Operator zapewniał że będę mógł korzystać bez problemu z (szybkiego internetu 5G)co jest błędem internet cały czas się zacina, niestety nie da się pracować takich warunkach
ZaletyBrak
WadyInternet, cena
~Karol / 2023-05-19 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet dramat, powinni zmienić reklamę w TV na najsłabszy internet w Polsce. Babcia z TV nie powinna widzieć nawet tego pana, na nadajniku bo tak naprawdę on pewno nie działa.i wszystkie związane reklamy z internetem to porażka, po co reklamować coś co nie działa, wciskanie kitu ludzią.
ZaletyBrak
Wady internet taki ze, aż nie można opinii dodać, taki fatalny.
~Karol / 2023-05-19 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet dramat, powinni zmienić reklamę w TV na najsłabszy internet w Polsce. Babcia z TV nie powinna widzieć nawet tego pana, na nadajniku bo tak naprawdę on pewno nie działa.i wszystkie związane reklamy z internetem to porażka, po co reklamować coś co nie działa, wciskanie kitu ludzią.
ZaletyBrak
Wady internet taki ze, aż nie można opinii dodać, taki fatalny.
~Karol / 2023-09-11 19:20
Ocena: 1.00 / 5
Po zgłoszeniu problemu z zasięgiem stwierdzono,że posiadam telefon po za dystrybucją T mobile.Tylko dziwne że T-Mobile nie działa a telefon posiada 25pasm.W Plusie 5G full zasięg i agregacja pasm.A co ciekawe posiadam telefon z dystrybucji T-Mobile i tu internet nie działa wcale oraz wiele usług jest ograniczona.Dobrze że mam na kartę bo abonament to dno w tej sieci.
ZaletyŁatwo poszło szybkie rozstanie
WadyInfolinia tylko dla obcokrajowców zamiast polski to ukraiński.Bot odpisuje na awarie bo dostaje wiadomości nie skierowane do mnie.Sztuczna inteligencja jak bym z maszyną rozmawiał
~Karol S. / 2022-08-07 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo szkoda że wasz internet nawet nie wystarcza zeby obejrzeć filmy w rozdzielczości 1080p nie polecam. Myślę ze za takie pieniadze jakie place znajdziecie o wiele lepszy internet. Super bajki mówią wasi pracownicy "Bez problemu na internecie może siedzieć 5 osób"
ZaletyBrak
WadyInternet, pracownicy na infolini jak i w sklepach stacjonarnych.
~Karolina / 2017-11-11 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć że wszystkich. Beznadziejna obsługa klienta. Miałam już różnych operatorów ale żaden nie był tak tragiczny!
ZaletyBrak
WadyNaciągane klienta
Gdy masz jakieś pytanie dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem
~Karolina / 2020-04-03 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory miałam bardzo dobra opinie nt T-Mobile,myślałam że rozwiązanie mojego problemu będzie szybkie i kompleksowe,jak w innych sieciach,że T-Mobile zalicza się do operatorów,którym zależy na kliencie.Niestety jestem bardzo rozczarowana sposobem w jaki T-Mobile przerzuca problemy techniczne na klienta i nie bierze odpowiedzialności.Nie mogłam korzystać z internetu z powodu błędu technicznego który był po stronie T-Mobile.Z powodu niedziałających(błąd techniczny)kodów nie mogłam sprawdzić stanu pakietu.Ponadto za pomocą kodów sprawdzających pakiet uzyskałam informację że pakiet mix, który mam,jest nieaktywny,mam inny pakiet(kolejny błąd tech).Na podstawie tych błędnych informacji 3 krotnie doladowalam konto przypuszczając że zużyłam pieniądze poza pakietem.Równocześnie nie mogłam zalogować się na stronie T-Mobile z powodu nie rozpoznawania moje numeru tel/maila(następny błąd tech),żeby sprawdzić stan konta/pakiet.Po kontakcie z konsultantem dowiedziałam się że rzeczywiście problem był pod stronie T-Mobile,reklamacja będzie rozpatrzona.Wnioskowałam o przedłużenie ważności pakietu o 3 doladowania, których dokonałam,a po których nie miałam dostępnego internetu z powodu błędu tech.Nie dostałam żadnej informacji jak reklamacja zostala rozpatrzona.Podczas ponownej rozmowy z konsultantem dowiedziałam się, że nikt mi nie kazał doładowywac konta,wg konsultanta pakiet był włączony i choć zgodził się że nie miałam możliwości,żeby z niego korzystac to powinnam byla zainstalować aplikację-bez dostępu do internetu... Wg konsultanta pakiet za który zapłaciłam był przyznany i nie jest to problem T-Mobile,ze nie był fizycznie dostępny po włączeniu internetu w telefonie, czy ponownym doładowaniu konta. Podsumowujac przykro mi że T-Mobile woli rozczarowanego klienta,na którego zrzuca odpowiedzialność za swoje problemu techniczne od klienta zadowolonego,który polecalby znajomym zmianę operatora na T-Mobile i wystawiał najlepsza opinie
~Karolina / 2022-11-23 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Niestety to nie jest uczciwa firma. Robią wszystko by uniemożliwić wypowiedzenie umowy (która tak naprawdę wygasła 15.11). Kiedy przesyłam maila z wypowiedzeniem mówią że nie dotarł.Na wszelki wypadek prześlę jutro wypowiedzenie pocztą za potwierdzeniem odbioru ( to mi pewnie nie odeślą zwrotki). Porażka.
ZaletyNie ma
WadyNieuczciwość firmy T- mobile!
~Karolina / 2022-11-23 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Niestety to nie jest uczciwa firma. Robią wszystko by uniemożliwić wypowiedzenie umowy (która tak naprawdę wygasła 15.11). Kiedy przesyłam maila z wypowiedzeniem mówią że nie dotarł.Na wszelki wypadek prześlę jutro wypowiedzenie pocztą za potwierdzeniem odbioru ( to mi pewnie nie odeślą zwrotki). Porażka.
ZaletyNie ma
WadyNieuczciwość firmy T- mobile!
~Karolina / 2023-05-25 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu tego operatora. Od początku trwania umowy brak zasięgu, z uslug w ogóle nie można korzystać. Operator nic sobie z tego nie robi, a faktur nadal są wystawiane. Obsługa Klienta to jakiś dramat. Najgorszy operator ze wszystkich.
~Kasia / 2019-11-07 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza decyzja to przeniesienie numeru do T-mobile!
Nie polecę NIKOMU!!!!
Od początku umowy wszystko jest nie tak! CWANIACTWO na każdym kroku!
I jeszcze ten sprawdzian na ??????inteligencję ? - obrazki!!!
ZaletyŻadnych!
WadyWszystko!
~Kasia / 2020-03-30 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa, nic nie można na nim zrobić, dzwonimy co trzeci dzień, bez zmian, za co człowiek płaci skoro nawet zdjęcia się nie da załadować a co dopiero obejrzeć film czy chociażby krótki filmik, żenada T-Mobile to chłam największy z największych. Najgorsza firma i najdroższa, mieszkając w mieście nic nie działa, normalnie paranoja, syf nie polecam, teraz żeby się uwolnić od umowy trzeba zapłacić "karę" za zerwanie umowy a to oni powinni dopłacać ludziom za zszargane nerwy przez brak połączenia zwykle chujstwo i tyle
ZaletyŻadnych zalet, żenada
WadyWszystkie możliwe wady, począwszy od obsługi która zmysla powody że niby sieć wylogowany jak jest wszystko zalogowane, oszustwo,zdzierstwo
~Kasia / 2021-05-04 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Czuję się oszukana. W aplikacji internetowej mamią dobrymi ofertami, natomiast w chwili podjęcia decyzji jest problem i aplikacja przestaje działać. Pan z infolinii dzwoni i proponuje ofertę zupełnie inną , niekorzystną i znacznie droższą. Nie chodzi o pieniądze, ale podejście do wieloletniego klienta i bycie uczciwym. Po wieluuu latach mam dość i przenoszę się do Innej sieci. Kasia
~Kasia / 2024-08-10 08:59
Ocena: 1.00 / 5
UOKiK powinien zrobić w końcu porządek z umowami na telefon i internet, nie masz kilka dni internetu, na co dzień też działa słabo i nie jesteś zadowolony z usługi ale nie możesz zrezygnować bo zapłacisz wysoką karę… internet tmobile to jakiś przykry żart, nie mówią wszystkiego podczas sprzedaży a potem wzruszają rękoma gdy masz problemy. Ostatni raz coś od nich biorę…
ZaletyBrak
WadyBeznadziejny support, słaby internet, umowy z haczykami
~Kasia777 / 2021-02-10 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Jak masz taryfę 10gb + supernetvideo za 30, to jak chcesz oglądać yt w HD to sie nie idzie załadować.
~Katarzyna / 2018-12-06 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Naliczanie oplaty przy dzwonieniu do dzialu technicznego i ewidentne naciąganie na długą rozmowe przez celową niekompetencję obslugi. Nigdy wiecej!!!!!
ZaletyBrak
WadyMasakra
~Katarzyna / 2020-05-21 08:58
Ocena: 1.00 / 5
coś koszmarnego. Płace co miesiąc internet a oni mimo wpłaty wcale go nie włączają. trwa to nieraz nawet 10 dni
~Katarzyna / 2022-06-13 22:41
Ocena: 1.00 / 5
Pani Karolina Barzyk, pracująca w T-Mobile w Galerii Krakowskiej celowo wprowadza klienta w błąd, mówi jedno, a w systemie wprowadza drugie, a później przestaje odbierać telefon. Oczywiście umowa nie zgadza się z tym co zostało ustalone ustnie.
ZaletyBrak
Wadycelowe wprowadzanie w błąd klienta
~Katarzyna / 2024-04-11 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator Polski . Niekompetentne konsultanty, niekompetentne pracowniki techniczne , niekompetentne pracowniki działu reklamacji. Samo kłamcy i oszuści . Główną cel mają wcisnąć ci Kontrakt . Prędkość Internetu mobilnego w Warszawie 3.5 max ????????????. Oni mówią , że to dobra prędkość - wystarczająca. Uwaga - korzystają z nadajników Orange, nawet z tych złamanych. Nie polecam ! No
ZaletyNiema
WadySamo wady
~Katarzyna B. / 2023-02-07 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta- dramat. Niedouczenie, niegrzeczni panowie, sądząc po sposobie wysławiania się z wykształceniem zawodowym. Nikt nic nie wie, kwitnie człowiek na linii. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego z działem reklamacji - nawet konsultanci twierdzą,że dział reklamacji nie ma własnego numeru telefonu buhahahahaha
Można się z nimi porozumieć jedynie emailem- ja na rozwiązanie mojej sprawy czekałam 3 miesiące !! i tylko po mojej wizycie u prawnika sprawa wreszcie drgnęła !