Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia Z / 2022-02-12 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, umowa na 2 lata napisali ze wygasa w tym i w ty dniu a nagle do zapłaty przychodzi faktura. Ba, złożyłam wypowiedzenie i sobie dodali jeszcze jeden miesiąc do zapłaty złodzieje. Zastanówcie się, utrudniają rozwiązanie umowy
  • ~klient / 2018-09-08 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! Okazyjne oferty okazują się w tej sieci minami, bo przez telefon konsultanci robią wszystko aby wcisnąć klientowi produkt. Nowo aktywowany numer i od razu dziwne sms -y premium, które podnoszą koszty rachunku... w końcu "promocję" trzeba sobie szybko odbić. Gdy masz już ich dosyć i rezygnujesz, na do widzenia zafundują Ci karę za zerwanie umowy. Generalnie w T-Mobile robią wszystko aby na każdym kroku skroić klienta na kasę. Wystarczy spojrzeć ile razy UOKiK nakładało na tę sieć kary bu mieć jasny obraz tego co Was czeka. Jeden wielki SYF... niedomówienia, krętactwo i brak szacunku dla klienta. Takie firmy powinno się rugować z rynku bo NIC dobrego nie oferują.
    Zaletyniezły zasięg
    Wadydługa lista
  • ~Klient / 2020-06-02 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem ostatnio nie miłą sytuację. Składając telefon do punktu zostałem bardzo nie miło potraktowany. Po 18 dniach nadal nie wiedziałem co dzieje się z moim sprzętem. Pani z punktu T-mobile nie potrafiła wytłumaczyć mi kompletnie nic, a wręcz przeciwnie potraktowała mnie bardzo nie miło, mówiąc mi, że jestem bezczelny, a ja tylko chciałem się dowiedzieć co dzieje się z moim telefonem. Nie polecam!!!
  • ~Klient / 2021-07-07 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ściek
    Nie polecam nikomu, nawet własnemu psu.
    Mam nadzieję że zmienią swoją politykę
    ZaletyBrak
    WadyOferty wakacyjne
  • ~Klient / 2022-02-03 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Na obsłudze jedyne co można usłyszeć to że oni problemu nie widzą i koniec pomocy, Internet nadal nie działa. Router oddany na gwarancje, zwrot z notatką że u nich działał. Karta sim -też problemu nie widzą.
    ZaletyNie znalezione.
    WadyOkropna obsługa w punktach.
  • ~KLIENT / 2022-03-12 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć I t-mobile Boże Wszechmogący uchroń każdego obecnego i potencjalnego klienta sieci t-mobile- samowolnie bez zgody i akceptacji klienta przedłużają umowy podwyższają cenę abonamentu naliczają opłaty z"księżyca" itp.STRZEŻCIE SIĘ SIECI T-MOBILE JEŻELI NIE CHCECIE BYĆ NACIĄGNIĘCI I OSZUKANI.
    ZaletyNIE MA TAKICH.
    WadyOPISAŁEM W POŚCIE POWYŻEJ
  • ~Klient / 2023-01-16 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA OPERATOR Tmobile. To eedógmnie jest firma KSZAK.POBIERAJĄ PINIADZE ZA PAKIET. ALE USŁÓGIWYKONAĆ NIE POTRAFIĄ.ZAROWN ROZMOWY SMSY MMSY TRANSMISA DANYCH CZYLIINTERNRTWSZYSTKO DZIALA OK.ALETULKO NA POCŻZĄTKUPAKIETU IPOD KONIEC PAKIETU. A W MIĘDZY CZASIETO JEST TAKA LIPAŻESZKODA NERWW.GDY SIE DO NICH DODZWONIĆ TO TWIERDZA ŻENIEWIDZA PROBLE M U PO STRONIE SIECI I ŻR WINA LEŻYPO STRONIE UŻYTKKWNIKA.MALO TEGO W JAKIŚ MAGI ZNYSPISÓB ZNIKAJA PIENIADZEZ KONTA TELEFONICZNEGO A PO TELEFONIE DO NICH DOTZW. BOK.TWIERDZĄ ZE SRODKIZOSTALY POBRANE GDYŻBYŁ WYSŁANY SMSNA NR. STACJONARNY. CO JEST NIEPRAWDĄ. NIE POLECAM NIKOMU TEJ SIECI.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadySIECC TMOBILE OLSKA TO WEDŁÓG MNIE OSZUŚCI.
