zadzwonił pan, który konsultując się z nami i widząc niechęć do przedłużenia umowy zadzwonił do nieobecnego przy rozmowie mojego taty, mówiąc mu, że zgodziliśmy sie na nową ofertę. Co było totalną bzdurą, podkreśliłyśmy w trakcie rozmowy, że na razie nie podejmujemy decyzji i chcemy to sobie przedyskutować. Na drugi dzień dostaliśmy przesyłkę z "super" telefonami i "super" ofertą". Po tym jak odesłaliśmy telefony okazało się, że w ramach "kary" podnoszą nam dotychczasowy abonament. Ogólnie sprawa ze zrywaniem umowy i odsyłaniem telefonów nie jest zakończona, ale szkoda się produkować, po prostu fatalna sieć. Ale na koniec dodam, jakby ktoś jednak zrozumiał tak jak my na początku podpisywania umowy. Wysokość abonamentu przy opcji z telefonami wcale się nie zmniejsza po rzekomym spłaceniu telefonów. To tak zupełnie nie działa :)ZaletybrakWadyza dużo :) -
~jago / 2021-03-25 10:28
Bardzo nie polecam tej sieci od samego początku problemy!!!!!
Przeniosłam numer z innej sieci do T-mobile, jak się okazało Pan w salonie dał mi kartkę z informacją o przeniesieniu numeru z danymi Pani, która była przedemną w kolejce (przecież jest Rodo a ja dostałam wszystkie poufne dane starszej kobiety numer dowodu, pesel itd...)
Dostałam sms z informacją, że numer zostanie następnego dnia przeniesiony i trzeba zmienić kartę.
Następnego dnia przełożyłam kartę i się okazało, że ani poprzednia karta ani obecna z t-mobile nie działa i nie da się jej aktywować ! To chyba jakaś kpina!!!!! W dzisiejszych czasach jak można nie mieć aktywnego telefonu.
Gdy zadzwoniłam na infolinię, Pani mnie poinformowała, że w tej chwili zgłasza moją aktywację karty i kazała mi czekać do 24 godzin, aż ktoś ją w końcu aktywuje!
Zarty chyba jakieś !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efekt 24 godziny bez aktywnej karty! Moje wnioski bardzo żałuję że przeniosłam numer do tej sieci! Jeśli tylko aktywują mi tą kartę na pewno zmieniam sieć ponownie na inną.ZaletyżadneWady24 godziny bez działającej karty -
~Romek / 2021-03-25 10:18
Mix zamówiony przez infolinię na 24miesiace po 50zł a nie jak w salonie 12 po 50zł a później 12 po 100zł dotyczy wszystkich operatorów.
Oferta internet domowy 300GB za 79 i router po 24 miesiącach moja własność (HUAWEI B818) bez rat za router. W plusie trzeba doliczyć raty za sprzet. Internet bardziej stabilny i szybszy jak w (Plus,Orange,Play) internet płynnie działa przynajmniej w mojej lokalizacji (mieszkam na wsi daleko od przekaźników) jestem zadowolony z usług T-mobileZaletyDobry zasięg i bardziej stabilny internet. Router bez rat za sprzętWadyW mniejszym powiecie brak salonu, konsultant nie zawsze jest w stanie załatwić dany problem i trzeba rozmawiać z innym -
~. / 2021-03-24 17:25
Internet bardzo słabej jakości. Cały czas dzwonią z ofertami, które są tylko na wyłudzenie od nas pieniędzy. Bardzo często nie rozwiązują problemow. Nakładają kilku dniach priorytetowe wysyłanie danych i już internet nie działa wcale. Jedyne co robią to resetują router i mówią, że mamy czekać aż problem sam minie, chociaż tak nie jest.
Nie polecam tego internetu, bo albo jest ledwo widoczny albo nie ma go w ogóle.ZaletyNie maWadyBardzo często nie ma internetu, -
~Wojtek / 2021-03-24 15:08
Oferta w stosunku do innych operatorów wcle nie jest gorsza.
Cena w tej chwili jest bardzo zbliżona do konkurencji na rynku, a czasami lepsza w zakresie telefonów.ZaletyJakość technicznych parametrów: szybkość, zasięg, stabilność itp. zanczenie lepsza niż w Play, Plus, czy Orange!WadyObsługa klientów wprawdzie się poprawia, ale jest jeszcze sporo do zrobienia. -
~adam260675 / 2021-03-23 19:05
SyfFirma tmobile nie jest uczciwą
Internet w trakcie testów śmiga, a po podpisaniu umowy przesył ów ość stopniowo spada prawie do zera. Głupio się tłumaczą że robią to zgodnie z umową i prawem.
Ostrzegam omijajcie z daleka. -
~Ten / 2021-03-23 13:42
Usługi na słabym poziomie, obsługa celowo wprowadzająca w błąd, problemy z siecią, obecnie brak SMS WadySieć, regularne awarie -
-
~Damia / 2021-03-23 09:24
Nie polecam,przeniosłem nr z plusa zero rozeznania w temacie dwa razy skladalem wniosek o przełożenie 8bza każdym razem nikt nie potrafił przenieść tego numeru jak się należy! Kiedy dzwoniłem na posługę klienta to co róż inne rozwiązanie, a to źle nr.przeniesiony to znów problemy techniczne albo ktoś się z panem skontaktuje za 30 min.i nr na 100% będzie aktywny itp.itd. OIJAJCIE Z DALEKA TĄ SIEĆ!!!!!!!!!! -
~Jacek / 2021-03-22 20:23
T mobile - największa sieć OSZUSTÓW
kupiłem starter 12gb na start INTERNET NA KARTĘ chciałem zobaczyć jaki zasięg itp.
Aktywowałem kartę dzwoniąc na 606606606 miła Pani aktywowała kartę i ok.
wykorzystałem jakieś 200Mb i brak internetu
Dzwonie drugi raz i mówię że zasięg ok. ale nie wiem dlaczego jest brak internetu, a Pani na to że muszę doładować kartę' odpowiadam że wykorzystałem jakieś 200Mb z 12GB, a Pani na to że została aktywowana jakaś usługa, zmiana taryfy a teraz trzeba doładowac - ŻART -* dobrze ze straciłem tylko 5zł a nie abonament na 24 m-ce za xxx zł.
NIE POLECAM i życzę jak najmniej klientówZaletyObsługa miła ale tylko po to aby oszukać klienta i naciągnąćWadyBrak tego co ma być - w moim przypadku 12GB -
~olix / 2021-03-22 19:28
gówno nie polecam najgorszy internet świata nic internet nie był używany a w tydzień 100gb wyszło Zaletyżadnych zaletWadywszystkie wady jakie możliwe -
~Marjack / 2021-03-20 20:17
Porażka. Nie dochodzą połączenia problemy z SMS. Nie polecam. ZaletyBrak
strona 83 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »