"Rok internetu za darmo"
Zanim skorzystałem z tego dziadostwa,byłem w taryfie GO gdzie miałem 30 gb za 30 zł, oraz nielimitowane rozmowy i smsy.
Po wybraniu 1200 gb neta wybralem pakiet l w tej samej taryfie GO tylko bez neta bo po vo mi tyle neta na telefonie skoro nie mogę go i tak wykorzystać.
W reklamach to wy możecie sobie pieprzyć bzdury
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Karol / 2022-11-01 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!! Ten "internet" nie spełnia nawet oczekiwań najmniej wymagającego użytkownika. Stałe się rozłącza, nie można obejrzeć bez zatrzymywania filmu na hbm, Apple tv itp co tu dużo mówić, nawet przeglądając stories na ig się zacina w połowie. Żenada. Oszuści.
ZaletyBrak
~Karol / 2023-04-14 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Operator zapewniał że będę mógł korzystać bez problemu z (szybkiego internetu 5G)co jest błędem internet cały czas się zacina, niestety nie da się pracować takich warunkach
ZaletyBrak
WadyInternet, cena
~Karol / 2023-05-19 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet dramat, powinni zmienić reklamę w TV na najsłabszy internet w Polsce. Babcia z TV nie powinna widzieć nawet tego pana, na nadajniku bo tak naprawdę on pewno nie działa.i wszystkie związane reklamy z internetem to porażka, po co reklamować coś co nie działa, wciskanie kitu ludzią.
ZaletyBrak
Wady internet taki ze, aż nie można opinii dodać, taki fatalny.
~Karol / 2023-05-19 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet dramat, powinni zmienić reklamę w TV na najsłabszy internet w Polsce. Babcia z TV nie powinna widzieć nawet tego pana, na nadajniku bo tak naprawdę on pewno nie działa.i wszystkie związane reklamy z internetem to porażka, po co reklamować coś co nie działa, wciskanie kitu ludzią.
ZaletyBrak
Wady internet taki ze, aż nie można opinii dodać, taki fatalny.
~Karol / 2023-09-11 19:20
Ocena: 1.00 / 5
Po zgłoszeniu problemu z zasięgiem stwierdzono,że posiadam telefon po za dystrybucją T mobile.Tylko dziwne że T-Mobile nie działa a telefon posiada 25pasm.W Plusie 5G full zasięg i agregacja pasm.A co ciekawe posiadam telefon z dystrybucji T-Mobile i tu internet nie działa wcale oraz wiele usług jest ograniczona.Dobrze że mam na kartę bo abonament to dno w tej sieci.
ZaletyŁatwo poszło szybkie rozstanie
WadyInfolinia tylko dla obcokrajowców zamiast polski to ukraiński.Bot odpisuje na awarie bo dostaje wiadomości nie skierowane do mnie.Sztuczna inteligencja jak bym z maszyną rozmawiał
~Karol S. / 2022-08-07 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo szkoda że wasz internet nawet nie wystarcza zeby obejrzeć filmy w rozdzielczości 1080p nie polecam. Myślę ze za takie pieniadze jakie place znajdziecie o wiele lepszy internet. Super bajki mówią wasi pracownicy "Bez problemu na internecie może siedzieć 5 osób"
ZaletyBrak
WadyInternet, pracownicy na infolini jak i w sklepach stacjonarnych.
~Karolina / 2017-11-11 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć że wszystkich. Beznadziejna obsługa klienta. Miałam już różnych operatorów ale żaden nie był tak tragiczny!
ZaletyBrak
WadyNaciągane klienta
Gdy masz jakieś pytanie dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem
~Karolina / 2020-04-03 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory miałam bardzo dobra opinie nt T-Mobile,myślałam że rozwiązanie mojego problemu będzie szybkie i kompleksowe,jak w innych sieciach,że T-Mobile zalicza się do operatorów,którym zależy na kliencie.Niestety jestem bardzo rozczarowana sposobem w jaki T-Mobile przerzuca problemy techniczne na klienta i nie bierze odpowiedzialności.Nie mogłam korzystać z internetu z powodu błędu technicznego który był po stronie T-Mobile.Z powodu niedziałających(błąd techniczny)kodów nie mogłam sprawdzić stanu pakietu.Ponadto za pomocą kodów sprawdzających pakiet uzyskałam informację że pakiet mix, który mam,jest nieaktywny,mam inny pakiet(kolejny błąd tech).Na podstawie tych błędnych informacji 3 krotnie doladowalam konto przypuszczając że zużyłam pieniądze poza pakietem.Równocześnie nie mogłam zalogować się na stronie T-Mobile z powodu nie rozpoznawania moje numeru tel/maila(następny błąd tech),żeby sprawdzić stan konta/pakiet.Po kontakcie z konsultantem dowiedziałam się że rzeczywiście problem był pod stronie T-Mobile,reklamacja będzie rozpatrzona.Wnioskowałam o przedłużenie ważności pakietu o 3 doladowania, których dokonałam,a po których nie miałam dostępnego internetu z powodu błędu tech.Nie dostałam żadnej informacji jak reklamacja zostala rozpatrzona.Podczas ponownej rozmowy z konsultantem dowiedziałam się, że nikt mi nie kazał doładowywac konta,wg konsultanta pakiet był włączony i choć zgodził się że nie miałam możliwości,żeby z niego korzystac to powinnam byla zainstalować aplikację-bez dostępu do internetu... Wg konsultanta pakiet za który zapłaciłam był przyznany i nie jest to problem T-Mobile,ze nie był fizycznie dostępny po włączeniu internetu w telefonie, czy ponownym doładowaniu konta. Podsumowujac przykro mi że T-Mobile woli rozczarowanego klienta,na którego zrzuca odpowiedzialność za swoje problemu techniczne od klienta zadowolonego,który polecalby znajomym zmianę operatora na T-Mobile i wystawiał najlepsza opinie
~Karolina / 2022-11-23 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Niestety to nie jest uczciwa firma. Robią wszystko by uniemożliwić wypowiedzenie umowy (która tak naprawdę wygasła 15.11). Kiedy przesyłam maila z wypowiedzeniem mówią że nie dotarł.Na wszelki wypadek prześlę jutro wypowiedzenie pocztą za potwierdzeniem odbioru ( to mi pewnie nie odeślą zwrotki). Porażka.