  • ~Klient / 2023-02-08 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niekompetentni konsultanci, oszukują, uspokajają, odsyłają, a problem nadal zostaje nie rozwiązany. Zmieniłam adres zamieszkania, musiałam zerwać umowę i podpisać nową. Poinformowano mnie że wcześniejsza umowa będzie anulowana automatycznie po podpisaniu nowej. Później przychodzą rachunki za dwie umowy, jak dzwonie wyjaśnić sytuację dostaje odpowiedź że umowa została rozwiązana a to tylko dopłaty, bo została rozwiązana w połowie miesiąca. W następnym miesiącu kolejne faktury, dostaje maila że jak nie napiszę odstąpienia, to wyślą mi router z powrotem i naliczą mi karę. Na infolinii odsyłają mnie do biura, do którego zaniosłam ruter, bo to oni wprowadzili mnie w błąd. Zero odpowiedzialności. Wcześniej dwa lata prosiłam o poprawienie błędu w nazwisku do faktury, poprawiają, a i tak wszystko zostaje jak było. Przez słaby zasięg włączył się mi roaming w Hełmie, naliczyli mi 400 zł za internet w roamingu, złożyłam reklamację, która została rozpatrzona negatywnie. T-Mobile to przykład nieuczciwej firmy, która olewa i utrudnia życie klientom.
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwy usługodawca
  • ~klient / 2023-03-15 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylkowo dwukrotnie zaplacilam w 2023 r. za fakture w T mobile. Natychmiast zwrocilam sie za posrednictwem mailii, infolinii i czatu o zwrot kwoty z tego tytulu, ponieważ środki te byly przeznaczone na zaplate platnosci u innego dostawcy uslug. Prośby okazały sie bezskuteczne. Bylam takze w punkcie obslugi T mobile w Warszawie w Arkadii, gdzie uslyszalam ze firma ma 30 dni na zalatwienie reklamacji a ponadto nikt nie kazal mi placic dwukrotnie. Arogancja i niekomepencja w obsludze klienta - taka jest moja ocena tej firmy. Zgodnie ze mieniona od 2023 r. ustawa prawo konsumenta - reklamacje powinny byc zalatwiane w ciagu 14 dni, a pracownik tej firmy poinformowal mnie ze maja na to 30 dni. Zwrot otrzymalam ostatniego dnia uplywu czasu rozpatrzenia reklamacji, co w efekcie spowodowalo opoznienie w zaplacie przeze mnie za inna usluge. Dotychczas zawsze placilam za uslugi T mobile natychmiast po otrzymaniu f-ry, nigdy nie bylo opoznien. Rozwazam zmiane operatora ze wzgledu na poziom obslugi klienta.
    ZaletyRozważenie zmiany operatora, gdzie obsluga bedzie na wlasciwym poziomie.
    Wadybrak poszanowania klienta
  • ~Klient Biznes / 2021-03-30 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy kontakt z klientem super. Ale potem jak już się ma podpisaną umowę to porażka. Internet nie działa prawidłowo umowa zawarta na transmisje 200mb/s, prędkość wachą się pomiędzy 10-20 mb/s. W odpowiedzi dostaję informację, że "wszystko działa poprawnie". Polubne rozwiązanie umowy także nie wchodzi w grę. Firma nastawiona tylko na kasę i wykorzystywanie swoich klientów. SZCZERZE NIE POLECAM.
  • ~Klient biznesowy / 2023-01-23 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga - nigdy nie zamawiajcie w sieci usługi internetu mobilnego - ta usługa po prostu nie działa - przynajmniej Warszawa Zachód.
    Zaletybrak
    Wadyniedziałanie usług t-mobile
  • ~Klient bzh / 2018-03-19 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Po doładowaniu konta usługa nie została przedłużona . Co więcej dali mi super ofertę 120Mb !!!! Za 9 zł. Bez mojej zgody. Konsultant był nie miły i twierdzi no go samo się pani wklikalo. Naprawdę szkoda mi firmy ze ma takich beznadziejnych konsultantów którzy na pytanie co teraz możemy zrobić - odpowiadają to proszę zmienić sobie sieć . Daleka z nimi pójdziecie!!! Żenada a nie firma
  • ~Klient T Mobile / 2021-06-13 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie zasięg. Ursus, Ursynów, Mokotów dramat nie zasięg. Limity danych przy euro śmieszne. Zero sensownej promocji przy euro. 10gb to żart.
    WadyIstnienie firmy
  • ~Klient T-Mobile Polska S.A siedziba w W / 2022-05-22 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla oceny firmy podam taki incydent. 18.01.2022 przesłałem wiadomość e-mail z pismem na boa@t-mobile.pl. W treści podałem że: proszę o rozwiązanie umowy na telefon i numer oraz umowy internetowej. Podałem swoje dane pesel, nr tel, adres. Dodam że pismo wysłałem na polecenie konsultanta. Spisałem co ma być. Umowy kończyły się 20.03.2022 (celowo zrobiłem to dużo wcześniej żeby mieć pewność że się nie spóźnię). Dostałem faktury kolejno marzec - ok no koniec okresu, kwiecie - ok może jakaś należność, MAJ 21.05.2022 - no i rozpocząłem dochodzenie skąd są te faktury. No konsultant w porządku bo otworzył moje pismo, przeczytał no i ustalił że w piśmie brakuje: "Jakich umów to dotyczy" - okay - pismo nie kompletne rozumiem ale tak: od 18.01.2022 mineło kilka miesięcy, po drodzę miałem kilka telefonów żeby mnie namówić do odejścia od rezygnacji (zatem wiedzieli że rezygnuje) i nie otrzymałem ani wiadomość e-mail, ani smsa, ani poczty listownej - że pismo jest nie kompletne, że brakuje danych. Jak się każdy domyśla - celowe/nie celowe - ok. Tutaj zostawiam przestrzeń żebyś przed wyborem tej firmy zastanowił się: czy rzeczywiście super znasz się na prawie i dopilnowujesz każdego szczegółu, czy bez wzoru wypełnienia dyspozycji rozwiązania umowy będziesz wiedział jak to wypełnić, czy jesteś wstanie pilnować konsultantów na infolini i potwierdzać 2x czy to co wysłałeś jest ok - czy trzeba coś zmienić. Jeśli za firmą trzeba chodzić i pytać ich czy jest ok bo nikomu nie chce się dupy ruszyć i odpisać na email - drogi kliencie jakie umowy to dotyczy bo jest pismo ale nie ma podane numerów umów i usług (w idealnym świecie ktoś poda ci gdzie to możesz znaleźć w umowie - lub sam napisze proszę o potwierdzenie czy to dotyczy numeru umowy itp) - czy wolisz jednak poszukać innej firmy dla której takie zachowania nie stanowią wyzwania. Dalej co do oferty. Dawanie czegoś za darmo po to żeby klient został po mimo jego udręki 2 letniej z firmą jest żałosne - oferta nie jest dobra. W sytuacji w której udokumentowano kilka incydentów w związku z dostarczaniem złej jakości usług - powinno się klientowi podarować więcej niż 3 miesiące darmowych usług lub sms dziękujemy za cały okres trwania w t-mobile (nie dziękuję). Obsługa klienta jak powyżej. Dodam że incydenty pod tytułem zasięg, wymiana kart sim i obietnice "zadzwonimy do Pana w ustalonym terminie aby sprawdzić czy konserwacja w Pana okolicy przyniosła porządane rezultaty" są tu na porządku dziennym. Po za tym że obietnice nie są realizowane, wymieniać karty sim można co miesiąc i tak to nic nie da (urządzenia też) i rzekome konserwacje które nic nie dają lub się nie odbyły - nie mam nic więcej do dodania. Trochę to kłopotliwe bo okazuje się że na rynku nie ma niestety dostawcy który chociaż wywiązuje się z umowy (mowa tu także o PLUS aktualnym, PLAY o orange nie wspomnę bo szkoda liter - dobrze że co do orange to był tylko test). Podsumowując: oferta (ogromne koszty urządzeń, i śmieszne limity 0 łącznie dają 0 gwiazdek - szkoda że nie ma takiej opcji, obsługa klienta - oprócz dzisiejszej totalnie nie pro kliencka, Cena/Jakość - nawet nie ma co oceniać bo jakości nie ma wcale a związku z tym nie powinno się za coś takiego zapłacić nawet złotówki.
    ZaletyKiedyś ten koszmar z nimi się skończy.