ZaletyNie ma
WadyNieuczciwość firmy T- mobile!
~Karolina / 2022-11-23 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Niestety to nie jest uczciwa firma. Robią wszystko by uniemożliwić wypowiedzenie umowy (która tak naprawdę wygasła 15.11). Kiedy przesyłam maila z wypowiedzeniem mówią że nie dotarł.Na wszelki wypadek prześlę jutro wypowiedzenie pocztą za potwierdzeniem odbioru ( to mi pewnie nie odeślą zwrotki). Porażka.
ZaletyNie ma
WadyNieuczciwość firmy T- mobile!
~Karolina / 2023-05-25 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu tego operatora. Od początku trwania umowy brak zasięgu, z uslug w ogóle nie można korzystać. Operator nic sobie z tego nie robi, a faktur nadal są wystawiane. Obsługa Klienta to jakiś dramat. Najgorszy operator ze wszystkich.
~Kasia / 2019-11-07 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza decyzja to przeniesienie numeru do T-mobile!
Nie polecę NIKOMU!!!!
Od początku umowy wszystko jest nie tak! CWANIACTWO na każdym kroku!
I jeszcze ten sprawdzian na ??????inteligencję ? - obrazki!!!
ZaletyŻadnych!
WadyWszystko!
~Kasia / 2020-03-30 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa, nic nie można na nim zrobić, dzwonimy co trzeci dzień, bez zmian, za co człowiek płaci skoro nawet zdjęcia się nie da załadować a co dopiero obejrzeć film czy chociażby krótki filmik, żenada T-Mobile to chłam największy z największych. Najgorsza firma i najdroższa, mieszkając w mieście nic nie działa, normalnie paranoja, syf nie polecam, teraz żeby się uwolnić od umowy trzeba zapłacić "karę" za zerwanie umowy a to oni powinni dopłacać ludziom za zszargane nerwy przez brak połączenia zwykle chujstwo i tyle
ZaletyŻadnych zalet, żenada
WadyWszystkie możliwe wady, począwszy od obsługi która zmysla powody że niby sieć wylogowany jak jest wszystko zalogowane, oszustwo,zdzierstwo
~Kasia / 2021-05-04 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Czuję się oszukana. W aplikacji internetowej mamią dobrymi ofertami, natomiast w chwili podjęcia decyzji jest problem i aplikacja przestaje działać. Pan z infolinii dzwoni i proponuje ofertę zupełnie inną , niekorzystną i znacznie droższą. Nie chodzi o pieniądze, ale podejście do wieloletniego klienta i bycie uczciwym. Po wieluuu latach mam dość i przenoszę się do Innej sieci. Kasia
~Kasia / 2024-08-10 08:59
Ocena: 1.00 / 5
UOKiK powinien zrobić w końcu porządek z umowami na telefon i internet, nie masz kilka dni internetu, na co dzień też działa słabo i nie jesteś zadowolony z usługi ale nie możesz zrezygnować bo zapłacisz wysoką karę… internet tmobile to jakiś przykry żart, nie mówią wszystkiego podczas sprzedaży a potem wzruszają rękoma gdy masz problemy. Ostatni raz coś od nich biorę…
ZaletyBrak
WadyBeznadziejny support, słaby internet, umowy z haczykami
~Kasia777 / 2021-02-10 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Jak masz taryfę 10gb + supernetvideo za 30, to jak chcesz oglądać yt w HD to sie nie idzie załadować.
~Katarzyna / 2018-12-06 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Naliczanie oplaty przy dzwonieniu do dzialu technicznego i ewidentne naciąganie na długą rozmowe przez celową niekompetencję obslugi. Nigdy wiecej!!!!!
ZaletyBrak
WadyMasakra
~Katarzyna / 2020-05-21 08:58
Ocena: 1.00 / 5
coś koszmarnego. Płace co miesiąc internet a oni mimo wpłaty wcale go nie włączają. trwa to nieraz nawet 10 dni
~Katarzyna / 2022-06-13 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Pani Karolina Barzyk, pracująca w T-Mobile w Galerii Krakowskiej celowo wprowadza klienta w błąd, mówi jedno, a w systemie wprowadza drugie, a później przestaje odbierać telefon. Oczywiście umowa nie zgadza się z tym co zostało ustalone ustnie.