    Wady- Jak już podpiszesz to będą kłopoty
    - Nie wiem co musisz zrobić żeby mieć 5g (stać w miejscu jak już się uda złapać)
    - Brak rezultatów po konserwacji/albo brak przeprowadzonej konserwacji
    - łącze (szkoda liter)
    - limity (trzeba się w strzelić w promocję, ale jak dostaniesz limity to zaraz je osiągniesz to pewne)
    - Wymiana danych/umowy/administracja (mają aplikację, mają bota z formsem do przypominania, ale żeby coś załatwić w drugą stronę - to pilnuj sobie sam bo nawet jeśli wyślesz czarno na białym to i tak nie wiadomo czy się zgadza - a w związku z tym kontaktu od nich się nie spodziewaj)
    - No i najważniejsze w związku z administracją (umowy itp) po mimo że wiedzą że złożyłeś rezygnację bo dzwonią i pytają (no złożył Pan rezygnację ale może 10 lat za darmo w t-mobile przekonana Pana do naszej firmy) to w rezultacie twoje pismo o rezygnacji nie zostanie uwzględnione jeśli zabraknie czegoś (i to byłoby ok - gdyby nie fakt że w sprawie brakujących danych to nie zadzwonią, ale żeby cię nakłonić do pozostania to już tak) Niby wiedzą że rezygnujesz ale przedłużą ci na nieokreślony i cie naliczą bo jednak w piśmie czegoś brakowało a że nie wiedziałeś no to już twój problem
  • ~Klient tmobile / 2022-01-18 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Doliczanie wymyślonych opłat, wmawianie człowiekowi, że zwiększał jakieś pakiety i wystawianie dwa razy faktur za to samo. Na infolinii chamstwo i traktowanie klienta jak ścierwo. Z dala od tmobile
    ZaletyŻadne
    WadyZa mało miejsca żeby wszystkie opisac
  • ~klient tmobile / 2023-04-10 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo wielokrotnego kontaktu zawsze otrzymywałem odpowiedź,że z nadajnikami jest wszystko dobrze mimo,że mam 400 pingu i poniżej 1 mb/s tragiczna firma okradająca ludzi oby jak najszybciej upadła pluje na ludzi pracujących tam
    Zaletybrak
    Wadyistnienie
  • ~Klientka / 2022-09-15 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo!!! Najgorsza firma z jaką miałam okazję współpracować, przedłużanie umowy to jakiś cyrk. Przy przedłożeniu umowy za Internet, przysyłają zepsuty router (z kawałkiem karty sim w środku) jako nowy. Po zgłoszeniu na infolinii jeden mówi, że poreklamacyjny, drugi żę na pewno nowy. Wysłaliśmy router z reklamacją na drugi dzień to wysyłają faktury za naprawę. Po opłaceniu faktury, co tydzień przychodzi jakaś nowa na 28-30 zł, nie wiadomo za co. Nawet nie mają jednej wersji kłamstwa dla klienta, każdy mówi co innego. OMIJAĆ szerokim łukiem. Banda złodziei
    Zaletybrak
  • ~klientka / 2023-08-27 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy, wygasła mi oferta MIX, nie chciałam dalej przedłużać, a mimo to opłaty po miesiącu zostały naliczone podwójnie. Nie chcieli uznać reklamacji, bardzo zły kontakt z konsultantami, nic nie wiedzieli, nie potrafili wyjaśnić sprawy, albo twierdzili, że wszystko jest dobrze.
    Czuję się oszukana przez firmę.
  • ~Klientka / 2023-12-09 06:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Obiecują wszystko żeby zdobyć klienta poczym nic nie działa tak jak powinno. Płacę nie mały rachunek u nich i tak traktują klienta. Zgłaszane były reklamacje gdzie nawet pracownik przyznał się do błędu drugi przyjechał zamontować i podłączyć sprzęt oczywiście się nie udało. Firma nie poczuwa się do winy i błędu. Zerwanie umowy kara albo propozycja podpisania innej umowy np internet radiowy. Kpina
    ZaletyBrak
    WadyBanda złodziei i naciągaczy
  • ~Klienttmobile / 2021-04-18 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś tygodnia co godzine dwie zrywa zasięg i tak przez 30 min nie da się nic robić grać itp zadzowniłem zarzekali się ,że sprawdzą nadajkini i dadzą mi znać sms-em w ciągu 2 dni dzis upływa 3 dzień i jakoś nic sie nie poprawilo mam nadzieje ,ze ta gówno firma zdechnie wraz z jej zjebanym właścicielem naziolem.
    Zaletybrak
    Wadyae ghienhuioty4jenrhjmh
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186